Doe nou niet, ik wil je nog als modquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zin om met Morendo te gaan klieren in NWS maar doe het toch maar niet
Daar is niks mis meequote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het huwelijk is een conservatief rechts instituut
Ik ga met mijn vriendin trouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het huwelijk wel wat hebben. Maar dan moet ze wel heel leuk zijn.
Wel op huwelijkse voorwaarden uiteraard.
Sorry, instrument bedoelde ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correctie; het huwelijk is geen instituut
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vriendin trouwen
Oh nee, toch niet
A tool of Satanquote:
Dit dus. Maar dan die ben ik nog niet tegengekomen (ooh jawel, maar dat is nu voorbijquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het huwelijk wel wat hebben. Maar dan moet ze wel heel leuk zijn.
Wel op huwelijkse voorwaarden uiteraard.
En mijn naam aannemen.
Dat mag je niet zeggen.quote:
En daar werd je linksdraaiende yoghurt van?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dan die ben ik nog niet tegengekomen (ooh jawel, maar dat is nu voorbij)
Men mag alles zeggenquote:
Nee, was daarvoor al linksquote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En daar werd je linksdraaiende yoghurt van?
Klopt, vrijheid van menings uiting zou in de GW moeten prevaleren.quote:
Ah, je toont je ware gezicht weer eens?quote:
Kijk, als je rechts was geweest, zou ze wel zijn geblevenquote:
Jawel, voor mannen lijkt het op eeuwig branden in de helquote:
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu komen we aan bij een gevoelig thema denk ik.
Je bent wel heel complimenteus over me, bevalt me welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik zie in GSbrdr wel een toekomstig premier.
Op basis van POL dan hé, dus onder voorbehoud en voor wat het waard is.
Dan schrijf ik hem de grond in, dat weet je.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik moet je even inpalmen, dan creer ik op de Meet een innercircle om mij heen. Daarna laat ik iedereen weer vallen uiteraard.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent wel heel complimenteus over me, bevalt me wel
Maar nu kan ik IRL natuurlijk ontzettend tegenvallen. On-topic; ik denk dat ik te ongenuanceerd ben voor het premierschap. Liever gaan voor een bedrijf met heldere kernwaarden dan de complexiteit van een land besturen. Als premier ben je niet meer dan een poppetje.
Ik hoop op de dag dat wij voor de camera's de degens kruisen. Wat een puinhoop wordt dat.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan schrijf ik hem de grond in, dat weet je.
Dat vrachtwagenchaffeursdiploma zal wel volstaan bij de PVV inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word de nieuwe premier, een kruising tussen Bush Reagan en Thatcher.
Als 'ie echt zo libertarisch wordt als hij beweert vind ik het niet zo'n enorm probleem.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet. Zo ben ik professioneel gezien helemaal niet. Een van mijn meest trouwe tipgevers is bijvoorbeeld een SGP-politicus. Politieke kleur is niet aan de orde als journalist.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoop op de dag dat wij voor de camera's de degens kruisen. Wat een puinhoop wordt dat.
Ik hoop dat jij in de kamer komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet. Zo ben ik professioneel gezien helemaal niet. Een van mijn meest trouwe tipgevers is bijvoorbeeld een SGP-politicus. Politieke kleur is niet aan de orde als journalist.
Dat wordt makkelijk scoren inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als 'ie echt zo libertarisch wordt als hij beweert vind ik het niet zo'n enorm probleem.
Hij is slimmer dan Rutte iig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop het ook. Kan het overigens ook goed vinden met de VVD-fractievoorzitters in deze regioquote:
Want ik ga de politiek in als GSbrderquote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, als ik op de VVD-lijst stond had ik ook je stem gekregen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet je even inpalmen, dan creer ik op de Meet een innercircle om mij heen. Daarna laat ik iedereen weer vallen uiteraard.
Klopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want ik ga de politiek in als GSbrder
[..]
Och, als ik op de VVD-lijst stond had ik ook je stem gekregen.
Zo schat ik je dan ook wel weer in.
Haha, elk politicus van naam heeft een dirty past.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk scoren inderdaad.
Ik denk dat jij daar nooit in komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Kan het overigens ook goed vinden met de VVD-fractievoorzitters in deze regio
Dat heeft natuurlijk niks met je identiteit te maken. Ik ken jouw opvattingen en als je die in de openbaarheid flikkert, dan analyseer ik je kapot.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want ik ga de politiek in als GSbrder
Ik roep al meer dan een jaar dat ik Koos in de tweede kamer wil. Volgens mij heb ik het met GSbrdr over het algemeen wel kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
Erik wil wel bij iedereen een wit voetje halen zeg
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn. Tot dusver gaat het mij aardig voor de wind, dus we zullen zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar nooit in komt.
En ik zou niet intelligent genoeg zijn om mijn persoonlijke opvattingen te verdoezelen, teneinde een politiek correcte, enigszins rechts-libertarische koers te kunnen varen die nooit aan "afschaffing van de overheid" en "belasting is diefstal" achtige dogma's gelinkt wordt maar salonfahig gezien wordt door het complete spectrum?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niks met je identiteit te maken. Ik ken jouw opvattingen en als je die in de openbaarheid flikkert, dan analyseer ik je kapot.
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik roep al meer dan een jaar dat ik Koos in de tweede kamer wil. Volgens mij heb ik het met GSbrdr over het algemeen wel kunnen vinden.
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn. Tot dusver gaat het mij aardig voor de wind, dus we zullen zien.
PVVquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?
Nee gek, niet als politicus, maar als journalistquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor welke partij dan? Lijst Vogels of zo?
Het is gewoon Mad Max:quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
Die opstandelingen in Libie. Wat een zooitje ongeregeld.
Och, ik loop al een tijdje mee hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.
Wat lul je nou man? Wij kunnen het al heel lang goed vinden met erik, en ik ook met GS btw.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
My best. Ik heb meer de indruk dat jij mij loopt te schofferen om je zodoende te profileren, vervolgens loop je wat te slijmen bij KV en GS om leuk gevonden te worden. Helemaal zelf weten maar bij mij maak je op die manier weinig indruk.
Ah, jij wilt parlementair journalist worden dus. Interessant.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee gek, niet als politicus, maar als journalist
Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon Mad Max:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, "We don't need another hero"quote:Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?
Sorry, over't algemeen kan er geen normaal woord af bij erik betyar en friek. Terwijl er met de meeste hier wel een prima gesprek aan te gaan is.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Wij kunnen het al heel lang goed vinden met erik, en ik ook met GS btw.
Nee excuus, je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik zou niet intelligent genoeg zijn om mijn persoonlijke opvattingen te verdoezelen, teneinde een politiek correcte, enigszins rechts-libertarische koers te kunnen varen die nooit aan "afschaffing van de overheid" en "belasting is diefstal" achtige dogma's gelinkt wordt maar salonfahig gezien wordt door het complete spectrum?
Nee, dan kun je maar beter achter de geraniums blijven. Tot je dood.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou never nooit in die slangenkuil belanden. Er wordt me daar afgezaagd.
Lijkt mij toch lastig aangezien je nooit echt 100 procent objectief kan zijn, of je gaat (zonder dat je het door hebt) suggestieve vragen stellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee excuus, je hebt gelijkNatuurlijk kun je doet verdoezelen, zoals elke politicus. Ik zal weliswaar je ideologische tegenstander zijn, maar je toch eerlijk behandelen in een interview.
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee excuus, je hebt gelijkNatuurlijk kun je doet verdoezelen, zoals elke politicus. Ik zal weliswaar je ideologische tegenstander zijn, maar je toch eerlijk behandelen in een interview.
Erik is een beste ventquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, over't algemeen kan er geen normaal woord af bij erik betyar en friek. Terwijl er met de meeste hier wel een prima gesprek aan te gaan is.
Ik zal je off the mic wel toefluisteren dat je libertarische tegenpool voor je staatquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is een pre maar geen vereiste denk ik. Als je streetwise bent compenseer je dat extra niveau volledig, zeker in Den Haag.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?
De glans is er een beetje af, ik had niet hoeven weten dat hij lachgas tijdens de sex gebruikt. Bea zal hem er wel mee plagen op 4 mei.quote:
Minstens 3quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?
Lijkt mij niet bijzonder moeilijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij toch lastig aangezien je nooit echt 100 procent objectief kan zijn, of je gaat (zonder dat je het door hebt) suggestieve vragen stellen.
Wat hij allemaal doet tijdens sex of wat voor rollen hij speelt boeit mij voor geen meter, ik vond in die hele zaak het sop de kool niet waard.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
De glans is er een beetje af, ik had niet hoeven weten dat hij lachgas tijdens de sex gebruikt. Bea zal hem er wel mee plagen op 4 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |