Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgrondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag je wel. En ik heb nog steeds hoop dat het ooit nog eens goed komt met je qua postgedrag.
Tot nu toe (na je laatste ban) valt het niet tegen moet ik zeggen.
Van Whiskers? Met die moodswings?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...blowjob met cyaankali pil tijdens het diner? Nice if you can get it!
Dat laatste is dan ook wederzijdsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgronden
Letterlijk uitspitten bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgronden
Gewoon magistraal om te zienquote:
Meer regels en meer overheid werkt niet nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef eriksd het volgende:
We kunnen toch wel vaststellen dat Reaganomics niet gewerkt hebben.
Die hadden beter aan de cyaankali kunnen gaan inderdaadquote:
Mooi omschreven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
Reaganomics was voor het kapitalisme wat de Fidelcastronomics was voor de sociaal-democratie.
Ik zal het even doorlezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
php, als je serieus naar de economische belangen van kernenergie wilt kijken moet je de NRC.next van vandaag lezen. Stond wel een interessant stuk van de hand van Rob Wijnberg over dit onderwerp in. Je zal zijn invalshoek wel niet begrijpen of accepteren maar ik kan het je toch aanraden.
Och, leef eens een beetje on the edge, is goed voor de zielquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van Whiskers? Met die moodswings?
Ik zou het eerder Russisch Roulette noemen, not my cup of tea.
Ten aanzien van de JSF ben je ook tot inzien gekomen dat het een belachelijke geldverspilling is tenslotte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal het even doorlezenEn het is niet dat ik mijn horizon niet wil verbreden.
Had jij niet gewoon het nieuwe deel kunnen openen? Of was dat te moeilijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, leef eens een beetje on the edge, is goed voor de ziel
Totdat je snikkel afgeknipt ergens langs de kant van de weg ligt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd dat ik mag aanschuiven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
Ah, Marco Kroon in P&W. Even de herhaling meepakken zo.
Na de uitzending om met dat boordje de glazen af te nemen? Prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd dat ik mag aanschuiven.
Lekker lovend zijn we weer over Whisquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Totdat je snikkel afgeknipt ergens langs de kant van de weg ligt.
One for the team?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Hoezo dat dan? Was het vol of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon het nieuwe deel kunnen openen? Of was dat te moeilijk?
Bij mij weten kunnen ze in dat opzicht zonder mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Na de uitzending om met dat boordje de glazen af te nemen? Prima.
Nee, sorry, ik ben linksquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
One for the team?
Kan jij dat niet op je nemen?
Eh, ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Hoezo dat dan? Was het vol of zo?
Kom op zeg, het boeit toch niet wie het opent? Het systeem werkt toch min of meer dat er maar 1 het kan openen? En anders breken we de reeks, daar is ook nog nooit iemand aan doodgegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon het nieuwe deel kunnen openen? Of was dat te moeilijk?
Klopt, ik ben nooit bang om mijn mening te herzien. En over die JSF ben ik niet helemaal gedraaid, ik heb alleen het idee dat Nederland zich geen poot moet laten uitdraaien door Amerika, maar dat er nieuwe straaljagers moeten komen lijkt mij evident. Ik las namelijk laatst een artikel dat het onderhoud alsmaar duurder wordt, en wat je ook moet meewegen is je reputatie natuurlijk, je kunt niet eeuwig in oude bende blijven rondvliegen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ten aanzien van de JSF ben je ook tot inzien gekomen dat het een belachelijke geldverspilling is tenslotte.
Zij is ook links.quote:
Nope.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Drummen jullie ook wel eens denkbeeldig mee bij nummers die je goed vindt?
Ik heb op FB al zo'n waslijst bij "favoriete films"quote:
Nee. Luchtgitaar is leuker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Drummen jullie ook wel eens denkbeeldig mee bij nummers die je goed vindt?
Lees het artikel eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
@ duke, het enige fatsoenlijke tegenargument wat ik gehoord heb is het onverdongen feit dat het 240.000 jaar radioactief blijft, daar is momenteel nog geen echte oplossing voor. En argumenten dat wij lui worden als er eenmaal kernenergie is klinkt ook niet erg overtuigend.
De nummers waar jij mee op de proppen komt bevatten uberhaupt geen drums toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Het is nou niet alsof grondstoffen voor zonnepanelen in Nederland uit de grond spuiten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lees het artikel eens zou ik zeggen.
Daarnaast zijn er verschillende argumenten als de gigantische kosten, de onverzekerbaarheid, de veiligheid, inderdaad het afval, de inflexibiliteit van de energieopwekking, de afhankelijkheid van schurkenstaten voor Uranium, de nogal beperkte hoeveelheid economisch en energetisch winbaar Uranium (we zijn er bij het huidig verbruik sneller doorheen dan door de aardolie) etc etc.
je hebt dus nooit opgelet.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
Het hangt aan het plafond een ruikt naar cocaïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb op FB al zo'n waslijst bij "favoriete films"
In nogal wisselende maten en zelden of nooit zo mooi gecombineerd tot zo'n mooi prachtig pakketje waardoor je met de huidige stand der techniek nooit voor kernenergie zal kiezen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof grondstoffen voor zonnepanelen in Nederland uit de grond spuiten.
Je wil altijd bekend staan als pragmatisch. Praktisch al die argumenten gaan op voor alle vormen van energiewinning. Nouja, alleen onverzekerbaarheid misschien niet.
Ik ken ook die bezwaren, en ja ik weet er wel het eea vanaf aangezien de Elsevier er elke week een artikel over uitweidtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lees het artikel eens zou ik zeggen.
Daarnaast zijn er verschillende argumenten als de gigantische kosten, de onverzekerbaarheid, de veiligheid, inderdaad het afval, de inflexibiliteit van de energieopwekking, de afhankelijkheid van schurkenstaten voor Uranium, de nogal beperkte hoeveelheid economisch en energetisch winbaar Uranium (we zijn er bij het huidig verbruik sneller doorheen dan door de aardolie) etc etc.
je hebt dus nooit opgelet.
Emissie kernenergie 15 : 1 Emissie windenergie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof grondstoffen voor zonnepanelen in Nederland uit de grond spuiten.
Je wil altijd bekend staan als pragmatisch. Praktisch al die argumenten gaan op voor alle vormen van energiewinning. Nouja, alleen onverzekerbaarheid misschien niet.
Wmb gaan we die discussie niet in de co2 casus voeren, dat is mi totaal niet relevant als we het hebben over duurzaamheid. En dat hele co2 gezemel zijn we over 30 jaar allang weer vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Emissie kernenergie 15 : 1 Emissie windenergie.
Trouwens in het ideale plaatje kun je van oude zonnepanelen nieuwe zonnepanelen maken. Dat is het streven.
En ik dacht dat jij smaak had...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Volgende horloge wordt een Breitling for Bentley, even wat bling weer.
Ik heb tegenwoordig een iPhone als horloge, vind ik bling genoegquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Volgende horloge wordt een Breitling for Bentley, even wat bling weer.
Zonne-energie is nu te duur voor het rendement, wind levert volgens recent onderzoek nog minder op dan gedacht ... kernenergie levert nu echt de meeste 'bang for the buck' op en is buiten recyclebaar afval in de moderne (nee, nee, niet volledige 4-5 gen centrale's maar '3.5') prima oplosbaar en 0 CO2.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
In nogal wisselende maten en zelden of nooit zo mooi gecombineerd tot zo'n mooi prachtig pakketje waardoor je met de huidige stand der techniek nooit voor kernenergie zal kiezen..
Draag nu een keurige co-axiale Omega Aqua Terra ter compensatie.quote:
haha, ja net zoals nu recyclen meer kost dan het oplevert zeker. hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Emissie kernenergie 15 : 1 Emissie windenergie.
Trouwens in het ideale plaatje kun je van oude zonnepanelen nieuwe zonnepanelen maken. Dat is het streven.
Hij moet hard genoeg zijn om jezelf mee voor je harses te slaan dat je hem ooit hebt gekocht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hier waar een goede tablet aan moet voldoen? Dus OS, intern geheugen, evt processor (heeft zo'n ding dat? )
?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij moet hard genoeg zijn om jezelf mee voor je harses te slaan dat je hem ooit hebt gekocht.
CO2 is een goede equivalent voor de hoeveelheid fossiele brandstoffen die we opstoken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb gaan we die discussie niet in de co2 casus voeren, dat is mi totaal niet relevant als we het hebben over duurzaamheid. En dat hele co2 gezemel zijn we over 30 jaar allang weer vergeten.
Niet echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
CO2 is een goede equivalent voor de hoeveelheid fossiele brandstoffen die we opstoken.
Het kan en uiteindelijk zal het moeten. We zullen rekening moeten gaan houden met het leven na de levensduur van een product. Daar moeten we bij het ontwerpen van producten rekening mee houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
haha, ja net zoals nu recyclen meer kost dan het oplevert zeker. hehe.
Hippies.
In welke zin zie jij kernenergie aardolie vervangen? Het een gebruik je voor je PC en scheerapparaat het ander voor plastic tasjes en bezine. Niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken ook die bezwaren, en ja ik weet er wel het eea vanaf aangezien de Elsevier er elke week een artikel over uitweidtJe hebt gelijk dat het moeilijk te verzekeren is aangezien geen enkele verzekeringsmaatschappij dit wil en kan dekken. En ook nu zijn wij afhankelijk van schurkenstaten om de aardolie, dus wat je daarmee probeert te zeggen weet ik niet.
quote:Voordelen,
Geen cent subsidie,
zowel financieel als energetisch is dat rendement met de huidige stand der techniek nogal mager.quote:hoge rendementen, zeer veilig,
Ik vermoed dat ze daar in Japan nu anders over denkenquote:4 keer zo goedkoop als windenergie.
Daarom moet je werken met een mix van vormen. En dat kolen voor meer doden hebben gezorgd is logisch, ze worden veel meer en op veel meer manieren toegepast. Geen logische vergelijk ook.quote:Sailliant details, kolencentrales hebben in hun totale omvang al voor tig keer meer doden gezorgd dan kerncentrales. En ook voor wind en zonne energie heb je lithium (en nog iets) nodig, ook dat is niet oneindig
Doe dat, ben wel benieuwd uit welk propagandablogje ze dit keer geput hebbenquote:Cijfers kun je best krijgen, maar dan moe tik een deel van de Elsevier gaan inscannen
Ik ben nog steeds heel blij met m'n Archos 70 Internet Tablet, voor vijf tientjes meer heb je 'm ook als 10.1".quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij moet hard genoeg zijn om jezelf mee voor je harses te slaan dat je hem ooit hebt gekocht.
Wil ik eerst weten hoeveel fossiele brandstoffen we hebben, anders kun je dat natuurlijk ook niet berekenenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
CO2 is een goede equivalent voor de hoeveelheid fossiele brandstoffen die we opstoken.
Wat kost ie? En internet abbo moet je zeker zelf afsluiten bij een provider?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds heel blij met m'n Archos 70 Internet Tablet, voor vijf tientjes meer heb je 'm ook als 10.1".
Hangt natuurlijk wel heel nauw met elkaar samen.quote:
Dit soort spul:quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
De nummers waar jij mee op de proppen komt bevatten uberhaupt geen drums toch?
Allemaal van die hippe swagger shit.
Ik wacht liever tot die 4e generatie er echt is en dan ook nog eens economische concurrerend als pakketje bij Siemens te bestellen is. Dat heb ik liever dan Franse techniek uit de tijd van de eerste 386quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zonne-energie is nu te duur voor het rendement, wind levert volgens recent onderzoek nog minder op dan gedacht ... kernenergie levert nu echt de meeste 'bang for the buck' op en is buiten recyclebaar afval in de moderne (nee, nee, niet volledige 4-5 gen centrale's maar '3.5') prima oplosbaar en 0 CO2.
Energie moet ergens vandaan komen en ja, ik heb zelf liever kernfusie, maargoed, dat is er nog niet en de 'hippie-methode's' leveren nog geen crap op en voor ze dat doen zijn we nog wel even verder.
Dat is gewoon een kwestie chemische reacties.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil ik eerst weten hoeveel fossiele brandstoffen we hebben, anders kun je dat natuurlijk ook niet berekenen
Die kostte me 3 maanden geleden ¤250, en een internet abo? Dat ding gaat via m'n wifi of via tethering met m'n mobiele telefoon op internetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat kost ie? En internet abbo moet je zeker zelf afsluiten bij een provider?
Duke, met alle respect. Maar jij gaat altijd op een bepaalde manier waardoor jij ''tegenstander'' wil bewegen tot het plaatsen van allerlei bronnen, prima, maar niet nu dan. Ik zal morgen eens kijken in welk elsevier nummer het staat. Maar het kwam erop neer dat het bouwen van een kerncentrale 5 miljard kost, exploiteren 5 miljard, en de boel weer ontmantelen 5 miljard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
In welke zin zie jij kernenergie aardolie vervangen? Het een gebruik je voor je PC en scheerapparaat het ander voor plastic tasjes en bezine. Niet te vergelijken.
[..]
!!! Ga eens even een beetje zoeken. Daar klopt echt helemaal niets van.
[..]
zowel financieel als energetisch is dat rendement met de huidige stand der techniek nogal mager.
[..]
Ik vermoed dat ze daar in Japan nu anders over denken. En je moet de hele levenscyclus meenemen natuurlijk. De windmolen breng je als hij is afgeschreven naar IJmuiden en ze smelten hem om tot wat nieuws. Bij kernenergie moet je maar hopen dat er geld is voor de afbraak. De centrale in Dodewaard is al jaren dicht maar zicht op complete ontmanteling is er voorlopig niet omdat er te weinig geld is gereserveerd...
[..]
Daarom moet je werken met een mix van vormen. En dat kolen voor meer doden hebben gezorgd is logisch, ze worden veel meer en op veel meer manieren toegepast. Geen logische vergelijk ook.
[..]
Doe dat, ben wel benieuwd uit welk propagandablogje ze dit keer geput hebben
En die laatste 5 miljard zit net als het nog een paar honderd jaar bewaren en bewaken van het afval en de verzekeringspremie voor een eventuele ramp niet in de exploitatie opgenomen. Staatssteun ofwel subsidie dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duke, met alle respect. Maar jij gaat altijd op een bepaalde manier waardoor jij ''tegenstander'' wil bewegen tot het plaatsen van allerlei bronnen, prima, maar niet nu dan. Ik zal morgen eens kijken in welk elsevier nummer het staat. Maar het kwam erop neer dat het bouwen van een kerncentrale 5 miljard kost, exploiteren 5 miljard, en de boel weer ontmantelen 5 miljard.
Ok, samengevat: 250 dokken en je kunt met dat kreng via wifi (gratis) of via je mob (ik heb abbo + internet) internetten, dus er komen helemaal geen extra kosten aan te pas? En zo'n ding kan toch eigenlijk zowat alles wat een normale pc ook kan? Behalve zware spellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kostte me 3 maanden geleden ¤250, en een internet abo? Dat dingt gaat via m'n wifi of via tethering met m'n mobiele telefoon op internet
Ja, alleen typen gaat vrij kut. Als ik hier heel kortaf reageer kan je er donder op zeggen dat ik met m'n tablet op de bank zitquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, samengevat: 250 dokken en je kunt met dat kreng via wifi (gratis) of via je mob (ik heb abbo + internet) internetten, dus er komen helemaal geen extra kosten aan te pas? En zo'n ding kan toch eigenlijk zowat alles wat een normale pc ook kan? Behalve zware spellen natuurlijk.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heb ik nou weer in de kroeg gezeten?
Omdat het kon?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat het kon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker hypothetisch he? Als het mis gaat, het is maar 1 keer echt goed mis gegaan, en dat ook nog eens in een land waar je sowieso al je vraagtekens bijzet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die laatste 5 miljard zit net als het nog een paar honderd jaar bewaren en bewaken van het afval en de verzekeringspremie voor een eventuele ramp niet in de exploitatie opgenomen. Staatssteun ofwel subsidie dus
Drankprobleem misschien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
Jij bent altijd dronken hequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
Dat soort dingen zeg je ook altijd tegen mij. Waarom doe je dat toch?quote:
gheghe..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:41 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik nu een paar bier op. Zometeen ga ik uit voorzorg niet meer op FOK! zitten.
Omdat jullie dat ook met enige regelmaat posten misschien? Men, niet direct zo gepikeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je ook altijd tegen mij. Waarom doe je dat toch?
Is het jaloezie? Is het omdat je niks beters weet te zeggen? Is het omdat je alcoholische vader je mishandelt?
Dat? Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jullie dat ook met enige regelmaat posten misschien? Men, niet direct zo gepikeerd.
Ik kan het. Jaloers?quote:
Ik zou twee biertjes doen met een bevriende barman en toen kwamen er steeds meer bekenden binnen wandelenquote:
Mwah, ik zie KV toch met enige regelmaat posten dat ie doordeweeks in de kroeg is geweest en weer de nodige glaasjes heeft genuttigd, en ook jou heb ik dat een aantal keer zien posten. Oja, vergeet vooral je zaterdagnacht topics in seks nietquote:
Haal liever een Heineken voor me opquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Ik probeer je alleen maar op te voeden hoor php
Ik ook, maar niet doordeweeks.quote:
Waarom niet?quote:
Van Grolsch krijg ik zo'n koppijn, vooral in combinatie met wodka.quote:
Ah het is gewoon jaloezie. Daar groei je wel overheenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik zie KV toch met enige regelmaat posten dat ie doordeweeks in de kroeg is geweest en weer de nodige glaasjes heeft genuttigd, en ook jou heb ik dat een aantal keer zien posten. Oja, vergeet vooral je zaterdagnacht topics in seks niet
Heinekenquote:[..]
Haal liever een Heineken voor me op
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.quote:
Dat ben je volgens mij toch al nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_bij_tieners__.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van Grolsch krijg ik zo'n koppijn, vooral in combinatie met wodka.
Volgens mij ben je gewoon jaloers. Of wou je zeggen dat je met je loontje vijf keer per week naar de kroeg kunt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.
Jaloers, waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah het is gewoon jaloezie. Daar groei je wel overheen
[..]
Heineken
Zelfs bier drinken moet je nog leren hè?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_bij_tieners__.html
Doe jij toch niet, of wel php?
Ach, drank in de winkel is niet echt duur. Daarbij woon ik nog bij papa en mamaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers. Of wou je zeggen dat je met je loontje vijf keer per week naar de kroeg kunt?
Dat zal je tegenvallen, nog 0 waarschuwing op het rekest dit jaar.quote:
Dan snap ik je niet. In de kroeg is het plezier en ontmoet je de vrouwtjes, php.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, drank in de winkel is niet echt duur. Daarbij woon ik nog bij papa en mama
Oh, eens in de twee weken ga ik wel uit, alleen houd ik sowieso niet van disco's, maar bruine cafeetjes zijn inderdaad wel leuk. En ach, als jij geforceerd achter de meiden aan wilt om indruk te maken op je vrienden dan moet je dat vooral zelf wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan snap ik je niet. In de kroeg is het plezier en ontmoet je de vrouwtjes, php.
Gaat je eigenlijk geen reet aanquote:
I take that as a yesquote:
Wat weet jij?quote:
Geeft niet, zegt niets over je uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Me too. But then ik was ook 20 voordat ik ontmaagd werd
Geforceerd? Achter de vrouwen aangaan is het leukste wat er isquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, eens in de twee weken ga ik wel uit, alleen houd ik sowieso niet van disco's, maar bruine cafeetjes zijn inderdaad wel leuk. En ach, als jij geforceerd achter de meiden aan wilt om indruk te maken op je vrienden dan moet je dat vooral zelf weten
Dan komt het nog wel goed denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat onder de acné tot m'n twintigste, dat hielp niet echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft niet, zegt niets over je uiterlijk.
...
Mehehehehe.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat onder de acné tot m'n twintigste, dat hielp niet echt
Bestond het Spijkerkwartier toen nog?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, kan het me nauwelijks meer herinnerenquote:
Ja, maar dat is nooit in me opgekomenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bestond het Spijkerkwartier toen nog?
Ik hoop van niet, want dat zou betekenen dat ik aan het lagere wal ben geraakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Eigenlijk ben ik links geworden vanaf het moment dat ik begon te neuken.
Er is dus nog hoop voor php
Ik mag hopen na het huwelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Eigenlijk ben ik links geworden vanaf het moment dat ik begon te neuken.
Er is dus nog hoop voor php
Reagan was een eikel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
Linkse boom knuffelaar verdient een ban omdat hij reagan een duivel noemtMaar zelf wel wit rusland cuba en Venuzuela verheerlijken
Correctie; het huwelijk is geen instituutquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het huwelijk is een conservatief rechts instituut
high-five!quote:
Doe nou niet, ik wil je nog als modquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zin om met Morendo te gaan klieren in NWS maar doe het toch maar niet
Daar is niks mis meequote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het huwelijk is een conservatief rechts instituut
Ik ga met mijn vriendin trouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het huwelijk wel wat hebben. Maar dan moet ze wel heel leuk zijn.
Wel op huwelijkse voorwaarden uiteraard.
Sorry, instrument bedoelde ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correctie; het huwelijk is geen instituut
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vriendin trouwen
Oh nee, toch niet
A tool of Satanquote:
Dit dus. Maar dan die ben ik nog niet tegengekomen (ooh jawel, maar dat is nu voorbijquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het huwelijk wel wat hebben. Maar dan moet ze wel heel leuk zijn.
Wel op huwelijkse voorwaarden uiteraard.
En mijn naam aannemen.
Dat mag je niet zeggen.quote:
En daar werd je linksdraaiende yoghurt van?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dan die ben ik nog niet tegengekomen (ooh jawel, maar dat is nu voorbij)
Men mag alles zeggenquote:
Nee, was daarvoor al linksquote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En daar werd je linksdraaiende yoghurt van?
Klopt, vrijheid van menings uiting zou in de GW moeten prevaleren.quote:
Ah, je toont je ware gezicht weer eens?quote:
Kijk, als je rechts was geweest, zou ze wel zijn geblevenquote:
Jawel, voor mannen lijkt het op eeuwig branden in de helquote:
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu komen we aan bij een gevoelig thema denk ik.
Je bent wel heel complimenteus over me, bevalt me welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik zie in GSbrdr wel een toekomstig premier.
Op basis van POL dan hé, dus onder voorbehoud en voor wat het waard is.
Dan schrijf ik hem de grond in, dat weet je.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik moet je even inpalmen, dan creer ik op de Meet een innercircle om mij heen. Daarna laat ik iedereen weer vallen uiteraard.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent wel heel complimenteus over me, bevalt me wel
Maar nu kan ik IRL natuurlijk ontzettend tegenvallen. On-topic; ik denk dat ik te ongenuanceerd ben voor het premierschap. Liever gaan voor een bedrijf met heldere kernwaarden dan de complexiteit van een land besturen. Als premier ben je niet meer dan een poppetje.
Ik hoop op de dag dat wij voor de camera's de degens kruisen. Wat een puinhoop wordt dat.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan schrijf ik hem de grond in, dat weet je.
Dat vrachtwagenchaffeursdiploma zal wel volstaan bij de PVV inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word de nieuwe premier, een kruising tussen Bush Reagan en Thatcher.
Als 'ie echt zo libertarisch wordt als hij beweert vind ik het niet zo'n enorm probleem.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet. Zo ben ik professioneel gezien helemaal niet. Een van mijn meest trouwe tipgevers is bijvoorbeeld een SGP-politicus. Politieke kleur is niet aan de orde als journalist.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoop op de dag dat wij voor de camera's de degens kruisen. Wat een puinhoop wordt dat.
Ik hoop dat jij in de kamer komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet. Zo ben ik professioneel gezien helemaal niet. Een van mijn meest trouwe tipgevers is bijvoorbeeld een SGP-politicus. Politieke kleur is niet aan de orde als journalist.
Dat wordt makkelijk scoren inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als 'ie echt zo libertarisch wordt als hij beweert vind ik het niet zo'n enorm probleem.
Hij is slimmer dan Rutte iig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop het ook. Kan het overigens ook goed vinden met de VVD-fractievoorzitters in deze regioquote:
Want ik ga de politiek in als GSbrderquote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, als ik op de VVD-lijst stond had ik ook je stem gekregen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet je even inpalmen, dan creer ik op de Meet een innercircle om mij heen. Daarna laat ik iedereen weer vallen uiteraard.
Klopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want ik ga de politiek in als GSbrder
[..]
Och, als ik op de VVD-lijst stond had ik ook je stem gekregen.
Zo schat ik je dan ook wel weer in.
Haha, elk politicus van naam heeft een dirty past.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk scoren inderdaad.
Ik denk dat jij daar nooit in komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Kan het overigens ook goed vinden met de VVD-fractievoorzitters in deze regio
Dat heeft natuurlijk niks met je identiteit te maken. Ik ken jouw opvattingen en als je die in de openbaarheid flikkert, dan analyseer ik je kapot.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want ik ga de politiek in als GSbrder
Ik roep al meer dan een jaar dat ik Koos in de tweede kamer wil. Volgens mij heb ik het met GSbrdr over het algemeen wel kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
Erik wil wel bij iedereen een wit voetje halen zeg
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn. Tot dusver gaat het mij aardig voor de wind, dus we zullen zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar nooit in komt.
En ik zou niet intelligent genoeg zijn om mijn persoonlijke opvattingen te verdoezelen, teneinde een politiek correcte, enigszins rechts-libertarische koers te kunnen varen die nooit aan "afschaffing van de overheid" en "belasting is diefstal" achtige dogma's gelinkt wordt maar salonfahig gezien wordt door het complete spectrum?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niks met je identiteit te maken. Ik ken jouw opvattingen en als je die in de openbaarheid flikkert, dan analyseer ik je kapot.
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik roep al meer dan een jaar dat ik Koos in de tweede kamer wil. Volgens mij heb ik het met GSbrdr over het algemeen wel kunnen vinden.
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn. Tot dusver gaat het mij aardig voor de wind, dus we zullen zien.
PVVquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?
Nee gek, niet als politicus, maar als journalistquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?
Het is gewoon Mad Max:quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
Die opstandelingen in Libie. Wat een zooitje ongeregeld.
Och, ik loop al een tijdje mee hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.
Wat lul je nou man? Wij kunnen het al heel lang goed vinden met erik, en ik ook met GS btw.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.
Ah, jij wilt parlementair journalist worden dus. Interessant.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee gek, niet als politicus, maar als journalist
Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon Mad Max:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, "We don't need another hero"quote:Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?
Sorry, over't algemeen kan er geen normaal woord af bij erik betyar en friek. Terwijl er met de meeste hier wel een prima gesprek aan te gaan is.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Wij kunnen het al heel lang goed vinden met erik, en ik ook met GS btw.
Nee excuus, je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik zou niet intelligent genoeg zijn om mijn persoonlijke opvattingen te verdoezelen, teneinde een politiek correcte, enigszins rechts-libertarische koers te kunnen varen die nooit aan "afschaffing van de overheid" en "belasting is diefstal" achtige dogma's gelinkt wordt maar salonfahig gezien wordt door het complete spectrum?
Nee, dan kun je maar beter achter de geraniums blijven. Tot je dood.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou never nooit in die slangenkuil belanden. Er wordt me daar afgezaagd.
Lijkt mij toch lastig aangezien je nooit echt 100 procent objectief kan zijn, of je gaat (zonder dat je het door hebt) suggestieve vragen stellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee excuus, je hebt gelijkNatuurlijk kun je doet verdoezelen, zoals elke politicus. Ik zal weliswaar je ideologische tegenstander zijn, maar je toch eerlijk behandelen in een interview.
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee excuus, je hebt gelijkNatuurlijk kun je doet verdoezelen, zoals elke politicus. Ik zal weliswaar je ideologische tegenstander zijn, maar je toch eerlijk behandelen in een interview.
Erik is een beste ventquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, over't algemeen kan er geen normaal woord af bij erik betyar en friek. Terwijl er met de meeste hier wel een prima gesprek aan te gaan is.
Ik zal je off the mic wel toefluisteren dat je libertarische tegenpool voor je staatquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is een pre maar geen vereiste denk ik. Als je streetwise bent compenseer je dat extra niveau volledig, zeker in Den Haag.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?
De glans is er een beetje af, ik had niet hoeven weten dat hij lachgas tijdens de sex gebruikt. Bea zal hem er wel mee plagen op 4 mei.quote:
Minstens 3quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?
Lijkt mij niet bijzonder moeilijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij toch lastig aangezien je nooit echt 100 procent objectief kan zijn, of je gaat (zonder dat je het door hebt) suggestieve vragen stellen.
Wat hij allemaal doet tijdens sex of wat voor rollen hij speelt boeit mij voor geen meter, ik vond in die hele zaak het sop de kool niet waard.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
De glans is er een beetje af, ik had niet hoeven weten dat hij lachgas tijdens de sex gebruikt. Bea zal hem er wel mee plagen op 4 mei.
Van Agt loopt soms nog rond op de faculteit. Hij was ook hoogleraar geweest in Nijmegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minstens 3
Rechten op de Radboud heeft de meeste politici voortgebracht, nog een flink aantal foute ook
Ik heb wel een meester in de journalistiek, maar dat stelt inderdaad niet veel voor. Geen uitgebreide WO-opleiding.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, contacten gaan snel in dat wereldjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal je off the mic wel toefluisteren dat je libertarische tegenpool voor je staat
Soit, ik zal de grote journalist Koos binnenkort zelf zien, dan moet ik hem een decenniumpje mijden, wat eenvoudig genoeg is; voldoende locale politici waar jij nooit van gehoord hebt.
Wasda?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb wel een meester in de journalistiek, maar dat stelt inderdaad niet veel voor.
Nee, maar Koos weet niet hoe je worsten moet maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Jan Marijnissen had niet eens een hogere opleiding...
Een goede aanvulling op het ensemble.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Prima vent. Gelukkig niet van de VVD.
Als je een beetje politiek talent hebt wel, maar ik durf enkele wethouders te noemen waar jij waarschijnlijk nog niet van gehoord hebt. Je moet specifieke interesse in me gaan tonen en me intensief volgen wil je op latere leeftijd me "ontmaskeren". Dit allemaal onder voorbehoud dat ik ooit de politiek in ga.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, contacten gaan snel in dat wereldje
Neuh, maar weet wel hoe ik mn werk moet doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar Koos weet niet hoe je worsten moet maken.
Maak je maar geen zorgen, ik ken die wethouders natuurlijk niet. Je legt als journalist echter snel contact met collega's en politiciquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een beetje politiek talent hebt wel, maar ik durf enkele wethouders te noemen waar jij waarschijnlijk nog niet van gehoord hebt. Je moet specifieke interesse in me gaan tonen en me intensief volgen wil je op latere leeftijd me "ontmaskeren". Dit allemaal onder voorbehoud dat ik ooit de politiek in ga.
Ik vind Max van Weezel wel aardig om te lezen, is dat nog een idool van je?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar weet wel hoe ik mn werk moet doen.
Hij was de rechtse mod die we nodig hadden. Met alle respect, JoaC is niet echt uitgesproken rechts.quote:
Je bent bang dat dat opgesnord wordt op het moment je staatssecretaris wordt?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef eriksd het volgende:
Enige ambitie die ik heb is staatssecretaris van financiën en met mijn posthistorie kan ik dat wel vergeten.
Uiteraardquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik ken die wethouders natuurlijk niet. Je legt als journalist echter snel contact met collega's en politici
Wel het meest neutraal.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij was de rechtse mod die we nodig hadden. Met alle respect, JoaC is niet echt uitgesproken rechts.
Jan Tromp is een van mijn helden (jammer van dat tv-programma).quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Max van Weezel wel aardig om te lezen, is dat nog een idool van je?
True, en Erik is meer aanwezig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij was de rechtse mod die we nodig hadden. Met alle respect, JoaC is niet echt uitgesproken rechts.
Ik denk het wel. Rechter zou ik ook willen worden, daar kan dit ook complicerend werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent bang dat dat opgesnord wordt op het moment je staatssecretaris wordt?
Joehoe remlof, ik dan?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef GSbrder het volgende:
Ach, ik vind het fijn dat erik geen mod is, zo hoeft hij zich niet in te houden
Jij bent net zo geschikt als mod als ik. Niet dus.quote:
Schei toch uit, het is verdomd moeilijk om erachter te komen wie jij bent via jouw posthistorie, of je moet hyves/facebooks hebben uitgewisseldquote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Rechter zou ik ook willen worden, daar kan dit ook complicerend werken.
Zo'n ramp is het niet, vergeet niet dat waar er nu nog een generatieverschil is - Ivo Opstelten zal z'n gezicht niet zo snel op een internetforum laten zien, het steeds meer ondoenlijk wordt geen digitale footprints achter te laten. Sterker nog, wij beschikken over podia om te debatteren, waaronder dit forum, die de generatie voor ons ontbeerde.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Rechter zou ik ook willen worden, daar kan dit ook complicerend werken.
Tenzij hij een dealtje sluit met PHP en zij samen naar jouw identiteit gaan zoeken. Zoals we al besproken hebben heb ik kennisen binnen jouw studie, dus voor een hoge vergoeding wil ik die best aanspreken. Als Koos geld heeft is het zo gepiept. Journalistiek onderzoek noemt men dat.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een beetje politiek talent hebt wel, maar ik durf enkele wethouders te noemen waar jij waarschijnlijk nog niet van gehoord hebt. Je moet specifieke interesse in me gaan tonen en me intensief volgen wil je op latere leeftijd me "ontmaskeren". Dit allemaal onder voorbehoud dat ik ooit de politiek in ga.
Je moet wel vrienden hebben, wil je iets bereiken in de politiek, de echte politiek hè.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het niet, vergeet niet dat waar er nu nog een generatieverschil is - Ivo Opstelten zal z'n gezicht niet zo snel op een internetforum laten zien, het steeds meer ondoenlijk wordt geen digitale footprints achter te laten. Sterker nog, wij beschikken over podia om te debatteren, waaronder dit forum, die de generatie voor ons ontbeerde.
Daarmee zal POL, let op mijn woorden, de hi-po vijver worden voor aanstormend politiek talent dat ofwel te jong is voor studentendebatten, of anderzijds zijn/haar ei niet kwijt kan bij de locale politiek of zichzelf niet door een jongerenorganisatie vertegenwoordigd ziet.
???????????????????????????????????quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent 100% geen modmateriaal. Nog niet
Had Ad Melkert vrienden?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet wel vrienden hebben, wil je iets bereiken in de politiek, de echte politiek hè.
Ik denk dat dit meer een geenstijl vijver voor later is om flink te vissen wie er nu momenteel in Den Haag zitten. Daarom ben ik ook tyfus nieuwsgierig wie er zoal langskomen hier, ik denk dat Wilders Rutte Sap Pechthold en dat soort type's pol best wel eens bekijken. Gewoon om te erachter te komen hoe je ons het beste kunt bereiken, en natuurlijk mooie one-liners opzoekenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het niet, vergeet niet dat waar er nu nog een generatieverschil is - Ivo Opstelten zal z'n gezicht niet zo snel op een internetforum laten zien, het steeds meer ondoenlijk wordt geen digitale footprints achter te laten. Sterker nog, wij beschikken over podia om te debatteren, waaronder dit forum, die de generatie voor ons ontbeerde.
Daarmee zal POL, let op mijn woorden, de hi-po vijver worden voor aanstormend politiek talent dat ofwel te jong is voor studentendebatten, of anderzijds zijn/haar ei niet kwijt kan bij de locale politiek of zichzelf niet door een jongerenorganisatie vertegenwoordigd ziet.
Dat houden ze dan goed verborgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer een geenstijl vijver voor later is om flink te vissen wie er nu momenteel in Den Haag zitten. Daarom ben ik ook tyfus nieuwsgierig wie er zoal langskomen hier, ik denk dat Wilders Rutte Sap Pechthold en dat soort type's pol best wel eens bekijken. Gewoon om te erachter te komen hoe je ons het beste kunt bereiken, en natuurlijk mooie one-liners opzoeken
Klopt, het is vrij eenvoudig mijn identiteit te achterhalen, als ik aanwezig ben op de POL-meet is het sowieso gedaan met mijn anonimiteit en weten 20+ users hier wie ik ben, naast het half dozijn dat nu al weet wie GSbrder is. Iedereen weet ook wie Zeeland is, maar pas als je het nieuwe politiek zwaargewicht wordt binnen de PvdA loont het deze kennis te verkopen...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tenzij hij een dealtje sluit met PHP en zij samen naar jouw identiteit gaan zoeken. Zoals we al besproken hebben heb ik kennisen binnen jouw studie, dus voor een hoge vergoeding wil ik die best aanspreken. Als Koos geld heeft is het zo gepiept. Journalistiek onderzoek noemt men dat.
Waarschijnlijk nooit, maar ik sluit niks uitquote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
???????????????????????????????????![]()
![]()
Vraag alleen is als dit ook over 20 jaren nog zo makkelijk is op te zoeken, misschien is FOK! dan allang vergaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, het is vrij eenvoudig mijn identiteit te achterhalen, als ik aanwezig ben op de POL-meet is het sowieso gedaan met mijn anonimiteit en weten 20+ users hier wie ik ben, naast het half dozijn dat nu al weet wie GSbrder is. Iedereen weet ook wie Zeeland is, maar pas als je het nieuwe politiek zwaargewicht wordt binnen de PvdA loont het deze kennis te verkopen...
En dan nog, de nieuwe generatie zal altijd breezah-foto's, hardloopuitslagen, user reviews en comments achterlaten op het www. De JPB van 2050 zal vanaf z'n tienerjaren te volgen zijn en de 1000 hits op Google hebben bereikt voor z'n achttiende. Deal with it.
Daarom, jij was ook zo zeker van je zaak dat de PVV niets maar dan ook niets te vertellen zou krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit, maar ik sluit niks uit
Dat is geen probleem, sparringspartners en mensen buiten je referentiekader vinden is een stuk moeilijker dan vrienden en gelijkgestemden. Ik kom eenvoudiger in aanraking met een vrijwel identieke libertarier van begin twintig in het echte leven, dan een conservatieve tiener op de vavo, om maar eens wat te noemen. Dat hier een jurist, een ingenieur, een scholier en een journalist met elkaar kunnen discussieren om 01:00 is van grotere "waarde" dan het tiental vrienden dat ik spreek en die al grosso modo een overeenkomstige mening hebben met mijn idealen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet wel vrienden hebben, wil je iets bereiken in de politiek, de echte politiek hè.
Klopt! Mijn Google-search leverde 2,5 jaar geleden meer info op dan nu.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag alleen is als dit ook over 20 jaren nog zo makkelijk is op te zoeken, misschien is FOK! dan allang vergaan.
Ja, maar niet voor jou.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof, heb jij inzage in IP adressen en kun jij ook achterhalen wie daarachter zou kunnen zitten?
Klopt, na een x aantal hits komt ie minder hoog in de google database, dat is je geluk. Punt blijft wel dat er mensen zijn die heel heel heel ver kunnen gaan om jou te achterhalen, daar ben ik nog niets bij.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt! Mijn Google-search leverde 2,5 jaar geleden meer info op dan nu.
Wissen van sporen kan dus wel, maar met wisselend succes.
Dat was de vraag ook niet. Dus jij kunt wellicht zien als hier een geert of kereltje pechtold rondhangt?quote:
Uiteraard, gelukkig heb ik nooit stormfront aanmeldingen gedaan of echt gekke dingen geroepen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, na een x aantal hits komt ie minder hoog in de google database, dat is je geluk. Punt blijft wel dat er mensen zijn die heel heel heel ver kunnen gaan om jou te achterhalen, daar ben ik nog niets bij.
Dat bedoel ik niet. Dan kun je denken dat je een politiek zwaargewicht bent op een forumpje, ik denk niet dat dit de beste papieren zijn om ook maar één stap verder te komen in het werkelijke proces dat politiek is. Politicus, laat staan premier, word je door je te mengen met allerlei mensen IRL, buiten de PC, buiten een forumpje zoals dit. Daar speelt zich nog altijd de politiek af nl. (Overigens geldt dit ook voor degenen die de ambitie hebben om een topman in het bedrijfsleven te worden). Zo'n forumpje is echt iets voor de losers en wannabe's imho.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, sparringspartners en mensen buiten je referentiekader vinden is een stuk moeilijker dan vrienden en gelijkgestemden. Ik kom eenvoudiger in aanraking met een vrijwel identieke libertarier van begin twintig in het echte leven, dan een conservatieve tiener op de vavo, om maar eens wat te noemen. Dat hier een jurist, een ingenieur, een scholier en een journalist met elkaar kunnen discussieren om 01:00 is van grotere "waarde" dan het tiental vrienden dat ik spreek en die al grosso modo een overeenkomstige mening hebben met mijn idealen.
Helemaal waar, ik probeer alleen een beetje te stangen. Uiteindelijk zullen er van mij standpunten worden gevonden waar ik het niet meer mee eens ben. Ik kan dan altijd zeggen dat ik slechts 20 jaar was.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, het is vrij eenvoudig mijn identiteit te achterhalen, als ik aanwezig ben op de POL-meet is het sowieso gedaan met mijn anonimiteit en weten 20+ users hier wie ik ben, naast het half dozijn dat nu al weet wie GSbrder is. Iedereen weet ook wie Zeeland is, maar pas als je het nieuwe politiek zwaargewicht wordt binnen de PvdA loont het deze kennis te verkopen...
En dan nog, de nieuwe generatie zal altijd breezah-foto's, hardloopuitslagen, user reviews en comments achterlaten op het www. De JPB van 2050 zal vanaf z'n tienerjaren te volgen zijn en de 1000 hits op Google hebben bereikt voor z'n achttiende. Deal with it.
Oh, natuurlijk haal je je waarde niet van een forumpje. Het is puur voor persoonlijke vorming, zoals je 's avonds een boek leest. Ik ben het volledig met je eens dat je irl jezelf moet bewijzen en moet werken aan je personal branding, maar dit was mijn verwijzing naar vrienden die je bij wijze van spreke op MSN spreekt 's avonds.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Dan kun je denken dat je een politiek zwaargewicht bent op een forumpje, ik denk niet dat dit de beste papieren zijn om ook maar één stap verder te komen in het werkelijke proces dat politiek is. Politicus, laat staan premier, word je door je te mengen met allerlei mensen IRL, buiten de PC, buiten een forumpje zoals dit. Daar speelt zich nog altijd de politiek af nl. (Overigens geldt dit ook voor degenen die de ambitie hebben om een topman in het bedrijfsleven te worden). Zo'n forumpje is echt iets voor de losers en wannabe's imho.
Klopt, maar in die zin ben jij nog redelijk rustig geweest. Ik heb hier vaak zat zitten ruziën of lopen schelden, en dat is iets wat natuurlijk niet bepaalt intelligent en slim overkomt voor (als ik) in aanmerking zou komen voor een prominente functie. Daarbij ben ik ook wel eens erg scherp uit de hoek gekomen mbt buitenlanders of rechtsstaat. Iets wat later tegen mij gebruik kan worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, gelukkig heb ik nooit stormfront aanmeldingen gedaan of echt gekke dingen geroepen.
Zelfs m'n libertarisch gebrabbel hier op Fok! is over tien jaar nog goed te praten. Politieke inzichten veranderen en POL is dan een modieuze achterhaalde weerspiegeling van de geschiedenis van een betreffend politicus. Dan zegt een iets te blote foto van een vrouwelijke politica veel meer dan wat net-te-harde-oneliners van tien jaar terug.
Heb jij een andere???quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit soort grafieken zeggen sowieso niets, sowieso vind ik de cijfers die de democraten in deze grafiek boeken nogal geflatteerd.
Je bedoelt dat je jezelf gewoon als een ontzettende randdebiel hebt gedragen?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb hier vaak zat zitten ruziën of lopen schelden, en dat is iets wat natuurlijk niet bepaalt intelligent en slim overkomt voor (als ik) in aanmerking zou komen voor een prominente functie. Daarbij ben ik ook wel eens erg scherp uit de hoek gekomen mbt buitenlanders of rechtsstaat. Iets wat later tegen mij gebruik kan worden.
Er zijn tig verschillende, en je hebt ook al gauw te maken met beleid wat pas jaren later z'n vruchten afwerpt.quote:
Kunt je niet lekker opkrassen als je alleen maar botte one-liners kunt uitdelen? idioot. De hele dag door, ik word er gek van.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je jezelf gewoon als een ontzettende randdebiel hebt gedragen?
Ze deed er zelfs in mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?
Laat maar komen dan. We hebben het niet over jaren maar decennia, lange termijn dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn tig verschillende, en je hebt ook al gauw te maken met beleid wat pas jaren later z'n vruchten afwerpt.
Je lokt het zelf nogal uit met je gedrag.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kunt je niet lekker opkrassen als je alleen maar botte one-liners kunt uitdelen? idioot. De hele dag door, ik word er gek van.
POL is te veel fringe daarvoor. Eigenlijk is elk jaar dat je op FOK! verblijft, als ambitieuze jonge 20'er, een jaar van achteruitgang, alsof je een jaar elke avond na je werk/studie naar de kroeg gaat en daar met andere habituelen over politiek praat aan de bittertafel. Tuurlijk wauwel je op den duur wel wat mensen onder tafel, maar die tafel blijft de bittertafel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk haal je je waarde niet van een forumpje. Het is puur voor persoonlijke vorming, zoals je 's avonds een boek leest. Ik ben het volledig met je eens dat je irl jezelf moet bewijzen en moet werken aan je personal branding, maar dit was mijn verwijzing naar vrienden die je bij wijze van spreke op MSN spreekt 's avonds.
Welk alternatief is er?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
POL is te veel fringe daarvoor. Eigenlijk is elk jaar dat je op FOK! verblijft, als ambitieuze jonge 20'er, een jaar van achteruitgang, alsof je een jaar elke avond na je werk/studie naar de kroeg gaat en daar met andere habituelen over politiek praat aan de bittertafel. Tuurlijk wauwel je op den duur wel wat mensen onder tafel, maar die tafel blijft de bittertafel.
Dat maakt als nog niets uit, je moet kijken naar meerdere factoren als de inflatie, groei bbp. Het kan ook zo zijn dat het bbp straks harder groeit als de staatsschuld, dat houdt dus in dat ze een hoge economische groei hebben met veel schulden. Echter, het bbp groeit sneller als de staatsschuld.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat maar komen dan. We hebben het niet over jaren maar decennia, lange termijn dus.
Die gebruikelijke gang wordt al gebruikt als het goed is.quote:
Ben jij nachtwaker toevallig?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die gebruikelijke gang wordt al gebruikt als het goed is.
POL is geen vervanging voor een debatclub, lidmaatschap van een politieke partij of zoveel mogelijk politieke gesprekken met peers en waardevolle assets aan je netwerk, maar als ik wakker ben om 01:05 zou ik niet weten waar ik voor politieke sparring mij toe zou moeten wenden.
Laat ik het zo zeggen; naast alles dat je IRL zou moeten doen om een politiek talent te worden, kan POL een laagdrempelige, eenvoudige, diverse en heterogene groep zijn om wat slap te ouwehoeren over politiek.
Nee.quote:
Dus je hebt er geen???quote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt als nog niets uit, je moet kijken naar meerdere factoren als de inflatie, groei bbp. Het kan ook zo zijn dat het bbp straks harder groeit als de staatsschuld, dat houdt dus in dat ze een hoge economische groei hebben met veel schulden. Echter, het bbp groeit sneller als de staatsschuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |