Ze slaan Charles over is de verwachting.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hij wordt toch pas over 80 jaar koning, eerst moet Charles nog
Jij stelt in jouw post dat als mensen een vuurwapen in huis hebben, ze wél voor de studie staan als ze emotioneel opgebracht zijn, en als ze dat niet hebben dat ze er niet staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten eerste ik vertel helemaal niks. Ik stel je een vraag. Mijn vraag ging over de emotie. En, ah okay.
Vind het wel wat apart zo'n post tussen neus en lippen door. En dat van iemand die kennelijk vuurwapens in zijn huisje heeft liggen.
Ik reageerde helemaal niet meelevend, het is gewoon een insinuatie van jouw kant omdat jij geen argumenten voor je bewering hebt.quote:Ik hoop van harte dat jij als pistolenpaultje je verstand bij elkaar weet te houden want je reageerde zeer meelevend qua neersteken etc.
Ze trouwen op huwelijkse voorwaarden heb ik begrepen en als het mis gaat heeft zij nergens recht op. Zelfs geen voogdij over eventuele kinderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar er word wel heel veel van verwacht, dat kan bijna niet goed gaan op den duur..
Ik denk dat hij een tussenkoning wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze slaan Charles over is de verwachting.
Kate en William hebben sowieso al een lange relatie, zijn veel stabieler dan zijn ouders waren. En dit koppel lijkt wél van elkaar te houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar er word wel heel veel van verwacht, dat kan bijna niet goed gaan op den duur..
ja man. Geweldige kerel toch die Adolfquote:
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeiend aan vindquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kate en William hebben sowieso al een lange relatie, zijn veel stabieler dan zijn ouders waren. En dit koppel lijkt wél van elkaar te houden.
'ein guter Kerl' volgens Jopie Heestersquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja man. Geweldige kerel toch die Adolf
Jij vind dat niet boeient?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Averroes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeient aan vind?
2 mei.quote:
Jopie toch......quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'ein guter Kerl' volgens Jopie Heesters
Ik vind het gewoon leuk om te zien, sommige mensen hebben dat met voetbal.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Averroes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeiend aan vind?
Jongen, ik stel helemaal niks. Ik herken jou als een van die emotionele prowapenschreeuwers uit die reeks. Samen met die user 'Vergezocht' en nu val je me weer op. Lekker aanvallen. Maar ik vind het een naar idee dat jij vuurwapens in je huis hebt. Want je kunt je altijd zo lekker emotioneel inleven.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij stelt in jouw post dat als mensen een vuurwapen in huis hebben, ze wél voor de studie staan als ze emotioneel opgebracht zijn, en als ze dat niet hebben dat ze er niet staan.
Onzin.
[..]
Ik reageerde helemaal niet meelevend, het is gewoon een insinuatie van jouw kant omdat jij geen argumenten voor je bewering hebt.
Wat is er, kind?quote:
Jij moet bij de recherche!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Allemaal pedo hoofden, ik zweer het je!
Collega!quote:
Of op een schietcluppie.quote:
Tsja...onverbeterlijk.quote:
Maandag 22:55 Ncrv ned 2...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden, niet kunnen horen ;p?
De herhaling..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Maandagavond 5 voor 11 maarja, dan kijken wij natuurlijk P&W.
Ik wil ze de kost niet geven..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Godverdomme die shit word nog live uitgezonden ook. Als je daar vrijwillig naar gaat kijken zit er toch echt wel een steekje los.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Godverdomme die shit word nog live uitgezonden ook. Als je daar vrijwillig naar gaat kijken zit er toch echt wel een steekje los.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik heb het over dat huwelijk dat morgen live word uitgezonden. Niet over die docu.quote:
ja maar om daar nu zoveel krachttermen tegenaan te smijten pleit niet echt voor je.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef Averroes het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid. Ik heb het over dat huwelijk dat morgen live word uitgezonden. Niet over die docu.
Maak mijn punt wel duidelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar om daar nu zoveel krachttermen tegenaan te smijten pleit niet echt voor je.
Als je dat een naar idee vindt dan heb ik nog een naar idee voor je:quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Jongen, ik stel helemaal niks. Ik herken jou als een van die emotionele prowapenschreeuwers uit die reeks. Samen met die user 'Vergezocht' en nu val je me weer op. Lekker aanvallen. Maar ik vind het een naar idee dat jij vuurwapens in je huis hebt. Want je kunt je altijd zo lekker emotioneel inleven.
Heeft Queen Mom je ooit anaal vernederd?quote:
Dat wapenverlof is inderdaad lachen, gieren brullen. Stelt niks voor en heb je sowieso altijd binnen een jaar. Iedere debiel kan het halen. Zoveel is inmiddels wel naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je dat een naar idee vindt dan heb ik nog een naar idee voor je:
Ik heb van de overheid wederom een uitnodiging gekregen om gezamelijk met hun en hun wapens aan mijn schutterskunsten te oefenen, dat zelfs na een uitgebreide screening (die een stuk dieper gaat dan die voor een wapenverlof).
Ik laat mij door jou niet provoceren zodat je zogenaamd je "gelijk" kunt halen, mijn emoties heb ik uitstekend onder de controle, ook als men probeert het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat wapenverlof is inderdaad lachen, gieren brullen. Stelt niks voor en heb je sowieso altijd binnen een jaar. Iedere debiel kan het halen. Zoveel is inmiddels wel naar voren gekomen.
Ga je nog even spannend vaag doorposten met je schuttertalent of kom je nu gewoon even concreet met de binten op tafel?
Je geeft dus geen antwoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik laat mij door jou niet provoceren zodat je zogenaamd je "gelijk" kunt halen, mijn emoties heb ik uitstekend onder de controle, ook als men probeert het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen.
En het doet me deugd om te weten dat mensen met jouw karakter iig geen wapenverlof zouden krijgen.
Schutterende nepschutter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik geef jouw idd geen antwoord.
Idd, je hebt helemaal gelijk.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, je hebt helemaal gelijk.
Maar voor het geval dat, waak ik wel over jou (niet persoonlijk, algemeen).
Nou nou, 24 april nieuws in de Telegraaf (link) en nu al op FOK!quote:
So? Zolang de docu nog niet uitgezonden is, doet dat er niet toe. Bovendien kwamen P&W gisteren toch ook pas met dit onderwerp op te proppen. Ik snap het probleem niet. Die documaker voert gewoon een perscampagne de weken voordat de docu uitgezonden wordt. Ik had het net zo goed zondag kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou nou, 24 april nieuws in de Telegraaf (link) en nu al op FOK!Niet alles wat je hoort of ziet op tv is nieuws, pberends.
Dat laatste was sowieso niet gebeurd, want over alles wat jij hoort bij P&W en DWDD of leest op Mediacourant moet dwangmatig meteen een stukje worden op de FP.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef pberends het volgende:
[..]
So? Zolang de docu nog niet uitgezonden is, doet dat er niet toe. Bovendien kwamen P&W gisteren toch ook pas met dit onderwerp op te proppen. Ik snap het probleem niet. Die documaker voert gewoon een perscampagne de weken voordat de docu uitgezonden wordt. Ik had het net zo goed zondag kunnen plaatsen.
He, ik ben niet de enige die mij soms ergert aan de zogenaamde nieuwsgaring van pberends.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Mike het volgende:
Dat laatste was sowieso niet gebeurd, want alles wat jij hoort bij P&W en DWDD of leest op Mediacourant moet dwangmatig meteen een stukje worden op de FP.
Edit: da's ook maar een kleine persoonlijke ergernis. Mensen die die drie bronnen niet zien, vinden het vast leuke berichtjes.
De views zijn prima, dus schijnbaar heeft het sowieso wat waardequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste was sowieso niet gebeurd, want over alles wat jij hoort bij P&W en DWDD of leest op Mediacourant moet dwangmatig meteen een stukje worden op de FP.
Edit: da's ook maar een kleine persoonlijke ergernis. Mensen die die drie bronnen niet zien, vinden het vast leuke berichtjes.
Ach, donderstraal toch op man.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
He, ik ben niet de enige die mij soms ergert aan de zogenaamde nieuwsgaring van pberends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |