Hahaha, iddquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Boven 40, onder 36. Zei toch dat we samen hot zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik bedoelde niet dat je moet afvallen hoor! Qua maten lijkt 38/40 me helemaal niet zo verkeerd. Maar wel rot dat je graag wilt afvallen en het niet lijkt te lukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, ik zou het ook liever anders zien, maar om onder de 70 te komen, moet ik echt ledematen gaan amputeren ofzo.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
1.70 hier met maat 38 onder en 36/34 boven enorm slank middel (70) enorme heupen/kont (100) wel ronde getallen
60 kg ongeveer op moment en wil dat ook blijven.
Overigens is dit iets voor 1 van jullie?ik heb zo goed als hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-36.
Turn the world into your dance floor.
Dan ben ik benieuwd hoe kleding kopen bij jou gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb zo goed als hetzelfde als jij
t-shirts, truien etc gaat prima. broeken zijn lastiger, vind niet snel een broek die echt goed zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe kleding kopen bij jou gaat
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisterquote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef norich het volgende:
[..]
t-shirts, truien etc gaat prima. broeken zijn lastiger, vind niet snel een broek die echt goed zit.
heb jij dat ook ofniet?
Ik heb ook zo'n 30cm verschil, maar broeken kopen gaat ook wel prima tegenwoordig. Ik draag wel lage broeken, lage taille, anders levert het denk ik wel problemen op jaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisteren dan is het standaard minimaal 6 cm innemen.
Is ook wel logisch met 30 cm verschil
Shirts en truien kan ik kopen zonder te passen, XS of S altijd goed.
ik krijg ze ķf vaak niet over m'n heupen ķf als dat wel lukt, is die bij m'n onderrug veel te wijd. behoorlijk irritantquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor ik een broek aan trek roep ik eerst een naaisteren dan is het standaard minimaal 6 cm innemen.
Is ook wel logisch met 30 cm verschil
Shirts en truien kan ik kopen zonder te passen, XS of S altijd goed.
Lage broeken, daar hoef ik niet mee te gaan zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 30cm verschil, maar broeken kopen gaat ook wel prima tegenwoordig. Ik draag wel lage broeken, lage taille, anders levert het denk ik wel problemen op ja.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef norich het volgende:
[..]
ik krijg ze ķf vaak niet over m'n heupen ķf als dat wel lukt, is die bij m'n onderrug veel te wijd. behoorlijk irritant
ik heb eigenlijk nog nooit een broek laten vermaken. ik zoek meestal net zo lang tot ik een goede heb gevonden ja, dat kan soms lang durenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lage broeken, daar hoef ik niet mee te gaan zitten
[..]
Hoe herkenbaar
Wel winkels in de buurt die vermaken?
Zoveel geduld heb ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog nooit een broek laten vermaken. ik zoek meestal net zo lang tot ik een goede heb gevonden ja, dat kan soms lang duren
wat wel altijd goed zit, zijn sportbroeken. stretch
Hmm genoeg drinken is soms lastig, nu ik geen koffie meer drink.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, kan je proberen wat minder carbs ? Wat meer fruit daarvoor in de plaats?
Zo te zien suikertekort niet een probleem.. Drink je voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |