Vergeet VC en SA nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
GTA 3
Ik moest cheaten om de brug te repareren
Ik moest cheaten om maar enig plezier in het spel te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
GTA 3
Ik moest cheaten om de brug te repareren
Vice City was ook vet, SA niet gespeeld.quote:
Ik wist dat je rechts ben. Ik wist niet dat je het klootjesvolk van Hitler aanbid.quote:
Shit, ik ben te laat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
Ik zie hier vreemde verafgoding van de SturmAbteilung
Speelde wel eens Vice Cityquote:
Is gewoon waar. Een SS-museum zou ik bezoeken, een SA-museum niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
De SS was ook veel vetter
Toch....?
Oh wait
Zie ik overigens dat jij betaalt voor Fok!?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
De SS was ook veel vetter
Toch....?
Oh wait
De nacht van de lange messenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Een SS-museum zou ik bezoeken, een SA-museum niet.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik overigens dat jij betaalt voor Fok!?
De nacht van Schmelzer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De nacht van de lange messen
Uit het hoofd he?
Levert het nog wat op?quote:
Ik kan m'n notes inzien.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan m'n notes inzien.
En natuurlijk respect
Na een beetje googlen kwam ik tot de conclusie dat het geen lied was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De nacht van de lange messen
Uit het hoofd he?
Wat? Ik betaal voor iets, zodat jullie er allemaal van kunnen blijven profiteren.quote:
Het is geen lied neequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Na een beetje googlen kwam ik tot de conclusie dat het geen lied was.
quote:Je hebt 22 notes gekregen van onze moderators.
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Na een beetje googlen kwam ik tot de conclusie dat het geen lied was.
Waarschijnlijk NWS-modjesquote:
Nah, het gros is in POL.quote:
Softie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
4 Usernotes per 19-04-2011 22:33
Niet gek in 4,5 jaar.
En we weten allemaal dat Gelly een KGB'er is.quote:Je hebt 1 note gekregen van onze moderators.
trollquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onverstaanbaar gemurmel. Belachelijke verafgoding van die laatste kutcd's van hem.
Idem voor Jeff Buckley
* eriksd zoekt dekking
I prefer: "diplomatiek"quote:
quote:
Ik heb er eentje gekregen omdat ik zei dat ik geen notes had.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
4 Usernotes per 19-04-2011 22:33
Niet gek in 4,5 jaar.
Ik heb daar soms het geduld niet voor. Zeker niet hierquote:
*proest cola over toetsenbord*quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap niet waarom ik zoveel notes heb, ik ben juist een voorbeeld.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb daar soms het geduld niet voor. Zeker niet hier
Maar jij bent ook wel zo iemand die overal mee wegkomt. Kut VVD'er.
Lief lachen en op het juiste moment stoppenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb daar soms het geduld niet voor. Zeker niet hier
Maar jij bent ook wel zo iemand die overal mee wegkomt. Kut VVD'er.
Oh wacht
Ja, van hoe het niet moetquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap niet waarom ik zoveel notes heb, ik ben juist een voorbeeld.
En niet eriksd of gelly aanvallen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lief lachen en op het juiste moment stoppen
Ik post meer en heb minder notes. Ik heb gewoon een betere mening.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
Jullie posten trouwens meer en dan glipt er wel eens wat doorheen.
Ah, daarom is hij er nog steeds. Jullie hebben hem nodig als (slecht) voorbeeld.quote:
Ik geniet bijzondere bescherming.quote:
Whiskers ook ooit.quote:
Fok! doet niet echt aan permabans, helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ah, daarom is hij er nog steeds. Jullie hebben hem nodig als (slecht) voorbeeld.![]()
Ssssssstquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ah, daarom is hij er nog steeds. Jullie hebben hem nodig als (slecht) voorbeeld.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
22 notes in 8 jaar. Oh, en om de balans terug te brengen, ik betaal ook
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
22 notes in 8 jaar. Oh, en om de balans terug te brengen, ik betaal ook
Klopt, hier is geen plaats voor nuance.quote:
Ik plan wel een diner voor twee. Er bloeit wat op.quote:
hehequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
Jongens, neem eens een voorbeeld aan Echtgaaf. Qua beschaafdheid dan he
En toch na ruim 20k posts ben ik er nog steeds. Jij vindt mij wel leukquote:
Planologen, buren, kapitalisten, enz.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
Jongens, neem eens een voorbeeld aan Echtgaaf. Qua beschaafdheid dan he
Zij bijt haar cyaankali-pil door voordat ik m'n voorgerecht genuttigd heb.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik plan wel een diner voor twee. Er bloeit wat op.
Ik mag je wel. En ik heb nog steeds hoop dat het ooit nog eens goed komt met je qua postgedrag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En toch na ruim 20k posts ben ik er nog steeds. Jij vindt mij wel leuk
Dat geeft alleen maar aan dat sommige gezegdes (zoals die over ezels en stenen) niet kloppenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En toch na ruim 20k posts ben ik er nog steeds. Jij vindt mij wel leuk
Eh...blowjob met cyaankali pil tijdens het diner? Nice if you can get it!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zij bijt haar cyaankali-pil door voordat ik m'n voorgerecht genuttigd heb.
Blauwzuur over m'n vlees, nee bedankt!
Heel braaf en oninteressantquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af hoe noteloze fokkertjes er uit zien.
Jij opent de volgendequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...blowjob met cyaankali pil tijdens het diner? Nice if you can get it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |