No tanks klopt inderdaad. Kut Leger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Rave_NL het volgende:
Ik had SC#199 Thanks, but no tanks..
Kutlegering.._!
Correct. Geen tegenwind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Clan het volgende:
Ik vond het een goed en open intervieuw met kapitein Kroon.
quote:
Oh, er zullen altijd MWO's worden uitgedeeld. Puntje is wel dat het koningshuis op tijd moet vluchten want 4 dagen gaan hem niet meer worden met deze bezuinigingen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Clan het volgende:
De CV90 zal daar toch nog wel rijden. Ik denk dat bij Oirschot dat oefengebied nog flink in gebruik blijft.
Ik zat trouwens net te denken dat met het komende huidige leger kapitein Kroon misschien wel de laatste MWO drager is, gezien we in de nabije toekomst niet meer in de frontlinies zullen meevechten.
Of hij ook een biertje wil?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb morgen een gastspreker van het Joods Historisch Museum, iemand nog brandende vragen die hij/of zij beantwoord wil hebben? Moet er wel bij vermelden dat het onderwerp van het college mij vooralsnog onbekend is
slaapzuhquote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef Lotusss het volgende:
Na een dagje waar Marco Kroon van zou dromen, ga ik nu heerlijk mijn oogjes dicht doen.
Truste iedereen!
Eensch.quote:
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin morequote:
Same shit different day?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Esses het volgende:
[..]
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin more
Heb jij trouwens al iets vernomen over een mogelijke uitzending naar Kunduz?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Esses het volgende:
[..]
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin more
On a daily basis.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al iets vernomen over een mogelijke uitzending naar Kunduz?
Mogguh!quote:
Ik ben een bammetje aan het eten, kopje thee erbij en over een kwartier vetrekken, dat is zo, dus ik moet haastenquote:Op woensdag 27 april 2011 07:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh!
ErwinRommel is net de deur uit, dus tijd om me nog even om te draaien!
Werk ze!quote:Op woensdag 27 april 2011 07:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben een bammetje aan het eten, kopje thee erbij en over een kwartier vetrekken, dat is zo, dus ik moet haasten
die fout maakte ik een paar weken terug, 's nachts is het ijskoud dus had ik m'n winterjas aan naar de kroeg, toen ging een keer overdag fietsen, warm!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef ReNero het volgende:
Best balen, s'morgens is het net te fris voor de zomerjas en in de middag te warm om het ding aan te hebben. Wel lekker weer maar het mag ook wel weer wat regenen
Ik doe het wel met heerlijke Finse crackers met kaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:27 schreef Thaboel het volgende:
Fucking lekker! Ommelettje met sjalotjes, lenteuitje in de zon!
Ook lekker!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik doe het wel met heerlijke Finse crackers met kaas.
En met roomboter natuurlijk.quote:
En dan ga ik nu iets doen wat Lightning niet wil zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef Lotusss het volgende:
Ah, ik word ondertussen ook weer voor leugenaar uitgemaakt. Ik ben blijkbaar heel erg geliefd
Goeiemorgen Cobra!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan ga ik nu iets doen wat Lightning niet wil zien.
Goeiemorgen Lotusss
Je gaat hard werken?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan ga ik nu iets doen wat Lightning niet wil zien.
Bedankt dat je dat ons even zo via fok liet weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh!
ErwinRommel is net de deur uit, dus tijd om me nog even om te draaien!
Goeiemiddag Lightning!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat ons even zo via fok liet weten.
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik ga straks maar even een terras opzoeken om genietend van het uitzicht op luchtig geklede dames een lekker glas Guinness te drinken.
Bij mij is het heelijk weer. Zonnetje schijnt lekker.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:17 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Misschien moet je eerst effe naar buiten gaan om te voelen hoe het weer is.
Was ik ook van plan, maar nu regent het al bijna 3 uur langquote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik ga straks maar even een terras opzoeken om genietend van het uitzicht op luchtig geklede dames een lekker glas Guinness te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |