Van Agt loopt soms nog rond op de faculteit. Hij was ook hoogleraar geweest in Nijmegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minstens 3
Rechten op de Radboud heeft de meeste politici voortgebracht, nog een flink aantal foute ook
Ik heb wel een meester in de journalistiek, maar dat stelt inderdaad niet veel voor. Geen uitgebreide WO-opleiding.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je niet een universitaire master moeten hebben om losgelaten te worden in het Haagsche?
Mwoah, contacten gaan snel in dat wereldjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal je off the mic wel toefluisteren dat je libertarische tegenpool voor je staat
Soit, ik zal de grote journalist Koos binnenkort zelf zien, dan moet ik hem een decenniumpje mijden, wat eenvoudig genoeg is; voldoende locale politici waar jij nooit van gehoord hebt.
Wasda?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb wel een meester in de journalistiek, maar dat stelt inderdaad niet veel voor.
Nee, maar Koos weet niet hoe je worsten moet maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Jan Marijnissen had niet eens een hogere opleiding...
Een goede aanvulling op het ensemble.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Prima vent. Gelukkig niet van de VVD.
Als je een beetje politiek talent hebt wel, maar ik durf enkele wethouders te noemen waar jij waarschijnlijk nog niet van gehoord hebt. Je moet specifieke interesse in me gaan tonen en me intensief volgen wil je op latere leeftijd me "ontmaskeren". Dit allemaal onder voorbehoud dat ik ooit de politiek in ga.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, contacten gaan snel in dat wereldje
Neuh, maar weet wel hoe ik mn werk moet doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar Koos weet niet hoe je worsten moet maken.
Maak je maar geen zorgen, ik ken die wethouders natuurlijk niet. Je legt als journalist echter snel contact met collega's en politiciquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een beetje politiek talent hebt wel, maar ik durf enkele wethouders te noemen waar jij waarschijnlijk nog niet van gehoord hebt. Je moet specifieke interesse in me gaan tonen en me intensief volgen wil je op latere leeftijd me "ontmaskeren". Dit allemaal onder voorbehoud dat ik ooit de politiek in ga.
Ik vind Max van Weezel wel aardig om te lezen, is dat nog een idool van je?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar weet wel hoe ik mn werk moet doen.
Hij was de rechtse mod die we nodig hadden. Met alle respect, JoaC is niet echt uitgesproken rechts.quote:
Je bent bang dat dat opgesnord wordt op het moment je staatssecretaris wordt?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef eriksd het volgende:
Enige ambitie die ik heb is staatssecretaris van financiën en met mijn posthistorie kan ik dat wel vergeten.
Uiteraardquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik ken die wethouders natuurlijk niet. Je legt als journalist echter snel contact met collega's en politici
Wel het meest neutraal.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij was de rechtse mod die we nodig hadden. Met alle respect, JoaC is niet echt uitgesproken rechts.
Jan Tromp is een van mijn helden (jammer van dat tv-programma).quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Max van Weezel wel aardig om te lezen, is dat nog een idool van je?
True, en Erik is meer aanwezig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij was de rechtse mod die we nodig hadden. Met alle respect, JoaC is niet echt uitgesproken rechts.
Ik denk het wel. Rechter zou ik ook willen worden, daar kan dit ook complicerend werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent bang dat dat opgesnord wordt op het moment je staatssecretaris wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |