Voor Edje Davids was ze knapper.quote:
Het is altijd grappig dat Rouvoet met volle overtuiging zijn "ChristenUnie-verhaal" vertelt, maar ik ondertussen nooit iets inhoudelijks van de man hoort. Wtf is dat? Waar staat ie dan voor...quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Herhaling bekeken. Nogal vaag allemaal, vooral dat Rouvoet gedeelte.
Laat me raden... Bart Chabot, Patricia Paay en Clown Bassie zijn te gast?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond is de hele uitzending gewijd de dood van de terroristenleider OBL.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat me raden... Bart Chabot, Patricia Paay en Clown Bassie zijn te gast?
quote:-GroenLinks-buitenlandwoordvoerder Mariko Peters
-Oud-correspondent VS Max Westerman
-Advocaat internationaal recht Geert-Jan Knoops
-Terrorismedeskundige Glenn Schoen
-Columnist en blogger Hassnae Bouazza
-Overlevende van 9/11 Rolf Draak.
De leukste uitzendingen zijn juist als de line up Suckedquote:
Maar jij hebt het meer over de SGP. ChristenUnie is niet zo radicaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er weer over.
De Christen Unie kijket geen TV en heeft geen PC.
Alsof je in de jaren 60 geen TV en radio had.
Wat een idioten.
Hebben ze wel gas en stromend water ?
Leuk niet, maar wel interessant. Die wordt door ons opgenomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef msnk het volgende:
Vanavond om 23:00 is er ook een leuke docu op NL2
Leer mij Zuilichem kennen vlak bij Bommel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij hebt het meer over de SGP. ChristenUnie is niet zo radicaal.
Wat is er dan ?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk niet, maar wel interessant. Die wordt door ons opgenomen.
Interessant, maar wel erg veel gasten... en dat slachtoffer hadden ze beter thuis kunnen latenquote:
De docu Zwarte Soldaten over Nederlanders diw bij de Waffen-SS zaten.quote:
Waarom zou je het opnemen als je het gewoon via de televisie op uitzendinggemist kunt terugkijken of via internet als het eerste niet tot de mogelijkheid behoort.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja ik zag het voorstukje. Belooft veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
De docu Zwarte Soldaten over Nederlanders diw bij de Waffen-SS zaten.
Wij hebben geen Uitzending Gemist op onze TV en via UG op de PC vind ik het niet lekker kijken, dus nemen we het op de DVD-recorder op.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom zou je het opnemen als je het gewoon via de televisie op uitzendinggemist kunt terugkijken of via internet als het eerste niet tot de mogelijkheid behoort.
Leuk interessant danquote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
55 minuten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef msnk het volgende:
Leuk interessant dan
Wellicht P&W 's nachts de herhaling van bekijken dan. Hoelang duurt die docu eigenlijk?
Hij zit al bij uitgesprokenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien leuk om Maarten van Rossem uit te nodigen, als 'Amerikadeskundige'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |