Altijd goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:25 schreef Clan het volgende:
Ik ben even wat topics aan het lezen, want er is de afgelopen dagen weer flink wat gepost, daarnaast even wat topics die niet meer in het lijstje staan bekijken, misschien dat iets weer actueel is.
straks mis je alles nogquote:
Yepquote:
Nope. Zelfs niks voor mezelf :p Ohwacht een aansteker met de eiffeltoren erop! :p en een hoop foto's fcoursequote:
Nee, nooit gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Cobra, btw, heb jij nog zo een LIMOS borsthanger voor op het DT?
Hoe kan dat? Jij hebt toch ook op de LIMOS gezeten?quote:
Ja:quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef Thaboel het volgende:
Weet iemand trouwens wat er eergister (24-4) voor ceremonie onder de Arc D'triomph was? Stonden allemaal militairen onde de Arc en een stukje verderop een groep 40+ veteranen met vlaggen en lé een kapel van een onderdeel.
Correct. Maar nooit een onderdeel hanger van het 1ste gekregen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Jij hebt toch ook op de LIMOS gezeten?
Bij deze dan, beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Maar nooit een onderdeel hanger van het 1ste gekregen.
Heb je die dubbel dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij deze dan, beter laat dan nooit
Yep.quote:
Van wie heb je die 2de hanger dan gejat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep.
En ik heb nog zelfs een speldje van de Rode Bef![]()
Maar daar heb ik er maar 1 van.
Kwijtgeraakt tijdens Prinsjesdag, RRquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van wie heb je die 2de hanger dan gejat?
Ja, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kwijtgeraakt tijdens Prinsjesdag, RR
Gaakniezeggenisgeheim.quote:
Jammerquote:
Huppelen? O ja, de Paasloop natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jammer![]()
Nja, net terug van anderhalf uur huppellen over de tankbaan om deze telleurstelling te vergeten
Geen paasloop gezien... we waren gewoon een beetje aan het rondrennen en PT'en langs het 5 kamp cross parcours... en die was verdomd zwaar. Wel als eerste van ons sportgroepje over de streep gekomenquote:
Wanneer is men de definitie vergeten van vrijwillgers werk, dat is namelijk onbetaald. Op het moment dat er al bij solicitatie een vrijwillgersvergoeding bekend is gemaakt. Dan is het toch niet meer vrijwillig !quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
We betalen een kleine vrijwilligersvergoeding voor het vertaalwerk.
Dank je maar neen!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
ER, Leuk baantje voor je.
Franse en Portugese vertaler gezocht voor Worldlog Marianne Thieme
De Partij voor de Dieren zoekt een Franse en een Portugese vertaler die eens per twee weken het Worldlog van Marianne Thieme wil vertalen. Het Worldlog verschijnt iedere week op de internationale website van de Partij voor de Dieren: www.partyfortheanimals.nl.
De lengte van de tekst is ongeveer 500 á 600 woorden per keer. De Nederlandse tekst wordt op vrijdagmiddag aangeleverd en de deadline voor de vertaling is de maandag daarna, voor 10.00 uur. We betalen een kleine vrijwilligersvergoeding voor het vertaalwerk.
Heb je interesse, mail dan je naam en telefoonnummer naar vertalers@partijvoordedieren.nl. Geef hierbij ook aan om welke taal het gaat, op welk niveau je de taal beheerst, en of je ervaring hebt met vertalen.
Ga ik zeker bekijken, dank voor de tip!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef AchJa het volgende:
Pauw & Witteman
Kapitein Marco Kroon geeft vanavond in Pauw & Witteman zijn eerste grote tv-interview over beschuldiging en vrijspraak van het bezit van drugs.
De militaire rechtbank in Arnhem heeft Marco Kroon vorige week vrijgesproken van drugsbezit. Wel is hij veroordeeld voor het bezit en doorverkopen van stroomstootwapens. Hij krijgt hiervoor een boete van 750 euro en een voorwaardelijke werkstraf van 80 uur. Het hele vonnis is hier te lezen. Door de vrijspraak behoudt hij zijn baan bij Defensie en zijn onderscheiding de Militaire Willems-Orde.
23:05 Ned1
Smaakt lekker!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo maar eens nasi goreng maken met sambal badjak!
Toch wel badjak extra heet hoop ik? Anders flikker je er maar brandal doorheen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo maar eens nasi goreng maken met sambal badjak!
ErwinRommel en heet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toch wel badjak extra heet hoop ik? Anders flikker je er maar brandal doorheen.
Hij zweet zich al rot bij de gedachte!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |