Chinook verbruikt 2x meer, maar dropt bijna 4x meer water.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
weet niet hoe het zit met het brandstofverbruik?
Dus efficienter...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Chinook verbruikt 2x meer, maar dropt bijna 4x meer water.
ochtendquote:
Hey Sine!quote:
Welkom thuis !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Speciaal voor Lightning.
Goedemiddag, ik ben thuis van werk!!
Ja, danke schön.quote:
Ja, alle milfs gingen weg. Kinderen van school halen. Dus ben ik ook maar weggegaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was ff snel een terrasje pakken
Altijd een goed excuus !quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, alle milfs gingen weg. Kinderen van school halen. Dus ben ik ook maar weggegaan.
Thaboel ik had je al eerder wat gevraagd omtrendt je avatar met dat Jagers embleem.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alle milfs gingen weg. Kinderen van school halen. Dus ben ik ook maar weggegaan.
Er kwam wel vervanging van de milfs op het terras zitten. Mooie gezichten en lichamen met, naar wat ik kon zien, alles in de juiste maten erop en eraan.quote:
Als dat moest van Lotusss mag ze de vlag en wimpel de 30ste zelf hijsen. 0620 uur is het juiste tijdstip om dat te doen.quote:Ik heb mijzelf vandaag getracteerd op die Balmoral sigaren en 4 blikjes Guinnes
Tevens maar bij de Blokker een vlaggenstok met NL vlag en wimpel gehaald die dadelijk opgehangen gaat wordenv
Te oud?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er kwam wel vervanging van de milfs op het terras zitten. Mooie gezichten en lichamen met, naar wat ik kon zien, alles in de juiste maten erop en eraan.
Maar de domper kwam toen ze begonnen te praten over hun klas. 3 VMBO. Ouder dan 15 zullen ze dus niet zijn geweest. Een no-go dus.
quote:
Nee, het was zijn eigen idee. Als hij gisteren had geluisterd, dan had hij de vlag niet hoeven kopen want heb er nog één liggenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er kwam wel vervanging van de milfs op het terras zitten. Mooie gezichten en lichamen met, naar wat ik kon zien, alles in de juiste maten erop en eraan.
Maar de domper kwam toen ze begonnen te praten over hun klas. 3 VMBO. Ouder dan 15 zullen ze dus niet zijn geweest. Een no-go dus.
[..]
Als dat moest van Lotusss mag ze de vlag en wimpel de 30ste zelf hijsen. 0620 uur is het juiste tijdstip om dat te doen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, het was zijn eigen idee. Als hij gisteren had geluisterd, dan had hij de vlag niet hoeven kopen want heb er nog één liggen
Maar ErwinRommel heeft net zelf de vlag met wimpel aan het balkon geductaped.
Dat je daar uberhaupt naar kijkt...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat jij nog post. Jij praat toch liever tegen echte mensen....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt naar kijkt...
Sorry niet mee gekregenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef rubje het volgende:
[..]
Thaboel ik had je al eerder wat gevraagd omtrendt je avatar met dat Jagers embleem.
[ afbeelding ]
Zit je bij die Limbos? in Oirschot?of is het je oud-onderdeel oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |