Vergeet VC en SA nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
GTA 3
Ik moest cheaten om de brug te repareren
Ik moest cheaten om maar enig plezier in het spel te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
GTA 3
Ik moest cheaten om de brug te repareren
Vice City was ook vet, SA niet gespeeld.quote:
Ik wist dat je rechts ben. Ik wist niet dat je het klootjesvolk van Hitler aanbid.quote:
Shit, ik ben te laat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
Ik zie hier vreemde verafgoding van de SturmAbteilung
Speelde wel eens Vice Cityquote:
Is gewoon waar. Een SS-museum zou ik bezoeken, een SA-museum niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
De SS was ook veel vetter
Toch....?
Oh wait
Zie ik overigens dat jij betaalt voor Fok!?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
De SS was ook veel vetter
Toch....?
Oh wait
De nacht van de lange messenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Een SS-museum zou ik bezoeken, een SA-museum niet.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik overigens dat jij betaalt voor Fok!?
De nacht van Schmelzer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De nacht van de lange messen
Uit het hoofd he?
Levert het nog wat op?quote:
Ik kan m'n notes inzien.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan m'n notes inzien.
En natuurlijk respect
Na een beetje googlen kwam ik tot de conclusie dat het geen lied was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De nacht van de lange messen
Uit het hoofd he?
Wat? Ik betaal voor iets, zodat jullie er allemaal van kunnen blijven profiteren.quote:
Het is geen lied neequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Na een beetje googlen kwam ik tot de conclusie dat het geen lied was.
quote:Je hebt 22 notes gekregen van onze moderators.
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Na een beetje googlen kwam ik tot de conclusie dat het geen lied was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |