abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:30:12 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122494130
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:03 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als ik wist hoe dat moest en als het mij de moeite waard was, dan deed ik het. Geen van beide zijn het geval, dus ik verkies de weg van de minste weerstand. Ik heb geen zin in aan afwijzingen gerelateerde frustraties. Daar heb ik genoeg van.

Ik ben geen maagd meer overigens.
Zo blijf je wel eeuwig single, ja ^O^
Fuck the EBU.
pi_122494358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zo blijf je wel eeuwig single, ja ^O^
Dat heb ik geaccepteerd. Als autist zijnde is het tien keer zo moeilijk succes te hebben op dat vlak, en ik heb daar geen zin in.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:40:33 #103
288245 crew  Moira
pi_122494390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:39 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Dat heb ik geaccepteerd. Als autist zijnde is het tien keer zo moeilijk succes te hebben op dat vlak, en ik heb daar geen zin in.
Als jij daar vrede mee hebt is dat prima toch :)
Op ieder potje past een dekseltje, maar als dat jou te veel moeite kost en de dat er niet voor over hebt, tsja, is jouw keuze :)
Fuck the EBU.
pi_122494434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als jij daar vrede mee hebt is dat prima toch :)
Op ieder potje past een dekseltje, maar als dat jou te veel moeite kost en de dat er niet voor over hebt, tsja, is jouw keuze :)
In ieder geval fijn dat je me niet op andere gedachten probeert te brengen, want veel mensen proberen dat wel. Ik begrijp niet wat mensen ertegen hebben als je het bijltje erbij neergooit als iets gewoon echt niet gaat.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:45:35 #105
288245 crew  Moira
pi_122494490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:42 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

In ieder geval fijn dat je me niet op andere gedachten probeert te brengen, want veel mensen proberen dat wel. Ik begrijp niet wat mensen ertegen hebben als je het bijltje erbij neergooit als iets gewoon echt niet gaat.
Kijk, als je erbij gaat huilen dat je nooit een vriendin krijgt moet je daar bij mij ook niet mee komen aankloppen.
Maar jij zegt het zelf te accepteren, dan heb je er vrede mee. Als jij zo ook gelukkig kan zijn, waarom zou ik dat dan uit je hoofd proberen te nemen? Dat ik het zelf anders zou doen heeft verder niks met jouw mening te maken :)
Fuck the EBU.
pi_122494567
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk, als je erbij gaat huilen dat je nooit een vriendin krijgt moet je daar bij mij ook niet mee komen aankloppen.
Maar jij zegt het zelf te accepteren, dan heb je er vrede mee. Als jij zo ook gelukkig kan zijn, waarom zou ik dat dan uit je hoofd proberen te nemen? Dat ik het zelf anders zou doen heeft verder niks met jouw mening te maken :)
Eerlijk gezegd ben ik er niet altijd even happy mee, maar het is minder erg dan een verwoestende afwijzing. Ondanks al mijn pogingen om 'sociaal' te zijn, zijn mijn sociale vaardigheden slecht. Bovendien, afwijzing leidt bij mij hoofdzakelijk tot depressie, en daar heb ik geen behoefte aan.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:55:02 #107
288245 crew  Moira
pi_122494636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:49 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik er niet altijd even happy mee, maar het is minder erg dan een verwoestende afwijzing. Ondanks al mijn pogingen om 'sociaal' te zijn, zijn mijn sociale vaardigheden slecht. Bovendien, afwijzing leidt bij mij hoofdzakelijk tot depressie, en daar heb ik geen behoefte aan.
Heb je er nooit eens aan gedacht om de oorzaken van die sociale problemen en afwijzingen aan te pakken? Veel mensen maken veel afwijzingen mee, maar worden daar niet depressief van, die zitten er even mee, en gooien het daarna weer vrolijk over hun schouder.

Maargoed 't gaat eigenlijk ergens anders over :@
Fuck the EBU.
pi_122494649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heb je er nooit eens aan gedacht om de oorzaken van die sociale problemen en afwijzingen aan te pakken? Veel mensen maken veel afwijzingen mee, maar worden daar niet depressief van, die zitten er even mee, en gooien het daarna weer vrolijk over hun schouder.

Maargoed 't gaat eigenlijk ergens anders over :@

De oorzaak is autisme. Dat zeg ik net. En dat is per definitie ongeneeslijk, je zit er je hele leven mee als je ermee geboren bent.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:57:15 #109
288245 crew  Moira
pi_122494684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

De oorzaak is autisme. Dat zeg ik net. En dat is per definitie ongeneeslijk.
Weet ik, maar het hoeft niet zo te zijn dat omdát je autistisch bent je geen relatie kan krijgen en niet met afwijzingen om kan gaan. Dat het moeilijker is, dat is vaak zo, maar maakt het niet onmogelijk. Ook autisten kunnen dingen leren of beter met dingen leren omgaan (ben niet vreemd met autisme). :)
En nee ik probeer je niet over te halen haha, maar soms is het wel fijn om een wat roziger kijk op de wereld te hebben :)
Fuck the EBU.
pi_122494715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het hoeft niet zo te zijn dat omdát je autistisch bent je geen relatie kan krijgen en niet met afwijzingen om kan gaan. Ook autisten kunnen dingen leren of beter met dingen leren omgaan (ben niet vreemd met autisme). :)
Mijn pogingen tot self-improvement hebben niet veel opgeleverd tot nu toe. Heb wel in de stad waar ik studeer wat vrienden gemaakt, maar ik ben nog geen stap dichter bij een vriendin. Ik ben er pissig over dat mijn inspanningen om 'sociaal' te zijn volslagen nutteloos zijn gebleken.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 01:01:01 #111
288245 crew  Moira
pi_122494747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Mijn pogingen tot self-improvement hebben niet veel opgeleverd tot nu toe. Heb wel in de stad waar ik studeer wat vrienden gemaakt, maar ik ben nog geen stap dichter bij een vriendin. Ik ben er pissig over dat mijn inspanningen om 'sociaal' te zijn volslagen nutteloos zijn gebleken.
Als je jezelf open blijft stellen zonder verwachtingen kan het zomaar zijn dat er vanzelf iets op je pad komt :) Dat hoeft je verder helemaal geen moeite te kosten, zolang je je sociaal maar niet helemaal op gaat sluiten. Maar je zegt dat je al wel wat vrienden hebt gemaakt dus dat is sowieso al een opening :)
Fuck the EBU.
pi_122494789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je jezelf open blijft stellen zonder verwachtingen kan het zomaar zijn dat er vanzelf iets op je pad komt :) Dat hoeft je verder helemaal geen moeite te kosten, zolang je je sociaal maar niet helemaal op gaat sluiten. Maar je zegt dat je al wel wat vrienden hebt gemaakt dus dat is sowieso al een opening :)
Dat zijn ook niet echt helden op het vlak van vrouwen. Er is er één die een vriendin heeft. Ik zie eigenlijk niet in waarom ik me niet sociaal op zou sluiten, ik voel me vervreemd van de mens en de maatschappij en voel er niet veel voor om er deel aan te nemen.

Ik kan nauwelijks een gesprek gaande houden, dus ik heb geen idee hoe ik in godsnaam ooit een vrouw zou kunnen boeien. Ik geloof er niet in dat er 'zomaar' iets op mijn pad komt. Als man moet je een vrouw nu eenmaal iets te bieden hebben.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 01:05:28 #113
288245 crew  Moira
pi_122494835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:03 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Dat zijn ook niet echt helden op het vlak van vrouwen. Er is er één die een vriendin heeft. Ik zie eigenlijk niet in waarom ik me niet sociaal op zou sluiten, ik voel me vervreemd van de mens en de maatschappij en voel er niet veel voor om er deel aan te nemen.
Dat komt doordat je er nog niet voor beloond bent (dmv een prettig sociaal gevoel na er moeite voor te hebben gedaan), maar dat betekent niet dat je dat niet zal worden. Als je jezelf sociaal opsluit zal dat natuurlijk sowieso niet gebeuren.
Zolang het niet lukt, is er altijd wel iets wat je mis doet. Wat dat is kan iets heel kleins zijn waar een objectieve vriend soms mee kan helpen om je daarop te wijzen :)
Fuck the EBU.
pi_122494961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat komt doordat je er nog niet voor beloond bent (dmv een prettig sociaal gevoel na er moeite voor te hebben gedaan), maar dat betekent niet dat je dat niet zal worden. Als je jezelf sociaal opsluit zal dat natuurlijk sowieso niet gebeuren.
Zolang het niet lukt, is er altijd wel iets wat je mis doet. Wat dat is kan iets heel kleins zijn waar een objectieve vriend soms mee kan helpen om je daarop te wijzen :)
Heeft iemand al gedaan. Vrouwen vinden mij 'eng' of 'raar' of 'vreemd' omdat zij volgens mijn vriend dachten dat ik hen uitkleed met mijn ogen. Ik vermoed dat dat komt omdat ik moeite heb met oogcontact; dat ik klein ben helpt niet, want als ik omlaag kijk of wegkijk zijn mijn ogen natuurlijk zo bij een vrouw haar borsten zijn.

Het feit dat ik niet in staat ben tot small talk helpt ook niet: tenzij het gaat over een van mijn interesses of serieuze zaken als politiek, religie, filosofie, heb ik niks te zeggen, en laten dat nu net onderwerpen zijn waar je het niet over hebt als je uitgaat. Andere onderwerpen boeien me weinig, met als gevolg dat ik er een beetje bij hang in uitgaansgelegenheden en weinig zeg. Eventuele politieke studentenclubs heb ik een beetje naar gekeken, maar uiteindelijk hadden ze allemaal wel iets wat me niet aanstond (te veel verplichtingen, een toelatingsexamen, een ontgroening) en zelfs met leden van de studentenvereniging (geschiedenis), die dus hetzelfde studeren, kan ik slechts oppervlakkig communiceren: de meesten hebben geen zin in diepzinnige discussies over bv. negentiende-eeuwse natievorming.

Ik heb sowieso moeite met het volgen van de verschillende gesprekken in een groep. Daarnaast heb ik niet echt een gevoel voor humor zoals niet-autisten waardoor ik grappen niet grappig vind, ze niet fijn vindt, ze niet op prijs stel, tenminste als ze me niet ontgaan.

Ook ben ik chronisch verlegen. Dus als ik in mijn eentje ergens heenga en niemand zie die ik ken, dan zal ik niemand aanspreken. Die drempel is te hoog, met een brok in mijn keel en lood in mijn schoenen. Het feit dat ik dit nog erger heb bij vrouwen helpt natuurlijk niet.

Ik weet simpelweg niet hoe een vrouw te boeien, hoe ik haar interesse moet wekken en behouden (ervan uitgaande dat het me lukt een gesprek aan te knopen). Ik weet niet eens hoe ik een gesprek moet beginnen met zo'n doel in mijn achterhoofd. Hoe en wanneer moet ik mijn gevoelens kenbaar maken? Mensen voelen dat intuïtief, maar bij mij ontbreekt dat.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 01:20:24 #115
288245 crew  Moira
pi_122495013
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:16 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Heeft iemand al gedaan. Vrouwen vinden mij 'eng' of 'raar' of 'vreemd' omdat zij volgens mijn vriend dachten dat ik hen uitkleed met mijn ogen. Ik vermoed dat dat komt omdat ik moeite heb met oogcontact; dat ik klein ben helpt niet, want als ik omlaag kijk of wegkijk zijn mijn ogen natuurlijk zo bij een vrouw haar borsten zijn.

Het feit dat ik niet in staat ben tot small talk helpt ook niet: tenzij het gaat over een van mijn interesses of serieuze zaken als politiek, religie, filosofie, heb ik niks te zeggen, en laten dat nu net onderwerpen zijn waar je het niet over hebt als je uitgaat. Andere onderwerpen boeien me weinig, met als gevolg dat ik er een beetje bij hang in uitgaansgelegenheden en weinig zeg.

Ik heb sowieso moeite met het volgen van de verschillende gesprekken in een groep. Daarnaast heb ik niet echt een gevoel voor humor zoals niet-autisten waardoor ik grappen niet grappig vind, ze niet fijn vindt, ze niet op prijs stel, tenminste als ze me niet ontgaan.

Ook ben ik chronisch verlegen. Dus als ik in mijn eentje ergens heenga en niemand zie die ik ken, dan zal ik niemand aanspreken. Die drempel is te hoog, met een brok in mijn keel en lood in mijn schoenen. Het feit dat ik dit nog erger heb bij vrouwen helpt natuurlijk niet.

Ik weet simpelweg niet hoe een vrouw te boeien, hoe ik haar interesse moet wekken en behouden (ervan uitgaande dat het me lukt een gesprek aan te knopen). Ik weet niet eens hoe ik een gesprek moet beginnen met zo'n doel in mijn achterhoofd. Hoe en wanneer moet ik mijn gevoelens kenbaar maken? Mensen voelen dat intuïtief, maar bij mij ontbreekt dat.
Een aantal van die dingen kun je voor een groot deel gewoon leren, maar het blijft een lastige situatie, ja.
Jij bent gewoon niet voor iedereen weggelegd, laten we maar zeggen.
Maar dat betekent niet dat je ergens op jouw pad geen (autistisch) meisje/vrouw tegenkomt die jou niet eng/vreemd/raar vindt en dezelfde interesses deelt en jouw (gebrek aan) humor deelt en net zo chronisch verlegen is als jij :)
Fuck the EBU.
pi_122495060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Een aantal van die dingen kun je voor een groot deel gewoon leren, maar het blijft een lastige situatie, ja.
Jij bent gewoon niet voor iedereen weggelegd, laten we maar zeggen.
Maar dat betekent niet dat je ergens op jouw pad geen (autistisch) meisje/vrouw tegenkomt die jou niet eng/vreemd/raar vindt en dezelfde interesses deelt en jouw (gebrek aan) humor deelt en net zo chronisch verlegen is als jij :)
Hoe groot is de kans daar nu op? Autistische vrouwen vinden vaak genoeg een niet-autistisch vriendje. Bovendien is vier vijfde van alle autisten man.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:34:36 #117
288245 crew  Moira
pi_122505295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:25 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans daar nu op? Autistische vrouwen vinden vaak genoeg een niet-autistisch vriendje. Bovendien is vier vijfde van alle autisten man.
En genoeg niet-autistische vrouwen vinden een autistisch vriendje waar ze helemaal gek op zijn om wie hij is en hoe hij doet :)
Het is niet onmogelijk mop :* Dat je klaar bent met er moeite voor doen kan ik helemaal begrijpen als het zo lastig gaat, maar als ik jou was zou ik mezelf toch open gesteld houden en niet in een sociaal isolement terecht komen, daarmee sluit je namelijk wél al je kansen af :)
Fuck the EBU.
pi_122505541
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Gevolg: nog steeds maagd.
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
Dat je kieskeurig bent is geen enkel probleem, dat je ontmaagd wil worden door iemand waar je wat voor voelt is ook geen probleem, dat je wil dat het "speciaal" is is ook geen probleem.
Het enige probleem wat ik zie is dat je je aantrekt wat je vrienden ervan zouden vinden, dat is een slecht iets in mijn ogen...

De oplossing is simpel, geef wat minder om wat anderen denken en wat meer om wat jij denkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:42:25 #119
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_122505583
Oorzaak is niet dat je te kieskeurig bent, zet dat sprookje maar uit je hoofd.
pi_122505886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef ArtistA het volgende:
Oorzaak is niet dat je te kieskeurig bent, zet dat sprookje maar uit je hoofd.
Onzeker!!!!!! Niets kieskeurig
I'm so happy I could scream!
pi_122508197
Nou en!?! Wat maakt het uit dat je nog maagd bent!?! Ben zelf 20 en ook gewoon nog maagd! Moet je dan gelijk met de eerste de slet naar bed!?! Ik herken je gevoel, maar moet je dan omdat een ander stoere praatjes heeft ook maar zonje maagdelijkheid vergooien!? Ik vind dat heel dom. Echt geloof me, jou tijd komt nog wel, maar als je zo geforceerd en wanhopig zoekt dan word het niets, laat het gewoon op je af komen, en die leuke vriendin komt nog wel!!
pi_122508278
En trouwens je hoeft je nergens voor te schamen. Ik denk dat een vrouw liever een vent heeft, die nog maagd heeft dan een vent die al met tien sloeries naar bed is geweest.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:33:59 #123
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_122510278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef jobschuiltje het volgende:
En trouwens je hoeft je nergens voor te schamen. Ik denk dat een vrouw liever een vent heeft, die nog maagd heeft dan een vent die al met tien sloeries naar bed is geweest.
Laatst las ik dat vrouwen het vaak fijn vinden als een man wat ervaring heeft. Zo kwam naar voren dat hun ideale man bij voorkeur al met 10 vrouwen naar bed was geweest.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef jobschuiltje het volgende:
Nou en!?! Wat maakt het uit dat je nog maagd bent!?! Ben zelf 20 en ook gewoon nog maagd! Moet je dan gelijk met de eerste de slet naar bed!?! Ik herken je gevoel, maar moet je dan omdat een ander stoere praatjes heeft ook maar zonje maagdelijkheid vergooien!? Ik vind dat heel dom. Echt geloof me, jou tijd komt nog wel, maar als je zo geforceerd en wanhopig zoekt dan word het niets, laat het gewoon op je af komen, en die leuke vriendin komt nog wel!!
En hier kom je eerder gefrustreerd over... het maakt ook geen drol uit, maar als je achter elke zin een uitroepteken zet komt dat niet zo geloofwaardig over.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 20:58:35 #124
288245 crew  Moira
pi_122525931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef jobschuiltje het volgende:
Dat is dus niet waar. Zoals ArtistA al zegt hebben de meeste vrouwen (ik ben er één, ik denk ik zeg het even, aangezien veel mensen vaak niet de moeite nemen om even naar het icoontje te kijken :P ) liever een man met wat ervaring in bed. Die weet wat hij doet en hoe hij een vrouw kan verwennen, en kan er ook beter tegen op het moment dat de vrouw hém juist verwent. Dat is voor ons gewoon leuker ;)
Non-argument, dus.

Zegt niet dat vrouwen per se geen seks willen hebben met een maagd hoor, vind 't zelf wel schattig :P Maar het is voor velen slechts een voorkeur. Voor ons is het gewoon vaak wat 'gedoe' om een maagd dan te 'leren' wat hij allemaal in bed moet doen om het zo leuk en lekker mogelijk te maken, voor het ook echt op hun eigen niveau zit.

Ben ook van mening dat je het meeste op seksueel gebied leert op het moment dat je langere tijd een vaste relatie hebt, op die manier ontwikkel je een vertrouwensband samen en ga je veel meer experimenteren met andere dingen etc. Dus een ervaren one-night-stand kan in sommige gevallen net zo slecht zijn als een maagd one-night-stand :P Ligt er maar net aan wat je als individu fijn vind/gewend bent.
Fuck the EBU.
pi_122535107
Ok, ik moet zeggen ik ben ook 23 en nog maagd. En ik heb veel problemen. Psychisch ook. Maar begin er niet over ;)

Alleen het uit zich wel het meeste in contact met meisjes.

Je kunt lullen wat je wilt over dat je... op je 23ste dan wel lelijk zou moeten zijn of nul uitstraling zou moeten hebben. Ach ja. Tenzij je al 60 vrouwen hebt afgewezen. Dan kun je pas zeggen dat je te kieskeurig bent.

Ik weet niet of ik het echt afwijzen kan noemen. Maar tegen de 60 vrouwen aan afwijzen... nou nee dat is overdreven. Maar dat een vrouw interesse toont en dat ik er niet op in ga, echt al veel te vaak.

Omdat ik het nou eenmaal doe voordat ik het door heb.

Ik heb 1 keer echt een knap meisje interessant zien kijken naar mij, in mijn ooghoeken. Ik keek naar haar... maar ik weet niet precies... ze keek wel verleidelijk volgens mij... maar voordat... ik haar echt aankeek zag ik dat ze echt naar mij keek. En ik keek haar gewoon niet recht aan. Ik wist dat er dan een vonk zou overspringen misschien zoals anderen het zouden zeggen. Maar dat zou veel te veel voor mij zijn geweest. Dus ik keek glazig naar haar wenkbrauwen. En ben het zo uit de weg gegaan. En zij had het volgens mij alleen maar nodig dat ik even geïnteresseerd in haar ogen terug keek. Was al teveel :P

Maar ja. Ik ben ook nog maagd. Ook 23. Maar misschien is het probleem dat het ook zo voelt. Dat het lijkt alsof ik een deadline te halen heb. En zo zet ik mezelf onder druk. En dan ligt er teveel gewicht op mijn schouders tegen de tijd dat het zo ver kan komen.

Krijg het idee nu pas in dit topic, al lezend. Valt wel een druk weg. Omdat ik merk... dat die verwachting...

Ik weet niet. "Nog steeds maagd". Is net alsof je er recht op hebt. Nee, je neukt standaard niet. Tenzij je een meisje tegen komt die jij leuk vind en die jou leuk vind. Niet the other way around, dat je neukt op een bepaalde leeftijd en maar te hopen hebt dat het met een meisje is die je ook nog leuk vind en dat zij jou ook leuk vind ipv dat ze een hoer is.

Krijg nou net die gedachte, en moet zeggen dat het voelt alsof er een druk van mijn schouders af is. Misschien wel de druk die er voor heeft gezorgd dat het al die tijd niet heeft gekund.

Heb ooit van vrouwen gehoord dat zij op een gegeven moment, als zij echt heel graag kinderen willen... dat ze zo veel stress hebben omdat ze kinderen willen, dat ze daardoor (best zielig he?) geen kinderen meer kunnen krijgen. Wel kinderen kunnen krijgen in principe, maar als je ze wilt ineens niet meer. Als je ze niet wilt wel, als je ze wel wilt niet. Best kut. Dit lijkt wel dezelfde variant maar dan met jongens en dan met seks.

Het zijn details. Maar iemand die maagd is heeft nog niet geneukt. Het is allemaal onzin uiteindelijk. Maar eigenlijk zou het misschien fijner zijn als iemand die wel geneukt heeft ooit, een bepaalde naam heeft/krijgt. En je het tot die tijd niet hebt.

Dan is het standaard, of iets positievers erbij. Niet iets rots, en dan naar normaal. Dat laatste is echt zo van ja waar doe je het dan nog voor. Maar ja whatever. Het is niet de bedoeling dat jullie het begrijpen. Het zou fijn zijn als iemand hetzelfde probleem zou hebben als mij, als die persoon hier iets aan heeft. Kan het altijd proberen.

Lijkt hetzelfde maar kan wel eens een mindset verandering zijn die genoeg is om... weer... normaal te worden... of zoiets. Of iets positievers erbij te krijgen, zoals ik al zei ;)

Het is iets extra's waar je ook zonder mee moet kunnen doen. Niet iets waar je recht op hebt en waar je niet zonder mee kunt.

Je kan het ook uitdrukken in verwachtingen. Misschien word verwacht van je dat je ooit ontmaagd zal worden, en anders zal er wel iets mis met je zijn. Is allemaal verkeerd. Gewoon relax...

[ Bericht 3% gewijzigd door Uqeiva op 05-02-2013 23:35:20 ]
pi_122538317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef Uqeiva het volgende:
Je kan het ook uitdrukken in verwachtingen. Misschien word verwacht van je dat je ooit ontmaagd zal worden, en anders zal er wel iets mis met je zijn. Is allemaal verkeerd. Gewoon relax...
Als je op je 23e nog maagd bent, is er meestal ook iets mis. Wie kan er nou zeggen op zijn 23e nog altijd geen benul te hebben van hoe hij aan een vrouw moet komen?
pi_122538383
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef jobschuiltje het volgende:
Droom verder. Als je begin twintig bent en nog 0.0 succes hebt gehad met vrouwen (niet eens tijdens een kalverliefde een hand vasthouden of een kus), dan is er toch een sociaal probleem, tenzij dat uit vrije wil zo is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

En genoeg niet-autistische vrouwen vinden een autistisch vriendje waar ze helemaal gek op zijn om wie hij is en hoe hij doet :)
Het is niet onmogelijk mop :* Dat je klaar bent met er moeite voor doen kan ik helemaal begrijpen als het zo lastig gaat, maar als ik jou was zou ik mezelf toch open gesteld houden en niet in een sociaal isolement terecht komen, daarmee sluit je namelijk wél al je kansen af :)
Vrouwen komen niet aanwaaien. Of ik me nou open stel of niet, dat maakt geen bal uit als ik niet met vrouwen om kan gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Zoals ArtistA al zegt hebben de meeste vrouwen (ik ben er één, ik denk ik zeg het even, aangezien veel mensen vaak niet de moeite nemen om even naar het icoontje te kijken :P ) liever een man met wat ervaring in bed. Die weet wat hij doet en hoe hij een vrouw kan verwennen, en kan er ook beter tegen op het moment dat de vrouw hém juist verwent. Dat is voor ons gewoon leuker ;)
Non-argument, dus.

Zegt niet dat vrouwen per se geen seks willen hebben met een maagd hoor, vind 't zelf wel schattig :P Maar het is voor velen slechts een voorkeur. Voor ons is het gewoon vaak wat 'gedoe' om een maagd dan te 'leren' wat hij allemaal in bed moet doen om het zo leuk en lekker mogelijk te maken, voor het ook echt op hun eigen niveau zit.

Ben ook van mening dat je het meeste op seksueel gebied leert op het moment dat je langere tijd een vaste relatie hebt, op die manier ontwikkel je een vertrouwensband samen en ga je veel meer experimenteren met andere dingen etc. Dus een ervaren one-night-stand kan in sommige gevallen net zo slecht zijn als een maagd one-night-stand :P Ligt er maar net aan wat je als individu fijn vind/gewend bent.
Bij prostituees hoef je niet per se ervaring op te doen. Ik laat me pijpen en doe niet aan seks omdat seks met condoom niet gaat bij mij. Wat seks betreft ben ik nauwelijks minder groen dan een maagd aangezien het half dozijn keren dat ik seks heb geprobeerd ik er fysiek niks van voelde waardoor dus de erectie weg was.
pi_122538671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Droom verder. Als je begin twintig bent en nog 0.0 succes hebt gehad met vrouwen (niet eens tijdens een kalverliefde een hand vasthouden of een kus), dan is er toch een sociaal probleem, tenzij dat uit vrije wil zo is.

[..]

Bij prostituees hoef je niet per se ervaring op te doen. Ik laat me pijpen en doe niet aan seks omdat seks met condoom niet gaat bij mij. Wat seks betreft ben ik nauwelijks minder groen dan een maagd aangezien het half dozijn keren dat ik seks heb geprobeerd ik er fysiek niks van voelde waardoor dus de erectie weg was.
Maar jij bent dus een socialist? Wat vind je er nou van dat je de kwetsbare positie waarin zo'n vrouw zich bevindt uitbuit voor jouw genot?

Denk je dat ze voor hun plezier aan je lul zitten te zuigen, kennelijk ook nog eens zonder condoom, en dat ze jou voor hun plezier tevergeefs laten pogen hen te neuken? Wat vind je ervan dat er tussen de prostituees die jij gebruikt hebt, goed mogelijk vrouwen zitten die met geweld of de dreiging daarvan de prostitutie in gedwongen zijn? Die goed mogelijk hun karige verdiensten niet eens zelf mogen houden, die dag in, dag uit misbruikt worden door talloze mannen. Wat vind jij daarvan?
Je suis Charlie Sheen
pi_122539174
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar jij bent dus een socialist? Wat vind je er nou van dat je de kwetsbare positie waarin zo'n vrouw zich bevindt uitbuit voor jouw genot?

Denk je dat ze voor hun plezier aan je lul zitten te zuigen, kennelijk ook nog eens zonder condoom, en dat ze jou voor hun plezier tevergeefs laten pogen hen te neuken? Wat vind je ervan dat er tussen de prostituees die jij gebruikt hebt, goed mogelijk vrouwen zitten die met geweld of de dreiging daarvan de prostitutie in gedwongen zijn? Die goed mogelijk hun karige verdiensten niet eens zelf mogen houden, die dag in, dag uit misbruikt worden door talloze mannen. Wat vind jij daarvan?
Nee ze pijpen me niet zonder condoom. Ze doen het met, wat nog altijd veel beter voelt dan seks met condoom. Beter zo dan dat zo'n vrouw een lamme poot krijgt omdat ze, als mijn erectie weg is, zich suf moet rukken om me naar een hoogtepunt te krijgen (wat enkele keren vergeefs is gebleken). En nee, ik leef niet in de illusie dat ze mij pijpen nu zo lekker vinden, maar wie vindt zijn werk nou wel altijd leuk? ¤100-150 voor mij een uurtje gezelschap te houden, waarvan misschien 20-30 minuten echte seksuele handelingen is bovendien snel verdiend, toch?

Ik zorg er wel voor dat ik de soorten prostitutie vermijdt waarbij dwang over het algemeen voorkomt. In de club waar ik ga zijn er verschillende vrouwen geweest die gewoon gezegd hebben dat ze er niet meer wilden werken, en dat is ook zo gegaan, want ze zijn niet meer gekomen. Een van de vrouwen toonde mij trots dat haar borsten waren vergroot. Zo slecht hebben ze het dus niet, want zo'n ingreep kost duizenden euro's, geld dat ik niet heb maar zij dus blijkbaar wel. Als er iemand wordt uitgebuit ben ik het, want ik financier dat soort enorme uitgaven.

De club in kwestie heeft bovendien een metaaldetector en je komt niet de ruimte waar de vrouwen zijn binnen als dat niet toegelaten wordt door het personeel. Daarnaast zijn er beveiligingscamera. Niemand met slechte bedoelingen jegens die vrouwen kan erin komen en/of erin blijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marx1990 op 06-02-2013 01:24:48 ]
pi_122539497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 01:18 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Nee ze pijpen me niet zonder condoom. Ze doen het met, wat nog altijd veel beter voelt dan seks met condoom. Beter zo dan dat zo'n vrouw een lamme poot krijgt omdat ze, als mijn erectie weg is, zich suf moet rukken om me naar een hoogtepunt te krijgen (wat enkele keren vergeefs is gebleken). En nee, ik leef niet in de illusie dat ze mij pijpen nu zo lekker vinden, maar wie vindt zijn werk nou wel altijd leuk? ¤100-150 voor mij een uurtje gezelschap te houden, waarvan misschien 20-30 minuten echte seksuele handelingen is bovendien snel verdiend, toch?

Ik zorg er wel voor dat ik de soorten prostitutie vermijdt waarbij dwang over het algemeen voorkomt. In de club waar ik ga zijn er verschillende vrouwen geweest die gewoon gezegd hebben dat ze er niet meer wilden werken, en dat is ook zo gegaan, want ze zijn niet meer gekomen. Een van de vrouwen toonde mij trots dat haar borsten waren vergroot. Zo slecht hebben ze het dus niet, want zo'n ingreep kost duizenden euro's, geld dat ik niet heb maar zij dus blijkbaar wel. Als er iemand wordt uitgebuit ben ik het, want ik financier dat soort enorme uitgaven.

De club in kwestie heeft bovendien een metaaldetector en je komt niet de ruimte waar de vrouwen zijn binnen als dat niet toegelaten wordt door het personeel. Daarnaast zijn er beveiligingscamera. Niemand met slechte bedoelingen jegens die vrouwen kan erin komen en/of erin blijven.
Toevallig onlangs nog wat gerechtelijke uitspraken gelezen op rechtspraak.nl aangaande loverboys/pooiers die meisjes hadden werken in o.a. zo'n club en ofschoon die meisjes zelf tegen eigenaren van clubs/ramen en klanten beweerden dat het uit vrije wil was, was daarvan toch echt geen sprake. Het betrof hier overigens zeer kwetsbare vrouwen die soms zelfs letterlijk uit inrichtingen werden opgehaald.

Ook in de documentaire "De Sekspolitie" die enkele weken terug voorbij kwam op uitzendinggemist.nl, waarin de haagse zedenpolitie gevolgd wordt, zie je in 't begin een prositituee die bij een controle leuk grapt met de agenten maar van wie uiteindelijk blijkt dat ze wel degelijk gedwongen werd door een pooier. Uberhaupt zit er in die documentaire een aantal flink schrijnende verhalen. Op 't moment helaas offline, anders had ik er wel naar gelinkt.

Verder gok ik dat jij als autist niet de beste bent in het lezen van emoties. Helemaal als dat het geval is en je enige argument "Maar ze werken in een club, met metaaldetectors!" luidt, zou ik er nog maar eens even goed over nadenken. ^O^

Verder is het natuurlijk dieptriest dat zo'n vrouw aan zich laat sleutelen, dat nodig acht en het dan financiert door zich te prostitueren. Althans dat zou ik dan denken, jij voelt je uitgebuit omdat zij een borstvergroting kan betalen. Die borstvergroting misschien wel moet ondergaan om meer klanten te kunnen krijgen. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_122539594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 01:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Toevallig onlangs nog wat gerechtelijke uitspraken gelezen op rechtspraak.nl aangaande loverboys/pooiers die meisjes hadden werken in o.a. zo'n club en ofschoon die meisjes zelf tegen eigenaren van clubs/ramen en klanten beweerden dat het uit vrije wil was, was daarvan toch echt geen sprake. Het betrof hier overigens zeer kwetsbare vrouwen die soms zelfs letterlijk uit inrichtingen werden opgehaald.

Ook in de documentaire "De Sekspolitie" die enkele weken terug voorbij kwam op uitzendinggemist.nl, waarin de haagse zedenpolitie gevolgd wordt, zie je in 't begin een prositituee die bij een controle leuk grapt met de agenten maar van wie uiteindelijk blijkt dat ze wel degelijk gedwongen werd door een pooier. Uberhaupt zit er in die documentaire een aantal flink schrijnende verhalen. Op 't moment helaas offline, anders had ik er wel naar gelinkt.

Verder gok ik dat jij als autist niet de beste bent in het lezen van emoties. Helemaal als dat het geval is en je enige argument "Maar ze werken in een club, met metaaldetectors!" luidt, zou ik er nog maar eens even goed over nadenken. ^O^

Verder is het natuurlijk dieptriest dat zo'n vrouw aan zich laat sleutelen, dat nodig acht en het dan financiert door zich te prostitueren. Althans dat zou ik dan denken, jij voelt je uitgebuit omdat zij een borstvergroting kan betalen. Die borstvergroting misschien wel moet ondergaan om meer klanten te kunnen krijgen. :')
Het aantal gedwongen prostituees valt wel reuze mee. Lees dit maar eens: http://www.guardian.co.uk(...)icking-enquiry-fails. Als er werkelijk zoveel mensen gedwongen in de prostitutie zitten, was er wel wat meer bewijs gevonden.

Je kunt zeggen wat je wilt, ik ga geen seksloos leven leiden. Als ik geen vriendin kan krijgen, moet het maar zo. Desnoods ga ik zodra ik het me kan veroorloven over op het duurdere segment.

Trouwens, ik denk dat ik wel nog genoeg emoties kan lezen om te zien wanneer iemand me liever ziet gaan dan komen.
pi_122539760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 01:55 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Het aantal gedwongen prostituees valt wel reuze mee. Lees dit maar eens: http://www.guardian.co.uk(...)icking-enquiry-fails. Als er werkelijk zoveel mensen gedwongen in de prostitutie zitten, was er wel wat meer bewijs gevonden.
quote:
Waar is het op gebaseerd?
Volgens een woordvoerder van de ChristenUnie baseert Arie Slob zich op „verschillende onderzoeken”. Wel zouden de cijfers die daarin worden genoemd nogal uiteenlopen. De hoofdbron is het rapport Schone schijn, een onderzoek uit 2008 van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) naar mensenhandel in de prostitutiesector. Daarin werd enkele zedenrechercheurs uit verschillende steden gevraagd om een inschatting te maken van hoeveel prostituees onder dwang zouden werken.

En, klopt het?
De cijfers uit het rapport Schone schijn, waarop Arie Slob zich baseerde, zijn schattingen van individuele zedenrechercheurs over de raamprostitutiesector in Utrecht, Amsterdam en Alkmaar. Hun bevindingen lopen ver uiteen. Enkelen gaven aan geen betrouwbare uitspraak over cijfers te kunnen doen, anderen noemden wel percentages: enkelen maakten een schatting van rond de 50 procent, een ander zelfs 85 procent. Die cijfers zijn gebaseerd op de jarenlange beroepservaring van de ondervraagden, niet op onderzoek of aangiften. De KLPD, opdrachtgever van het onderzoek, geeft aan deze percentages niet te kunnen verifiëren.

Er zijn wel onderzoeken die hebben gepoogd met een onderbouwd cijfer te komen, zij het lokaler. In een veel geciteerd politieonderzoek uit 2008 naar mensenhandel in Amsterdam, getiteld Opsporingsonderzoek Sneep, werd het percentage vrouwen dat in Amsterdam gedwongen in de prostitutie werkt, geschat op ‘tussen de 50 en 90 procent’.

Dat cijfer is niet onbetwist. Volgens het recentere onderzoeksrapport Kwetsbaar beroep uit 2010, zouden deze percentages weleens overdreven kunnen zijn. Kwetsbaar beroep is een onderzoek naar de Amsterdamse prostitutiebranche, uitgevoerd door onderzoeksbureau Beke in opdracht van de gemeente van Amsterdam. De politiebronnen die daarin worden aangehaald, noemen ‘30 tot 40 procent’ realistischer dan het getal van Sneep. Maar ook in dat rapport bestaat er geen consensus over de schattingen: sommige maatschappelijke organisaties spreken van 90 procent, terwijl een geciteerde peiling door Scharlaken Koord, een christelijke hulpverleningsorganisatie voor prostituees, uitkomt op maar 8 procent.

Bron: http://www.nrcnext.nl/blo(...)vrijwillig%E2%80%99/
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 01:55 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, ik ga geen seksloos leven leiden. Als ik geen vriendin kan krijgen, moet het maar zo. Desnoods ga ik zodra ik het me kan veroorloven over op het duurdere segment.

Tja, zo lang jij maar aan je trekken komt. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_122539799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 02:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

[..]

Tja, zo lang jij maar aan je trekken komt. :')
Die cijfers liggen zover uit elkaar dat ze totaal niks zeggen. 8% of 90%, wat is het nu? Het lijken mij maar allemaal vage schattingen, die enkel onderbouwd worden door de ervaringen van individuen, en individuen zien bij voorbaat over het algemeen niet de bigger picture. Als de dames waar ik ga werkelijk zo gedwongen worden, dan zouden ze mij gewoon snel afwerken en op naar de volgende klant (in deze situatie willen ze immers zoveel mogelijk mannen afwerken om meneer de pooier/loverboy tevreden te stellen). Ik zeg niet dat er geen misstanden zijn, maar de cijfers kloppen volgens mij van geen kant (want niet onderbouwd). Één prostituee waar ik bij ben geweest zij dat een massage ¤10 extra koste, maar ik hoefde dat niet te betalen omdat ik 'aardig was'. Als ze echt gedwongen was, zou ze me dan niet die extra ¤10 gewoon laten betalen voor de pooier die erachter zit?

Trouwens, laat ik het zo zeggen: als ik het niet doe, draai ik door. Wie weet wat er dan gebeurt. Heb je dat liever? Jij hebt makkelijk praten als non-autist. Ik hoor 'normale' mensen al klagen als ze enkele weken of maanden of misschien een jaar droog staan. Moet je nagaan wat het betekent als je jarenlang gefrustreerd rondloopt zo.
  PR en moderator woensdag 6 februari 2013 @ 21:46:33 #134
288245 crew  Moira
pi_122572447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, maar wil niet zeggen dat je, als je 25 en nog maagd bent en 0.0 succes bij de vrouwen hebt, dat de rest van je leven zo zal blijven.
Zijn maar heel weinig mensen die op hun 80e dood gaan zonder ooit een relatie te hebben gehad, gezoend, handjes vast gehouden, geneukt, whatever.
Zijn er meer die gelukkig getrouwd sterven terwijl ze voor hun 30e bijvoorbeeld nooit een vrouw hebben aangeraakt.
Dus dat het nu niet wil, zegt niet dat het nóóit wil.
quote:
[..]

Vrouwen komen niet aanwaaien. Of ik me nou open stel of niet, dat maakt geen bal uit als ik niet met vrouwen om kan gaan.
Nogmaals, zelfs als autist kun je vaardigheden leren.
Met zo'n houding komt er inderdaad geen bal van terecht.
Overigens komen relaties wél aanwaaien, vaak wanneer je ze het minst verwacht. Vraag aan een willekeurig stelletje hoe ze elkaar hebben ontmoet en je zult zien dat ze hoogstwaarschijnlijk iets zeggen als "Nou, ik was eigenlijk niet op zoek, maar toen ontmoette ik mijn partner op een hele simpele manier en er was gelijk een klik".
Fuck the EBU.
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:59:11 #135
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_122573785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:44 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als je op je 23e nog maagd bent, is er meestal ook iets mis. Wie kan er nou zeggen op zijn 23e nog altijd geen benul te hebben van hoe hij aan een vrouw moet komen?
Zoals? 8-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  PR en moderator woensdag 6 februari 2013 @ 22:15:35 #136
288245 crew  Moira
pi_122575353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:59 schreef mstx het volgende:

[..]

Zoals? 8-)
Als het niet je eigen keus is (bijv maagd willen blijven tot het huwelijk), duidt het wel een beetje op sociale issues ;)
Fuck the EBU.
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:17:26 #137
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_122575510
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als het niet je eigen keus is (bijv maagd willen blijven tot het huwelijk), duidt het wel een beetje op sociale issues ;)
Dat is wel een erg ruim begrip. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  PR en moderator woensdag 6 februari 2013 @ 22:19:21 #138
288245 crew  Moira
pi_122575690
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat is wel een erg ruim begrip. :Y
Het verschilt dan ook per geval :9
Jij vroeg waarom 'er iets mis is' als je op je 23e nog maagd bent; wat er mis is, is dat je blijkbaar sociaal niet genoeg vaardigheden hebt om op die leeftijd een vrouw in bed te hebben gekregen.
Fuck the EBU.
pi_122579233
ik was 21, niks aan de hand. Komend weekend naar het zuiden van het land en het is zo opgelost..
pi_122579297
Ach 23 is niks vergeleken met mij. Ik ben 26 en heb nog nooit seks gehad. Tja tis triest maar ach :')
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:11:42 #141
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122579347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het verschilt dan ook per geval :9
Jij vroeg waarom 'er iets mis is' als je op je 23e nog maagd bent; wat er mis is, is dat je blijkbaar sociaal niet genoeg vaardigheden hebt om op die leeftijd een vrouw in bed te hebben gekregen.
of lelijk.
  PR en moderator woensdag 6 februari 2013 @ 23:12:47 #142
288245 crew  Moira
pi_122579408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

of lelijk.
Maar daar is vaak makkelijker wat aan te doen dan aan sociale vaardigheden :P
Sowieso zie ik soms zelfs echt oerlelijke gasten met een vriendin, dus het kán wel :')
Fuck the EBU.
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:24:17 #143
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122580104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar daar is vaak makkelijker wat aan te doen dan aan sociale vaardigheden :P
Sowieso zie ik soms zelfs echt oerlelijke gasten met een vriendin, dus het kán wel :')
Aan lelijk zijn? :D

Sociale skills kun je gewoon faken, die rotkop blijft altijd bij je, maar met een mooi gezichtje en de sociale skills van een aardbei komen vrouwen alsof op je af
pi_122580423
Ik ben ook best wel een beetje auti als ik dit zo lees.
pi_122580658
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Ach 23 is niks vergeleken met mij. Ik ben 26 en heb nog nooit seks gehad. Tja tis triest maar ach :')
Doe je er ook wat aan dan? Of maakt het je geen reet uit?
pi_122580918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Doe je er ook wat aan dan? Of maakt het je geen reet uit?
Om heel eerlijk te zijn niet echt. Tuurlijk wil ik ook ooit wel sex en een vriendin hebben, maar ik ben het nou zo gewend om al die jaren alleen te zijn. Ik ben ook weer niet zo wanhopig dat ik naar de hoeren wil ofzo. Dat never nooit :N Ooit komt het misschien wel en mocht het niet zo zijn. Dan moet ik er maar mee leren leven, dat ik alleen en als maagd door het leven ga. :)
pi_122581037
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn niet echt. Tuurlijk wil ik ook ooit wel sex en een vriendin hebben, maar ik ben het nou zo gewend om al die jaren alleen te zijn. Ik ben ook weer niet zo wanhopig dat ik naar de hoeren wil ofzo. Dat never nooit :N Ooit komt het misschien wel en mocht het niet zo zijn. Dan moet ik er maar mee leren leven, dat ik alleen en als maagd door het leven ga. :)
Hehe hier ook, komt het dan het is mooi mee genomen, niet ? Och dan hou ik het ook nog wel 25 jaar vol.
Hoeren? Kom op zeg, maak een washandje warm beetje zeep der in klaar.
pi_122581850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe hier ook, komt het dan het is mooi mee genomen, niet ? Och dan hou ik het ook nog wel 25 jaar vol.
Hoeren? Kom op zeg, maak een washandje warm beetje zeep der in klaar.
:+ :+ :+
pi_122582007
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:01 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

:+ :+ :+
Het potje sjam ken je ook nog niet? ;)
pi_122582340
Het klinkt zo negatief wanneer er een man al de 20+ voorbij is en nog geen ervaring heeft. Het is geen competitie om met andere mannen te vergelijken wat de een wel of niet heeft gedaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en snelheid.

Ik ben zelf 25, heb 0,0 ervaring, amper een hand vast gehouden of een kusje en het interesseert mij niet wat andere er van denken noch schaam ik mij hier voor. Als iemand het vraagt zal ik ook eerlijk antwoorden.

Als geen ervaring als een afknapper word gezien door een meisje dan helaas, pech voor dat meisje dan.

Iedereen is bij 0 begonnen.
pi_122582431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Schaapje1987 het volgende:
Het klinkt zo negatief wanneer er een man al de 20+ voorbij is en nog geen ervaring heeft. Het is geen competitie om met andere mannen te vergelijken wat de een wel of niet heeft gedaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en snelheid.

Ik ben zelf 25, heb 0,0 ervaring, amper een hand vast gehouden of een kusje en het interesseert mij niet wat andere er van denken noch schaam ik mij hier voor. Als iemand het vraagt zal ik ook eerlijk antwoorden.

Als geen ervaring als een afknapper word gezien door een meisje dan helaas, pech voor dat meisje dan.

Uh ja boeiend zo gaat het hier ook. Het is maar net hoe druk je je er zelf om maakt.
Maak je je er druk om, moet je er zelf aan gaan werken.
pi_122582691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het potje sjam ken je ook nog niet? ;)
Hahahaha _O-
quote:

_O_ _O_
pi_122582700
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, maar wil niet zeggen dat je, als je 25 en nog maagd bent en 0.0 succes bij de vrouwen hebt, dat de rest van je leven zo zal blijven.
Zijn maar heel weinig mensen die op hun 80e dood gaan zonder ooit een relatie te hebben gehad, gezoend, handjes vast gehouden, geneukt, whatever.
Zijn er meer die gelukkig getrouwd sterven terwijl ze voor hun 30e bijvoorbeeld nooit een vrouw hebben aangeraakt.
Dus dat het nu niet wil, zegt niet dat het nóóit wil.
Mijn geduld is anders nu zo langzamerhand op. Ik wil het nú, niet als ik de 30 gepasseerd ben. Dan hoeft het van mij ook niet meer.

quote:
[..]

Nogmaals, zelfs als autist kun je vaardigheden leren.
Met zo'n houding komt er inderdaad geen bal van terecht.
Overigens komen relaties wél aanwaaien, vaak wanneer je ze het minst verwacht. Vraag aan een willekeurig stelletje hoe ze elkaar hebben ontmoet en je zult zien dat ze hoogstwaarschijnlijk iets zeggen als "Nou, ik was eigenlijk niet op zoek, maar toen ontmoette ik mijn partner op een hele simpele manier en er was gelijk een klik".
Hoe en waar moet ik die dan leren. Mijzelf blootstellen aan sociale situaties om daarvan te leren, heeft weinig verandering gebracht. En het komt in mijn mening níet aanwaaien. Als men zijnde moet je nu eenmaal initiatief tonen, de eerste stap kunnen zetten. En ik kan en durf dat niet.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 00:31:45 #154
288245 crew  Moira
pi_122582733
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:30 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Mijn geduld is anders nu zo langzamerhand op. Ik wil het nú, niet als ik de 30 gepasseerd ben. Dan hoeft het van mij ook niet meer.

[..]

Hoe en waar moet ik die dan leren. Mijzelf blootstellen aan sociale situaties om daarvan te leren, heeft weinig verandering gebracht. En het komt in mijn mening níet aanwaaien. Als men zijnde moet je nu eenmaal initiatief tonen, de eerste stap kunnen zetten. En ik kan en durf dat niet.
Als je er verandering in wilt hebben, moet je er wat aan doen.
Google is je vriend, ga naar workshops, lees ervaringen van mensen in dezelfde situatie, etc.
Fuck the EBU.
pi_122582780
quote:

Nee, pech voor jou. Heel veel meisjes zullen zich tocht echt achter de oren gaan krabben bij een maagd van 25+. Veel meisjes, ook meisjes die jou leuk vinden, kunnen daarop afknappen. Het is toch raar, en veel mensen gaan dan al gauw dieper liggende issues vermoeden. 90% van de 25 jarige mannen heeft toch wel wat relatie ervaring opgedaan...
pi_122582823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je er verandering in wilt hebben, moet je er wat aan doen.
Google is je vriend, ga naar workshops, lees ervaringen van mensen in dezelfde situatie, etc.
Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop. De tips die ik lees zijn toch allemaal heel erg algemeen...
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 00:38:22 #157
288245 crew  Moira
pi_122582878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:36 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop.
Weet ik veel, google op je plaatsnaam en 'sociale vaardigheden workshop' of 'autisme en relaties' ofzo.
Fuck the EBU.
pi_122583011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Weet ik veel, google op je plaatsnaam en 'sociale vaardigheden workshop' of 'autisme en relaties' ofzo.
En dan gaat het niet alleen over sociale vaardigheden. Ik durf nauwelijks iemand aan te spreken, zeker geen vrouw.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 00:46:43 #159
288245 crew  Moira
pi_122583083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:43 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

En dan gaat het niet alleen over sociale vaardigheden. Ik durf nauwelijks iemand aan te spreken, zeker geen vrouw.
Ga dan op zoek naar een psycholoog die dat soort trainingen geeft ofzo.

Gast, ik ben je moeder niet.
Fuck the EBU.
pi_122583097
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ga dan op zoek naar een psycholoog die dat soort trainingen geeft ofzo.

Gast, ik ben je moeder niet.
Kan ik niet betalen, en ik wil niet naar een psycholoog lopen. Dit soort problemen wil ik voor mezelf houden, wat niet meer gaat als ik naar een psycholoog ga lopen. Dat zou te beschamend zijn. Laat ook maar, ik had het toch al opgegeven. Het is te veel werk voor te weinig resultaat.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 00:49:25 #161
288245 crew  Moira
pi_122583124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:47 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Kan ik niet betalen, en ik wil niet naar een psycholoog lopen. Dit soort problemen wil ik voor mezelf houden, wat niet meer gaat als ik naar een psycholoog ga lopen. Dat zou te beschamend zijn.
Ja hallo als je niet geholpen wil worden moet je ook niet zeuren :')

Een aantal sessies psychotherapie wordt overigens gewoon vergoed.
Fuck the EBU.
pi_122583147
Doe eens lief :P
pi_122583166
quote:
13s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja hallo als je niet geholpen wil worden moet je ook niet zeuren :')
Ik wil wel hulp, maar niet zodanig dat mensen die ik ken er ooit achter komen. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik schaam mij hier enorm voor. Het liefst had ik non-professionele hulp, als ik er ooit nog eens iets aan zou willen doen. Motivatie is nogal weg.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 00:53:00 #164
288245 crew  Moira
pi_122583180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:52 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Ik wil wel hulp, maar niet zodanig dat mensen die ik ken er ooit achter komen. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik schaam mij hier enorm voor.
Dat hoeft toch ook niet? Of zijn er mensen die jouw wekelijkse schema 24/7 in de gaten houden?
Therapeuten hebben gewoon zwijgplicht hoor.
Fuck the EBU.
pi_122583233
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet? Of zijn er mensen die jouw wekelijkse schema 24/7 in de gaten houden?
Therapeuten hebben gewoon zwijgplicht hoor.
Ik woon bij mijn ouders (uitgezonderd de 2 dagen die ik dit semester op kamers zit), en die hebben wel een aardig idee hoe mijn agenda eruit ziet: thuis hangen namelijk en lezen, tv kijken en zo. Dus ja, ze weten wel 24/7. Ik ben nog gewoon verzekerd onder mijn ouders, dus ik moet dat toch via hen regelen.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 00:57:08 #166
288245 crew  Moira
pi_122583274
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:55 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Ik woon bij mijn ouders (uitgezonderd de 2 dagen die ik dit semester op kamers zit), en die hebben wel een aardig idee hoe mijn agenda eruit ziet: thuis hangen namelijk en lezen, tv kijken en zo. Dus ja, ze weten wel 24/7. Ik ben nog gewoon verzekerd onder mijn ouders, dus ik moet dat toch via hen regelen.

Tsja dan is het enige wat er nog op zit alles aan je ouders verzwijgen omdat het hen toch niet opvalt dat je niet gelukkig bent zo en de rest van je leven een zielig, eenzaam, seks- en liefdeloos bestaan leiden, toch?

:')
Fuck the EBU.
pi_122583332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Tsja dan is het enige wat er nog op zit alles aan je ouders verzwijgen omdat het hen toch niet opvalt dat je niet gelukkig bent zo en de rest van je leven een zielig, eenzaam, seks- en liefdeloos bestaan lijden, toch?

:')
Het valt hen totaal niet op nee dat ik niet happy ben zo. Ze geloven dat dat allemaal wel komt; ze leven nog 40 jaar terug wat dat betreft. Ik kan niet leven met de gedachte dat ik naar een psiech moet lopen voor zoiets doodnormaals als het krijgen van een vriendin (en dat anderen dit weten) en kan er eigenlijk ook niet tegen dat ik dit niet gewoon zelf kan, zoals ik alle andere dingen die ik tot nu toe heb bereikt ook op eigen kracht heb gedaan.

Maar goed, ik vind het wel goed zo. Ik kan leven met een leven van prostituee bezoek als dat alles is wat erin zit.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:06:28 #168
288245 crew  Moira
pi_122583423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:00 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Het valt hen totaal niet op nee dat ik niet happy ben zo. Ze geloven dat dat allemaal wel komt; ze leven nog 40 jaar terug wat dat betreft. Ik kan niet leven met de gedachte dat ik naar een psiech moet lopen voor zoiets doodnormaals als het krijgen van een vriendin (en dat anderen dit weten) en kan er eigenlijk ook niet tegen dat ik dit niet gewoon zelf kan, zoals ik alle andere dingen die ik tot nu toe heb bereikt ook op eigen kracht heb gedaan.
Genoeg mensen die zwaarder autistisch zijn dan jij die gewoon op eigen kracht aan een vriendin zijn gekomen, hoor. Maargoed..

Het ging toch niet alleen daarom? Je hebt toch sowieso moeite met contact leggen met mensen? Daar worden mensen niet gelukkig van, en het is doodnormaal om daar wat aan te willen doen.
Bovendien hoef je niet per se bij een psych te lopen, gewoon wekelijks/maandelijkse trainingen volgen of langs een therapeut ofzo.

quote:
Maar goed, ik vind het wel goed zo. Ik kan leven met een leven van prostituee bezoek
Mooi dan, toch?
quote:
als dat alles is wat erin zit.
Dat hoeft het dus niet te zijn.
Fuck the EBU.
pi_122583516
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Genoeg mensen die zwaarder autistisch zijn dan jij die gewoon op eigen kracht aan een vriendin zijn gekomen, hoor. Maargoed..

Het ging toch niet alleen daarom? Je hebt toch sowieso moeite met contact leggen met mensen? Daar worden mensen niet gelukkig van, en het is doodnormaal om daar wat aan te willen doen.
Bovendien hoef je niet per se bij een psych te lopen, gewoon wekelijks/maandelijkse trainingen volgen of langs een therapeut ofzo.

[..]

Mooi dan, toch?

[..]

Dat hoeft het dus niet te zijn.
Eigenlijk vind ik contact met anderen niet zo heel belangrijk, het hebben van een vriendin vond ik wel belangrijk voor ik zo apathisch werd als nu. Ik ben er denk ik wel uit als ik zie wat voor berg werk er voor me ligt op dat gebied. Opgeven, ook al wordt ik er niet gelukkiger van. Ik wil helemaal niks meer.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:14:06 #170
288245 crew  Moira
pi_122583541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:12 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik contact met anderen niet zo heel belangrijk, het hebben van een vriendin vond ik wel belangrijk voor ik zo apathisch werd als nu. Ik ben er denk ik wel uit als ik zie wat voor berg werk er voor me ligt op dat gebied. Opgeven, ook al wordt ik er niet gelukkiger van.
Het hebben van een vriendin is een gevolg van contact hebben met anderen, dus lijkt me dat je bij de oorzaak moet beginnen.

Maar goed, eigen keus.
Durf je te wedden dat je niet dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben.
Fuck the EBU.
pi_122583576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het hebben van een vriendin is een gevolg van contact hebben met anderen, dus lijkt me dat je bij de oorzaak moet beginnen.

Maar goed, eigen keus.
Durf je te wedden dat je niet dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben.
Ik durf te wedden dat ik wél dood ga zonder ooit een vriendin te hebben gehad. Ik ga me lekker focussen op hetgeen ík leuk vind, en de rest is optioneel. Zo heeft Koning Lodewijk XIV nu mijn aandacht :)
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:17:15 #172
288245 crew  Moira
pi_122583586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat ik wél dood ga zonder ooit een vriendin te hebben gehad. Ik ga me lekker focussen op hetgeen ík leuk vind, en de rest is optioneel.
Godverdomme zeg, autisme is geen excuus voor extreem depressief en pessimistisch zijn :')
Maargoed, doe jij dat lekker :*
Fuck the EBU.
pi_122583612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Godverdomme zeg, autisme is geen excuus voor extreem depressief en pessimistisch zijn :')
Maargoed, doe jij dat lekker :*
In mijn opinie heb ik nu wel het onderste uit de kan gehaald. Mensen denken over het algemeen niet dat ik autistisch ben, tenzij ik het zeg (inclusief die weinige mensen die mij heel goed kennen). Dat zegt toch wel wat, en dat het dan nog niet lukt maakt me wel pessimistisch ja.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:20:38 #174
288245 crew  Moira
pi_122583627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:19 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

In mijn opinie heb ik nu wel het onderste uit de kan gehaald. Mensen denken over het algemeen niet dat ik autistisch ben, tenzij ik het zeg (inclusief die weinige mensen die mij heel goed kennen). Dat zegt toch wel wat, en dat het dan nog niet lukt maakt me wel pessimistisch ja.
Maar om dan te zeggen dat je durft te wedden dat je dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben :')
Denk je dat je volgend jaar dood gaat ofzo?
Fuck the EBU.
pi_122583696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar om dan te zeggen dat je durft te wedden dat je dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben :')
Denk je dat je volgend jaar dood gaat ofzo?
Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.
  donderdag 7 februari 2013 @ 01:27:36 #176
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_122583711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:36 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop. De tips die ik lees zijn toch allemaal heel erg algemeen...
Nee, in 9 van de 10 gevallen zeggen ze dat ze het geprobeerd hebben maar het enige wat ze gedaan hebben is een goede vriend proberen te wezen, of ze zijn zwaar pussy.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:27:48 #177
288245 crew  Moira
pi_122583716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:26 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.
Je moet je er ook niet zo fucking blind op staren, gast :') Alleen daarmee al straal je een uitstraling uit om kilometers van vandaan te blijven.

Sowieso kan je niet in de toekomst kijken en wie weet heb je over 5/10/20 jaar wél de ballen om voor je eigen geluk te kiezen.
Fuck the EBU.
pi_122583745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je moet je er ook niet zo fucking blind op staren, gast :') Alleen daarmee al straal je een uitstraling uit om kilometers van vandaan te blijven.

Sowieso kan je niet in de toekomst kijken en wie weet heb je over 5/10/20 jaar wél de ballen om voor je eigen geluk te kiezen.
Jij hebt makkelijk praten. Je bent een vrouw en je bent niet autistisch. Jij kunt iemand krijgen wanneer je maar wil. Je begrijpt totaal niet hoe ik me voel.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:31:12 #179
288245 crew  Moira
pi_122583761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:29 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Jij hebt makkelijk praten. Je bent een vrouw en je bent niet autistisch. Jij kunt iemand krijgen wanneer je maar wil. Je begrijpt totaal niet hoe ik me voel.
Waarom ga je dan een hele discussie met me aan :')
Nogmaals: ik ben je moeder niet.
Tegen mij moet je niet huilen als je niet geholpen wilt worden.
Fuck the EBU.
pi_122583789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom ga je dan een hele discussie met me aan :')
Nogmaals: ik ben je moeder niet.
Tegen mij moet je niet huilen als je niet geholpen wilt worden.
Ik moet toch een klankbord hebben hè. Fok is dat voor mij wanneer ik me down voel. Als ik het anoniem van me af praat, voel ik me beter. Geen hulp nodig, tenminste niet in de gedachte vorm. Een fok meet hier in de buurt zou wel leuk zijn, maar voel wel wat drempelvrees. Mag je daar zomaar een topic voor starten?
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:35:25 #181
288245 crew  Moira
pi_122583815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Ik moet toch een klankbord hebben hè. Fok is dat voor mij wanneer ik me down voel. Als ik het anoniem van me af praat, voel ik me beter. Geen hulp nodig, tenminste niet in de gedachte vorm. Een fok meet hier in de buurt zou wel leuk zijn, maar voel wel wat drempelvrees. Mag je daar zomaar een topic voor starten?
Denk het wel hoor :) Anders merk je vanzelf wel als 'ie weer gesloten wordt.
En ik ga binnenkort ook naar een meet, en daarvan weet ik ook nog niet zo goed of ik 't wel durf, en ik ben juist vrij spontaan en outgoing, dus die drempelvrees wat een meet betreft is niet heel vreemd :P

Maar open sowieso een eigen topic als je over dit soort dingen wil praten, want we zitten nu al 3 pagina's TS' topic te verneuken ;)
Fuck the EBU.
pi_122583895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:26 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

:D _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_122583914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Denk het wel hoor :) Anders merk je vanzelf wel als 'ie weer gesloten wordt.
En ik ga binnenkort ook naar een meet, en daarvan weet ik ook nog niet zo goed of ik 't wel durf, en ik ben juist vrij spontaan en outgoing, dus die drempelvrees wat een meet betreft is niet heel vreemd :P

Maar open sowieso een eigen topic als je over dit soort dingen wil praten, want we zitten nu al 3 pagina's TS' topic te verneuken ;)
TS komt hier toch allang niet meer. Het is een heel oud topic dat van de een of andere een necrobump heeft gekregen.
pi_122583923
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

:D _O-
Is dat grappig? Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:48:05 #185
288245 crew  Moira
pi_122583944
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:45 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

TS komt hier toch allang niet meer. Het is een heel oud topic dat van de een of andere een necrobump heeft gekregen.
Ohja, dat was deze :P
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:46 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Is dat grappig? Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.
Waarschijnlijk om dat híj dan iets doet waardoor het lukt, en jij iets níét doet waardoor het niet lukt.
Fuck the EBU.
pi_122583971
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ohja, dat was deze :P

[..]

Waarschijnlijk om dat híj dan iets doet waardoor het lukt, en jij iets níét doet waardoor het niet lukt.
Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.
pi_122583980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:46 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Is dat grappig. Iemand die ik ken is een notoire vreemdganger, maar blijft wel scoren. Ik zie niet in waarom hij het nu meer verdient dan ik.
Misschien omdat hij het initiatief neemt en op vrouwen afstapt in plaats van verongelijkt af te wachten. Misschien omdat hij zichzelf niet ontzettend zielig vindt vanwege z'n autisme of misschien omdat hij nog wel enige moeite doen voor een relatie/scharrel/one night stand in plaats van leuk naar de hoeren te gaan. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_122583997
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

Misschien omdat hij het initiatief neemt en op vrouwen afstapt in plaats van verongelijkt af te wachten. Misschien omdat hij zichzelf niet ontzettend zielig vindt vanwege z'n autisme of misschien omdat hij nog wel enige moeite doen voor een relatie/scharrel/one night stand in plaats van leuk naar de hoeren te gaan. _O-
Al deed ik wel moeite, maakt geen verschil. Ik ben niet altijd zo non-actief geweest. De gedachte is nu ondertussen angstaanjagend. Verder, zie mijn vorige post. Ik had het over karma, en niet zozeer over wat hij goed doet. Het is toch niet echt eerlijk dat iemand met zoveel negatieve trekken beloond wordt.
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 01:56:38 #189
288245 crew  Moira
pi_122584005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Ik weet wel waardoor hij succesvol is, maar ik vind het toch wrang. Zo zie je maar weer dat karma niet bestaat. Ik: werk mn reet eraf om een masterdiploma te krijgen, heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan, en nog nooit de wet overtreden, maar wel vriendinloos. Hij: geen enkele opleiding afgemaakt, gaat vreemd bij al zijn vriendinnen, geen carrière vooruitzichten, gaat van de ene baan naar de ander met uitkering ertussen in, en bietst drank, maar wel een echte ladiesman. Ik zeg het maar even.
Dat heeft toch ook allemaal niks met het krijgen van een vriendin te maken :')
Hij heeft gewoon skills, jij niet. Dáár gaat het om.
Fuck the EBU.
pi_122584030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Je komt behoorlijk arrogant, afgunstig en negatief over. Zeker voor iemand die hoeren neukt, waarmee het trouwens nog maar de vraag is of jij nooit iemand iets misdaan hebt. Zou jij het een goede deal vinden om voor 50 euro aan een lul te zuigen/geneukt te worden? Zou jij daar wel in voor zijn of voelt meneer de ambitieuze masterstudent zich daar toch flink wat te goed voor? :') :W

Misschien zo maar eens een poll openen in R&P. Benieuwd waar vrouwen meer moeite mee zouden hebben als potentiele partner: Iemand die in het verleden herhaaldelijk is vreemdgegaan of een hoerenloper. :9
Je suis Charlie Sheen
pi_122584038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat heeft toch ook allemaal niks met het krijgen van een vriendin te maken :')
Hij heeft gewoon skills, jij niet. Dáár gaat het om.
Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?

quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:59 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je komt behoorlijk arrogant, afgunstig en negatief over. Zeker voor iemand die hoeren neukt, waarmee het trouwens nog maar de vraag is of jij nooit iemand iets misdaan hebt. Zou jij het een goede deal vinden om voor 50 euro aan een lul te zuigen/geneukt te worden? Zou jij daar wel in voor zijn of voelt meneer de ambitieuze masterstudent zich daar toch flink wat te goed voor? :') :W

Misschien zo maar eens een poll openen in R&P. Benieuwd waar vrouwen meer moeite mee zouden hebben als potentiele partner: Iemand die in het verleden herhaaldelijk is vreemdgegaan of een hoerenloper. :9
Ik ben hetero, dus die vergelijking slaat de plank mis. Het antwoord lijkt me wel duidelijk, tenzij ik als prostitué vrouwelijke klanten bedien. Arrogant vind ik mezelf overigens niet. Sterker nog, ik wou dat ik hem was.
pi_122584054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Het zou er wel mee te maken moeten hebben. Ik vind het gewoon wrang, kan er niks aan doen. Ik snap niet waar vrouwen aan denken als ze daten met zo iemand. Waar liggen de prioriteiten dan?
Niet bij al het geld dat jij verwacht te gaan verdienen na je master, obviously. Protip: niet alle vrouwen zijn hoeren. :D
Je suis Charlie Sheen
  PR en moderator donderdag 7 februari 2013 @ 02:06:07 #193
288245 crew  Moira
pi_122584086
quote:

[..]

Ja, daar moet je niet voor bij mij wezen :') soort zoekt soort, zeggen we dan maar :P
Fuck the EBU.
pi_122584166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:56 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Al deed ik wel moeite, maakt geen verschil. Ik ben niet altijd zo non-actief geweest. De gedachte is nu ondertussen angstaanjagend. Verder, zie mijn vorige post. Ik had het over karma, en niet zozeer over wat hij goed doet. Het is toch niet echt eerlijk dat iemand met zoveel negatieve trekken beloond wordt.
Geloof je dat zelf? Wat heb jij meer te bieden dan? Je kunt wel druk bezig zijn met overal en nergens.
Zit een meid toch niet op te wachten op jou verhalen hoe goed je cijfers wel niet zijn?
En nee ben der zelf geen kloten beter in, hoeft ook niet.
Je moet niet denken dat je special bent ofzo :')
pi_122584180
quote:

[..]

[..]

Ik ben hetero, dus die vergelijking slaat de plank mis. Het antwoord lijkt me wel duidelijk, tenzij ik als prostitué vrouwelijke klanten bedien. Arrogant vind ik mezelf overigens niet. Sterker nog, ik wou dat ik hem was.
Denk je dat zo'n hoer wel op oude, lelijke, dikke hoerenlopers valt? Is geen lust, is werk. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_122584204
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 02:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

Denk je dat zo'n hoer wel op oude, lelijke, dikke hoerenlopers valt? Is geen lust, is werk. :W
Het is toch wel wat anders om betaald naar bed te gaan met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je geen homo bent dan met iemand van het andere geslacht betaald naar bed gaan. 'Hoerenlopers' zijn overigens geenszins oud, lelijk of dik (al zijn die er natuurlijk ook bij). De meeste 'hoerenlopers' die ik zie, zien er doodnormaal uit.
pi_122591930
Na het lezen van deze topic en alle berichten kan ik er uit op halen dat jij wel hulp wilt maar er zelf niet 100% achter staat. Zolang JIJ er niet 100% achter staat om jezelf te verbeteren dan gaat het ook niet proberen.

Doe godverdomme is niet zo zielig en ga er aan werken.

Ik heb 2 jaar geleden zelf de stap genomen om bij de school begeleidster een afspraak te maken omdat ik zelf ook niet "sociaal" genoeg was voor mijn opleiding en de stages waarbij ik "sociaal" moest zijn. Dit heb ik 1 school jaar gedaan, welke week een gesprek van een half uur tot een uur, dit ging niet eens over mijzelf maar over school, hoe het ging, wat ik doe, hoe het verder gaat in mijn leven, hobbies, vrienden, uitgaan, sociaal contact, enzovoorts. Dit lijkt niks en onzinnig maar ik had gewoon iemand nodig waarmee ik even kon praten. Het sociale gedeelte (praten met andere/vreemden) gaat daarna vanzelf en je zult verbijsterd staan van het resultaat. MAAR DIT WERKT ALLEEN ALS JIJ ER VOOR OPEN STAAT EN ZELF DE STAP WILT ZETTEN! Over een jaar kan je er op terug kijken en zelf inzien dat je jezelf verbeterd heb. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.

Zolang jij achter de computer blijft zitten en zielig gaat doen over wat jij wilt maar niet kan doen en er zelf ook niks aan wilt veranderen, dan zal dit ook niet gebeuren. Als jouw ouders het niet kunnen accepteren dat jij hulp hiervoor nodig heb dan kunnen ze de pot op want dan zijn het zeer trieste ouders, ook al zijn ze van "oude stempel". Desnoods als je het er met je ouders een keer over heb kunnen zij jou misschien zelfs helpen en zijn ze bereid de rekening te betalen. Het zijn tenslotte je ouders. Daarnaast nog een tip: schaamte zit tussen je oren.

Zet de stap en je zult geheid resultaat zien na een tijdje.
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:36:08 #198
395998 Ishi-ryoku
The will of perfection
pi_122618621
trek je niet teveel aan van personen of vriend jij leid je leven toch niet iemand anders
pi_122626824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:47 schreef Schaapje1987 het volgende:
Na het lezen van deze topic en alle berichten kan ik er uit op halen dat jij wel hulp wilt maar er zelf niet 100% achter staat. Zolang JIJ er niet 100% achter staat om jezelf te verbeteren dan gaat het ook niet proberen.

Doe godverdomme is niet zo zielig en ga er aan werken.

Ik heb 2 jaar geleden zelf de stap genomen om bij de school begeleidster een afspraak te maken omdat ik zelf ook niet "sociaal" genoeg was voor mijn opleiding en de stages waarbij ik "sociaal" moest zijn. Dit heb ik 1 school jaar gedaan, welke week een gesprek van een half uur tot een uur, dit ging niet eens over mijzelf maar over school, hoe het ging, wat ik doe, hoe het verder gaat in mijn leven, hobbies, vrienden, uitgaan, sociaal contact, enzovoorts. Dit lijkt niks en onzinnig maar ik had gewoon iemand nodig waarmee ik even kon praten. Het sociale gedeelte (praten met andere/vreemden) gaat daarna vanzelf en je zult verbijsterd staan van het resultaat. MAAR DIT WERKT ALLEEN ALS JIJ ER VOOR OPEN STAAT EN ZELF DE STAP WILT ZETTEN! Over een jaar kan je er op terug kijken en zelf inzien dat je jezelf verbeterd heb. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.

Zolang jij achter de computer blijft zitten en zielig gaat doen over wat jij wilt maar niet kan doen en er zelf ook niks aan wilt veranderen, dan zal dit ook niet gebeuren. Als jouw ouders het niet kunnen accepteren dat jij hulp hiervoor nodig heb dan kunnen ze de pot op want dan zijn het zeer trieste ouders, ook al zijn ze van "oude stempel". Desnoods als je het er met je ouders een keer over heb kunnen zij jou misschien zelfs helpen en zijn ze bereid de rekening te betalen. Het zijn tenslotte je ouders. Daarnaast nog een tip: schaamte zit tussen je oren.

Zet de stap en je zult geheid resultaat zien na een tijdje.
Het is niet zo dat ze het niet zouden accepteren, maar toch mogen ze het onder geen enkel beding weten. Ik wil niet praten met mijn ouders over dit soort dingen, en dat zal ook zo blijven. Je advies is me verder nog altijd niet concreet genoeg, zomaar wat kletsen met een begeleider en wat uitproberen... Je advies is allemaal cliché gebeuren dat ik allemaal al eerder gehoord heb. Geef me nu eens een bullet list of zo.
pi_122631296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 03:03 schreef Marx1990 het volgende:
Geef me nu eens een bullet list of zo.
GTL.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2013 11:00:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')