Nee gek, niet als politicus, maar als journalistquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?
Het is gewoon Mad Max:quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
Die opstandelingen in Libie. Wat een zooitje ongeregeld.
Och, ik loop al een tijdje mee hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.
Wat lul je nou man? Wij kunnen het al heel lang goed vinden met erik, en ik ook met GS btw.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.
Ah, jij wilt parlementair journalist worden dus. Interessant.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee gek, niet als politicus, maar als journalist
Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon Mad Max:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, "We don't need another hero"quote:Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?
Sorry, over't algemeen kan er geen normaal woord af bij erik betyar en friek. Terwijl er met de meeste hier wel een prima gesprek aan te gaan is.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Wij kunnen het al heel lang goed vinden met erik, en ik ook met GS btw.
Nee excuus, je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik zou niet intelligent genoeg zijn om mijn persoonlijke opvattingen te verdoezelen, teneinde een politiek correcte, enigszins rechts-libertarische koers te kunnen varen die nooit aan "afschaffing van de overheid" en "belasting is diefstal" achtige dogma's gelinkt wordt maar salonfahig gezien wordt door het complete spectrum?
Nee, dan kun je maar beter achter de geraniums blijven. Tot je dood.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou never nooit in die slangenkuil belanden. Er wordt me daar afgezaagd.
Lijkt mij toch lastig aangezien je nooit echt 100 procent objectief kan zijn, of je gaat (zonder dat je het door hebt) suggestieve vragen stellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee excuus, je hebt gelijkNatuurlijk kun je doet verdoezelen, zoals elke politicus. Ik zal weliswaar je ideologische tegenstander zijn, maar je toch eerlijk behandelen in een interview.
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee excuus, je hebt gelijkNatuurlijk kun je doet verdoezelen, zoals elke politicus. Ik zal weliswaar je ideologische tegenstander zijn, maar je toch eerlijk behandelen in een interview.
Erik is een beste ventquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, over't algemeen kan er geen normaal woord af bij erik betyar en friek. Terwijl er met de meeste hier wel een prima gesprek aan te gaan is.
Ik zal je off the mic wel toefluisteren dat je libertarische tegenpool voor je staatquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is een pre maar geen vereiste denk ik. Als je streetwise bent compenseer je dat extra niveau volledig, zeker in Den Haag.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?
De glans is er een beetje af, ik had niet hoeven weten dat hij lachgas tijdens de sex gebruikt. Bea zal hem er wel mee plagen op 4 mei.quote:
Minstens 3quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?
Lijkt mij niet bijzonder moeilijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij toch lastig aangezien je nooit echt 100 procent objectief kan zijn, of je gaat (zonder dat je het door hebt) suggestieve vragen stellen.
Wat hij allemaal doet tijdens sex of wat voor rollen hij speelt boeit mij voor geen meter, ik vond in die hele zaak het sop de kool niet waard.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
De glans is er een beetje af, ik had niet hoeven weten dat hij lachgas tijdens de sex gebruikt. Bea zal hem er wel mee plagen op 4 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |