wat een homo ben jijquote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Gevolg: nog steeds maagd.
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
Ja dit ken ik.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
Klinkt plausibel dit.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
[..]
Respect? tis niet zijn keuze hoorquote:Op maandag 18 april 2011 02:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Respect voor jou dat je op die leeftijd nog maagd bent.
Ik snap jouw vergelijking niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef superoperator het volgende:
[..]
Respect? tis niet zijn keuze hoor
je zegt toch ook niet respect voor Hitler omdat hij vroeger al een euro zonde wilde maken:S
eerlijk gezegd snap ik het ook niet helemaal maar het komt er op neer dat ik vind dat je alleen respect voor zoiets mag hebben als hij bij wijze van spreken al 60 vrouwen heeft afgewezen die met hem naar bed wilden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik snap jouw vergelijking niet.
Lul niet. Eerste keer was one-night-stand, was dronken en weet er weinig van. Zou t zo weer doen, gewoon om de 'druk' eraf te halen.quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
[..]
Rot op.
ja das een goeie.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Flixxy het volgende:
. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je nu nog maagd bent, dan is er iets mis met je. Dan doe je iets niet goed of je bent lelijk of....
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex.
Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld.quote:
1) Je weet niet wat pesten is.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |