Feli met je baan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef m.k het volgende:
[..]
Feli met je baan.
Bij mijn werk zullen de vogels nu wel tegen de ramen aan klappen
Altijd leuk. Vogel afdrukken op een schoon raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pok!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk. Vogel afdrukken op een schoon raam.
Hoe kom je na 3/4 van het parcours weer bij de start?!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Braamyo het volgende:
Omg, ik en m'n buddy hebben echt gruwelijk gefaald...
ff de survival run van oirschot geprobeert... na 2,5 uur kwamen we verslagen terug bij de start. En niet eens de 3/4e van de route uitgelopen. We zijn kapot...
En morgen ochtend wedstrijd speedmarsen...
Ik hoop dat het doorvliegt naar hierquote:
Nog steeds geen onweerquote:
Ga je niet krijgen ook. Midden-Nederland krijgt het.quote:
Je zit op je fancy suunto te kijken he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
hier nog steeds droog, luchtdruk blijft ook stabiel dus zal nog wel meevallen.
Mooi, nu geen probleem want ben thuisquote:
Suunto rules! X9 mi hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Je zit op je fancy suunto te kijken he?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, nu geen probleem want ben thuis
Zit aan de Snow Grouse en de Balmoral sigaar
quote:
Ik heb net een flesje prosecco geopend ivm mijn nieuwe baan.... en ik neem straks ook een trekje van de sigaar!quote:
Wat eem mazzel heb je ER!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb net een flesje prosecco geopend ivm mijn nieuwe baan.... en ik neem straks ook een trekje van de sigaar!
Ik zet m'n raam open, gaat het zo lekker ruikenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je niet krijgen ook. Midden-Nederland krijgt het.
Niet ZIJN sigaar, maar DE sigaarquote:
Lekker ozon luchtje vlak voor het onweer.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zet m'n raam open, gaat het zo lekker ruiken
Waarom heb je die nu al hangen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Het waait hier wel flink btw.
De vlag en wimpel op vlaggenstok hebben het er maar mee te doen.
Omdat het kanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom heb je die nu al hangen dan?
Jij moet juist wel iets van het protocol begrijpen.quote:
Het is vandaag toch ook de 27ste??quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
21:00 strijken dat ding! En WA was 27 april, prutser!
Als jij dat wil.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is vandaag toch ook de 27ste??
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is vandaag toch ook de 27ste??
LUL!!!!!!quote:
Allemaal vrijspraak door een procedure fout dus!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Dan heb ik op al die "berichten van kennisgeving" van die aangetekenden de 27ste erop gezet
Ik was mijn klokkie vanochtend kwiet, vandaar ja!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef gerco94 het volgende:
suunto, toch iets om over na te denken.
Die had ik er vandaag niet tussenzitten gelukkig.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Allemaal vrijspraak door een procedure fout dus!
Rechts onderin op je taakbalk zit ook een handig dingetje...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was mijn klokkie vanochtend kwiet, vandaar ja!!
Staat alleen de tijd op.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rechts onderin op je taakbalk zit ook een handig dingetje...
Maar nog schandalig dat je die vlag op dit tijdstip nog buiten hebt hangen.quote:
Ja dat weet ik, maar daar heb ik nu niks meer aanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijf eens een tijdje met je muispijl daarop staan...
Dat sowieso, de zon was al een tijdje onder. Of heet ER er een bouwlamp op staan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar nog schandalig dat je die vlag op dit tijdstip nog buiten hebt hangen.
waarom doe je je horloge af? 24/7 omhouden dat ding.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was mijn klokkie vanochtend kwiet, vandaar ja!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |