Ga jij eens als de wiedeweerga wieberen uit Syrena's keukenkastjesquote:
Weet niet of ik ook ga RPM-en vind het té mooi weer om binnen te zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knap hoor, Syrena!![]()
Muis heeft een mooi lijstje!
ML, jouw lijstje lijkt wat krap, met RPM erbij? Edit: ik had over de roomyoghurt heengelezenDat scheelt vast al
Overigens valt mijn spierpijn vandaag heel erg mee, terwijl ik vorige keer de dag na body pump nauwelijks kon zittenIk voel mn arm en beenspieren wel, maar lang niet zo erg! Ik vind het bijna jammer
Ja da's dat Club Power! Ik noem het maar Body Pump, dan weet iedereen waar ik het over hebquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet of ik ook ga RPM-en vind het té mooi weer om binnen te zitten.
Body pump, oeh doe je goed! Hou het nog geen 5 minuten vol
die extra banaan zet echt niet zo heel veel zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker gefietst, nu tomatenhoofd!
En ik had al een extra banaan bij m'n O genomen, so I'm good!
Ik ook!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
you killed zeh topiqueik houd van mijn studie
Ja, die link had ik ook nog niet gelegd!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja da's dat Club Power! Ik noem het maar Body Pump, dan weet iedereen waar ik het over hebHet concept is namelijk precies hetzelfde.
Het is best redelijk vol te houden, als je het niet meteen te zwaar wilt doen! Al had ik wel momenten dat ik éven moest stoppen tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |