Klopt, die kunnen er meteen voor indien ze willen.quote:Op maandag 18 april 2011 02:28 schreef mymih het volgende:
Vrouwen hebben daar minder last van denk ik
Rot op.quote:
De eerste keer dat je met klapperende oren iemand volblaft vergeet je ook niet en dat is waarschijnlijk niet bij de eerste keer het geval. Gewoon doen, als je op dreef bent zal die eerste keer je een worst wezenquote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
Mag ik dit even ontkrachten? "De eerste keer" stelt geen ruk voor en er wordt veel te moeilijk over gedaan. Tevens is het geen doel, dus ik snap het hele probleem niet.quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
quote:Op maandag 18 april 2011 02:41 schreef n8n het volgende:
[..]
De eerste keer dat je met klapperende oren iemand volblaft vergeet je ook niet en dat is waarschijnlijk niet bij de eerste keer het geval. Gewoon doen, als je op dreef bent zal die eerste keer je een worst wezen
@ TS, zie hier de tips van mannen met ervaring. Al is het voor jou de eerste keer en mss ook voor haar, schijt aan wat je partner voelt, gewoon doorrammen dus.quote:Op maandag 18 april 2011 02:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mag ik dit even ontkrachten? "De eerste keer" stelt geen ruk voor en er wordt veel te moeilijk over gedaan. Tevens is het geen doel, dus ik snap het hele probleem niet.
Wat heeft de waarde die je hecht aan de eerste keer te maken met wat je partner voelt?quote:Op maandag 18 april 2011 02:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
@ TS, zie hier de tips van mannen met ervaring. Al is het voor jou de eerste keer en mss ook voor haar, schijt aan wat je partner voelt, gewoon doorrammen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op maandag 18 april 2011 03:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat heeft de waarde die je hecht aan de eerste keer te maken met wat je partner voelt?Het is iets wat je samen deelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Is me nog steeds niet duidelijk wat het met doorrammen te maken heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 03:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is iets wat je samen deelt.
ditquote:Op maandag 18 april 2011 03:12 schreef psychosomatic het volgende:
Dus als je een leuke meid ontmoet die wel zin heeft ga jij je zorgen zitten maken of je vrienden haar eigenlijk wel paal-waardig vinden? Dan heb je of hele kut vrienden als ze jouw eerste keer gaan afzeiken of maak jij je gewoon teveel zorgen om niks. Hoe dan ook, jij moet gewoon altijd, in alles, je eigen weg in slaan. Er is niks erger dan spijt om dingen die je niet hebt gedaan.
Dit.quote:Op maandag 18 april 2011 08:02 schreef Grunge. het volgende:
Kieskeurig: op zich tof. Je iets aantrekken van wat je vrienden vinden: WTF.
En je zit er nog mee ook, blijkt. Dat lijkt me toch belangrijker dan wat je vrienden vinden___!
Door schijt aan je vrienden hun mening te hebben en doen op wat jij zelf goed vindt.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Gevolg: nog steeds maagd.
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rot op.
Yep. Of TS is sociaal niet vaardig of heeft sociale angsten, of TS heeft angsten en onzekerheden omtrent seksualiteit.quote:Mensen die claimen te hoge standaarden te hebben, proberen hun onzekerheid te verbergen.
Waar heb jij het nou in hemelsnaam weer over? Ga iemand anders woorden in de mond leggenquote:Op maandag 18 april 2011 02:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
@ TS, zie hier de tips van mannen met ervaring. Al is het voor jou de eerste keer en mss ook voor haar, schijt aan wat je partner voelt, gewoon doorrammen dus.
Zelf vond ik het heel eng om de eerste stap te maken en om het initiatief te nemen met meisjes toen ik nog onervaren was. Dit ging gepaard met veel angst en lange tijd durfde ik het gewoon niet. Uiteindelijk, nadat ik een paar keer dronken wat had uitgevoerd, verdween die angst en durfde ik wel het initiatief te nemen. Voordat ik tot dat punt kwam had ik wel aan mezelf gewerkt, en ik was altijd eerlijk tegen mezelf hierover. Ik nam mezelf niet in de maling.quote:Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
Graag hiervan een bevestiging van TS, dan kunnen we tenminste helpen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Yep. Of TS is sociaal niet vaardig of heeft sociale angsten, of TS heeft angsten en onzekerheden omtrent seksualiteit.
"Ik heb te hoge eisen" is een heel slappe rationalisatie.
Ten eerste betwijfel ik dat je vaak meiden hebt afgewezen die seks met je wilden. Als een meisje interesse in je toont wil ze nog niet neuken, hè. Ten tweede zal je, als je écht meiden hebt afgewezen, dit hoogstwaarschijnlijk hebben gedaan omdat je angst hebt voor genante situaties, om te falen of om niet goed over te komen, angst voor het onbekende, angst dat ze je piemel te klein vindt, angst dat je te snel klaarkomt, angst dat je er niks van bakt.
Maar als ik jou was zou ik ook zeggen dat ik te hoge eisen had. Voelt wel zo lekker.
Het schijnt dat ze wel eens vaker rare teksten op dit forum zet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou in hemelsnaam weer over? Ga iemand anders woorden in de mond leggen
Ik geloof niet dat je daadwerkelijk kieskeurig bent. Echt kieskeurig ben je alleen als je ze voor het uitzoeken hebt en dat is hier denk ik niet het geval. Maar het is natuurlijk wel de ideale manier om je onzekerheid te verbloemen.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
dit dusquote:Op maandag 18 april 2011 02:22 schreef n8n het volgende:
je bent van plan je bedpartner met je vrienden te delen?
Dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
![]()
Tja dat heb ik ook lange tijd gedacht! Vergeten doe ik het ook inderdaad niet omdat het gevoelsmatig nogal een anti-climax was
Feit is dat de 1e keer 9 van de 10 keer enorm tegenvalt door spanning of wat dan ook, Vaak is de 2e keer gewoon veel beter!
Kieskeurig ben je inderdaad als je ze voor het uitkiezen hebt...........quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je daadwerkelijk kieskeurig bent. Echt kieskeurig ben je alleen als je ze voor het uitzoeken hebt en dat is hier denk ik niet het geval. Maar het is natuurlijk wel de ideale manier om je onzekerheid te verbloemen.
Toen ik 16 was had ik idd exact hetzelfde.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Is wel een teken van slechte vriendenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
WTF goedkeuring van je vrienden?
Eerst keuren ze die chick af, om er vervolgens zelf bovenop te duiken.
TS hint dat er genoeg dames zijn die hem wel willen, maar dat hij denkt dat ze niet in de smaak zullen vallen bij zijn matties.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef Jurgen1990 het volgende:
nou als je als 23 jarige nog maagd bent zal je vast niet echt knap zijn, of uitstraling hebben. Tenzij je gewoon nooit in plaatsen met mensen komt en je dus asociaal bentals je wel uitstraling of knap bent zullen de vrouwen zelf op je afkomen en zal je echt wel voor je 23e seks gehad hebben
ik durfde vroeger ook niet zoveel omdat ik onzeker was, maar toch op mijn 16e had ik zelf een meid die seks wilde, ja wie ben ik dan om dat tegen te gaan houden
wat een homo ben jijquote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Ja dit ken ik.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Klinkt plausibel dit.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
[..]
Respect? tis niet zijn keuze hoorquote:Op maandag 18 april 2011 02:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Respect voor jou dat je op die leeftijd nog maagd bent.
Ik snap jouw vergelijking niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef superoperator het volgende:
[..]
Respect? tis niet zijn keuze hoor
je zegt toch ook niet respect voor Hitler omdat hij vroeger al een euro zonde wilde maken:S
eerlijk gezegd snap ik het ook niet helemaal maar het komt er op neer dat ik vind dat je alleen respect voor zoiets mag hebben als hij bij wijze van spreken al 60 vrouwen heeft afgewezen die met hem naar bed wilden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik snap jouw vergelijking niet.
Lul niet. Eerste keer was one-night-stand, was dronken en weet er weinig van. Zou t zo weer doen, gewoon om de 'druk' eraf te halen.quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rot op.
ja das een goeie.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Flixxy het volgende:
. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je nu nog maagd bent, dan is er iets mis met je. Dan doe je iets niet goed of je bent lelijk of....
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex.
Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld.quote:
1) Je weet niet wat pesten is.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld.
Allereerst wil ik graag even aangeven dat ik je woordkeuze kwetstend vind richting homoseksuelen. Ook weet ik wel degelijk wat pesten is maar kan natuurlijk enkel Comp_Lex zielig zijn, want hij wordt/is vreselijk gepest en al het andere valt naast zijn leed enorm mee. Verder is direct zeggen dat er iets mis is, iets anders dan iemand gelijk maar verbaal aanvallen:quote:Op zondag 3 februari 2013 22:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
1) Je weet niet wat pesten is.
2) Het is meestal handig om direct te zeggen dat er iets mis is, maar dat betekent niet dat het niet gefixed kan worden. In mijn geval is er ook iets mis, maar dat kan gefixed worden met medicijnen. In het geval van TS weet ik nog niet genoeg om adviezen te geven.
3) Het boeit me geen flikker hoe je over me denkt.
Het is niet aan jou om zo stellig te verkondigen dat er iets mis is met OP. Je kent hem niet, weet buiten het in dit topic geposte waarschijnlijk niets van hem.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je nu nog maagd bent, dan is er iets mis met je. Dan doe je iets niet goed of je bent lelijk of....
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef opreis het volgende:
Jullie weten dat dit topic bijna 2 jaar oud is?
Nee, dat wist ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef opreis het volgende:
Alsjeblieft, je hebt het laatste woord.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Allereerst wil ik graag even aangeven dat ik je woordkeuze kwetstend vind richting homoseksuelen. Ook weet ik wel degelijk wat pesten is maar kan natuurlijk enkel Comp_Lex zielig zijn, want hij wordt/is vreselijk gepest en al het andere valt naast zijn leed enorm mee. Verder is direct zeggen dat er iets mis is, iets anders dan iemand gelijk maar verbaal aanvallen:
[..]
Het is niet aan jou om zo stellig te verkondigen dat er iets mis is met OP. Je kent hem niet, weet buiten het in dit topic geposte waarschijnlijk niets van hem.
[..]
Nee.
Ja OP, vooraal adviezen aannemen van deze man. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet
Maar als de TS nog weer komt, dan kan hij mogelijk van mij adviezen krijgen als hij nog ergens mee zit.
Is dit een anti-pest tactiek van je?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Alsjeblieft, je hebt het laatste woord.
Nee, je kunt meer riemen krijgen. De TS doet zelf iets fout, ook al is het iets heel miniems als "in the wrong place at the wrong time". In dat geval moet hij het ergens anders gaan zoeken / op meerdere plekken gaan zoeken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Zelfs lelijke mensen kunnen hun maagdelijkheid verliezen, alleen verklaard wel waarom je je zou schamen tegenover je vrienden xD
Maaaarja, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Mwah denk het nietquote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet
Maar als de TS nog weer komt, dan kan hij mogelijk van mij adviezen krijgen als hij nog ergens mee zit.
Wat een kutkickquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef JaliD het volgende:
Komt vanzelf wel, en ja, dump die vrienden zou ik zeggen.
Want als je voor je 23e seks hebt gehad ben je een slet geweest? Beetje rare redeneringquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef thermolegging het volgende:
Het is toch goed dat je nog maagd bent op je 23ste? Minder kans op soa's, minder kans dat je een wandelende soa bank bent etcetera. Echt, wees blij, en heb je lichaam lief.
Dit dusquote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Flixxy het volgende:
Overigens mensen die hier roepen: "je hebt respect voor je lichaam", "wat knap", "je bent geen SOA bank" etcTe triest voor woorden. Als ie er niet meer zou zitten, zou hij het hier niet posten.
Met die conclusie heb ik (en alle andere niet-maagden) dus geen respect voor mijn lichaam, en ben ik een wandelende SOA? Seks wanneer je volwassen bent is volkomen normaal. Wanneer TS hier komt met een probleem, moet je het niet downplayen dat t allemaal wel goed is dat hij maagd is. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
Hoe meer ik tegenwoordig van bil ga, hoe meer ik de eerste keer vergeet. De eerste keer is echt prutsen en het zou mij nu echt geen reet uitmaken wie het zou zijn geweest. Zo speciaal was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Idd, zie het eerder als een duistere pagina in mijn (vroegere) sekslevenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe meer ik tegenwoordig van bil ga, hoe meer ik de eerste keer vergeet. De eerste keer is echt prutsen en het zou mij nu echt geen reet uitmaken wie het zou zijn geweest. Zo speciaal was het nou ook weer niet.
Ik zie het eerder als iets net zoals alle andere eerste keren en ervaringen. Niet de moeite om actief te onthouden en van mening zijn dat het een speciaal moment was.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, zie het eerder als een duistere pagina in mijn (vroegere) seksleven
De eerste keer... Toen ik nog slecht in bed was![]()
Pfff, romantisch geneuzel. Ga lekker naar een prostituee. Ik garandeer je dat je een ongelooflijk goeie ervaring zult hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat gaat weer te ver.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:03 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Pfff, romantisch geneuzel. Ga lekker naar een prostituee. Ik garandeer je dat je een ongelooflijk goeie ervaring zult hebben.
Weet ik niet, wanneer poging na poging mislukt begint het klote te worden om deze leeftijd.quote:
Je laten ontmaagden door een hoer?quote:Op maandag 4 februari 2013 03:17 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb tot nu toe goeie ervaringen gehad met de dames van plezier.
Als ik wist hoe dat moest en als het mij de moeite waard was, dan deed ik het. Geen van beide zijn het geval, dus ik verkies de weg van de minste weerstand. Ik heb geen zin in aan afwijzingen gerelateerde frustraties. Daar heb ik genoeg van.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je laten ontmaagden door een hoer?![]()
Is toch veel leuker om zelf gewoon een meisje te regelen?
Mijn eerste keer ben ik al heel lang vergeten hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 02:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Zo blijf je wel eeuwig single, jaquote:Op maandag 4 februari 2013 17:03 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe dat moest en als het mij de moeite waard was, dan deed ik het. Geen van beide zijn het geval, dus ik verkies de weg van de minste weerstand. Ik heb geen zin in aan afwijzingen gerelateerde frustraties. Daar heb ik genoeg van.
Ik ben geen maagd meer overigens.
Dat heb ik geaccepteerd. Als autist zijnde is het tien keer zo moeilijk succes te hebben op dat vlak, en ik heb daar geen zin in.quote:
Als jij daar vrede mee hebt is dat prima tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:39 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat heb ik geaccepteerd. Als autist zijnde is het tien keer zo moeilijk succes te hebben op dat vlak, en ik heb daar geen zin in.
In ieder geval fijn dat je me niet op andere gedachten probeert te brengen, want veel mensen proberen dat wel. Ik begrijp niet wat mensen ertegen hebben als je het bijltje erbij neergooit als iets gewoon echt niet gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij daar vrede mee hebt is dat prima toch
Op ieder potje past een dekseltje, maar als dat jou te veel moeite kost en de dat er niet voor over hebt, tsja, is jouw keuze
Kijk, als je erbij gaat huilen dat je nooit een vriendin krijgt moet je daar bij mij ook niet mee komen aankloppen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:42 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat je me niet op andere gedachten probeert te brengen, want veel mensen proberen dat wel. Ik begrijp niet wat mensen ertegen hebben als je het bijltje erbij neergooit als iets gewoon echt niet gaat.
Eerlijk gezegd ben ik er niet altijd even happy mee, maar het is minder erg dan een verwoestende afwijzing. Ondanks al mijn pogingen om 'sociaal' te zijn, zijn mijn sociale vaardigheden slecht. Bovendien, afwijzing leidt bij mij hoofdzakelijk tot depressie, en daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk, als je erbij gaat huilen dat je nooit een vriendin krijgt moet je daar bij mij ook niet mee komen aankloppen.
Maar jij zegt het zelf te accepteren, dan heb je er vrede mee. Als jij zo ook gelukkig kan zijn, waarom zou ik dat dan uit je hoofd proberen te nemen? Dat ik het zelf anders zou doen heeft verder niks met jouw mening te maken
Heb je er nooit eens aan gedacht om de oorzaken van die sociale problemen en afwijzingen aan te pakken? Veel mensen maken veel afwijzingen mee, maar worden daar niet depressief van, die zitten er even mee, en gooien het daarna weer vrolijk over hun schouder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:49 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik er niet altijd even happy mee, maar het is minder erg dan een verwoestende afwijzing. Ondanks al mijn pogingen om 'sociaal' te zijn, zijn mijn sociale vaardigheden slecht. Bovendien, afwijzing leidt bij mij hoofdzakelijk tot depressie, en daar heb ik geen behoefte aan.
De oorzaak is autisme. Dat zeg ik net. En dat is per definitie ongeneeslijk, je zit er je hele leven mee als je ermee geboren bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je er nooit eens aan gedacht om de oorzaken van die sociale problemen en afwijzingen aan te pakken? Veel mensen maken veel afwijzingen mee, maar worden daar niet depressief van, die zitten er even mee, en gooien het daarna weer vrolijk over hun schouder.
Maargoed 't gaat eigenlijk ergens anders over
Weet ik, maar het hoeft niet zo te zijn dat omdát je autistisch bent je geen relatie kan krijgen en niet met afwijzingen om kan gaan. Dat het moeilijker is, dat is vaak zo, maar maakt het niet onmogelijk. Ook autisten kunnen dingen leren of beter met dingen leren omgaan (ben niet vreemd met autisme).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
De oorzaak is autisme. Dat zeg ik net. En dat is per definitie ongeneeslijk.
Mijn pogingen tot self-improvement hebben niet veel opgeleverd tot nu toe. Heb wel in de stad waar ik studeer wat vrienden gemaakt, maar ik ben nog geen stap dichter bij een vriendin. Ik ben er pissig over dat mijn inspanningen om 'sociaal' te zijn volslagen nutteloos zijn gebleken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het hoeft niet zo te zijn dat omdát je autistisch bent je geen relatie kan krijgen en niet met afwijzingen om kan gaan. Ook autisten kunnen dingen leren of beter met dingen leren omgaan (ben niet vreemd met autisme).
Als je jezelf open blijft stellen zonder verwachtingen kan het zomaar zijn dat er vanzelf iets op je pad komtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Mijn pogingen tot self-improvement hebben niet veel opgeleverd tot nu toe. Heb wel in de stad waar ik studeer wat vrienden gemaakt, maar ik ben nog geen stap dichter bij een vriendin. Ik ben er pissig over dat mijn inspanningen om 'sociaal' te zijn volslagen nutteloos zijn gebleken.
Dat zijn ook niet echt helden op het vlak van vrouwen. Er is er één die een vriendin heeft. Ik zie eigenlijk niet in waarom ik me niet sociaal op zou sluiten, ik voel me vervreemd van de mens en de maatschappij en voel er niet veel voor om er deel aan te nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je jezelf open blijft stellen zonder verwachtingen kan het zomaar zijn dat er vanzelf iets op je pad komtDat hoeft je verder helemaal geen moeite te kosten, zolang je je sociaal maar niet helemaal op gaat sluiten. Maar je zegt dat je al wel wat vrienden hebt gemaakt dus dat is sowieso al een opening
Dat komt doordat je er nog niet voor beloond bent (dmv een prettig sociaal gevoel na er moeite voor te hebben gedaan), maar dat betekent niet dat je dat niet zal worden. Als je jezelf sociaal opsluit zal dat natuurlijk sowieso niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:03 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet echt helden op het vlak van vrouwen. Er is er één die een vriendin heeft. Ik zie eigenlijk niet in waarom ik me niet sociaal op zou sluiten, ik voel me vervreemd van de mens en de maatschappij en voel er niet veel voor om er deel aan te nemen.
Heeft iemand al gedaan. Vrouwen vinden mij 'eng' of 'raar' of 'vreemd' omdat zij volgens mijn vriend dachten dat ik hen uitkleed met mijn ogen. Ik vermoed dat dat komt omdat ik moeite heb met oogcontact; dat ik klein ben helpt niet, want als ik omlaag kijk of wegkijk zijn mijn ogen natuurlijk zo bij een vrouw haar borsten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat komt doordat je er nog niet voor beloond bent (dmv een prettig sociaal gevoel na er moeite voor te hebben gedaan), maar dat betekent niet dat je dat niet zal worden. Als je jezelf sociaal opsluit zal dat natuurlijk sowieso niet gebeuren.
Zolang het niet lukt, is er altijd wel iets wat je mis doet. Wat dat is kan iets heel kleins zijn waar een objectieve vriend soms mee kan helpen om je daarop te wijzen
Een aantal van die dingen kun je voor een groot deel gewoon leren, maar het blijft een lastige situatie, ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:16 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Heeft iemand al gedaan. Vrouwen vinden mij 'eng' of 'raar' of 'vreemd' omdat zij volgens mijn vriend dachten dat ik hen uitkleed met mijn ogen. Ik vermoed dat dat komt omdat ik moeite heb met oogcontact; dat ik klein ben helpt niet, want als ik omlaag kijk of wegkijk zijn mijn ogen natuurlijk zo bij een vrouw haar borsten zijn.
Het feit dat ik niet in staat ben tot small talk helpt ook niet: tenzij het gaat over een van mijn interesses of serieuze zaken als politiek, religie, filosofie, heb ik niks te zeggen, en laten dat nu net onderwerpen zijn waar je het niet over hebt als je uitgaat. Andere onderwerpen boeien me weinig, met als gevolg dat ik er een beetje bij hang in uitgaansgelegenheden en weinig zeg.
Ik heb sowieso moeite met het volgen van de verschillende gesprekken in een groep. Daarnaast heb ik niet echt een gevoel voor humor zoals niet-autisten waardoor ik grappen niet grappig vind, ze niet fijn vindt, ze niet op prijs stel, tenminste als ze me niet ontgaan.
Ook ben ik chronisch verlegen. Dus als ik in mijn eentje ergens heenga en niemand zie die ik ken, dan zal ik niemand aanspreken. Die drempel is te hoog, met een brok in mijn keel en lood in mijn schoenen. Het feit dat ik dit nog erger heb bij vrouwen helpt natuurlijk niet.
Ik weet simpelweg niet hoe een vrouw te boeien, hoe ik haar interesse moet wekken en behouden (ervan uitgaande dat het me lukt een gesprek aan te knopen). Ik weet niet eens hoe ik een gesprek moet beginnen met zo'n doel in mijn achterhoofd. Hoe en wanneer moet ik mijn gevoelens kenbaar maken? Mensen voelen dat intuïtief, maar bij mij ontbreekt dat.
Hoe groot is de kans daar nu op? Autistische vrouwen vinden vaak genoeg een niet-autistisch vriendje. Bovendien is vier vijfde van alle autisten man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een aantal van die dingen kun je voor een groot deel gewoon leren, maar het blijft een lastige situatie, ja.
Jij bent gewoon niet voor iedereen weggelegd, laten we maar zeggen.
Maar dat betekent niet dat je ergens op jouw pad geen (autistisch) meisje/vrouw tegenkomt die jou niet eng/vreemd/raar vindt en dezelfde interesses deelt en jouw (gebrek aan) humor deelt en net zo chronisch verlegen is als jij
En genoeg niet-autistische vrouwen vinden een autistisch vriendje waar ze helemaal gek op zijn om wie hij is en hoe hij doetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:25 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans daar nu op? Autistische vrouwen vinden vaak genoeg een niet-autistisch vriendje. Bovendien is vier vijfde van alle autisten man.
Dat je kieskeurig bent is geen enkel probleem, dat je ontmaagd wil worden door iemand waar je wat voor voelt is ook geen probleem, dat je wil dat het "speciaal" is is ook geen probleem.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Onzeker!!!!!! Niets kieskeurigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef ArtistA het volgende:
Oorzaak is niet dat je te kieskeurig bent, zet dat sprookje maar uit je hoofd.
Laatst las ik dat vrouwen het vaak fijn vinden als een man wat ervaring heeft. Zo kwam naar voren dat hun ideale man bij voorkeur al met 10 vrouwen naar bed was geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef jobschuiltje het volgende:
En trouwens je hoeft je nergens voor te schamen. Ik denk dat een vrouw liever een vent heeft, die nog maagd heeft dan een vent die al met tien sloeries naar bed is geweest.
En hier kom je eerder gefrustreerd over... het maakt ook geen drol uit, maar als je achter elke zin een uitroepteken zet komt dat niet zo geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef jobschuiltje het volgende:
Nou en!?! Wat maakt het uit dat je nog maagd bent!?! Ben zelf 20 en ook gewoon nog maagd! Moet je dan gelijk met de eerste de slet naar bed!?! Ik herken je gevoel, maar moet je dan omdat een ander stoere praatjes heeft ook maar zonje maagdelijkheid vergooien!? Ik vind dat heel dom. Echt geloof me, jou tijd komt nog wel, maar als je zo geforceerd en wanhopig zoekt dan word het niets, laat het gewoon op je af komen, en die leuke vriendin komt nog wel!!
Dat is dus niet waar. Zoals ArtistA al zegt hebben de meeste vrouwen (ik ben er één, ik denk ik zeg het even, aangezien veel mensen vaak niet de moeite nemen om even naar het icoontje te kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef jobschuiltje het volgende:
En trouwens je hoeft je nergens voor te schamen. Ik denk dat een vrouw liever een vent heeft, die nog maagd heeft dan een vent die al met tien sloeries naar bed is geweest.
Als je op je 23e nog maagd bent, is er meestal ook iets mis. Wie kan er nou zeggen op zijn 23e nog altijd geen benul te hebben van hoe hij aan een vrouw moet komen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef Uqeiva het volgende:
Je kan het ook uitdrukken in verwachtingen. Misschien word verwacht van je dat je ooit ontmaagd zal worden, en anders zal er wel iets mis met je zijn. Is allemaal verkeerd. Gewoon relax...
Droom verder. Als je begin twintig bent en nog 0.0 succes hebt gehad met vrouwen (niet eens tijdens een kalverliefde een hand vasthouden of een kus), dan is er toch een sociaal probleem, tenzij dat uit vrije wil zo is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef jobschuiltje het volgende:
Nou en!?! Wat maakt het uit dat je nog maagd bent!?! Ben zelf 20 en ook gewoon nog maagd! Moet je dan gelijk met de eerste de slet naar bed!?! Ik herken je gevoel, maar moet je dan omdat een ander stoere praatjes heeft ook maar zonje maagdelijkheid vergooien!? Ik vind dat heel dom. Echt geloof me, jou tijd komt nog wel, maar als je zo geforceerd en wanhopig zoekt dan word het niets, laat het gewoon op je af komen, en die leuke vriendin komt nog wel!!
Vrouwen komen niet aanwaaien. Of ik me nou open stel of niet, dat maakt geen bal uit als ik niet met vrouwen om kan gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
En genoeg niet-autistische vrouwen vinden een autistisch vriendje waar ze helemaal gek op zijn om wie hij is en hoe hij doet
Het is niet onmogelijk mopDat je klaar bent met er moeite voor doen kan ik helemaal begrijpen als het zo lastig gaat, maar als ik jou was zou ik mezelf toch open gesteld houden en niet in een sociaal isolement terecht komen, daarmee sluit je namelijk wél al je kansen af
Bij prostituees hoef je niet per se ervaring op te doen. Ik laat me pijpen en doe niet aan seks omdat seks met condoom niet gaat bij mij. Wat seks betreft ben ik nauwelijks minder groen dan een maagd aangezien het half dozijn keren dat ik seks heb geprobeerd ik er fysiek niks van voelde waardoor dus de erectie weg was.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Zoals ArtistA al zegt hebben de meeste vrouwen (ik ben er één, ik denk ik zeg het even, aangezien veel mensen vaak niet de moeite nemen om even naar het icoontje te kijken) liever een man met wat ervaring in bed. Die weet wat hij doet en hoe hij een vrouw kan verwennen, en kan er ook beter tegen op het moment dat de vrouw hém juist verwent. Dat is voor ons gewoon leuker
Non-argument, dus.
Zegt niet dat vrouwen per se geen seks willen hebben met een maagd hoor, vind 't zelf wel schattigMaar het is voor velen slechts een voorkeur. Voor ons is het gewoon vaak wat 'gedoe' om een maagd dan te 'leren' wat hij allemaal in bed moet doen om het zo leuk en lekker mogelijk te maken, voor het ook echt op hun eigen niveau zit.
Ben ook van mening dat je het meeste op seksueel gebied leert op het moment dat je langere tijd een vaste relatie hebt, op die manier ontwikkel je een vertrouwensband samen en ga je veel meer experimenteren met andere dingen etc. Dus een ervaren one-night-stand kan in sommige gevallen net zo slecht zijn als een maagd one-night-standLigt er maar net aan wat je als individu fijn vind/gewend bent.
Maar jij bent dus een socialist? Wat vind je er nou van dat je de kwetsbare positie waarin zo'n vrouw zich bevindt uitbuit voor jouw genot?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Droom verder. Als je begin twintig bent en nog 0.0 succes hebt gehad met vrouwen (niet eens tijdens een kalverliefde een hand vasthouden of een kus), dan is er toch een sociaal probleem, tenzij dat uit vrije wil zo is.
[..]
Bij prostituees hoef je niet per se ervaring op te doen. Ik laat me pijpen en doe niet aan seks omdat seks met condoom niet gaat bij mij. Wat seks betreft ben ik nauwelijks minder groen dan een maagd aangezien het half dozijn keren dat ik seks heb geprobeerd ik er fysiek niks van voelde waardoor dus de erectie weg was.
Nee ze pijpen me niet zonder condoom. Ze doen het met, wat nog altijd veel beter voelt dan seks met condoom. Beter zo dan dat zo'n vrouw een lamme poot krijgt omdat ze, als mijn erectie weg is, zich suf moet rukken om me naar een hoogtepunt te krijgen (wat enkele keren vergeefs is gebleken). En nee, ik leef niet in de illusie dat ze mij pijpen nu zo lekker vinden, maar wie vindt zijn werk nou wel altijd leuk? ¤100-150 voor mij een uurtje gezelschap te houden, waarvan misschien 20-30 minuten echte seksuele handelingen is bovendien snel verdiend, toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar jij bent dus een socialist? Wat vind je er nou van dat je de kwetsbare positie waarin zo'n vrouw zich bevindt uitbuit voor jouw genot?
Denk je dat ze voor hun plezier aan je lul zitten te zuigen, kennelijk ook nog eens zonder condoom, en dat ze jou voor hun plezier tevergeefs laten pogen hen te neuken? Wat vind je ervan dat er tussen de prostituees die jij gebruikt hebt, goed mogelijk vrouwen zitten die met geweld of de dreiging daarvan de prostitutie in gedwongen zijn? Die goed mogelijk hun karige verdiensten niet eens zelf mogen houden, die dag in, dag uit misbruikt worden door talloze mannen. Wat vind jij daarvan?
Toevallig onlangs nog wat gerechtelijke uitspraken gelezen op rechtspraak.nl aangaande loverboys/pooiers die meisjes hadden werken in o.a. zo'n club en ofschoon die meisjes zelf tegen eigenaren van clubs/ramen en klanten beweerden dat het uit vrije wil was, was daarvan toch echt geen sprake. Het betrof hier overigens zeer kwetsbare vrouwen die soms zelfs letterlijk uit inrichtingen werden opgehaald.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:18 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Nee ze pijpen me niet zonder condoom. Ze doen het met, wat nog altijd veel beter voelt dan seks met condoom. Beter zo dan dat zo'n vrouw een lamme poot krijgt omdat ze, als mijn erectie weg is, zich suf moet rukken om me naar een hoogtepunt te krijgen (wat enkele keren vergeefs is gebleken). En nee, ik leef niet in de illusie dat ze mij pijpen nu zo lekker vinden, maar wie vindt zijn werk nou wel altijd leuk? ¤100-150 voor mij een uurtje gezelschap te houden, waarvan misschien 20-30 minuten echte seksuele handelingen is bovendien snel verdiend, toch?
Ik zorg er wel voor dat ik de soorten prostitutie vermijdt waarbij dwang over het algemeen voorkomt. In de club waar ik ga zijn er verschillende vrouwen geweest die gewoon gezegd hebben dat ze er niet meer wilden werken, en dat is ook zo gegaan, want ze zijn niet meer gekomen. Een van de vrouwen toonde mij trots dat haar borsten waren vergroot. Zo slecht hebben ze het dus niet, want zo'n ingreep kost duizenden euro's, geld dat ik niet heb maar zij dus blijkbaar wel. Als er iemand wordt uitgebuit ben ik het, want ik financier dat soort enorme uitgaven.
De club in kwestie heeft bovendien een metaaldetector en je komt niet de ruimte waar de vrouwen zijn binnen als dat niet toegelaten wordt door het personeel. Daarnaast zijn er beveiligingscamera. Niemand met slechte bedoelingen jegens die vrouwen kan erin komen en/of erin blijven.
Het aantal gedwongen prostituees valt wel reuze mee. Lees dit maar eens: http://www.guardian.co.uk(...)icking-enquiry-fails. Als er werkelijk zoveel mensen gedwongen in de prostitutie zitten, was er wel wat meer bewijs gevonden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog wat gerechtelijke uitspraken gelezen op rechtspraak.nl aangaande loverboys/pooiers die meisjes hadden werken in o.a. zo'n club en ofschoon die meisjes zelf tegen eigenaren van clubs/ramen en klanten beweerden dat het uit vrije wil was, was daarvan toch echt geen sprake. Het betrof hier overigens zeer kwetsbare vrouwen die soms zelfs letterlijk uit inrichtingen werden opgehaald.
Ook in de documentaire "De Sekspolitie" die enkele weken terug voorbij kwam op uitzendinggemist.nl, waarin de haagse zedenpolitie gevolgd wordt, zie je in 't begin een prositituee die bij een controle leuk grapt met de agenten maar van wie uiteindelijk blijkt dat ze wel degelijk gedwongen werd door een pooier. Uberhaupt zit er in die documentaire een aantal flink schrijnende verhalen. Op 't moment helaas offline, anders had ik er wel naar gelinkt.
Verder gok ik dat jij als autist niet de beste bent in het lezen van emoties. Helemaal als dat het geval is en je enige argument "Maar ze werken in een club, met metaaldetectors!" luidt, zou ik er nog maar eens even goed over nadenken.![]()
Verder is het natuurlijk dieptriest dat zo'n vrouw aan zich laat sleutelen, dat nodig acht en het dan financiert door zich te prostitueren. Althans dat zou ik dan denken, jij voelt je uitgebuit omdat zij een borstvergroting kan betalen. Die borstvergroting misschien wel moet ondergaan om meer klanten te kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:55 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het aantal gedwongen prostituees valt wel reuze mee. Lees dit maar eens: http://www.guardian.co.uk(...)icking-enquiry-fails. Als er werkelijk zoveel mensen gedwongen in de prostitutie zitten, was er wel wat meer bewijs gevonden.
quote:Waar is het op gebaseerd?
Volgens een woordvoerder van de ChristenUnie baseert Arie Slob zich op „verschillende onderzoeken”. Wel zouden de cijfers die daarin worden genoemd nogal uiteenlopen. De hoofdbron is het rapport Schone schijn, een onderzoek uit 2008 van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) naar mensenhandel in de prostitutiesector. Daarin werd enkele zedenrechercheurs uit verschillende steden gevraagd om een inschatting te maken van hoeveel prostituees onder dwang zouden werken.
En, klopt het?
De cijfers uit het rapport Schone schijn, waarop Arie Slob zich baseerde, zijn schattingen van individuele zedenrechercheurs over de raamprostitutiesector in Utrecht, Amsterdam en Alkmaar. Hun bevindingen lopen ver uiteen. Enkelen gaven aan geen betrouwbare uitspraak over cijfers te kunnen doen, anderen noemden wel percentages: enkelen maakten een schatting van rond de 50 procent, een ander zelfs 85 procent. Die cijfers zijn gebaseerd op de jarenlange beroepservaring van de ondervraagden, niet op onderzoek of aangiften. De KLPD, opdrachtgever van het onderzoek, geeft aan deze percentages niet te kunnen verifiëren.
Er zijn wel onderzoeken die hebben gepoogd met een onderbouwd cijfer te komen, zij het lokaler. In een veel geciteerd politieonderzoek uit 2008 naar mensenhandel in Amsterdam, getiteld Opsporingsonderzoek Sneep, werd het percentage vrouwen dat in Amsterdam gedwongen in de prostitutie werkt, geschat op ‘tussen de 50 en 90 procent’.
Dat cijfer is niet onbetwist. Volgens het recentere onderzoeksrapport Kwetsbaar beroep uit 2010, zouden deze percentages weleens overdreven kunnen zijn. Kwetsbaar beroep is een onderzoek naar de Amsterdamse prostitutiebranche, uitgevoerd door onderzoeksbureau Beke in opdracht van de gemeente van Amsterdam. De politiebronnen die daarin worden aangehaald, noemen ‘30 tot 40 procent’ realistischer dan het getal van Sneep. Maar ook in dat rapport bestaat er geen consensus over de schattingen: sommige maatschappelijke organisaties spreken van 90 procent, terwijl een geciteerde peiling door Scharlaken Koord, een christelijke hulpverleningsorganisatie voor prostituees, uitkomt op maar 8 procent.
Bron: http://www.nrcnext.nl/blo(...)vrijwillig%E2%80%99/
Tja, zo lang jij maar aan je trekken komt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:55 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, ik ga geen seksloos leven leiden. Als ik geen vriendin kan krijgen, moet het maar zo. Desnoods ga ik zodra ik het me kan veroorloven over op het duurdere segment.
Die cijfers liggen zover uit elkaar dat ze totaal niks zeggen. 8% of 90%, wat is het nu? Het lijken mij maar allemaal vage schattingen, die enkel onderbouwd worden door de ervaringen van individuen, en individuen zien bij voorbaat over het algemeen niet de bigger picture. Als de dames waar ik ga werkelijk zo gedwongen worden, dan zouden ze mij gewoon snel afwerken en op naar de volgende klant (in deze situatie willen ze immers zoveel mogelijk mannen afwerken om meneer de pooier/loverboy tevreden te stellen). Ik zeg niet dat er geen misstanden zijn, maar de cijfers kloppen volgens mij van geen kant (want niet onderbouwd). Één prostituee waar ik bij ben geweest zij dat een massage ¤10 extra koste, maar ik hoefde dat niet te betalen omdat ik 'aardig was'. Als ze echt gedwongen was, zou ze me dan niet die extra ¤10 gewoon laten betalen voor de pooier die erachter zit?quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, zo lang jij maar aan je trekken komt.
Ben ik wel met je eens, maar wil niet zeggen dat je, als je 25 en nog maagd bent en 0.0 succes bij de vrouwen hebt, dat de rest van je leven zo zal blijven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Droom verder. Als je begin twintig bent en nog 0.0 succes hebt gehad met vrouwen (niet eens tijdens een kalverliefde een hand vasthouden of een kus), dan is er toch een sociaal probleem, tenzij dat uit vrije wil zo is.
Nogmaals, zelfs als autist kun je vaardigheden leren.quote:[..]
Vrouwen komen niet aanwaaien. Of ik me nou open stel of niet, dat maakt geen bal uit als ik niet met vrouwen om kan gaan.
Zoals?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:44 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Als je op je 23e nog maagd bent, is er meestal ook iets mis. Wie kan er nou zeggen op zijn 23e nog altijd geen benul te hebben van hoe hij aan een vrouw moet komen?
Als het niet je eigen keus is (bijv maagd willen blijven tot het huwelijk), duidt het wel een beetje op sociale issuesquote:
Dat is wel een erg ruim begrip.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het niet je eigen keus is (bijv maagd willen blijven tot het huwelijk), duidt het wel een beetje op sociale issues
Het verschilt dan ook per gevalquote:
of lelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het verschilt dan ook per geval
Jij vroeg waarom 'er iets mis is' als je op je 23e nog maagd bent; wat er mis is, is dat je blijkbaar sociaal niet genoeg vaardigheden hebt om op die leeftijd een vrouw in bed te hebben gekregen.
Maar daar is vaak makkelijker wat aan te doen dan aan sociale vaardighedenquote:
Aan lelijk zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daar is vaak makkelijker wat aan te doen dan aan sociale vaardigheden
Sowieso zie ik soms zelfs echt oerlelijke gasten met een vriendin, dus het kán wel
Doe je er ook wat aan dan? Of maakt het je geen reet uit?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Ach 23 is niks vergeleken met mij. Ik ben 26 en heb nog nooit seks gehad. Tja tis triest maar ach
Om heel eerlijk te zijn niet echt. Tuurlijk wil ik ook ooit wel sex en een vriendin hebben, maar ik ben het nou zo gewend om al die jaren alleen te zijn. Ik ben ook weer niet zo wanhopig dat ik naar de hoeren wil ofzo. Dat never nooitquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe je er ook wat aan dan? Of maakt het je geen reet uit?
Hehe hier ook, komt het dan het is mooi mee genomen, niet ? Och dan hou ik het ook nog wel 25 jaar vol.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn niet echt. Tuurlijk wil ik ook ooit wel sex en een vriendin hebben, maar ik ben het nou zo gewend om al die jaren alleen te zijn. Ik ben ook weer niet zo wanhopig dat ik naar de hoeren wil ofzo. Dat never nooitOoit komt het misschien wel en mocht het niet zo zijn. Dan moet ik er maar mee leren leven, dat ik alleen en als maagd door het leven ga.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe hier ook, komt het dan het is mooi mee genomen, niet ? Och dan hou ik het ook nog wel 25 jaar vol.
Hoeren? Kom op zeg, maak een washandje warm beetje zeep der in klaar.
Uh ja boeiend zo gaat het hier ook. Het is maar net hoe druk je je er zelf om maakt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Schaapje1987 het volgende:
Het klinkt zo negatief wanneer er een man al de 20+ voorbij is en nog geen ervaring heeft. Het is geen competitie om met andere mannen te vergelijken wat de een wel of niet heeft gedaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en snelheid.
Ik ben zelf 25, heb 0,0 ervaring, amper een hand vast gehouden of een kusje en het interesseert mij niet wat andere er van denken noch schaam ik mij hier voor. Als iemand het vraagt zal ik ook eerlijk antwoorden.
Als geen ervaring als een afknapper word gezien door een meisje dan helaas, pech voor dat meisje dan.
Iedereen is bij 0 begonnen.
Hahahahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het potje sjam ken je ook nog niet?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Schaapje1987 het volgende:
Het klinkt zo negatief wanneer er een man al de 20+ voorbij is en nog geen ervaring heeft. Het is geen competitie om met andere mannen te vergelijken wat de een wel of niet heeft gedaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en snelheid.
Ik ben zelf 25, heb 0,0 ervaring, amper een hand vast gehouden of een kusje en het interesseert mij niet wat andere er van denken noch schaam ik mij hier voor. Als iemand het vraagt zal ik ook eerlijk antwoorden.
Als geen ervaring als een afknapper word gezien door een meisje dan helaas, pech voor dat meisje dan.
Mijn geduld is anders nu zo langzamerhand op. Ik wil het nú, niet als ik de 30 gepasseerd ben. Dan hoeft het van mij ook niet meer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar wil niet zeggen dat je, als je 25 en nog maagd bent en 0.0 succes bij de vrouwen hebt, dat de rest van je leven zo zal blijven.
Zijn maar heel weinig mensen die op hun 80e dood gaan zonder ooit een relatie te hebben gehad, gezoend, handjes vast gehouden, geneukt, whatever.
Zijn er meer die gelukkig getrouwd sterven terwijl ze voor hun 30e bijvoorbeeld nooit een vrouw hebben aangeraakt.
Dus dat het nu niet wil, zegt niet dat het nóóit wil.
Hoe en waar moet ik die dan leren. Mijzelf blootstellen aan sociale situaties om daarvan te leren, heeft weinig verandering gebracht. En het komt in mijn mening níet aanwaaien. Als men zijnde moet je nu eenmaal initiatief tonen, de eerste stap kunnen zetten. En ik kan en durf dat niet.quote:[..]
Nogmaals, zelfs als autist kun je vaardigheden leren.
Met zo'n houding komt er inderdaad geen bal van terecht.
Overigens komen relaties wél aanwaaien, vaak wanneer je ze het minst verwacht. Vraag aan een willekeurig stelletje hoe ze elkaar hebben ontmoet en je zult zien dat ze hoogstwaarschijnlijk iets zeggen als "Nou, ik was eigenlijk niet op zoek, maar toen ontmoette ik mijn partner op een hele simpele manier en er was gelijk een klik".
Als je er verandering in wilt hebben, moet je er wat aan doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:30 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Mijn geduld is anders nu zo langzamerhand op. Ik wil het nú, niet als ik de 30 gepasseerd ben. Dan hoeft het van mij ook niet meer.
[..]
Hoe en waar moet ik die dan leren. Mijzelf blootstellen aan sociale situaties om daarvan te leren, heeft weinig verandering gebracht. En het komt in mijn mening níet aanwaaien. Als men zijnde moet je nu eenmaal initiatief tonen, de eerste stap kunnen zetten. En ik kan en durf dat niet.
Nee, pech voor jou. Heel veel meisjes zullen zich tocht echt achter de oren gaan krabben bij een maagd van 25+. Veel meisjes, ook meisjes die jou leuk vinden, kunnen daarop afknappen. Het is toch raar, en veel mensen gaan dan al gauw dieper liggende issues vermoeden. 90% van de 25 jarige mannen heeft toch wel wat relatie ervaring opgedaan...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Schaapje1987 het volgende:
Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop. De tips die ik lees zijn toch allemaal heel erg algemeen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je er verandering in wilt hebben, moet je er wat aan doen.
Google is je vriend, ga naar workshops, lees ervaringen van mensen in dezelfde situatie, etc.
Weet ik veel, google op je plaatsnaam en 'sociale vaardigheden workshop' of 'autisme en relaties' ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:36 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop.
En dan gaat het niet alleen over sociale vaardigheden. Ik durf nauwelijks iemand aan te spreken, zeker geen vrouw.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, google op je plaatsnaam en 'sociale vaardigheden workshop' of 'autisme en relaties' ofzo.
Ga dan op zoek naar een psycholoog die dat soort trainingen geeft ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:43 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
En dan gaat het niet alleen over sociale vaardigheden. Ik durf nauwelijks iemand aan te spreken, zeker geen vrouw.
Kan ik niet betalen, en ik wil niet naar een psycholoog lopen. Dit soort problemen wil ik voor mezelf houden, wat niet meer gaat als ik naar een psycholoog ga lopen. Dat zou te beschamend zijn. Laat ook maar, ik had het toch al opgegeven. Het is te veel werk voor te weinig resultaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga dan op zoek naar een psycholoog die dat soort trainingen geeft ofzo.
Gast, ik ben je moeder niet.
Ja hallo als je niet geholpen wil worden moet je ook niet zeurenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:47 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen, en ik wil niet naar een psycholoog lopen. Dit soort problemen wil ik voor mezelf houden, wat niet meer gaat als ik naar een psycholoog ga lopen. Dat zou te beschamend zijn.
Ik wil wel hulp, maar niet zodanig dat mensen die ik ken er ooit achter komen. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik schaam mij hier enorm voor. Het liefst had ik non-professionele hulp, als ik er ooit nog eens iets aan zou willen doen. Motivatie is nogal weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hallo als je niet geholpen wil worden moet je ook niet zeuren
Dat hoeft toch ook niet? Of zijn er mensen die jouw wekelijkse schema 24/7 in de gaten houden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:52 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik wil wel hulp, maar niet zodanig dat mensen die ik ken er ooit achter komen. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik schaam mij hier enorm voor.
Ik woon bij mijn ouders (uitgezonderd de 2 dagen die ik dit semester op kamers zit), en die hebben wel een aardig idee hoe mijn agenda eruit ziet: thuis hangen namelijk en lezen, tv kijken en zo. Dus ja, ze weten wel 24/7. Ik ben nog gewoon verzekerd onder mijn ouders, dus ik moet dat toch via hen regelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Of zijn er mensen die jouw wekelijkse schema 24/7 in de gaten houden?
Therapeuten hebben gewoon zwijgplicht hoor.
Tsja dan is het enige wat er nog op zit alles aan je ouders verzwijgen omdat het hen toch niet opvalt dat je niet gelukkig bent zo en de rest van je leven een zielig, eenzaam, seks- en liefdeloos bestaan leiden, toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:55 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders (uitgezonderd de 2 dagen die ik dit semester op kamers zit), en die hebben wel een aardig idee hoe mijn agenda eruit ziet: thuis hangen namelijk en lezen, tv kijken en zo. Dus ja, ze weten wel 24/7. Ik ben nog gewoon verzekerd onder mijn ouders, dus ik moet dat toch via hen regelen.
Het valt hen totaal niet op nee dat ik niet happy ben zo. Ze geloven dat dat allemaal wel komt; ze leven nog 40 jaar terug wat dat betreft. Ik kan niet leven met de gedachte dat ik naar een psiech moet lopen voor zoiets doodnormaals als het krijgen van een vriendin (en dat anderen dit weten) en kan er eigenlijk ook niet tegen dat ik dit niet gewoon zelf kan, zoals ik alle andere dingen die ik tot nu toe heb bereikt ook op eigen kracht heb gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tsja dan is het enige wat er nog op zit alles aan je ouders verzwijgen omdat het hen toch niet opvalt dat je niet gelukkig bent zo en de rest van je leven een zielig, eenzaam, seks- en liefdeloos bestaan lijden, toch?
Genoeg mensen die zwaarder autistisch zijn dan jij die gewoon op eigen kracht aan een vriendin zijn gekomen, hoor. Maargoed..quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het valt hen totaal niet op nee dat ik niet happy ben zo. Ze geloven dat dat allemaal wel komt; ze leven nog 40 jaar terug wat dat betreft. Ik kan niet leven met de gedachte dat ik naar een psiech moet lopen voor zoiets doodnormaals als het krijgen van een vriendin (en dat anderen dit weten) en kan er eigenlijk ook niet tegen dat ik dit niet gewoon zelf kan, zoals ik alle andere dingen die ik tot nu toe heb bereikt ook op eigen kracht heb gedaan.
Mooi dan, toch?quote:Maar goed, ik vind het wel goed zo. Ik kan leven met een leven van prostituee bezoek
Dat hoeft het dus niet te zijn.quote:als dat alles is wat erin zit.
Eigenlijk vind ik contact met anderen niet zo heel belangrijk, het hebben van een vriendin vond ik wel belangrijk voor ik zo apathisch werd als nu. Ik ben er denk ik wel uit als ik zie wat voor berg werk er voor me ligt op dat gebied. Opgeven, ook al wordt ik er niet gelukkiger van. Ik wil helemaal niks meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zwaarder autistisch zijn dan jij die gewoon op eigen kracht aan een vriendin zijn gekomen, hoor. Maargoed..
Het ging toch niet alleen daarom? Je hebt toch sowieso moeite met contact leggen met mensen? Daar worden mensen niet gelukkig van, en het is doodnormaal om daar wat aan te willen doen.
Bovendien hoef je niet per se bij een psych te lopen, gewoon wekelijks/maandelijkse trainingen volgen of langs een therapeut ofzo.
[..]
Mooi dan, toch?
[..]
Dat hoeft het dus niet te zijn.
Het hebben van een vriendin is een gevolg van contact hebben met anderen, dus lijkt me dat je bij de oorzaak moet beginnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:12 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik contact met anderen niet zo heel belangrijk, het hebben van een vriendin vond ik wel belangrijk voor ik zo apathisch werd als nu. Ik ben er denk ik wel uit als ik zie wat voor berg werk er voor me ligt op dat gebied. Opgeven, ook al wordt ik er niet gelukkiger van.
Ik durf te wedden dat ik wél dood ga zonder ooit een vriendin te hebben gehad. Ik ga me lekker focussen op hetgeen ík leuk vind, en de rest is optioneel. Zo heeft Koning Lodewijk XIV nu mijn aandachtquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin is een gevolg van contact hebben met anderen, dus lijkt me dat je bij de oorzaak moet beginnen.
Maar goed, eigen keus.
Durf je te wedden dat je niet dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben.
Godverdomme zeg, autisme is geen excuus voor extreem depressief en pessimistisch zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik wél dood ga zonder ooit een vriendin te hebben gehad. Ik ga me lekker focussen op hetgeen ík leuk vind, en de rest is optioneel.
In mijn opinie heb ik nu wel het onderste uit de kan gehaald. Mensen denken over het algemeen niet dat ik autistisch ben, tenzij ik het zeg (inclusief die weinige mensen die mij heel goed kennen). Dat zegt toch wel wat, en dat het dan nog niet lukt maakt me wel pessimistisch ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, autisme is geen excuus voor extreem depressief en pessimistisch zijn
Maargoed, doe jij dat lekker
Maar om dan te zeggen dat je durft te wedden dat je dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:19 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
In mijn opinie heb ik nu wel het onderste uit de kan gehaald. Mensen denken over het algemeen niet dat ik autistisch ben, tenzij ik het zeg (inclusief die weinige mensen die mij heel goed kennen). Dat zegt toch wel wat, en dat het dan nog niet lukt maakt me wel pessimistisch ja.
Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar om dan te zeggen dat je durft te wedden dat je dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben
Denk je dat je volgend jaar dood gaat ofzo?
Nee, in 9 van de 10 gevallen zeggen ze dat ze het geprobeerd hebben maar het enige wat ze gedaan hebben is een goede vriend proberen te wezen, of ze zijn zwaar pussy.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:36 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop. De tips die ik lees zijn toch allemaal heel erg algemeen...
Je moet je er ook niet zo fucking blind op staren, gastquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:26 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.
Jij hebt makkelijk praten. Je bent een vrouw en je bent niet autistisch. Jij kunt iemand krijgen wanneer je maar wil. Je begrijpt totaal niet hoe ik me voel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet je er ook niet zo fucking blind op staren, gastAlleen daarmee al straal je een uitstraling uit om kilometers van vandaan te blijven.
Sowieso kan je niet in de toekomst kijken en wie weet heb je over 5/10/20 jaar wél de ballen om voor je eigen geluk te kiezen.
Waarom ga je dan een hele discussie met me aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:29 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Je bent een vrouw en je bent niet autistisch. Jij kunt iemand krijgen wanneer je maar wil. Je begrijpt totaal niet hoe ik me voel.
Ik moet toch een klankbord hebben hè. Fok is dat voor mij wanneer ik me down voel. Als ik het anoniem van me af praat, voel ik me beter. Geen hulp nodig, tenminste niet in de gedachte vorm. Een fok meet hier in de buurt zou wel leuk zijn, maar voel wel wat drempelvrees. Mag je daar zomaar een topic voor starten?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een hele discussie met me aan
Nogmaals: ik ben je moeder niet.
Tegen mij moet je niet huilen als je niet geholpen wilt worden.
Denk het wel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik moet toch een klankbord hebben hè. Fok is dat voor mij wanneer ik me down voel. Als ik het anoniem van me af praat, voel ik me beter. Geen hulp nodig, tenminste niet in de gedachte vorm. Een fok meet hier in de buurt zou wel leuk zijn, maar voel wel wat drempelvrees. Mag je daar zomaar een topic voor starten?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:26 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.
TS komt hier toch allang niet meer. Het is een heel oud topic dat van de een of andere een necrobump heeft gekregen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het wel hoorAnders merk je vanzelf wel als 'ie weer gesloten wordt.
En ik ga binnenkort ook naar een meet, en daarvan weet ik ook nog niet zo goed of ik 't wel durf, en ik ben juist vrij spontaan en outgoing, dus die drempelvrees wat een meet betreft is niet heel vreemd
Maar open sowieso een eigen topic als je over dit soort dingen wil praten, want we zitten nu al 3 pagina's TS' topic te verneuken
Is dat grappig? Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.quote:
Ohja, dat was dezequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:45 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
TS komt hier toch allang niet meer. Het is een heel oud topic dat van de een of andere een necrobump heeft gekregen.
Waarschijnlijk om dat híj dan iets doet waardoor het lukt, en jij iets níét doet waardoor het niet lukt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Is dat grappig? Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.
Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, dat was deze
[..]
Waarschijnlijk om dat híj dan iets doet waardoor het lukt, en jij iets níét doet waardoor het niet lukt.
Misschien omdat hij het initiatief neemt en op vrouwen afstapt in plaats van verongelijkt af te wachten. Misschien omdat hij zichzelf niet ontzettend zielig vindt vanwege z'n autisme of misschien omdat hij nog wel enige moeite doen voor een relatie/scharrel/one night stand in plaats van leuk naar de hoeren te gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Is dat grappig. Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.
Al deed ik wel moeite, maakt geen verschil. Ik ben niet altijd zo non-actief geweest. De gedachte is nu ondertussen angstaanjagend. Verder, zie mijn vorige post. Ik had het over karma, en niet zozeer over wat hij goed doet. Het is toch niet echt eerlijk dat iemand met zoveel negatieve trekken beloond wordt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien omdat hij het initiatief neemt en op vrouwen afstapt in plaats van verongelijkt af te wachten. Misschien omdat hij zichzelf niet ontzettend zielig vindt vanwege z'n autisme of misschien omdat hij nog wel enige moeite doen voor een relatie/scharrel/one night stand in plaats van leuk naar de hoeren te gaan.
Dat heeft toch ook allemaal niks met het krijgen van een vriendin te makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.
Je komt behoorlijk arrogant, afgunstig en negatief over. Zeker voor iemand die hoeren neukt, waarmee het trouwens nog maar de vraag is of jij nooit iemand iets misdaan hebt. Zou jij het een goede deal vinden om voor 50 euro aan een lul te zuigen/geneukt te worden? Zou jij daar wel in voor zijn of voelt meneer de ambitieuze masterstudent zich daar toch flink wat te goed voor?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.
Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook allemaal niks met het krijgen van een vriendin te maken
Hij heeft gewoon skills, jij niet. Dáár gaat het om.
Ik ben hetero, dus die vergelijking slaat de plank mis. Het antwoord lijkt me wel duidelijk, tenzij ik als prostitué vrouwelijke klanten bedien. Arrogant vind ik mezelf overigens niet. Sterker nog, ik wou dat ik hem was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je komt behoorlijk arrogant, afgunstig en negatief over. Zeker voor iemand die hoeren neukt, waarmee het trouwens nog maar de vraag is of jij nooit iemand iets misdaan hebt. Zou jij het een goede deal vinden om voor 50 euro aan een lul te zuigen/geneukt te worden? Zou jij daar wel in voor zijn of voelt meneer de ambitieuze masterstudent zich daar toch flink wat te goed voor?![]()
Misschien zo maar eens een poll openen in R&P. Benieuwd waar vrouwen meer moeite mee zouden hebben als potentiele partner: Iemand die in het verleden herhaaldelijk is vreemdgegaan of een hoerenloper.
Niet bij al het geld dat jij verwacht te gaan verdienen na je master, obviously. Protip: niet alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?
Ja, daar moet je niet voor bij mij wezenquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?
Geloof je dat zelf? Wat heb jij meer te bieden dan? Je kunt wel druk bezig zijn met overal en nergens.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:56 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Al deed ik wel moeite, maakt geen verschil. Ik ben niet altijd zo non-actief geweest. De gedachte is nu ondertussen angstaanjagend. Verder, zie mijn vorige post. Ik had het over karma, en niet zozeer over wat hij goed doet. Het is toch niet echt eerlijk dat iemand met zoveel negatieve trekken beloond wordt.
Denk je dat zo'n hoer wel op oude, lelijke, dikke hoerenlopers valt? Is geen lust, is werk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hetero, dus die vergelijking slaat de plank mis. Het antwoord lijkt me wel duidelijk, tenzij ik als prostitué vrouwelijke klanten bedien. Arrogant vind ik mezelf overigens niet. Sterker nog, ik wou dat ik hem was.
Het is toch wel wat anders om betaald naar bed te gaan met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je geen homo bent dan met iemand van het andere geslacht betaald naar bed gaan. 'Hoerenlopers' zijn overigens geenszins oud, lelijk of dik (al zijn die er natuurlijk ook bij). De meeste 'hoerenlopers' die ik zie, zien er doodnormaal uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk je dat zo'n hoer wel op oude, lelijke, dikke hoerenlopers valt? Is geen lust, is werk.
Het is niet zo dat ze het niet zouden accepteren, maar toch mogen ze het onder geen enkel beding weten. Ik wil niet praten met mijn ouders over dit soort dingen, en dat zal ook zo blijven. Je advies is me verder nog altijd niet concreet genoeg, zomaar wat kletsen met een begeleider en wat uitproberen... Je advies is allemaal cliché gebeuren dat ik allemaal al eerder gehoord heb. Geef me nu eens een bullet list of zo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:47 schreef Schaapje1987 het volgende:
Na het lezen van deze topic en alle berichten kan ik er uit op halen dat jij wel hulp wilt maar er zelf niet 100% achter staat. Zolang JIJ er niet 100% achter staat om jezelf te verbeteren dan gaat het ook niet proberen.
Doe godverdomme is niet zo zielig en ga er aan werken.
Ik heb 2 jaar geleden zelf de stap genomen om bij de school begeleidster een afspraak te maken omdat ik zelf ook niet "sociaal" genoeg was voor mijn opleiding en de stages waarbij ik "sociaal" moest zijn. Dit heb ik 1 school jaar gedaan, welke week een gesprek van een half uur tot een uur, dit ging niet eens over mijzelf maar over school, hoe het ging, wat ik doe, hoe het verder gaat in mijn leven, hobbies, vrienden, uitgaan, sociaal contact, enzovoorts. Dit lijkt niks en onzinnig maar ik had gewoon iemand nodig waarmee ik even kon praten. Het sociale gedeelte (praten met andere/vreemden) gaat daarna vanzelf en je zult verbijsterd staan van het resultaat. MAAR DIT WERKT ALLEEN ALS JIJ ER VOOR OPEN STAAT EN ZELF DE STAP WILT ZETTEN! Over een jaar kan je er op terug kijken en zelf inzien dat je jezelf verbeterd heb. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.
Zolang jij achter de computer blijft zitten en zielig gaat doen over wat jij wilt maar niet kan doen en er zelf ook niks aan wilt veranderen, dan zal dit ook niet gebeuren. Als jouw ouders het niet kunnen accepteren dat jij hulp hiervoor nodig heb dan kunnen ze de pot op want dan zijn het zeer trieste ouders, ook al zijn ze van "oude stempel". Desnoods als je het er met je ouders een keer over heb kunnen zij jou misschien zelfs helpen en zijn ze bereid de rekening te betalen. Het zijn tenslotte je ouders. Daarnaast nog een tip: schaamte zit tussen je oren.
Zet de stap en je zult geheid resultaat zien na een tijdje.
GTL.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:03 schreef Marx1990 het volgende:
Geef me nu eens een bullet list of zo.
"Je advies is niet concreet genoeg, geef eens een bullet list"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:03 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze het niet zouden accepteren, maar toch mogen ze het onder geen enkel beding weten. Ik wil niet praten met mijn ouders over dit soort dingen, en dat zal ook zo blijven. Je advies is me verder nog altijd niet concreet genoeg, zomaar wat kletsen met een begeleider en wat uitproberen... Je advies is allemaal cliché gebeuren dat ik allemaal al eerder gehoord heb. Geef me nu eens een bullet list of zo.
Túúrlijk, dát zal de oorzaak zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Ben je ongesteld of zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:09 schreef Victor_J het volgende:
Wtf kan hier geen apart subforum voor gemaakt worden? Dit soort topics worden letterlijk dagelijks geopend met dagelijks dezelfde reply's, "ben je homo", "is niet erg komt wel", "geeft niet ik ben 35 boeit niet" blabla.
Gewoon standaard subforum met 30 sticky topics per leeftijd waar iedereen mag mekkeren en zeiken over zijn maagdheid
Het komt eigenlijk allemaal neer op "ga naar een therapeut/psych". Geweldig advies ja, niet dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Je advies is niet concreet genoeg, geef eens een bullet list"
Gast, JIJ bent hier degene die ergens mee zit.
JIJ bent degene die daar wat aan moet doen.
Je hebt genoeg tips en advies gekregen om er wat mee te kunnen doen.
Dat je dat niet doet, is jouw keuze. Maar ga niet door lopen zeuren als je er toch niks aan wilt doen.
In vorm ben ik geweest, maakte niks uit. Een kleurtje is geen optie, want mijn huid is te gevoelig en verbrand meteen. Mijn garderobe is wel in orde.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:58 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Túúrlijk, dát zal de oorzaak zijn.
Voor zover wij weten, heeft ie vlak na dit topic een bloedmooie Shakira look-alike genageld! Laten we het hopenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:51 schreef Tom_Joad het volgende:
We zijn nu bijna 2 jaar verder. Is die knuppel nou nog steeds maagd?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk allemaal neer op "ga naar een therapeut/psych". Geweldig advies ja, niet dus.
Zo is dat altijd, alleen als ik in mijn eigen omgeving kijk gebeurt er eigenlijk geen reet, mensen lijken spontaan opeens een vriendin te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
Waarschijnlijk om dat híj dan iets doet waardoor het lukt, en jij iets níét doet waardoor het niet lukt.
Lol dat is niet mijn quote, waarom staat mijn naam daar?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo is dat altijd, alleen als ik in mijn eigen omgeving kijk gebeurt er eigenlijk geen reet, mensen lijken spontaan opeens een vriendin te krijgen.
Moet je wel uberhaupt gelukkig kunnen worden van iets...quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet je er ook niet zo fucking blind op staren, gastAlleen daarmee al straal je een uitstraling uit om kilometers van vandaan te blijven.
Sowieso kan je niet in de toekomst kijken en wie weet heb je over 5/10/20 jaar wél de ballen om voor je eigen geluk te kiezen.
Ja ik kan het me prima voorstellen dat dat zo verloopt eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol dat is niet mijn quote, waarom staat mijn naam daar?
Maar eigenlijk gaat dat ook spontaan; je ontmoet iemand, het klikt, je spreekt elkaar wat vaker via sms/facebook/whatever, spreekt wat vaker af, klikt nog beter -> relatie
Meestal zijn dat gewoon mensen (die veel afneuken) die op verschillende plekken een boel sociale contacten hebben, of die iig gemakkelijk kunnen leggen. Hoe meer mensen je leert kennen (hoe oppervlakkig ook), hoe meer kans er is dat er iemand tussen ziet die jou wel vaker wilt zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik kan het me prima voorstellen dat dat zo verloopt eigenlijk...
Maarja ik krijg soms de indruk dat het niet heel raar is dat er wat meer afgeneukt wordt... En ik sta op punt 0 wat dat betreft allemaal dus ik vind dat ergens wel raar.
Mannen moeten een vrouw veroveren had ik gehoord..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal zijn dat gewoon mensen (die veel afneuken) die op verschillende plekken een boel sociale contacten hebben, of die iig gemakkelijk kunnen leggen. Hoe meer mensen je leert kennen (hoe oppervlakkig ook), hoe meer kans er is dat er iemand tussen ziet die jou wel vaker wilt zien.
Ik studeer dit jaar niet meer, valt me gelijk op hoe weinig contact ik over hou met leeftijdsgenoten, maar paar maanden terug nog naar een feestje van die studie gegaan, en de dag erna alweer een paar nieuwe telefoonnummers in m'n telefoon staan. Waarvan ik van minstens één wel zeker weet dat ik die in bed zou kunnen krijgen mocht ik dat willen (verder geen behoefte aan, want ben al bezet, maar later wel nog ff praatje mee gehouden via whatsapp).
Maargoed nu ben ik natuurlijk ook een vrouwmensch dus voor mij zal dat allemaal al wat minder lastig zijn dan voor mannen
ontknaapservice.nl, maja wanneer je sws al moeite hebt met contact leggen laat staan een normaal gesprek met een bloedmooie dame die zelfs 75% van de mannen niet krijgtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef NanaVonB het volgende:
er is ook een escort bedrijf wat gespecialiceerd is in ontmaagding
Ik studeer ook niet meer, inderdaad totaal geen contact hou je over...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal zijn dat gewoon mensen (die veel afneuken) die op verschillende plekken een boel sociale contacten hebben, of die iig gemakkelijk kunnen leggen. Hoe meer mensen je leert kennen (hoe oppervlakkig ook), hoe meer kans er is dat er iemand tussen ziet die jou wel vaker wilt zien.
Ik studeer dit jaar niet meer, valt me gelijk op hoe weinig contact ik over hou met leeftijdsgenoten, maar paar maanden terug nog naar een feestje van die studie gegaan, en de dag erna alweer een paar nieuwe telefoonnummers in m'n telefoon staan. Waarvan ik van minstens één wel zeker weet dat ik die in bed zou kunnen krijgen mocht ik dat willen (verder geen behoefte aan, want ben al bezet, maar later wel nog ff praatje mee gehouden via whatsapp).
Maargoed nu ben ik natuurlijk ook een vrouwmensch dus voor mij zal dat allemaal al wat minder lastig zijn dan voor mannen
Ik ben ook niet heel erg op de hoogte van dergelijke 'jachten', hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen moeten een vrouw veroveren had ik gehoord..
Ik ben meer een persoon die graag heeft dat interesse van 2 kanten komt.
Muziek maakt mij blij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel erg op de hoogte van dergelijke 'jachten', hoor.
Met mijn huidige 'partner' (niet echt relatie maar soort van, sowieso soulmates hihi) kwam het ook daadwerkelijk gelijk al van beide kanten, we wilden elkaar allebei even veel en wilden daar allebei even veel moeite voor doen, perfect dus
Bij m'n ex was het ook wel van beide kanten, alleen wilde hij gelijk al kijken naar een relatie terwijl ik het eerst nog even rustig aan wilde doen, maar uiteindelijk is dat ook wat geworden voor 3,5 jaar
Daarvoor was het eigenlijk vaker dat ik juist meer moeite voor iemand wilde doen dan hij voor mij
Ik denk dat mensen te vaak naar de stereotype 'players' kijken. En dat alles maar tijdens het uitgaan in de club moet gebeuren. Dat je dan als mooiboy dansende sletjes moet complimenteren of aan de bar moet vragen "kom je hier vaker?" ofzo.. Zo werkt het in het echte leven 9 van de 10 keer nietSowieso 'vang' je daar meisjes mee die waarschijnlijk helemaal niet jouw type zijn
Nouja ik was toen ook best wel dronken, en ik doe nooit zo moeilijk met m'n nummer geven. Als je per se mijn nummer wilt omdat je me in bed wilt krijgen zal je thuis komen van een koude kermis, want ik zeg het ook gewoon duidelijk als ik niet geïnteresseerd in meer benquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik studeer ook niet meer, inderdaad totaal geen contact hou je over...
Maar al zou ik naar 1 feestje gaan, hell no dat ik meerdere nummers krijg hoor? Maar misschien ben ik daar veel te laat mee en moet ik eerder een nummer vragen ofzo?...
Ik las in je profiel dat je van mijn leeftijd bent.... Ik ben pas met meisjes bezig vanaf mijn 18e oid... Daarvoor was het veel te eng sowieso.. Ik ben misschien een laatbloeier?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel erg op de hoogte van dergelijke 'jachten', hoor.
Met mijn huidige 'partner' (niet echt relatie maar soort van, sowieso soulmates hihi) kwam het ook daadwerkelijk gelijk al van beide kanten, we wilden elkaar allebei even veel en wilden daar allebei even veel moeite voor doen, perfect dus
Bij m'n ex was het ook wel van beide kanten, alleen wilde hij gelijk al kijken naar een relatie terwijl ik het eerst nog even rustig aan wilde doen, maar uiteindelijk is dat ook wat geworden voor 3,5 jaar
Daarvoor was het eigenlijk vaker dat ik juist meer moeite voor iemand wilde doen dan hij voor mij
Ik denk dat mensen te vaak naar de stereotype 'players' kijken. En dat alles maar tijdens het uitgaan in de club moet gebeuren. Dat je dan als mooiboy dansende sletjes moet complimenteren of aan de bar moet vragen "kom je hier vaker?" ofzo.. Zo werkt het in het echte leven 9 van de 10 keer nietSowieso 'vang' je daar meisjes mee die waarschijnlijk helemaal niet jouw type zijn
Zo werkt het vaak wel, ja. Het moet wel interessant blijven voor het meisje, en het is niet sexy als er van je af druipt dat je háár wilt, terwijl zij jou nog niet eens genoeg kent om te weten of zij jou ook wil.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las in je profiel dat je van mijn leeftijd bent.... Ik ben pas met meisjes bezig vanaf mijn 18e oid... Daarvoor was het veel te eng sowieso.. Ik ben misschien een laatbloeier?
Bij mij is er naast uitgaan in de club eigenlijk nooit iets gebeurt....
Wat ik wel weet van het uitgaan is dat ik meer succes heb met meisjes die ik juist geen complimentjes geef.... Alsof vrouwen je leuker gaan vinden als je niet ''kat in het bakkie'' bent, misschien komt het wanhopig over als je vroeg een complimentje geeft zelfs?... Ergens ver weg?
Hoe werkt het in het echte leven dan wel?
Op pad? Ik weet het niet... Plekken waar ik met andere mensen in contact kom... Voornamelijk uitgaan en werk allicht...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo werkt het vaak wel, ja. Het moet wel interessant blijven voor het meisje, en het is niet sexy als er van je af druipt dat je háár wilt, terwijl zij jou nog niet eens genoeg kent om te weten of zij jou ook wil.
Er zit niet echt een theorie achter, die dingen kun je niet echt benoemen, sowieso wordt het dan veel te geforceerd. Dingen gebeuren gewoon vanzelf.
Hoewel het idd een stuk lastiger is als je niet meer studeert, misschien dat je wat vaker met vrienden die je al langer kent op pad kunt gaan? Dat zij ook weer hún vrienden/vriendinnen meenemen en je zo je kring wat verbreed.
Voor mensen die studeren is het dan simpelweg wat meer betrekking zoeken bij je klasgenoten/studiegenoten en wat vaker met ze mee gaan buiten schooltijden etc. Ik zie iig nauwelijks meer vriendengroepen die volledig man of volledig vrouw zijn, is altijd wel gemengd. Dus vaak houdt nieuwe vrienden maken in; ook nieuwe vrouwelijke vrienden maken
Gewoon erin steken, problem solved.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Nee dat snap ik wel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op pad? Ik weet het niet... Plekken waar ik met andere mensen in contact kom... Voornamelijk uitgaan en werk allicht...
Maar verder eigenlijk nauwelijks... Toen ik nog op school zat bleef ik wel eens even na borrelen... Dat deden eerlijk gezegd vrij weinig mensen altijd.... Vaak was ik het persoon dat juist contact legde met andere mensen... De gangmaker zogezegd...
Heeft me vrij weinig opgleverd denk ik eigenlijk.
En ja daar word ik wel een beetje down van allicht, daardoor heb ik ook geen zin om wat voorn moeite dan ook te doen.
Hmm yeah ik heb wel wat vrienden hoor.... Maar de via-via's ontmoet ik niet echt... Te weinig feestjes allicht?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel inderdaad.
Ik moet het nu ook vooral hebben van de contacten die ik in voorgaande jaren al heb gemaakt. Dan maak je daar weer eens een praatje mee en spreek je weer eens af. Via via leer je soms ook leuke nieuwe contacten kennen
Mensen zien het vaak niet hoe anderen zich ergens bij voelen ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm yeah ik heb wel wat vrienden hoor.... Maar de via-via's ontmoet ik niet echt... Te weinig feestjes allicht?
Gek genoeg ben ik nog steeds het persoon dat vaak het initiatief neemt bij onbekende... Zelfs nu ik daar voor mijn doen helemaal geen zin in heb.
Lijkt alsof mijn moeite niet gewaardeerd wordt op deze manier, hoewel reacties vaak gewoon leuk zijn... Leven we in een soort van autisten wereld ofzo?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen zien het vaak niet hoe anderen zich ergens bij voelen ofzo.
Maar misschien moet je idd wel je ogen wat extra open houden op feestjes en onderhoud daarbij ook genoeg contact met die (oudere) vrienden, zodat je er meer bij betrokken raakt enzo
Nouja ik denk als meer mensen eens letten op de personen die sociale dingen missen dan zijn een hoop 'autisten' (maar gewoon wat 'eenzame' mensen in het algemeen) ook een stuk gelukkiger.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Nouja die feestjes zijn er niet bedoelde ik meer.
Ach ik ben ook helemaal niet in feeststemming... Boeiend ook verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja ik denk als meer mensen eens letten op de personen die sociale dingen missen dan zijn een hoop 'autisten' (maar gewoon wat 'eenzame' mensen in het algemeen) ook een stuk gelukkiger.
Maar mensen letten daar niet op of beseffen niet hoe een ander zich voelt als jij 'm geen kans geeft ofzo.Tis vrijdag, dan mag het, je blowt niet al te vaak mag ik hopen? Dure ''hobbie'' waar je niet echt beter van wordt namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis lekker op zijn tijd verder.Rustig aan.
Laatste tijd wel een beetje te vaakquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis vrijdag, dan mag het, je blowt niet al te vaak mag ik hopen?
Goedzo..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laatste tijd wel een beetje te vaak(maar nooit meer dan 1 op een dag, hoor)
Maar ga 't maar weer eens minderen naar 1x in de week
Dit wordt een R&P topicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga weer naar de doc voor psychische problemen maandag.
Doe ik al, en ik heb een redelijk aantal leuke contacten opgebouwd. Je zou toch denken dat ik zo iemand tegen zou komen, maar niet dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef Rasmussen het volgende:
één ding is zeker, vanachter je pc gaat het als 23-jarige maagd niet lukken. je zult naar buiten moeten: concerten, café, een fotografiecursus (serieus), anything.
Omdat de dingen die ik zou moeten aannemen van anderen al geprobeerd zijn. Uit de verhalen van mensen op een lotgenoten forum met dezelfde problematiek heb ik opgemaakt dat een psych/therapeut niet veel kan betekenen voor mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom niet?Werkt wat je al hebt geprobeerd wel dan?
Maar whatever. Je zoekt het maar lekker zelf uit. Het enige wat je hier doet is janken en zeggen dat niks werkt en alles kut is maar ondertussen ook niks aannemen van anderen.
Veel plezier met eenzaam sterven.
En hoe oud was je ook alweer?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Omdat de dingen die ik zou moeten aannemen van anderen al geprobeerd zijn. Uit de verhalen van mensen op een lotgenoten forum met dezelfde problematiek heb ik opgemaakt dat een psych/therapeut niet veel kan betekenen voor mij.
Niet iedereen is even zwaar autistisch, om maar een ding te noemen. Misschien ben ik pessimistisch, maar pesterijen, buitengesloten worden, er niet echt bij horen etc., dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
En hoe oud was je ook alweer?
Het heeft niks te maken met "even proberen" om vervolgens weer op te geven, zoiets moet je de rest van je leven blijven volhouden, jezelf aanleren, waardoor het sociale gebeuren automatisme wordt en je een fijn gevoel gaat geven.
Ik leef onder één dak met één van de levende bewijzen dat óók autisten dat kunnen.
seriemoordenaar in de maak dit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:10 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Niet iedereen is even zwaar autistisch, om maar een ding te noemen. Misschien ben ik pessimistisch, maar pesterijen, buitengesloten worden, er niet echt bij horen etc., dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Dat het niet lukt wordt ik zo zwaarmoedig van. Dan zeggen mensen dat ik socialer moet zijn en dan doe ik dat. Leer ik een handvol nieuwe mensen kennen, fijn. Blijken de contacten oppervlakkiger dan ik had gedacht, niet fijn. Gebruiken mensen een smoes om niet naar mijn verjaardag te komen, niet fijn. Vinden meisjes me niet leuk terwijl ik juist aardig probeer te zijn, niet fijn. Uiteindelijk hebben mijn pogingen om me opener en socialer op te stellen en mijn beperkte interesses te verbreden een paar nieuwe vrienden opgeleverd. Fijn, maar ik wilde meer dan dat.
Voor hetzelfde geld krijg ik pas een vriendin als ik 30 of 40 ben. Tegen die tijd ben ik nog gefrustreerder dan nu.
Haha, erg grappig. Maar even serieus, ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan en ben dat ook niet van plan. Hoewel, diegenen die mij pestten op de middelbare school wil ik er wel van langs geven (in de zin van een pak rammel), maar daar blijft het dan ook bij.quote:
Maar dan heb je wel een vriendin, en ga je dus niet eenzaam dood zoals je nu zegt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:10 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Niet iedereen is even zwaar autistisch, om maar een ding te noemen. Misschien ben ik pessimistisch, maar pesterijen, buitengesloten worden, er niet echt bij horen etc., dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Dat het niet lukt wordt ik zo zwaarmoedig van. Dan zeggen mensen dat ik socialer moet zijn en dan doe ik dat. Leer ik een handvol nieuwe mensen kennen, fijn. Blijken de contacten oppervlakkiger dan ik had gedacht, niet fijn. Gebruiken mensen een smoes om niet naar mijn verjaardag te komen, niet fijn. Vinden meisjes me niet leuk terwijl ik juist aardig probeer te zijn, niet fijn. Uiteindelijk hebben mijn pogingen om me opener en socialer op te stellen en mijn beperkte interesses te verbreden een paar nieuwe vrienden opgeleverd. Fijn, maar ik wilde meer dan dat.
Voor hetzelfde geld krijg ik pas een vriendin als ik 30 of 40 ben. Tegen die tijd ben ik nog gefrustreerder dan nu.
Ontzeg 'm zijn (gratis) positieve vrouwelijke aandacht nou niet! Jij zult mede verantwoordelijk zijn voor de slachtoffers die hij maakt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een vriendin, en ga je dus niet eenzaam dood zoals je nu zegt.
Natuurlijk zijn die teleurstellingen kut, maar die maakt íédereen mee. Het is niet altijd feest.
Ook als het keer op keer achter elkaar niet lukt zegt niet dat het nóóit zal lukken.
Maar goed hier schieten we toch niks mee op want jij hebt overduidelijk de drang om zielig te zijn.
Ik heb iig weinig zin om er nog verder over te discussiëren want we komen er toch niet verder mee
Ik kan zó niet tegen huiliesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ontzeg 'm zijn (gratis) positieve vrouwelijke aandacht nou niet! Jij zult mede verantwoordelijk zijn voor de slachtoffers die hij maakt!![]()
Iedereen maakt teleurstelling mee ja, maar op een gegeven moment wordt gedane moeite toch wel beloond. Bij mij is dat dus niet zo, en de frustratie hoopt zich maar op. Ik kan hier niet veel meer van hebben. Als het zo nog een paar jaar door blijft gaan met alleen maar afwijzingen en zo, kan ik er beter mee kappen. Liever alleen dood gaan, dan nog meer van dit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een vriendin, en ga je dus niet eenzaam dood zoals je nu zegt.
Natuurlijk zijn die teleurstellingen kut, maar die maakt íédereen mee. Het is niet altijd feest.
Ook als het keer op keer achter elkaar niet lukt zegt niet dat het nóóit zal lukken.
Maar goed hier schieten we toch niks mee op want jij hebt overduidelijk de drang om zielig te zijn.
Ik heb iig weinig zin om er nog verder over te discussiëren want we komen er toch niet verder mee
Ik snap niet waarom je dat zegt.. Lig je al op je sterfbed ofzo?quote:
Het duurt nu allemaal wel erg lang, vind ik. Het doet me pijn, die afwijzingen, het gebrek aan succes, het feit dat anderen zo gemakkelijk geluk vinden en ik niet. En ik kan het gewoon niet meer hebben dat ik niet gewoon wat succes krijg, al is het maar een beetje, in plaats van die emotionele kwelling.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat zegt.. Lig je al op je sterfbed ofzo?
Je leven is nog niet voorbij, gast..
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:23 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Iedereen maakt teleurstelling mee ja, maar op een gegeven moment wordt gedane moeite toch wel beloond. Bij mij is dat dus niet zo, en de frustratie hoopt zich maar op. Ik kan hier niet veel meer van hebben. Als het zo nog een paar jaar door blijft gaan met alleen maar afwijzingen en zo, kan ik er beter mee kappen. Liever alleen dood gaan, dan nog meer van dit.
En niemand anders kan er wat aan doen behalve jij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:27 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het duurt nu allemaal wel erg lang, vind ik. Het doet me pijn, die afwijzingen, het gebrek aan succes, het feit dat anderen zo gemakkelijk geluk vinden en ik niet. En ik kan het gewoon niet meer hebben dat ik niet gewoon wat succes krijg, al is het maar een beetje, in plaats van die emotionele kwelling.
Dat dacht ik niet. Ik ben heel goed in het verbergen van zulke dingen. Mijn ouders hebben niet eens gemerkt dat ik twee jaar lang zwaar depressief ben geweest. En dat is niet omdat ze slechte ouders zijn, want ze zijn altijd goede ouders geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:27 schreef NotYou het volgende:
[..]![]()
Als ik je posts zo lees kan ik me goed voorstellen dat de frustratie, de afgunst, de negativiteit en de onzekerheid van je afstralen. Trek je niet echt mensen mee aan.
Ik weet het niet. Ik weet het allemaal niet meer. Ik laat het maar op me afkomen tegenwoordig, en gebruik het internet als klankbord om mijn gevoelens te ventileren en probeer genoegen te halen uit het gezelschap dat ik wel heb. Daar voel ik me wat beter van.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
En niemand anders kan er wat aan doen behalve jij.
Wat wil je in godsnaam dat ik nog terug zeg? Moet ik je een aai over je zielige bolletje geven?
Je hebt toch een lotgenoten forum?
Ouders zien als 't op eigen kinderen aankomt wel vaker dingen niet die er voor de rest van de wereld meters dik bovenop liggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet. Ik ben heel goed in het verbergen van zulke dingen. Mijn ouders hebben niet eens gemerkt dat ik twee jaar lang zwaar depressief ben geweest. En dat is niet omdat ze slechte ouders zijn, want ze zijn altijd goede ouders geweest.
Andere mensen hadden ook niet door dat ik zwaar depressief was (tot op het suïcidale af), behalve die vrienden/kennissen aan wie ik het vertelde. En nog werd het niet echt serieus genomen alsof het allemaal wel meeviel (tieners voelen zich immers allemaal wel eens down, met stemmingswisselingen en zo).quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ouders zien als 't op eigen kinderen aankomt wel vaker dingen niet die er voor de rest van de wereld meters dik bovenop liggen.
Lol en dat zeg jijquote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, goed van mij hè?quote:
Mag ik vragen hoe jij weet dat de meeste autistische vrouwen een niet-autistisch vriendje vinden? Uit ervaring? Een wetenschappelijke bron?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:25 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans daar nu op? Autistische vrouwen vinden vaak genoeg een niet-autistisch vriendje. Bovendien is vier vijfde van alle autisten man.
Die dames zijn volgens mij gespecialiseerd in onzekere en verlegen mannen, ik denk dat uiterlijk niet altijd hetgene is dat mannen in verlegenheid brengt (misschien alleen bij de eerste impressie).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
ontknaapservice.nl, maja wanneer je sws al moeite hebt met contact leggen laat staan een normaal gesprek met een bloedmooie dame die zelfs 75% van de mannen niet krijgt
Niet helemaal waar hoor. Toen ik 15 was en mijn eerste vriendje had vond ik het juist wel fijn dat hij wat meer ervaring had dan ik. Hij wist wat hij moest doen zeg maar. Vond ik erg fijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef jobschuiltje het volgende:
Sowieso zijn vrouwen wat passiever in dat relationele gebeuren.... Een man moet gewoon het heft in touwtjes nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. Toen ik 15 was en mijn eerste vriendje had vond ik het juist wel fijn dat hij wat meer ervaring had dan ik. Hij wist wat hij moest doen zeg maar. Vond ik erg fijn
Onzekere verlegen mannen komen dus nergens.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Die dames zijn volgens mij gespecialiseerd in onzekere en verlegen mannen, ik denk dat uiterlijk niet altijd hetgene is dat mannen in verlegenheid brengt (misschien alleen bij de eerste impressie).
Maar in een normale relatie hoort dat geen probleem te zijn vind ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso zijn vrouwen wat passiever in dat relationele gebeuren.... Een man moet gewoon het heft in touwtjes nemen.
[..]
Onzekere verlegen mannen komen dus nergens.
Ergens vervelend natuurlijk als je dat nog nooit gedaan hebt dat je dat niet kunt en daardoor juist weer heel veel dames misloopt.
Dat ligt er aan. Als een vrouw respect voor zichzelf heeft zal ze een gemeend compliment van een zelfverzekerde heer alleen maar waarderen, vooral als hij het niet bang is om uit te spreken. Complimentjes kunnen wel verkeerd vallen als de gever erg onzeker is en zich geintimideerd doelt door de desbetreffende vrouw, dat werk averechts.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las in je profiel dat je van mijn leeftijd bent.... Ik ben pas met meisjes bezig vanaf mijn 18e oid... Daarvoor was het veel te eng sowieso.. Ik ben misschien een laatbloeier?
Bij mij is er naast uitgaan in de club eigenlijk nooit iets gebeurt....
Wat ik wel weet van het uitgaan is dat ik meer succes heb met meisjes die ik juist geen complimentjes geef.... Alsof vrouwen je leuker gaan vinden als je niet ''kat in het bakkie'' bent, misschien komt het wanhopig over als je vroeg een complimentje geeft zelfs?... Ergens ver weg?
Hoe werkt het in het echte leven dan wel?
Kvind dat zo achterlijk eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Als een vrouw respect voor zichzelf heeft zal ze een gemeend compliment van een zelfverzekerde heer alleen maar waarderen, vooral als hij het niet bang is om uit te spreken. Complimentjes kunnen wel verkeerd vallen als de gever erg onzeker is en zich geintimideerd doelt door de desbetreffende vrouw, dat werk averechts.
Maar over het algemeen vinden vrouwen complimenten leuk. Mannen die zelf niet willen jagen en de vrouw het hof niet willen maken en denken dat vrouwen hen gaan versieren zijn de tijd van een echte vrouw niet waard en daarom trekken ze vaak alleen meisjes aan die vaak onzeker zijn. Denk bijvoorbeeld aan de klassieke truc, je vindt een meid leuk maar in plaats van dat je met haar spreekt ga je met haar vriendin praten, dit zodat zij aan zichzelf gaat twijfelen en haar jaloers maakt. Een zelfverzekerde vrouw is hier lang niet zo vatbaar voor en heeft je door, of niet, maar haar zelfbeeld laat ze nimmer afhangen van het feit dat haar vriendin meer aandacht krijgt dan zij omdat ze weet dat ze geliefd is
Ja, ik denk dat je als man beter zelfverzekerd kunt zijn en het initiatief nemen (met kans op blauwtje) dan heel onzeker zijn en wachten op iemand waar het toevallig mee klikt. Ik vind het persoonlijk wel een afknapper als een man heel onzeker is, omdat ik dan dat kleine broertje gevoel erbij krijg.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso zijn vrouwen wat passiever in dat relationele gebeuren.... Een man moet gewoon het heft in touwtjes nemen.
[..]
Onzekere verlegen mannen komen dus nergens.
Ergens vervelend natuurlijk als je dat nog nooit gedaan hebt dat je dat niet kunt en daardoor juist weer heel veel dames misloopt.
Tjah, waaruit moet je dat merken dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je als man beter zelfverzekerd kunt zijn en het initiatief nemen (met kans op blauwtje) dan heel onzeker zijn en wachten op iemand waar het toevallig mee klikt. Ik vind het persoonlijk wel een afknapper als een man heel onzeker is, omdat ik dan dat kleine broertje gevoel erbij krijg.
Of hij/zij is een introvert die sowieso niet veel behoefte heeft aan contact en ook niet elke dag loopt te feesten.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, waaruit moet je dat merken dan?
Maar een zelfverzekerd persoon hoeft ook niet altijd zin te hebben om een praatje te maken, of kan ook een mindere dag hebben.
In het echt valt dat moeilijk te verwarren. Lichaamstaal spreekt boekdelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Of hij/zij is een introvert die sowieso niet veel behoefte heeft aan contact en ook niet elke dag loopt te feesten.
Ik denk ook dat mensen "rustig en veel op zichzelf" verwarren met "onzeker".
Dat komt omdat het ene ook heel vaak de oorzaak is van de ander. Dat is niet altijd zo, maar mensen generaliseren dit wel graagquote:Op zondag 10 februari 2013 16:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Of hij/zij is een introvert die sowieso niet veel behoefte heeft aan contact en ook niet elke dag loopt te feesten.
Ik denk ook dat mensen "rustig en veel op zichzelf" verwarren met "onzeker".
Bedoel je dat een jongen onzeker is?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, waaruit moet je dat merken dan?
Maar een zelfverzekerd persoon hoeft ook niet altijd zin te hebben om een praatje te maken, of kan ook een mindere dag hebben.
Ja want uit jouw verhaal kan ik opmerken dat jij ze zelf nooit aanspreekt dusja als je niet eens een gesprekje met ze hebt gevoerd, hoe weet je dan dat iemand onzeker is?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Bedoel je dat een jongen onzeker is?
Hmmm... soms raak je gewoon met elkaar in gesprek. En dan merk je een tijd later dat hij je leuk vindt bijvoorbeeld. En hoe ik dan weet dat hij onzeker is? Tsja, vanalles eigenlijk. Verlegenheid vooral, misschien ook wel een stukje sociale onhandigheid of klungeligheid. Het hele plaatje.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja want uit jouw verhaal kan ik opmerken dat jij ze zelf nooit aanspreekt dusja als je niet eens een gesprekje met ze hebt gevoerd, hoe weet je dan dat iemand onzeker is?
Ik vind het maar lastig. Ik kom meiden tegen die bijvoorbeeld zachtjes praten, maar die zijn gewoon een beetje introvert, verlegen en wat teruggetrokken. Ik zie dat niet direct als sociale onhandigheid en onzekerheid.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm... soms raak je gewoon met elkaar in gesprek. En dan merk je een tijd later dat hij je leuk vindt bijvoorbeeld. En hoe ik dan weet dat hij onzeker is? Tsja, vanalles eigenlijk. Verlegenheid vooral, misschien ook wel een stukje sociale onhandigheid of klungeligheid. Het hele plaatje.
Heb jij dat wel eens dat mensen onzeker op je overkomen? En zo ja, waar merk je dat dan aan?
Ja, dat is een deel van onzekerheid. Een ander deel is veel aan jezelf twijfelen, teveel nadenken wat anderen van je vinden, heel selfconscious zijn. Er is een correlatie tussen onzerheid en timiditeit/verlegenheid. Wil niet zeggen dat ALLE wat stillere mensen heel onzeker zijn natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig. Ik kom meiden tegen die bijvoorbeeld zachtjes praten, maar die zijn gewoon een beetje introvert, verlegen en wat teruggetrokken. Ik zie dat niet direct als sociale onhandigheid en onzekerheid.
Ik denk dat onzekerheid zich uit in "een dilemma voor zichzelf creëren en niet de knoop kunnen doorhakken".
Nee, ik herken mensen die sociaal minder vaardig zijn, maar ik zou het niet gelijk onzekerheid willen noemen...quote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm... soms raak je gewoon met elkaar in gesprek. En dan merk je een tijd later dat hij je leuk vindt bijvoorbeeld. En hoe ik dan weet dat hij onzeker is? Tsja, vanalles eigenlijk. Verlegenheid vooral, misschien ook wel een stukje sociale onhandigheid of klungeligheid. Het hele plaatje.
Heb jij dat wel eens dat mensen onzeker op je overkomen? En zo ja, waar merk je dat dan aan?
Dat kan. Zo vindt iedereen weer andere dingen belangrijkquote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik herken mensen die sociaal minder vaardig zijn, maar ik zou het niet gelijk onzekerheid willen noemen...
Naja en anders boeit het me allemaal geen flikker dat het een beetje langs me heen gaat, ik vind het tamelijk oppervlakkige criteria hoe ''zeker'' iemand overkomt.
Nouja 90% van de vrouwen vindt het super belangrijk dat een man ''zelfverzekerd'' is.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat kan. Zo vindt iedereen weer andere dingen belangrijk
Dat is wel een beetje onzinquote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja 90% van de vrouwen vindt het super belangrijk dat een man ''zelfverzekerd'' is.
Wat is daar eigenlijk mis mee? Een man die zelfverzekerd is is vaak tevreden met zichzelf en straalt dat dus zo uit. Een vrouw wil geen man die veel problemen met zichzelf heeft, net zoals jij als man dat andersom ook niet zou willen, op een enkele rare fetisj na misschien.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja 90% van de vrouwen vindt het super belangrijk dat een man ''zelfverzekerd'' is.
Ik vind dus 90% van de vrouwen op dat punt erg oppervlakkig.
Denk dat TS na 2 jaar wel gescoord heeft, althans is te hopen voor hemquote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef opreis het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die constant op alle vlakken zelfverzekerd zijn. Naar mijn mening bestaat zelfverzekerdheid niet uit een pure angstloze staat, maar uit het accepteren van je angsten, het durven te tonen, maar alsnog door gaan, initiatief te nemen, de confrontatie aan te gaan, risico's te nemen etc... Wat is er interessant aan een prestatie of heldendaad, als angst geen rol heeft gespeeld? Het klopt dat vrouwen op zelfverzekerdheid vallen, maar het is jou misconceptie over zelfverzekerd die het versieren op een onmogelijke taak doet lijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dus 90% van de vrouwen op dat punt erg oppervlakkig.
Ach hou toch op, een beetje verlegen meisje is echt geen afknapper ofzo, als man hoef je daarmee niet aan te komen.quote:Op maandag 11 februari 2013 05:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk mis mee? Een man die zelfverzekerd is is vaak tevreden met zichzelf en straalt dat dus zo uit. Een vrouw wil geen man die veel problemen met zichzelf heeft, net zoals jij als man dat andersom ook niet zou willen, op een enkele rare fetisj na misschien.
Weet ik niet eerlijk gezegd, sowieso lijkt het er vanaf mijn perceptie nogal op dat de man toch altijd alles moet innietieren... Een man die niet durft doet niks en bereikt niks.quote:
Tot je eens een meid tegenkomt waar je echt elk woordje uit moet trekken, daar ben je ook snel klaar mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach hou toch op, een beetje verlegen meisje is echt geen afknapper ofzo, als man hoef je daarmee niet aan te komen.
Zo is dat wel, maar dat is ongelijk aan een ''niet zelfverzekerd'' persoon, iemand die niet zelfverzekerd zou zijn zou verbaal prima uit de voeten moeten kunnen komen lijkt mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tot je eens een meid tegenkomt waar je echt elk woordje uit moet trekken, daar ben je ook snel klaar mee.
Dat is lang niet altijd zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo is dat wel, maar dat is ongelijk aan een ''niet zelfverzekerd'' persoon, iemand die niet zelfverzekerd zou zijn zou verbaal prima uit de voeten moeten kunnen komen lijkt mij.
Een vrouw die niks durft en niks doet bereikt ook niksquote:Op maandag 11 februari 2013 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd, sowieso lijkt het er vanaf mijn perceptie nogal op dat de man toch altijd alles moet innietieren... Een man die niet durft doet niks en bereikt niks.
Beetje leuk reageren is niet zo spannend lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een vrouw die niks durft en niks doet bereikt ook niks
Bovendien doet niet iedereen aan 'chickies hosselen', de juiste partner vind je gewoon in iemand die dezelfde interesses en karaktertrekken deelt met jou. Als je allebei verlegen als de pest bent en het samen matcht dan ben je dat niet meer bij elkaar.
Muurbloempjes zijn ook niet achterlijk hoor, die pikken hun mede-muurbloempjes er wel tussenuitquote:Op maandag 11 februari 2013 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje leuk reageren is niet zo spannend lijkt me.
Dat laatste weet ik niet, maar hoe gaan die verlegen mensen bij elkaar in de buurt komen dan? Die ontwijken elkaar wel.. Dat is minder eng.
Nou.. Volgens mij valt dat vies tegenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muurbloempjes zijn ook niet achterlijk hoor, die pikken hun mede-muurbloempjes er wel tussenuit
Ja als ze dat niet doen moeten ze ook niet zeuren dat ze alleen zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou.. Volgens mij valt dat vies tegen
Jij zal het wel weten![]()
Verlegen is iets anders dan onzekerquote:Op maandag 11 februari 2013 12:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach hou toch op, een beetje verlegen meisje is echt geen afknapper ofzo, als man hoef je daarmee niet aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |