Dat soort dingen zeg je ook altijd tegen mij. Waarom doe je dat toch?quote:
gheghe..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:41 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik nu een paar bier op. Zometeen ga ik uit voorzorg niet meer op FOK! zitten.
Omdat jullie dat ook met enige regelmaat posten misschien? Men, niet direct zo gepikeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je ook altijd tegen mij. Waarom doe je dat toch?
Is het jaloezie? Is het omdat je niks beters weet te zeggen? Is het omdat je alcoholische vader je mishandelt?
Dat? Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jullie dat ook met enige regelmaat posten misschien? Men, niet direct zo gepikeerd.
Ik kan het. Jaloers?quote:
Ik zou twee biertjes doen met een bevriende barman en toen kwamen er steeds meer bekenden binnen wandelenquote:
Mwah, ik zie KV toch met enige regelmaat posten dat ie doordeweeks in de kroeg is geweest en weer de nodige glaasjes heeft genuttigd, en ook jou heb ik dat een aantal keer zien posten. Oja, vergeet vooral je zaterdagnacht topics in seks nietquote:
Haal liever een Heineken voor me opquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Ik probeer je alleen maar op te voeden hoor php
Ik ook, maar niet doordeweeks.quote:
Waarom niet?quote:
Van Grolsch krijg ik zo'n koppijn, vooral in combinatie met wodka.quote:
Ah het is gewoon jaloezie. Daar groei je wel overheenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik zie KV toch met enige regelmaat posten dat ie doordeweeks in de kroeg is geweest en weer de nodige glaasjes heeft genuttigd, en ook jou heb ik dat een aantal keer zien posten. Oja, vergeet vooral je zaterdagnacht topics in seks niet
Heinekenquote:[..]
Haal liever een Heineken voor me op
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.quote:
Dat ben je volgens mij toch al nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_bij_tieners__.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van Grolsch krijg ik zo'n koppijn, vooral in combinatie met wodka.
Volgens mij ben je gewoon jaloers. Of wou je zeggen dat je met je loontje vijf keer per week naar de kroeg kunt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.
Jaloers, waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah het is gewoon jaloezie. Daar groei je wel overheen
[..]
Heineken
Zelfs bier drinken moet je nog leren hè?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_bij_tieners__.html
Doe jij toch niet, of wel php?
Ach, drank in de winkel is niet echt duur. Daarbij woon ik nog bij papa en mamaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers. Of wou je zeggen dat je met je loontje vijf keer per week naar de kroeg kunt?
Dat zal je tegenvallen, nog 0 waarschuwing op het rekest dit jaar.quote:
Dan snap ik je niet. In de kroeg is het plezier en ontmoet je de vrouwtjes, php.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, drank in de winkel is niet echt duur. Daarbij woon ik nog bij papa en mama
Oh, eens in de twee weken ga ik wel uit, alleen houd ik sowieso niet van disco's, maar bruine cafeetjes zijn inderdaad wel leuk. En ach, als jij geforceerd achter de meiden aan wilt om indruk te maken op je vrienden dan moet je dat vooral zelf wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan snap ik je niet. In de kroeg is het plezier en ontmoet je de vrouwtjes, php.
Gaat je eigenlijk geen reet aanquote:
I take that as a yesquote:
Wat weet jij?quote:
Geeft niet, zegt niets over je uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Me too. But then ik was ook 20 voordat ik ontmaagd werd
Geforceerd? Achter de vrouwen aangaan is het leukste wat er isquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, eens in de twee weken ga ik wel uit, alleen houd ik sowieso niet van disco's, maar bruine cafeetjes zijn inderdaad wel leuk. En ach, als jij geforceerd achter de meiden aan wilt om indruk te maken op je vrienden dan moet je dat vooral zelf weten
Dan komt het nog wel goed denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat onder de acné tot m'n twintigste, dat hielp niet echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft niet, zegt niets over je uiterlijk.
...
Mehehehehe.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat onder de acné tot m'n twintigste, dat hielp niet echt
Bestond het Spijkerkwartier toen nog?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, kan het me nauwelijks meer herinnerenquote:
Ja, maar dat is nooit in me opgekomenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bestond het Spijkerkwartier toen nog?
Ik hoop van niet, want dat zou betekenen dat ik aan het lagere wal ben geraakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Eigenlijk ben ik links geworden vanaf het moment dat ik begon te neuken.
Er is dus nog hoop voor php
Ik mag hopen na het huwelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Eigenlijk ben ik links geworden vanaf het moment dat ik begon te neuken.
Er is dus nog hoop voor php
Reagan was een eikel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
Linkse boom knuffelaar verdient een ban omdat hij reagan een duivel noemtMaar zelf wel wit rusland cuba en Venuzuela verheerlijken
Correctie; het huwelijk is geen instituutquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het huwelijk is een conservatief rechts instituut
high-five!quote:
Doe nou niet, ik wil je nog als modquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zin om met Morendo te gaan klieren in NWS maar doe het toch maar niet
Daar is niks mis meequote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het huwelijk is een conservatief rechts instituut
Ik ga met mijn vriendin trouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het huwelijk wel wat hebben. Maar dan moet ze wel heel leuk zijn.
Wel op huwelijkse voorwaarden uiteraard.
Sorry, instrument bedoelde ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correctie; het huwelijk is geen instituut
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vriendin trouwen
Oh nee, toch niet
A tool of Satanquote:
Dit dus. Maar dan die ben ik nog niet tegengekomen (ooh jawel, maar dat is nu voorbijquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het huwelijk wel wat hebben. Maar dan moet ze wel heel leuk zijn.
Wel op huwelijkse voorwaarden uiteraard.
En mijn naam aannemen.
Dat mag je niet zeggen.quote:
En daar werd je linksdraaiende yoghurt van?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dan die ben ik nog niet tegengekomen (ooh jawel, maar dat is nu voorbij)
Men mag alles zeggenquote:
Nee, was daarvoor al linksquote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En daar werd je linksdraaiende yoghurt van?
Klopt, vrijheid van menings uiting zou in de GW moeten prevaleren.quote:
Ah, je toont je ware gezicht weer eens?quote:
Kijk, als je rechts was geweest, zou ze wel zijn geblevenquote:
Jawel, voor mannen lijkt het op eeuwig branden in de helquote:
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu komen we aan bij een gevoelig thema denk ik.
Je bent wel heel complimenteus over me, bevalt me welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik zie in GSbrdr wel een toekomstig premier.
Op basis van POL dan hé, dus onder voorbehoud en voor wat het waard is.
Dan schrijf ik hem de grond in, dat weet je.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik moet je even inpalmen, dan creer ik op de Meet een innercircle om mij heen. Daarna laat ik iedereen weer vallen uiteraard.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent wel heel complimenteus over me, bevalt me wel
Maar nu kan ik IRL natuurlijk ontzettend tegenvallen. On-topic; ik denk dat ik te ongenuanceerd ben voor het premierschap. Liever gaan voor een bedrijf met heldere kernwaarden dan de complexiteit van een land besturen. Als premier ben je niet meer dan een poppetje.
Ik hoop op de dag dat wij voor de camera's de degens kruisen. Wat een puinhoop wordt dat.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan schrijf ik hem de grond in, dat weet je.
Dat vrachtwagenchaffeursdiploma zal wel volstaan bij de PVV inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word de nieuwe premier, een kruising tussen Bush Reagan en Thatcher.
Als 'ie echt zo libertarisch wordt als hij beweert vind ik het niet zo'n enorm probleem.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet. Zo ben ik professioneel gezien helemaal niet. Een van mijn meest trouwe tipgevers is bijvoorbeeld een SGP-politicus. Politieke kleur is niet aan de orde als journalist.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoop op de dag dat wij voor de camera's de degens kruisen. Wat een puinhoop wordt dat.
Ik hoop dat jij in de kamer komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet. Zo ben ik professioneel gezien helemaal niet. Een van mijn meest trouwe tipgevers is bijvoorbeeld een SGP-politicus. Politieke kleur is niet aan de orde als journalist.
Dat wordt makkelijk scoren inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als 'ie echt zo libertarisch wordt als hij beweert vind ik het niet zo'n enorm probleem.
Hij is slimmer dan Rutte iig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop het ook. Kan het overigens ook goed vinden met de VVD-fractievoorzitters in deze regioquote:
Want ik ga de politiek in als GSbrderquote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, als ik op de VVD-lijst stond had ik ook je stem gekregen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet je even inpalmen, dan creer ik op de Meet een innercircle om mij heen. Daarna laat ik iedereen weer vallen uiteraard.
Klopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want ik ga de politiek in als GSbrder
[..]
Och, als ik op de VVD-lijst stond had ik ook je stem gekregen.
Zo schat ik je dan ook wel weer in.
Haha, elk politicus van naam heeft een dirty past.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk scoren inderdaad.
Ik denk dat jij daar nooit in komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Kan het overigens ook goed vinden met de VVD-fractievoorzitters in deze regio
Dat heeft natuurlijk niks met je identiteit te maken. Ik ken jouw opvattingen en als je die in de openbaarheid flikkert, dan analyseer ik je kapot.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want ik ga de politiek in als GSbrder
Ik roep al meer dan een jaar dat ik Koos in de tweede kamer wil. Volgens mij heb ik het met GSbrdr over het algemeen wel kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
Erik wil wel bij iedereen een wit voetje halen zeg
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn. Tot dusver gaat het mij aardig voor de wind, dus we zullen zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar nooit in komt.
En ik zou niet intelligent genoeg zijn om mijn persoonlijke opvattingen te verdoezelen, teneinde een politiek correcte, enigszins rechts-libertarische koers te kunnen varen die nooit aan "afschaffing van de overheid" en "belasting is diefstal" achtige dogma's gelinkt wordt maar salonfahig gezien wordt door het complete spectrum?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niks met je identiteit te maken. Ik ken jouw opvattingen en als je die in de openbaarheid flikkert, dan analyseer ik je kapot.
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik roep al meer dan een jaar dat ik Koos in de tweede kamer wil. Volgens mij heb ik het met GSbrdr over het algemeen wel kunnen vinden.
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn. Tot dusver gaat het mij aardig voor de wind, dus we zullen zien.
PVVquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |