Daar verbaas ik me ook altijd over! Ook als ik soms gewicht + lengte + kledingmaat lees in dit topic.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.![]()
Ik kreeg pas een hele stapel viva's van een vriendin en verbaas me altijd bij de AnyBody's die er in staan. En dan vooral over de lengte/gewicht/cupmaat/kledingmaat ratio's.
En de uitermate frustrerende situatie dat vrouwen die 10 cm kleiner zijn en net zo veel wegen als ik, toch 2 kledingmaten kleiner hebben.
Ken iemand van 1.92m, 62 kilo en broekmaat 42. Breed gebouwd met zeer weinig curves. Geen anorexia.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hele andere bouw dan Loveli bijvoorbeeld.![]()
Ik kreeg pas een hele stapel viva's van een vriendin en verbaas me altijd bij de AnyBody's die er in staan. En dan vooral over de lengte/gewicht/cupmaat/kledingmaat ratio's.
En de uitermate frustrerende situatie dat vrouwen die 10 cm kleiner zijn en net zo veel wegen als ik, toch 2 kledingmaten kleiner hebben.
Verbaas ik me ook over trouwens. Uiteraard geloof ik jequote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is ook mijn verhaal.
Zit nu al anderhalf jaar tussen de 54.5 en de 56.5 met 1.70 m
Mijn buikomtrek zit om 88 cm, te dik terwijl ik nou niet echt een overgewicht heb
Het draait allemaal om bouw en waar je je vet hebt zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook altijd over! Ook als ik soms gewicht + lengte + kledingmaat lees in dit topic.
Nouja, wat ik zeg. Bouw.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken iemand van 1.92m, 62 kilo en broekmaat 42. Breed gebouwd met zeer weinig curves. Geen anorexia.
Boven 40, onder 36. Zei toch dat we samen hot zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sja. Curves, 1.74, minimaal 74 kg en kledingmaat 38/40. Eerstgenoemde bovenhelft, 2e onderhelft. Irritant.
Hahaha, iddquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Boven 40, onder 36. Zei toch dat we samen hot zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik bedoelde niet dat je moet afvallen hoor! Qua maten lijkt 38/40 me helemaal niet zo verkeerd. Maar wel rot dat je graag wilt afvallen en het niet lijkt te lukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, ik zou het ook liever anders zien, maar om onder de 70 te komen, moet ik echt ledematen gaan amputeren ofzo.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
1.70 hier met maat 38 onder en 36/34 boven enorm slank middel (70) enorme heupen/kont (100) wel ronde getallen
60 kg ongeveer op moment en wil dat ook blijven.
Overigens is dit iets voor 1 van jullie?ik heb zo goed als hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-36.
Turn the world into your dance floor.
Dan ben ik benieuwd hoe kleding kopen bij jou gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb zo goed als hetzelfde als jij
t-shirts, truien etc gaat prima. broeken zijn lastiger, vind niet snel een broek die echt goed zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe kleding kopen bij jou gaat
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisterquote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef norich het volgende:
[..]
t-shirts, truien etc gaat prima. broeken zijn lastiger, vind niet snel een broek die echt goed zit.
heb jij dat ook ofniet?
Ik heb ook zo'n 30cm verschil, maar broeken kopen gaat ook wel prima tegenwoordig. Ik draag wel lage broeken, lage taille, anders levert het denk ik wel problemen op jaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisteren dan is het standaard minimaal 6 cm innemen.
Is ook wel logisch met 30 cm verschil
Shirts en truien kan ik kopen zonder te passen, XS of S altijd goed.
ik krijg ze óf vaak niet over m'n heupen óf als dat wel lukt, is die bij m'n onderrug veel te wijd. behoorlijk irritantquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisteren dan is het standaard minimaal 6 cm innemen.
Is ook wel logisch met 30 cm verschil
Shirts en truien kan ik kopen zonder te passen, XS of S altijd goed.
Lage broeken, daar hoef ik niet mee te gaan zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 30cm verschil, maar broeken kopen gaat ook wel prima tegenwoordig. Ik draag wel lage broeken, lage taille, anders levert het denk ik wel problemen op ja.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef norich het volgende:
[..]
ik krijg ze óf vaak niet over m'n heupen óf als dat wel lukt, is die bij m'n onderrug veel te wijd. behoorlijk irritant
ik heb eigenlijk nog nooit een broek laten vermaken. ik zoek meestal net zo lang tot ik een goede heb gevonden ja, dat kan soms lang durenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lage broeken, daar hoef ik niet mee te gaan zitten
[..]
Hoe herkenbaar
Wel winkels in de buurt die vermaken?
Zoveel geduld heb ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog nooit een broek laten vermaken. ik zoek meestal net zo lang tot ik een goede heb gevonden ja, dat kan soms lang duren
wat wel altijd goed zit, zijn sportbroeken. stretch
Hmm genoeg drinken is soms lastig, nu ik geen koffie meer drink.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, kan je proberen wat minder carbs ? Wat meer fruit daarvoor in de plaats?
Zo te zien suikertekort niet een probleem.. Drink je voldoende?
en toen ik hem net belde wilde hij nog wat langer slapen, maar alleen als ik beloofde dat we vanavond wel konden bellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
awhdat lijkt me èn lief, èn heel confronterend...
![]()
Ik moet opschieten! Omdat ik nog wilde douchen ben ik nu wat laat
Dus,fijne ochtend allemaal!
Morning!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik weet mijn maten niet. Denk 90 - 79 - 101. Maar het kan nu veranderd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Perruche het volgende:
Oh, en puff, ik heb dat trillen ook.
misschien niet voor iedereen interessantKlinkt als hyperventilatie. En dat kan ook onbewust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Wij hebben dezelfde sexy curves!!quote:
Mijne juist minder. Heb jouw deel overgenomenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde sexy curves!!
Alhoewel ik denk dat misschien mn taille nu iets smaller is. Maar niet veel
Ja dat heb je me inderdaad eens verteld, en denk inderdaad dat het dat is. Maar weet net zo goed wat ik eraan kan doenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klinkt als hyperventilatie. En dat kan ook onbewust.
Ademhalingsoefeningen! Hyperventileren is hoog ademhalen (met je borstkas) als je jezelf aanleert om op de momenten dat je het aan voelt komen (en eigenlijk gewoon altijd) meer met je buik (laag dus) te ademen, kan het wel eens een heel stuk beter gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat heb je me inderdaad eens verteld, en denk inderdaad dat het dat is. Maar weet net zo goed wat ik eraan kan doenmijn vriendje denkt dat het komt omdat ik niet genoeg eet (
) en wil me dan volstoppen met suiker dingen. Maar ik weet dat het daar niet aan ligt...
Kan ookquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Of je pakt gewoon een magnetron maaltijd, met aardappels en kip ofzo. Best gezond en in 3 minuten klaar.
Magnesiumgebrek?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm genoeg drinken is soms lastig, nu ik geen koffie meer drink.
Ben dus nog aan het uitvinden waarom ik soms trillerig word.
Koffie is nu uitgesloten, carbs tekort lijkt me ook onwaarschijnlijk. Stress... Misschien, maar normaal gaat mn emotie daar prima mee aan de haal. Heb wel ineens veel drukkere dagen dan afgelopen maanden natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef Ewelina het volgende:
Of pastasalade met gerookte zalm, dillesaus, komkommer, sla en tomaat. Komkommer en tomaatjes snijden, pasta koken en even afspoelen en alles bij elkaar mikken.
Het is echt een aanraderquote:Op donderdag 21 april 2011 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dillesaus ook nog
*noteert dilleplantje kopen samen met basilicum
Die dingen zijn toch juist niet gezond? Weet niet meer waar ik het zag, iemand gaf iemand een enorme preek omdat hij te veel magnetronmaaltijden at. Ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Of je pakt gewoon een magnetron maaltijd, met aardappels en kip ofzo. Best gezond en in 3 minuten klaar.
Kan prima, als je alleen woont en niet met een moeder die nerveus wordt van een glas die 5 minuten langer op tafel staat dan nodigquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef MarMar het volgende:
afwas kan je prima afspoelen en een nacht laten staan als je echt tijdnood hebt, dat weet ik nog heel goed van mijn studententijd
suggestie: spinazie in de wok met een tomaatje, feta, pijnboompitjes, breekbrood of turks brood of wellicht pasta en dan wat gerookte zalm even erdoor roeren met room. Bereidingstijd als je gewassen (of diepvries) spinazie doet ongeveer 15 min. Met de pasta wellicht iets langer. Gerookte zalm kan natuurlijk ook gewoon op brood erbij.
Anders iets makkelijks om te wokken van de AH?
Klinkt niet als iets wat ik lust, maar als ik meer tijd heb wil ik het wel proberen (dan heb ik nog tijd om iets anders te doen als ik het niet lekker vindquote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef Ewelina het volgende:
Of pastasalade met gerookte zalm, dillesaus, komkommer, sla en tomaat. Komkommer en tomaatjes snijden, pasta koken en even afspoelen en alles bij elkaar mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |