quote:
quote:
Avond.quote:
Naakt en 18+?quote:
si señor!quote:
Haaai!quote:
Aan jou de eer dan, ik ga er niet op wachten, ga zo m'n nest in. Ben moe!quote:
Feli!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef EllaN het volgende:
Ik ben tante geworden.
De kleine heeft van ons camo-slofjes gekregen.
Feli!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef EllaN het volgende:
Ik ben tante geworden.
De kleine heeft van ons camo-slofjes gekregen.
Dankjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Feli!!!
En camo-slofjes.... ge-ni-aal!!!!
Netjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef hcwp het volgende:
Wij (50 Natres) moeten binnenkort de fittest doen, dus vandaag maar weer eens de coopertest gelopen. Aangezien ik veel te weinig sport () was ik bang dat het niets ging worden, maar *trots* want 2400m in 10 minuten...
tja zal ook maar weer eens beginnen met hardlopenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef hcwp het volgende:
Wij (50 Natres) moeten binnenkort de fittest doen, dus vandaag maar weer eens de coopertest gelopen. Aangezien ik veel te weinig sport () was ik bang dat het niets ging worden, maar *trots* want 2400m in 10 minuten...
Wat heb je de resterende twee minuten gedaan dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef hcwp het volgende:
En zo hoort het.quote:
quote:
Ze weten ook niet meer wat ze willen, toen ik op de KMS zat was de eis 2800 meter, daarna werd het 2600 en uiteindelijk is het 2400 geworden en nu gaan ze weer terug naar 2800? Of is dat een zelf verzonnen eis?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Thaboel het volgende:
Zo hebben ze 'ons' tfo gangers genaait met de 'nieuwe infanterie eis' 2800 meterwel allemaal gehaalt
totaal naar de klote en idd iedereen zsm roken
Af en toe is defensie net een vrouw met PMS.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze weten ook niet meer wat ze willen, toen ik op de KMS zat was de eis 2800 meter, daarna werd het 2600 en uiteindelijk is het 2400 geworden en nu gaan ze weer terug naar 2800? Of is dat een zelf verzonnen eis?
Bleek een geintje te zijn en om te zien of we echt voor de opleiding wilde gaan. Ze waren blij verrastquote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze weten ook niet meer wat ze willen, toen ik op de KMS zat was de eis 2800 meter, daarna werd het 2600 en uiteindelijk is het 2400 geworden en nu gaan ze weer terug naar 2800? Of is dat een zelf verzonnen eis?
Inhaal dag voor leute die of nog niet geschoten hebben, of de vorige serie hebben gemist. Volgens mij is het samen volk van andere bats want ken een hoop namen niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
En hoogvlieger; met welke club ga jij welke schietbaan op? Wij hebben niets op het rooster, toch?
Neen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Netjes.
Al zal Rave natuurlijk wel zo posten dat dat een watjes tijd is.
Elke militair moet die eis halen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef hcwp het volgende:
Moeten jullie ook de fittest? Of is dat enkel iets voor de parttimers?
Vandaag weer eens een C7OAD in m'n handen gehad..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eens kijken of ik met die C7 overweg kan. Lomp ding
Mietje.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eens kijken of ik met die C7 overweg kan. Lomp ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |