Ik snap jouw vergelijking niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef superoperator het volgende:
[..]
Respect? tis niet zijn keuze hoor
je zegt toch ook niet respect voor Hitler omdat hij vroeger al een euro zonde wilde maken:S
eerlijk gezegd snap ik het ook niet helemaal maar het komt er op neer dat ik vind dat je alleen respect voor zoiets mag hebben als hij bij wijze van spreken al 60 vrouwen heeft afgewezen die met hem naar bed wilden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik snap jouw vergelijking niet.
Lul niet. Eerste keer was one-night-stand, was dronken en weet er weinig van. Zou t zo weer doen, gewoon om de 'druk' eraf te halen.quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
[..]
Rot op.
ja das een goeie.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Flixxy het volgende:
. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je nu nog maagd bent, dan is er iets mis met je. Dan doe je iets niet goed of je bent lelijk of....
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
HAHAHA. TS wordt gepest door Comp_Lex.
Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld.quote:
1) Je weet niet wat pesten is.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zelf aan de lopende band zielig doen maar als je de gelegenheid krijgt wel lekker trappen naar een ander. Jij hebt je recht van janken voor de komende 2 jaar wat mij betreft verspeeld.
Allereerst wil ik graag even aangeven dat ik je woordkeuze kwetstend vind richting homoseksuelen. Ook weet ik wel degelijk wat pesten is maar kan natuurlijk enkel Comp_Lex zielig zijn, want hij wordt/is vreselijk gepest en al het andere valt naast zijn leed enorm mee. Verder is direct zeggen dat er iets mis is, iets anders dan iemand gelijk maar verbaal aanvallen:quote:Op zondag 3 februari 2013 22:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
1) Je weet niet wat pesten is.
2) Het is meestal handig om direct te zeggen dat er iets mis is, maar dat betekent niet dat het niet gefixed kan worden. In mijn geval is er ook iets mis, maar dat kan gefixed worden met medicijnen. In het geval van TS weet ik nog niet genoeg om adviezen te geven.
3) Het boeit me geen flikker hoe je over me denkt.
Het is niet aan jou om zo stellig te verkondigen dat er iets mis is met OP. Je kent hem niet, weet buiten het in dit topic geposte waarschijnlijk niets van hem.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je nu nog maagd bent, dan is er iets mis met je. Dan doe je iets niet goed of je bent lelijk of....
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef opreis het volgende:
Jullie weten dat dit topic bijna 2 jaar oud is?
Nee, dat wist ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef opreis het volgende:
Jullie weten dat dit topic bijna 2 jaar oud is?
Alsjeblieft, je hebt het laatste woord.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Allereerst wil ik graag even aangeven dat ik je woordkeuze kwetstend vind richting homoseksuelen. Ook weet ik wel degelijk wat pesten is maar kan natuurlijk enkel Comp_Lex zielig zijn, want hij wordt/is vreselijk gepest en al het andere valt naast zijn leed enorm mee. Verder is direct zeggen dat er iets mis is, iets anders dan iemand gelijk maar verbaal aanvallen:
[..]
Het is niet aan jou om zo stellig te verkondigen dat er iets mis is met OP. Je kent hem niet, weet buiten het in dit topic geposte waarschijnlijk niets van hem.
[..]
Nee.
Ja OP, vooraal adviezen aannemen van deze man. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet
Maar als de TS nog weer komt, dan kan hij mogelijk van mij adviezen krijgen als hij nog ergens mee zit.
Is dit een anti-pest tactiek van je?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Alsjeblieft, je hebt het laatste woord.
Nee, je kunt meer riemen krijgen. De TS doet zelf iets fout, ook al is het iets heel miniems als "in the wrong place at the wrong time". In dat geval moet hij het ergens anders gaan zoeken / op meerdere plekken gaan zoeken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Zelfs lelijke mensen kunnen hun maagdelijkheid verliezen, alleen verklaard wel waarom je je zou schamen tegenover je vrienden xD
Maaaarja, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Mwah denk het nietquote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet
Maar als de TS nog weer komt, dan kan hij mogelijk van mij adviezen krijgen als hij nog ergens mee zit.
Wat een kutkickquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef JaliD het volgende:
Komt vanzelf wel, en ja, dump die vrienden zou ik zeggen.
Want als je voor je 23e seks hebt gehad ben je een slet geweest? Beetje rare redeneringquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef thermolegging het volgende:
Het is toch goed dat je nog maagd bent op je 23ste? Minder kans op soa's, minder kans dat je een wandelende soa bank bent etcetera. Echt, wees blij, en heb je lichaam lief.
Dit dusquote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Flixxy het volgende:
Overigens mensen die hier roepen: "je hebt respect voor je lichaam", "wat knap", "je bent geen SOA bank" etcTe triest voor woorden. Als ie er niet meer zou zitten, zou hij het hier niet posten.
Met die conclusie heb ik (en alle andere niet-maagden) dus geen respect voor mijn lichaam, en ben ik een wandelende SOA? Seks wanneer je volwassen bent is volkomen normaal. Wanneer TS hier komt met een probleem, moet je het niet downplayen dat t allemaal wel goed is dat hij maagd is. Geef liever tips hoe hij wel kan krijgen wat hij wilt; een (leuk) meisje voor de eerste keer.
Hoe meer ik tegenwoordig van bil ga, hoe meer ik de eerste keer vergeet. De eerste keer is echt prutsen en het zou mij nu echt geen reet uitmaken wie het zou zijn geweest. Zo speciaal was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
Idd, zie het eerder als een duistere pagina in mijn (vroegere) sekslevenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe meer ik tegenwoordig van bil ga, hoe meer ik de eerste keer vergeet. De eerste keer is echt prutsen en het zou mij nu echt geen reet uitmaken wie het zou zijn geweest. Zo speciaal was het nou ook weer niet.
Ik zie het eerder als iets net zoals alle andere eerste keren en ervaringen. Niet de moeite om actief te onthouden en van mening zijn dat het een speciaal moment was.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, zie het eerder als een duistere pagina in mijn (vroegere) seksleven
De eerste keer... Toen ik nog slecht in bed was![]()
Pfff, romantisch geneuzel. Ga lekker naar een prostituee. Ik garandeer je dat je een ongelooflijk goeie ervaring zult hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |