Waar staat de OAD voor? Kan de link ff niet leggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vandaag weer eens een C7OAD in m'n handen gehad..
Kanon..
quote:
Wij mochten de eerste maanden niets anders dan melk of water.. En snack- en blikautomaten waren offlimit..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef hcwp het volgende:
raar
Tijdens onze amo wist een van de sgts/wmrs te vertellen dat de snack- en drinkautomaten voor amoleerlingen off-limits zijn, op 1 snack en 1 blikje per dag na, omdat die leute stuk voor stuk een 'gewichtssurplus' zouden hebben, weet iemand wat daarvan waar is?
Elke gezonde vent moet het halen. En als militair al gewoon op karakter... Vooral iedereen onder de 30 levensjarenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
Elke militair moet die eis halen.
Ik heb hem alleen nog nooit gedaan..
Militairen boven de 30 hebben geen karakter?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Elke gezonde vent moet het halen. En als militair al gewoon op karakter... Vooral iedereen onder de 30 levensjaren
Operationele Aanpassingen Diemaco.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Waar staat de OAD voor? Kan de link ff niet leggen.
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Militairen boven de 30 hebben geen karakter?
Zoek je erkenning?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou mijn C8 zo weer omruilen voor de FAL.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Operationele Aanpassingen Diemaco.
Freefloating barrel, doorlopende kast ipv losse handbeschermers, aimpoint, inschuifbare kolf en nieuwe buffer.
Knakending...
Nee, duidelijkheid.quote:
da's zoiso wel een bazending ja. lekker peppie.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vandaag weer eens een C7OAD in m'n handen gehad..
Kanon..
Ga me nou nie vertellen dat je liever een C7 dan een C8 hebquote:
Nee, dat duurt nog wel een jaar of 10 voor ik zo ver ben.quote:
nee, andere eisen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Maar liever heb ik de FAL terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Ga me nou nie vertellen dat je liever een C7 dan een C8 heb
Eenschquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Maar liever heb ik de FAL terug.
Correct.quote:
Glockquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
Liever glock. Zo schoon, weegt geen fuck en geen last van dat ding
Ik vond die elcan kijker 3x ruk
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Operationele Aanpassingen Diemaco.
Freefloating barrel, doorlopende kast ipv losse handbeschermers, aimpoint, inschuifbare kolf, nieuwe buffer, rails, bipod, lasermodule en flashlight.
Knakending...
Ga jij nu een pistool vergelijken met een geweer?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
Wat gaan ze trouwens met de LOAW's doen? Die worden toch ook meegemodificeerd?quote:
Glock..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
Ik vond die elcan kijker 3x ruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |