Denk het wel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik moet toch een klankbord hebben hè. Fok is dat voor mij wanneer ik me down voel. Als ik het anoniem van me af praat, voel ik me beter. Geen hulp nodig, tenminste niet in de gedachte vorm. Een fok meet hier in de buurt zou wel leuk zijn, maar voel wel wat drempelvrees. Mag je daar zomaar een topic voor starten?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:26 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.
TS komt hier toch allang niet meer. Het is een heel oud topic dat van de een of andere een necrobump heeft gekregen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het wel hoorAnders merk je vanzelf wel als 'ie weer gesloten wordt.
En ik ga binnenkort ook naar een meet, en daarvan weet ik ook nog niet zo goed of ik 't wel durf, en ik ben juist vrij spontaan en outgoing, dus die drempelvrees wat een meet betreft is niet heel vreemd
Maar open sowieso een eigen topic als je over dit soort dingen wil praten, want we zitten nu al 3 pagina's TS' topic te verneuken
Is dat grappig? Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.quote:
Ohja, dat was dezequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:45 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
TS komt hier toch allang niet meer. Het is een heel oud topic dat van de een of andere een necrobump heeft gekregen.
Waarschijnlijk om dat híj dan iets doet waardoor het lukt, en jij iets níét doet waardoor het niet lukt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Is dat grappig? Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.
Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, dat was deze
[..]
Waarschijnlijk om dat híj dan iets doet waardoor het lukt, en jij iets níét doet waardoor het niet lukt.
Misschien omdat hij het initiatief neemt en op vrouwen afstapt in plaats van verongelijkt af te wachten. Misschien omdat hij zichzelf niet ontzettend zielig vindt vanwege z'n autisme of misschien omdat hij nog wel enige moeite doen voor een relatie/scharrel/one night stand in plaats van leuk naar de hoeren te gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Is dat grappig. Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.
Al deed ik wel moeite, maakt geen verschil. Ik ben niet altijd zo non-actief geweest. De gedachte is nu ondertussen angstaanjagend. Verder, zie mijn vorige post. Ik had het over karma, en niet zozeer over wat hij goed doet. Het is toch niet echt eerlijk dat iemand met zoveel negatieve trekken beloond wordt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien omdat hij het initiatief neemt en op vrouwen afstapt in plaats van verongelijkt af te wachten. Misschien omdat hij zichzelf niet ontzettend zielig vindt vanwege z'n autisme of misschien omdat hij nog wel enige moeite doen voor een relatie/scharrel/one night stand in plaats van leuk naar de hoeren te gaan.
Dat heeft toch ook allemaal niks met het krijgen van een vriendin te makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.
Je komt behoorlijk arrogant, afgunstig en negatief over. Zeker voor iemand die hoeren neukt, waarmee het trouwens nog maar de vraag is of jij nooit iemand iets misdaan hebt. Zou jij het een goede deal vinden om voor 50 euro aan een lul te zuigen/geneukt te worden? Zou jij daar wel in voor zijn of voelt meneer de ambitieuze masterstudent zich daar toch flink wat te goed voor?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.
Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook allemaal niks met het krijgen van een vriendin te maken
Hij heeft gewoon skills, jij niet. Dáár gaat het om.
Ik ben hetero, dus die vergelijking slaat de plank mis. Het antwoord lijkt me wel duidelijk, tenzij ik als prostitué vrouwelijke klanten bedien. Arrogant vind ik mezelf overigens niet. Sterker nog, ik wou dat ik hem was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je komt behoorlijk arrogant, afgunstig en negatief over. Zeker voor iemand die hoeren neukt, waarmee het trouwens nog maar de vraag is of jij nooit iemand iets misdaan hebt. Zou jij het een goede deal vinden om voor 50 euro aan een lul te zuigen/geneukt te worden? Zou jij daar wel in voor zijn of voelt meneer de ambitieuze masterstudent zich daar toch flink wat te goed voor?![]()
Misschien zo maar eens een poll openen in R&P. Benieuwd waar vrouwen meer moeite mee zouden hebben als potentiele partner: Iemand die in het verleden herhaaldelijk is vreemdgegaan of een hoerenloper.
Niet bij al het geld dat jij verwacht te gaan verdienen na je master, obviously. Protip: niet alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?
Ja, daar moet je niet voor bij mij wezenquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?
Geloof je dat zelf? Wat heb jij meer te bieden dan? Je kunt wel druk bezig zijn met overal en nergens.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:56 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Al deed ik wel moeite, maakt geen verschil. Ik ben niet altijd zo non-actief geweest. De gedachte is nu ondertussen angstaanjagend. Verder, zie mijn vorige post. Ik had het over karma, en niet zozeer over wat hij goed doet. Het is toch niet echt eerlijk dat iemand met zoveel negatieve trekken beloond wordt.
Denk je dat zo'n hoer wel op oude, lelijke, dikke hoerenlopers valt? Is geen lust, is werk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hetero, dus die vergelijking slaat de plank mis. Het antwoord lijkt me wel duidelijk, tenzij ik als prostitué vrouwelijke klanten bedien. Arrogant vind ik mezelf overigens niet. Sterker nog, ik wou dat ik hem was.
Het is toch wel wat anders om betaald naar bed te gaan met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je geen homo bent dan met iemand van het andere geslacht betaald naar bed gaan. 'Hoerenlopers' zijn overigens geenszins oud, lelijk of dik (al zijn die er natuurlijk ook bij). De meeste 'hoerenlopers' die ik zie, zien er doodnormaal uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk je dat zo'n hoer wel op oude, lelijke, dikke hoerenlopers valt? Is geen lust, is werk.
Het is niet zo dat ze het niet zouden accepteren, maar toch mogen ze het onder geen enkel beding weten. Ik wil niet praten met mijn ouders over dit soort dingen, en dat zal ook zo blijven. Je advies is me verder nog altijd niet concreet genoeg, zomaar wat kletsen met een begeleider en wat uitproberen... Je advies is allemaal cliché gebeuren dat ik allemaal al eerder gehoord heb. Geef me nu eens een bullet list of zo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:47 schreef Schaapje1987 het volgende:
Na het lezen van deze topic en alle berichten kan ik er uit op halen dat jij wel hulp wilt maar er zelf niet 100% achter staat. Zolang JIJ er niet 100% achter staat om jezelf te verbeteren dan gaat het ook niet proberen.
Doe godverdomme is niet zo zielig en ga er aan werken.
Ik heb 2 jaar geleden zelf de stap genomen om bij de school begeleidster een afspraak te maken omdat ik zelf ook niet "sociaal" genoeg was voor mijn opleiding en de stages waarbij ik "sociaal" moest zijn. Dit heb ik 1 school jaar gedaan, welke week een gesprek van een half uur tot een uur, dit ging niet eens over mijzelf maar over school, hoe het ging, wat ik doe, hoe het verder gaat in mijn leven, hobbies, vrienden, uitgaan, sociaal contact, enzovoorts. Dit lijkt niks en onzinnig maar ik had gewoon iemand nodig waarmee ik even kon praten. Het sociale gedeelte (praten met andere/vreemden) gaat daarna vanzelf en je zult verbijsterd staan van het resultaat. MAAR DIT WERKT ALLEEN ALS JIJ ER VOOR OPEN STAAT EN ZELF DE STAP WILT ZETTEN! Over een jaar kan je er op terug kijken en zelf inzien dat je jezelf verbeterd heb. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.
Zolang jij achter de computer blijft zitten en zielig gaat doen over wat jij wilt maar niet kan doen en er zelf ook niks aan wilt veranderen, dan zal dit ook niet gebeuren. Als jouw ouders het niet kunnen accepteren dat jij hulp hiervoor nodig heb dan kunnen ze de pot op want dan zijn het zeer trieste ouders, ook al zijn ze van "oude stempel". Desnoods als je het er met je ouders een keer over heb kunnen zij jou misschien zelfs helpen en zijn ze bereid de rekening te betalen. Het zijn tenslotte je ouders. Daarnaast nog een tip: schaamte zit tussen je oren.
Zet de stap en je zult geheid resultaat zien na een tijdje.
GTL.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:03 schreef Marx1990 het volgende:
Geef me nu eens een bullet list of zo.
"Je advies is niet concreet genoeg, geef eens een bullet list"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:03 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze het niet zouden accepteren, maar toch mogen ze het onder geen enkel beding weten. Ik wil niet praten met mijn ouders over dit soort dingen, en dat zal ook zo blijven. Je advies is me verder nog altijd niet concreet genoeg, zomaar wat kletsen met een begeleider en wat uitproberen... Je advies is allemaal cliché gebeuren dat ik allemaal al eerder gehoord heb. Geef me nu eens een bullet list of zo.
Túúrlijk, dát zal de oorzaak zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Ben je ongesteld of zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:09 schreef Victor_J het volgende:
Wtf kan hier geen apart subforum voor gemaakt worden? Dit soort topics worden letterlijk dagelijks geopend met dagelijks dezelfde reply's, "ben je homo", "is niet erg komt wel", "geeft niet ik ben 35 boeit niet" blabla.
Gewoon standaard subforum met 30 sticky topics per leeftijd waar iedereen mag mekkeren en zeiken over zijn maagdheid
Het komt eigenlijk allemaal neer op "ga naar een therapeut/psych". Geweldig advies ja, niet dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Je advies is niet concreet genoeg, geef eens een bullet list"
Gast, JIJ bent hier degene die ergens mee zit.
JIJ bent degene die daar wat aan moet doen.
Je hebt genoeg tips en advies gekregen om er wat mee te kunnen doen.
Dat je dat niet doet, is jouw keuze. Maar ga niet door lopen zeuren als je er toch niks aan wilt doen.
In vorm ben ik geweest, maakte niks uit. Een kleurtje is geen optie, want mijn huid is te gevoelig en verbrand meteen. Mijn garderobe is wel in orde.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:58 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Túúrlijk, dát zal de oorzaak zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |