En wanneer kap je ermee?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
Ml!![]()
Ik realiseer me net dat het overmorgen precies twee jaar geleden is dat ik ben begonnen met afvallen.
Ik ben al sinds januari 2007 bezig en nog niet klaarquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
Ml!![]()
Ik realiseer me net dat het overmorgen precies twee jaar geleden is dat ik ben begonnen met afvallen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
Ml!![]()
Menig 18-jarige (uit 1993) zou in d'r handjes knijpen met jouw figuur.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klopt. Het zou eigenlijk 70 moeten zijn. Maar aangezien ik de 18 nader en 2 kinderen heb hoeft het natuurlijk ook niet perfect te zijn. Wel strakker
Ik ben n.a.v. je post nog even gaan googlen,maar volgens mij zit ik gezondheidstechnisch nog niet in de gevarenzone. BMI is 22, tailleomvang < 80 , taille-heupratio < 80 (77). Het is niet superslank, en ik vind een paar kilo minder mooier, maar gezondheidstechnisch is het volgens mij nog oke.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet om je perspectief weer te vergallen, maar als ik me je bouw herinner van de laatste keer dat ik je zag, is 74 wel aan de hoge kant voor jou (gezondheidstechnisch enzo). Ik ben momenteel rond de 68 met een recent dipje van 65
Ik stel m'n doelen steeds bijquote:
Ben je er wel bijna?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al sinds januari 2007 bezig en nog niet klaar.
Knap! Dat wil ik ook gaan bereiken. Ik moet deze zomer ook een compleet nieuwe garderobe aanschaffen (en dan bedoel ik echt COMPLEET nieuw), dus het zou ook geldtechnisch fijn zijn als ik volgend jaar hetzelfde gewicht hebquote:
Speltip 1: niet crashen voorkomt jojo-en.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is ook jaloers op Tink...
1.65 m, (voormalig) zandloper met brede schouders, aanleg voor spierenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
Wauw tink! Mag ik voor de beeldorming vragen hoe lang je bent? En loveli ook?
1.78, 63 kilo, smal postuur met brede schouders, weinig rondingen, relatief veel spier.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
Wauw tink! Mag ik voor de beeldorming vragen hoe lang je bent? En loveli ook?
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben begonnen in 1986...![]()
Nee grapje. Al was gewicht altijd al een issue, ook toen ik klein was
Bewegen, veel drinken.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Perruche het volgende:
Trouwens - ik houd vocht vast. Tips om dat tegen te gaan, iemand?
Elke dag minstens 40 minuten fietsen en 3 a 4x in de week sporten. Water drinken kan evt. meer, drink nu minstens 1 liter per dag waaronder kruidenthee. Misschien moet ik minstens een liter water naast de thee.quote:
Meer drinken. Minder zout eten. Wisselbaden of koud douchen. Meer bewegen. Selderij eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Perruche het volgende:
Plassenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Perruche het volgende:
Bevalt 'ie nu een beetje? Heb de indruk dat je beter in je vel zit dan toen je er net aan begonnen was.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Asperges helpen ook goed ja. Van de vochtafdrijvende werking van witlof heb ik nooit wat gemerkt, maar ik ga er eens op letten.Sinds ik aan de pil ben houd ik ook vocht vast
Als ik aankom gaat het op m'n buik zitten en niet op rondingen. Kwestie van bouw/aanleg. Beetje tegenovergestelde van Serena Williams. Zie mezelf niet als mager, maar als precies goed op het moment. Curves zou ik verwelkomen, maar die kunnen nme nooit vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef Perruche het volgende:
Ok, dan is loveli gewoon tegen het magere en tink gewoon slank en beiden prachtig. Of niet?
Afgezien van het vochtvasthouden wel jaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Bevalt 'ie nu een beetje? Heb de indruk dat je beter in je vel zit dan toen je er net aan begonnen was.
*geeft curve met lintje erom*quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik aankom gaat het op m'n buik zitten en niet op rondingen. Kwestie van bouw/aanleg. Beetje tegenovergestelde van Serena Williams. Zie mezelf niet als mager, maar als precies goed op het moment. Curves zou ik verwelkomen, maar die kunnen nme nooit vinden.
Dat is ook mijn verhaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik aankom gaat het op m'n buik zitten en niet op rondingen. Kwestie van bouw/aanleg. Beetje tegenovergestelde van Serena Williams. Zie mezelf niet als mager, maar als precies goed op het moment. Curves zou ik verwelkomen, maar die kunnen nme nooit vinden.
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is ook mijn verhaal.
Zit nu al anderhalf jaar tussen de 54.5 en de 56.5 met 1.70 m
Mijn buikomtrek zit om 88 cm, te dik terwijl ik nou niet echt een overgewicht heb
Daar verbaas ik me ook altijd over! Ook als ik soms gewicht + lengte + kledingmaat lees in dit topic.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.![]()
Ik kreeg pas een hele stapel viva's van een vriendin en verbaas me altijd bij de AnyBody's die er in staan. En dan vooral over de lengte/gewicht/cupmaat/kledingmaat ratio's.
En de uitermate frustrerende situatie dat vrouwen die 10 cm kleiner zijn en net zo veel wegen als ik, toch 2 kledingmaten kleiner hebben.
Ken iemand van 1.92m, 62 kilo en broekmaat 42. Breed gebouwd met zeer weinig curves. Geen anorexia.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.![]()
Ik kreeg pas een hele stapel viva's van een vriendin en verbaas me altijd bij de AnyBody's die er in staan. En dan vooral over de lengte/gewicht/cupmaat/kledingmaat ratio's.
En de uitermate frustrerende situatie dat vrouwen die 10 cm kleiner zijn en net zo veel wegen als ik, toch 2 kledingmaten kleiner hebben.
Verbaas ik me ook over trouwens. Uiteraard geloof ik jequote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is ook mijn verhaal.
Zit nu al anderhalf jaar tussen de 54.5 en de 56.5 met 1.70 m
Mijn buikomtrek zit om 88 cm, te dik terwijl ik nou niet echt een overgewicht heb
Het draait allemaal om bouw en waar je je vet hebt zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook altijd over! Ook als ik soms gewicht + lengte + kledingmaat lees in dit topic.
Nouja, wat ik zeg. Bouw.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken iemand van 1.92m, 62 kilo en broekmaat 42. Breed gebouwd met zeer weinig curves. Geen anorexia.
Boven 40, onder 36. Zei toch dat we samen hot zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sja. Curves, 1.74, minimaal 74 kg en kledingmaat 38/40. Eerstgenoemde bovenhelft, 2e onderhelft. Irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |