Ik heb de zaak gevolgd. Dank je.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de zaak gevolgd had dan had je kunnen weten dat er tegen hem aangifte is gedaan en dat er een rechtszaak aan komt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat die schele die met bomen praat?
Zoiets als ditquote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja daar wacht ik ook op, maar dat zal wel een interviewtje zijn van 3 min
Ja.quote:
Ze slaan Charles over is de verwachting.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hij wordt toch pas over 80 jaar koning, eerst moet Charles nog
Jij stelt in jouw post dat als mensen een vuurwapen in huis hebben, ze wél voor de studie staan als ze emotioneel opgebracht zijn, en als ze dat niet hebben dat ze er niet staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten eerste ik vertel helemaal niks. Ik stel je een vraag. Mijn vraag ging over de emotie. En, ah okay.
Vind het wel wat apart zo'n post tussen neus en lippen door. En dat van iemand die kennelijk vuurwapens in zijn huisje heeft liggen.
Ik reageerde helemaal niet meelevend, het is gewoon een insinuatie van jouw kant omdat jij geen argumenten voor je bewering hebt.quote:Ik hoop van harte dat jij als pistolenpaultje je verstand bij elkaar weet te houden want je reageerde zeer meelevend qua neersteken etc.
Ze trouwen op huwelijkse voorwaarden heb ik begrepen en als het mis gaat heeft zij nergens recht op. Zelfs geen voogdij over eventuele kinderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar er word wel heel veel van verwacht, dat kan bijna niet goed gaan op den duur..
Ik denk dat hij een tussenkoning wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze slaan Charles over is de verwachting.
Kate en William hebben sowieso al een lange relatie, zijn veel stabieler dan zijn ouders waren. En dit koppel lijkt wél van elkaar te houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar er word wel heel veel van verwacht, dat kan bijna niet goed gaan op den duur..
ja man. Geweldige kerel toch die Adolfquote:
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeiend aan vindquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kate en William hebben sowieso al een lange relatie, zijn veel stabieler dan zijn ouders waren. En dit koppel lijkt wél van elkaar te houden.
'ein guter Kerl' volgens Jopie Heestersquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja man. Geweldige kerel toch die Adolf
Jij vind dat niet boeient?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Averroes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeient aan vind?
2 mei.quote:
Jopie toch......quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'ein guter Kerl' volgens Jopie Heesters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |