No tanks klopt inderdaad. Kut Leger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Rave_NL het volgende:
Ik had SC#199 Thanks, but no tanks..
Kutlegering.._!
Correct. Geen tegenwind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Clan het volgende:
Ik vond het een goed en open intervieuw met kapitein Kroon.
quote:
Oh, er zullen altijd MWO's worden uitgedeeld. Puntje is wel dat het koningshuis op tijd moet vluchten want 4 dagen gaan hem niet meer worden met deze bezuinigingen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Clan het volgende:
De CV90 zal daar toch nog wel rijden. Ik denk dat bij Oirschot dat oefengebied nog flink in gebruik blijft.
Ik zat trouwens net te denken dat met het komende huidige leger kapitein Kroon misschien wel de laatste MWO drager is, gezien we in de nabije toekomst niet meer in de frontlinies zullen meevechten.
Of hij ook een biertje wil?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb morgen een gastspreker van het Joods Historisch Museum, iemand nog brandende vragen die hij/of zij beantwoord wil hebben? Moet er wel bij vermelden dat het onderwerp van het college mij vooralsnog onbekend is
slaapzuhquote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef Lotusss het volgende:
Na een dagje waar Marco Kroon van zou dromen, ga ik nu heerlijk mijn oogjes dicht doen.
Truste iedereen!
Eensch.quote:
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin morequote:
Same shit different day?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Esses het volgende:
[..]
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin more
Heb jij trouwens al iets vernomen over een mogelijke uitzending naar Kunduz?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Esses het volgende:
[..]
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin more
On a daily basis.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al iets vernomen over een mogelijke uitzending naar Kunduz?
Mogguh!quote:
Ik ben een bammetje aan het eten, kopje thee erbij en over een kwartier vetrekken, dat is zo, dus ik moet haastenquote:Op woensdag 27 april 2011 07:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh!
ErwinRommel is net de deur uit, dus tijd om me nog even om te draaien!
Werk ze!quote:Op woensdag 27 april 2011 07:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben een bammetje aan het eten, kopje thee erbij en over een kwartier vetrekken, dat is zo, dus ik moet haasten
die fout maakte ik een paar weken terug, 's nachts is het ijskoud dus had ik m'n winterjas aan naar de kroeg, toen ging een keer overdag fietsen, warm!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef ReNero het volgende:
Best balen, s'morgens is het net te fris voor de zomerjas en in de middag te warm om het ding aan te hebben. Wel lekker weer maar het mag ook wel weer wat regenen
Ik doe het wel met heerlijke Finse crackers met kaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:27 schreef Thaboel het volgende:
Fucking lekker! Ommelettje met sjalotjes, lenteuitje in de zon!
Ook lekker!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik doe het wel met heerlijke Finse crackers met kaas.
En met roomboter natuurlijk.quote:
En dan ga ik nu iets doen wat Lightning niet wil zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef Lotusss het volgende:
Ah, ik word ondertussen ook weer voor leugenaar uitgemaakt. Ik ben blijkbaar heel erg geliefd
Goeiemorgen Cobra!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan ga ik nu iets doen wat Lightning niet wil zien.
Goeiemorgen Lotusss
Je gaat hard werken?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan ga ik nu iets doen wat Lightning niet wil zien.
Bedankt dat je dat ons even zo via fok liet weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh!
ErwinRommel is net de deur uit, dus tijd om me nog even om te draaien!
Goeiemiddag Lightning!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat ons even zo via fok liet weten.
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik ga straks maar even een terras opzoeken om genietend van het uitzicht op luchtig geklede dames een lekker glas Guinness te drinken.
Bij mij is het heelijk weer. Zonnetje schijnt lekker.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:17 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Misschien moet je eerst effe naar buiten gaan om te voelen hoe het weer is.
Was ik ook van plan, maar nu regent het al bijna 3 uur langquote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik ga straks maar even een terras opzoeken om genietend van het uitzicht op luchtig geklede dames een lekker glas Guinness te drinken.
Ah, je bent in het buitenland.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij is het heelijk weer. Zonnetje schijnt lekker.
Maar als het bij jou geen lekker weer is. Jammer voor je, dien maar een klacht in bij de Meteo.
Ja, ik zit boven de rivieren in het mooie Gooi.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ah, je bent in het buitenland.
Ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef Vronsky het volgende:
Het waait hier hard, bijna geen zon meer, wie gaat er nu buiten zitten?
Niet echt en ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Thaboel het volgende:
Om het maar def te houden. Light worden jullie nou flink gekort op jullie vlieguren? En zouden de chinooks ook dat soort blus actie kunnen uitvoeren?
Onzin.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef Vronsky het volgende:
Dacht dat de chinook teveel neerwaartse druk gaf (of iets dergelijks) waardoor ze er niet voor kunnen worden ingezet, in ieder geval: als er straks weer fik is zijn we de lul
Niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Vronsky het volgende:
Ok.. waarom worden ze dan nooit ingezet op die manier? : o
Gebeurt juist best vaak.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Vronsky het volgende:
Ok.. waarom worden ze dan nooit ingezet op die manier? : o
leuk idee.. maar daar hebben ze echt geen geld voor bij de brandweer.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoorde van een brandweer man dat er wel regio's aan het kijken zijn of het haalbaar is wat Cougars over te nemen van Defensie.
Dat zijn ze dus aan het bekijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
leuk idee.. maar daar hebben ze echt geen geld voor bij de brandweer.
Waarom gebeurt dat nu niet gelijk met chinooks dan?! Cougars gaan er toch uit...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Niet echt en ja.
Verschil is dat wij bijna 4x meer water mee kunnen nemen dan de Cougar.
En dan alleen in de zomer gebruiken?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoorde van een brandweer man dat er wel regio's aan het kijken zijn of het haalbaar is wat Cougars over te nemen van Defensie.
Om de politiek te laten zien hoe nuttig ze zijn? Om de aircrews nog wat te gunnen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat nu niet gelijk met chinooks dan?! Cougars gaan er toch uit...
Grote branden zijn er alleen zomers?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan alleen in de zomer gebruiken?
weet niet hoe het zit met het brandstofverbruik?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Om de politiek te laten zien hoe nuttig ze zijn? Om de aircrews nog wat te gunnen?
doelde meer op heidebranden.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grote branden zijn er alleen zomers?
Vanochtend weer twee branden geweest in dat gebied.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef paintmeester het volgende:
Ze gaan het nog druk krijgen... Bij ons in de regio hadden vorig jaar we een pyromaan rondlopen die het leuk vond om het duingebied in brand te steken.
Chinook verbruikt 2x meer, maar dropt bijna 4x meer water.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
weet niet hoe het zit met het brandstofverbruik?
Dus efficienter...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Chinook verbruikt 2x meer, maar dropt bijna 4x meer water.
ochtendquote:
Hey Sine!quote:
Welkom thuis !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Speciaal voor Lightning.
Goedemiddag, ik ben thuis van werk!!
Ja, danke schön.quote:
Ja, alle milfs gingen weg. Kinderen van school halen. Dus ben ik ook maar weggegaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was ff snel een terrasje pakken
Altijd een goed excuus !quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, alle milfs gingen weg. Kinderen van school halen. Dus ben ik ook maar weggegaan.
Thaboel ik had je al eerder wat gevraagd omtrendt je avatar met dat Jagers embleem.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alle milfs gingen weg. Kinderen van school halen. Dus ben ik ook maar weggegaan.
Er kwam wel vervanging van de milfs op het terras zitten. Mooie gezichten en lichamen met, naar wat ik kon zien, alles in de juiste maten erop en eraan.quote:
Als dat moest van Lotusss mag ze de vlag en wimpel de 30ste zelf hijsen. 0620 uur is het juiste tijdstip om dat te doen.quote:Ik heb mijzelf vandaag getracteerd op die Balmoral sigaren en 4 blikjes Guinnes
Tevens maar bij de Blokker een vlaggenstok met NL vlag en wimpel gehaald die dadelijk opgehangen gaat wordenv
Te oud?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er kwam wel vervanging van de milfs op het terras zitten. Mooie gezichten en lichamen met, naar wat ik kon zien, alles in de juiste maten erop en eraan.
Maar de domper kwam toen ze begonnen te praten over hun klas. 3 VMBO. Ouder dan 15 zullen ze dus niet zijn geweest. Een no-go dus.
quote:
Nee, het was zijn eigen idee. Als hij gisteren had geluisterd, dan had hij de vlag niet hoeven kopen want heb er nog één liggenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er kwam wel vervanging van de milfs op het terras zitten. Mooie gezichten en lichamen met, naar wat ik kon zien, alles in de juiste maten erop en eraan.
Maar de domper kwam toen ze begonnen te praten over hun klas. 3 VMBO. Ouder dan 15 zullen ze dus niet zijn geweest. Een no-go dus.
[..]
Als dat moest van Lotusss mag ze de vlag en wimpel de 30ste zelf hijsen. 0620 uur is het juiste tijdstip om dat te doen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, het was zijn eigen idee. Als hij gisteren had geluisterd, dan had hij de vlag niet hoeven kopen want heb er nog één liggen
Maar ErwinRommel heeft net zelf de vlag met wimpel aan het balkon geductaped.
Dat je daar uberhaupt naar kijkt...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat jij nog post. Jij praat toch liever tegen echte mensen....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt naar kijkt...
Sorry niet mee gekregenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef rubje het volgende:
[..]
Thaboel ik had je al eerder wat gevraagd omtrendt je avatar met dat Jagers embleem.
[ afbeelding ]
Zit je bij die Limbos? in Oirschot?of is het je oud-onderdeel oid?
quote:
quote:
Avond.quote:
Naakt en 18+?quote:
si señor!quote:
Haaai!quote:
Aan jou de eer dan, ik ga er niet op wachten, ga zo m'n nest in. Ben moe!quote:
Feli!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef EllaN het volgende:
Ik ben tante geworden.
De kleine heeft van ons camo-slofjes gekregen.
Feli!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef EllaN het volgende:
Ik ben tante geworden.
De kleine heeft van ons camo-slofjes gekregen.
Dankjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Feli!!!
En camo-slofjes.... ge-ni-aal!!!!
Netjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef hcwp het volgende:
Wij (50 Natres) moeten binnenkort de fittest doen, dus vandaag maar weer eens de coopertest gelopen. Aangezien ik veel te weinig sport () was ik bang dat het niets ging worden, maar *trots* want 2400m in 10 minuten...
tja zal ook maar weer eens beginnen met hardlopenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef hcwp het volgende:
Wij (50 Natres) moeten binnenkort de fittest doen, dus vandaag maar weer eens de coopertest gelopen. Aangezien ik veel te weinig sport () was ik bang dat het niets ging worden, maar *trots* want 2400m in 10 minuten...
Wat heb je de resterende twee minuten gedaan dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef hcwp het volgende:
En zo hoort het.quote:
quote:
Ze weten ook niet meer wat ze willen, toen ik op de KMS zat was de eis 2800 meter, daarna werd het 2600 en uiteindelijk is het 2400 geworden en nu gaan ze weer terug naar 2800? Of is dat een zelf verzonnen eis?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Thaboel het volgende:
Zo hebben ze 'ons' tfo gangers genaait met de 'nieuwe infanterie eis' 2800 meterwel allemaal gehaalt
totaal naar de klote en idd iedereen zsm roken
Af en toe is defensie net een vrouw met PMS.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze weten ook niet meer wat ze willen, toen ik op de KMS zat was de eis 2800 meter, daarna werd het 2600 en uiteindelijk is het 2400 geworden en nu gaan ze weer terug naar 2800? Of is dat een zelf verzonnen eis?
Bleek een geintje te zijn en om te zien of we echt voor de opleiding wilde gaan. Ze waren blij verrastquote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze weten ook niet meer wat ze willen, toen ik op de KMS zat was de eis 2800 meter, daarna werd het 2600 en uiteindelijk is het 2400 geworden en nu gaan ze weer terug naar 2800? Of is dat een zelf verzonnen eis?
Inhaal dag voor leute die of nog niet geschoten hebben, of de vorige serie hebben gemist. Volgens mij is het samen volk van andere bats want ken een hoop namen niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
En hoogvlieger; met welke club ga jij welke schietbaan op? Wij hebben niets op het rooster, toch?
Neen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Netjes.
Al zal Rave natuurlijk wel zo posten dat dat een watjes tijd is.
Elke militair moet die eis halen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef hcwp het volgende:
Moeten jullie ook de fittest? Of is dat enkel iets voor de parttimers?
Vandaag weer eens een C7OAD in m'n handen gehad..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eens kijken of ik met die C7 overweg kan. Lomp ding
Mietje.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eens kijken of ik met die C7 overweg kan. Lomp ding
Waar staat de OAD voor? Kan de link ff niet leggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vandaag weer eens een C7OAD in m'n handen gehad..
Kanon..
quote:
Wij mochten de eerste maanden niets anders dan melk of water.. En snack- en blikautomaten waren offlimit..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef hcwp het volgende:
raar
Tijdens onze amo wist een van de sgts/wmrs te vertellen dat de snack- en drinkautomaten voor amoleerlingen off-limits zijn, op 1 snack en 1 blikje per dag na, omdat die leute stuk voor stuk een 'gewichtssurplus' zouden hebben, weet iemand wat daarvan waar is?
Elke gezonde vent moet het halen. En als militair al gewoon op karakter... Vooral iedereen onder de 30 levensjarenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
Elke militair moet die eis halen.
Ik heb hem alleen nog nooit gedaan..
Militairen boven de 30 hebben geen karakter?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Elke gezonde vent moet het halen. En als militair al gewoon op karakter... Vooral iedereen onder de 30 levensjaren
Operationele Aanpassingen Diemaco.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Waar staat de OAD voor? Kan de link ff niet leggen.
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Militairen boven de 30 hebben geen karakter?
Zoek je erkenning?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou mijn C8 zo weer omruilen voor de FAL.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Operationele Aanpassingen Diemaco.
Freefloating barrel, doorlopende kast ipv losse handbeschermers, aimpoint, inschuifbare kolf en nieuwe buffer.
Knakending...
Nee, duidelijkheid.quote:
da's zoiso wel een bazending ja. lekker peppie.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vandaag weer eens een C7OAD in m'n handen gehad..
Kanon..
Ga me nou nie vertellen dat je liever een C7 dan een C8 hebquote:
Nee, dat duurt nog wel een jaar of 10 voor ik zo ver ben.quote:
nee, andere eisen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Maar liever heb ik de FAL terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Ga me nou nie vertellen dat je liever een C7 dan een C8 heb
Eenschquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Maar liever heb ik de FAL terug.
Correct.quote:
Glockquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
Liever glock. Zo schoon, weegt geen fuck en geen last van dat ding
Ik vond die elcan kijker 3x ruk
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Freefloating barrel, doorlopende kast ipv losse handbeschermers, aimpoint, inschuifbare kolf, nieuwe buffer, rails, bipod, lasermodule en flashlight.
Knakending...
Ga jij nu een pistool vergelijken met een geweer?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
Wat gaan ze trouwens met de LOAW's doen? Die worden toch ook meegemodificeerd?quote:
Glock..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
Ik vond die elcan kijker 3x ruk
Zijn jullie zo eenzaam?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Freefloating barrel, doorlopende kast ipv losse handbeschermers, aimpoint, inschuifbare kolf en nieuwe buffer. rails, bipod, lasermodule en fleshlight.
Knakending...
quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat gaan ze trouwens met de LOAW's doen? Die worden toch ook meegemodificeerd?
quote:
Jup. Maar meer op gejank qua gewicht en afmetingen op oefeningenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij nu een pistool vergelijken met een geweer?
Naja tis me nog niet echt duidelijk geworden wat dat ding nou als voordeel heeft boven de minimi.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Tegen die tijd hebben we alweer nieuwe wapens.
Het antwoord is 0,0quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja tis me nog niet echt duidelijk geworden wat dat ding nou als voordeel heeft boven de minimi.
Mietje.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup. Maar meer op gejank qua gewicht en afmetingen op oefeningen
Muah het grootste voordeel wat ik kan bedenken is dat je dezelfde vuurkracht (5.56 trommel) in kan zetten terwijl je qua beweeglijkheid niet onder doet voor een normale C7. Minimi is meer een compromis tussen een C7 en een MAG.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja tis me nog niet echt duidelijk geworden wat dat ding nou als voordeel heeft boven de minimi.
Maar zijn die LOAW's dan ook al uitgerust met die beta C100 drum mags?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah het grootste voordeel wat ik kan bedenken is dat je dezelfde vuurkracht (5.56 trommel) in kan zetten terwijl je qua beweeglijkheid niet onder doet voor een normale C7. Minimi is meer een compromis tussen een C7 en een MAG.
zit in de bewapening dus gebruiken dan maar. Voordat er weer een wapenkluis word leeggerooft op een basesquote:
We hebben ze wel, maar ik hoor steeds dat ze aardig storingsgevoelig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maar zijn die LOAW's dan ook al uitgerust met die beta C100 drum mags?
We luisteren wel naar je hoor taaiaapjequote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb voor de eerste keer in tijden weer eens het gevoel dat ik in de defensie SC zit...
Dat zeg je maar tegen je schoonmoeder als ze met een lampenkap op dr hoofd in de gordijnen hangt..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We luisteren wel naar je hoor taaiaapje
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je schoonmoeder als ze met een lampenkap op dr hoofd in de gordijnen hangt..
naja dat maakt denk ik toch het verschil met de Minimi als ondersteunend automatisch wapen. Of je nou 200 achtereen, of 6x30 kan schieten, is toch weer wat tijd waarin je met wat anders bezig bent dan koppen laag houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
We hebben ze wel, maar ik hoor steeds dat ze aardig storingsgevoelig zijn.
neh. Volgende upgrades worden lasergunsquote:Op donderdag 28 april 2011 00:39 schreef m.k het volgende:
Wat denken jullie van de h&k 416? Gaat die misschien alle diemaco's vervangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Jup want de minimi kan ze goed tegen dat afghaanse zand. Sgt zei tegen me dat ze daar de minimi wegtrapte en maar een mag meenamen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
naja dat maakt denk ik toch het verschil met de Minimi als ondersteunend automatisch wapen. Of je nou 200 achtereen, of 6x30 kan schieten, scheelt toch weer wat tijd waarin je met wat anders bezig bent dan koppen laag houden.
Bij ons zit er standaard op elke geweergroep een MAG als primair ondersteunend automatisch wapen. Die 2 LOAWs zijn voor primair voor het manouvreelement, en daar zou ik altijd voor een lichter handzamer wapen kiezen wat is ontworpen voor automatisch dekkingsvuur naast de normale geweerschutters.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
naja dat maakt denk ik toch het verschil met de Minimi als ondersteunend automatisch wapen. Of je nou 200 achtereen, of 6x30 kan schieten, scheelt toch weer wat tijd waarin je met wat anders bezig bent dan koppen laag houden.
scheelt ongeveer 1.5kg in gewicht, maar de minimi is idd wel wat bulkier zeg maar.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij ons zit er standaard op elke geweergroep een MAG als primair ondersteunend automatisch wapen. Die 2 LOAWs zijn voor primair voor het manouvreelement, en daar zou ik altijd voor een lichter handzamer wapen kiezen wat is ontworpen voor automatisch dekkingsvuur naast de normale geweerschutters.
Nah doe maar niet. Zo ben je leukerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet ik de FA's toch maar een mailtje sturen.
stuk loop erafgezaagdquote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah doe maar niet. Zo ben je leuker![]()
Maar ik hoorde op oirschot ooit het gerucht dat er een 'mag 2.0' ingebruik was genomen bij de marns. Ding zou een stuk lichter en korter zijn. Is dat een monkey sandwich verhaal of waarheid?
Pleur op met je onweer, mot dadelijk aan het werk!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Ik wil onweer! Gewoon, omdat het kan.
Haha, je zei "donder"quote:
Onweer, goed dat je me eraan laat denken...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Ik wil onweer! Gewoon, omdat het kan.
Heel leuk dingen verkondigen maar als hij word aangevallen daarop gelijk jankenquote:
HK416 is/wordt idd ingevoerd bij de Kmarns, KCT en BSB. De HK417 zou als DMR bij de SF eenheden worden ingevoerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:56 schreef hcwp het volgende:
Die diemaco's worden defensiebreed toch aangepast richting Colt C7/C8? Dan zal de 'volgende' stap richting de HK 416 voorlopig niet op het programma staan.
Zag op het defensiekanaal op youtube wel dat de lui uit de potom de HK 416 hebben? Zit nu op de uni, dus kan het niet even rustig terugkijken
Schreef iemand hier niet laatst iets over een overstap (of teruggang) richting het 7.62 kaliber, omdat deze toch meer 'stopping power' heeft?
KCT was toch als overgestapt? En ik dacht ook dat alleen SF eenheden enzo de hk kregenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Alleen de MARSOF-eenheden kregen toch de HK?
Een kitao topic!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef Nibb-it het volgende:
'Straaljagerpiloot vast voor spionage'
Nah ik moet zo werken. En nog 1x was leukquote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tijd voor n nieuwe DEF SC in het nieuws forum?
Ik bedoel alleen de SF-onderdelen van de Mariniers, het KCT krijgt of heeft ze inderdaad ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
KCT was toch als overgestapt? En ik dacht ook dat alleen SF eenheden enzo de hk kregen
He has returned!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een kitao topic!
Oh, hij is alweer met de staart tussen de benen vertrokken zie ik.
Ik zie het.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je huid is van hersenschors. Ik hoop dat je goretex bedoelde
.
Nope, silence of the lambs niet gezien?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je huid is van hersenschors. Ik hoop dat je goretex bedoelde
.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, silence of the lambs niet gezien?
Laatst nog! Kan me echter niet herinneren waar je naar refereert. Zijn huid was van ander huidquote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, silence of the lambs niet gezien?
Ik ga tijdelijk werken op de financiële afdeling van een groot aannemingsbedrijf in de waterbouw. Ik ben tot ongeveer de bouwvak onder de pannenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga tijdelijk werken op de financiële afdeling van een groot aannemingsbedrijf in de waterbouw. Ik ben tot ongeveer de bouwvak onder de pannen
Damen?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga tijdelijk werken op de financiële afdeling van een groot aannemingsbedrijf in de waterbouw. Ik ben tot ongeveer de bouwvak onder de pannen
Nope. Dat is een scheepswerfquote:
Ik ben gewoon wat langer bezig geweest met verzamelen..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Laatst nog! Kan me echter niet herinneren waar je naar refereert. Zijn huid was van ander huid.
..Now it places the lotion in the basket
Hallo Postman Pat.quote:
Ja, Lotusss heeft een baan en Rave is de opvolger van Lector.quote:
Dat Lotusss een baan heeft wist ik alquote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Lotusss heeft een baan en Rave is de opvolger van Lector.
Avond!quote:
Feli met je baan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef m.k het volgende:
[..]
Feli met je baan.
Bij mijn werk zullen de vogels nu wel tegen de ramen aan klappen
Altijd leuk. Vogel afdrukken op een schoon raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pok!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk. Vogel afdrukken op een schoon raam.
Hoe kom je na 3/4 van het parcours weer bij de start?!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Braamyo het volgende:
Omg, ik en m'n buddy hebben echt gruwelijk gefaald...
ff de survival run van oirschot geprobeert... na 2,5 uur kwamen we verslagen terug bij de start. En niet eens de 3/4e van de route uitgelopen. We zijn kapot...
En morgen ochtend wedstrijd speedmarsen...
Ik hoop dat het doorvliegt naar hierquote:
Nog steeds geen onweerquote:
Ga je niet krijgen ook. Midden-Nederland krijgt het.quote:
Je zit op je fancy suunto te kijken he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
hier nog steeds droog, luchtdruk blijft ook stabiel dus zal nog wel meevallen.
Mooi, nu geen probleem want ben thuisquote:
Suunto rules! X9 mi hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Je zit op je fancy suunto te kijken he?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, nu geen probleem want ben thuis
Zit aan de Snow Grouse en de Balmoral sigaar
quote:
Ik heb net een flesje prosecco geopend ivm mijn nieuwe baan.... en ik neem straks ook een trekje van de sigaar!quote:
Wat eem mazzel heb je ER!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb net een flesje prosecco geopend ivm mijn nieuwe baan.... en ik neem straks ook een trekje van de sigaar!
Ik zet m'n raam open, gaat het zo lekker ruikenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je niet krijgen ook. Midden-Nederland krijgt het.
Niet ZIJN sigaar, maar DE sigaarquote:
Lekker ozon luchtje vlak voor het onweer.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zet m'n raam open, gaat het zo lekker ruiken
Waarom heb je die nu al hangen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Het waait hier wel flink btw.
De vlag en wimpel op vlaggenstok hebben het er maar mee te doen.
Omdat het kanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom heb je die nu al hangen dan?
Jij moet juist wel iets van het protocol begrijpen.quote:
Het is vandaag toch ook de 27ste??quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
21:00 strijken dat ding! En WA was 27 april, prutser!
Als jij dat wil.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is vandaag toch ook de 27ste??
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is vandaag toch ook de 27ste??
LUL!!!!!!quote:
Allemaal vrijspraak door een procedure fout dus!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Dan heb ik op al die "berichten van kennisgeving" van die aangetekenden de 27ste erop gezet
Ik was mijn klokkie vanochtend kwiet, vandaar ja!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef gerco94 het volgende:
suunto, toch iets om over na te denken.
Die had ik er vandaag niet tussenzitten gelukkig.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Allemaal vrijspraak door een procedure fout dus!
Rechts onderin op je taakbalk zit ook een handig dingetje...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was mijn klokkie vanochtend kwiet, vandaar ja!!
Staat alleen de tijd op.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rechts onderin op je taakbalk zit ook een handig dingetje...
Maar nog schandalig dat je die vlag op dit tijdstip nog buiten hebt hangen.quote:
Ja dat weet ik, maar daar heb ik nu niks meer aanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijf eens een tijdje met je muispijl daarop staan...
Dat sowieso, de zon was al een tijdje onder. Of heet ER er een bouwlamp op staan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar nog schandalig dat je die vlag op dit tijdstip nog buiten hebt hangen.
waarom doe je je horloge af? 24/7 omhouden dat ding.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was mijn klokkie vanochtend kwiet, vandaar ja!!
Ja doeg!!!!! De vlaggenstok heb ik vetgoed vastgemaakt mer ductape, idem de koorden ivm de wind, geen zin die er nu af te snijden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar nog schandalig dat je die vlag op dit tijdstip nog buiten hebt hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |