Zijn jullie zo eenzaam?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Operationele Aanpassingen Diemaco.
Freefloating barrel, doorlopende kast ipv losse handbeschermers, aimpoint, inschuifbare kolf en nieuwe buffer. rails, bipod, lasermodule en fleshlight.
Knakending...
quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat gaan ze trouwens met de LOAW's doen? Die worden toch ook meegemodificeerd?
quote:
Jup. Maar meer op gejank qua gewicht en afmetingen op oefeningenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij nu een pistool vergelijken met een geweer?
Naja tis me nog niet echt duidelijk geworden wat dat ding nou als voordeel heeft boven de minimi.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Tegen die tijd hebben we alweer nieuwe wapens.
Het antwoord is 0,0quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja tis me nog niet echt duidelijk geworden wat dat ding nou als voordeel heeft boven de minimi.
Mietje.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup. Maar meer op gejank qua gewicht en afmetingen op oefeningen
Muah het grootste voordeel wat ik kan bedenken is dat je dezelfde vuurkracht (5.56 trommel) in kan zetten terwijl je qua beweeglijkheid niet onder doet voor een normale C7. Minimi is meer een compromis tussen een C7 en een MAG.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja tis me nog niet echt duidelijk geworden wat dat ding nou als voordeel heeft boven de minimi.
Maar zijn die LOAW's dan ook al uitgerust met die beta C100 drum mags?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah het grootste voordeel wat ik kan bedenken is dat je dezelfde vuurkracht (5.56 trommel) in kan zetten terwijl je qua beweeglijkheid niet onder doet voor een normale C7. Minimi is meer een compromis tussen een C7 en een MAG.
zit in de bewapening dus gebruiken dan maar. Voordat er weer een wapenkluis word leeggerooft op een basesquote:
We hebben ze wel, maar ik hoor steeds dat ze aardig storingsgevoelig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maar zijn die LOAW's dan ook al uitgerust met die beta C100 drum mags?
We luisteren wel naar je hoor taaiaapjequote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb voor de eerste keer in tijden weer eens het gevoel dat ik in de defensie SC zit...
Dat zeg je maar tegen je schoonmoeder als ze met een lampenkap op dr hoofd in de gordijnen hangt..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We luisteren wel naar je hoor taaiaapje
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je schoonmoeder als ze met een lampenkap op dr hoofd in de gordijnen hangt..
naja dat maakt denk ik toch het verschil met de Minimi als ondersteunend automatisch wapen. Of je nou 200 achtereen, of 6x30 kan schieten, is toch weer wat tijd waarin je met wat anders bezig bent dan koppen laag houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
We hebben ze wel, maar ik hoor steeds dat ze aardig storingsgevoelig zijn.
neh. Volgende upgrades worden lasergunsquote:Op donderdag 28 april 2011 00:39 schreef m.k het volgende:
Wat denken jullie van de h&k 416? Gaat die misschien alle diemaco's vervangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Jup want de minimi kan ze goed tegen dat afghaanse zand. Sgt zei tegen me dat ze daar de minimi wegtrapte en maar een mag meenamen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
naja dat maakt denk ik toch het verschil met de Minimi als ondersteunend automatisch wapen. Of je nou 200 achtereen, of 6x30 kan schieten, scheelt toch weer wat tijd waarin je met wat anders bezig bent dan koppen laag houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |