abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95625733

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

Dit is geen Slow Chat, trollen wordt ook niet gewaardeerd, dan kan het zomaar zijn dat je een paar nieuwe notes hebt of ineens niet meer kunt posten.

Slowchatten kan hier:
[R&P SC] Hello I'm a mac!
en hier:
[Singles] WILDE PARTY!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 17-04-2011 18:59:46 ]
Ron Paul 2012
pi_95625792
Ik heb dus Keep_Walking ontmoet.

Dit was de vierde keer dat ik iemand ontmoette via internet en de eerste keer via Fok. En hoewel dit de overige 3 keer dames betrof zag ik tegen deze ontmoeting het meest op omdat ik me uiteraard schaam voor wat ik hier af en toe typ en dat er vooral extra op mijn uiterlijk zou worden gelet in het begin en dat ik bang ben voor de mening van anderen. Bovendien voel ik me nooit zo op mijn gemak bij de Alpha heren en dat hij hier vooral overkomt als een soort baas.

Het is me erg meegevallen eerlijk gezegd.
De benadering was erg lastig voor mij en ik kon ook even niet meer zo rationeel nadenken op het moment dat ik hem ontmoette, meteen kreeg ik mijn BDD negatieve gedachtes en kon ik in het begin enkel alleen over mezelf vertellen. Ik durfde hem niet echt aan te kijken in het begin vanwege mijn forum verleden maar vooral omdat ik dacht dat ik er misvormd uitzag.
Hij vond me er normaal uitzien en ik heb gelet op zijn lichaamstaal toen hij dat zei en wat mij betreft spreekt hij de waarheid. Later raakte ik ook geïnteresseerd in hem en werd het een relaxt gelijkwaardig gesprek.

K_W kwam over als heel zelfverzekerde, begripvolle, betrouwbare gast over met een uiterst vriendelijke en toegankelijke uitstraling. Gewoon een hele relaxte gast makkelijk in de omgang en waarmee je goede diepgaande gesprekken mee kan voeren en ik voelde me al snel vertrouwd bij hem. Hij heeft me zeker weten andere inzichten gegeven over mijn situatie en daar ben ik erg blij mee (alhoewel ik het beschamend vind dat ik dit moet horen van mensen die zoveel jonger zijn dan ik)
Hij is erg geïnteresseerd in psychologie en heeft er een soort hobby van gemaakt om mensen andere inzichten te geven en te helpen ze de juiste richting in te sturen.

Ik wil niet alles neerzetten wat er is besproken allemaal, maar ik voel me zeker weten beter en ik heb nog dingen om over na te denken wat hij heeft gezegd en ik ga dus in het vervolg minder over mijn uiterlijk typen maar het lijkt erop dat de dames mij helemaal niet negeren vanwege mijn uiterlijk.

En ik hoop hem vaker te spreken in de toekomst dit in combinatie met professionele hulp lijkt mij een goed plan voor een stijgende lijn.

Dit was het wel zo'n beetje, ik had geen zin om een super lang verhaal neer te zetten hierover.
Het was een uiterst positieve ervaring en ben blij dat ik het heb doorgezet.

@Iwannabehigh, nu ik me zo kwetsbaar opstel hoop ik niet dat je steken onder water gaat geven in de nabije toekomst op het forum of via DM wanneer het jou het beste uitkomt. En ga a.u.b niet schijnheilig lopen doen dat je niet weet waar ik het over heb.

@Strawberry, ik ben blij dat ik heb doorgezet inderdaad.

En dan nog de laatste aankondiging en vooral misschien belangrijk voor Schenkstroop is dat ik recentelijk weer sex heb gehad met de dame die ik via internet had ontmoet en die mij lelijk vond in haar ogen.
Echter spreek ik de laatste tijd behoorlijk wat met haar af en ze ziet mij als de sterkste persoon die ze ooit heeft gekend en ze vind me toch ook lief en daarom was ze in staat om intiem te zijn met mij.(dat is mijn conclusie)
Dus zelfs als je je uiterlijk tegen hebt lijk je alsnog kans te maken bij bepaalde dames, en ik praat hier niet over een gemiddeld uitziende maar een knappe meid (waar jij Schenk naar op zoek bent) Een relatie zal het nooit worden omdat ze fysieke aantrekkingskracht mist. Ze heeft er zelfs geen spijt van dat ze het heeft gedaan (een dag later) waar ik zo bang voor was omdat die meid uit het oosten wel spijt had ervan (zij vond me wel aantrekkelijk genoeg) maar ze schaamde zich ervoor dat ze zomaar met iemand naar bed ging die ze voor het eerst ontmoette en normaal gesproken nooit doet.

@alle haters, ik heb mijn account weer terug inderdaad en dat weerhoud me er zeker niet van om te typen wat ik zelf wil ookal kan het irritered of aandachttrekkend overkomen, expres zal ik het nooit doen in elk geval.
pi_95626036
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En wat doen ze daar?

Ik vermoed dat ze je aanzetten om constructieve stappen te ondernemen. Ze bieden een luisterend oor, geven feedback en houden je bij de les. Door deze steun lukt het beter consequent door te zetten, waar je zelf afhaakt en weer in je oude patroon vervalt. Er is mogelijk nog medicatie om je gevoelens wat te dempen.
Ik hoop trouwens niet dat je blijft proberen om echte hulpverlening in diskrediet te brengen zoals het lijkt, alsof het online gelijkwaardig is. Daar zijn sommige mensen echt niet bij gebaat.

Nogal raar vind ik dat.
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 16:33:46 #4
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626110
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je de link wil leggen tussen online hulpverlening van ongeschoolden versus echte hulpverlening waar je echt menselijk contact legt met diegenen die dit gestudeerd hebben, om zo maar aan te tonen dat Richard en co best hier mogen blijven en dat alles na verloop van tijd dan maar goed komt.

Het echte menselijk contact alleen al heeft een zo groot effect op redeneringsvermogen en motivatie dat zoiets al gelijk reden genoeg is om de telefoon te pakken.
Nee. Maar alles kan helpen. Hulpverleners kunnen je rl situatie ook niet direct beinvloeden. Daarom moet je het zelf gaan doen. Hier heb je al meer mogelijkheden om echt iets te ondernemen met elkaar. In de groepstherapie die Formerjellybean beschreef, is dat ook een ingebouwd. Juist de groep biedt meer mogelijkheden.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 16:35:41 #5
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626205
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens niet dat je blijft proberen om echte hulpverlening in diskrediet te brengen zoals het lijkt, alsof het online gelijkwaardig is. Daar zijn sommige mensen echt niet bij gebaat.

Nogal raar vind ik dat.
IK heb nooit therapie gehad dus ik zou niet durven.
The view from nowhere.
pi_95626267
Het is enkel dat ik denk dat enige voorzichtigheid daarbij wel geboden is. Zodat mensen niet gaan denken ''jah wat heb ik daar nu aan, het lukt hier prima wel.''

Ze kunnen natuurlijk niet elke dag K_W blijven ontmoeten.
Ron Paul 2012
pi_95626295
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee. Maar alles kan helpen. Hulpverleners kunnen je rl situatie ook niet direct beinvloeden. Daarom moet je het zelf gaan doen. Hier heb je al meer mogelijkheden om echt iets te ondernemen met elkaar. In de groepstherapie die Formerjellybean beschreef, is dat ook een ingebouwd. Juist de groep biedt meer mogelijkheden.
Hulpverleners kunnen wel degelijk je rl situatie beinvloeden hoor. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die het beter kunnen dan hier. Die hebben voor bepaalde problematiek geleerd en die hebben geleerd om ook met de ziektebeelden om te gaan waardoor ze beter advies kunnen geven.
Dat is het advies wat hier ontbreekt omdat wij er niet voor geleerd hebben en juist soms doordat we er niet voor geschoold zijn soms hele verkeerde adviezen kunnen geven die totaal verkeerd af kunnen lopen.
  zondag 17 april 2011 @ 16:40:50 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626418
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb dus Keep_Walking ontmoet.

knip
Goed nieuws richard. Een hele positieve post om mee te beginnen.
The view from nowhere.
pi_95626495
Echt onbegrijpelijk dat bepaalde mensen altijd overal mee wegkomen. Ik had eens een zelfmoordpoging moeten plaatsen hier; ik werd geband en mocht nooit weer terug komen. Sowieso. ;( Halcon heeft gelijk, als je zielig doet/slachtofferig doet is het ineens allemaal minder erg.

Verder manipuleer je weer; jij begon met rare DM's sturen naar mij. Mods kunnen dat controleren als ze willen en nu lok je me wéér uit. Maar ik neem me nu voor om gewoon niet meer op je posts te reageren. :{

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hulpverleners kunnen wel degelijk je rl situatie beinvloeden hoor. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die het beter kunnen dan hier. Die hebben voor bepaalde problematiek geleerd en die hebben geleerd om ook met de ziektebeelden om te gaan waardoor ze beter advies kunnen geven.
Dat is het advies wat hier ontbreekt omdat wij er niet voor geleerd hebben en juist soms doordat we er niet voor geschoold zijn soms hele verkeerde adviezen kunnen geven die totaal verkeerd af kunnen lopen.
Inderdaad, is ook zo. Heb ik zelf ook gemerkt. Zijn er serieus mensen die dat ontkennen? :P
pi_95626515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.
Daar geef ik je gelijk in.

quote:
Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.
Ik kreeg een ban toen ik in mijn FoBo had neergezet dat ik het niet meer zag zitten, dus niet via PM. Verder snap ik niet waarom je al 5 topics herhaald dat ik jou een PM heb gestuurd. Ik weet vrij zeker dat ik jou nog nooit een PM heb gestuurd dus waarom liegen? Ik had je ooit een DM gestuurd met lichte kritiek over iets en dat is je blijkbaar verkeerd gevallen.

quote:
Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
het boek is weer open.
pi_95626579
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat bepaalde mensen altijd overal mee wegkomen. Ik had eens een zelfmoordpoging moeten plaatsen hier; ik werd geband en mocht nooit weer terug komen. Sowieso. ;( Halcon heeft gelijk, als je zielig doet/slachtofferig doet is het ineens allemaal minder erg.

Verder manipuleer je weer; jij begon met DM's sturen naar mij. Mods kunnen dat controleren als ze willen en nu lok je me wéér uit. Maar ik neem me nu voor om gewoon niet meer op je posts te reageren. :{

[..]

Inderdaad, is ook zo. Heb ik zelf ook gemerkt. Zijn er serieus mensen die dat ontkennen? :P
Grappenmaker, laat de mods dat maar controleren inderdaad, was jij niet degene die begon " ik ga Strawberry ontmoeten binnenkort"?
pi_95626643
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Grappenmaker, laat de mods dat maar controleren inderdaad, was jij niet degene die begon " ik ga Strawberry ontmoeten binnenkort"?
_O-
En was jij niet degene die begon met: ga je nog op vakantie (ofzo)?

Eng ben jij gewoon. Laat me met rust.
pi_95626688
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

_O-
En was jij niet degene die begon met: ga je nog op vakantie (ofzo)?

Eng ben jij gewoon. Laat me met rust.
Tja ik beantwoord alleen jouw vragen hoor.
pi_95626802
Enfin genoeg over Richard verder over Daten . Wat betreft hem verder ik zet hem op ignore en dat blijft zo . Dus verder dikke doei.

Iemand nog over versieren verder want eerlijk gezegd wil ik het daar liever over hebben
  zondag 17 april 2011 @ 16:50:15 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626826
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ze kunnen je irl situatie beinvloeden als een effect van de therapie, maar dat noem ik indirect. Natuurlijk kunnen ze dat beter dan hier. Ik wil er geen kritiek op uitoefenen omdat het het beste is wat nu voorhanden is. Maar ook de psychologie is nog altijd in beweging en als je het gaat studeren krijg je waarschijnlijk het gevoel dat nog veel onduidelijk is.
The view from nowhere.
pi_95626887
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef iwannabehigh het volgende:
KW sowieso wel.

Ja, zoek maar op als daar serieus zin in hebt/de tijd voor hebt. Het is één keer echt naar voren gekomen en nu weer.

Verder geef ik je helemaal gelijk. Maar je bedoelt dat ik steeds hetzelfde reageerde bij mijn eigen topics? Of de reacties in dit topic? Ik probeer op de users (die mij echt serieus lijken te zijn) normaal te reageren. Wil ik je toch zeggen dat ik echt professionele hulp gezocht heb en eraan heb gewerkt, in tegen stelling tot de meeste users hier die maar door blijven gaan.
Ik zal je zo pm-en met een lijstje met quotes.

En ik had het over je reacties in dit topic, viel me op dat je het vaak over hetzelfde hebt ja. Zo kon je nogal doordrammen in je vragen naar strawberry, en regelmatig stel je voor dat zij moet daten met richard. En dan het gebeuren over dat je je genaaid voelt.

Wel erg goed dat je professionele hulp hebt gezocht! Daarmee ben je inderdaad een enorme stap verder dan de meeste users hier, ik hoop dat je er ook wat aan hebt.

En formerjellybean, ik moet inderdaad toegeven dat iwannebehigh wel bijgedraaid is. Alleen reageerde ik nu pas dat ik vind dat hij toch wel hypocriet overkomt over bepaalde reacties. Gelukkig valt het nu wel mee inderdaad. :)
pi_95626897
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Enfin genoeg over Richard verder over Daten . Wat betreft hem verder ik zet hem op ignore en dat blijft zo . Dus verder dikke doei.

Iemand nog over versieren verder want eerlijk gezegd wil ik het daar liever over hebben
Prima ik zal er niet wakker van liggen, maar blijkbaar wil je niet ingaan waarom je hebt gelogen over die PMs.
pi_95627022
omdat ik wel degelijk pm 's heb gekregen van jou en dat jij degene bent die liegt.

En verder on topic over versieren dus .
pi_95627072
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
omdat ik wel degelijk pm 's heb gekregen van jou en dat jij degene bent die liegt.

En verder on topic over versieren dus .
Kom maar met bewijs dan van je inbox want ik ben overtuigd dat ik dit nooit heb gedaan.
pi_95627165
wil je een keer over ophouden dit topic gaat over versieren en niet over jou. Ik hoef niets te bewijzen aan jou.
En ten tweede mods kunnen behoorlijk wat achterhalen en die zien heus wel wie liegt en wie niet verder zou ik hier maar over op houden als ik jou was want voor je het weet heb je zo weer een ban aan je reet.
  zondag 17 april 2011 @ 17:00:40 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627317
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Modest71 het volgende:

[..]

Ook daar sta ik open voor te weten :)
Kan me wel een paar voorstellingen / situaties van maken, maar ... jouw kant :P
Ik wacht wel even tot het kan qua onderwerp van gesprek enzo. oO<

@Richard, je kent me niet, maar wil toch even chapeau zeggen op jullie ontmoeting. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95627335
Ah. Lijstje met de quotes gelezen. Ik begrijp je punt nog steeds niet eerlijk gezegd. Ik bedoel, zo kan je de dingen die mensen bij mij hebben gedaan ook wel quoten. Is het tenminste nog realistisch. Ik vind het eerder hypocriet dat jij mij op die dingen aanspreekt aangezien andere users toch echt zijn begonnen met zulke dingen. Actie reactie :) Doordrammen deed ik ook niet, vind ik. Maar ieder zo z'n eigen mening en kijk op dingen.
pi_95627371
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
wil je een keer over ophouden dit topic gaat over versieren en niet over jou. Ik hoef niets te bewijzen aan jou.
En ten tweede mods kunnen behoorlijk wat achterhalen en die zien heus wel wie liegt en wie niet verder zou ik hier maar over op houden als ik jou was want voor je het weet heb je zo weer een ban aan je reet.
Neehoor, want hij kan toch alles maken.
pi_95627373
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wilde dit gewoon even rechtzetten. Ik heb net mijn outbox gecontroleerd en ik heb je zeer zeker nooit PM's gestuurd, dus laat de Mods maar controleren wie hier liegt inderdaad.
pi_95627377
Wat is voor jullie de ideale manier om versierd te worden??
pi_95627407
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:

In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.
pi_95627481
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is voor jullie de ideale manier om versierd te worden??
Ik het liefst zoals ik het zelf ook doe, recht voor z'n raap zonder er doekjes om te winden. Maar dat is meer omdat ik het anders waarschijnlijk niet zo goed door heb :@
pi_95627528
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik wilde dit gewoon even rechtzetten. Ik heb net mijn outbox gecontroleerd en ik heb je zeer zeker nooit PM's gestuurd, dus laat de Mods maar controleren wie hier liegt inderdaad.
Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.

Daar zijn ze niet van gediend en het is gewoon idioot gedrag.

Dit is trouwens mijn laatste reactie op je, tenzij je het echt weer te bont maakt met je wangedrag.
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 17:06:18 #29
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627556
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezen :') Misschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo :@
pi_95627557
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah. Lijstje met de quotes gelezen. Ik begrijp je punt nog steeds niet eerlijk gezegd. Ik bedoel, zo kan je de dingen die mensen bij mij hebben gedaan ook wel quoten. Is het tenminste nog realistisch. Ik vind het eerder hypocriet dat jij mij op die dingen aanspreekt aangezien andere users toch echt zijn begonnen met zulke dingen. Actie reactie :) Doordrammen deed ik ook niet, vind ik. Maar ieder zo z'n eigen mening en kijk op dingen.
Nouja, jij ontkende dat je het er ooit over had. En ik herinnerde me dit anders, dus vandaar dat ik dat zei. Ik heb juist expres die dingen niet gequote, zoals ik ook zei in de pm. Die quotes zijn puur om mijn bewering dat je het er vaker over hebt te ondersteunen, en ik gaf ook toe dat ik het me qua hoeveelheid toch anders herinnerde dan het echt is.
En ik heb niet deelgenomen aan de hele stalkerdiscussies destijds, dus ik weet niet hoe ik nu hypocriet bezig ben? Jou reacties was toevallig net geplaatst toen ik in het topic keek, en daarom reageerde ik omdat het me opviel. Niet persoonlijk bedoelt verder. Dus dat was mijn punt met het lijstje. :P

En ontopic. Ik heb niet echt een ideale foolproof manier om versierd te worden, maar het werkt gewoon het beste als ik interesse in iemand hebt. Het leukste vind ik het als alles vrij spontaan en ongeforceerd verloopt. Daarom zie ik ook niets in die pua maniertjes.
pi_95627594
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezen :') Misschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo :@
Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoeken :)
  zondag 17 april 2011 @ 17:07:24 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95627600
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Doe maar. Ik ben benieuwd.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 17:08:11 #33
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627636
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoeken :)
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst. :')
pi_95627658
Dat is inderdaad best handig om te weten hoe het niet moet :Y
pi_95627703
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.

Daar zijn ze niet van gediend en het is gewoon idioot gedrag.

Dit is trouwens mijn laatste reactie op je, tenzij je het echt weer te bont maakt met je wangedrag.
Daar heb je gelijk in ,maar met grote zekerheid kan ik zeggen dat ik haar 1 maal een DM had gestuurd over hele andere zaken.
Het klopt dat ik inderdaad in totaal 2 vrouwelijke personen had gePM'd met die vraag (dat was ook achterlijk)
pi_95627706
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst. :')
Dat had op dit moment juist even van harte welkom geweest omdat de discussie niet on topic was en dit weer wel
  zondag 17 april 2011 @ 17:09:46 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95627724
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Plemp er maar in hoor.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 17:10:40 #38
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627777
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
En ontopic. Ik heb niet echt een ideale foolproof manier om versierd te worden, maar het werkt gewoon het beste als ik interesse in iemand hebt. Het leukste vind ik het als alles vrij spontaan en ongeforceerd verloopt. Daarom zie ik ook niets in die pua maniertjes.
Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werkt :D
Voor de mannen een beetje een vervelend feitje want ze zullen dan dus nooit weten of het effect had. _O-
  zondag 17 april 2011 @ 17:11:52 #39
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627827
Okay, daar gaat 'ie dan. Confessions of a woman.

Alright. Neem gisteravond. Ik zit niet heel lekker in mijn vel en altijd binnenshuis, dus besloot maar weer eens in het café te gaan kijken (er zijn in ons dorp maar 2 café's btw) voor het broodnodige sociaal contact.

Ik loop binnen en er zit een man of 40 op groot scherm voetbal te kijken. Geen muziek, geen vrouwen, alleen voetbal en mannen. Dus ik drink snel mijn biertje leeg en maak me uit de voeten.
Ik loop naar het andere café waar ik eigenlijk nooit kom omdat het niet echt mijn mensen zijn. Maar allez, je moet wat. Kom aanlopen en zie het al van grote afstand: twee mensen die compleet laveloos tegen de buitenmuur hangen en staan over te geven. Gatverdamme! De moed zakt me daar al in de schoenen.

Toch maar naar binnen. Nu heeft die kroeg twee gedeeltes en in het achterste deel staat een pooltafel dus ik besloot daar meteen heen te lopen. Besloten feestje aan de gang. }:| Shit. Dus toch maar weer terug naar voren, en ik zie een gast waar ik een paar jaar terug (als onderdeel van een toenmalig vriendenclubje) mee op vakantie geweest ben, dus besluit bij hem te gaan zitten. Die is ook zo laveloos als het maar zijn kan natuurlijk :') Dus die begint meteen met "Ooooooh meisje wat ben ik blij dat ik jou zie (er was ook daar maar 1 vrouw binnen overigens), en je bent zo mooi, en weet je dat wel, iedereen wil je" en bladibla. Ja fijn! Daar heb ik op zitten wachten. Ik zucht even diep, pluk zijn hand van m'n kont en wijs hem de les. "Huu, je bent ook altijd zo heilig hè", is zijn reactie.

Ik buig het gesprek om naar wat hij ook graag doet, roddelen over mensen die ik toch niet ken. Dus hij vertellen en ik drink intussen rustig mijn biertje op. De wedstrijd is intussen afgelopen dus ik besluit toch maar weer te gaan kijken in mijn geprefereerde kroeg. Ik zeg mijn barbuurman fatsoenlijk gedag - geef hem een hand en drie kussen - en het enige dat hij nog uit kan brengen is: "Heleen. Ik HOU van je. Als je dat maar weet." Proestend van het lachen laat ik hem bedremmeld achter.

Op weg naar het andere café roepen een stel gasten me na. "Hey! Heeeeeey! HEEEY!!! LEKKER DING! HEEEEY!" "...Arrogante slet."

Volledig ongemotiveerd om nog moeite te doen om normáál contact te leggen sleep ik mezelf toch de andere kroeg binnen. Daar is het nu een heel stuk gezelliger, gelukkig. Het tietengehalte ligt een stuk hoger, thank god en er is muziek en gezelligheid. Met een zucht van verlichting plant ik mezelf op een barkruk en bestel een biertje.

Ik doe lachend het verhaal over de andere kroeg tegen de barvrouw, terwijl een kerel me ontzettend aan staat te gapen naast me. Lichtelijk geïrriteerd vraag ik hem wat er is. "Oh, ja, nee, sorry. Ik zat naar je te kijken omdat je zo mooi bent." "..." Ik begin een ontzettend benauwend gevoel te krijgen. Wát moet ik in vredesnaam doen om gewoon even onopvallend een biertje te drinken? Zonder dat er iemand zich kapot staat te staren op wat ik aan het doen ben? Ligt het aan mijn kleding? Ik draag een lange, zwarte broek, grijze laarsjes met gemiddeld hoog hakje, een licht shirt met weinig decolleté en een zwarte bolero. 90% van mijn lijf is bedekt en het zit allemaal niet ontzettend strak. Ik draag qua make-up alleen een beetje mascara en wat oogschaduw. Moet ik een juten zak aantrekken soms?

De kerel blijft maar doorgaan over het hoe en waarom hij naar me staat te kijken. Ik denk bij mezelf: "Goed, ik kan twee dingen doen. Ik kan weggaan en balen dat ik geen gezellige avond heb gehad, of ik kan er gewoon op ingaan en er toch wat van proberen te maken." Voorzichtig kies ik voor het tweede. Ik moet tenslotte straks weer een hele week werken en de avonden door zien te brengen zonder al teveel irritatie (ik woon samen met mijn ex, don't ask).

Ik leg hem uit dat zijn commentaar me heel erg oncomfortabel maakt en spreek de wens uit dat hij het niet moet blijven zeggen als hij een gesprek wil. Na wat tegensputteren toont hij begrip en volgt eigenlijk een ontzettend leuk en interessant gesprek.

Tegen sluitingstijd besluit ik weg te gaan voor hij dat ook doet en we heel ongemakkelijk samen buiten belanden, dus ik reken af en pak mijn jas. Hij raakt een beetje in paniek en valt weer terug op het "ik vind je zo mooi, en je bent zo geweldig" et cetera. Teleurgesteld vertel ik hem nogmaals dat ik écht niet geïnteresseerd ben op die manier. Vervolgens begint hij een verhaal af te steken over respect, en dat we vooral vrienden moeten worden en moeten blijven afspreken. "Zullen we morgen afspreken? Hier op het terras? Asjeblieft?" Ik hoor mezelf het voorstel afslaan en voel me ineens de ontzettende bitch. Misschien hadden die gasten op straat wel gelijk. Ben ik arrogant dat ik afsla? Moet ik niet gewoon blij zijn met de aandacht?

Nee, ik doe het niet. Ondanks dat het ondanks de overdreven complimenten een ontzettend leuk gesprek was. Wat hád ik graag afgesproken met hem, als hij niet zo overduidelijk romantisch in me geïnteresseerd was. Ik heb zo ontzettend behoefte aan een gewone vriend, want die heb ik niet. En we lagen compleet op één lijn wat betreft levensfase, ervaringen, en dergelijke. Dat was hartstikke leuk en gezellig geweest! Maar hij wilde overduidelijk iets heel anders, en ik niet. Dus dat gaat hem, zoals gewoonlijk, niet worden...
pi_95627869
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werkt :D
Voor de mannen een beetje een vervelend feitje want ze zullen dan dus nooit weten of het effect had. _O-
Haha dat wordt lastig inderdaad. :P

Achja, ik spreek nu een beetje algemeen maar denk dat veel vrouwen het ook wel prettig vinden om zich niet een nummertje te voelen. En bij ingestudeerde praatjes heb ik snel het idee dat ik de 20e op rij ben die ze aan moet horen. Als het flirten oprecht en ongeforceerd is, met interesse in mij als persoon, dan werkt het allemaal al veeeel beter.
pi_95627913
Bij mij en Martin , zijn we nogal sexistisch naar elkaar qua toenaderingen, een vriend van hem had hem er op aangesproken, niet beseffend dat bij ons gewoon de manier van versieren is. Hij doet dat ook bij mij omdat hij mij beter kent en we beiden een beetje groffe sexistische humor hebben. Denk ook wel dat mensen die ons samen kennen nogal een beetje raar opkijken door onze gesprekken.
pi_95627982
Ik deel wel even een verhaal van een hork die ik ken. Deze jongen is licht autistisch (denken mijn vrienden/collega's en ik) in elk geval niet behept met enige sociale skills. Hij is ook niet al te intelligent en niet bijster aantrekkelijk. Er is dus niets wat voor hem spreekt.

Echter kan hij niet inschatten dat de vrouwen die hij nastreeft verder buiten zijn markt liggen. Ik werk samen met hem bij een poppodium en hij heeft al op 4 verschillende dames achter de bar een crush gehad. Er werken daar ook zeer aantrekkelijke dames, maar hij snapt niet dat ze niet geïnteresseerd zijn in hem. Als deze vrouwen dan vriendjes krijgen dan valt hij die vriendjes lastig en maakt hij ze verwijten. Dit duurt dan weer even en dan zoekt hij een nieuw 'slachtoffer'.

Punt is dat hij niet begrijpt waar zijn mogelijkheden liggen. Je kan best niet heel aantrekkelijk zijn, maar je moet sociaal toch wel iets in je mars hebben om een kans te maken bij vrouwen. Hij stoot zich steeds weer op dezelfde manier aan dezelfde steen.
pi_95628134
Mera het lijkt wel een verhaal uit een boek hoe jij het allemaal beschrijft. Denk trouwens dat heel veel vrouwen zulke dingen dagelijks meemaken (als ik naar mijn zusje kijk dan), die komt iedere dag wel met een gek verhaal thuis. En ik merk ook dat als ik met haar loop, er altijd wel gekeken wordt. Dat zijn gewoon sneue kerels, vind ik persoonlijk (en al helemaal met drank op). Niet erg dus dat je ze afwijst enzovoort.
pi_95628213
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Haha dat wordt lastig inderdaad. :P

Achja, ik spreek nu een beetje algemeen maar denk dat veel vrouwen het ook wel prettig vinden om zich niet een nummertje te voelen. En bij ingestudeerde praatjes heb ik snel het idee dat ik de 20e op rij ben die ze aan moet horen. Als het flirten oprecht en ongeforceerd is, met interesse in mij als persoon, dan werkt het allemaal al veeeel beter.
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.

Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
pi_95628219
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij en Martin , zijn we nogal sexistisch naar elkaar qua toenaderingen, een vriend van hem had hem er op aangesproken, niet beseffend dat bij ons gewoon de manier van versieren is. Hij doet dat ook bij mij omdat hij mij beter kent en we beiden een beetje groffe sexistische humor hebben. Denk ook wel dat mensen die ons samen kennen nogal een beetje raar opkijken door onze gesprekken.
Haha, noem eens een voorbeeld of zo. Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Je bedoelt gewoon altijd seksistische grapjes of?
  zondag 17 april 2011 @ 17:22:05 #46
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628319
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik deel wel even een verhaal van een hork die ik ken. Deze jongen is licht autistisch (denken mijn vrienden/collega's en ik) in elk geval niet behept met enige sociale skills. Hij is ook niet al te intelligent en niet bijster aantrekkelijk. Er is dus niets wat voor hem spreekt.

Echter kan hij niet inschatten dat de vrouwen die hij nastreeft verder buiten zijn markt liggen. Ik werk samen met hem bij een poppodium en hij heeft al op 4 verschillende dames achter de bar een crush gehad. Er werken daar ook zeer aantrekkelijke dames, maar hij snapt niet dat ze niet geïnteresseerd zijn in hem. Als deze vrouwen dan vriendjes krijgen dan valt hij die vriendjes lastig en maakt hij ze verwijten. Dit duurt dan weer even en dan zoekt hij een nieuw 'slachtoffer'.

Punt is dat hij niet begrijpt waar zijn mogelijkheden liggen. Je kan best niet heel aantrekkelijk zijn, maar je moet sociaal toch wel iets in je mars hebben om een kans te maken bij vrouwen. Hij stoot zich steeds weer op dezelfde manier aan dezelfde steen.
Lastig geval is dat zeg. Ik bedoel, die heeft ook behoeftes natuurlijk. Maar iemand die echt autistisch is zal dat probleemgedrag amper kunnen verhelpen. Dat vind ik dan minder een hork dan een gast die er gewoon van uit gaat dat je zijn avances leuk gaat vinden.
  zondag 17 april 2011 @ 17:22:10 #47
151882 Modest71
Nulla tenaci invia est via
pi_95628322
Sorry Versieren op latere leeftijd #44 gesloten door nieuw topic aanmaak?
  zondag 17 april 2011 @ 17:23:46 #48
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628388
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Mera het lijkt wel een verhaal uit een boek hoe jij het allemaal beschrijft. Denk trouwens dat heel veel vrouwen zulke dingen dagelijks meemaken (als ik naar mijn zusje kijk dan), die komt iedere dag wel met een gek verhaal thuis. En ik merk ook dat als ik met haar loop, er altijd wel gekeken wordt. Dat zijn gewoon sneue kerels, vind ik persoonlijk (en al helemaal met drank op). Niet erg dus dat je ze afwijst enzovoort.
Thanks, dat wilde ik eigenlijk even horen. Het is soms zo vermoeiend, en je gaat echt wel slecht over jezelf denken op een gegeven moment, als je altijd maar afwijst.

Alweer een goede reden waarom de kroeg zo'n slechte plek is om te versieren. :P

-edit- Pics van je zusje :P :')
  zondag 17 april 2011 @ 17:24:30 #49
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628421
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef Modest71 het volgende:
Sorry Versieren op latere leeftijd #44 gesloten door nieuw topic aanmaak?
Bij 301 posts sluit een topic vanzelf, meer kunnen er niet in. ;)
pi_95628442
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.

Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
Lijkt mij een prima aanpak inderdaad.
Ook dat je niet zo zwaar tilt aan een mislukte poging is erg goed, daar heb je anders toch alleen jezelf mee.
  zondag 17 april 2011 @ 17:27:37 #51
151882 Modest71
Nulla tenaci invia est via
pi_95628560
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Bij 301 posts sluit een topic vanzelf, meer kunnen er niet in. ;)
Ik dankt u :)
  zondag 17 april 2011 @ 17:29:02 #52
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95628606
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kerel blijft maar doorgaan over het hoe en waarom hij naar me staat te kijken. Ik denk bij mezelf: "Goed, ik kan twee dingen doen. Ik kan weggaan en balen dat ik geen gezellige avond heb gehad, of ik kan er gewoon op ingaan en er toch wat van proberen te maken." Voorzichtig kies ik voor het tweede. Ik moet tenslotte straks weer een hele week werken en de avonden door zien te brengen zonder al teveel irritatie (ik woon samen met mijn ex, don't ask).
Wat hij zegt is blijkbaar te direct. Hij moet het verbergen en net doen alsof hij niet geinteresseerd is in hetgeen dat indruk op hem maakt. Beheersing dus, omdat jij je er ongemakkelijk bij voelt.

quote:
Ik leg hem uit dat zijn commentaar me heel erg oncomfortabel maakt en spreek de wens uit dat hij het niet moet blijven zeggen als hij een gesprek wil. Na wat tegensputteren toont hij begrip en volgt eigenlijk een ontzettend leuk en interessant gesprek.
Wel knap van je, om het te zeggen.

quote:
Tegen sluitingstijd besluit ik weg te gaan voor hij dat ook doet en we heel ongemakkelijk samen buiten belanden, dus ik reken af en pak mijn jas. Hij raakt een beetje in paniek en valt weer terug op het "ik vind je zo mooi, en je bent zo geweldig" et cetera. Teleurgesteld vertel ik hem nogmaals dat ik écht niet geïnteresseerd ben op die manier.
Het vogeltje dreigt weg te vliegen dus probeert hij aan te geven dat hij je echt leuk vind.

quote:
Vervolgens begint hij een verhaal af te steken over respect, en dat we vooral vrienden moeten worden en moeten blijven afspreken. "Zullen we morgen afspreken? Hier op het terras? Asjeblieft?" Ik hoor mezelf het voorstel afslaan en voel me ineens de ontzettende bitch. Misschien hadden die gasten op straat wel gelijk. Ben ik arrogant dat ik afsla? Moet ik niet gewoon blij zijn met de aandacht?
Je bent niet arrogant maar jullie zitten op een andere golflengte. Wel gemakkelijk dat hij wel duidelijk maakt dat alles mogelijk is en jij hem in het duister laat tasten. Je moet natuurlijk wel want anders gaat het verder dan je wilt. Hoe meer hij doorzet, hoe meer jij afhoud.

quote:
Nee, ik doe het niet. Ondanks dat het ondanks de overdreven complimenten een ontzettend leuk gesprek was. Wat hád ik graag afgesproken met hem, als hij niet zo overduidelijk romantisch in me geïnteresseerd was. Ik heb zo ontzettend behoefte aan een gewone vriend, want die heb ik niet. En we lagen compleet op één lijn wat betreft levensfase, ervaringen, en dergelijke. Dat was hartstikke leuk en gezellig geweest! Maar hij wilde overduidelijk iets heel anders, en ik niet. Dus dat gaat hem, zoals gewoonlijk, niet worden...
Nogmaal, jullie zitten op een andere golflengte. Jij niet en hij wel romantisch geinteresseerd.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 17:29:05 #53
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628610
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Duidelijkheid is inderdaad altijd fijn. Niets zo teleurstellend als dénken dat je een leuk vriendschappelijk contact aan het opbouwen bent, terwijl hij heel ergens anders mee bezig is. :D
Maar het moet ook ff gezegd worden dat vrouwen mééstal wel door hebben wat de bedoeling is hoor. Denk ik. In ieder geval zeker als je een gesprek aanknoopt, dan kun je best de melding dat ze je interesse heeft gewekt wel achterwege laten. Het gesprek dat je begint is daar tenslotte een duidelijk bewijs van. :D
pi_95628624
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Lastig geval is dat zeg. Ik bedoel, die heeft ook behoeftes natuurlijk. Maar iemand die echt autistisch is zal dat probleemgedrag amper kunnen verhelpen. Dat vind ik dan minder een hork dan een gast die er gewoon van uit gaat dat je zijn avances leuk gaat vinden.
Hij is heel rancuneus als iets mislukt. Na een paar pogingen moet hij toch weten dat het niet gaat werken. Hij kan er ook niets aan doen dat hij zo is, daarom vind ik het ook best zielig, maar hij kan geen nee accepteren.

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima aanpak inderdaad.
Ook dat je niet zo zwaar tilt aan een mislukte poging is erg goed, daar heb je anders toch alleen jezelf mee.
Dat is ook iets wat mensen die hier posten en echt onzeker zijn mee moeten nemen. Als je een leuk gesprek kan voeren dan zal je zien dat vrouwen, ook al zijn ze niet geïnteresseerd wel heel gevleid zijn en je niets kwalijk nemen. Volgende keer beter.
pi_95628779
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haha, noem eens een voorbeeld of zo. Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Je bedoelt gewoon altijd seksistische grapjes of?
Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.
Zoals voor zijn verjaardag in zijn sms een naakte betty boop gestuurd , omdat ik dat humor vond.
We zijn qua doen en laten altijd toch wel grappen maken over sex en ik kan me voorstellen dat iemand die daarbuiten staat even in shock kan zijn van wat zegt die nou maar dat is iets wat er bij ons bij hoort een beetje.
Terwijl andere heel erg qua koppeltjes troetelnaampjes geven zijn wij nogal sexistisch naar elkaar.
  zondag 17 april 2011 @ 17:34:37 #56
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628850
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat hij zegt is blijkbaar te direct. Hij moet het verbergen en net doen alsof hij niet geinteresseerd is in hetgeen dat indruk op hem maakt. Beheersing dus, omdat jij je er ongemakkelijk bij voelt.

[..]

Wel knap van je, om het te zeggen.

[..]

Het vogeltje dreigt weg te vliegen dus probeert hij aan te geven dat hij je echt leuk vind.

[..]

Je bent niet arrogant maar jullie zitten op een andere golflengte. Wel gemakkelijk dat hij wel duidelijk maakt dat alles mogelijk is en jij hem in het duister laat tasten. Je moet natuurlijk wel want anders gaat het verder dan je wilt. Hoe meer hij doorzet, hoe meer jij afhoud.

[..]

Nogmaal, jullie zitten op een andere golflengte. Jij niet en hij wel romantisch geinteresseerd.
Hij had inderdaad misschien meer succes geboekt (wat betreft een vervolg afspraakje) als hij meer afstand had gehouden. Aan de andere kant, ik ben ook niet gek hè. Dat heb je toch meteen door, als vrouw. :D

Maar soms is de behoefte aan vriendschap sterker dan de signalen dat het doel niet vriendschap is. En dan is er vroeg of laat altijd wel iemand teleurgesteld. :{
  zondag 17 april 2011 @ 17:36:41 #57
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628935
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.
Zoals voor zijn verjaardag in zijn sms een naakte betty boop gestuurd , omdat ik dat humor vond.
We zijn qua doen en laten altijd toch wel grappen maken over sex en ik kan me voorstellen dat iemand die daarbuiten staat even in shock kan zijn van wat zegt die nou maar dat is iets wat er bij ons bij hoort een beetje.
Terwijl andere heel erg qua koppeltjes troetelnaampjes geven zijn wij nogal sexistisch naar elkaar.
Leuk! Ik zou in een deuk liggen ook waarschijnlijk als ik het aanzag, maar wel gaaf. :P
Wat een geluk voor hem dat 'ie een tof wijf vond die daar ook van houdt, da's best zeldzaam volgens mij :P
pi_95629038
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nog belangrijker, pijp je hem dan ook?
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 17:42:20 #59
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629141
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hij had inderdaad misschien meer succes geboekt (wat betreft een vervolg afspraakje) als hij meer afstand had gehouden. Aan de andere kant, ik ben ook niet gek hè. Dat heb je toch meteen door, als vrouw. :D

Maar soms is de behoefte aan vriendschap sterker dan de signalen dat het doel niet vriendschap is. En dan is er vroeg of laat altijd wel iemand teleurgesteld. :{
Ik denk dat ik voortaan alleen date met vrouwen waarin ik niet romantisch in geinteresseerd ben. Doe ik het automatisch goed. ;)

Maar het is toch simpele psychologie. Dat wat je gemakkelijk kunt krijgen en je voortdurend wordt aangeboden, daar haal je je neus voor op. Dat wat je probeert te krijgen maar niet lukt dat wordt heel gewild. Vrouwen staan vaak aan de enen kant van deze streep en mannen staan vaak aan de andere kant. Ik zou net zo graag eens door een vrouw zo worden benaderd, als jij ervan baalt als mannen het doen.
The view from nowhere.
pi_95629175
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nog belangrijker, pijp je hem dan ook?
:Y
  zondag 17 april 2011 @ 17:44:09 #61
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629217
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voortaan alleen date met vrouwen waarin ik niet romantisch in geinteresseerd ben. Doe ik het automatisch goed. ;)

Maar het is toch simpele psychologie. Dat wat je gemakkelijk kunt krijgen en je voortdurend wordt aangeboden, daar haal je je neus voor op. Dat wat je probeert te krijgen maat niet lukt dat wordt heel gewild. Vrouwen staan vaak aan de enen kant van deze streep en mannen staan vaak aan de andere kant. Ik zou net zo graag eens door een vrouw zo worden benaderd, als jij ervan baalt.
People want what they can't have, ja. Helemaal waar.
Maar het risico is voor vrouwen een beetje te groot om dan maar heel welwillend te doen, want mannen zeggen zelden nee. :D
  zondag 17 april 2011 @ 17:45:11 #62
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629257
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

People want what they can't have, ja. Helemaal waar.
Maar het risico is voor vrouwen een beetje te groot om dan maar heel welwillend te doen, want mannen zeggen zelden nee. :D
Precies. Wat ik al zei in mijn 1e reaktie. Je wordt gedwongen terughoudend te zijn.
The view from nowhere.
pi_95629267
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

:Y
En wil je nou echt geen serieuze relatie; samenwonen enzovoort? :P Ik zou dat echt wil willen (denk ik) na zo'n lange tijd.
  zondag 17 april 2011 @ 17:46:07 #64
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629298
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En wil je nou echt geen serieuze relatie; samenwonen enzovoort? :P Ik zou dat echt wil willen (denk ik) na zo'n lange tijd.
Da's funest voor zo'n leuk seksleven hoor :D
pi_95629330
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Precies. Wat ik al zei in mijn 1e reaktie. Je wordt gedwongen terughoudend te zijn.
Niet perse, als ik interesse in iemand heb hoeft hij zich niet (gedwongen) terughoudend op te stellen. Juist niet.
  zondag 17 april 2011 @ 17:47:46 #66
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629360
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja. Maar daardoor wil hij het alleen maar meer. Over frustrerend gesproken. :')
  zondag 17 april 2011 @ 17:47:53 #67
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629369
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niet perse, als ik interesse in iemand heb hoeft hij zich niet (gedwongen) terughoudend op te stellen. Juist niet.
Dat maakt het nog ingewikkelder. Bij vrouw A moet je X doen en bij vrouw B moet je Y doen. Draai je het om hebt je al twee faals.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 17:48:09 #68
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629378
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Okee, maar dat is bij uitzondering.
pi_95629431
Nee , het samenwonen niet omdat ik het ook wel lekker vind mijn eigen gang te gaan en hij heeft dat ook .
Het heeft ook zijn charme we kunnen elkaar een poosje niet zien om elkaar vervolgens weer op te zoeken en we hebben ook wat dingetjes doorstaan waardoor het ook wel gewoon zo goed is. Als hij mij nodig heeft ben ik er voor hem en als ik hem nodig heb is die er voor mij.
pi_95629439
quote:
13s.gif Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Da's funest voor zo'n leuk seksleven hoor :D
Hmm, maar ik persoonlijk hoef ook niet alleen een sekspartner. Dan zou ik me echt raar voelen denk ik, afspreken enkel om te neuken. Jij wel?
pi_95629485
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat maakt het nog ingewikkelder.
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Okee, maar dat is bij uitzondering.
Als ik iemand leuk vind wil ik niet dat hij zich gaat lopen inhouden.
En ook zonder interesse in iemand is jezelf gedwongen terughoudend opstellen juist geforceerd, wat het flirten niet ten goede komt lijkt mij.

Oh en natuurlijk heeft iedereen een andere manier om versierd te worden, dat leek me logisch.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2011 17:51:38 ]
pi_95629488
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , het samenwonen niet omdat ik het ook wel lekker vind mijn eigen gang te gaan en hij heeft dat ook .
Het heeft ook zijn charme we kunnen elkaar een poosje niet zien om elkaar vervolgens weer op te zoeken en we hebben ook wat dingetjes doorstaan waardoor het ook wel gewoon zo goed is. Als hij mij nodig heeft ben ik er voor hem en als ik hem nodig heb is die er voor mij.
Stel het gaat op de 1 of andere manier over/uit met hem. Zou je in de toekomst samen willen wonen met een andere man (waar je ook echt van houdt, verliefd op bent enzovoort)?
pi_95629537
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

[..]

En ook zonder interesse in iemand is jezelf gedwongen terughoudend opstellen juist geforceerd, wat het flirten niet ten goede komt lijkt mij.
Inderdaad. Waarom inhouden als je iemand leuk vindt? Juist niet toch.
pi_95629583
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Precies, je moet natuurlijk niet net na het voorstellen vragen of je er vanavond overheen mag, maar als je iemand leert kennen en diegene oprecht leuk vind is het zo nep om dan ongeïnteresseerd te lopen doen alleen maar omdat 'het moet'.
pi_95629591
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm, maar ik persoonlijk hoef ook niet alleen een sekspartner. Dan zou ik me echt raar voelen denk ik, afspreken enkel om te neuken. Jij wel?
We spreken niet steeds af om alleen te neuken, we zien elkaar ook bij het stappen en gaan gewoon ook leuk met elkaar om. Soms komt die gewoon weleens langs en dan gaat het wel zo maar dat is ook omdat we elkaar ook niet altijd zien. We hebben gewoon een redelijk passionele relatie (ook al is het niet zo bestempeld)
  zondag 17 april 2011 @ 17:54:10 #76
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629643
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben juist de serieuze relaties compleet beu en wil wel eens wat anders, als ik daar weer aan toe ben.
In denk trouwens dat het in deze een klassieke LAT relatie betreft, en niet alleen seks-dates.
Geloof me. Teennagels knippen, vuile onderbroeken, stinksokken en andermans haren in het doucheputje zijn niet goed voor je seksleven, om nog maar over financiën, ziek zijn, dagelijkse stress, zeuren etc etc te zwijgen. :D
Als je al jaren aan het LAT-ten bent is dat een gigantisch verschil en daarom meestal geen goed idee. Je kent immers voornamelijk alleen de lusten van die persoon. En dan krijg je er ineens de lasten ook bij. Da's totaal niet wat je al die jaren gewend was, en ineens een héél stuk minder leuk dan. :Y
  zondag 17 april 2011 @ 17:54:21 #77
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629651
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

[..]

Laten we het nu eens over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
The view from nowhere.
pi_95629707
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Laten we het nu een over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
Nee, ik bood hem een biertje aan en een week of wat later ging ik naar een optreden van zijn bandje kijken. Er werd gewoon over en weer geflirt dus.
  zondag 17 april 2011 @ 17:56:34 #79
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629725
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, als er wederzijdse interesse is, is er ook geen probleem. :D
pi_95629739
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Stel het gaat op de 1 of andere manier over/uit met hem. Zou je in de toekomst samen willen wonen met een andere man (waar je ook echt van houdt, verliefd op bent enzovoort)?
Ik wil eigenlijk niet samenwonen omdat ik dit juist heerlijk vind. Als je samenwoont ga je veel gauwer aan iemand irriteren.
Voor mij is dit veel leuker
pi_95629790
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, als er wederzijdse interesse is, is er ook geen probleem. :D
Dan sowieso niet nee. Maar ook wel in het begin, als iemand mij leuk vind maar dit totaal niet toont of wat dan ook zal ik ook niet snel interesse voor die persoon ontwikkelen. Er moet toch wel een punt zijn waarop een klik kan ontstaan, en als die ander zich steeds geforceerd loopt in te houden weet ik niet of dat wel zo makkelijk gaat.
pi_95629808
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben juist de serieuze relaties compleet beu en wil wel eens wat anders, als ik daar weer aan toe ben.
In denk trouwens dat het in deze een klassieke LAT relatie betreft, en niet alleen seks-dates.
Geloof me. Teennagels knippen, vuile onderbroeken, stinksokken en andermans haren in het doucheputje zijn niet goed voor je seksleven, om nog maar over financiën, ziek zijn, dagelijkse stress, zeuren etc etc te zwijgen. :D
Als je al jaren aan het LAT-ten bent is dat een gigantisch verschil en daarom meestal geen goed idee. Je kent immers voornamelijk alleen de lusten van die persoon. En dan krijg je er ineens de lasten ook bij. Da's totaal niet wat je al die jaren gewend was, en ineens een héél stuk minder leuk dan. :Y
Hahaha jij moet echt een boek gaan schrijven of zo, je hebt een leuke schrijfstijl. Maar ik wil ooit toch echt samen gaan wonen (als ik echt verliefd ben). Ik denk dat het vooral voor een vrouw niet zo moeilijk is om alleen een seksrelatie te beginnen. Kijk maar naar al die vieze mannen in de kroeg, die willen vast niet anders. :P
  zondag 17 april 2011 @ 17:59:07 #83
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629826
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Laten we het nu eens over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
Machtspositie hebben we zeker. Om de simpele reden dat een man veel meer behoefte heeft aan jagen (en scoren) dan een vrouw, gemiddeld genomen dan.

Als mijn pet ernaar staat ga ik zelf eerst oogcontact zoeken en lachen naar hem. Als er zich dan een situatie voordoet dat hij even alleen staat stap ik op hem af en geef commentaar (positief) op iets dat hij draagt, doet of bestelt. :)
  zondag 17 april 2011 @ 18:00:08 #84
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629863
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk niet samenwonen omdat ik dit juist heerlijk vind. Als je samenwoont ga je veel gauwer aan iemand irriteren.
Voor mij is dit veel leuker
Dit dus ja *O*
God, ik ben best jaloers op je :D
  zondag 17 april 2011 @ 18:01:13 #85
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629910
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan sowieso niet nee. Maar ook wel in het begin, als iemand mij leuk vind maar dit totaal niet toont of wat dan ook zal ik ook niet snel interesse voor die persoon ontwikkelen. Er moet toch wel een punt zijn waarop een klik kan ontstaan, en als die ander zich steeds geforceerd loopt in te houden weet ik niet of dat wel zo makkelijk gaat.
Uhuh, ook weer waar. :Y
  zondag 17 april 2011 @ 18:01:34 #86
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629927
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Machtspositie hebben we zeker. Om de simpele reden dat een man veel meer behoefte heeft aan jagen (en scoren) dan een vrouw, gemiddeld genomen dan.

Als mijn pet ernaar staat ga ik zelf eerst oogcontact zoeken en lachen naar hem. Als er zich dan een situatie voordoet dat hij even alleen staat stap ik op hem af en geef commentaar (positief) op iets dat hij draagt, doet of bestelt. :)
Ja, en de ontspannenheid waarmee je dat kunt uitvoeren als je weet dat er mogelijkheden te over zijn. Ik ben jaloers :(
The view from nowhere.
pi_95629974
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, en de ontspannenheid waarmee je dat kunt uitvoeren als je weet dat er mogelijkheden te over zijn. Ik ben jaloers :(
Weet je in ieder geval waar je aan zou kunnen werken, meer ontspannen als je met vrouwen omgaat en niet te zwaar tillen aan een blauwtje. B-)
  zondag 17 april 2011 @ 18:03:43 #88
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95630001
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Weet je in ieder geval waar je aan zou kunnen werken, meer ontspannen als je met vrouwen omgaat en niet te zwaar tillen aan een blauwtje. B-)
Goede tip. Uitvoerbaar.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 18:03:49 #89
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630006
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahaha jij moet echt een boek gaan schrijven of zo, je hebt een leuke schrijfstijl. Maar ik wil ooit toch echt samen gaan wonen (als ik echt verliefd ben). Ik denk dat het vooral voor een vrouw niet zo moeilijk is om alleen een seksrelatie te beginnen. Kijk maar naar al die vieze mannen in de kroeg, die willen vast niet anders. :P
Een seksrelatie is toch wel weer anders dan een LAT relatie, denk ik.
En vieze mannen in de kroeg, altijd -1 ;(
  zondag 17 april 2011 @ 18:05:02 #90
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630057
quote:

[..]

Jij denkt dat een vrouw nooit faalt ofzo :D
Je wil niet weten hoeveel homo's ertussen zitten, of mannen die gewoon verliefd zijn op een ander en dus geen oog hebben voor jou. ;)

Komt er ineens een viswijf de tent in rennen met een deegroller, heb je dat weer. :|W
  zondag 17 april 2011 @ 18:06:37 #91
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630113
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mag dit in de OP :D
  zondag 17 april 2011 @ 18:07:08 #92
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95630141
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij denkt dat een vrouw nooit faalt ofzo :D
Je wil niet weten hoeveel homo's ertussen zitten, of mannen die gewoon verliefd zijn op een ander en dus geen oog hebben voor jou. ;)

Komt er ineens een viswijf de tent in rennen met een deegroller, heb je dat weer. :|W
_O- Wel terecht, anders werden vrouwen echt arrogant.
The view from nowhere.
pi_95630156
En om nog maar niet spreken van de meiden die wanhopig verliefd zijn op een getrouwde man
  zondag 17 april 2011 @ 18:08:11 #94
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630188
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
En om nog maar niet spreken van de meiden die wanhopig verliefd zijn op een getrouwde man
Het zou je maar gebeuren :'(
pi_95630240
Ja ik ben zo blij dat ik dat nooit gehad heb, dat je in ene een minares bent , dat lijkt me verschrikkelijk.
  zondag 17 april 2011 @ 18:15:37 #96
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630465
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik ben zo blij dat ik dat nooit gehad heb, dat je in ene een minares bent , dat lijkt me verschrikkelijk.
Mij ook. Ik heb wel eens wat gevoeld voor iemand die getrouwd was, maar nooit wat mee gedaan. Is echt not done. :N

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.

Was wel ff luduvudu. :'(
pi_95630561
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mij ook. Ik heb wel eens wat gevoeld voor iemand die getrouwd was, maar nooit wat mee gedaan. Is echt not done. :N

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.

Was wel ff luduvudu. :'(
Ja kan ik me voorstellen. Ik weet eigenlijk niet of meiden het makkelijker hebben dan jongens qua versieren.
Ik denk dat dat een vooroordeel is , meiden hebben ook wel degelijk te maken met onbereikbare liefdes.
pi_95630586
quote:

[..]

Omdat ik niet alle vorige delen helder voor ogen heb, jij voelde je toch ook onzeker? Mag ik vragen waarom? Bovenstaand is namelijk wel een makkelijk excuus, maar jij hebt net zo goed mogelijkheden te over. Het is geen loterij, het is eerder een dobbelsteen. Bij een vrouw zal hij gemiddeld vaker zes rollen, maar echt niet altijd. En hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zelf ook heel onzeker zijn?

Als jij niet één van de 'onzekeren' bent, dan bied ik bij dezen mijn excuses aan.
  zondag 17 april 2011 @ 18:19:12 #99
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630604
Wat die gast gisteren zei was wel apart trouwens. Ik was er even beduusd van. Hij vroeg namelijk: "Ben je al getrouwd?"

Omgwtfbbq! _O-
Ik bedoel, je hebt die momentjes in het leven dat je je ineens bewust wordt van het feit dat je ouder wordt. Dat kinderen u tegen je gaan zeggen rond je 18e is al erg. Dat volwassenen je ook gaan aanspreken met u rond je 22e is nog erger. En dan nu voor het eerst de vraag: Ben je al getrouwd. Ik kon wel janken. _O-

Dus, heren. Niet doen. Vragen om een vriend is prima, dan kan ze altijd nog zeggen dat ze getrouwd is hè. :')
pi_95630646
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar ik snap sowieso niet waarom mensen dat doen. Ik doe dat juist bij mensen waar ik niet geinteresseerd in ben, wel zo logisch. Alleen sommige mensen begrijpen dat niet. Ik zelf soms ook niet als iemand anders dat bij mij doet :P
pi_95630769
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat die gast gisteren zei was wel apart trouwens. Ik was er even beduusd van. Hij vroeg namelijk: "Ben je al getrouwd?"

Omgwtfbbq! _O-
Ik bedoel, je hebt die momentjes in het leven dat je je ineens bewust wordt van het feit dat je ouder wordt. Dat kinderen u tegen je gaan zeggen rond je 18e is al erg. Dat volwassenen je ook gaan aanspreken met u rond je 22e is nog erger. En dan nu voor het eerst de vraag: Ben je al getrouwd. Ik kon wel janken. _O-

Dus, heren. Niet doen. Vragen om een vriendin is prima, dan kan ze altijd nog zeggen dat ze getrouwd is hè. :')
Hele slechte ja :') Ik kijk altijd gewoon naar de ringvinger. Trouwringen zien er altijd bijna hetzelfde uit.

Laatst werd ik 33 geschat trouwens, dat voelde ook als een belediging. :'( Verder maar geen avances meer gemaakt, ze had afgedaan.
  zondag 17 april 2011 @ 18:24:29 #102
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630828
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hele slechte ja :') Ik kijk altijd gewoon naar de ringvinger. Trouwringen zien er altijd bijna hetzelfde uit.

Laatst werd ik 33 geschat trouwens, dat voelde ook als een belediging. :'( Verder maar geen avances meer gemaakt, ze had afgedaan.
Ik draag 4 gouden ringen, dus kan me de onduidelijkheid wel voorstellen. Maar toch, kom op. _O-

En dan nu de onvermijdelijke vraag; hoe oud ben je dan?
pi_95630937
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik draag 4 gouden ringen, dus kan me de onduidelijkheid wel voorstellen. Maar toch, kom op. _O-

En dan nu de onvermijdelijke vraag; hoe oud ben je dan?
25 :@

Ik vraag vrouwen trouwens wel altijd om hun leeftijd. Dat gedoe met dat dat niet netjes is. Schatten doe ik alleen als ik heel zeker ben van mijn zaak.
  zondag 17 april 2011 @ 18:27:56 #104
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630992
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

25 :@

Ik vraag vrouwen trouwens wel altijd om hun leeftijd. Dat gedoe met dat dat niet netjes is. Schatten doe ik alleen als ik heel zeker ben van mijn zaak.
Maar je krijgt waarschijnlijk 9 van de 10 keer wel als antwoord: "Wat denk je?"
En dan? :P
pi_95631022
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Maar je krijgt waarschijnlijk 9 van de 10 keer wel als antwoord: "Wat denk je?"
En dan? :P
Bluffen. Bewust laag gaan zitten ;)
  zondag 17 april 2011 @ 18:34:01 #106
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95631237
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet té laag hoop ik, is ook weer niet goed hè :D

Wat je denk ik beter kan doen is vragen over haar werk ofzo.
En dan na haar antwoord heel nonchalant: "Oh, echt? Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag?"
Kans is groot dat ze direct antwoordt en je meteen een nieuw onderwerp hebt aangesneden.
"29. Hoezo?"
"Ja joh! Ik dacht dat je misschien nog studeerde, had je wat jonger geschat."
"Zie ik er zo jong uit dan?"
"Mensen studeren vaak nog op hun 25e tegenwoordig, toch?"

Vraag, wedervraag levert weer leuke discussie op enzo. :P
pi_95631303
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen als ze boven de 32 is:
Dan is het net of ik 2 meisjes van 16 heb.
  zondag 17 april 2011 @ 18:36:33 #108
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95631355
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef lipper het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen als ze boven de 32 is:
Dan is het net of ik 2 meisjes van 16 heb.
:D

Dát zou ik niet doen. :')
pi_95631543
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet té laag hoop ik, is ook weer niet goed hè :D

Wat je denk ik beter kan doen is vragen over haar werk ofzo.
En dan na haar antwoord heel nonchalant: "Oh, echt? Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag?"
Kans is groot dat ze direct antwoordt en je meteen een nieuw onderwerp hebt aangesneden.
"29. Hoezo?"
"Ja joh! Ik dacht dat je misschien nog studeerde, had je wat jonger geschat."
"Zie ik er zo jong uit dan?"
"Mensen studeren vaak nog op hun 25e tegenwoordig, toch?"

Vraag, wedervraag levert weer leuke discussie op enzo. :P
Ik vraag niet gelijk om leeftijden. Probeer meestal wel een leuke 'hook' te vinden om het gesprek aan te knopen. Er zijn wel honderd dingen die je aan mensen kan vragen als je even naar ze hebt zitten kijken.

Gewoon altijd open vragen stellen, dan heb je zo een gesprek. Als iemand geïnteresseerd is dan antwoorden ze altijd met een wedervraag.

Niet dat ik dus een uitgesproken expert ben, maar zoals ik al eerder uit heb gelegd heb ik besloten mijn timide gedrag los te laten en sindsdien komt het als vanzelf.
  zondag 17 april 2011 @ 18:44:48 #110
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95631663
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vraag niet gelijk om leeftijden. Probeer meestal wel een leuke 'hook' te vinden om het gesprek aan te knopen. Er zijn wel honderd dingen die je aan mensen kan vragen als je even naar ze hebt zitten kijken.

Gewoon altijd open vragen stellen, dan heb je zo een gesprek. Als iemand geïnteresseerd is dan antwoorden ze altijd met een wedervraag.

Niet dat ik dus een uitgesproken expert ben, maar zoals ik al eerder uit heb gelegd heb ik besloten mijn timide gedrag los te laten en sindsdien komt het als vanzelf.
Klinkt inderdaad alsof je genoeg ervaring hebt om goede tips te geven. :Y c_/
pi_95631759
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad alsof je genoeg ervaring hebt om goede tips te geven. :Y c_/
Het klinkt ook alsof jij vaak genoeg aangesproken bent om ook goede tips te geven ;) Zo komen we er wel!

Ik heb trouwens niet alle topics steeds gelezen, maar is er al een succesverhaal geweest van iemand die zijn 'angsten' heeft overwonnen?
  zondag 17 april 2011 @ 18:47:50 #112
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95631798
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat ik niet alle vorige delen helder voor ogen heb, jij voelde je toch ook onzeker? Mag ik vragen waarom? Bovenstaand is namelijk wel een makkelijk excuus, maar jij hebt net zo goed mogelijkheden te over. Het is geen loterij, het is eerder een dobbelsteen. Bij een vrouw zal hij gemiddeld vaker zes rollen, maar echt niet altijd. En hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zelf ook heel onzeker zijn?

Als jij niet één van de 'onzekeren' bent, dan bied ik bij dezen mijn excuses aan.
Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 18:50:33 #113
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95631908
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.
Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee. :D
pi_95631942
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je moet jezelf er niet voor afschermen. Maar je moet je zeker richten op andere zaken. Op stap gaan met als doel om iemand aan te spreken en een date te scoren werkt niet. Op stap gaan met vrienden en eens goed om je heen kijken werkt wel.

Het verhaal van die 'hork' die ik ken op de vorige pagina illustreert het wel een beetje. Hij probeert het bij iedereen. Zo gaat het niet lukken, dan ga je je slecht voelen en krijg je bovendien een slechte reputatie. Veel de deur uit helpt wel. Breid je kennissenkring uit. Doe vrijwilligerswerk waar veel mensen van jouw leeftijd komen. En ga altijd gesprekken aan met als doel een leuk contact. Dan scherm je jezelf niet af, maar ben je wel gewoon bezig met andere dingen en niet met vrouwen an sich. Dan pas ben je echt jezelf.

EDIT:

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee. :D
GMTA
  zondag 17 april 2011 @ 18:51:36 #115
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95631951
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook. :)
The view from nowhere.
pi_95633373
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat ervaar ik weer anders. Toen ik mijn ''probleem'' op fok plaatste, kreeg ik echt alleen maar kut reacties. Allemaal bevooroordeeld. Ik heb dus geleerd hier dat ik nóóit meer iets persoonlijks op fok neerzet, sowieso niet. Of ze denken dat je trollt of ze gaan het hele topic verneuken met verwijten, ik ben hard verneukt door mensen hier vind ik.. (ook door mensen die hier ''serieus'' en braaf posten: KW, strawberry) maar geen probleem, eigen schuld. Ik wist trouwens ook niet dat er zulke reacties zouden komen, snapte niks van Fok. Duurde wel een tijdje voordat ik het hier allemaal begreep.

Maar toen ik over dat probleem ging praten met mensen in real life, werd er veel minder bevooroordeeld gereageerd. Er werd gewoon beter/serieuzer gereageerd. Had ik tenminste wel wat aan en dat had ik ook eerder moeten doen.
Ik zou irl precies hetzelfde reageren op enge stalkers, maar goed...dat heb je inmiddels achter je gelaten. In dat topic was ik trouwens gewoon serieus, pas later toen je doorging met het stalken werd ik daar boos om. Ook ging je het ontkennen. Dat vond ik vervelend omdat ik daar zelf ervaringen mee heb, dat weet je ook.

quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, best een belemmering toch. Weet je wat de oorzaak is? Ik persoonlijk weet niet wat de oorzaak daarvan is, misschien omdat ik mensen niet snel vertrouw..

Ik zie soms mensen die meteen op de eerste dag dat ze je leren kennen, hun hele levensverhaal vertellen. Dan denk ik altijd dat ze uit zijn op aandacht. :P
Je durft je niet kwetsbaar op te stellen omdat mensen daar makkelijk misbruik van kunnen maken.
pi_95633456
quote:
13s.gif Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Maakt ook niet uit. Ik heb er wel van geleerd, ook dat de meeste mensen echt sensatiezoekers zijn. Overal iets ergs/negatiefs achter zoeken. Meteen een link leggen naar vreselijke dingen, ook weer mensen hier zoals Former en Straw :') _O-

Wát?! :D Echt totaal niet. Godverdomme dat bord voor je kop.
Nu al zo vaak uitgelegd waarom ik zo reageerde in je topics. Verdraaiend kutjoch.
pi_95634047
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

We spreken niet steeds af om alleen te neuken, we zien elkaar ook bij het stappen en gaan gewoon ook leuk met elkaar om. Soms komt die gewoon weleens langs en dan gaat het wel zo maar dat is ook omdat we elkaar ook niet altijd zien. We hebben gewoon een redelijk passionele relatie (ook al is het niet zo bestempeld)
Maar jullie mogen dus wel ook met anderen seks hebben en zo denk ik dan? :)
pi_95634078
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wát?! :D Echt totaal niet. Godverdomme dat bord voor je kop.
Nu al zo vaak uitgelegd waarom ik zo reageerde in je topics. Verdraaiend kutjoch.
:')
pi_95634185
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Goede tip. Uitvoerbaar.
Ja, maar hóe doe je dat. Die tip is hier al vaker langsgekomen.
pi_95634338
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
.

Gewoon altijd open vragen stellen, dan heb je zo een gesprek. Als iemand geïnteresseerd is en sociaal vaardig dan antwoorden ze altijd met een wedervraag.
;)
pi_95634480
oke nu wil ik weten van de mannen:Wat is er in vredesnaam zo aantrekkelijk aan een vrouw in klusoutfit,theedoek om dr hoofd geknoopt tegen het stof, kapotte nagels, handen onder de verf?
of ben ik gewoon vet uitgelachen vanmiddag???
pi_95634521
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef missyB het volgende:
oke nu wil ik weten van de mannen:Wat is er in vredesnaam zo aantrekkelijk aan een vrouw in klusoutfit,theedoek om dr hoofd geknoopt tegen het stof, kapotte nagels, handen onder de verf?
Denk dat laatste.
pi_95634544
snotverdikke weer mis dan
pi_95634657
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef missyB het volgende:
Wat gebeurde er da?
pi_95634792
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

;)
Dat spreekt voor zich. Maar ik ben niet heel erg geïnteresseerd in vrouwen die sociaal niet vaardig zijn. Ik vat dat op als desinteresse.
pi_95635022
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.

en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?
Waarop ik antwoorde ja hij gaat fijn hoor, hij lachen en zwaaide nog keer.

Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
  zondag 17 april 2011 @ 20:58:42 #128
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95638965
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.

en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?

Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
Volgende keer vragen of ze een handje willen helpen met sjouwen :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95640014
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jullie mogen dus wel ook met anderen seks hebben en zo denk ik dan? :)
Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.

Ik heb wel gezegd dat als ik een ander zou ontmoeten en ik zou daar wat mee krijgen dan is het over maar dat zou ik ook wel eerlijk vertellen.

En hij is ook zo.
  zondag 17 april 2011 @ 21:43:04 #130
108913 Godshand
guide4you
pi_95642030
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.

Ik heb wel gezegd dat als ik een ander zou ontmoeten en ik zou daar wat mee krijgen dan is het over maar dat zou ik ook wel eerlijk vertellen.

En hij is ook zo.
wel de lusten, niet de lasten dus...

maar goed, zover zijn de meesten in dit topic nog niet :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 17 april 2011 @ 22:40:04 #131
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95645831
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar hóe doe je dat. Die tip is hier al vaker langsgekomen.
Ik ga open met iedereen om en iedereen is welkom. Dat is mijn levenshouding. Het geeft mij een goed gevoel om zo in het leven te staan. Of je een man of een vrouw bent, maakt mij niet uit. Dat biedt voldoende voorwaarden voor een goed leven.

Ik ervaar alleen stress als de vraag aan de orde komt, of je wordt uitverkoren om met een vrouw naar bed te gaan. Als het omgekeerd lag, en een vrouw zit met dit probleem, dan zou ik zeggen: “Don’t worry, daar hou ik rekening mee”. Als vrouwen deze dienst niet kunnen bewijzen dan is zie ik er vanaf (het is voor mij een afknapper, vergelijkbaar als mannen die dronken op je billen slaan dat is voor vrouwen). Dat is een keuze die ik zelf kan maken. Dan ben ik van de afhankelijkheid af en dat is voor mij de echte killer. Met de consequenties van deze keuze kan ik prima leven. Van daaruit is nog van alles mogelijk.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 22:44:05 #132
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95646090
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:

@alle haters, ik heb mijn account weer terug inderdaad en dat weerhoud me er zeker niet van om te typen wat ik zelf wil ookal kan het irritered of aandachttrekkend overkomen, expres zal ik het nooit doen in elk geval.
Met jou sluit ik een bondje tegen de "haters". :)
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 22:49:44 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95646468
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:

Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
The view from nowhere.
pi_95648058
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnen ^O^
  zondag 17 april 2011 @ 23:19:06 #135
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95648150
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnen ^O^
Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).
The view from nowhere.
pi_95648599
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).
ik moest lachen :')
pi_95648807
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mannen...? Je bedoelt alle mannen?
  zondag 17 april 2011 @ 23:32:43 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95648912
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.
The view from nowhere.
pi_95649183
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.
Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat ja :')
  zondag 17 april 2011 @ 23:39:31 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95649287
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles. :Y
  zondag 17 april 2011 @ 23:39:53 #141
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95649309
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat ja :')
_O-
pi_95649468
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles. :Y
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen :P
Wat deelnemer schetst, hoe goed bedoelt ook, is geen beeld waarin veel mannen een vrouw graag zouden zien. Vandaar mijn vraag op welke mannen hij duidt en of hij niet gewoon zichzelf bedoelt.
  zondag 17 april 2011 @ 23:45:11 #143
108913 Godshand
guide4you
pi_95649590
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen :P
Wat deelnemer schetst, hoe goed bedoelt ook, is geen beeld waarin veel mannen een vrouw graag zouden zien. Vandaar mijn vraag op welke mannen hij duidt en of hij niet gewoon zichzelf bedoelt.
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo :D

Maar daarna moet ze gewoon ff een biertje passen en haar bikini aandoen :Y
pi_95649760
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo :D

Willen Jenna en Briana zich even melden in deze cementbak die verdacht veel op een opblaasbaar zwembadje lijkt en waar eigenlijk modder in zit ipv cement?

Dank u. :)
  zondag 17 april 2011 @ 23:54:36 #145
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95650027
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bwehehe :')
Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks. :P
  zondag 17 april 2011 @ 23:57:41 #146
108913 Godshand
guide4you
pi_95650161
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks. :P
Hoor ik nu penisnijd?
  zondag 17 april 2011 @ 23:59:06 #147
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95650228
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoor ik nu penisnijd?
Klitnijd heet dat bij ons :D
pi_95650294
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Klitnijd heet dat bij ons :D
Nee je benijd onze Schwanz. Het man zijn. Penisnijd dus...
Maar goed, laten we weer OT gaan..

Op deze leeftijd ga ik nog steeds niet zo gauw achter bouwvakdames achteraan, dat moge duidelijk zijn... :P
pi_95650326
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!

[..]

Het was maar een voorbeeld. Ik ga er niet verder op in, want dat wordt een ellenlange discussie.
pi_95650803
ik hou ook niet van kinderen en drink ook bier :o :'( :'( :'(
pi_95651007
Versieren op latere leeftijd heeft het voordeel dat je (als man of lesbo) niet gauw meiden treft die zulke: Leuke jongen of zulke Als hij me van onderen naakt ziet ideeën nog hebben :P
pi_95651085
oh ja schitterende topics dat _O_ _O_
  maandag 18 april 2011 @ 00:43:12 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95651571
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja schitterende topics dat _O_ _O_
ja tuurlijk! lekker doen hier alsof het allemaal zo makkelijk is, alsof jullie in utopie leven waar alles oke is. terwijl het allemaal zo moeilijk.
en richard ook met ze vrouwen kunnen ontmpoeten en hechte bvanden opbouwen, alsof het allemaal zo makkelijk is! ;(

en als ik bovenstaand verkeerd heb, dat het dus aan mij ligt, dan kan ik daar nooit iets aan veranderen en dat voelt vervelend
'
pi_95651592
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef deelnemer het volgende:

Ik ervaar alleen stress als de vraag aan de orde komt, of je wordt uitverkoren om met een vrouw naar bed te gaan. Als het omgekeerd lag, en een vrouw zit met dit probleem, dan zou ik zeggen: “Don’t worry, daar hou ik rekening mee”.
Ik heb net bijgelezen door 42, 43, 44 en 45 te lezen (of zo), maar ik weet eigenlijk niet hoe ervaren jij bent met vrouwen, dus ...
Schrijf je hier nu dat je op het moment dat je seks lijkt te gaan krijgen gaat zeggen tegen de dame in kwestie dat je nog niet zo ervaren bent?
Ik vraag me af of dat handig is om te vermelden eigenlijk, lijkt me nogal veel kans op een afknapper ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  maandag 18 april 2011 @ 00:50:31 #155
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95651716
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Ik heb net bijgelezen door 42, 43, 44 en 45 te lezen (of zo), maar ik weet eigenlijk niet hoe ervaren jij bent met vrouwen, dus ...
Schrijf je hier nu dat je op het moment dat je seks lijkt te gaan krijgen gaat zeggen tegen de dame in kwestie dat je nog niet zo ervaren bent?
Ik vraag me af of dat handig is om te vermelden eigenlijk, lijkt me nogal veel kans op een afknapper ...
Er zijn meer dan genoeg vrouwen die maar wat graag de leiding nemen in deze hoor. ;)

-edit, en toch zeker op latere leeftijd, iets met trip down memory lane :Y)
  maandag 18 april 2011 @ 00:51:42 #156
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95651735
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en als ik bovenstaand verkeerd heb, dat het dus aan mij ligt, dan kan ik daar nooit iets aan veranderen en dat voelt vervelend
'
Je denkt dus dat je niet kunt veranderen?
Dan ben je vrij bijzonder, het is volgens mij redelijk normaal namelijk, dat mensen iets aan zichzelf veranderen om er beter van te worden. Al dan niet met hulp van anderen. :Y
pi_95652043
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je denkt dus dat je niet kunt veranderen?
Dan ben je vrij bijzonder, het is volgens mij redelijk normaal namelijk, dat mensen iets aan zichzelf veranderen om er beter van te worden. Al dan niet met hulp van anderen. :Y
Ik hoop dat t hem gaat lukken. Wie weet kan jij hem bij de Meet helpen :)
  maandag 18 april 2011 @ 01:13:14 #158
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95652141
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik hoop dat t hem gaat lukken. Wie weet kan jij hem bij de Meet helpen :)
Ik denk dat er wel wat betere hulp nodig is in deze :@
Maar een keertje gezellig contact maken kan op die meet natuurlijk heel prima. ^O^
  maandag 18 april 2011 @ 01:14:04 #159
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95652156
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel. Ze kan kiezen wat ze doet. Dat is al. Ik ga me niet wijs lopen maken dat ik niet mag zijn wat ik dan ben. Het verdwijnt alleen door ervaring op te doen, blauwtjes te lopen, te leren etc.... Ik snap dat allemaal best. Maar die stress verdwijnt alleen als ik me er niet mee bezig houd. Het is dit leven kiezen of delen. Op dit moment hoef ik die stress niet.
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 01:19:35 #160
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95652225
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel. Ze kan kiezen wat ze doet. Dat is al. Ik ga me niet wijs lopen maken dat ik niet mag zijn wat ik dan ben. Het verdwijnt alleen door ervaring op te doen, blauwtjes te lopen, te leren etc.... Ik snap dat allemaal best. Maar die stress verdwijnt alleen als ik me er niet mee bezig houd. Het is dit leven kiezen of delen. Op dit moment hoef ik die stress niet.
Dan is het inderdaad vrij simpel, gewoon niet bewust doen. Misschien gaat het dan onbewust vanzelf. :P

-edit- Neehoor, gewoon wel of niet doen wat je zelf het beste vindt. :Y
pi_95652336
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad vrij simpel, gewoon niet bewust doen. Misschien gaat het dan onbewust vanzelf. :P

-edit- Neehoor, gewoon wel of niet doen wat je zelf het beste vindt. :Y
Op zich geen gekke suggestie hoor...
  maandag 18 april 2011 @ 01:33:10 #162
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95652417
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Op zich geen gekke suggestie hoor...
Neuh, maar het moet niet lijken alsof alles altijd maar om versieren draait.
Hoe je zelf in je vel zit is veel belangrijker imo. :Y

Hoewel dát weer een goed effect is voor het versieren, maar dat terzijde. :D
pi_95652699
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja tuurlijk! lekker doen hier alsof het allemaal zo makkelijk is, alsof jullie in utopie leven waar alles oke is. terwijl het allemaal zo moeilijk.
en richard ook met ze vrouwen kunnen ontmpoeten en hechte bvanden opbouwen, alsof het allemaal zo makkelijk is! ;(

'
Was dat maar waar.

Ik had al verteld dat ik zo'n meisje leuk vond enzo en dat ik er goed mee kan praten en dat we een soort emotionele band hadden opgebouwd. Maar als ze me dan verteld dat ze opzoek is naar een leuk,knap vriendje waarmee ze haar leven kan opbouwen is dat echt niet leuk om te horen hoor.(en dat ze mij fysiek gewoon niet aantrekkelijk vind)
Er is nog nooit een meisje verliefd op mij geweest, wel andersom.

afbeelding

Ik heb me er wel een beetje bij neergelegd, als ze me niet accepteren, jammer dan.

In dit geval kan ik met grote zekerheid zeggen dat het niet aan mijn innerlijk lag en op de manier waarop ik over kwam, ze is namelijk gek op mij maar niet op DIE manier.

[ Bericht 4% gewijzigd door richard_prf op 18-04-2011 02:05:04 ]
pi_95654845
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Neuh, maar het moet niet lijken alsof alles altijd maar om versieren draait.
Hoe je zelf in je vel zit is veel belangrijker imo. :Y

Hoewel dát weer een goed effect is voor het versieren, maar dat terzijde. :D
Als je goed in je vel steekt dan flirt je automatisch, want dan voel je je ook 'king of the hill'. Dan kan je de wereld aan.
pi_95656455
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je goed in je vel steekt dan flirt je automatisch, want dan voel je je ook 'king of the hill'. Dan kan je de wereld aan.
Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95657008
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.
Voor mij geld dan , make up, leuke kleding,en killer heels.
Ik draag zelden make up maar als ik het dan doe voel ik me veel zelfverzekerder.
Eerst lekker tutten, muziekje erbij aan, kleding met zorg kiezen,teennagels lakken en mooi open schoentje aan met hoge hak dus en gaaaaaaaaaan.
pi_95657066
quote:

[..]

Dat is ook het hele punt. Maar dat hebben al heel veel mensen geprobeerd, maar het slaat bij de meerderheid gewoon niet aan, daar ligt het probleem dus veel dieper.

Ik denk ook dat velen een veel te romantisch beeld hebben van het versieren.
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef missyB het volgende:

[..]

Voor mij geld dan , make up, leuke kleding,en killer heels.
Ik draag zelden make up maar als ik het dan doe voel ik me veel zelfverzekerder.
Eerst lekker tutten, muziekje erbij aan, kleding met zorg kiezen,teennagels lakken en mooi open schoentje aan met hoge hak dus en gaaaaaaaaaan.
^O^ Voor mannen geldt hetzelfde. Trek wat leuks aan, doe je haar op een manier waarbij je je lekker voelt en ga gewoon lekker op stap met vrienden. Kijk gewoon waar het schip strandt en til er niet te zwaar aan. Dat je de deur uit komt is veel belangrijker dan met wie je later op de avond de deur weer binnenkomt. Haal voldoening uit wat je wel hebt, en niet uit wat je graag zou willen.
pi_95657316
ik ben woensdagavond in scheveningen, iemand die flirten/versieren wil oefenen aan de boulevard?
Of gewoon een borrel doen?
pi_95657861
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:
Versieren op latere leeftijd heeft het voordeel dat je (als man of lesbo) niet gauw meiden treft die zulke: Leuke jongen of zulke Als hij me van onderen naakt ziet ideeën nog hebben :P
AAAArgh nu heb ik er een complex bij!
mn lieftallige flapjes!

even zonder gekheid,letten mannen nu bij sex op hoe een vagijn er uit ziet?
bedoel een penis in erecte toestand kun je als vrouw moeilijk omheen,en ik geef toe,een fiere penis is een fraai gezicht.
Ik wijs een man niet af wegens een afwijking naar links naar rechts maar bijv een microdinges is wel een probleempje.

Maar hoe denken mannen nou over het uiterlijk van een vagina?
pi_95658533
Ik neem aan dat dat hun minste zorg is hier :D
pi_95658944
Ik denk dat ze hier al blij genoeg zijn met sex denk niet dat ze zich druk maken om flapjes O-) En ik denk dat geld voor de meeste mannen.
pi_95658949
waarom?
omdat men onzeker, verlegen ,sociaal onhandig is etc etc.
maar dat wil toch niet zeggen dat je totaal niet meer op looks let?
pi_95659020
denk je nou echt dat ze gaan letten op hoe je vagina eruitziet ?? En hoe je vagina eruit ziet heeft niets te maken met look hoor.
pi_95659025
ach het flapjesidee is bij wat ouderen ws niet van belang neemt mn vraag niet weg.
hoe mannen denken over vaginaas en is er daadwerkelijk zoveel verschil?
pi_95659089
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
denk je nou echt dat ze gaan letten op hoe je vagina eruitziet ?? En hoe je vagina eruit ziet heeft niets te maken met look hoor.
nou ik let ook op een penis dus waarom een man niet op een vagina?
pi_95659158
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef missyB het volgende:

[..]

Omdat jij een vrouw bent en een man een man is.
Belangrijk verschil!
pi_95659176
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had ooit eens een vrouwtje opgepikt die echt van die flappen had hangen, ik was er meteen op afgekicked en ging met een smoesje het huis uit. :')
pi_95659185
Voor zover ik weet zijn het meestal de onzekere meisjes/vrouwen die daar altijd een groot probleem van maken terwijl mannen er over het algemeen niet echt mee zitten.

Voor ons vergelijkbaar met mannen die janken dat hun penis kleiner is dat het (porno-)gemiddelde, of dat ie niet helemaal recht is - dan hebben wij denk ik meestal ook zoiets van "who gives a fuck?!", toch :D
pi_95659231
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Voor zover ik weet zijn het meestal de onzekere meisjes/vrouwen die daar altijd een groot probleem van maken terwijl mannen er over het algemeen niet echt mee zitten.

Voor ons vergelijkbaar met mannen die janken dat hun penis kleiner is dat het (porno-)gemiddelde, of dat ie niet helemaal recht is - dan hebben wij denk ik meestal ook zoiets van "who gives a fuck?!", toch :D
Nouja, als hij niet boven de 10 cm. uit komt, heb je volgens mij wel een probleempje.
pi_95659248
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef missyB het volgende:
ach het flapjesidee is bij wat ouderen ws niet van belang neemt mn vraag niet weg.
Ik vind vagina's überhaupt niet heel aantrekkelijk. Afgelopen weekend nog eentje met 'flapjes' gezien, maar het maakt me niets uit. Ze was verder leuk genoeg.

Ik denk inderdaad dat het voor de meeste mensen hier geen zorg is.
pi_95659304
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef HappyGirl91 het volgende:

Nou ik dacht dus altijd in het bezit te zijn van een normaal ogende vagina, lees ik dat topic en zie fotoos en denk verrek die van mij lijkt op die met die flapjes.
Zo n voor foto ipv een na foto snap je hahahaha
Nu zit ik daar niet zo mee want ik vind mijn vagina normaal maar ik vraag me dus af of mannen vaginaas net zo bekijken als ik bijv een penis.
En ik vind dus dat een penis ook wat aantrekkelijk moet ogen in erecte toestand.
Nu is dat natuur;lijk niet de eerste vereiste maar tis wel leuk als je leuke man getroffen hebt, plaatje klopt, karakter klopt, je hebt het leuk samen etc etc en moment supreme komt daar een foeilelijke penis uit d ebroek, ik kan dat jammer vinden ja.
mezelf kennende zou ik best leren met die penis overweg te kunnen maar de eerste blik zou ik denken heeej das nou effe minpuntje
pi_95659384
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef missyB het volgende:

[..]

Nou ik dacht dus altijd in het bezit te zijn van een normaal ogende vagina, lees ik dat topic en zie fotoos en denk verrek die van mij lijkt op die met die flapjes.
Zo n voor foto ipv een na foto snap je hahahaha
Nu zit ik daar niet zo mee want ik vind mijn vagina normaal maar ik vraag me dus af of mannen vaginaas net zo bekijken als ik bijv een penis.
En ik vind dus dat een penis ook wat aantrekkelijk moet ogen in erecte toestand.
Nu is dat natuur;lijk niet de eerste vereiste maar tis wel leuk als je leuke man getroffen hebt, plaatje klopt, karakter klopt, je hebt het leuk samen etc etc en moment supreme komt daar een foeilelijke penis uit d ebroek, ik kan dat jammer vinden ja.
mezelf kennende zou ik best leren met die penis overweg te kunnen maar de eerste blik zou ik denken heeej das nou effe minpuntje
Ik heb zelf alleen 1 keer flapjes ervaring gehad, maar ik denk dat een man ook wel een bepaalde vagina in zijn hoofd heeft en als er iets lubberigs eruit komt, hij ook wel zal schrikken.
pi_95659393
Ik denk trouwens dat mannen meer letten op tieten en kont dan vagina's volgens mij hebben hun meer zoiets van het is een gat
pi_95659394
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind vagina's überhaupt niet heel aantrekkelijk. Afgelopen weekend nog eentje met 'flapjes' gezien, maar het maakt me niets uit. Ze was verder leuk genoeg.

Ik denk inderdaad dat het voor de meeste mensen hier geen zorg is.
Omdat het voor de meeste mensen hier geen zorg is mag ik het dan niet bespreekbaar maken omdat ik me dat afvraag?
Jij geeft zelf al aan vaginaas niet super aantrekkelijk te vinden, ik heb er werkelijk nooit bij stilgestaan dat mannen een vagina onaantrekkelijk konden vinden.echt niet stom eigenlijk he!
Ik heb gewoon even een vagina moment denk ik
pi_95659458
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef missyB het volgende:

[..]

Omdat het voor de meeste mensen hier geen zorg is mag ik het dan niet bespreekbaar maken omdat ik me dat afvraag?
Jij geeft zelf al aan vaginaas niet super aantrekkelijk te vinden, ik heb er werkelijk nooit bij stilgestaan dat mannen een vagina onaantrekkelijk konden vinden.echt niet stom eigenlijk he!
Ik heb gewoon even een vagina moment denk ik
Oh natuurlijk, maar ik weet dan niet of dit het topic is.

Vagina's vind ik inderdaad alleen maar mooi in het geheel van een vrouw. Gewoon los vind ik het een niet opwindend stuk vlees. Dan liever mooie proportionele borsten en kont en een leuk hoofd. Maar dat zijn puur uiterlijkheden die versterkt of afgezwakt kunnen worden door karakter en inhoud.
pi_95659490
wie weet komt het ook wel dat doodnormale vaginaas zich laten opereren hier om.
een penis valt weinig aan te verfraaien toch met operaties?
Heb het gister mn man eens gevraagd.
die kwam weinig complimenteus uit de hoek;ja maar schat je bent bijna 38 en hebt 3 kinderen gehad, als antwoord op mijn vraag hoe d evaginaas van zn exen er uit zagen.
En is de look van een vagina onderhevig aan het krijgen van kinderen en ouderdom?

Dr gaat weer wereld voor me open hoor,
pi_95659507
kunnen tieten en kont afgezwakt worden door karakter en inhoud :?
pi_95659543
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:22 schreef missyB het volgende:
En is de look van een vagina onderhevig aan het krijgen van kinderen en ouderdom?
Nee, dat is je reinste onzin. Hoe komt hij erbij? :')
pi_95659545
een mega leuk karakter doet je kont minder lijken!

als je daarbij ook nog leuke tieten hebt vallen de flapjes in het niet!

interessant!
pi_95659554
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, dat is je reinste onzin. Hoe komt hij erbij? :')
blijkbaar wil hij mn flapjes vergoeilijken de lieverd
pi_95659564
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik bedoel het uiterlijk in het geheel. Ik kan iemand mooier vinden als het karakter mij enorm aanspreekt. Als iemand arrogant of best onvriendelijk blijkt dan ga ik haar toch echt minder mooi vinden.

EDIT: Objectief blijven ze dus even mooi of lelijk, maar in the mind's eye maakt het wel verschil wat mij betreft.
pi_95659581
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef formerjellybean het volgende:
Hij heeft het over het totale plaatje.

leuk karakter, maar echt theezakjes en een platte kont is voor mij eerlijk gezegd een no-go. ;(
pi_95659653
Een vagina blijkt dus voor hier wat van ondergeschikt belang hoe deze eruit ziet.
borsten en billen heb je natuurlijk ook gelijk in het zicht bij de eerste kennismaking.
Daarop baseer je denk ik al mede je keus om tot vervolging over te gaan of niet.
pi_95659674
Elke vagina is anders, heb je weleens die afbeelding gezien met een stuk of 30(?) gipsafdrukken van verschillende vagina's?
En je hoeft maar wat te bedenken of er geilt wel een man op - ik zag gisteren nog een topic over puffy nipples, geen idee dat dat sommige mannen opowindt :?
Je hebt natuurlijk uitzonderingen (van die extreme hangkutten bijvoorbeeld) maar volgens mij raakt een man niet snel afgeknapt op een vaginam
En als dat wel gebeurt weet je ook gelijk wat voor sukkel het is, toch ;)
pi_95659688
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef missyB het volgende:
Een vagina blijkt dus voor hier wat van ondergeschikt belang hoe deze eruit ziet.
borsten en billen heb je natuurlijk ook gelijk in het zicht bij de eerste kennismaking.
Daarop baseer je denk ik al mede je keus om tot vervolging over te gaan of niet.
Zoiets gaat ook natuurlijk voor de mannen op. :)
pi_95659715
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:22 schreef missyB het volgende:
wie weet komt het ook wel dat doodnormale vaginaas zich laten opereren hier om.
een penis valt weinig aan te verfraaien toch met operaties?
Heb het gister mn man eens gevraagd.
die kwam weinig complimenteus uit de hoek;ja maar schat je bent bijna 38 en hebt 3 kinderen gehad, als antwoord op mijn vraag hoe d evaginaas van zn exen er uit zagen.

Dr gaat weer wereld voor me open hoor,
Ga jij naar de vagina's van exen lopen vragen 8)7
pi_95659728
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Zoiets gaat ook natuurlijk voor de mannen op. :)
dat denk ik ook alleen bij een man is het meer gelijk zichtbaar als hij naakt voor je staat.
Een vrouw heeft dan nog iets meer mazzel
pi_95659730
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
Elke vagina is anders, heb je weleens die afbeelding gezien met een stuk of 30(?) gipsafdrukken van verschillende vagina's?
En je hoeft maar wat te bedenken of er geilt wel een man op - ik zag gisteren nog een topic over puffy nipples, geen idee dat dat sommige mannen opowindt :?
Je hebt natuurlijk uitzonderingen (van die extreme hangkutten bijvoorbeeld) maar volgens mij raakt een man niet snel afgeknapt op een vaginam
En als dat wel gebeurt weet je ook gelijk wat voor sukkel het is, toch ;)
Zou jij afknappen op iemand waarbij zijn penis in stijve toestand kleiner is dan 10 cm?
pi_95659743
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef missyB het volgende:
Vervolging. Mooie woordkeus ;)

Het is natuurlijk voor mensen die objectief niet aantrekkelijk zijn vervelend, maar in beginsel kijk ik wel naar uiterlijk voor ik op iemand afstap. Grootte van borsten en kont zijn niet van belang, die moeten in verhouding staan met de rest van het lichaam.
pi_95659748
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ga jij naar de vagina's van exen lopen vragen 8)7
waarom niet?
als ik vergelijkend warenonderzoek wil daarover is mijn man de geschikte persoon daarvoor.
pi_95659812
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vervolging. Mooie woordkeus ;)

Het is natuurlijk voor mensen die objectief niet aantrekkelijk zijn vervelend, maar in beginsel kijk ik wel naar uiterlijk voor ik op iemand afstap. Grootte van borsten en kont zijn niet van belang, die moeten in verhouding staan met de rest van het lichaam.
dus zijn de borsten en billen wel van belang,

een kleine vrouw met bijv een F cup en een derierre van 1 meter doorsnee doet het dus niet voor jou want staat niet in vergelijk tot haar lichaam.
pi_95659855
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef missyB het volgende:

[..]

een kleine vrouw met bijv een F cup en een derierre van 1 meter doorsnee doet het dus niet voor jou want staat niet in vergelijk tot haar lichaam.
Om zelf tot actie over te gaan. Dat klopt. Als zij mij aanspreekt of ik leer haar via-via kennen dan kan ik mijn uiterlijke standaarden iets naar beneden bijstellen als het karakter mooi is. Maar ook daar zijn grenzen aan.
pi_95660002
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef missyB het volgende:

[..]

Een leuk gezichtje ook. :) En nog veel meer dingen. Maar innerlijk is veel belangrijker
14 SHADES OF GREY
pi_95660007
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Om zelf tot actie over te gaan. Dat klopt. Als zij mij aanspreekt of ik leer haar via-via kennen dan kan ik mijn uiterlijke standaarden iets naar beneden bijstellen als het karakter mooi is. Maar ook daar zijn grenzen aan.
Ik had altijd best een beeld van wat ik aantrekkelijk vond en wat niet.
Het eerste idee dat ik had toen mijn nu man aan de deur stond ooooh wat issie mager!!!
dat vond ik dus echt niet aantrekkelijk.
Toch zijn we inmiddels 11 jaar samen .
Hij heeft wel wat vet gekweekt gelukkig en ik vind hem nu aantrekkelijker.
Toch stond het feit dat ik op wat voller viel ons dus niet in de weg
pi_95660100
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik had altijd best een beeld van wat ik aantrekkelijk vond en wat niet.
Het eerste idee dat ik had toen mijn nu man aan de deur stond ooooh wat issie mager!!!
dat vond ik dus echt niet aantrekkelijk.
Toch zijn we inmiddels 11 jaar samen .
Hij heeft wel wat vet gekweekt gelukkig en ik vind hem nu aantrekkelijker.
Toch stond het feit dat ik op wat voller viel ons dus niet in de weg
Is het niet zo dat vrouwen juist niet uiteindelijk met iemand gaan trouwen die in haar gedachten mr. perfect is?
pi_95660188
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Is het niet zo dat vrouwen juist niet uiteindelijk met iemand gaan trouwen die in haar gedachten mr. perfect is?
In mijn geval gaat dat wel op ja.
en dat levet nu soms ook best trammelant op.
ik leerde hem kennen in een zeer l;abiele fase van mijn leven.
Mijn man viel toendertijd op wat angstige vogeltjes denk ik
naarmate je groeit en ouder word is dat best veel aanpassen.
En meer vechten voor mezelf wat mij betreft.
Toch zou ik geen andere man willen.
pi_95660302
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:40 schreef missyB het volgende:

[..]

In mijn geval gaat dat wel op ja.
en dat levet nu soms ook best trammelant op.
ik leerde hem kennen in een zeer l;abiele fase van mijn leven.
Mijn man viel toendertijd op wat angstige vogeltjes denk ik
naarmate je groeit en ouder word is dat best veel aanpassen.
En meer vechten voor mezelf wat mij betreft.
Toch zou ik geen andere man willen.
Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.
pi_95660547
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.
Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.

Ik herken de sentimenten :)
pi_95660688
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.

Bij mij was het ook een wake-up call, maar dan op een andere manier. Het enige probleem is dat na een beetje makkelijk geflirt ik ook echt vrijwel nooit weet wat er nu verder moet gebeuren. Dan sla ik dicht en loop ik weer door, echt achterlijk. :')

EDIT
Ik dacht trouwens dat hier mensen kwamen van rond de 45, maar dat schijnt toch wel mee te vallen. Gelukkig maar!
  maandag 18 april 2011 @ 11:58:28 #210
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95660874
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik heb dat na een jaar al, als ik geluk heb. -O-
  maandag 18 april 2011 @ 11:59:41 #211
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95660916
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

EDIT
Ik dacht trouwens dat hier mensen kwamen van rond de 45, maar dat schijnt toch wel mee te vallen. Gelukkig maar!
NIet dat daar wat mis mee is. Toch? }:|
pi_95660959
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

NIet dat daar wat mis mee is. Toch? }:|
Nee, absoluut niet. Maar als 28 jarige val je dan wel snel buiten de boot.
pi_95660977
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Bij mij was het ook een wake-up call, maar dan op een andere manier. Het enige probleem is dat na een beetje makkelijk geflirt ik ook echt vrijwel nooit weet wat er nu verder moet gebeuren. Dan sla ik dicht en loop ik weer door, echt achterlijk. :')

EDIT
Dat had ik ook altijd, niet weten wat ik moet zeggen, tot ik echt recht voor z'n raap werd. Dat werpt vruchten af.
pi_95660989
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Das ook wel stukje van mij .
maar die spanning moet ik dus bewust opbouwen.
bij mn man hoef ik maar te knipogen en op hij gaat ervoor.
ik moet voor mezelf echt smorgens al spanning opbouwen.
Niet dat dat zo erg is maar een zeer spontane vrijpartij heb ik dan weer wat moeite mee.
maar of dat nou aan de 11 jarige relatie ligt of aan andere zaken geen idee
pi_95661005
sorry verkeerde quote
pi_95661131
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat had ik ook altijd, niet weten wat ik moet zeggen, tot ik echt recht voor z'n raap werd. Dat werpt vruchten af.
Moet je er eerst nog in zien te komen. Dat gaat bij mij niet makkelijk af.
pi_95661148
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Omdat je te jong bent?
14 SHADES OF GREY
pi_95661166
ach 28 is lekker! hahahahahahha
pi_95661209
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat je te jong bent?
Zo'n gedachtengang had ik wel ja. Daarom vermijdde ik dit topic eerlijk gezegd.
  maandag 18 april 2011 @ 12:06:54 #220
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95661223
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Het mooie van een forum als dit is dat leeftijd weinig uitmaakt. ;)
pi_95661242
denk dat versieren en de problemen daarbij van alle leeftijden zijn
pi_95661259
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef missyB het volgende:
Ik vind het nu al klote dat de 30 steeds meer dichterbij begint te komen! ;(

Enige opbeuring heb ik wel gehad dat 2 weken geleden een kapster mij schatte op 23. :D
  maandag 18 april 2011 @ 12:08:42 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95661295
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Enige opbeuring heb ik wel gehad dat 2 weken geleden een kapster mij schatte op 23. :D
Lol. Ik ben ook 28, maar iemand me 23 schat ben ik beledigd hoor. :')
pi_95661298
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

toch worden mannen beter en leuker naarmate ze ouder worden!
pi_95661357
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het mooie van een forum als dit is dat leeftijd weinig uitmaakt. ;)
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk in het PUB subfora, dan voel ik me plotseling oud en grijs. Ik denk dat als dit topic voor 45 plussers was, dan zou ik me echt een groentje gevoeld hebben. :')
  maandag 18 april 2011 @ 12:10:32 #226
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95661374
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:

[..]

Heel. Erg. Waar. :Y
pi_95661388
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heel. Erg. Waar. :Y
B-)
pi_95661390
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:

[..]

Verdomme, dan word ik echt onweerstaanbaar. Good times ahead!
pi_95661442
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk in het PUB subfora, dan voel ik me plotseling oud en grijs. Ik denk dat als dit topic voor 45 plussers was, dan zou ik me echt een groentje gevoeld hebben. :')
Voel me ook niet meer op mn gemak bij tienerspul enzo.
20ers kan ik nog best mee overweg maar dat hele jonge spul.
tis ook zo confronterend !

kan soms zo meegaan on memory lane, eerste kus, eerste date, eerste keer sex, etc etc
maar denk niet dat hier de 15jarigen eno komen om versiertrucs, tips, do s en dont s .
Die hebben wel ander referentiekader
pi_95661451
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb de combinatie vrouwen en leeftijd raden dan ook nooit echt begrepen. :')
pi_95661504
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

een vrouw die koket zegt:raad eens? werkelijk ik heb er niks mee dat gevis naar complimentjes.
Zegh gewoon hoe oud je bent scheelt hoop gezeik.
pi_95661539
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef missyB het volgende:

[..]

een vrouw die koket zegt:raad eens? werkelijk ik heb er niks mee dat gevis naar complimentjes.
Zegh gewoon hoe oud je bent scheelt hoop gezeik.
Ik speel dat spelletje altijd gewoon mee. Als ze dan naar mijn naam vragen antwoord ik ook steevast: 'Wat schat je'

Ik word vaak als een Jeroen ingeschat.
pi_95661565
mijn man heet jeroen............................

geloof dat het tijd word mn kapstok verder te schuren hahahahahah
pi_95661577
maar tis idd zo banaal he
pi_95661604
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef missyB het volgende:
mijn man heet jeroen............................

geloof dat het tijd word mn kapstok verder te schuren hahahahahah
Nou ja, je zei ook dat je man aan de magere kant was, dus er zijn meer gelijkenissen ;)
pi_95661617
nu pics!!!!
pi_95661671
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:16 schreef missyB het volgende:
nu pics!!!!
Check fobo. Hoewel ik niet inschat dat ik verder op je man lijk hoor ;) Tenzij hij net zo uitzonderlijk is als ik :P
pi_95661685
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef missyB het volgende:
Zeker :D
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Same here :Y
14 SHADES OF GREY
  maandag 18 april 2011 @ 12:18:29 #239
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95661698
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Het is ook vreemd, en het wil nogal eens verschillen per persoon. :Y
Persoonlijk word ik liever gezien als een verstandige, volwassen vrouw dan een naïef muurbloempje van 23. Snapte ;)
pi_95661800
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Persoonlijk word ik liever gezien als een verstandige, volwassen vrouw dan een naïef muurbloempje van 23. Snapte ;)
niet alle vrouwen van 23 zijn weer muurbloempjes he.
denk dat vrouwen het egostrelend vinden jonger geschat te worden.
voor mij: of ik nu 31 geschat word of 40 ligt er ook aan wie er raad, kom ik weer op dat raden, ik doe er niet aan mee klaar!

mystikvm:verschil zit hem in het haar! hahahahaha
pi_95661834
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als je 23 bent, hoef je toch geen muurbloempje te zijn? Misschien is het juist als compliment bedoeld dat je nog erg levendig bent. :)
pi_95661872
Toch mooi dat ik zo'n goed lopend topic heb bedacht :P
pi_95661904
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef missyB het volgende:

[..]

niet alle vrouwen van 23 zijn weer muurbloempjes he.
denk dat vrouwen het egostrelend vinden jonger geschat te worden.
voor mij: of ik nu 31 geschat word of 40 ligt er ook aan wie er raad, kom ik weer op dat raden, ik doe er niet aan mee klaar!

mystikvm:verschil zit hem in het haar! hahahahaha
Gezien de foto in je fobo schat ik je op 22 :P

Over het haar: ja, dat had ik ook niet verwacht.
  maandag 18 april 2011 @ 12:26:35 #244
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95662022
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Als je 23 bent, hoef je toch geen muurbloempje te zijn? Misschien is het juist als compliment bedoeld dat je nog erg levendig bent. :)
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.
pi_95662195
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.
Doorgaans wordt gewoon bedoeld dat je er nog jeugdig uitziet qua uiterlijk, het heeft verder weinig te doen met geestelijke bagage. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2011 12:31:44 ]
  maandag 18 april 2011 @ 12:32:33 #246
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95662231
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 12:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Doorgaans wordt gewoon bedoeld dat je er nog jeugdig uitziet qua uiterlijk, het heeft verder weinig te doen met geestelijke bagage. ;)
Ik snap wel wat er wordt bedóeld. Maar ik zie het gewoon niet als compliment, klaar. :')
pi_95662235
quote:

[..]

En dat je daardoor gezien wordt als iemand die zich ouder voordoet dan dat ze is. Ja, dat herken ik ook wel weer!

Ik ben er trouwens vandoor, denk dat ik vanavond wel weer terug kom. Vind het wel een gezellige boel hier. :)
pi_95662277
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik snap wel wat er wordt bedóeld. Maar ik zie het gewoon niet als compliment, klaar. :')
Ik denk dat dat eerder jouw tekortkoming is dan een slecht compliment :') Als je 28 bent is het niet raar dat je nog begin 20 geschat kan worden, als je er ook echt zo uitziet.
pi_95662561
ik ben erg klein van stuk en slank en toen ik jaar op 17 was paste ik nog in de knabbel en babbeltruien van c en a, sterker nog, toen ik zwanger was van de oudste, nu 16,droeg ik op het laatst een tuinbroek maat 176.
Dus jonger ogen en qua figuur ook bij passen is niet altijd fun!
pi_95662587
tuinbroeken waren toen in j, voor iemand er over valt
pi_95662616
quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef missyB het volgende:
tuinbroeken waren toen in j, voor iemand er over valt
Wilde al vragen of je stiekem toch niet lesbisch bent en Jeroen nog iets moet vertellen.
  maandag 18 april 2011 @ 12:41:40 #252
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95662619
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat dat eerder jouw tekortkoming is dan een slecht compliment :') Als je 28 bent is het niet raar dat je nog begin 20 geschat kan worden, als je er ook echt zo uitziet.
Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage. ;)
pi_95662870
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage. ;)
Mensen onder baggage vind ik meestal maar saaie lui.
pi_95662880
quote:

[..]

ligt er ook weer aan voor welk doel je iemand zoekt toch?
Ik heb ook weleens man gezocht omdat ik gewoon zin had in sex. dus hij moest gewoon mooi zijn en verder zn mond houden
pi_95662929
quote:

[..]

Ik vind je eruit zien als een barvrouw met een fetish voor koffie, zo tegen de 27 aan.
Ron Paul 2012
pi_95662962
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef missyB het volgende:

[..]

ligt er ook weer aan voor welk doel je iemand zoekt toch?
Ik heb ook weleens man gezocht omdat ik gewoon zin had in sex. dus hij moest gewoon mooi zijn en verder zn mond houden
Bij mij wijzigt dat al naar gelang het gesprek met een vrouw vordert. Heeft ze veel inhoud dan is er relatiepotentieel, ben ik alleen maar van haar gecharmeerd dan gaan we voor de seks en daar blijft het dan bij.
pi_95662997
quote:
Ik schat je toch zeker 10 jaar ouder. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95663005
ik ben even weg hier, kapstok schuren en boodschap doen, ben er vanavond wel weer!
  maandag 18 april 2011 @ 12:55:40 #259
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95663095
quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik schat je toch zeker 10 jaar ouder. :+
SPOILER
:P Don't diss the orc :P
pi_95664466
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:
Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel.
Stap je dus maar niet op vrouwen af, of doe je dat dan weer wel? Ik heb het slechts enkele keren geprobeerd, maar omdat ik ook enorm in de stress schoot en er (dus?) vervolgens niks van bakte, stap ik maar nergens op af, zelfs als ze met mij oogcontact maken en er kennelijk al enige interesse van een vrouw is ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  maandag 18 april 2011 @ 13:48:20 #261
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95665142
quote:

[..]

Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 13:56:06 #262
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95665454
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef missyB het volgende:
Er is een natuurlijke variatie in vagina's. Voor het beffen vind ik wat grotere schaamlippen wel lekker. Flappen is een pre ;) . Afgezien van het gezicht ben ik niet erg kritisch op looks. Handen (slanke lange vingers vind ik aantrekkelijk). Wat borsten betreft, liever middelmaat / kleiner dat heel groot. Maar eigenlijk maakt het mij niet veel uit. O ja, licht neurotisch vind ik ook charmant.

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer op 18-04-2011 14:37:07 ]
The view from nowhere.
pi_95665467
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.
Dat zal ook niet veranderen die kritiek.
14 SHADES OF GREY
  maandag 18 april 2011 @ 14:01:35 #264
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95665685
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zal ook niet veranderen die kritiek.
Het fiets nu allemaal vrolijk door elkaar heen en eigenlijk is dat wel grappig. Dit topic heeft veel wendingen, grappige situties en ook hele serieuze kanten.
The view from nowhere.
pi_95667187
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het fiets nu allemaal vrolijk door elkaar heen en eigenlijk is dat wel grappig. Dit topic heeft veel wendingen, grappige situties en ook hele serieuze kanten.
Het is wel leuk inderdaad hier :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 18 april 2011 @ 14:42:33 #266
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95667357
quote:

[..]

Wordt je inhoudelijk kant onderschat en komt je onvoldoende aan bod door je looks en het versier gedrag van mannen?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 18-04-2011 15:08:30 ]
The view from nowhere.
pi_95667377
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)
  maandag 18 april 2011 @ 14:46:00 #268
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95667469
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wordt je inhoudelijk kant wordt onderschat en komt onvoldoende aan bod door je looks en het versier gedrag van mannen?
Ja, vind ik wel.
pi_95667505
Niet om lullig te doen hoor maar het heet versieren op latere leeftijd en anders moet het maar worden versieren op latere leeftijd met issues O-)
Eerlijk gezegd vind ik dit wat beter dan overstelpt worden met allemaal issues van iedereen. Ok je kan het hebben maar versieren is niet iets waar je een heel drama over moet maken. Het is leuk
pi_95667506
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:

[..]

beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)
Het ging mij er om dat je versieren/flirten/daten/the works alleen goed kan als zelf lekker in je veel zit.
Hoe je daar komt. Is de vraag. Een topic als dit kan daar aan meehelpen. Maar uit eindelijk zal je toch zelf moeten veranderen.
14 SHADES OF GREY
  maandag 18 april 2011 @ 14:48:24 #271
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95667552
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
Niet om lullig te doen hoor maar het heet versieren op latere leeftijd en anders moet het maar worden versieren op latere leeftijd met issues O-)
Eerlijk gezegd vind ik dit wat beter dan overstelpt worden met allemaal issues van iedereen. Ok je kan het hebben maar versieren is niet iets waar je een heel drama over moet maken. Het is leuk
Dit.
Je moeder is een hamster
  maandag 18 april 2011 @ 14:48:36 #272
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95667561
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, vind ik wel.
Vandaar dat dit forum geschik voor je is om mannen te leren kennen. Wat ik uit je posten opmaak is dat je inhoudelijke kant sterk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 18-04-2011 15:07:57 ]
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 14:50:17 #273
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95667633
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:

[..]

Jou had daarbij niet ingedachte. Het zijn jonge mannen dit dat doen.
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 14:51:11 #274
118585 Crutch
pi_95667660
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het ging mij er om dat je versieren/flirten/daten/the works alleen goed kan als zelf lekker in je veel zit.
Hoe je daar komt. Is de vraag. Een topic als dit kan daar aan meehelpen. Maar uit eindelijk zal je toch zelf moeten veranderen.
Helemaal mee eens.
Ik krijg echt heulemaal niks voor mekaar als ik niet tevreden ben met mezelf.

Wel kan ik het een beetje in goede banen leiden door de sociale druk wat te verminderen.
Gewoon voor de lol eens iemand aanspreken.
Je moeder is een hamster
pi_95668155
Ik denk ook dan dat je gewoon je verwachtingen moet bijstellen qua benaderen meisje , niet meteen qua relatie denken maar gewoon meer van goh ik ga er een gezellig gesprek mee aan.
  maandag 18 april 2011 @ 15:04:25 #276
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95668166
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Stap je dus maar niet op vrouwen af, of doe je dat dan weer wel? Ik heb het slechts enkele keren geprobeerd, maar omdat ik ook enorm in de stress schoot en er (dus?) vervolgens niks van bakte, stap ik maar nergens op af, zelfs als ze met mij oogcontact maken en er kennelijk al enige interesse van een vrouw is ...
Ik kan er wel op afstappen, maar ik merk dat ik het niet opzoek. Dat is eigenlijk niet goed. Ik wordt er onzeker van en dat vind ik een rot gevoel. Ik heb ik mij jeugd last gehad van sociale uitsluiting ivm met looks. Eenmaal geleerd is het lastig af te leren. Overal waar een slectieve sfeer hangt die mensen uitsluit speelt dat op. Omdat ik voordurend deze selectiedruk om mij heen zie en dat ook wel begrijp, is het geen fictief probleem. Een probleem dat verdwijnt als je over je eigen misvattingen heenstapt. Het is heel reeel. Er is wel een manier om daarboven te gaan staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 18-04-2011 15:10:11 ]
The view from nowhere.
pi_95668356
ik zeg scheveningen, woensdag!
pi_95668371
en dan gelijk allemaal in zwembroek en bikini hebben we dat ook weer gehad
  maandag 18 april 2011 @ 15:14:17 #279
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95668606
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef missyB het volgende:
en dan gelijk allemaal in zwembroek en bikini hebben we dat ook weer gehad
Beetje koud nog, wel :{
Krijgen we dat verhaal over te kleine pikkies, is niet helemaal eerlijk :P
  maandag 18 april 2011 @ 15:17:02 #280
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95668731
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als je ze warm maakt groeien ze vanzelf.
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 15:18:08 #281
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95668776
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoehooooeee :9
pi_95668964
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert.
14 SHADES OF GREY
pi_95668993
ach en in een bikini zul je ook zien dat de snaveltjes door de tralies prrikken dus he no big deal!
pi_95669109
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert.
Je bent toch een Fokker, dus heb je minimaal 30cm?
  maandag 18 april 2011 @ 15:25:23 #285
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95669126
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef missyB het volgende:
ach en in een bikini zul je ook zien dat de snaveltjes door de tralies prrikken dus he no big deal!
Je maakt twee punten in een keer.
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 15:26:21 #286
118585 Crutch
pi_95669164
Aha, het gaat over seks.

Waar waren we gebleven? :D
Je moeder is een hamster
pi_95669219
quote:
Rate my cameltoe? :')
pi_95669229
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Je bent toch een Fokker, dus heb je minimaal 30cm?
Mijn E-penis, mijn echte is een stukje kleiner :Y
14 SHADES OF GREY
  maandag 18 april 2011 @ 15:28:20 #289
118585 Crutch
pi_95669257
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Je moeder is een hamster
pi_95669806
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:

[..]

ik pas japanse vouwkunst toe dus ik waak voor een cameltoe!
  maandag 18 april 2011 @ 15:39:46 #291
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95669836
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Trouwens hè. Dit is een ultiem voorbeeld van onbewust versieren.
Met je ik versier niet. :D Ziejewel dat het vanzelf gaat :Y
  maandag 18 april 2011 @ 15:40:36 #292
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95669872
quote:
ja maar vrouwen hebben toch maandverband in?
ik vermijd dat soort situaties altijd. voordat je het weet gebeurt er iets genants.
ben niet meer in zwemkleding geweest sinds 2002/2001 ergens en zal voorlopig ook niet snel gebeuren.
.
  maandag 18 april 2011 @ 15:42:50 #293
118585 Crutch
pi_95669964
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vermijd dit soort situaties altijd. ik ben niet meer in zwemkleding geweest sinds 2002/2001 eregns.
.
voordat je het weet gebeurt er iets genants
Nee, dat ziet er lekker opwindend uit. :')
Dan zou ik toch maar eens gaan zwemmen hoor, sauna, zonnebankje. Heerlijk.
Je moeder is een hamster
pi_95669988
snavel tralies gezegde slaat op stijve tepels door de kou, die zich dan zo aftekenen in kleding

maar je vertelt me iets nieuws:maandverband tegen een cameltoe effect????
  maandag 18 april 2011 @ 15:43:27 #295
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95669995
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vermijd dat soort situaties altijd. voordat je het weet gebeurt er iets genants.
ben niet meer in zwemkleding geweest sinds 2002/2001 ergens en zal voorlopig ook niet snel gebeuren.
.

Maandverband?? Nee, nooit. :N Gatverdamme.
pi_95670209
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef missyB het volgende:

[..]

Zo grappig dat vrouwen deze illusie hebben...
Wij mannen hebben het nooit, maar dan ook echt NOOIT over hoe de poes van een vrouw eruit ziet. Zelfs de nauwheid ervan wordt niet besproken... dus even aan alle dames: haal die gedachte uit je kop!
pi_95670255
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik kan er wel op afstappen, maar ik merk dat ik het niet opzoek. Dat is eigenlijk niet goed. Ik wordt er onzeker van en dat vind ik een rot gevoel. Ik heb ik mij jeugd last gehad van sociale uitsluiting ivm met looks. Eenmaal geleerd is het lastig af te leren. Overal waar een slectieve sfeer hangt die mensen uitsluit speelt dat op. Omdat ik voordurend deze selectiedruk om mij heen zie en dat ook wel begrijp, is het geen fictief probleem. Een probleem dat verdwijnt als je over je eigen misvattingen heenstapt. Het is heel reeel. Er is wel een manier om daarboven te gaan staan.
Jongen, ik ben zóóó onzeker geweest over mijn uiterlijk, zelfs toen ik dagelijks de bevestiging kreeg dat ik aantrekkelijk was in een relatie. Ik dacht dat ik gewoon geluk had en de enige had getroffen die mij te pruimen vond.

En het is zo makkelijk af te leren. Je moet jezelf echt wijs leren maken dat je er wel mag zijn. Dat straal je dan uit en ik kreeg prompt ook bevestiging. Ik ben echt geen chick magnet. Ik heb een standaard IT-ersuiterlijk als je mij op foto's bekijkt en heb ook nog eens een slechte huid. Het gaat echter ook om uitstraling, en ik straal echt niet uit dat ik een nerd ben. Bovendien, als ik in de spiegel kijk dan vind ik dat ik er best mag wezen. Er is niets overdreven scheef aan mij, mijn lichaam is in proporties, ik heb altijd een gezond kleurtje en een intelligente blik. Ik vind dat ik mij ook nog eens leuk weet te kleden.

Dat soort positieve dingen in jezelf vinden draag je uit in je houding. Schouders recht, open blik en sociaal doen. Het is echt niet zo dat alle vrouwen als een blok voor je vallen, maar zelfverzekerdheid is zo ongelooflijk belangrijk, en ik ben van mening dat het belangrijker is dan uiterlijk.

Zelfverzekerdheid is overigens niet de populaire jongen uithangen. Zelfverzekerdheid is gewoon op iemand af durven stappen en daar een leuk gesprek mee aangaan en op gang kunnen houden.
pi_95670496
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jongen, ik ben zóóó onzeker geweest over mijn uiterlijk, zelfs toen ik dagelijks de bevestiging kreeg dat ik aantrekkelijk was in een relatie. Ik dacht dat ik gewoon geluk had en de enige had getroffen die mij te pruimen vond.

En het is zo makkelijk af te leren. Je moet jezelf echt wijs leren maken dat je er wel mag zijn. Dat straal je dan uit en ik kreeg prompt ook bevestiging. Ik ben echt geen chick magnet. Ik heb een standaard IT-ersuiterlijk als je mij op foto's bekijkt en heb ook nog eens een slechte huid. Het gaat echter ook om uitstraling, en ik straal echt niet uit dat ik een nerd ben. Bovendien, als ik in de spiegel kijk dan vind ik dat ik er best mag wezen. Er is niets overdreven scheef aan mij, mijn lichaam is in proporties, ik heb altijd een gezond kleurtje en een intelligente blik. Ik vind dat ik mij ook nog eens leuk weet te kleden.

Dat soort positieve dingen in jezelf vinden draag je uit in je houding. Schouders recht, open blik en sociaal doen. Het is echt niet zo dat alle vrouwen als een blok voor je vallen, maar zelfverzekerdheid is zo ongelooflijk belangrijk, en ik ben van mening dat het belangrijker is dan uiterlijk.

Zelfverzekerdheid is overigens niet de populaire jongen uithangen. Zelfverzekerdheid is gewoon op iemand af durven stappen en daar een leuk gesprek mee aangaan en op gang kunnen houden.
En zo is het.
  maandag 18 april 2011 @ 15:56:48 #299
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95670637
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, dat ziet er lekker opwindend uit. :')
Dan zou ik toch maar eens gaan zwemmen hoor, sauna, zonnebankje. Heerlijk.
nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).

ik zit vol met vragen over dat zwembroekenkwestie als ik hier zo dingen lees.

als een man opgewonden raakt dan wordt penis groter(duh), maar dat is toch taboe en genant in het openbaar?

en dan als je al een grote penis hebt, lijkt het altijd erg gevult daar. en is dus taboe?
en als het koud is en alles, en weer te klein is het ook weer verkeerd lees ik hier.

hoe moet een man in zwembroek er dan uitzien?
pi_95670706
Zo, oke, heel nieuwe reeks geworden lijkt wel.
pi_95670745
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).

ik zit vol met vragen over dat zwembroekenkwestie als ik hier zo dingen lees.

als een man opgewonden raakt dan wordt penis groter(duh), maar dat is toch taboe en genant in het openbaar?

en dan als je al een grote penis hebt, lijkt het altijd erg gevult daar. en is dus taboe?
en als het koud is en alles, en weer te klein is het ook weer verkeerd lees ik hier.

hoe moet een man in zwembroek er dan uitzien?
Jij bent van plan vrouwen voortaan alleen nog in je zwembroek te versieren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')