Dat soort dingen zeg je ook altijd tegen mij. Waarom doe je dat toch?quote:
gheghe..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:41 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik nu een paar bier op. Zometeen ga ik uit voorzorg niet meer op FOK! zitten.
Omdat jullie dat ook met enige regelmaat posten misschien? Men, niet direct zo gepikeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je ook altijd tegen mij. Waarom doe je dat toch?
Is het jaloezie? Is het omdat je niks beters weet te zeggen? Is het omdat je alcoholische vader je mishandelt?
Dat? Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jullie dat ook met enige regelmaat posten misschien? Men, niet direct zo gepikeerd.
Ik kan het. Jaloers?quote:
Ik zou twee biertjes doen met een bevriende barman en toen kwamen er steeds meer bekenden binnen wandelenquote:
Mwah, ik zie KV toch met enige regelmaat posten dat ie doordeweeks in de kroeg is geweest en weer de nodige glaasjes heeft genuttigd, en ook jou heb ik dat een aantal keer zien posten. Oja, vergeet vooral je zaterdagnacht topics in seks nietquote:
Haal liever een Heineken voor me opquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Ik probeer je alleen maar op te voeden hoor php
Ik ook, maar niet doordeweeks.quote:
Waarom niet?quote:
Van Grolsch krijg ik zo'n koppijn, vooral in combinatie met wodka.quote:
Ah het is gewoon jaloezie. Daar groei je wel overheenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik zie KV toch met enige regelmaat posten dat ie doordeweeks in de kroeg is geweest en weer de nodige glaasjes heeft genuttigd, en ook jou heb ik dat een aantal keer zien posten. Oja, vergeet vooral je zaterdagnacht topics in seks niet
Heinekenquote:[..]
Haal liever een Heineken voor me op
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.quote:
Dat ben je volgens mij toch al nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_bij_tieners__.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van Grolsch krijg ik zo'n koppijn, vooral in combinatie met wodka.
Volgens mij ben je gewoon jaloers. Of wou je zeggen dat je met je loontje vijf keer per week naar de kroeg kunt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet te pruimen ben op school.
Jaloers, waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah het is gewoon jaloezie. Daar groei je wel overheen
[..]
Heineken
Zelfs bier drinken moet je nog leren hè?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_bij_tieners__.html
Doe jij toch niet, of wel php?
Ach, drank in de winkel is niet echt duur. Daarbij woon ik nog bij papa en mamaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers. Of wou je zeggen dat je met je loontje vijf keer per week naar de kroeg kunt?
Dat zal je tegenvallen, nog 0 waarschuwing op het rekest dit jaar.quote:
Dan snap ik je niet. In de kroeg is het plezier en ontmoet je de vrouwtjes, php.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, drank in de winkel is niet echt duur. Daarbij woon ik nog bij papa en mama
Oh, eens in de twee weken ga ik wel uit, alleen houd ik sowieso niet van disco's, maar bruine cafeetjes zijn inderdaad wel leuk. En ach, als jij geforceerd achter de meiden aan wilt om indruk te maken op je vrienden dan moet je dat vooral zelf wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan snap ik je niet. In de kroeg is het plezier en ontmoet je de vrouwtjes, php.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |