abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 08:49:04 #26
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95655121
quote:
9s.gif Op maandag 18 april 2011 08:02 schreef Grunge. het volgende:
Kieskeurig: op zich tof. Je iets aantrekken van wat je vrienden vinden: WTF.

En je zit er nog mee ook, blijkt. Dat lijkt me toch belangrijker dan wat je vrienden vinden :')___!
Dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95676083
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Gevolg: nog steeds maagd.
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
Door schijt aan je vrienden hun mening te hebben en doen op wat jij zelf goed vindt.
pi_95683526
Ik was 24 :)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_95688549
Ik was net 20, dacht dat ik bij de kleine groep hoorde die er super laat mee was.
pi_95689330
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.

[..]

Rot op.
_O- _O- Tja dat heb ik ook lange tijd gedacht! Vergeten doe ik het ook inderdaad niet omdat het gevoelsmatig nogal een anti-climax was :P Feit is dat de 1e keer 9 van de 10 keer enorm tegenvalt door spanning of wat dan ook, Vaak is de 2e keer gewoon veel beter!
S. 2014
J. 2016
pi_95692118
quote:
Mensen die claimen te hoge standaarden te hebben, proberen hun onzekerheid te verbergen.
Yep. Of TS is sociaal niet vaardig of heeft sociale angsten, of TS heeft angsten en onzekerheden omtrent seksualiteit.

"Ik heb te hoge eisen" is een heel slappe rationalisatie.

Ten eerste betwijfel ik dat je vaak meiden hebt afgewezen die seks met je wilden. Als een meisje interesse in je toont wil ze nog niet neuken, hè. Ten tweede zal je, als je écht meiden hebt afgewezen, dit hoogstwaarschijnlijk hebben gedaan omdat je angst hebt voor genante situaties, om te falen of om niet goed over te komen, angst voor het onbekende, angst dat ze je piemel te klein vindt, angst dat je te snel klaarkomt, angst dat je er niks van bakt.

Maar als ik jou was zou ik ook zeggen dat ik te hoge eisen had. Voelt wel zo lekker.
pi_95692384
quote:
13s.gif Op maandag 18 april 2011 02:57 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

[..]

@ TS, zie hier de tips van mannen met ervaring. Al is het voor jou de eerste keer en mss ook voor haar, schijt aan wat je partner voelt, gewoon doorrammen dus.
Waar heb jij het nou in hemelsnaam weer over? Ga iemand anders woorden in de mond leggen :{w
pi_95692580
quote:
Zelf vond ik het heel eng om de eerste stap te maken en om het initiatief te nemen met meisjes toen ik nog onervaren was. Dit ging gepaard met veel angst en lange tijd durfde ik het gewoon niet. Uiteindelijk, nadat ik een paar keer dronken wat had uitgevoerd, verdween die angst en durfde ik wel het initiatief te nemen. Voordat ik tot dat punt kwam had ik wel aan mezelf gewerkt, en ik was altijd eerlijk tegen mezelf hierover. Ik nam mezelf niet in de maling.

Een vriend van me is net als TS. Als we uit zijn zegt hij dat hij geen leuk genoeg meisje ziet om iets mee te proberen. Het is echter duidelijk dat hij het simpelweg heel eng vindt om interesse te tonen en dingen te escaleren met een meisje. Maar dit heeft hij zelf denk ik ook niet door. Hij rationaliseert zijn gedrag. Er is een disconnect tussen wat hij voelt en wat er zich in zijn onbewustzijn afspeelt, en wat hij bewust denkt. Ik denk dat hij, omdat hij voor zichzelf verbergt wat er echt aan de hand is, voorlopig met dit probleem van 'kieskeurigheid' zal blijven zitten.
pi_95695057
ik ben ook maagd samen naar de hoeren gaan?
PSN:Vkashhh
pi_95718008
naar vrienden luisteren moet je nooit doen :O heb ik zelf ook wel ooit gehad zegt een maat, jij bent echt gek dat je met dat lelijke meisje aan het daten bent. En dan een half jaar later heeft ineens die maat een relatie met haar :P

Daarom gewoon schijt hebben wat je vrienden zeggen, als jij haar leuk vind en denkt dit is leuk voor mijn eerste keer, gewoon doen!

Eerste keer vind ik persoonlijk toch niet speciaal, het is lastig en de keren die daarna komen zijn 100x beter.
pi_95737887
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef PMK111 het volgende:

[..]

Yep. Of TS is sociaal niet vaardig of heeft sociale angsten, of TS heeft angsten en onzekerheden omtrent seksualiteit.

"Ik heb te hoge eisen" is een heel slappe rationalisatie.

Ten eerste betwijfel ik dat je vaak meiden hebt afgewezen die seks met je wilden. Als een meisje interesse in je toont wil ze nog niet neuken, hè. Ten tweede zal je, als je écht meiden hebt afgewezen, dit hoogstwaarschijnlijk hebben gedaan omdat je angst hebt voor genante situaties, om te falen of om niet goed over te komen, angst voor het onbekende, angst dat ze je piemel te klein vindt, angst dat je te snel klaarkomt, angst dat je er niks van bakt.

Maar als ik jou was zou ik ook zeggen dat ik te hoge eisen had. Voelt wel zo lekker.
Graag hiervan een bevestiging van TS, dan kunnen we tenminste helpen.
pi_95737993
quote:
15s.gif Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou in hemelsnaam weer over? Ga iemand anders woorden in de mond leggen :{w
Het schijnt dat ze wel eens vaker rare teksten op dit forum zet.
pi_95738548
quote:
Ik geloof niet dat je daadwerkelijk kieskeurig bent. Echt kieskeurig ben je alleen als je ze voor het uitzoeken hebt en dat is hier denk ik niet het geval. Maar het is natuurlijk wel de ideale manier om je onzekerheid te verbloemen.
pi_95742432
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 02:22 schreef n8n het volgende:
je bent van plan je bedpartner met je vrienden te delen?
dit dus :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:36:12 #40
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_95743397
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

_O- _O- Tja dat heb ik ook lange tijd gedacht! Vergeten doe ik het ook inderdaad niet omdat het gevoelsmatig nogal een anti-climax was :P Feit is dat de 1e keer 9 van de 10 keer enorm tegenvalt door spanning of wat dan ook, Vaak is de 2e keer gewoon veel beter!
Dat dus.
Oefening baart kunst.
Telkens beter. :Y
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_95753210
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je daadwerkelijk kieskeurig bent. Echt kieskeurig ben je alleen als je ze voor het uitzoeken hebt en dat is hier denk ik niet het geval. Maar het is natuurlijk wel de ideale manier om je onzekerheid te verbloemen.
Kieskeurig ben je inderdaad als je ze voor het uitkiezen hebt...........
pi_95753371
quote:
Toen ik 16 was had ik idd exact hetzelfde.
Oplossing: ik werd 17.

Op je 23e zou je moeten beseffen dat je geen goedkeuring van je vrienden nodig hebt. Als zij het meisje lelijk vinden is dat hun probleem.

(hoewel je misschien wel naar ze moet luisteren als ze oprecht advies geven enzo. Bijvoorbeeld als zij het meisje kennen en je verstellen dat ze haar vorige 5 vrienden niet alleen in de slaapkamer, maar ook financieel heeft uitgekleed.)
  woensdag 20 april 2011 @ 11:17:01 #43
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_95754037
WTF goedkeuring van je vrienden?
Eerst keuren ze die chick af, om er vervolgens zelf bovenop te duiken.
pi_95754144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
WTF goedkeuring van je vrienden?
Eerst keuren ze die chick af, om er vervolgens zelf bovenop te duiken.
Is wel een teken van slechte vrienden :P maar de kans zit er natuurlijk altijd in, er zijn veel vrienden die jaloers zijn.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:22:54 #45
342627 tja77
pi_95754268
Leuke is dat TS zegt dat ie niet met de eerste de beste naar bed wilt, maar als je 23 bent, is het ook niet meer echt de eerste de beste. Meisje zal zich vereerd voelen dat ze een 23 jarige knul heeft mogen ontmaagden.

Tenzij je heel lelijk bent natuurlijk....
pi_95755213
nou als je als 23 jarige nog maagd bent zal je vast niet echt knap zijn, of uitstraling hebben. Tenzij je gewoon nooit in plaatsen met mensen komt en je dus asociaal bent ;) als je wel uitstraling of knap bent zullen de vrouwen zelf op je afkomen en zal je echt wel voor je 23e seks gehad hebben :P ik durfde vroeger ook niet zoveel omdat ik onzeker was, maar toch op mijn 16e had ik zelf een meid die seks wilde, ja wie ben ik dan om dat tegen te gaan houden ;)
pi_95755302
correctie, je kan natuurlijk ook hebben dat je helemaal niet weet hoe je met het vrouwelijke geslacht moet praten of omgaan ;)
  woensdag 20 april 2011 @ 11:53:18 #48
342627 tja77
pi_95755324
TS is gewoon onzeker, en wil daarom ook bevestiging/goedkeuring van zijn matties. Of ie knap of lelijk is, durf ik niet te zeggen.
pi_95755369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef Jurgen1990 het volgende:
nou als je als 23 jarige nog maagd bent zal je vast niet echt knap zijn, of uitstraling hebben. Tenzij je gewoon nooit in plaatsen met mensen komt en je dus asociaal bent ;) als je wel uitstraling of knap bent zullen de vrouwen zelf op je afkomen en zal je echt wel voor je 23e seks gehad hebben :P ik durfde vroeger ook niet zoveel omdat ik onzeker was, maar toch op mijn 16e had ik zelf een meid die seks wilde, ja wie ben ik dan om dat tegen te gaan houden ;)
TS hint dat er genoeg dames zijn die hem wel willen, maar dat hij denkt dat ze niet in de smaak zullen vallen bij zijn matties.
pi_95755413
ja inderdaad, onzekerheid.......... wat heb je er aan ;) teamgenoot van voetbal van me is 21 en maagd. Maar als je hem ziet zou je zeggen hoe krijg je dat voor elkaar met dat uiterlijk en uitstraling toch nog maagd zijn :P en het is nog eens niet zijn eigen keuze om maagd te blijven :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')