abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 00:51:40 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96027871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Klopt! Mijn Google-search leverde 2,5 jaar geleden meer info op dan nu.
Wissen van sporen kan dus wel, maar met wisselend succes.
Klopt, na een x aantal hits komt ie minder hoog in de google database, dat is je geluk. Punt blijft wel dat er mensen zijn die heel heel heel ver kunnen gaan om jou te achterhalen, daar ben ik nog niets bij.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 27 april 2011 @ 00:52:05 #277
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96027883
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, maar niet voor jou.
Dat was de vraag ook niet. Dus jij kunt wellicht zien als hier een geert of kereltje pechtold rondhangt?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 27 april 2011 @ 00:53:31 #278
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96027918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt, na een x aantal hits komt ie minder hoog in de google database, dat is je geluk. Punt blijft wel dat er mensen zijn die heel heel heel ver kunnen gaan om jou te achterhalen, daar ben ik nog niets bij.
Uiteraard, gelukkig heb ik nooit stormfront aanmeldingen gedaan of echt gekke dingen geroepen.
Zelfs m'n libertarisch gebrabbel hier op Fok! is over tien jaar nog goed te praten. Politieke inzichten veranderen en POL is dan een modieuze achterhaalde weerspiegeling van de geschiedenis van een betreffend politicus. Dan zegt een iets te blote foto van een vrouwelijke politica veel meer dan wat net-te-harde-oneliners van tien jaar terug.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_96027926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat is geen probleem, sparringspartners en mensen buiten je referentiekader vinden is een stuk moeilijker dan vrienden en gelijkgestemden. Ik kom eenvoudiger in aanraking met een vrijwel identieke libertarier van begin twintig in het echte leven, dan een conservatieve tiener op de vavo, om maar eens wat te noemen. Dat hier een jurist, een ingenieur, een scholier en een journalist met elkaar kunnen discussieren om 01:00 is van grotere "waarde" dan het tiental vrienden dat ik spreek en die al grosso modo een overeenkomstige mening hebben met mijn idealen.
Dat bedoel ik niet. Dan kun je denken dat je een politiek zwaargewicht bent op een forumpje, ik denk niet dat dit de beste papieren zijn om ook maar één stap verder te komen in het werkelijke proces dat politiek is. Politicus, laat staan premier, word je door je te mengen met allerlei mensen IRL, buiten de PC, buiten een forumpje zoals dit. Daar speelt zich nog altijd de politiek af nl. (Overigens geldt dit ook voor degenen die de ambitie hebben om een topman in het bedrijfsleven te worden). Zo'n forumpje is echt iets voor de losers en wannabe's imho.
I´m back.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:55:23 #280
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96027985
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Wie? :?
Fortuijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:55:55 #281
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96028006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Klopt, het is vrij eenvoudig mijn identiteit te achterhalen, als ik aanwezig ben op de POL-meet is het sowieso gedaan met mijn anonimiteit en weten 20+ users hier wie ik ben, naast het half dozijn dat nu al weet wie GSbrder is. Iedereen weet ook wie Zeeland is, maar pas als je het nieuwe politiek zwaargewicht wordt binnen de PvdA loont het deze kennis te verkopen...

En dan nog, de nieuwe generatie zal altijd breezah-foto's, hardloopuitslagen, user reviews en comments achterlaten op het www. De JPB van 2050 zal vanaf z'n tienerjaren te volgen zijn en de 1000 hits op Google hebben bereikt voor z'n achttiende. Deal with it.
Helemaal waar, ik probeer alleen een beetje te stangen. Uiteindelijk zullen er van mij standpunten worden gevonden waar ik het niet meer mee eens ben. Ik kan dan altijd zeggen dat ik slechts 20 jaar was.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:56:53 #282
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96028033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Dan kun je denken dat je een politiek zwaargewicht bent op een forumpje, ik denk niet dat dit de beste papieren zijn om ook maar één stap verder te komen in het werkelijke proces dat politiek is. Politicus, laat staan premier, word je door je te mengen met allerlei mensen IRL, buiten de PC, buiten een forumpje zoals dit. Daar speelt zich nog altijd de politiek af nl. (Overigens geldt dit ook voor degenen die de ambitie hebben om een topman in het bedrijfsleven te worden). Zo'n forumpje is echt iets voor de losers en wannabe's imho.
Oh, natuurlijk haal je je waarde niet van een forumpje. Het is puur voor persoonlijke vorming, zoals je 's avonds een boek leest. Ik ben het volledig met je eens dat je irl jezelf moet bewijzen en moet werken aan je personal branding, maar dit was mijn verwijzing naar vrienden die je bij wijze van spreke op MSN spreekt 's avonds.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:56:54 #283
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96028034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Uiteraard, gelukkig heb ik nooit stormfront aanmeldingen gedaan of echt gekke dingen geroepen.
Zelfs m'n libertarisch gebrabbel hier op Fok! is over tien jaar nog goed te praten. Politieke inzichten veranderen en POL is dan een modieuze achterhaalde weerspiegeling van de geschiedenis van een betreffend politicus. Dan zegt een iets te blote foto van een vrouwelijke politica veel meer dan wat net-te-harde-oneliners van tien jaar terug.
Klopt, maar in die zin ben jij nog redelijk rustig geweest. Ik heb hier vaak zat zitten ruziën of lopen schelden, en dat is iets wat natuurlijk niet bepaalt intelligent en slim overkomt voor (als ik) in aanmerking zou komen voor een prominente functie. Daarbij ben ik ook wel eens erg scherp uit de hoek gekomen mbt buitenlanders of rechtsstaat. Iets wat later tegen mij gebruik kan worden.

Accounts op stormfront of dergelijke sites heb ik niet, wel heb ik er eens opgekeken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 27 april 2011 @ 00:57:52 #284
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96028067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit soort grafieken zeggen sowieso niets, sowieso vind ik de cijfers die de democraten in deze grafiek boeken nogal geflatteerd.
Heb jij een andere???
pi_96028083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb hier vaak zat zitten ruziën of lopen schelden, en dat is iets wat natuurlijk niet bepaalt intelligent en slim overkomt voor (als ik) in aanmerking zou komen voor een prominente functie. Daarbij ben ik ook wel eens erg scherp uit de hoek gekomen mbt buitenlanders of rechtsstaat. Iets wat later tegen mij gebruik kan worden.
Je bedoelt dat je jezelf gewoon als een ontzettende randdebiel hebt gedragen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 01:00:32 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 00:58:47 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96028097
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Heb jij een andere???
Er zijn tig verschillende, en je hebt ook al gauw te maken met beleid wat pas jaren later z'n vruchten afwerpt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 27 april 2011 @ 00:59:27 #287
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96028120
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je jezelf gewoon als een ontzettende randdebiel hebt gedragen?
Kunt je niet lekker opkrassen als je alleen maar botte one-liners kunt uitdelen? idioot. De hele dag door, ik word er gek van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 01:00:39 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 27 april 2011 @ 00:59:36 #288
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96028125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Had Tina Turner niet muziek daarvoor gemaakt?
Ze deed er zelfs in mee.
  woensdag 27 april 2011 @ 01:00:34 #289
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96028158
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Er zijn tig verschillende, en je hebt ook al gauw te maken met beleid wat pas jaren later z'n vruchten afwerpt.
Laat maar komen dan. We hebben het niet over jaren maar decennia, lange termijn dus.
pi_96028199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kunt je niet lekker opkrassen als je alleen maar botte one-liners kunt uitdelen? idioot. De hele dag door, ik word er gek van.
Je lokt het zelf nogal uit met je gedrag. :') Maar goed, ik ga het maar eens laten rusten.
pi_96028205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Oh, natuurlijk haal je je waarde niet van een forumpje. Het is puur voor persoonlijke vorming, zoals je 's avonds een boek leest. Ik ben het volledig met je eens dat je irl jezelf moet bewijzen en moet werken aan je personal branding, maar dit was mijn verwijzing naar vrienden die je bij wijze van spreke op MSN spreekt 's avonds.
POL is te veel fringe daarvoor. Eigenlijk is elk jaar dat je op FOK! verblijft, als ambitieuze jonge 20'er, een jaar van achteruitgang, alsof je een jaar elke avond na je werk/studie naar de kroeg gaat en daar met andere habituelen over politiek praat aan de bittertafel. Tuurlijk wauwel je op den duur wel wat mensen onder tafel, maar die tafel blijft de bittertafel.
I´m back.
  woensdag 27 april 2011 @ 01:02:33 #292
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96028237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

POL is te veel fringe daarvoor. Eigenlijk is elk jaar dat je op FOK! verblijft, als ambitieuze jonge 20'er, een jaar van achteruitgang, alsof je een jaar elke avond na je werk/studie naar de kroeg gaat en daar met andere habituelen over politiek praat aan de bittertafel. Tuurlijk wauwel je op den duur wel wat mensen onder tafel, maar die tafel blijft de bittertafel.
Welk alternatief is er?
  woensdag 27 april 2011 @ 01:03:16 #293
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96028264
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Welk alternatief is er?
Lid worden.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 27 april 2011 @ 01:03:20 #294
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96028266
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef betyar het volgende:

[..]

Laat maar komen dan. We hebben het niet over jaren maar decennia, lange termijn dus.
Dat maakt als nog niets uit, je moet kijken naar meerdere factoren als de inflatie, groei bbp. Het kan ook zo zijn dat het bbp straks harder groeit als de staatsschuld, dat houdt dus in dat ze een hoge economische groei hebben met veel schulden. Echter, het bbp groeit sneller als de staatsschuld.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96028286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Welk alternatief is er?
De gebruikelijke gang. IRL.
I´m back.
  woensdag 27 april 2011 @ 01:07:03 #296
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96028387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De gebruikelijke gang. IRL.
Die gebruikelijke gang wordt al gebruikt als het goed is.
POL is geen vervanging voor een debatclub, lidmaatschap van een politieke partij of zoveel mogelijk politieke gesprekken met peers en waardevolle assets aan je netwerk, maar als ik wakker ben om 01:05 zou ik niet weten waar ik voor politieke sparring mij toe zou moeten wenden.

Laat ik het zo zeggen; naast alles dat je IRL zou moeten doen om een politiek talent te worden, kan POL een laagdrempelige, eenvoudige, diverse en heterogene groep zijn om wat slap te ouwehoeren over politiek.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2011 @ 01:07:56 #297
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96028425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Die gebruikelijke gang wordt al gebruikt als het goed is.
POL is geen vervanging voor een debatclub, lidmaatschap van een politieke partij of zoveel mogelijk politieke gesprekken met peers en waardevolle assets aan je netwerk, maar als ik wakker ben om 01:05 zou ik niet weten waar ik voor politieke sparring mij toe zou moeten wenden.

Laat ik het zo zeggen; naast alles dat je IRL zou moeten doen om een politiek talent te worden, kan POL een laagdrempelige, eenvoudige, diverse en heterogene groep zijn om wat slap te ouwehoeren over politiek.
Ben jij nachtwaker toevallig?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96028443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik wel. :+
  woensdag 27 april 2011 @ 01:08:38 #299
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96028447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee.
  woensdag 27 april 2011 @ 01:09:14 #300
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96028468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat maakt als nog niets uit, je moet kijken naar meerdere factoren als de inflatie, groei bbp. Het kan ook zo zijn dat het bbp straks harder groeit als de staatsschuld, dat houdt dus in dat ze een hoge economische groei hebben met veel schulden. Echter, het bbp groeit sneller als de staatsschuld.
Dus je hebt er geen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')