Ah, je bent in het buitenland.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij is het heelijk weer. Zonnetje schijnt lekker.
Maar als het bij jou geen lekker weer is. Jammer voor je, dien maar een klacht in bij de Meteo.
Ja, ik zit boven de rivieren in het mooie Gooi.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ah, je bent in het buitenland.
Ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef Vronsky het volgende:
Het waait hier hard, bijna geen zon meer, wie gaat er nu buiten zitten?
Niet echt en ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Thaboel het volgende:
Om het maar def te houden. Light worden jullie nou flink gekort op jullie vlieguren? En zouden de chinooks ook dat soort blus actie kunnen uitvoeren?
Onzin.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef Vronsky het volgende:
Dacht dat de chinook teveel neerwaartse druk gaf (of iets dergelijks) waardoor ze er niet voor kunnen worden ingezet, in ieder geval: als er straks weer fik is zijn we de lul
Niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Vronsky het volgende:
Ok.. waarom worden ze dan nooit ingezet op die manier? : o
Gebeurt juist best vaak.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Vronsky het volgende:
Ok.. waarom worden ze dan nooit ingezet op die manier? : o
leuk idee.. maar daar hebben ze echt geen geld voor bij de brandweer.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoorde van een brandweer man dat er wel regio's aan het kijken zijn of het haalbaar is wat Cougars over te nemen van Defensie.
Dat zijn ze dus aan het bekijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
leuk idee.. maar daar hebben ze echt geen geld voor bij de brandweer.
Waarom gebeurt dat nu niet gelijk met chinooks dan?! Cougars gaan er toch uit...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Niet echt en ja.
Verschil is dat wij bijna 4x meer water mee kunnen nemen dan de Cougar.
En dan alleen in de zomer gebruiken?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoorde van een brandweer man dat er wel regio's aan het kijken zijn of het haalbaar is wat Cougars over te nemen van Defensie.
Om de politiek te laten zien hoe nuttig ze zijn? Om de aircrews nog wat te gunnen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat nu niet gelijk met chinooks dan?! Cougars gaan er toch uit...
Grote branden zijn er alleen zomers?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan alleen in de zomer gebruiken?
weet niet hoe het zit met het brandstofverbruik?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Om de politiek te laten zien hoe nuttig ze zijn? Om de aircrews nog wat te gunnen?
doelde meer op heidebranden.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grote branden zijn er alleen zomers?
Vanochtend weer twee branden geweest in dat gebied.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef paintmeester het volgende:
Ze gaan het nog druk krijgen... Bij ons in de regio hadden vorig jaar we een pyromaan rondlopen die het leuk vond om het duingebied in brand te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |