abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:30:12 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122494130
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:03 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als ik wist hoe dat moest en als het mij de moeite waard was, dan deed ik het. Geen van beide zijn het geval, dus ik verkies de weg van de minste weerstand. Ik heb geen zin in aan afwijzingen gerelateerde frustraties. Daar heb ik genoeg van.

Ik ben geen maagd meer overigens.
Zo blijf je wel eeuwig single, ja ^O^
Fuck the EBU.
pi_122494358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zo blijf je wel eeuwig single, ja ^O^
Dat heb ik geaccepteerd. Als autist zijnde is het tien keer zo moeilijk succes te hebben op dat vlak, en ik heb daar geen zin in.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:40:33 #103
288245 crew  Moira
pi_122494390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:39 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Dat heb ik geaccepteerd. Als autist zijnde is het tien keer zo moeilijk succes te hebben op dat vlak, en ik heb daar geen zin in.
Als jij daar vrede mee hebt is dat prima toch :)
Op ieder potje past een dekseltje, maar als dat jou te veel moeite kost en de dat er niet voor over hebt, tsja, is jouw keuze :)
Fuck the EBU.
pi_122494434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als jij daar vrede mee hebt is dat prima toch :)
Op ieder potje past een dekseltje, maar als dat jou te veel moeite kost en de dat er niet voor over hebt, tsja, is jouw keuze :)
In ieder geval fijn dat je me niet op andere gedachten probeert te brengen, want veel mensen proberen dat wel. Ik begrijp niet wat mensen ertegen hebben als je het bijltje erbij neergooit als iets gewoon echt niet gaat.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:45:35 #105
288245 crew  Moira
pi_122494490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:42 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

In ieder geval fijn dat je me niet op andere gedachten probeert te brengen, want veel mensen proberen dat wel. Ik begrijp niet wat mensen ertegen hebben als je het bijltje erbij neergooit als iets gewoon echt niet gaat.
Kijk, als je erbij gaat huilen dat je nooit een vriendin krijgt moet je daar bij mij ook niet mee komen aankloppen.
Maar jij zegt het zelf te accepteren, dan heb je er vrede mee. Als jij zo ook gelukkig kan zijn, waarom zou ik dat dan uit je hoofd proberen te nemen? Dat ik het zelf anders zou doen heeft verder niks met jouw mening te maken :)
Fuck the EBU.
pi_122494567
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk, als je erbij gaat huilen dat je nooit een vriendin krijgt moet je daar bij mij ook niet mee komen aankloppen.
Maar jij zegt het zelf te accepteren, dan heb je er vrede mee. Als jij zo ook gelukkig kan zijn, waarom zou ik dat dan uit je hoofd proberen te nemen? Dat ik het zelf anders zou doen heeft verder niks met jouw mening te maken :)
Eerlijk gezegd ben ik er niet altijd even happy mee, maar het is minder erg dan een verwoestende afwijzing. Ondanks al mijn pogingen om 'sociaal' te zijn, zijn mijn sociale vaardigheden slecht. Bovendien, afwijzing leidt bij mij hoofdzakelijk tot depressie, en daar heb ik geen behoefte aan.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:55:02 #107
288245 crew  Moira
pi_122494636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:49 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik er niet altijd even happy mee, maar het is minder erg dan een verwoestende afwijzing. Ondanks al mijn pogingen om 'sociaal' te zijn, zijn mijn sociale vaardigheden slecht. Bovendien, afwijzing leidt bij mij hoofdzakelijk tot depressie, en daar heb ik geen behoefte aan.
Heb je er nooit eens aan gedacht om de oorzaken van die sociale problemen en afwijzingen aan te pakken? Veel mensen maken veel afwijzingen mee, maar worden daar niet depressief van, die zitten er even mee, en gooien het daarna weer vrolijk over hun schouder.

Maargoed 't gaat eigenlijk ergens anders over :@
Fuck the EBU.
pi_122494649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heb je er nooit eens aan gedacht om de oorzaken van die sociale problemen en afwijzingen aan te pakken? Veel mensen maken veel afwijzingen mee, maar worden daar niet depressief van, die zitten er even mee, en gooien het daarna weer vrolijk over hun schouder.

Maargoed 't gaat eigenlijk ergens anders over :@

De oorzaak is autisme. Dat zeg ik net. En dat is per definitie ongeneeslijk, je zit er je hele leven mee als je ermee geboren bent.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:57:15 #109
288245 crew  Moira
pi_122494684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

De oorzaak is autisme. Dat zeg ik net. En dat is per definitie ongeneeslijk.
Weet ik, maar het hoeft niet zo te zijn dat omdát je autistisch bent je geen relatie kan krijgen en niet met afwijzingen om kan gaan. Dat het moeilijker is, dat is vaak zo, maar maakt het niet onmogelijk. Ook autisten kunnen dingen leren of beter met dingen leren omgaan (ben niet vreemd met autisme). :)
En nee ik probeer je niet over te halen haha, maar soms is het wel fijn om een wat roziger kijk op de wereld te hebben :)
Fuck the EBU.
pi_122494715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het hoeft niet zo te zijn dat omdát je autistisch bent je geen relatie kan krijgen en niet met afwijzingen om kan gaan. Ook autisten kunnen dingen leren of beter met dingen leren omgaan (ben niet vreemd met autisme). :)
Mijn pogingen tot self-improvement hebben niet veel opgeleverd tot nu toe. Heb wel in de stad waar ik studeer wat vrienden gemaakt, maar ik ben nog geen stap dichter bij een vriendin. Ik ben er pissig over dat mijn inspanningen om 'sociaal' te zijn volslagen nutteloos zijn gebleken.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 01:01:01 #111
288245 crew  Moira
pi_122494747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Mijn pogingen tot self-improvement hebben niet veel opgeleverd tot nu toe. Heb wel in de stad waar ik studeer wat vrienden gemaakt, maar ik ben nog geen stap dichter bij een vriendin. Ik ben er pissig over dat mijn inspanningen om 'sociaal' te zijn volslagen nutteloos zijn gebleken.
Als je jezelf open blijft stellen zonder verwachtingen kan het zomaar zijn dat er vanzelf iets op je pad komt :) Dat hoeft je verder helemaal geen moeite te kosten, zolang je je sociaal maar niet helemaal op gaat sluiten. Maar je zegt dat je al wel wat vrienden hebt gemaakt dus dat is sowieso al een opening :)
Fuck the EBU.
pi_122494789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je jezelf open blijft stellen zonder verwachtingen kan het zomaar zijn dat er vanzelf iets op je pad komt :) Dat hoeft je verder helemaal geen moeite te kosten, zolang je je sociaal maar niet helemaal op gaat sluiten. Maar je zegt dat je al wel wat vrienden hebt gemaakt dus dat is sowieso al een opening :)
Dat zijn ook niet echt helden op het vlak van vrouwen. Er is er één die een vriendin heeft. Ik zie eigenlijk niet in waarom ik me niet sociaal op zou sluiten, ik voel me vervreemd van de mens en de maatschappij en voel er niet veel voor om er deel aan te nemen.

Ik kan nauwelijks een gesprek gaande houden, dus ik heb geen idee hoe ik in godsnaam ooit een vrouw zou kunnen boeien. Ik geloof er niet in dat er 'zomaar' iets op mijn pad komt. Als man moet je een vrouw nu eenmaal iets te bieden hebben.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 01:05:28 #113
288245 crew  Moira
pi_122494835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:03 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Dat zijn ook niet echt helden op het vlak van vrouwen. Er is er één die een vriendin heeft. Ik zie eigenlijk niet in waarom ik me niet sociaal op zou sluiten, ik voel me vervreemd van de mens en de maatschappij en voel er niet veel voor om er deel aan te nemen.
Dat komt doordat je er nog niet voor beloond bent (dmv een prettig sociaal gevoel na er moeite voor te hebben gedaan), maar dat betekent niet dat je dat niet zal worden. Als je jezelf sociaal opsluit zal dat natuurlijk sowieso niet gebeuren.
Zolang het niet lukt, is er altijd wel iets wat je mis doet. Wat dat is kan iets heel kleins zijn waar een objectieve vriend soms mee kan helpen om je daarop te wijzen :)
Fuck the EBU.
pi_122494961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat komt doordat je er nog niet voor beloond bent (dmv een prettig sociaal gevoel na er moeite voor te hebben gedaan), maar dat betekent niet dat je dat niet zal worden. Als je jezelf sociaal opsluit zal dat natuurlijk sowieso niet gebeuren.
Zolang het niet lukt, is er altijd wel iets wat je mis doet. Wat dat is kan iets heel kleins zijn waar een objectieve vriend soms mee kan helpen om je daarop te wijzen :)
Heeft iemand al gedaan. Vrouwen vinden mij 'eng' of 'raar' of 'vreemd' omdat zij volgens mijn vriend dachten dat ik hen uitkleed met mijn ogen. Ik vermoed dat dat komt omdat ik moeite heb met oogcontact; dat ik klein ben helpt niet, want als ik omlaag kijk of wegkijk zijn mijn ogen natuurlijk zo bij een vrouw haar borsten zijn.

Het feit dat ik niet in staat ben tot small talk helpt ook niet: tenzij het gaat over een van mijn interesses of serieuze zaken als politiek, religie, filosofie, heb ik niks te zeggen, en laten dat nu net onderwerpen zijn waar je het niet over hebt als je uitgaat. Andere onderwerpen boeien me weinig, met als gevolg dat ik er een beetje bij hang in uitgaansgelegenheden en weinig zeg. Eventuele politieke studentenclubs heb ik een beetje naar gekeken, maar uiteindelijk hadden ze allemaal wel iets wat me niet aanstond (te veel verplichtingen, een toelatingsexamen, een ontgroening) en zelfs met leden van de studentenvereniging (geschiedenis), die dus hetzelfde studeren, kan ik slechts oppervlakkig communiceren: de meesten hebben geen zin in diepzinnige discussies over bv. negentiende-eeuwse natievorming.

Ik heb sowieso moeite met het volgen van de verschillende gesprekken in een groep. Daarnaast heb ik niet echt een gevoel voor humor zoals niet-autisten waardoor ik grappen niet grappig vind, ze niet fijn vindt, ze niet op prijs stel, tenminste als ze me niet ontgaan.

Ook ben ik chronisch verlegen. Dus als ik in mijn eentje ergens heenga en niemand zie die ik ken, dan zal ik niemand aanspreken. Die drempel is te hoog, met een brok in mijn keel en lood in mijn schoenen. Het feit dat ik dit nog erger heb bij vrouwen helpt natuurlijk niet.

Ik weet simpelweg niet hoe een vrouw te boeien, hoe ik haar interesse moet wekken en behouden (ervan uitgaande dat het me lukt een gesprek aan te knopen). Ik weet niet eens hoe ik een gesprek moet beginnen met zo'n doel in mijn achterhoofd. Hoe en wanneer moet ik mijn gevoelens kenbaar maken? Mensen voelen dat intuïtief, maar bij mij ontbreekt dat.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 01:20:24 #115
288245 crew  Moira
pi_122495013
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:16 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Heeft iemand al gedaan. Vrouwen vinden mij 'eng' of 'raar' of 'vreemd' omdat zij volgens mijn vriend dachten dat ik hen uitkleed met mijn ogen. Ik vermoed dat dat komt omdat ik moeite heb met oogcontact; dat ik klein ben helpt niet, want als ik omlaag kijk of wegkijk zijn mijn ogen natuurlijk zo bij een vrouw haar borsten zijn.

Het feit dat ik niet in staat ben tot small talk helpt ook niet: tenzij het gaat over een van mijn interesses of serieuze zaken als politiek, religie, filosofie, heb ik niks te zeggen, en laten dat nu net onderwerpen zijn waar je het niet over hebt als je uitgaat. Andere onderwerpen boeien me weinig, met als gevolg dat ik er een beetje bij hang in uitgaansgelegenheden en weinig zeg.

Ik heb sowieso moeite met het volgen van de verschillende gesprekken in een groep. Daarnaast heb ik niet echt een gevoel voor humor zoals niet-autisten waardoor ik grappen niet grappig vind, ze niet fijn vindt, ze niet op prijs stel, tenminste als ze me niet ontgaan.

Ook ben ik chronisch verlegen. Dus als ik in mijn eentje ergens heenga en niemand zie die ik ken, dan zal ik niemand aanspreken. Die drempel is te hoog, met een brok in mijn keel en lood in mijn schoenen. Het feit dat ik dit nog erger heb bij vrouwen helpt natuurlijk niet.

Ik weet simpelweg niet hoe een vrouw te boeien, hoe ik haar interesse moet wekken en behouden (ervan uitgaande dat het me lukt een gesprek aan te knopen). Ik weet niet eens hoe ik een gesprek moet beginnen met zo'n doel in mijn achterhoofd. Hoe en wanneer moet ik mijn gevoelens kenbaar maken? Mensen voelen dat intuïtief, maar bij mij ontbreekt dat.
Een aantal van die dingen kun je voor een groot deel gewoon leren, maar het blijft een lastige situatie, ja.
Jij bent gewoon niet voor iedereen weggelegd, laten we maar zeggen.
Maar dat betekent niet dat je ergens op jouw pad geen (autistisch) meisje/vrouw tegenkomt die jou niet eng/vreemd/raar vindt en dezelfde interesses deelt en jouw (gebrek aan) humor deelt en net zo chronisch verlegen is als jij :)
Fuck the EBU.
pi_122495060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Een aantal van die dingen kun je voor een groot deel gewoon leren, maar het blijft een lastige situatie, ja.
Jij bent gewoon niet voor iedereen weggelegd, laten we maar zeggen.
Maar dat betekent niet dat je ergens op jouw pad geen (autistisch) meisje/vrouw tegenkomt die jou niet eng/vreemd/raar vindt en dezelfde interesses deelt en jouw (gebrek aan) humor deelt en net zo chronisch verlegen is als jij :)
Hoe groot is de kans daar nu op? Autistische vrouwen vinden vaak genoeg een niet-autistisch vriendje. Bovendien is vier vijfde van alle autisten man.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:34:36 #117
288245 crew  Moira
pi_122505295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:25 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans daar nu op? Autistische vrouwen vinden vaak genoeg een niet-autistisch vriendje. Bovendien is vier vijfde van alle autisten man.
En genoeg niet-autistische vrouwen vinden een autistisch vriendje waar ze helemaal gek op zijn om wie hij is en hoe hij doet :)
Het is niet onmogelijk mop :* Dat je klaar bent met er moeite voor doen kan ik helemaal begrijpen als het zo lastig gaat, maar als ik jou was zou ik mezelf toch open gesteld houden en niet in een sociaal isolement terecht komen, daarmee sluit je namelijk wél al je kansen af :)
Fuck the EBU.
pi_122505541
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Gevolg: nog steeds maagd.
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
Dat je kieskeurig bent is geen enkel probleem, dat je ontmaagd wil worden door iemand waar je wat voor voelt is ook geen probleem, dat je wil dat het "speciaal" is is ook geen probleem.
Het enige probleem wat ik zie is dat je je aantrekt wat je vrienden ervan zouden vinden, dat is een slecht iets in mijn ogen...

De oplossing is simpel, geef wat minder om wat anderen denken en wat meer om wat jij denkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:42:25 #119
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_122505583
Oorzaak is niet dat je te kieskeurig bent, zet dat sprookje maar uit je hoofd.
pi_122505886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef ArtistA het volgende:
Oorzaak is niet dat je te kieskeurig bent, zet dat sprookje maar uit je hoofd.
Onzeker!!!!!! Niets kieskeurig
I'm so happy I could scream!
pi_122508197
Nou en!?! Wat maakt het uit dat je nog maagd bent!?! Ben zelf 20 en ook gewoon nog maagd! Moet je dan gelijk met de eerste de slet naar bed!?! Ik herken je gevoel, maar moet je dan omdat een ander stoere praatjes heeft ook maar zonje maagdelijkheid vergooien!? Ik vind dat heel dom. Echt geloof me, jou tijd komt nog wel, maar als je zo geforceerd en wanhopig zoekt dan word het niets, laat het gewoon op je af komen, en die leuke vriendin komt nog wel!!
pi_122508278
En trouwens je hoeft je nergens voor te schamen. Ik denk dat een vrouw liever een vent heeft, die nog maagd heeft dan een vent die al met tien sloeries naar bed is geweest.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:33:59 #123
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_122510278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef jobschuiltje het volgende:
En trouwens je hoeft je nergens voor te schamen. Ik denk dat een vrouw liever een vent heeft, die nog maagd heeft dan een vent die al met tien sloeries naar bed is geweest.
Laatst las ik dat vrouwen het vaak fijn vinden als een man wat ervaring heeft. Zo kwam naar voren dat hun ideale man bij voorkeur al met 10 vrouwen naar bed was geweest.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef jobschuiltje het volgende:
Nou en!?! Wat maakt het uit dat je nog maagd bent!?! Ben zelf 20 en ook gewoon nog maagd! Moet je dan gelijk met de eerste de slet naar bed!?! Ik herken je gevoel, maar moet je dan omdat een ander stoere praatjes heeft ook maar zonje maagdelijkheid vergooien!? Ik vind dat heel dom. Echt geloof me, jou tijd komt nog wel, maar als je zo geforceerd en wanhopig zoekt dan word het niets, laat het gewoon op je af komen, en die leuke vriendin komt nog wel!!
En hier kom je eerder gefrustreerd over... het maakt ook geen drol uit, maar als je achter elke zin een uitroepteken zet komt dat niet zo geloofwaardig over.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 20:58:35 #124
288245 crew  Moira
pi_122525931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef jobschuiltje het volgende:
Dat is dus niet waar. Zoals ArtistA al zegt hebben de meeste vrouwen (ik ben er één, ik denk ik zeg het even, aangezien veel mensen vaak niet de moeite nemen om even naar het icoontje te kijken :P ) liever een man met wat ervaring in bed. Die weet wat hij doet en hoe hij een vrouw kan verwennen, en kan er ook beter tegen op het moment dat de vrouw hém juist verwent. Dat is voor ons gewoon leuker ;)
Non-argument, dus.

Zegt niet dat vrouwen per se geen seks willen hebben met een maagd hoor, vind 't zelf wel schattig :P Maar het is voor velen slechts een voorkeur. Voor ons is het gewoon vaak wat 'gedoe' om een maagd dan te 'leren' wat hij allemaal in bed moet doen om het zo leuk en lekker mogelijk te maken, voor het ook echt op hun eigen niveau zit.

Ben ook van mening dat je het meeste op seksueel gebied leert op het moment dat je langere tijd een vaste relatie hebt, op die manier ontwikkel je een vertrouwensband samen en ga je veel meer experimenteren met andere dingen etc. Dus een ervaren one-night-stand kan in sommige gevallen net zo slecht zijn als een maagd one-night-stand :P Ligt er maar net aan wat je als individu fijn vind/gewend bent.
Fuck the EBU.
pi_122535107
Ok, ik moet zeggen ik ben ook 23 en nog maagd. En ik heb veel problemen. Psychisch ook. Maar begin er niet over ;)

Alleen het uit zich wel het meeste in contact met meisjes.

Je kunt lullen wat je wilt over dat je... op je 23ste dan wel lelijk zou moeten zijn of nul uitstraling zou moeten hebben. Ach ja. Tenzij je al 60 vrouwen hebt afgewezen. Dan kun je pas zeggen dat je te kieskeurig bent.

Ik weet niet of ik het echt afwijzen kan noemen. Maar tegen de 60 vrouwen aan afwijzen... nou nee dat is overdreven. Maar dat een vrouw interesse toont en dat ik er niet op in ga, echt al veel te vaak.

Omdat ik het nou eenmaal doe voordat ik het door heb.

Ik heb 1 keer echt een knap meisje interessant zien kijken naar mij, in mijn ooghoeken. Ik keek naar haar... maar ik weet niet precies... ze keek wel verleidelijk volgens mij... maar voordat... ik haar echt aankeek zag ik dat ze echt naar mij keek. En ik keek haar gewoon niet recht aan. Ik wist dat er dan een vonk zou overspringen misschien zoals anderen het zouden zeggen. Maar dat zou veel te veel voor mij zijn geweest. Dus ik keek glazig naar haar wenkbrauwen. En ben het zo uit de weg gegaan. En zij had het volgens mij alleen maar nodig dat ik even geïnteresseerd in haar ogen terug keek. Was al teveel :P

Maar ja. Ik ben ook nog maagd. Ook 23. Maar misschien is het probleem dat het ook zo voelt. Dat het lijkt alsof ik een deadline te halen heb. En zo zet ik mezelf onder druk. En dan ligt er teveel gewicht op mijn schouders tegen de tijd dat het zo ver kan komen.

Krijg het idee nu pas in dit topic, al lezend. Valt wel een druk weg. Omdat ik merk... dat die verwachting...

Ik weet niet. "Nog steeds maagd". Is net alsof je er recht op hebt. Nee, je neukt standaard niet. Tenzij je een meisje tegen komt die jij leuk vind en die jou leuk vind. Niet the other way around, dat je neukt op een bepaalde leeftijd en maar te hopen hebt dat het met een meisje is die je ook nog leuk vind en dat zij jou ook leuk vind ipv dat ze een hoer is.

Krijg nou net die gedachte, en moet zeggen dat het voelt alsof er een druk van mijn schouders af is. Misschien wel de druk die er voor heeft gezorgd dat het al die tijd niet heeft gekund.

Heb ooit van vrouwen gehoord dat zij op een gegeven moment, als zij echt heel graag kinderen willen... dat ze zo veel stress hebben omdat ze kinderen willen, dat ze daardoor (best zielig he?) geen kinderen meer kunnen krijgen. Wel kinderen kunnen krijgen in principe, maar als je ze wilt ineens niet meer. Als je ze niet wilt wel, als je ze wel wilt niet. Best kut. Dit lijkt wel dezelfde variant maar dan met jongens en dan met seks.

Het zijn details. Maar iemand die maagd is heeft nog niet geneukt. Het is allemaal onzin uiteindelijk. Maar eigenlijk zou het misschien fijner zijn als iemand die wel geneukt heeft ooit, een bepaalde naam heeft/krijgt. En je het tot die tijd niet hebt.

Dan is het standaard, of iets positievers erbij. Niet iets rots, en dan naar normaal. Dat laatste is echt zo van ja waar doe je het dan nog voor. Maar ja whatever. Het is niet de bedoeling dat jullie het begrijpen. Het zou fijn zijn als iemand hetzelfde probleem zou hebben als mij, als die persoon hier iets aan heeft. Kan het altijd proberen.

Lijkt hetzelfde maar kan wel eens een mindset verandering zijn die genoeg is om... weer... normaal te worden... of zoiets. Of iets positievers erbij te krijgen, zoals ik al zei ;)

Het is iets extra's waar je ook zonder mee moet kunnen doen. Niet iets waar je recht op hebt en waar je niet zonder mee kunt.

Je kan het ook uitdrukken in verwachtingen. Misschien word verwacht van je dat je ooit ontmaagd zal worden, en anders zal er wel iets mis met je zijn. Is allemaal verkeerd. Gewoon relax...

[ Bericht 3% gewijzigd door Uqeiva op 05-02-2013 23:35:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')