Ik vind het gewoon leuk om te zien, sommige mensen hebben dat met voetbal.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Averroes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeiend aan vind?
Jongen, ik stel helemaal niks. Ik herken jou als een van die emotionele prowapenschreeuwers uit die reeks. Samen met die user 'Vergezocht' en nu val je me weer op. Lekker aanvallen. Maar ik vind het een naar idee dat jij vuurwapens in je huis hebt. Want je kunt je altijd zo lekker emotioneel inleven.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij stelt in jouw post dat als mensen een vuurwapen in huis hebben, ze wél voor de studie staan als ze emotioneel opgebracht zijn, en als ze dat niet hebben dat ze er niet staan.
Onzin.
[..]
Ik reageerde helemaal niet meelevend, het is gewoon een insinuatie van jouw kant omdat jij geen argumenten voor je bewering hebt.
Wat is er, kind?quote:
Jij moet bij de recherche!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Allemaal pedo hoofden, ik zweer het je!
Collega!quote:
Of op een schietcluppie.quote:
Tsja...onverbeterlijk.quote:
Maandag 22:55 Ncrv ned 2...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden, niet kunnen horen ;p?
De herhaling..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Maandagavond 5 voor 11 maarja, dan kijken wij natuurlijk P&W.
Ik wil ze de kost niet geven..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Godverdomme die shit word nog live uitgezonden ook. Als je daar vrijwillig naar gaat kijken zit er toch echt wel een steekje los.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Godverdomme die shit word nog live uitgezonden ook. Als je daar vrijwillig naar gaat kijken zit er toch echt wel een steekje los.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |