Ja in Scheveningen en doe maar wel topless zonnen, dan heb ik er ook nog wat aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Scheveningen?. Dan ga ik nml niet topless zonnen hoor
.
Feestje!quote:
Jep!quote:
Gaan we weerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)tor-roses-black.html
Kijk nou
Nee hoor, ik kan nog geen fatsoenlijk knotje in m'n haar maken, dus ik ben volkomen ongeschikt voor zoietsquote:
Lol, die kan je best ook insmeren hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat zou ik dus nooit doen!
Stel je voor dat je tepels verbranden...
Volgens mij zit er al best wat pigmentquote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef Swietje het volgende:
Ik zou 'r op z'n minst factor 50 op doen.
Dat kan wel, maar ik denk niet dat het werkt bij iemand als ikquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol, die kan je best ook insmeren hoor!
Dat dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen haar op mn hoofd die topless zonnen overweegt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op Scheveningen?. Dan ga ik nml niet topless zonnen hoor
.
Zou het niet zo snel uit mezelf doen, maar ben er ook niet per se op tegenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen haar op mn hoofd die topless zonnen overweegt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Swietje het volgende:
Ik twijfel zelfs of ik wel blote armen zal doen morgen op 't strand.. dat vind ik al niks.
quote:
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En vandaag had ik ook zand in m'n poes, ook al had ik gewoon alles aan, dus dat is geen argument om niet bloot te gaan.
Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je omdraaien op een te kleine handdoek helpt wel.
Ik vind hem mooi! En volleybal is leukquote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
S: 25 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
T: zachtgekookt eitje
L: 2 tosti's ham kaas
T: 2 beschuiten met hagelslag
T: banaan
S: anderhalf uur volleybal
D: tortellini met citroen/roomsaus (met 4% room) en broccoli
T: stukje nougat
ik ben tevreden, wat jullie?
tortellini koken, broccoli koken. wat knoflook fruiten, eventueel een uitje. Citroen raspen. Wat room bij de knoflook gooien, genoeg voor de saus, daar de citroenrasp bij doen. Citroen er ook boven uitpersen, maar blijven proeven dat het niet te zuur wordt. Daarna er eventueel nog wat parmezaanse kaas doorheen roeren. Alles wat klaar is afgieten, mixen met elkaar, en klaar is muis!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi! En volleybal is leuk
Mag ik het recept van je D?
Dankjewel!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tortellini koken, broccoli koken. wat knoflook fruiten, eventueel een uitje. Citroen raspen. Wat room bij de knoflook gooien, genoeg voor de saus, daar de citroenrasp bij doen. Citroen er ook boven uitpersen, maar blijven proeven dat het niet te zuur wordt. Daarna er eventueel nog wat parmezaanse kaas doorheen roeren. Alles wat klaar is afgieten, mixen met elkaar, en klaar is muis!
Schrijf jij echt alles op? Ik wist bijvoorbeeld niet dat jij zo veel cola dronk,totdat je het hier een keer in detail postte. En misschien hou je veel vocht vast. Druk eens met je vinger in je arm of je been. Zie je nog even waar je geprikt hebt? Dan hou je vocht vast.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens een kleine frustipost![]()
Ik heb het gevoel dat ik dikker wordIk voel me wat opgeblazen en bollig. En dat vind ik niet tof. Ik drink veeel minder cola (laatst 1 glas in restaurant, dus eigenlijk bijna niks), heb al enige tijd geen chocola op en weinig andere snackigheden, mijn lijstjes werden de afgelopen tijd zelfs af en toe als 'weinig' bestempeld
![]()
Grom ende grauw. Misschien blaas ik op door het weer, misschien is het m'n pil of misschien word ik echt gewoon dikker. En eet/sport ik dus niet zo netjes als ik denkGnorf.
Vooral een gevoel op dit moment! Ik heb me al tijden niet gewogen of gemeten. Oh en vanmiddag zat een sportbroek die vorig jaar al redelijk strak zat nu wel extra strak, leekquote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef Rituals het volgende:
Wat rot Maria. Merk je het ook aan kleding, de weegschaal en/of de cm's of is het meer een gevoel?
Ik ben de afgelopen tijd best braaf geloof ik!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Schrijf jij echt alles op? Ik wist bijvoorbeeld niet dat jij zo veel cola dronk,totdat je het hier een keer in detail postte. En misschien hou je veel vocht vast. Druk eens met je vinger in je arm of je been. Zie je nog even waar je geprikt hebt? Dan hou je vocht vast.
Het maakt ook in theorie natuurlijk niet uit of het een gevoel is of dat het echt zo is, het blijft vervelend.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vooral een gevoel op dit moment! Ik heb me al tijden niet gewogen of gemeten. Oh en vanmiddag zat een sportbroek die vorig jaar al redelijk strak zat nu wel extra strak, leekVerder draag ik teveel losse kleding om het goed te merken denk ik
Eh boven of onderkant maakt niet veel verschil!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het maakt ook in theorie natuurlijk niet uit of het een gevoel is of dat het echt zo is, het blijft vervelend.
Heb je aan de voorkant van je onderbenen gedrukt?
Qua sporten ben je heel goed bezig de afgelopen periode, qua eten volgens mij ook. Je geeft zelf aan dat je soms het commentaar krijgt te weinig te eten, misschien zit daar het probleem? Vooral in combinatie met het sporten.
Vroeger niet, dus het is iig een stuk beter dan het wasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
En sta je wel rechtop Maria? Kunnen het niet gewoon slappe buikspieren zijn?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Swietje het volgende:
Ooooooh Vik ook geen lunch.Voel me niet meer zo alleen.
Ja! Dat ga ik doenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria...
Ga je nu meten met een meetlint, benen, armen, buik, heup, borst....
Opnoteren en volgende maand nog eens.
"gevoel" zegt niks
Zou ik ook doen inderdaad Maria. Hoewel je je ook blobbig/dikkig kunt voelen terwijl je weet dat je dunner bent dan eerstquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria...
Ga je nu meten met een meetlint, benen, armen, buik, heup, borst....
Opnoteren en volgende maand nog eens.
"gevoel" zegt niks
Ja. Ik meet altijd 's avonds. 's Morgens is het hier stressquote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan het niet liggen aan dat je net gegeten hebt, Tink? Of meet je altijd 's avonds?
Dat had ik kunnen wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik meet altijd 's avonds. 's Morgens is het hier stressIk denk dan niet eens aan meten. Laat staan dat ik er tijd voor heb.
maar ivk heeft wel 3 ijsjes gegeten vandaag...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Swietje het volgende:
Ooooooh Vik ook geen lunch.Voel me niet meer zo alleen.
Raketijsjes stellen calorietechnisch gezien natuurlijk weinig voor. Het softijsje tikt dan meer aanquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ivk heeft wel 3 ijsjes gegeten vandaag...
Niet dat dat de geen lunch goedpraat, hoor.
Dank je! Je zet e.e.a. weer even in perspectiefquote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen wetenLife of a working mom
Dan al helemaal props voor 74 taille-omvang na het eten!
Bij mij scheelt ochtend/avond een boel, maar zelfs in de ochtend ben ik geloof ik de laatste jaren nooit onder de 79 gekomen
En jij hebt al kindjes!
Ik mik er vaak vers fruit door maar noten en een schepje honing zijn ook lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook een keertje Griekse yoghurt eten. Zag het hier staan, vandaar. Wat kan ik er allemaal mee doen?.
.
Bilspieren aanspannen en buikspieren aanspannen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh boven of onderkant maakt niet veel verschil!
En ik denk dat ik de meeste dagen toch wel aan 1800 kcal kom oids...!
[..]
Vroeger niet, dus het is iig een stuk beter dan het wasIk heb wel een holle rug maar ik doe m'n best om rechtop te staan idd. Maar ik merk het vooral als ik voor de spiegel rechtop sta en dan de zijkant bekijk, ik heb meer hangbuikje dan normaal
Of nouja, hang... Er is meer buikje. Denk ik.
Of het zit tussen m'n oren
Overigens pretendeer ik niet perfecte lijstjes te hebben. Wel bétere lijstjes dan een kort tijdje terug.
Graag gezegd!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je! Je zet e.e.a. weer even in perspectief
Of gewoon jam door de yoghurt!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik mik er vaak vers fruit door maar noten en een schepje honing zijn ook lekker
[..]
Bilspieren aanspannen en buikspieren aanspannen.
Borst naar voren en schouders naar achter en dat voor de spiegel.
Dan leer je het vanzelf/ervaring
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Graag gezegd!
[..]
Of gewoon jam door de yoghurt!![]()
Een van mijn maatstaven om te zien of ik dikker ben geworden is zien hoe ver ik m'n buik kan inhoudenAls het naar 'binnen' gaat onder m'n ribben is het goed
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Sjaap!Goed nieuws
![]()
Ik heb trouwens voor de scriptie heul koddige markers gekocht (om mn aantekeningen overzichtelijker te maken)
[ afbeelding ]
Mini Ocean Friends!![]()
Bij de AKO! Ze zijn van Stabilo en kosten 5,95 per setje.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef MarMar het volgende:
ah die zijn cute Maria, waar heb je ze vandaan? Kan ik mijn kiddo blij mee maken
Cute.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Sjaap!Goed nieuws
![]()
Ik heb trouwens voor de scriptie heul koddige markers gekocht (om mn aantekeningen overzichtelijker te maken)
[ afbeelding ]
Mini Ocean Friends!![]()
Niet om je perspectief weer te vergallen, maar als ik me je bouw herinner van de laatste keer dat ik je zag, is 74 wel aan de hoge kant voor jou (gezondheidstechnisch enzo). Ik ben momenteel rond de 68 met een recent dipje van 65quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je! Je zet e.e.a. weer even in perspectief
Dat klopt. Het zou eigenlijk 70 moeten zijn. Maar aangezien ik de 18 nader en 2 kinderen heb hoeft het natuurlijk ook niet perfect te zijn. Wel strakkerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet om je perspectief weer te vergallen, maar als ik me je bouw herinner van de laatste keer dat ik je zag, is 74 wel aan de hoge kant voor jou (gezondheidstechnisch enzo). Ik ben momenteel rond de 68 met een recent dipje van 65
En wanneer kap je ermee?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
Ml!![]()
Ik realiseer me net dat het overmorgen precies twee jaar geleden is dat ik ben begonnen met afvallen.
Ik ben al sinds januari 2007 bezig en nog niet klaarquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
Ml!![]()
Ik realiseer me net dat het overmorgen precies twee jaar geleden is dat ik ben begonnen met afvallen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
Ml!![]()
Menig 18-jarige (uit 1993) zou in d'r handjes knijpen met jouw figuur.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klopt. Het zou eigenlijk 70 moeten zijn. Maar aangezien ik de 18 nader en 2 kinderen heb hoeft het natuurlijk ook niet perfect te zijn. Wel strakker
Ik ben n.a.v. je post nog even gaan googlen,maar volgens mij zit ik gezondheidstechnisch nog niet in de gevarenzone. BMI is 22, tailleomvang < 80 , taille-heupratio < 80 (77). Het is niet superslank, en ik vind een paar kilo minder mooier, maar gezondheidstechnisch is het volgens mij nog oke.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet om je perspectief weer te vergallen, maar als ik me je bouw herinner van de laatste keer dat ik je zag, is 74 wel aan de hoge kant voor jou (gezondheidstechnisch enzo). Ik ben momenteel rond de 68 met een recent dipje van 65
Ik stel m'n doelen steeds bijquote:
Ben je er wel bijna?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al sinds januari 2007 bezig en nog niet klaar.
Knap! Dat wil ik ook gaan bereiken. Ik moet deze zomer ook een compleet nieuwe garderobe aanschaffen (en dan bedoel ik echt COMPLEET nieuw), dus het zou ook geldtechnisch fijn zijn als ik volgend jaar hetzelfde gewicht hebquote:
Speltip 1: niet crashen voorkomt jojo-en.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is ook jaloers op Tink...
1.65 m, (voormalig) zandloper met brede schouders, aanleg voor spierenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
Wauw tink! Mag ik voor de beeldorming vragen hoe lang je bent? En loveli ook?
1.78, 63 kilo, smal postuur met brede schouders, weinig rondingen, relatief veel spier.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
Wauw tink! Mag ik voor de beeldorming vragen hoe lang je bent? En loveli ook?
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben begonnen in 1986...![]()
Nee grapje. Al was gewicht altijd al een issue, ook toen ik klein was
Bewegen, veel drinken.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Perruche het volgende:
Trouwens - ik houd vocht vast. Tips om dat tegen te gaan, iemand?
Elke dag minstens 40 minuten fietsen en 3 a 4x in de week sporten. Water drinken kan evt. meer, drink nu minstens 1 liter per dag waaronder kruidenthee. Misschien moet ik minstens een liter water naast de thee.quote:
Meer drinken. Minder zout eten. Wisselbaden of koud douchen. Meer bewegen. Selderij eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Perruche het volgende:
Plassenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Perruche het volgende:
Bevalt 'ie nu een beetje? Heb de indruk dat je beter in je vel zit dan toen je er net aan begonnen was.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Asperges helpen ook goed ja. Van de vochtafdrijvende werking van witlof heb ik nooit wat gemerkt, maar ik ga er eens op letten.Sinds ik aan de pil ben houd ik ook vocht vast
Als ik aankom gaat het op m'n buik zitten en niet op rondingen. Kwestie van bouw/aanleg. Beetje tegenovergestelde van Serena Williams. Zie mezelf niet als mager, maar als precies goed op het moment. Curves zou ik verwelkomen, maar die kunnen nme nooit vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef Perruche het volgende:
Ok, dan is loveli gewoon tegen het magere en tink gewoon slank en beiden prachtig. Of niet?
Afgezien van het vochtvasthouden wel jaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Bevalt 'ie nu een beetje? Heb de indruk dat je beter in je vel zit dan toen je er net aan begonnen was.
*geeft curve met lintje erom*quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik aankom gaat het op m'n buik zitten en niet op rondingen. Kwestie van bouw/aanleg. Beetje tegenovergestelde van Serena Williams. Zie mezelf niet als mager, maar als precies goed op het moment. Curves zou ik verwelkomen, maar die kunnen nme nooit vinden.
Dat is ook mijn verhaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik aankom gaat het op m'n buik zitten en niet op rondingen. Kwestie van bouw/aanleg. Beetje tegenovergestelde van Serena Williams. Zie mezelf niet als mager, maar als precies goed op het moment. Curves zou ik verwelkomen, maar die kunnen nme nooit vinden.
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is ook mijn verhaal.
Zit nu al anderhalf jaar tussen de 54.5 en de 56.5 met 1.70 m
Mijn buikomtrek zit om 88 cm, te dik terwijl ik nou niet echt een overgewicht heb
Daar verbaas ik me ook altijd over! Ook als ik soms gewicht + lengte + kledingmaat lees in dit topic.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.![]()
Ik kreeg pas een hele stapel viva's van een vriendin en verbaas me altijd bij de AnyBody's die er in staan. En dan vooral over de lengte/gewicht/cupmaat/kledingmaat ratio's.
En de uitermate frustrerende situatie dat vrouwen die 10 cm kleiner zijn en net zo veel wegen als ik, toch 2 kledingmaten kleiner hebben.
Ken iemand van 1.92m, 62 kilo en broekmaat 42. Breed gebouwd met zeer weinig curves. Geen anorexia.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.![]()
Ik kreeg pas een hele stapel viva's van een vriendin en verbaas me altijd bij de AnyBody's die er in staan. En dan vooral over de lengte/gewicht/cupmaat/kledingmaat ratio's.
En de uitermate frustrerende situatie dat vrouwen die 10 cm kleiner zijn en net zo veel wegen als ik, toch 2 kledingmaten kleiner hebben.
Verbaas ik me ook over trouwens. Uiteraard geloof ik jequote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is ook mijn verhaal.
Zit nu al anderhalf jaar tussen de 54.5 en de 56.5 met 1.70 m
Mijn buikomtrek zit om 88 cm, te dik terwijl ik nou niet echt een overgewicht heb
Het draait allemaal om bouw en waar je je vet hebt zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook altijd over! Ook als ik soms gewicht + lengte + kledingmaat lees in dit topic.
Nouja, wat ik zeg. Bouw.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken iemand van 1.92m, 62 kilo en broekmaat 42. Breed gebouwd met zeer weinig curves. Geen anorexia.
Boven 40, onder 36. Zei toch dat we samen hot zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sja. Curves, 1.74, minimaal 74 kg en kledingmaat 38/40. Eerstgenoemde bovenhelft, 2e onderhelft. Irritant.
Hahaha, iddquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Boven 40, onder 36. Zei toch dat we samen hot zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik bedoelde niet dat je moet afvallen hoor! Qua maten lijkt 38/40 me helemaal niet zo verkeerd. Maar wel rot dat je graag wilt afvallen en het niet lijkt te lukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, ik zou het ook liever anders zien, maar om onder de 70 te komen, moet ik echt ledematen gaan amputeren ofzo.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
1.70 hier met maat 38 onder en 36/34 boven enorm slank middel (70) enorme heupen/kont (100) wel ronde getallen
60 kg ongeveer op moment en wil dat ook blijven.
Overigens is dit iets voor 1 van jullie?ik heb zo goed als hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-36.
Turn the world into your dance floor.
Dan ben ik benieuwd hoe kleding kopen bij jou gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb zo goed als hetzelfde als jij
t-shirts, truien etc gaat prima. broeken zijn lastiger, vind niet snel een broek die echt goed zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe kleding kopen bij jou gaat
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisterquote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef norich het volgende:
[..]
t-shirts, truien etc gaat prima. broeken zijn lastiger, vind niet snel een broek die echt goed zit.
heb jij dat ook ofniet?
Ik heb ook zo'n 30cm verschil, maar broeken kopen gaat ook wel prima tegenwoordig. Ik draag wel lage broeken, lage taille, anders levert het denk ik wel problemen op jaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisteren dan is het standaard minimaal 6 cm innemen.
Is ook wel logisch met 30 cm verschil
Shirts en truien kan ik kopen zonder te passen, XS of S altijd goed.
ik krijg ze óf vaak niet over m'n heupen óf als dat wel lukt, is die bij m'n onderrug veel te wijd. behoorlijk irritantquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisteren dan is het standaard minimaal 6 cm innemen.
Is ook wel logisch met 30 cm verschil
Shirts en truien kan ik kopen zonder te passen, XS of S altijd goed.
Lage broeken, daar hoef ik niet mee te gaan zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 30cm verschil, maar broeken kopen gaat ook wel prima tegenwoordig. Ik draag wel lage broeken, lage taille, anders levert het denk ik wel problemen op ja.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef norich het volgende:
[..]
ik krijg ze óf vaak niet over m'n heupen óf als dat wel lukt, is die bij m'n onderrug veel te wijd. behoorlijk irritant
ik heb eigenlijk nog nooit een broek laten vermaken. ik zoek meestal net zo lang tot ik een goede heb gevonden ja, dat kan soms lang durenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lage broeken, daar hoef ik niet mee te gaan zitten
[..]
Hoe herkenbaar
Wel winkels in de buurt die vermaken?
Zoveel geduld heb ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog nooit een broek laten vermaken. ik zoek meestal net zo lang tot ik een goede heb gevonden ja, dat kan soms lang duren
wat wel altijd goed zit, zijn sportbroeken. stretch
Hmm genoeg drinken is soms lastig, nu ik geen koffie meer drink.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, kan je proberen wat minder carbs ? Wat meer fruit daarvoor in de plaats?
Zo te zien suikertekort niet een probleem.. Drink je voldoende?
en toen ik hem net belde wilde hij nog wat langer slapen, maar alleen als ik beloofde dat we vanavond wel konden bellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
awhdat lijkt me èn lief, èn heel confronterend...
![]()
Ik moet opschieten! Omdat ik nog wilde douchen ben ik nu wat laat
Dus,fijne ochtend allemaal!
Morning!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik weet mijn maten niet. Denk 90 - 79 - 101. Maar het kan nu veranderd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Perruche het volgende:
Oh, en puff, ik heb dat trillen ook.
misschien niet voor iedereen interessantKlinkt als hyperventilatie. En dat kan ook onbewust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Wij hebben dezelfde sexy curves!!quote:
Mijne juist minder. Heb jouw deel overgenomenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde sexy curves!!
Alhoewel ik denk dat misschien mn taille nu iets smaller is. Maar niet veel
Ja dat heb je me inderdaad eens verteld, en denk inderdaad dat het dat is. Maar weet net zo goed wat ik eraan kan doenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klinkt als hyperventilatie. En dat kan ook onbewust.
Ademhalingsoefeningen! Hyperventileren is hoog ademhalen (met je borstkas) als je jezelf aanleert om op de momenten dat je het aan voelt komen (en eigenlijk gewoon altijd) meer met je buik (laag dus) te ademen, kan het wel eens een heel stuk beter gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat heb je me inderdaad eens verteld, en denk inderdaad dat het dat is. Maar weet net zo goed wat ik eraan kan doenmijn vriendje denkt dat het komt omdat ik niet genoeg eet (
) en wil me dan volstoppen met suiker dingen. Maar ik weet dat het daar niet aan ligt...
Kan ookquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Of je pakt gewoon een magnetron maaltijd, met aardappels en kip ofzo. Best gezond en in 3 minuten klaar.
Magnesiumgebrek?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm genoeg drinken is soms lastig, nu ik geen koffie meer drink.
Ben dus nog aan het uitvinden waarom ik soms trillerig word.
Koffie is nu uitgesloten, carbs tekort lijkt me ook onwaarschijnlijk. Stress... Misschien, maar normaal gaat mn emotie daar prima mee aan de haal. Heb wel ineens veel drukkere dagen dan afgelopen maanden natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef Ewelina het volgende:
Of pastasalade met gerookte zalm, dillesaus, komkommer, sla en tomaat. Komkommer en tomaatjes snijden, pasta koken en even afspoelen en alles bij elkaar mikken.
Het is echt een aanraderquote:Op donderdag 21 april 2011 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dillesaus ook nog
*noteert dilleplantje kopen samen met basilicum
Die dingen zijn toch juist niet gezond? Weet niet meer waar ik het zag, iemand gaf iemand een enorme preek omdat hij te veel magnetronmaaltijden at. Ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Of je pakt gewoon een magnetron maaltijd, met aardappels en kip ofzo. Best gezond en in 3 minuten klaar.
Kan prima, als je alleen woont en niet met een moeder die nerveus wordt van een glas die 5 minuten langer op tafel staat dan nodigquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef MarMar het volgende:
afwas kan je prima afspoelen en een nacht laten staan als je echt tijdnood hebt, dat weet ik nog heel goed van mijn studententijd
suggestie: spinazie in de wok met een tomaatje, feta, pijnboompitjes, breekbrood of turks brood of wellicht pasta en dan wat gerookte zalm even erdoor roeren met room. Bereidingstijd als je gewassen (of diepvries) spinazie doet ongeveer 15 min. Met de pasta wellicht iets langer. Gerookte zalm kan natuurlijk ook gewoon op brood erbij.
Anders iets makkelijks om te wokken van de AH?
Klinkt niet als iets wat ik lust, maar als ik meer tijd heb wil ik het wel proberen (dan heb ik nog tijd om iets anders te doen als ik het niet lekker vindquote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef Ewelina het volgende:
Of pastasalade met gerookte zalm, dillesaus, komkommer, sla en tomaat. Komkommer en tomaatjes snijden, pasta koken en even afspoelen en alles bij elkaar mikken.
Beter neem je met 0% suiker en volvetquote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
Nam net een hap 0% vet yoghurt getver zeg(bloedsinaasappelsmaak)
Zoettttt!
Valt mee hoor. ja, je moet ze niet elke dag eten, net als je niet elke dag pannenkoeken of pizza of weet ik veel wat moet eten. Een stoommaaltijd van de appie met gewoon kip en groente en aardappels en een beetje kruidenboter is niet slecht. Zitten zelfs nog vitamines in. Je hebt ze ook met zalm en broccoli. En ze zijn best te eten!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch juist niet gezond? Weet niet meer waar ik het zag, iemand gaf iemand een enorme preek omdat hij te veel magnetronmaaltijden at. Ofzo.![]()
Wel bedankt voor de suggesties
Die stoommaaltijden met verse spullen zijn prima te doen. Kant en klare bami zou ik overslaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef RenRen- het volgende:
Die dingen zijn toch juist niet gezond? Weet niet meer waar ik het zag, iemand gaf iemand een enorme preek omdat hij te veel magnetronmaaltijden at. Ofzo.![]()
Hangt er een beetje vanaf welke magnetronmaaltijd je neemt. Die stoommaaltijden van de AH zijn volgens mij best gezond en al helemaal handig als je weinig tijd hebt. Je ziet in die maaltijden iig de verse ingredienten liggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik koop hem kant en klaar van Calvé.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef Blurred86 het volgende:
hoe maak je dan die dillesaus ewelina? Klinkt inderdaad lekker!
Ik heb nooit tijd om van te voren iets klaar te makenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf welke magnetronmaaltijd je neemt. Die stoommaaltijden van de AH zijn volgens mij best gezond en al helemaal handig als je weinig tijd hebt. Je ziet in die maaltijden iig de verse ingredienten liggen.
Volgende keer gewoon zorgen dat je weet wat je op dergelijke dagen gaat eten en het vooraf maken. Ik zorg er ook voor dat ik op de dagen dat ik naar kantoor ga alleen maar iets hoef op te warmen omdat ik gewoon moe als ik thuis kom.
HAHA.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef MarMar het volgende:
lol Renren, ah, daar had mijn moeder idd ook een handje van![]()
En toen ik het huis uit ging kocht ze een vaatwasser
Nou zeg dat welquote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter neem je met 0% suiker en volvet
Nee. Of invriezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon een dubbele portie maken en 2 dagen hetzelfde eten?
Of ben ik de enige die dat doet?
Het klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is echt een aanraderEén van mijn favoriete recepten en heel makkelijk te maken.
Ik heb geen magnetronquote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn magnetron staat niet in de keuken en dat veroorzaakt ook praktische problemen hier tegenwoordig. Ik bak het ook gewoon op.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetron
Appie heeft tegenwoordig ook voorgesneden groente + saus + goodies in een zak, dat is best handig voor mensen die niet van koken houden.
ik kook eigenlijk elke dag voor mezelf...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wel of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan het bedrag nog niet zien op mijning.nl, maar afgegaan of wat ik eergisteren op mijn rekening had staan is het bedrag dat ik overhoud voor 6 uurtjes werken echt nice
!
![]()
Oh jakkes Syrenaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef Syrena het volgende:
Sterkte Aurum!
Lekker Mo, ga zo ook kijken of mijn loon er is![]()
Uitstapje van het werk was leuk, toffe tas gekochten een hele leuke riem. Collega had 'm om en heeft hem aan mij verkocht op het eind van de dag
(ze houdt wel eens van die tassen & riemenparties, daar was deze ook van).
Vanmorgen ging ik in mijn voorraad kast kijken, zie ik ineens dat een pakje chocomel heeft gelekt?? Ik kijk beter, alle pakken melk aangeknaagd, pak sap, pakjes chocomelk. MUIZEN![]()
En het moet gisteravond zijn gebeurd, want di-avond en gistermorgen was er nog niks aan de hand.
Nu staan er vallen in het kastje en heb ik alles was open/aangeknaagd was weggegooid en alle blikjes en potjes afgewassen met een sopje van afwasmiddel en chloor en even ergens anders neergezet. Ieh ieh ieh ieh ieh en BAH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
wel!Dat is heul niet verkeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belastingtechnisch is 40 uur werken helemaal niet voordelig inderdaad ik ga er amper op vooruit als ik van 32 naar 40 ga dus dat laat ik wel. Het is wel goed voor de hypotheekrenteaftrek zo'n hoger bruto bedrag overigens.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Gif + muizeval. Killem.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef Syrena het volgende:
Sterkte Aurum!
Lekker Mo, ga zo ook kijken of mijn loon er is![]()
Uitstapje van het werk was leuk, toffe tas gekochten een hele leuke riem. Collega had 'm om en heeft hem aan mij verkocht op het eind van de dag
(ze houdt wel eens van die tassen & riemenparties, daar was deze ook van).
Vanmorgen ging ik in mijn voorraad kast kijken, zie ik ineens dat een pakje chocomel heeft gelekt?? Ik kijk beter, alle pakken melk aangeknaagd, pak sap, pakjes chocomelk. MUIZEN![]()
En het moet gisteravond zijn gebeurd, want di-avond en gistermorgen was er nog niks aan de hand.
Nu staan er vallen in het kastje en heb ik alles was open/aangeknaagd was weggegooid en alle blikjes en potjes afgewassen met een sopje van afwasmiddel en chloor en even ergens anders neergezet. Ieh ieh ieh ieh ieh en BAH.
Wel van dat uitdroogspul nemenquote:
Ga jij eens als de wiedeweerga wieberen uit Syrena's keukenkastjesquote:
Weet niet of ik ook ga RPM-en vind het té mooi weer om binnen te zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knap hoor, Syrena!![]()
Muis heeft een mooi lijstje!
ML, jouw lijstje lijkt wat krap, met RPM erbij? Edit: ik had over de roomyoghurt heengelezenDat scheelt vast al
Overigens valt mijn spierpijn vandaag heel erg mee, terwijl ik vorige keer de dag na body pump nauwelijks kon zittenIk voel mn arm en beenspieren wel, maar lang niet zo erg! Ik vind het bijna jammer
Ja da's dat Club Power! Ik noem het maar Body Pump, dan weet iedereen waar ik het over hebquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet of ik ook ga RPM-en vind het té mooi weer om binnen te zitten.
Body pump, oeh doe je goed! Hou het nog geen 5 minuten vol
die extra banaan zet echt niet zo heel veel zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker gefietst, nu tomatenhoofd!
En ik had al een extra banaan bij m'n O genomen, so I'm good!
Ik ook!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
you killed zeh topiqueik houd van mijn studie
Ja, die link had ik ook nog niet gelegd!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja da's dat Club Power! Ik noem het maar Body Pump, dan weet iedereen waar ik het over hebHet concept is namelijk precies hetzelfde.
Het is best redelijk vol te houden, als je het niet meteen te zwaar wilt doen! Al had ik wel momenten dat ik éven moest stoppen tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:
Mijn bodypumpinstructeur is overledenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die link had ik ook nog niet gelegd!![]()
Ik vind Bodypump echt zo leuk![]()
Maar ik heb dan ook een hele grappige instructeur
Getsie, altijd naar om zoiets te lezen, ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn bodypumpinstructeur is overledenStond paar weken geleden een overlijdensadvertentie in de krant. Kanker
Hij was halverwege de 40.
Ik ben al jaren weg die sportschool, maar had toch zoiets van![]()
Jeetje dat is altijd enorm confronterendquote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn bodypumpinstructeur is overledenStond paar weken geleden een overlijdensadvertentie in de krant. Kanker
Hij was halverwege de 40.
Ik ben al jaren weg die sportschool, maar had toch zoiets van![]()
Maar je kan onderweg toch ook eten?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben onderweg Maria en tegen etenstijd weer thuis. Smakelijk alvast met de afbakbrötchen!!
Eten mag in de trein he!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben onderweg Maria en tegen etenstijd weer thuis. Smakelijk alvast met de afbakbrötchen!!
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is heul niet verkeerd!
Belastingtechnisch is 40 uur werken helemaal niet voordelig inderdaad ik ga er amper op vooruit als ik van 32 naar 40 ga dus dat laat ik wel. Het is wel goed voor de hypotheekrenteaftrek zo'n hoger bruto bedrag overigens.
Moet je het wel bij je hebbenquote:
Komt goed! Dit is een 'ik ga uit eten'-lijstje. Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerechtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef ihatefastcars het volgende:
Viking: hopelijk ga je uitgebreid eten vanavond want ook zonder hardlopen is dit wel erg weinig hoor.
Ohhh ik dacht dat het in je tas zat en je vergeten was op te eten!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je het wel bij je hebben. Neem wel wat meer groentelasagne vanaaf en heb ook nog zakje sla en 2 tomaten liggen. Komt goed!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: volkoren boterham kaas
T: banaan
L: 2 boterhammen kaas, cup à soup kip
T: bloempap
T: sinaasappel
S: hardlopen met de Baard
D: keine Ahnung
Forum Opties | |
---|---|