Doe je er ook wat aan dan? Of maakt het je geen reet uit?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Ach 23 is niks vergeleken met mij. Ik ben 26 en heb nog nooit seks gehad. Tja tis triest maar ach
Om heel eerlijk te zijn niet echt. Tuurlijk wil ik ook ooit wel sex en een vriendin hebben, maar ik ben het nou zo gewend om al die jaren alleen te zijn. Ik ben ook weer niet zo wanhopig dat ik naar de hoeren wil ofzo. Dat never nooitquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe je er ook wat aan dan? Of maakt het je geen reet uit?
Hehe hier ook, komt het dan het is mooi mee genomen, niet ? Och dan hou ik het ook nog wel 25 jaar vol.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn niet echt. Tuurlijk wil ik ook ooit wel sex en een vriendin hebben, maar ik ben het nou zo gewend om al die jaren alleen te zijn. Ik ben ook weer niet zo wanhopig dat ik naar de hoeren wil ofzo. Dat never nooitOoit komt het misschien wel en mocht het niet zo zijn. Dan moet ik er maar mee leren leven, dat ik alleen en als maagd door het leven ga.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe hier ook, komt het dan het is mooi mee genomen, niet ? Och dan hou ik het ook nog wel 25 jaar vol.
Hoeren? Kom op zeg, maak een washandje warm beetje zeep der in klaar.
Uh ja boeiend zo gaat het hier ook. Het is maar net hoe druk je je er zelf om maakt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Schaapje1987 het volgende:
Het klinkt zo negatief wanneer er een man al de 20+ voorbij is en nog geen ervaring heeft. Het is geen competitie om met andere mannen te vergelijken wat de een wel of niet heeft gedaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en snelheid.
Ik ben zelf 25, heb 0,0 ervaring, amper een hand vast gehouden of een kusje en het interesseert mij niet wat andere er van denken noch schaam ik mij hier voor. Als iemand het vraagt zal ik ook eerlijk antwoorden.
Als geen ervaring als een afknapper word gezien door een meisje dan helaas, pech voor dat meisje dan.
Iedereen is bij 0 begonnen.
Hahahahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het potje sjam ken je ook nog niet?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Schaapje1987 het volgende:
Het klinkt zo negatief wanneer er een man al de 20+ voorbij is en nog geen ervaring heeft. Het is geen competitie om met andere mannen te vergelijken wat de een wel of niet heeft gedaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en snelheid.
Ik ben zelf 25, heb 0,0 ervaring, amper een hand vast gehouden of een kusje en het interesseert mij niet wat andere er van denken noch schaam ik mij hier voor. Als iemand het vraagt zal ik ook eerlijk antwoorden.
Als geen ervaring als een afknapper word gezien door een meisje dan helaas, pech voor dat meisje dan.
Mijn geduld is anders nu zo langzamerhand op. Ik wil het nú, niet als ik de 30 gepasseerd ben. Dan hoeft het van mij ook niet meer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar wil niet zeggen dat je, als je 25 en nog maagd bent en 0.0 succes bij de vrouwen hebt, dat de rest van je leven zo zal blijven.
Zijn maar heel weinig mensen die op hun 80e dood gaan zonder ooit een relatie te hebben gehad, gezoend, handjes vast gehouden, geneukt, whatever.
Zijn er meer die gelukkig getrouwd sterven terwijl ze voor hun 30e bijvoorbeeld nooit een vrouw hebben aangeraakt.
Dus dat het nu niet wil, zegt niet dat het nóóit wil.
Hoe en waar moet ik die dan leren. Mijzelf blootstellen aan sociale situaties om daarvan te leren, heeft weinig verandering gebracht. En het komt in mijn mening níet aanwaaien. Als men zijnde moet je nu eenmaal initiatief tonen, de eerste stap kunnen zetten. En ik kan en durf dat niet.quote:[..]
Nogmaals, zelfs als autist kun je vaardigheden leren.
Met zo'n houding komt er inderdaad geen bal van terecht.
Overigens komen relaties wél aanwaaien, vaak wanneer je ze het minst verwacht. Vraag aan een willekeurig stelletje hoe ze elkaar hebben ontmoet en je zult zien dat ze hoogstwaarschijnlijk iets zeggen als "Nou, ik was eigenlijk niet op zoek, maar toen ontmoette ik mijn partner op een hele simpele manier en er was gelijk een klik".
Als je er verandering in wilt hebben, moet je er wat aan doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:30 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Mijn geduld is anders nu zo langzamerhand op. Ik wil het nú, niet als ik de 30 gepasseerd ben. Dan hoeft het van mij ook niet meer.
[..]
Hoe en waar moet ik die dan leren. Mijzelf blootstellen aan sociale situaties om daarvan te leren, heeft weinig verandering gebracht. En het komt in mijn mening níet aanwaaien. Als men zijnde moet je nu eenmaal initiatief tonen, de eerste stap kunnen zetten. En ik kan en durf dat niet.
Nee, pech voor jou. Heel veel meisjes zullen zich tocht echt achter de oren gaan krabben bij een maagd van 25+. Veel meisjes, ook meisjes die jou leuk vinden, kunnen daarop afknappen. Het is toch raar, en veel mensen gaan dan al gauw dieper liggende issues vermoeden. 90% van de 25 jarige mannen heeft toch wel wat relatie ervaring opgedaan...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Schaapje1987 het volgende:
Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop. De tips die ik lees zijn toch allemaal heel erg algemeen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je er verandering in wilt hebben, moet je er wat aan doen.
Google is je vriend, ga naar workshops, lees ervaringen van mensen in dezelfde situatie, etc.
Weet ik veel, google op je plaatsnaam en 'sociale vaardigheden workshop' of 'autisme en relaties' ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:36 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop.
En dan gaat het niet alleen over sociale vaardigheden. Ik durf nauwelijks iemand aan te spreken, zeker geen vrouw.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, google op je plaatsnaam en 'sociale vaardigheden workshop' of 'autisme en relaties' ofzo.
Ga dan op zoek naar een psycholoog die dat soort trainingen geeft ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:43 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
En dan gaat het niet alleen over sociale vaardigheden. Ik durf nauwelijks iemand aan te spreken, zeker geen vrouw.
Kan ik niet betalen, en ik wil niet naar een psycholoog lopen. Dit soort problemen wil ik voor mezelf houden, wat niet meer gaat als ik naar een psycholoog ga lopen. Dat zou te beschamend zijn. Laat ook maar, ik had het toch al opgegeven. Het is te veel werk voor te weinig resultaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga dan op zoek naar een psycholoog die dat soort trainingen geeft ofzo.
Gast, ik ben je moeder niet.
Ja hallo als je niet geholpen wil worden moet je ook niet zeurenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:47 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen, en ik wil niet naar een psycholoog lopen. Dit soort problemen wil ik voor mezelf houden, wat niet meer gaat als ik naar een psycholoog ga lopen. Dat zou te beschamend zijn.
Ik wil wel hulp, maar niet zodanig dat mensen die ik ken er ooit achter komen. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik schaam mij hier enorm voor. Het liefst had ik non-professionele hulp, als ik er ooit nog eens iets aan zou willen doen. Motivatie is nogal weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hallo als je niet geholpen wil worden moet je ook niet zeuren
Dat hoeft toch ook niet? Of zijn er mensen die jouw wekelijkse schema 24/7 in de gaten houden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:52 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik wil wel hulp, maar niet zodanig dat mensen die ik ken er ooit achter komen. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik schaam mij hier enorm voor.
Ik woon bij mijn ouders (uitgezonderd de 2 dagen die ik dit semester op kamers zit), en die hebben wel een aardig idee hoe mijn agenda eruit ziet: thuis hangen namelijk en lezen, tv kijken en zo. Dus ja, ze weten wel 24/7. Ik ben nog gewoon verzekerd onder mijn ouders, dus ik moet dat toch via hen regelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Of zijn er mensen die jouw wekelijkse schema 24/7 in de gaten houden?
Therapeuten hebben gewoon zwijgplicht hoor.
Tsja dan is het enige wat er nog op zit alles aan je ouders verzwijgen omdat het hen toch niet opvalt dat je niet gelukkig bent zo en de rest van je leven een zielig, eenzaam, seks- en liefdeloos bestaan leiden, toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:55 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders (uitgezonderd de 2 dagen die ik dit semester op kamers zit), en die hebben wel een aardig idee hoe mijn agenda eruit ziet: thuis hangen namelijk en lezen, tv kijken en zo. Dus ja, ze weten wel 24/7. Ik ben nog gewoon verzekerd onder mijn ouders, dus ik moet dat toch via hen regelen.
Het valt hen totaal niet op nee dat ik niet happy ben zo. Ze geloven dat dat allemaal wel komt; ze leven nog 40 jaar terug wat dat betreft. Ik kan niet leven met de gedachte dat ik naar een psiech moet lopen voor zoiets doodnormaals als het krijgen van een vriendin (en dat anderen dit weten) en kan er eigenlijk ook niet tegen dat ik dit niet gewoon zelf kan, zoals ik alle andere dingen die ik tot nu toe heb bereikt ook op eigen kracht heb gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tsja dan is het enige wat er nog op zit alles aan je ouders verzwijgen omdat het hen toch niet opvalt dat je niet gelukkig bent zo en de rest van je leven een zielig, eenzaam, seks- en liefdeloos bestaan lijden, toch?
Genoeg mensen die zwaarder autistisch zijn dan jij die gewoon op eigen kracht aan een vriendin zijn gekomen, hoor. Maargoed..quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:00 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het valt hen totaal niet op nee dat ik niet happy ben zo. Ze geloven dat dat allemaal wel komt; ze leven nog 40 jaar terug wat dat betreft. Ik kan niet leven met de gedachte dat ik naar een psiech moet lopen voor zoiets doodnormaals als het krijgen van een vriendin (en dat anderen dit weten) en kan er eigenlijk ook niet tegen dat ik dit niet gewoon zelf kan, zoals ik alle andere dingen die ik tot nu toe heb bereikt ook op eigen kracht heb gedaan.
Mooi dan, toch?quote:Maar goed, ik vind het wel goed zo. Ik kan leven met een leven van prostituee bezoek
Dat hoeft het dus niet te zijn.quote:als dat alles is wat erin zit.
Eigenlijk vind ik contact met anderen niet zo heel belangrijk, het hebben van een vriendin vond ik wel belangrijk voor ik zo apathisch werd als nu. Ik ben er denk ik wel uit als ik zie wat voor berg werk er voor me ligt op dat gebied. Opgeven, ook al wordt ik er niet gelukkiger van. Ik wil helemaal niks meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zwaarder autistisch zijn dan jij die gewoon op eigen kracht aan een vriendin zijn gekomen, hoor. Maargoed..
Het ging toch niet alleen daarom? Je hebt toch sowieso moeite met contact leggen met mensen? Daar worden mensen niet gelukkig van, en het is doodnormaal om daar wat aan te willen doen.
Bovendien hoef je niet per se bij een psych te lopen, gewoon wekelijks/maandelijkse trainingen volgen of langs een therapeut ofzo.
[..]
Mooi dan, toch?
[..]
Dat hoeft het dus niet te zijn.
Het hebben van een vriendin is een gevolg van contact hebben met anderen, dus lijkt me dat je bij de oorzaak moet beginnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:12 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik contact met anderen niet zo heel belangrijk, het hebben van een vriendin vond ik wel belangrijk voor ik zo apathisch werd als nu. Ik ben er denk ik wel uit als ik zie wat voor berg werk er voor me ligt op dat gebied. Opgeven, ook al wordt ik er niet gelukkiger van.
Ik durf te wedden dat ik wél dood ga zonder ooit een vriendin te hebben gehad. Ik ga me lekker focussen op hetgeen ík leuk vind, en de rest is optioneel. Zo heeft Koning Lodewijk XIV nu mijn aandachtquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin is een gevolg van contact hebben met anderen, dus lijkt me dat je bij de oorzaak moet beginnen.
Maar goed, eigen keus.
Durf je te wedden dat je niet dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben.
Godverdomme zeg, autisme is geen excuus voor extreem depressief en pessimistisch zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik wél dood ga zonder ooit een vriendin te hebben gehad. Ik ga me lekker focussen op hetgeen ík leuk vind, en de rest is optioneel.
In mijn opinie heb ik nu wel het onderste uit de kan gehaald. Mensen denken over het algemeen niet dat ik autistisch ben, tenzij ik het zeg (inclusief die weinige mensen die mij heel goed kennen). Dat zegt toch wel wat, en dat het dan nog niet lukt maakt me wel pessimistisch ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, autisme is geen excuus voor extreem depressief en pessimistisch zijn
Maargoed, doe jij dat lekker
Maar om dan te zeggen dat je durft te wedden dat je dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:19 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
In mijn opinie heb ik nu wel het onderste uit de kan gehaald. Mensen denken over het algemeen niet dat ik autistisch ben, tenzij ik het zeg (inclusief die weinige mensen die mij heel goed kennen). Dat zegt toch wel wat, en dat het dan nog niet lukt maakt me wel pessimistisch ja.
Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar om dan te zeggen dat je durft te wedden dat je dood gaat zonder ooit een vriendin gehad te hebben
Denk je dat je volgend jaar dood gaat ofzo?
Nee, in 9 van de 10 gevallen zeggen ze dat ze het geprobeerd hebben maar het enige wat ze gedaan hebben is een goede vriend proberen te wezen, of ze zijn zwaar pussy.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:36 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Als ik lees over andere mensen in hetzelfde schuitje, dan raak ik hoofdzakelijk depri, want in negen van de tien gevallen hebben ze alles geprobeerd en heeft het nog niks opgeleverd. Geef eens een voorbeeld van zo'n workshop. De tips die ik lees zijn toch allemaal heel erg algemeen...
Je moet je er ook niet zo fucking blind op staren, gastquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:26 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie niet in hoe en wanneer zoiets zou moeten gebeuren, echt niet. Hoe lang moet ik nu nog wachten dan? Het wachten terwijl andere mensen, die het misschien veel minder verdienen, wel succes hebben, dat maakt me steeds kwader en doet me steeds meer vervreemden.
Jij hebt makkelijk praten. Je bent een vrouw en je bent niet autistisch. Jij kunt iemand krijgen wanneer je maar wil. Je begrijpt totaal niet hoe ik me voel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet je er ook niet zo fucking blind op staren, gastAlleen daarmee al straal je een uitstraling uit om kilometers van vandaan te blijven.
Sowieso kan je niet in de toekomst kijken en wie weet heb je over 5/10/20 jaar wél de ballen om voor je eigen geluk te kiezen.
Waarom ga je dan een hele discussie met me aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:29 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Je bent een vrouw en je bent niet autistisch. Jij kunt iemand krijgen wanneer je maar wil. Je begrijpt totaal niet hoe ik me voel.
Ik moet toch een klankbord hebben hè. Fok is dat voor mij wanneer ik me down voel. Als ik het anoniem van me af praat, voel ik me beter. Geen hulp nodig, tenminste niet in de gedachte vorm. Een fok meet hier in de buurt zou wel leuk zijn, maar voel wel wat drempelvrees. Mag je daar zomaar een topic voor starten?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een hele discussie met me aan
Nogmaals: ik ben je moeder niet.
Tegen mij moet je niet huilen als je niet geholpen wilt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |