Klopt, die kunnen er meteen voor indien ze willen.quote:Op maandag 18 april 2011 02:28 schreef mymih het volgende:
Vrouwen hebben daar minder last van denk ik
Rot op.quote:
De eerste keer dat je met klapperende oren iemand volblaft vergeet je ook niet en dat is waarschijnlijk niet bij de eerste keer het geval. Gewoon doen, als je op dreef bent zal die eerste keer je een worst wezenquote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
Mag ik dit even ontkrachten? "De eerste keer" stelt geen ruk voor en er wordt veel te moeilijk over gedaan. Tevens is het geen doel, dus ik snap het hele probleem niet.quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
quote:Op maandag 18 april 2011 02:41 schreef n8n het volgende:
[..]
De eerste keer dat je met klapperende oren iemand volblaft vergeet je ook niet en dat is waarschijnlijk niet bij de eerste keer het geval. Gewoon doen, als je op dreef bent zal die eerste keer je een worst wezen
@ TS, zie hier de tips van mannen met ervaring. Al is het voor jou de eerste keer en mss ook voor haar, schijt aan wat je partner voelt, gewoon doorrammen dus.quote:Op maandag 18 april 2011 02:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mag ik dit even ontkrachten? "De eerste keer" stelt geen ruk voor en er wordt veel te moeilijk over gedaan. Tevens is het geen doel, dus ik snap het hele probleem niet.
Wat heeft de waarde die je hecht aan de eerste keer te maken met wat je partner voelt?quote:Op maandag 18 april 2011 02:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
@ TS, zie hier de tips van mannen met ervaring. Al is het voor jou de eerste keer en mss ook voor haar, schijt aan wat je partner voelt, gewoon doorrammen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op maandag 18 april 2011 03:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat heeft de waarde die je hecht aan de eerste keer te maken met wat je partner voelt?Het is iets wat je samen deelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Is me nog steeds niet duidelijk wat het met doorrammen te maken heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 03:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is iets wat je samen deelt.
ditquote:Op maandag 18 april 2011 03:12 schreef psychosomatic het volgende:
Dus als je een leuke meid ontmoet die wel zin heeft ga jij je zorgen zitten maken of je vrienden haar eigenlijk wel paal-waardig vinden? Dan heb je of hele kut vrienden als ze jouw eerste keer gaan afzeiken of maak jij je gewoon teveel zorgen om niks. Hoe dan ook, jij moet gewoon altijd, in alles, je eigen weg in slaan. Er is niks erger dan spijt om dingen die je niet hebt gedaan.
Dit.quote:Op maandag 18 april 2011 08:02 schreef Grunge. het volgende:
Kieskeurig: op zich tof. Je iets aantrekken van wat je vrienden vinden: WTF.
En je zit er nog mee ook, blijkt. Dat lijkt me toch belangrijker dan wat je vrienden vinden___!
Door schijt aan je vrienden hun mening te hebben en doen op wat jij zelf goed vindt.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Gevolg: nog steeds maagd.
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rot op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |