Een kitao topic!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef Nibb-it het volgende:
'Straaljagerpiloot vast voor spionage'
Nah ik moet zo werken. En nog 1x was leukquote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tijd voor n nieuwe DEF SC in het nieuws forum?
Ik bedoel alleen de SF-onderdelen van de Mariniers, het KCT krijgt of heeft ze inderdaad ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
KCT was toch als overgestapt? En ik dacht ook dat alleen SF eenheden enzo de hk kregen
He has returned!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een kitao topic!
Oh, hij is alweer met de staart tussen de benen vertrokken zie ik.
Ik zie het.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je huid is van hersenschors. Ik hoop dat je goretex bedoelde
.
Nope, silence of the lambs niet gezien?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je huid is van hersenschors. Ik hoop dat je goretex bedoelde
.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, silence of the lambs niet gezien?
Laatst nog! Kan me echter niet herinneren waar je naar refereert. Zijn huid was van ander huidquote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, silence of the lambs niet gezien?
Ik ga tijdelijk werken op de financiële afdeling van een groot aannemingsbedrijf in de waterbouw. Ik ben tot ongeveer de bouwvak onder de pannenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga tijdelijk werken op de financiële afdeling van een groot aannemingsbedrijf in de waterbouw. Ik ben tot ongeveer de bouwvak onder de pannen
Damen?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga tijdelijk werken op de financiële afdeling van een groot aannemingsbedrijf in de waterbouw. Ik ben tot ongeveer de bouwvak onder de pannen
Nope. Dat is een scheepswerfquote:
Ik ben gewoon wat langer bezig geweest met verzamelen..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Laatst nog! Kan me echter niet herinneren waar je naar refereert. Zijn huid was van ander huid.
..Now it places the lotion in the basket
Hallo Postman Pat.quote:
Ja, Lotusss heeft een baan en Rave is de opvolger van Lector.quote:
Dat Lotusss een baan heeft wist ik alquote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Lotusss heeft een baan en Rave is de opvolger van Lector.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |