Dit.quote:Op maandag 18 april 2011 08:02 schreef Grunge. het volgende:
Kieskeurig: op zich tof. Je iets aantrekken van wat je vrienden vinden: WTF.
En je zit er nog mee ook, blijkt. Dat lijkt me toch belangrijker dan wat je vrienden vinden___!
Door schijt aan je vrienden hun mening te hebben en doen op wat jij zelf goed vindt.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Oorzaak: te kieskeurig omdat ik me teveel aantrek wat vrienden ervan vinden.
Gevolg: nog steeds maagd.
Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
quote:Op maandag 18 april 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De 'eerste keer' is een heel speciale ervaring die je nooit zal vergeten. Een tweede ontmaagding bestaat niet dus vergooi het niet.
[..]
Rot op.
Yep. Of TS is sociaal niet vaardig of heeft sociale angsten, of TS heeft angsten en onzekerheden omtrent seksualiteit.quote:Mensen die claimen te hoge standaarden te hebben, proberen hun onzekerheid te verbergen.
Waar heb jij het nou in hemelsnaam weer over? Ga iemand anders woorden in de mond leggenquote:Op maandag 18 april 2011 02:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
@ TS, zie hier de tips van mannen met ervaring. Al is het voor jou de eerste keer en mss ook voor haar, schijt aan wat je partner voelt, gewoon doorrammen dus.
Zelf vond ik het heel eng om de eerste stap te maken en om het initiatief te nemen met meisjes toen ik nog onervaren was. Dit ging gepaard met veel angst en lange tijd durfde ik het gewoon niet. Uiteindelijk, nadat ik een paar keer dronken wat had uitgevoerd, verdween die angst en durfde ik wel het initiatief te nemen. Voordat ik tot dat punt kwam had ik wel aan mezelf gewerkt, en ik was altijd eerlijk tegen mezelf hierover. Ik nam mezelf niet in de maling.quote:Oplossing...? Ken jij dit en hoe heb je t opgelost?
Graag hiervan een bevestiging van TS, dan kunnen we tenminste helpen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Yep. Of TS is sociaal niet vaardig of heeft sociale angsten, of TS heeft angsten en onzekerheden omtrent seksualiteit.
"Ik heb te hoge eisen" is een heel slappe rationalisatie.
Ten eerste betwijfel ik dat je vaak meiden hebt afgewezen die seks met je wilden. Als een meisje interesse in je toont wil ze nog niet neuken, hè. Ten tweede zal je, als je écht meiden hebt afgewezen, dit hoogstwaarschijnlijk hebben gedaan omdat je angst hebt voor genante situaties, om te falen of om niet goed over te komen, angst voor het onbekende, angst dat ze je piemel te klein vindt, angst dat je te snel klaarkomt, angst dat je er niks van bakt.
Maar als ik jou was zou ik ook zeggen dat ik te hoge eisen had. Voelt wel zo lekker.
Het schijnt dat ze wel eens vaker rare teksten op dit forum zet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou in hemelsnaam weer over? Ga iemand anders woorden in de mond leggen
Ik geloof niet dat je daadwerkelijk kieskeurig bent. Echt kieskeurig ben je alleen als je ze voor het uitzoeken hebt en dat is hier denk ik niet het geval. Maar het is natuurlijk wel de ideale manier om je onzekerheid te verbloemen.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
dit dusquote:Op maandag 18 april 2011 02:22 schreef n8n het volgende:
je bent van plan je bedpartner met je vrienden te delen?
Dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
![]()
Tja dat heb ik ook lange tijd gedacht! Vergeten doe ik het ook inderdaad niet omdat het gevoelsmatig nogal een anti-climax was
Feit is dat de 1e keer 9 van de 10 keer enorm tegenvalt door spanning of wat dan ook, Vaak is de 2e keer gewoon veel beter!
Kieskeurig ben je inderdaad als je ze voor het uitkiezen hebt...........quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je daadwerkelijk kieskeurig bent. Echt kieskeurig ben je alleen als je ze voor het uitzoeken hebt en dat is hier denk ik niet het geval. Maar het is natuurlijk wel de ideale manier om je onzekerheid te verbloemen.
Toen ik 16 was had ik idd exact hetzelfde.quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef mymih het volgende:
Is wel een teken van slechte vriendenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
WTF goedkeuring van je vrienden?
Eerst keuren ze die chick af, om er vervolgens zelf bovenop te duiken.
TS hint dat er genoeg dames zijn die hem wel willen, maar dat hij denkt dat ze niet in de smaak zullen vallen bij zijn matties.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef Jurgen1990 het volgende:
nou als je als 23 jarige nog maagd bent zal je vast niet echt knap zijn, of uitstraling hebben. Tenzij je gewoon nooit in plaatsen met mensen komt en je dus asociaal bentals je wel uitstraling of knap bent zullen de vrouwen zelf op je afkomen en zal je echt wel voor je 23e seks gehad hebben
ik durfde vroeger ook niet zoveel omdat ik onzeker was, maar toch op mijn 16e had ik zelf een meid die seks wilde, ja wie ben ik dan om dat tegen te gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |