Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgrondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag je wel. En ik heb nog steeds hoop dat het ooit nog eens goed komt met je qua postgedrag.
Tot nu toe (na je laatste ban) valt het niet tegen moet ik zeggen.
Van Whiskers? Met die moodswings?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...blowjob met cyaankali pil tijdens het diner? Nice if you can get it!
Dat laatste is dan ook wederzijdsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgronden
Letterlijk uitspitten bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgronden
Gewoon magistraal om te zienquote:
Meer regels en meer overheid werkt niet nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef eriksd het volgende:
We kunnen toch wel vaststellen dat Reaganomics niet gewerkt hebben.
Die hadden beter aan de cyaankali kunnen gaan inderdaadquote:
Mooi omschreven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
Reaganomics was voor het kapitalisme wat de Fidelcastronomics was voor de sociaal-democratie.
Ik zal het even doorlezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
php, als je serieus naar de economische belangen van kernenergie wilt kijken moet je de NRC.next van vandaag lezen. Stond wel een interessant stuk van de hand van Rob Wijnberg over dit onderwerp in. Je zal zijn invalshoek wel niet begrijpen of accepteren maar ik kan het je toch aanraden.
Och, leef eens een beetje on the edge, is goed voor de zielquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van Whiskers? Met die moodswings?
Ik zou het eerder Russisch Roulette noemen, not my cup of tea.
Ten aanzien van de JSF ben je ook tot inzien gekomen dat het een belachelijke geldverspilling is tenslotte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal het even doorlezenEn het is niet dat ik mijn horizon niet wil verbreden.
Had jij niet gewoon het nieuwe deel kunnen openen? Of was dat te moeilijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, leef eens een beetje on the edge, is goed voor de ziel
Totdat je snikkel afgeknipt ergens langs de kant van de weg ligt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd dat ik mag aanschuiven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
Ah, Marco Kroon in P&W. Even de herhaling meepakken zo.
Na de uitzending om met dat boordje de glazen af te nemen? Prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd dat ik mag aanschuiven.
Lekker lovend zijn we weer over Whisquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Totdat je snikkel afgeknipt ergens langs de kant van de weg ligt.
One for the team?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Hoezo dat dan? Was het vol of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon het nieuwe deel kunnen openen? Of was dat te moeilijk?
Bij mij weten kunnen ze in dat opzicht zonder mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Na de uitzending om met dat boordje de glazen af te nemen? Prima.
Nee, sorry, ik ben linksquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
One for the team?
Kan jij dat niet op je nemen?
Eh, ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Hoezo dat dan? Was het vol of zo?
Kom op zeg, het boeit toch niet wie het opent? Het systeem werkt toch min of meer dat er maar 1 het kan openen? En anders breken we de reeks, daar is ook nog nooit iemand aan doodgegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon het nieuwe deel kunnen openen? Of was dat te moeilijk?
Klopt, ik ben nooit bang om mijn mening te herzien. En over die JSF ben ik niet helemaal gedraaid, ik heb alleen het idee dat Nederland zich geen poot moet laten uitdraaien door Amerika, maar dat er nieuwe straaljagers moeten komen lijkt mij evident. Ik las namelijk laatst een artikel dat het onderhoud alsmaar duurder wordt, en wat je ook moet meewegen is je reputatie natuurlijk, je kunt niet eeuwig in oude bende blijven rondvliegen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ten aanzien van de JSF ben je ook tot inzien gekomen dat het een belachelijke geldverspilling is tenslotte.
Zij is ook links.quote:
Nope.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Drummen jullie ook wel eens denkbeeldig mee bij nummers die je goed vindt?
Ik heb op FB al zo'n waslijst bij "favoriete films"quote:
Nee. Luchtgitaar is leuker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Drummen jullie ook wel eens denkbeeldig mee bij nummers die je goed vindt?
Lees het artikel eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
@ duke, het enige fatsoenlijke tegenargument wat ik gehoord heb is het onverdongen feit dat het 240.000 jaar radioactief blijft, daar is momenteel nog geen echte oplossing voor. En argumenten dat wij lui worden als er eenmaal kernenergie is klinkt ook niet erg overtuigend.
De nummers waar jij mee op de proppen komt bevatten uberhaupt geen drums toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Het is nou niet alsof grondstoffen voor zonnepanelen in Nederland uit de grond spuiten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lees het artikel eens zou ik zeggen.
Daarnaast zijn er verschillende argumenten als de gigantische kosten, de onverzekerbaarheid, de veiligheid, inderdaad het afval, de inflexibiliteit van de energieopwekking, de afhankelijkheid van schurkenstaten voor Uranium, de nogal beperkte hoeveelheid economisch en energetisch winbaar Uranium (we zijn er bij het huidig verbruik sneller doorheen dan door de aardolie) etc etc.
je hebt dus nooit opgelet.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
Het hangt aan het plafond een ruikt naar cocaïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb op FB al zo'n waslijst bij "favoriete films"
In nogal wisselende maten en zelden of nooit zo mooi gecombineerd tot zo'n mooi prachtig pakketje waardoor je met de huidige stand der techniek nooit voor kernenergie zal kiezen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof grondstoffen voor zonnepanelen in Nederland uit de grond spuiten.
Je wil altijd bekend staan als pragmatisch. Praktisch al die argumenten gaan op voor alle vormen van energiewinning. Nouja, alleen onverzekerbaarheid misschien niet.
Ik ken ook die bezwaren, en ja ik weet er wel het eea vanaf aangezien de Elsevier er elke week een artikel over uitweidtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lees het artikel eens zou ik zeggen.
Daarnaast zijn er verschillende argumenten als de gigantische kosten, de onverzekerbaarheid, de veiligheid, inderdaad het afval, de inflexibiliteit van de energieopwekking, de afhankelijkheid van schurkenstaten voor Uranium, de nogal beperkte hoeveelheid economisch en energetisch winbaar Uranium (we zijn er bij het huidig verbruik sneller doorheen dan door de aardolie) etc etc.
je hebt dus nooit opgelet.
Emissie kernenergie 15 : 1 Emissie windenergie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof grondstoffen voor zonnepanelen in Nederland uit de grond spuiten.
Je wil altijd bekend staan als pragmatisch. Praktisch al die argumenten gaan op voor alle vormen van energiewinning. Nouja, alleen onverzekerbaarheid misschien niet.
Wmb gaan we die discussie niet in de co2 casus voeren, dat is mi totaal niet relevant als we het hebben over duurzaamheid. En dat hele co2 gezemel zijn we over 30 jaar allang weer vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Emissie kernenergie 15 : 1 Emissie windenergie.
Trouwens in het ideale plaatje kun je van oude zonnepanelen nieuwe zonnepanelen maken. Dat is het streven.
En ik dacht dat jij smaak had...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Volgende horloge wordt een Breitling for Bentley, even wat bling weer.
Ik heb tegenwoordig een iPhone als horloge, vind ik bling genoegquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Volgende horloge wordt een Breitling for Bentley, even wat bling weer.
Zonne-energie is nu te duur voor het rendement, wind levert volgens recent onderzoek nog minder op dan gedacht ... kernenergie levert nu echt de meeste 'bang for the buck' op en is buiten recyclebaar afval in de moderne (nee, nee, niet volledige 4-5 gen centrale's maar '3.5') prima oplosbaar en 0 CO2.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
In nogal wisselende maten en zelden of nooit zo mooi gecombineerd tot zo'n mooi prachtig pakketje waardoor je met de huidige stand der techniek nooit voor kernenergie zal kiezen..
Draag nu een keurige co-axiale Omega Aqua Terra ter compensatie.quote:
haha, ja net zoals nu recyclen meer kost dan het oplevert zeker. hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Emissie kernenergie 15 : 1 Emissie windenergie.
Trouwens in het ideale plaatje kun je van oude zonnepanelen nieuwe zonnepanelen maken. Dat is het streven.
Hij moet hard genoeg zijn om jezelf mee voor je harses te slaan dat je hem ooit hebt gekocht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hier waar een goede tablet aan moet voldoen? Dus OS, intern geheugen, evt processor (heeft zo'n ding dat? )
?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij moet hard genoeg zijn om jezelf mee voor je harses te slaan dat je hem ooit hebt gekocht.
CO2 is een goede equivalent voor de hoeveelheid fossiele brandstoffen die we opstoken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb gaan we die discussie niet in de co2 casus voeren, dat is mi totaal niet relevant als we het hebben over duurzaamheid. En dat hele co2 gezemel zijn we over 30 jaar allang weer vergeten.
Niet echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
CO2 is een goede equivalent voor de hoeveelheid fossiele brandstoffen die we opstoken.
Het kan en uiteindelijk zal het moeten. We zullen rekening moeten gaan houden met het leven na de levensduur van een product. Daar moeten we bij het ontwerpen van producten rekening mee houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
haha, ja net zoals nu recyclen meer kost dan het oplevert zeker. hehe.
Hippies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |