abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2013 @ 23:37:00 #61
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_122400305
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef superoperator het volgende:

[..]

Respect? tis niet zijn keuze hoor

je zegt toch ook niet respect voor Hitler omdat hij vroeger al een euro zonde wilde maken:S
Ik snap jouw vergelijking niet.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_122401999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik snap jouw vergelijking niet.
eerlijk gezegd snap ik het ook niet helemaal maar het komt er op neer dat ik vind dat je alleen respect voor zoiets mag hebben als hij bij wijze van spreken al 60 vrouwen heeft afgewezen die met hem naar bed wilden.
I'm so happy I could scream!
pi_122403372
ik ken iemand die 28 en nog maagd is. Doe er wat aan nu het nog kan en voordat het een groot probleem voor je wordt.
pi_122416839
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.

[..]

Rot op.
Lul niet. Eerste keer was one-night-stand, was dronken en weet er weinig van. Zou t zo weer doen, gewoon om de 'druk' eraf te halen.

Overigens moet je je niet zoveel aantrekken van je vrienden, en lekker doen wat je zelf wilt.
pi_122417055
Overigens mensen die hier roepen: "je hebt respect voor je lichaam", "wat knap", "je bent geen SOA bank" etc :') Te triest voor woorden. Als ie er niet meer zou zitten, zou hij het hier niet posten.

Met die conclusie heb ik (en alle andere niet-maagden) dus geen respect voor mijn lichaam, en ben ik een wandelende SOA? Seks wanneer je volwassen bent is volkomen normaal. Wanneer TS hier komt met een probleem, moet je het niet downplayen dat t allemaal wel goed is dat hij maagd is. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
pi_122420652
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Flixxy het volgende:
. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
ja das een goeie.
ben niet veeleisend, zuip regelmatig en toch niks te neuken
pi_122436213
Als je nu nog maagd bent, dan is er iets mis met je. Dan doe je iets niet goed of je bent lelijk of....
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_122440235
NS Centraal station grgr
pi_122443293
Alsof de eerste keer nou echt wat voor stelt :')
Als je het echt zo speciaal wilt maken, wacht dan tot je gaat trouwen ofzo.
Maar anders, gewoon er voor gaan, en ik weet niet maar zijn jou vrienden dan ook nog maagd dan ofzo?
Anders snap ik de vergelijking niet helemaal.

PS: Je kan je opgeven bij zo'n programma op RTL 4 om je te laten 'ontknapen' _O-
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zondag 3 februari 2013 @ 22:38:30 #70
236046 NotYou
tigerblood
pi_122443634
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je nu nog maagd bent, dan is er iets mis met je. Dan doe je iets niet goed of je bent lelijk of....
HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_122443972
Schrijf je in op een datingssite?
Rustig aan.
pi_122444295
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex. _O-
:')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 3 februari 2013 @ 22:49:59 #73
236046 NotYou
tigerblood
pi_122444452
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

:')
Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_122444713
quote:
13s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld. ^O^
1) Je weet niet wat pesten is.

2) Het is meestal handig om direct te zeggen dat er iets mis is, maar dat betekent niet dat het niet gefixed kan worden. In mijn geval is er ook iets mis, maar dat kan gefixed worden met medicijnen. In het geval van TS weet ik nog niet genoeg om adviezen te geven.

3) Het boeit me geen flikker hoe je over me denkt.
pi_122444817
Jullie weten dat dit topic bijna 2 jaar oud is?
  zondag 3 februari 2013 @ 23:02:07 #76
236046 NotYou
tigerblood
pi_122445325
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

1) Je weet niet wat pesten is.

2) Het is meestal handig om direct te zeggen dat er iets mis is, maar dat betekent niet dat het niet gefixed kan worden. In mijn geval is er ook iets mis, maar dat kan gefixed worden met medicijnen. In het geval van TS weet ik nog niet genoeg om adviezen te geven.

3) Het boeit me geen flikker hoe je over me denkt.
Allereerst wil ik graag even aangeven dat ik je woordkeuze kwetstend vind richting homoseksuelen. Ook weet ik wel degelijk wat pesten is maar kan natuurlijk enkel Comp_Lex zielig zijn, want hij wordt/is vreselijk gepest en al het andere valt naast zijn leed enorm mee. Verder is direct zeggen dat er iets mis is, iets anders dan iemand gelijk maar verbaal aanvallen:

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is niet aan jou om zo stellig te verkondigen dat er iets mis is met OP. Je kent hem niet, weet buiten het in dit topic geposte waarschijnlijk niets van hem. :W

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef opreis het volgende:
Nee. :D
Je suis Charlie Sheen
pi_122445364
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef opreis het volgende:
Nee, dat wist ik niet :P
Maar als de TS nog weer komt, dan kan hij mogelijk van mij adviezen krijgen als hij nog ergens mee zit.
pi_122445590
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

Allereerst wil ik graag even aangeven dat ik je woordkeuze kwetstend vind richting homoseksuelen. Ook weet ik wel degelijk wat pesten is maar kan natuurlijk enkel Comp_Lex zielig zijn, want hij wordt/is vreselijk gepest en al het andere valt naast zijn leed enorm mee. Verder is direct zeggen dat er iets mis is, iets anders dan iemand gelijk maar verbaal aanvallen:

[..]

Het is niet aan jou om zo stellig te verkondigen dat er iets mis is met OP. Je kent hem niet, weet buiten het in dit topic geposte waarschijnlijk niets van hem. :W

[..]

Nee. :D
Alsjeblieft, je hebt het laatste woord.
  zondag 3 februari 2013 @ 23:05:34 #79
236046 NotYou
tigerblood
pi_122445592
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar als de TS nog weer komt, dan kan hij mogelijk van mij adviezen krijgen als hij nog ergens mee zit.
Ja OP, vooraal adviezen aannemen van deze man. Succes gegarandeerd. _O-
Je suis Charlie Sheen
  zondag 3 februari 2013 @ 23:06:51 #80
236046 NotYou
tigerblood
pi_122445696
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Alsjeblieft, je hebt het laatste woord.
Is dit een anti-pest tactiek van je? O+
Je suis Charlie Sheen
pi_122446082
Zelfs lelijke mensen kunnen hun maagdelijkheid verliezen, alleen verklaard wel waarom je je zou schamen tegenover je vrienden xD

Maaaarja, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_122446365
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Zelfs lelijke mensen kunnen hun maagdelijkheid verliezen, alleen verklaard wel waarom je je zou schamen tegenover je vrienden xD

Maaaarja, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Nee, je kunt meer riemen krijgen. De TS doet zelf iets fout, ook al is het iets heel miniems als "in the wrong place at the wrong time". In dat geval moet hij het ergens anders gaan zoeken / op meerdere plekken gaan zoeken.
pi_122446672
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mwah denk het niet

Laatste bezoek657 dagen, 11 uur geleden.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 02:28:30 #84
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122452834
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef JaliD het volgende:
Komt vanzelf wel, en ja, dump die vrienden zou ik zeggen.
Wat een kutkick :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef thermolegging het volgende:
Het is toch goed dat je nog maagd bent op je 23ste? Minder kans op soa's, minder kans dat je een wandelende soa bank bent etcetera. Echt, wees blij, en heb je lichaam lief.
Want als je voor je 23e seks hebt gehad ben je een slet geweest? Beetje rare redenering :P
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Flixxy het volgende:
Overigens mensen die hier roepen: "je hebt respect voor je lichaam", "wat knap", "je bent geen SOA bank" etc :') Te triest voor woorden. Als ie er niet meer zou zitten, zou hij het hier niet posten.

Met die conclusie heb ik (en alle andere niet-maagden) dus geen respect voor mijn lichaam, en ben ik een wandelende SOA? Seks wanneer je volwassen bent is volkomen normaal. Wanneer TS hier komt met een probleem, moet je het niet downplayen dat t allemaal wel goed is dat hij maagd is. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
Dit dus _O_

En verder dus kutkick omdat er niks nieuws is toegevoegd aan dit topic en de TS dit toch niet meer leest :')
Fuck the EBU.
pi_122452972
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
NS Centraal station grgr
iets over gratis kontjes op het station bij het fietsenrek zeker? gr
pi_122453007
quote:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
Hoe meer ik tegenwoordig van bil ga, hoe meer ik de eerste keer vergeet. De eerste keer is echt prutsen en het zou mij nu echt geen reet uitmaken wie het zou zijn geweest. Zo speciaal was het nou ook weer niet.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 02:41:25 #87
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122453048
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef Dimens het volgende:

[..]

Hoe meer ik tegenwoordig van bil ga, hoe meer ik de eerste keer vergeet. De eerste keer is echt prutsen en het zou mij nu echt geen reet uitmaken wie het zou zijn geweest. Zo speciaal was het nou ook weer niet.
Idd, zie het eerder als een duistere pagina in mijn (vroegere) seksleven :')
De eerste keer... Toen ik nog slecht in bed was :') _O-
Fuck the EBU.
pi_122453220
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Idd, zie het eerder als een duistere pagina in mijn (vroegere) seksleven :')
De eerste keer... Toen ik nog slecht in bed was :') _O-
Ik zie het eerder als iets net zoals alle andere eerste keren en ervaringen. Niet de moeite om actief te onthouden en van mening zijn dat het een speciaal moment was.
pi_122453243
quote:
Pfff, romantisch geneuzel. Ga lekker naar een prostituee. Ik garandeer je dat je een ongelooflijk goeie ervaring zult hebben ^O^.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')