SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijdDit is geen Slow Chat, trollen wordt ook niet gewaardeerd, dan kan het zomaar zijn dat je een paar nieuwe notes hebt of ineens niet meer kunt posten.
Slowchatten kan hier:
[R&P SC] Hello I'm a mac!
en hier:
[Singles] WILDE PARTY!!!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 17-04-2011 18:59:46 ]Ron Paul 2012
Ik hoop trouwens niet dat je blijft proberen om echte hulpverlening in diskrediet te brengen zoals het lijkt, alsof het online gelijkwaardig is. Daar zijn sommige mensen echt niet bij gebaat.quote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En wat doen ze daar?
Ik vermoed dat ze je aanzetten om constructieve stappen te ondernemen. Ze bieden een luisterend oor, geven feedback en houden je bij de les. Door deze steun lukt het beter consequent door te zetten, waar je zelf afhaakt en weer in je oude patroon vervalt. Er is mogelijk nog medicatie om je gevoelens wat te dempen.
Nee. Maar alles kan helpen. Hulpverleners kunnen je rl situatie ook niet direct beinvloeden. Daarom moet je het zelf gaan doen. Hier heb je al meer mogelijkheden om echt iets te ondernemen met elkaar. In de groepstherapie die Formerjellybean beschreef, is dat ook een ingebouwd. Juist de groep biedt meer mogelijkheden.quote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de link wil leggen tussen online hulpverlening van ongeschoolden versus echte hulpverlening waar je echt menselijk contact legt met diegenen die dit gestudeerd hebben, om zo maar aan te tonen dat Richard en co best hier mogen blijven en dat alles na verloop van tijd dan maar goed komt.
Het echte menselijk contact alleen al heeft een zo groot effect op redeneringsvermogen en motivatie dat zoiets al gelijk reden genoeg is om de telefoon te pakken.
IK heb nooit therapie gehad dus ik zou niet durven.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens niet dat je blijft proberen om echte hulpverlening in diskrediet te brengen zoals het lijkt, alsof het online gelijkwaardig is. Daar zijn sommige mensen echt niet bij gebaat.
Nogal raar vind ik dat.
Hulpverleners kunnen wel degelijk je rl situatie beinvloeden hoor. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die het beter kunnen dan hier. Die hebben voor bepaalde problematiek geleerd en die hebben geleerd om ook met de ziektebeelden om te gaan waardoor ze beter advies kunnen geven.quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee. Maar alles kan helpen. Hulpverleners kunnen je rl situatie ook niet direct beinvloeden. Daarom moet je het zelf gaan doen. Hier heb je al meer mogelijkheden om echt iets te ondernemen met elkaar. In de groepstherapie die Formerjellybean beschreef, is dat ook een ingebouwd. Juist de groep biedt meer mogelijkheden.
Inderdaad, is ook zo. Heb ik zelf ook gemerkt. Zijn er serieus mensen die dat ontkennen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hulpverleners kunnen wel degelijk je rl situatie beinvloeden hoor. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die het beter kunnen dan hier. Die hebben voor bepaalde problematiek geleerd en die hebben geleerd om ook met de ziektebeelden om te gaan waardoor ze beter advies kunnen geven.
Dat is het advies wat hier ontbreekt omdat wij er niet voor geleerd hebben en juist soms doordat we er niet voor geschoold zijn soms hele verkeerde adviezen kunnen geven die totaal verkeerd af kunnen lopen.
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.
Ik kreeg een ban toen ik in mijn FoBo had neergezet dat ik het niet meer zag zitten, dus niet via PM. Verder snap ik niet waarom je al 5 topics herhaald dat ik jou een PM heb gestuurd. Ik weet vrij zeker dat ik jou nog nooit een PM heb gestuurd dus waarom liegen? Ik had je ooit een DM gestuurd met lichte kritiek over iets en dat is je blijkbaar verkeerd gevallen.quote:Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.
het boek is weer open.quote:Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
Grappenmaker, laat de mods dat maar controleren inderdaad, was jij niet degene die begon " ik ga Strawberry ontmoeten binnenkort"?quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat bepaalde mensen altijd overal mee wegkomen. Ik had eens een zelfmoordpoging moeten plaatsen hier; ik werd geband en mocht nooit weer terug komen. Sowieso.Halcon heeft gelijk, als je zielig doet/slachtofferig doet is het ineens allemaal minder erg.
Verder manipuleer je weer; jij begon met DM's sturen naar mij. Mods kunnen dat controleren als ze willen en nu lok je me wéér uit. Maar ik neem me nu voor om gewoon niet meer op je posts te reageren.
[..]
Inderdaad, is ook zo. Heb ik zelf ook gemerkt. Zijn er serieus mensen die dat ontkennen?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Grappenmaker, laat de mods dat maar controleren inderdaad, was jij niet degene die begon " ik ga Strawberry ontmoeten binnenkort"?
Tja ik beantwoord alleen jouw vragen hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
En was jij niet degene die begon met: ga je nog op vakantie (ofzo)?
Eng ben jij gewoon. Laat me met rust.
Ze kunnen je irl situatie beinvloeden als een effect van de therapie, maar dat noem ik indirect. Natuurlijk kunnen ze dat beter dan hier. Ik wil er geen kritiek op uitoefenen omdat het het beste is wat nu voorhanden is. Maar ook de psychologie is nog altijd in beweging en als je het gaat studeren krijg je waarschijnlijk het gevoel dat nog veel onduidelijk is.quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hulpverleners kunnen wel degelijk je rl situatie beinvloeden hoor. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die het beter kunnen dan hier. Die hebben voor bepaalde problematiek geleerd en die hebben geleerd om ook met de ziektebeelden om te gaan waardoor ze beter advies kunnen geven.
Dat is het advies wat hier ontbreekt omdat wij er niet voor geleerd hebben en juist soms doordat we er niet voor geschoold zijn soms hele verkeerde adviezen kunnen geven die totaal verkeerd af kunnen lopen.
Ik zal je zo pm-en met een lijstje met quotes.quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef iwannabehigh het volgende:
KW sowieso wel.
Ja, zoek maar op als daar serieus zin in hebt/de tijd voor hebt. Het is één keer echt naar voren gekomen en nu weer.
Verder geef ik je helemaal gelijk. Maar je bedoelt dat ik steeds hetzelfde reageerde bij mijn eigen topics? Of de reacties in dit topic? Ik probeer op de users (die mij echt serieus lijken te zijn) normaal te reageren. Wil ik je toch zeggen dat ik echt professionele hulp gezocht heb en eraan heb gewerkt, in tegen stelling tot de meeste users hier die maar door blijven gaan.
Prima ik zal er niet wakker van liggen, maar blijkbaar wil je niet ingaan waarom je hebt gelogen over die PMs.quote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Enfin genoeg over Richard verder over Daten . Wat betreft hem verder ik zet hem op ignore en dat blijft zo . Dus verder dikke doei.
Iemand nog over versieren verder want eerlijk gezegd wil ik het daar liever over hebben
Kom maar met bewijs dan van je inbox want ik ben overtuigd dat ik dit nooit heb gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
omdat ik wel degelijk pm 's heb gekregen van jou en dat jij degene bent die liegt.
En verder on topic over versieren dus .
Ik wacht wel even tot het kan qua onderwerp van gesprek enzo.quote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Modest71 het volgende:
[..]
Ook daar sta ik open voor te weten
Kan me wel een paar voorstellingen / situaties van maken, maar ... jouw kant
Neehoor, want hij kan toch alles maken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
wil je een keer over ophouden dit topic gaat over versieren en niet over jou. Ik hoef niets te bewijzen aan jou.
En ten tweede mods kunnen behoorlijk wat achterhalen en die zien heus wel wie liegt en wie niet verder zou ik hier maar over op houden als ik jou was want voor je het weet heb je zo weer een ban aan je reet.
Ik wilde dit gewoon even rechtzetten. Ik heb net mijn outbox gecontroleerd en ik heb je zeer zeker nooit PM's gestuurd, dus laat de Mods maar controleren wie hier liegt inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
wil je een keer over ophouden dit topic gaat over versieren en niet over jou. Ik hoef niets te bewijzen aan jou.
En ten tweede mods kunnen behoorlijk wat achterhalen en die zien heus wel wie liegt en wie niet verder zou ik hier maar over op houden als ik jou was want voor je het weet heb je zo weer een ban aan je reet.
In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.quote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Enfin genoeg over Richard verder over Daten . Wat betreft hem verder ik zet hem op ignore en dat blijft zo . Dus verder dikke doei.
Iemand nog over versieren verder want eerlijk gezegd wil ik het daar liever over hebben
Ik het liefst zoals ik het zelf ook doe, recht voor z'n raap zonder er doekjes om te winden. Maar dat is meer omdat ik het anders waarschijnlijk niet zo goed door hebquote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is voor jullie de ideale manier om versierd te worden??
Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.quote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wilde dit gewoon even rechtzetten. Ik heb net mijn outbox gecontroleerd en ik heb je zeer zeker nooit PM's gestuurd, dus laat de Mods maar controleren wie hier liegt inderdaad.
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezenquote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.
Nouja, jij ontkende dat je het er ooit over had. En ik herinnerde me dit anders, dus vandaar dat ik dat zei. Ik heb juist expres die dingen niet gequote, zoals ik ook zei in de pm. Die quotes zijn puur om mijn bewering dat je het er vaker over hebt te ondersteunen, en ik gaf ook toe dat ik het me qua hoeveelheid toch anders herinnerde dan het echt is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah. Lijstje met de quotes gelezen. Ik begrijp je punt nog steeds niet eerlijk gezegd. Ik bedoel, zo kan je de dingen die mensen bij mij hebben gedaan ook wel quoten. Is het tenminste nog realistisch. Ik vind het eerder hypocriet dat jij mij op die dingen aanspreekt aangezien andere users toch echt zijn begonnen met zulke dingen. Actie reactieDoordrammen deed ik ook niet, vind ik. Maar ieder zo z'n eigen mening en kijk op dingen.
Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoekenquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezenMisschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo
Doe maar. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezenMisschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst.quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoeken
Daar heb je gelijk in ,maar met grote zekerheid kan ik zeggen dat ik haar 1 maal een DM had gestuurd over hele andere zaken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.
Daar zijn ze niet van gediend en het is gewoon idioot gedrag.
Dit is trouwens mijn laatste reactie op je, tenzij je het echt weer te bont maakt met je wangedrag.
Dat had op dit moment juist even van harte welkom geweest omdat de discussie niet on topic was en dit weer welquote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst.
Plemp er maar in hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst.
Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werktquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
En ontopic. Ik heb niet echt een ideale foolproof manier om versierd te worden, maar het werkt gewoon het beste als ik interesse in iemand hebt. Het leukste vind ik het als alles vrij spontaan en ongeforceerd verloopt. Daarom zie ik ook niets in die pua maniertjes.
Haha dat wordt lastig inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werkt
Voor de mannen een beetje een vervelend feitje want ze zullen dan dus nooit weten of het effect had.
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha dat wordt lastig inderdaad.
Achja, ik spreek nu een beetje algemeen maar denk dat veel vrouwen het ook wel prettig vinden om zich niet een nummertje te voelen. En bij ingestudeerde praatjes heb ik snel het idee dat ik de 20e op rij ben die ze aan moet horen. Als het flirten oprecht en ongeforceerd is, met interesse in mij als persoon, dan werkt het allemaal al veeeel beter.
Haha, noem eens een voorbeeld of zo. Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Je bedoelt gewoon altijd seksistische grapjes of?quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij en Martin , zijn we nogal sexistisch naar elkaar qua toenaderingen, een vriend van hem had hem er op aangesproken, niet beseffend dat bij ons gewoon de manier van versieren is. Hij doet dat ook bij mij omdat hij mij beter kent en we beiden een beetje groffe sexistische humor hebben. Denk ook wel dat mensen die ons samen kennen nogal een beetje raar opkijken door onze gesprekken.
Lastig geval is dat zeg. Ik bedoel, die heeft ook behoeftes natuurlijk. Maar iemand die echt autistisch is zal dat probleemgedrag amper kunnen verhelpen. Dat vind ik dan minder een hork dan een gast die er gewoon van uit gaat dat je zijn avances leuk gaat vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik deel wel even een verhaal van een hork die ik ken. Deze jongen is licht autistisch (denken mijn vrienden/collega's en ik) in elk geval niet behept met enige sociale skills. Hij is ook niet al te intelligent en niet bijster aantrekkelijk. Er is dus niets wat voor hem spreekt.
Echter kan hij niet inschatten dat de vrouwen die hij nastreeft verder buiten zijn markt liggen. Ik werk samen met hem bij een poppodium en hij heeft al op 4 verschillende dames achter de bar een crush gehad. Er werken daar ook zeer aantrekkelijke dames, maar hij snapt niet dat ze niet geïnteresseerd zijn in hem. Als deze vrouwen dan vriendjes krijgen dan valt hij die vriendjes lastig en maakt hij ze verwijten. Dit duurt dan weer even en dan zoekt hij een nieuw 'slachtoffer'.
Punt is dat hij niet begrijpt waar zijn mogelijkheden liggen. Je kan best niet heel aantrekkelijk zijn, maar je moet sociaal toch wel iets in je mars hebben om een kans te maken bij vrouwen. Hij stoot zich steeds weer op dezelfde manier aan dezelfde steen.
Thanks, dat wilde ik eigenlijk even horen. Het is soms zo vermoeiend, en je gaat echt wel slecht over jezelf denken op een gegeven moment, als je altijd maar afwijst.quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Mera het lijkt wel een verhaal uit een boek hoe jij het allemaal beschrijft. Denk trouwens dat heel veel vrouwen zulke dingen dagelijks meemaken (als ik naar mijn zusje kijk dan), die komt iedere dag wel met een gek verhaal thuis. En ik merk ook dat als ik met haar loop, er altijd wel gekeken wordt. Dat zijn gewoon sneue kerels, vind ik persoonlijk (en al helemaal met drank op). Niet erg dus dat je ze afwijst enzovoort.
Bij 301 posts sluit een topic vanzelf, meer kunnen er niet in.quote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef Modest71 het volgende:
Sorry Versieren op latere leeftijd #44 gesloten door nieuw topic aanmaak?
Lijkt mij een prima aanpak inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.
Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
Ik dankt uquote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij 301 posts sluit een topic vanzelf, meer kunnen er niet in.
Wat hij zegt is blijkbaar te direct. Hij moet het verbergen en net doen alsof hij niet geinteresseerd is in hetgeen dat indruk op hem maakt. Beheersing dus, omdat jij je er ongemakkelijk bij voelt.quote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kerel blijft maar doorgaan over het hoe en waarom hij naar me staat te kijken. Ik denk bij mezelf: "Goed, ik kan twee dingen doen. Ik kan weggaan en balen dat ik geen gezellige avond heb gehad, of ik kan er gewoon op ingaan en er toch wat van proberen te maken." Voorzichtig kies ik voor het tweede. Ik moet tenslotte straks weer een hele week werken en de avonden door zien te brengen zonder al teveel irritatie (ik woon samen met mijn ex, don't ask).
Wel knap van je, om het te zeggen.quote:Ik leg hem uit dat zijn commentaar me heel erg oncomfortabel maakt en spreek de wens uit dat hij het niet moet blijven zeggen als hij een gesprek wil. Na wat tegensputteren toont hij begrip en volgt eigenlijk een ontzettend leuk en interessant gesprek.
Het vogeltje dreigt weg te vliegen dus probeert hij aan te geven dat hij je echt leuk vind.quote:Tegen sluitingstijd besluit ik weg te gaan voor hij dat ook doet en we heel ongemakkelijk samen buiten belanden, dus ik reken af en pak mijn jas. Hij raakt een beetje in paniek en valt weer terug op het "ik vind je zo mooi, en je bent zo geweldig" et cetera. Teleurgesteld vertel ik hem nogmaals dat ik écht niet geïnteresseerd ben op die manier.
Je bent niet arrogant maar jullie zitten op een andere golflengte. Wel gemakkelijk dat hij wel duidelijk maakt dat alles mogelijk is en jij hem in het duister laat tasten. Je moet natuurlijk wel want anders gaat het verder dan je wilt. Hoe meer hij doorzet, hoe meer jij afhoud.quote:Vervolgens begint hij een verhaal af te steken over respect, en dat we vooral vrienden moeten worden en moeten blijven afspreken. "Zullen we morgen afspreken? Hier op het terras? Asjeblieft?" Ik hoor mezelf het voorstel afslaan en voel me ineens de ontzettende bitch. Misschien hadden die gasten op straat wel gelijk. Ben ik arrogant dat ik afsla? Moet ik niet gewoon blij zijn met de aandacht?
Nogmaal, jullie zitten op een andere golflengte. Jij niet en hij wel romantisch geinteresseerd.quote:Nee, ik doe het niet. Ondanks dat het ondanks de overdreven complimenten een ontzettend leuk gesprek was. Wat hád ik graag afgesproken met hem, als hij niet zo overduidelijk romantisch in me geïnteresseerd was. Ik heb zo ontzettend behoefte aan een gewone vriend, want die heb ik niet. En we lagen compleet op één lijn wat betreft levensfase, ervaringen, en dergelijke. Dat was hartstikke leuk en gezellig geweest! Maar hij wilde overduidelijk iets heel anders, en ik niet. Dus dat gaat hem, zoals gewoonlijk, niet worden...
Duidelijkheid is inderdaad altijd fijn. Niets zo teleurstellend als dénken dat je een leuk vriendschappelijk contact aan het opbouwen bent, terwijl hij heel ergens anders mee bezig is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.
Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
Hij is heel rancuneus als iets mislukt. Na een paar pogingen moet hij toch weten dat het niet gaat werken. Hij kan er ook niets aan doen dat hij zo is, daarom vind ik het ook best zielig, maar hij kan geen nee accepteren.quote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lastig geval is dat zeg. Ik bedoel, die heeft ook behoeftes natuurlijk. Maar iemand die echt autistisch is zal dat probleemgedrag amper kunnen verhelpen. Dat vind ik dan minder een hork dan een gast die er gewoon van uit gaat dat je zijn avances leuk gaat vinden.
Dat is ook iets wat mensen die hier posten en echt onzeker zijn mee moeten nemen. Als je een leuk gesprek kan voeren dan zal je zien dat vrouwen, ook al zijn ze niet geïnteresseerd wel heel gevleid zijn en je niets kwalijk nemen. Volgende keer beter.quote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima aanpak inderdaad.
Ook dat je niet zo zwaar tilt aan een mislukte poging is erg goed, daar heb je anders toch alleen jezelf mee.
Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha, noem eens een voorbeeld of zo. Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Je bedoelt gewoon altijd seksistische grapjes of?
Hij had inderdaad misschien meer succes geboekt (wat betreft een vervolg afspraakje) als hij meer afstand had gehouden. Aan de andere kant, ik ben ook niet gek hè. Dat heb je toch meteen door, als vrouw.quote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat hij zegt is blijkbaar te direct. Hij moet het verbergen en net doen alsof hij niet geinteresseerd is in hetgeen dat indruk op hem maakt. Beheersing dus, omdat jij je er ongemakkelijk bij voelt.
[..]
Wel knap van je, om het te zeggen.
[..]
Het vogeltje dreigt weg te vliegen dus probeert hij aan te geven dat hij je echt leuk vind.
[..]
Je bent niet arrogant maar jullie zitten op een andere golflengte. Wel gemakkelijk dat hij wel duidelijk maakt dat alles mogelijk is en jij hem in het duister laat tasten. Je moet natuurlijk wel want anders gaat het verder dan je wilt. Hoe meer hij doorzet, hoe meer jij afhoud.
[..]
Nogmaal, jullie zitten op een andere golflengte. Jij niet en hij wel romantisch geinteresseerd.
Leuk! Ik zou in een deuk liggen ook waarschijnlijk als ik het aanzag, maar wel gaaf.quote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.
Zoals voor zijn verjaardag in zijn sms een naakte betty boop gestuurd , omdat ik dat humor vond.
We zijn qua doen en laten altijd toch wel grappen maken over sex en ik kan me voorstellen dat iemand die daarbuiten staat even in shock kan zijn van wat zegt die nou maar dat is iets wat er bij ons bij hoort een beetje.
Terwijl andere heel erg qua koppeltjes troetelnaampjes geven zijn wij nogal sexistisch naar elkaar.
Nog belangrijker, pijp je hem dan ook?quote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.
Zoals voor zijn verjaardag in zijn sms een naakte betty boop gestuurd , omdat ik dat humor vond.
We zijn qua doen en laten altijd toch wel grappen maken over sex en ik kan me voorstellen dat iemand die daarbuiten staat even in shock kan zijn van wat zegt die nou maar dat is iets wat er bij ons bij hoort een beetje.
Terwijl andere heel erg qua koppeltjes troetelnaampjes geven zijn wij nogal sexistisch naar elkaar.
Ik denk dat ik voortaan alleen date met vrouwen waarin ik niet romantisch in geinteresseerd ben. Doe ik het automatisch goed.quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij had inderdaad misschien meer succes geboekt (wat betreft een vervolg afspraakje) als hij meer afstand had gehouden. Aan de andere kant, ik ben ook niet gek hè. Dat heb je toch meteen door, als vrouw.
Maar soms is de behoefte aan vriendschap sterker dan de signalen dat het doel niet vriendschap is. En dan is er vroeg of laat altijd wel iemand teleurgesteld.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog belangrijker, pijp je hem dan ook?
People want what they can't have, ja. Helemaal waar.quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voortaan alleen date met vrouwen waarin ik niet romantisch in geinteresseerd ben. Doe ik het automatisch goed.![]()
Maar het is toch simpele psychologie. Dat wat je gemakkelijk kunt krijgen en je voortdurend wordt aangeboden, daar haal je je neus voor op. Dat wat je probeert te krijgen maat niet lukt dat wordt heel gewild. Vrouwen staan vaak aan de enen kant van deze streep en mannen staan vaak aan de andere kant. Ik zou net zo graag eens door een vrouw zo worden benaderd, als jij ervan baalt.
Precies. Wat ik al zei in mijn 1e reaktie. Je wordt gedwongen terughoudend te zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
People want what they can't have, ja. Helemaal waar.
Maar het risico is voor vrouwen een beetje te groot om dan maar heel welwillend te doen, want mannen zeggen zelden nee.
En wil je nou echt geen serieuze relatie; samenwonen enzovoort?quote:
Da's funest voor zo'n leuk seksleven hoorquote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En wil je nou echt geen serieuze relatie; samenwonen enzovoort?Ik zou dat echt wil willen (denk ik) na zo'n lange tijd.
Niet perse, als ik interesse in iemand heb hoeft hij zich niet (gedwongen) terughoudend op te stellen. Juist niet.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Precies. Wat ik al zei in mijn 1e reaktie. Je wordt gedwongen terughoudend te zijn.
Ja. Maar daardoor wil hij het alleen maar meer. Over frustrerend gesproken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Precies. Wat ik al zei in mijn 1e reaktie. Je wordt gedwongen terughoudend te zijn.
Dat maakt het nog ingewikkelder. Bij vrouw A moet je X doen en bij vrouw B moet je Y doen. Draai je het om hebt je al twee faals.quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet perse, als ik interesse in iemand heb hoeft hij zich niet (gedwongen) terughoudend op te stellen. Juist niet.
Okee, maar dat is bij uitzondering.quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet perse, als ik interesse in iemand heb hoeft hij zich niet (gedwongen) terughoudend op te stellen. Juist niet.
Hmm, maar ik persoonlijk hoef ook niet alleen een sekspartner. Dan zou ik me echt raar voelen denk ik, afspreken enkel om te neuken. Jij wel?quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's funest voor zo'n leuk seksleven hoor
quote:
Als ik iemand leuk vind wil ik niet dat hij zich gaat lopen inhouden.quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, maar dat is bij uitzondering.
Stel het gaat op de 1 of andere manier over/uit met hem. Zou je in de toekomst samen willen wonen met een andere man (waar je ook echt van houdt, verliefd op bent enzovoort)?quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , het samenwonen niet omdat ik het ook wel lekker vind mijn eigen gang te gaan en hij heeft dat ook .
Het heeft ook zijn charme we kunnen elkaar een poosje niet zien om elkaar vervolgens weer op te zoeken en we hebben ook wat dingetjes doorstaan waardoor het ook wel gewoon zo goed is. Als hij mij nodig heeft ben ik er voor hem en als ik hem nodig heb is die er voor mij.
Inderdaad. Waarom inhouden als je iemand leuk vindt? Juist niet toch.quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Als ik iemand leuk vind wil ik niet dat hij zich gaat lopen inhouden.
En ook zonder interesse in iemand is jezelf gedwongen terughoudend opstellen juist geforceerd, wat het flirten niet ten goede komt lijkt mij.
Precies, je moet natuurlijk niet net na het voorstellen vragen of je er vanavond overheen mag, maar als je iemand leert kennen en diegene oprecht leuk vind is het zo nep om dan ongeïnteresseerd te lopen doen alleen maar omdat 'het moet'.quote:Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom inhouden als je iemand leuk vindt? Juist niet toch.
We spreken niet steeds af om alleen te neuken, we zien elkaar ook bij het stappen en gaan gewoon ook leuk met elkaar om. Soms komt die gewoon weleens langs en dan gaat het wel zo maar dat is ook omdat we elkaar ook niet altijd zien. We hebben gewoon een redelijk passionele relatie (ook al is het niet zo bestempeld)quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm, maar ik persoonlijk hoef ook niet alleen een sekspartner. Dan zou ik me echt raar voelen denk ik, afspreken enkel om te neuken. Jij wel?
Ik ben juist de serieuze relaties compleet beu en wil wel eens wat anders, als ik daar weer aan toe ben.quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm, maar ik persoonlijk hoef ook niet alleen een sekspartner. Dan zou ik me echt raar voelen denk ik, afspreken enkel om te neuken. Jij wel?
Laten we het nu eens over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Als ik iemand leuk vind wil ik niet dat hij zich gaat lopen inhouden.
En ook zonder interesse in iemand is jezelf gedwongen terughoudend opstellen juist geforceerd, wat het flirten niet ten goede komt lijkt mij.
Nee, ik bood hem een biertje aan en een week of wat later ging ik naar een optreden van zijn bandje kijken. Er werd gewoon over en weer geflirt dus.quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laten we het nu een over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
Nee, als er wederzijdse interesse is, is er ook geen probleem.quote:Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom inhouden als je iemand leuk vindt? Juist niet toch.
Ik wil eigenlijk niet samenwonen omdat ik dit juist heerlijk vind. Als je samenwoont ga je veel gauwer aan iemand irriteren.quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Stel het gaat op de 1 of andere manier over/uit met hem. Zou je in de toekomst samen willen wonen met een andere man (waar je ook echt van houdt, verliefd op bent enzovoort)?
Dan sowieso niet nee. Maar ook wel in het begin, als iemand mij leuk vind maar dit totaal niet toont of wat dan ook zal ik ook niet snel interesse voor die persoon ontwikkelen. Er moet toch wel een punt zijn waarop een klik kan ontstaan, en als die ander zich steeds geforceerd loopt in te houden weet ik niet of dat wel zo makkelijk gaat.quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, als er wederzijdse interesse is, is er ook geen probleem.
Hahaha jij moet echt een boek gaan schrijven of zo, je hebt een leuke schrijfstijl. Maar ik wil ooit toch echt samen gaan wonen (als ik echt verliefd ben). Ik denk dat het vooral voor een vrouw niet zo moeilijk is om alleen een seksrelatie te beginnen. Kijk maar naar al die vieze mannen in de kroeg, die willen vast niet anders.quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben juist de serieuze relaties compleet beu en wil wel eens wat anders, als ik daar weer aan toe ben.
In denk trouwens dat het in deze een klassieke LAT relatie betreft, en niet alleen seks-dates.
Geloof me. Teennagels knippen, vuile onderbroeken, stinksokken en andermans haren in het doucheputje zijn niet goed voor je seksleven, om nog maar over financiën, ziek zijn, dagelijkse stress, zeuren etc etc te zwijgen.![]()
Als je al jaren aan het LAT-ten bent is dat een gigantisch verschil en daarom meestal geen goed idee. Je kent immers voornamelijk alleen de lusten van die persoon. En dan krijg je er ineens de lasten ook bij. Da's totaal niet wat je al die jaren gewend was, en ineens een héél stuk minder leuk dan.
Machtspositie hebben we zeker. Om de simpele reden dat een man veel meer behoefte heeft aan jagen (en scoren) dan een vrouw, gemiddeld genomen dan.quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laten we het nu eens over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
Dit dus jaquote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet samenwonen omdat ik dit juist heerlijk vind. Als je samenwoont ga je veel gauwer aan iemand irriteren.
Voor mij is dit veel leuker
Uhuh, ook weer waar.quote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan sowieso niet nee. Maar ook wel in het begin, als iemand mij leuk vind maar dit totaal niet toont of wat dan ook zal ik ook niet snel interesse voor die persoon ontwikkelen. Er moet toch wel een punt zijn waarop een klik kan ontstaan, en als die ander zich steeds geforceerd loopt in te houden weet ik niet of dat wel zo makkelijk gaat.
Ja, en de ontspannenheid waarmee je dat kunt uitvoeren als je weet dat er mogelijkheden te over zijn. Ik ben jaloersquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Machtspositie hebben we zeker. Om de simpele reden dat een man veel meer behoefte heeft aan jagen (en scoren) dan een vrouw, gemiddeld genomen dan.
Als mijn pet ernaar staat ga ik zelf eerst oogcontact zoeken en lachen naar hem. Als er zich dan een situatie voordoet dat hij even alleen staat stap ik op hem af en geef commentaar (positief) op iets dat hij draagt, doet of bestelt.
Weet je in ieder geval waar je aan zou kunnen werken, meer ontspannen als je met vrouwen omgaat en niet te zwaar tillen aan een blauwtje.quote:Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, en de ontspannenheid waarmee je dat kunt uitvoeren als je weet dat er mogelijkheden te over zijn. Ik ben jaloers
Goede tip. Uitvoerbaar.quote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval waar je aan zou kunnen werken, meer ontspannen als je met vrouwen omgaat en niet te zwaar tillen aan een blauwtje.
Een seksrelatie is toch wel weer anders dan een LAT relatie, denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha jij moet echt een boek gaan schrijven of zo, je hebt een leuke schrijfstijl. Maar ik wil ooit toch echt samen gaan wonen (als ik echt verliefd ben). Ik denk dat het vooral voor een vrouw niet zo moeilijk is om alleen een seksrelatie te beginnen. Kijk maar naar al die vieze mannen in de kroeg, die willen vast niet anders.
Jij denkt dat een vrouw nooit faalt ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, en de ontspannenheid waarmee je dat kunt uitvoeren als je weet dat er mogelijkheden te over zijn. Ik ben jaloers
Mag dit in de OPquote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval waar je aan zou kunnen werken, meer ontspannen als je met vrouwen omgaat en niet te zwaar tillen aan een blauwtje.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij denkt dat een vrouw nooit faalt ofzo
Je wil niet weten hoeveel homo's ertussen zitten, of mannen die gewoon verliefd zijn op een ander en dus geen oog hebben voor jou.
Komt er ineens een viswijf de tent in rennen met een deegroller, heb je dat weer.![]()
Het zou je maar gebeurenquote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
En om nog maar niet spreken van de meiden die wanhopig verliefd zijn op een getrouwde man
Mij ook. Ik heb wel eens wat gevoeld voor iemand die getrouwd was, maar nooit wat mee gedaan. Is echt not done.quote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik ben zo blij dat ik dat nooit gehad heb, dat je in ene een minares bent , dat lijkt me verschrikkelijk.
Ja kan ik me voorstellen. Ik weet eigenlijk niet of meiden het makkelijker hebben dan jongens qua versieren.quote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mij ook. Ik heb wel eens wat gevoeld voor iemand die getrouwd was, maar nooit wat mee gedaan. Is echt not done.![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
Was wel ff luduvudu.
Omdat ik niet alle vorige delen helder voor ogen heb, jij voelde je toch ook onzeker? Mag ik vragen waarom? Bovenstaand is namelijk wel een makkelijk excuus, maar jij hebt net zo goed mogelijkheden te over. Het is geen loterij, het is eerder een dobbelsteen. Bij een vrouw zal hij gemiddeld vaker zes rollen, maar echt niet altijd. En hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zelf ook heel onzeker zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik snap sowieso niet waarom mensen dat doen. Ik doe dat juist bij mensen waar ik niet geinteresseerd in ben, wel zo logisch. Alleen sommige mensen begrijpen dat niet. Ik zelf soms ook niet als iemand anders dat bij mij doetquote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan sowieso niet nee. Maar ook wel in het begin, als iemand mij leuk vind maar dit totaal niet toont of wat dan ook zal ik ook niet snel interesse voor die persoon ontwikkelen. Er moet toch wel een punt zijn waarop een klik kan ontstaan, en als die ander zich steeds geforceerd loopt in te houden weet ik niet of dat wel zo makkelijk gaat.
Hele slechte jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat die gast gisteren zei was wel apart trouwens. Ik was er even beduusd van. Hij vroeg namelijk: "Ben je al getrouwd?"
Omgwtfbbq!
Ik bedoel, je hebt die momentjes in het leven dat je je ineens bewust wordt van het feit dat je ouder wordt. Dat kinderen u tegen je gaan zeggen rond je 18e is al erg. Dat volwassenen je ook gaan aanspreken met u rond je 22e is nog erger. En dan nu voor het eerst de vraag: Ben je al getrouwd. Ik kon wel janken.
Dus, heren. Niet doen. Vragen om een vriendin is prima, dan kan ze altijd nog zeggen dat ze getrouwd is hè.
Ik draag 4 gouden ringen, dus kan me de onduidelijkheid wel voorstellen. Maar toch, kom op.quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hele slechte jaIk kijk altijd gewoon naar de ringvinger. Trouwringen zien er altijd bijna hetzelfde uit.
Laatst werd ik 33 geschat trouwens, dat voelde ook als een belediging.Verder maar geen avances meer gemaakt, ze had afgedaan.
25quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik draag 4 gouden ringen, dus kan me de onduidelijkheid wel voorstellen. Maar toch, kom op.
En dan nu de onvermijdelijke vraag; hoe oud ben je dan?
Maar je krijgt waarschijnlijk 9 van de 10 keer wel als antwoord: "Wat denk je?"quote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25![]()
Ik vraag vrouwen trouwens wel altijd om hun leeftijd. Dat gedoe met dat dat niet netjes is. Schatten doe ik alleen als ik heel zeker ben van mijn zaak.
Bluffen. Bewust laag gaan zittenquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar je krijgt waarschijnlijk 9 van de 10 keer wel als antwoord: "Wat denk je?"
En dan?
Niet té laag hoop ik, is ook weer niet goed hèquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef lipper het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen als ze boven de 32 is:
Dan is het net of ik 2 meisjes van 16 heb.
Ik vraag niet gelijk om leeftijden. Probeer meestal wel een leuke 'hook' te vinden om het gesprek aan te knopen. Er zijn wel honderd dingen die je aan mensen kan vragen als je even naar ze hebt zitten kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet té laag hoop ik, is ook weer niet goed hè
Wat je denk ik beter kan doen is vragen over haar werk ofzo.
En dan na haar antwoord heel nonchalant: "Oh, echt? Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag?"
Kans is groot dat ze direct antwoordt en je meteen een nieuw onderwerp hebt aangesneden.
"29. Hoezo?"
"Ja joh! Ik dacht dat je misschien nog studeerde, had je wat jonger geschat."
"Zie ik er zo jong uit dan?"
"Mensen studeren vaak nog op hun 25e tegenwoordig, toch?"
Vraag, wedervraag levert weer leuke discussie op enzo.
Klinkt inderdaad alsof je genoeg ervaring hebt om goede tips te geven.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag niet gelijk om leeftijden. Probeer meestal wel een leuke 'hook' te vinden om het gesprek aan te knopen. Er zijn wel honderd dingen die je aan mensen kan vragen als je even naar ze hebt zitten kijken.
Gewoon altijd open vragen stellen, dan heb je zo een gesprek. Als iemand geïnteresseerd is dan antwoorden ze altijd met een wedervraag.
Niet dat ik dus een uitgesproken expert ben, maar zoals ik al eerder uit heb gelegd heb ik besloten mijn timide gedrag los te laten en sindsdien komt het als vanzelf.
Het klinkt ook alsof jij vaak genoeg aangesproken bent om ook goede tips te gevenquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad alsof je genoeg ervaring hebt om goede tips te geven.![]()
Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet alle vorige delen helder voor ogen heb, jij voelde je toch ook onzeker? Mag ik vragen waarom? Bovenstaand is namelijk wel een makkelijk excuus, maar jij hebt net zo goed mogelijkheden te over. Het is geen loterij, het is eerder een dobbelsteen. Bij een vrouw zal hij gemiddeld vaker zes rollen, maar echt niet altijd. En hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zelf ook heel onzeker zijn?
Als jij niet één van de 'onzekeren' bent, dan bied ik bij dezen mijn excuses aan.
Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee.quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.
Je moet jezelf er niet voor afschermen. Maar je moet je zeker richten op andere zaken. Op stap gaan met als doel om iemand aan te spreken en een date te scoren werkt niet. Op stap gaan met vrienden en eens goed om je heen kijken werkt wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.
GMTAquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee.
Dat geloof ik ook.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee.
Ik zou irl precies hetzelfde reageren op enge stalkers, maar goed...dat heb je inmiddels achter je gelaten. In dat topic was ik trouwens gewoon serieus, pas later toen je doorging met het stalken werd ik daar boos om. Ook ging je het ontkennen. Dat vond ik vervelend omdat ik daar zelf ervaringen mee heb, dat weet je ook.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat ervaar ik weer anders. Toen ik mijn ''probleem'' op fok plaatste, kreeg ik echt alleen maar kut reacties. Allemaal bevooroordeeld. Ik heb dus geleerd hier dat ik nóóit meer iets persoonlijks op fok neerzet, sowieso niet. Of ze denken dat je trollt of ze gaan het hele topic verneuken met verwijten, ik ben hard verneukt door mensen hier vind ik.. (ook door mensen die hier ''serieus'' en braaf posten: KW, strawberry) maar geen probleem, eigen schuld. Ik wist trouwens ook niet dat er zulke reacties zouden komen, snapte niks van Fok. Duurde wel een tijdje voordat ik het hier allemaal begreep.
Maar toen ik over dat probleem ging praten met mensen in real life, werd er veel minder bevooroordeeld gereageerd. Er werd gewoon beter/serieuzer gereageerd. Had ik tenminste wel wat aan en dat had ik ook eerder moeten doen.
Je durft je niet kwetsbaar op te stellen omdat mensen daar makkelijk misbruik van kunnen maken.quote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, best een belemmering toch. Weet je wat de oorzaak is? Ik persoonlijk weet niet wat de oorzaak daarvan is, misschien omdat ik mensen niet snel vertrouw..
Ik zie soms mensen die meteen op de eerste dag dat ze je leren kennen, hun hele levensverhaal vertellen. Dan denk ik altijd dat ze uit zijn op aandacht.
Wát?!quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Maakt ook niet uit. Ik heb er wel van geleerd, ook dat de meeste mensen echt sensatiezoekers zijn. Overal iets ergs/negatiefs achter zoeken. Meteen een link leggen naar vreselijke dingen, ook weer mensen hier zoals Former en Straw![]()
![]()
Maar jullie mogen dus wel ook met anderen seks hebben en zo denk ik dan?quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We spreken niet steeds af om alleen te neuken, we zien elkaar ook bij het stappen en gaan gewoon ook leuk met elkaar om. Soms komt die gewoon weleens langs en dan gaat het wel zo maar dat is ook omdat we elkaar ook niet altijd zien. We hebben gewoon een redelijk passionele relatie (ook al is het niet zo bestempeld)
quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wát?!Echt totaal niet. Godverdomme dat bord voor je kop.
Nu al zo vaak uitgelegd waarom ik zo reageerde in je topics. Verdraaiend kutjoch.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
.
Gewoon altijd open vragen stellen, dan heb je zo een gesprek. Als iemand geïnteresseerd is en sociaal vaardig dan antwoorden ze altijd met een wedervraag.
Denk dat laatste.quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef missyB het volgende:
oke nu wil ik weten van de mannen:Wat is er in vredesnaam zo aantrekkelijk aan een vrouw in klusoutfit,theedoek om dr hoofd geknoopt tegen het stof, kapotte nagels, handen onder de verf?
of ben ik gewoon vet uitgelachen vanmiddag???
Wat gebeurde er da?quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef missyB het volgende:
oke nu wil ik weten van de mannen:Wat is er in vredesnaam zo aantrekkelijk aan een vrouw in klusoutfit,theedoek om dr hoofd geknoopt tegen het stof, kapotte nagels, handen onder de verf?
of ben ik gewoon vet uitgelachen vanmiddag???
Dat spreekt voor zich. Maar ik ben niet heel erg geïnteresseerd in vrouwen die sociaal niet vaardig zijn. Ik vat dat op als desinteresse.quote:
Volgende keer vragen of ze een handje willen helpen met sjouwenquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.
en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?
Waarop ik antwoorde ja hij gaat fijn hoor, hij lachen en zwaaide nog keer.
Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.quote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jullie mogen dus wel ook met anderen seks hebben en zo denk ik dan?
wel de lusten, niet de lasten dus...quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.
Ik heb wel gezegd dat als ik een ander zou ontmoeten en ik zou daar wat mee krijgen dan is het over maar dat zou ik ook wel eerlijk vertellen.
En hij is ook zo.
Ik ga open met iedereen om en iedereen is welkom. Dat is mijn levenshouding. Het geeft mij een goed gevoel om zo in het leven te staan. Of je een man of een vrouw bent, maakt mij niet uit. Dat biedt voldoende voorwaarden voor een goed leven.quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar hóe doe je dat. Die tip is hier al vaker langsgekomen.
Met jou sluit ik een bondje tegen de "haters".quote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
@alle haters, ik heb mijn account weer terug inderdaad en dat weerhoud me er zeker niet van om te typen wat ik zelf wil ookal kan het irritered of aandachttrekkend overkomen, expres zal ik het nooit doen in elk geval.
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.quote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.
en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?
Waarop ik antwoorde ja hij gaat fijn hoor, hij lachen en zwaaide nog keer.
Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnenquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnen
ik moest lachenquote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?
Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.
Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?
quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat ja
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles.
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen
Wat deelnemer schetst, hoe goed bedoelt ook, is geen beeld waarin veel mannen een vrouw graag zouden zien. Vandaar mijn vraag op welke mannen hij duidt en of hij niet gewoon zichzelf bedoelt.
Willen Jenna en Briana zich even melden in deze cementbak die verdacht veel op een opblaasbaar zwembadje lijkt en waar eigenlijk modder in zit ipv cement?quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo
Maar daarna moet ze gewoon ff een biertje passen en haar bikini aandoen
Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen
Bwehehequote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo
Maar daarna moet ze gewoon ff een biertje passen en haar bikini aandoen
Hoor ik nu penisnijd?quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bwehehe
Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks.
Nee je benijd onze Schwanz. Het man zijn. Penisnijd dus...quote:
Het was maar een voorbeeld. Ik ga er niet verder op in, want dat wordt een ellenlange discussie.quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!
[..]
Bwehehe
Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks.
ja tuurlijk! lekker doen hier alsof het allemaal zo makkelijk is, alsof jullie in utopie leven waar alles oke is. terwijl het allemaal zo moeilijk.quote:
Ik heb net bijgelezen door 42, 43, 44 en 45 te lezen (of zo), maar ik weet eigenlijk niet hoe ervaren jij bent met vrouwen, dus ...quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef deelnemer het volgende:
Ik ervaar alleen stress als de vraag aan de orde komt, of je wordt uitverkoren om met een vrouw naar bed te gaan. Als het omgekeerd lag, en een vrouw zit met dit probleem, dan zou ik zeggen: “Don’t worry, daar hou ik rekening mee”.
Er zijn meer dan genoeg vrouwen die maar wat graag de leiding nemen in deze hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Ik heb net bijgelezen door 42, 43, 44 en 45 te lezen (of zo), maar ik weet eigenlijk niet hoe ervaren jij bent met vrouwen, dus ...
Schrijf je hier nu dat je op het moment dat je seks lijkt te gaan krijgen gaat zeggen tegen de dame in kwestie dat je nog niet zo ervaren bent?
Ik vraag me af of dat handig is om te vermelden eigenlijk, lijkt me nogal veel kans op een afknapper ...
Je denkt dus dat je niet kunt veranderen?quote:Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en als ik bovenstaand verkeerd heb, dat het dus aan mij ligt, dan kan ik daar nooit iets aan veranderen en dat voelt vervelend
'
Ik hoop dat t hem gaat lukken. Wie weet kan jij hem bij de Meet helpenquote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je denkt dus dat je niet kunt veranderen?
Dan ben je vrij bijzonder, het is volgens mij redelijk normaal namelijk, dat mensen iets aan zichzelf veranderen om er beter van te worden. Al dan niet met hulp van anderen.
Ik denk dat er wel wat betere hulp nodig is in dezequote:Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop dat t hem gaat lukken. Wie weet kan jij hem bij de Meet helpen
Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel. Ze kan kiezen wat ze doet. Dat is al. Ik ga me niet wijs lopen maken dat ik niet mag zijn wat ik dan ben. Het verdwijnt alleen door ervaring op te doen, blauwtjes te lopen, te leren etc.... Ik snap dat allemaal best. Maar die stress verdwijnt alleen als ik me er niet mee bezig houd. Het is dit leven kiezen of delen. Op dit moment hoef ik die stress niet.quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Ik heb net bijgelezen door 42, 43, 44 en 45 te lezen (of zo), maar ik weet eigenlijk niet hoe ervaren jij bent met vrouwen, dus ...
Schrijf je hier nu dat je op het moment dat je seks lijkt te gaan krijgen gaat zeggen tegen de dame in kwestie dat je nog niet zo ervaren bent?
Ik vraag me af of dat handig is om te vermelden eigenlijk, lijkt me nogal veel kans op een afknapper ...
Dan is het inderdaad vrij simpel, gewoon niet bewust doen. Misschien gaat het dan onbewust vanzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel. Ze kan kiezen wat ze doet. Dat is al. Ik ga me niet wijs lopen maken dat ik niet mag zijn wat ik dan ben. Het verdwijnt alleen door ervaring op te doen, blauwtjes te lopen, te leren etc.... Ik snap dat allemaal best. Maar die stress verdwijnt alleen als ik me er niet mee bezig houd. Het is dit leven kiezen of delen. Op dit moment hoef ik die stress niet.
Op zich geen gekke suggestie hoor...quote:Op maandag 18 april 2011 01:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad vrij simpel, gewoon niet bewust doen. Misschien gaat het dan onbewust vanzelf.
-edit- Neehoor, gewoon wel of niet doen wat je zelf het beste vindt.
Neuh, maar het moet niet lijken alsof alles altijd maar om versieren draait.quote:Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op zich geen gekke suggestie hoor...
Was dat maar waar.quote:Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tuurlijk! lekker doen hier alsof het allemaal zo makkelijk is, alsof jullie in utopie leven waar alles oke is. terwijl het allemaal zo moeilijk.
en richard ook met ze vrouwen kunnen ontmpoeten en hechte bvanden opbouwen, alsof het allemaal zo makkelijk is!
en als ik bovenstaand verkeerd heb, dat het dus aan mij ligt, dan kan ik daar nooit iets aan veranderen en dat voelt vervelend
'
Als je goed in je vel steekt dan flirt je automatisch, want dan voel je je ook 'king of the hill'. Dan kan je de wereld aan.quote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, maar het moet niet lijken alsof alles altijd maar om versieren draait.
Hoe je zelf in je vel zit is veel belangrijker imo.
Hoewel dát weer een goed effect is voor het versieren, maar dat terzijde.
Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je goed in je vel steekt dan flirt je automatisch, want dan voel je je ook 'king of the hill'. Dan kan je de wereld aan.
Voor mij geld dan , make up, leuke kleding,en killer heels.quote:Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.
Dat is ook het hele punt. Maar dat hebben al heel veel mensen geprobeerd, maar het slaat bij de meerderheid gewoon niet aan, daar ligt het probleem dus veel dieper.quote:Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef missyB het volgende:
[..]
Voor mij geld dan , make up, leuke kleding,en killer heels.
Ik draag zelden make up maar als ik het dan doe voel ik me veel zelfverzekerder.
Eerst lekker tutten, muziekje erbij aan, kleding met zorg kiezen,teennagels lakken en mooi open schoentje aan met hoge hak dus en gaaaaaaaaaan.
AAAArgh nu heb ik er een complex bij!quote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:
Versieren op latere leeftijd heeft het voordeel dat je (als man of lesbo) niet gauw meiden treft die zulke: Leuke jongen of zulke Als hij me van onderen naakt ziet ideeën nog hebben
nou ik let ook op een penis dus waarom een man niet op een vagina?quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
denk je nou echt dat ze gaan letten op hoe je vagina eruitziet ?? En hoe je vagina eruit ziet heeft niets te maken met look hoor.
Omdat jij een vrouw bent en een man een man is.quote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef missyB het volgende:
[..]
nou ik let ook op een penis dus waarom een man niet op een vagina?
Ik had ooit eens een vrouwtje opgepikt die echt van die flappen had hangen, ik was er meteen op afgekicked en ging met een smoesje het huis uit.quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
denk je nou echt dat ze gaan letten op hoe je vagina eruitziet ?? En hoe je vagina eruit ziet heeft niets te maken met look hoor.
Nouja, als hij niet boven de 10 cm. uit komt, heb je volgens mij wel een probleempje.quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Voor zover ik weet zijn het meestal de onzekere meisjes/vrouwen die daar altijd een groot probleem van maken terwijl mannen er over het algemeen niet echt mee zitten.
Voor ons vergelijkbaar met mannen die janken dat hun penis kleiner is dat het (porno-)gemiddelde, of dat ie niet helemaal recht is - dan hebben wij denk ik meestal ook zoiets van "who gives a fuck?!", toch
Ik vind vagina's überhaupt niet heel aantrekkelijk. Afgelopen weekend nog eentje met 'flapjes' gezien, maar het maakt me niets uit. Ze was verder leuk genoeg.quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef missyB het volgende:
ach het flapjesidee is bij wat ouderen ws niet van belang neemt mn vraag niet weg.
hoe mannen denken over vaginaas en is er daadwerkelijk zoveel verschil?
Nou ik dacht dus altijd in het bezit te zijn van een normaal ogende vagina, lees ik dat topic en zie fotoos en denk verrek die van mij lijkt op die met die flapjes.quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Voor zover ik weet zijn het meestal de onzekere meisjes/vrouwen die daar altijd een groot probleem van maken terwijl mannen er over het algemeen niet echt mee zitten.
Voor ons vergelijkbaar met mannen die janken dat hun penis kleiner is dat het (porno-)gemiddelde, of dat ie niet helemaal recht is - dan hebben wij denk ik meestal ook zoiets van "who gives a fuck?!", toch
Ik heb zelf alleen 1 keer flapjes ervaring gehad, maar ik denk dat een man ook wel een bepaalde vagina in zijn hoofd heeft en als er iets lubberigs eruit komt, hij ook wel zal schrikken.quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef missyB het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus altijd in het bezit te zijn van een normaal ogende vagina, lees ik dat topic en zie fotoos en denk verrek die van mij lijkt op die met die flapjes.
Zo n voor foto ipv een na foto snap je hahahaha
Nu zit ik daar niet zo mee want ik vind mijn vagina normaal maar ik vraag me dus af of mannen vaginaas net zo bekijken als ik bijv een penis.
En ik vind dus dat een penis ook wat aantrekkelijk moet ogen in erecte toestand.
Nu is dat natuur;lijk niet de eerste vereiste maar tis wel leuk als je leuke man getroffen hebt, plaatje klopt, karakter klopt, je hebt het leuk samen etc etc en moment supreme komt daar een foeilelijke penis uit d ebroek, ik kan dat jammer vinden ja.
mezelf kennende zou ik best leren met die penis overweg te kunnen maar de eerste blik zou ik denken heeej das nou effe minpuntje
Omdat het voor de meeste mensen hier geen zorg is mag ik het dan niet bespreekbaar maken omdat ik me dat afvraag?quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind vagina's überhaupt niet heel aantrekkelijk. Afgelopen weekend nog eentje met 'flapjes' gezien, maar het maakt me niets uit. Ze was verder leuk genoeg.
Ik denk inderdaad dat het voor de meeste mensen hier geen zorg is.
Oh natuurlijk, maar ik weet dan niet of dit het topic is.quote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef missyB het volgende:
[..]
Omdat het voor de meeste mensen hier geen zorg is mag ik het dan niet bespreekbaar maken omdat ik me dat afvraag?
Jij geeft zelf al aan vaginaas niet super aantrekkelijk te vinden, ik heb er werkelijk nooit bij stilgestaan dat mannen een vagina onaantrekkelijk konden vinden.echt niet stom eigenlijk he!
Ik heb gewoon even een vagina moment denk ik
Nee, dat is je reinste onzin. Hoe komt hij erbij?quote:Op maandag 18 april 2011 11:22 schreef missyB het volgende:
En is de look van een vagina onderhevig aan het krijgen van kinderen en ouderdom?
blijkbaar wil hij mn flapjes vergoeilijken de lieverdquote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is je reinste onzin. Hoe komt hij erbij?
Ik bedoel het uiterlijk in het geheel. Ik kan iemand mooier vinden als het karakter mij enorm aanspreekt. Als iemand arrogant of best onvriendelijk blijkt dan ga ik haar toch echt minder mooi vinden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef formerjellybean het volgende:
kunnen tieten en kont afgezwakt worden door karakter en inhoud
Hij heeft het over het totale plaatje.quote:Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef formerjellybean het volgende:
kunnen tieten en kont afgezwakt worden door karakter en inhoud
Zoiets gaat ook natuurlijk voor de mannen op.quote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef missyB het volgende:
Een vagina blijkt dus voor hier wat van ondergeschikt belang hoe deze eruit ziet.
borsten en billen heb je natuurlijk ook gelijk in het zicht bij de eerste kennismaking.
Daarop baseer je denk ik al mede je keus om tot vervolging over te gaan of niet.
Ga jij naar de vagina's van exen lopen vragenquote:Op maandag 18 april 2011 11:22 schreef missyB het volgende:
wie weet komt het ook wel dat doodnormale vaginaas zich laten opereren hier om.
een penis valt weinig aan te verfraaien toch met operaties?
Heb het gister mn man eens gevraagd.
die kwam weinig complimenteus uit de hoek;ja maar schat je bent bijna 38 en hebt 3 kinderen gehad, als antwoord op mijn vraag hoe d evaginaas van zn exen er uit zagen.
En is de look van een vagina onderhevig aan het krijgen van kinderen en ouderdom?
Dr gaat weer wereld voor me open hoor,
dat denk ik ook alleen bij een man is het meer gelijk zichtbaar als hij naakt voor je staat.quote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Zoiets gaat ook natuurlijk voor de mannen op.
Zou jij afknappen op iemand waarbij zijn penis in stijve toestand kleiner is dan 10 cm?quote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
Elke vagina is anders, heb je weleens die afbeelding gezien met een stuk of 30(?) gipsafdrukken van verschillende vagina's?
En je hoeft maar wat te bedenken of er geilt wel een man op - ik zag gisteren nog een topic over puffy nipples, geen idee dat dat sommige mannen opowindt
Je hebt natuurlijk uitzonderingen (van die extreme hangkutten bijvoorbeeld) maar volgens mij raakt een man niet snel afgeknapt op een vaginam
En als dat wel gebeurt weet je ook gelijk wat voor sukkel het is, toch
Vervolging. Mooie woordkeusquote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef missyB het volgende:
Een vagina blijkt dus voor hier wat van ondergeschikt belang hoe deze eruit ziet.
borsten en billen heb je natuurlijk ook gelijk in het zicht bij de eerste kennismaking.
Daarop baseer je denk ik al mede je keus om tot vervolging over te gaan of niet.
waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ga jij naar de vagina's van exen lopen vragen
dus zijn de borsten en billen wel van belang,quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vervolging. Mooie woordkeus
Het is natuurlijk voor mensen die objectief niet aantrekkelijk zijn vervelend, maar in beginsel kijk ik wel naar uiterlijk voor ik op iemand afstap. Grootte van borsten en kont zijn niet van belang, die moeten in verhouding staan met de rest van het lichaam.
Om zelf tot actie over te gaan. Dat klopt. Als zij mij aanspreekt of ik leer haar via-via kennen dan kan ik mijn uiterlijke standaarden iets naar beneden bijstellen als het karakter mooi is. Maar ook daar zijn grenzen aan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef missyB het volgende:
[..]
dus zijn de borsten en billen wel van belang,
een kleine vrouw met bijv een F cup en een derierre van 1 meter doorsnee doet het dus niet voor jou want staat niet in vergelijk tot haar lichaam.
Een leuk gezichtje ook.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef missyB het volgende:
[..]
dus zijn de borsten en billen wel van belang,
een kleine vrouw met bijv een F cup en een derierre van 1 meter doorsnee doet het dus niet voor jou want staat niet in vergelijk tot haar lichaam.
Ik had altijd best een beeld van wat ik aantrekkelijk vond en wat niet.quote:Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om zelf tot actie over te gaan. Dat klopt. Als zij mij aanspreekt of ik leer haar via-via kennen dan kan ik mijn uiterlijke standaarden iets naar beneden bijstellen als het karakter mooi is. Maar ook daar zijn grenzen aan.
Is het niet zo dat vrouwen juist niet uiteindelijk met iemand gaan trouwen die in haar gedachten mr. perfect is?quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik had altijd best een beeld van wat ik aantrekkelijk vond en wat niet.
Het eerste idee dat ik had toen mijn nu man aan de deur stond ooooh wat issie mager!!!
dat vond ik dus echt niet aantrekkelijk.
Toch zijn we inmiddels 11 jaar samen .
Hij heeft wel wat vet gekweekt gelukkig en ik vind hem nu aantrekkelijker.
Toch stond het feit dat ik op wat voller viel ons dus niet in de weg
In mijn geval gaat dat wel op ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Is het niet zo dat vrouwen juist niet uiteindelijk met iemand gaan trouwen die in haar gedachten mr. perfect is?
Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.quote:Op maandag 18 april 2011 11:40 schreef missyB het volgende:
[..]
In mijn geval gaat dat wel op ja.
en dat levet nu soms ook best trammelant op.
ik leerde hem kennen in een zeer l;abiele fase van mijn leven.
Mijn man viel toendertijd op wat angstige vogeltjes denk ik
naarmate je groeit en ouder word is dat best veel aanpassen.
En meer vechten voor mezelf wat mij betreft.
Toch zou ik geen andere man willen.
Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.
Bij mij was het ook een wake-up call, maar dan op een andere manier. Het enige probleem is dat na een beetje makkelijk geflirt ik ook echt vrijwel nooit weet wat er nu verder moet gebeuren. Dan sla ik dicht en loop ik weer door, echt achterlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.
Ik herken de sentimenten
Ik heb dat na een jaar al, als ik geluk heb.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.
NIet dat daar wat mis mee is. Toch?quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
EDIT
Ik dacht trouwens dat hier mensen kwamen van rond de 45, maar dat schijnt toch wel mee te vallen. Gelukkig maar!
Nee, absoluut niet. Maar als 28 jarige val je dan wel snel buiten de boot.quote:Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NIet dat daar wat mis mee is. Toch?
Dat had ik ook altijd, niet weten wat ik moet zeggen, tot ik echt recht voor z'n raap werd. Dat werpt vruchten af.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Bij mij was het ook een wake-up call, maar dan op een andere manier. Het enige probleem is dat na een beetje makkelijk geflirt ik ook echt vrijwel nooit weet wat er nu verder moet gebeuren. Dan sla ik dicht en loop ik weer door, echt achterlijk.
EDIT
Ik dacht trouwens dat hier mensen kwamen van rond de 45, maar dat schijnt toch wel mee te vallen. Gelukkig maar!
Das ook wel stukje van mij .quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.
Ik herken de sentimenten
Moet je er eerst nog in zien te komen. Dat gaat bij mij niet makkelijk af.quote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, niet weten wat ik moet zeggen, tot ik echt recht voor z'n raap werd. Dat werpt vruchten af.
Omdat je te jong bent?quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar als 28 jarige val je dan wel snel buiten de boot.
Het mooie van een forum als dit is dat leeftijd weinig uitmaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar als 28 jarige val je dan wel snel buiten de boot.
Ik vind het nu al klote dat de 30 steeds meer dichterbij begint te komen!quote:
Lol. Ik ben ook 28, maar iemand me 23 schat ben ik beledigd hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu al klote dat de 30 steeds meer dichterbij begint te komen!
Enige opbeuring heb ik wel gehad dat 2 weken geleden een kapster mij schatte op 23.
toch worden mannen beter en leuker naarmate ze ouder worden!quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu al klote dat de 30 steeds meer dichterbij begint te komen!
Enige opbeuring heb ik wel gehad dat 2 weken geleden een kapster mij schatte op 23.
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk in het PUB subfora, dan voel ik me plotseling oud en grijs. Ik denk dat als dit topic voor 45 plussers was, dan zou ik me echt een groentje gevoeld hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het mooie van een forum als dit is dat leeftijd weinig uitmaakt.
Heel. Erg. Waar.quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:
[..]
toch worden mannen beter en leuker naarmate ze ouder worden!
Verdomme, dan word ik echt onweerstaanbaar. Good times ahead!quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:
[..]
toch worden mannen beter en leuker naarmate ze ouder worden!
Voel me ook niet meer op mn gemak bij tienerspul enzo.quote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk in het PUB subfora, dan voel ik me plotseling oud en grijs. Ik denk dat als dit topic voor 45 plussers was, dan zou ik me echt een groentje gevoeld hebben.
Ik heb de combinatie vrouwen en leeftijd raden dan ook nooit echt begrepen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol. Ik ben ook 28, maar iemand me 23 schat ben ik beledigd hoor.
een vrouw die koket zegt:raad eens? werkelijk ik heb er niks mee dat gevis naar complimentjes.quote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik heb de combinatie vrouwen en leeftijd raden dan ook nooit echt begrepen.
Ik speel dat spelletje altijd gewoon mee. Als ze dan naar mijn naam vragen antwoord ik ook steevast: 'Wat schat je'quote:Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef missyB het volgende:
[..]
een vrouw die koket zegt:raad eens? werkelijk ik heb er niks mee dat gevis naar complimentjes.
Zegh gewoon hoe oud je bent scheelt hoop gezeik.
Nou ja, je zei ook dat je man aan de magere kant was, dus er zijn meer gelijkenissenquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef missyB het volgende:
mijn man heet jeroen............................
geloof dat het tijd word mn kapstok verder te schuren hahahahahah
Check fobo. Hoewel ik niet inschat dat ik verder op je man lijk hoorquote:
Zekerquote:
Same herequote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol. Ik ben ook 28, maar iemand me 23 schat ben ik beledigd hoor.
Het is ook vreemd, en het wil nogal eens verschillen per persoon.quote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik heb de combinatie vrouwen en leeftijd raden dan ook nooit echt begrepen.
niet alle vrouwen van 23 zijn weer muurbloempjes he.quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is ook vreemd, en het wil nogal eens verschillen per persoon.
Persoonlijk word ik liever gezien als een verstandige, volwassen vrouw dan een naïef muurbloempje van 23. Snapte
Als je 23 bent, hoef je toch geen muurbloempje te zijn? Misschien is het juist als compliment bedoeld dat je nog erg levendig bent.quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is ook vreemd, en het wil nogal eens verschillen per persoon.
Persoonlijk word ik liever gezien als een verstandige, volwassen vrouw dan een naïef muurbloempje van 23. Snapte
Gezien de foto in je fobo schat ik je op 22quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef missyB het volgende:
[..]
niet alle vrouwen van 23 zijn weer muurbloempjes he.
denk dat vrouwen het egostrelend vinden jonger geschat te worden.
voor mij: of ik nu 31 geschat word of 40 ligt er ook aan wie er raad, kom ik weer op dat raden, ik doe er niet aan mee klaar!
mystikvm:verschil zit hem in het haar! hahahahaha
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.quote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Als je 23 bent, hoef je toch geen muurbloempje te zijn? Misschien is het juist als compliment bedoeld dat je nog erg levendig bent.
Doorgaans wordt gewoon bedoeld dat je er nog jeugdig uitziet qua uiterlijk, het heeft verder weinig te doen met geestelijke bagage.quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.
Ik snap wel wat er wordt bedóeld. Maar ik zie het gewoon niet als compliment, klaar.quote:Op maandag 18 april 2011 12:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Doorgaans wordt gewoon bedoeld dat je er nog jeugdig uitziet qua uiterlijk, het heeft verder weinig te doen met geestelijke bagage.
En dat je daardoor gezien wordt als iemand die zich ouder voordoet dan dat ze is. Ja, dat herken ik ook wel weer!quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.
Ik denk dat dat eerder jouw tekortkoming is dan een slecht complimentquote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap wel wat er wordt bedóeld. Maar ik zie het gewoon niet als compliment, klaar.
Wilde al vragen of je stiekem toch niet lesbisch bent en Jeroen nog iets moet vertellen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef missyB het volgende:
tuinbroeken waren toen in j, voor iemand er over valt
Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage.quote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder jouw tekortkoming is dan een slecht complimentAls je 28 bent is het niet raar dat je nog begin 20 geschat kan worden, als je er ook echt zo uitziet.
Mensen onder baggage vind ik meestal maar saaie lui.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage.
ligt er ook weer aan voor welk doel je iemand zoekt toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage.
Ik vind je eruit zien als een barvrouw met een fetish voor koffie, zo tegen de 27 aan.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij wijzigt dat al naar gelang het gesprek met een vrouw vordert. Heeft ze veel inhoud dan is er relatiepotentieel, ben ik alleen maar van haar gecharmeerd dan gaan we voor de seks en daar blijft het dan bij.quote:Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef missyB het volgende:
[..]
ligt er ook weer aan voor welk doel je iemand zoekt toch?
Ik heb ook weleens man gezocht omdat ik gewoon zin had in sex. dus hij moest gewoon mooi zijn en verder zn mond houden
Ik schat je toch zeker 10 jaar ouder.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik schat je toch zeker 10 jaar ouder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't diss the orc
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Stap je dus maar niet op vrouwen af, of doe je dat dan weer wel? Ik heb het slechts enkele keren geprobeerd, maar omdat ik ook enorm in de stress schoot en er (dus?) vervolgens niks van bakte, stap ik maar nergens op af, zelfs als ze met mij oogcontact maken en er kennelijk al enige interesse van een vrouw is ...quote:Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:
Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel.
Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.quote:Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een natuurlijke variatie in vagina's. Voor het beffen vind ik wat grotere schaamlippen wel lekker. Flappen is een prequote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef missyB het volgende:
ach het flapjesidee is bij wat ouderen ws niet van belang neemt mn vraag niet weg.
hoe mannen denken over vaginaas en is er daadwerkelijk zoveel verschil?
Dat zal ook niet veranderen die kritiek.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.
Het fiets nu allemaal vrolijk door elkaar heen en eigenlijk is dat wel grappig. Dit topic heeft veel wendingen, grappige situties en ook hele serieuze kanten.quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal ook niet veranderen die kritiek.
Het is wel leuk inderdaad hierquote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het fiets nu allemaal vrolijk door elkaar heen en eigenlijk is dat wel grappig. Dit topic heeft veel wendingen, grappige situties en ook hele serieuze kanten.
Wordt je inhoudelijk kant onderschat en komt je onvoldoende aan bod door je looks en het versier gedrag van mannen?quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wordt je inhoudelijk kant wordt onderschat en komt onvoldoende aan bod door je looks en het versier gedrag van mannen?
Het ging mij er om dat je versieren/flirten/daten/the works alleen goed kan als zelf lekker in je veel zit.quote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)
Dit.quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
Niet om lullig te doen hoor maar het heet versieren op latere leeftijd en anders moet het maar worden versieren op latere leeftijd met issues![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit wat beter dan overstelpt worden met allemaal issues van iedereen. Ok je kan het hebben maar versieren is niet iets waar je een heel drama over moet maken. Het is leuk
Vandaar dat dit forum geschik voor je is om mannen te leren kennen. Wat ik uit je posten opmaak is dat je inhoudelijke kant sterk is.quote:
Jou had daarbij niet ingedachte. Het zijn jonge mannen dit dat doen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ging mij er om dat je versieren/flirten/daten/the works alleen goed kan als zelf lekker in je veel zit.
Hoe je daar komt. Is de vraag. Een topic als dit kan daar aan meehelpen. Maar uit eindelijk zal je toch zelf moeten veranderen.
Ik kan er wel op afstappen, maar ik merk dat ik het niet opzoek. Dat is eigenlijk niet goed. Ik wordt er onzeker van en dat vind ik een rot gevoel. Ik heb ik mij jeugd last gehad van sociale uitsluiting ivm met looks. Eenmaal geleerd is het lastig af te leren. Overal waar een slectieve sfeer hangt die mensen uitsluit speelt dat op. Omdat ik voordurend deze selectiedruk om mij heen zie en dat ook wel begrijp, is het geen fictief probleem. Een probleem dat verdwijnt als je over je eigen misvattingen heenstapt. Het is heel reeel. Er is wel een manier om daarboven te gaan staan.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Stap je dus maar niet op vrouwen af, of doe je dat dan weer wel? Ik heb het slechts enkele keren geprobeerd, maar omdat ik ook enorm in de stress schoot en er (dus?) vervolgens niks van bakte, stap ik maar nergens op af, zelfs als ze met mij oogcontact maken en er kennelijk al enige interesse van een vrouw is ...
Beetje koud nog, welquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef missyB het volgende:
en dan gelijk allemaal in zwembroek en bikini hebben we dat ook weer gehad
Als je ze warm maakt groeien ze vanzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje koud nog, wel
Krijgen we dat verhaal over te kleine pikkies, is niet helemaal eerlijk
Hoehooooeeequote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je ze warm maakt groeien ze vanzelf.
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje koud nog, wel
Krijgen we dat verhaal over te kleine pikkies, is niet helemaal eerlijk
Je bent toch een Fokker, dus heb je minimaal 30cm?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert.
Je maakt twee punten in een keer.quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef missyB het volgende:
ach en in een bikini zul je ook zien dat de snaveltjes door de tralies prrikken dus he no big deal!
Rate my cameltoe?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef missyB het volgende:
ach en in een bikini zul je ook zien dat de snaveltjes door de tralies prrikken dus he no big deal!
Mijn E-penis, mijn echte is een stukje kleinerquote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent toch een Fokker, dus heb je minimaal 30cm?
Trouwens hè. Dit is een ultiem voorbeeld van onbewust versieren.quote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je ze warm maakt groeien ze vanzelf.
ja maar vrouwen hebben toch maandverband in?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef missyB het volgende:
Nee, dat ziet er lekker opwindend uit.quote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar vrouwen hebben toch maandverband in?
ik vermijd dit soort situaties altijd. ik ben niet meer in zwemkleding geweest sinds 2002/2001 eregns.
.
voordat je het weet gebeurt er iets genants
Maandverband?? Nee, nooit.quote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar vrouwen hebben toch maandverband in?
ik vermijd dat soort situaties altijd. voordat je het weet gebeurt er iets genants.
ben niet meer in zwemkleding geweest sinds 2002/2001 ergens en zal voorlopig ook niet snel gebeuren.
.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef missyB het volgende:
[..]
nou ik let ook op een penis dus waarom een man niet op een vagina?
Jongen, ik ben zóóó onzeker geweest over mijn uiterlijk, zelfs toen ik dagelijks de bevestiging kreeg dat ik aantrekkelijk was in een relatie. Ik dacht dat ik gewoon geluk had en de enige had getroffen die mij te pruimen vond.quote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kan er wel op afstappen, maar ik merk dat ik het niet opzoek. Dat is eigenlijk niet goed. Ik wordt er onzeker van en dat vind ik een rot gevoel. Ik heb ik mij jeugd last gehad van sociale uitsluiting ivm met looks. Eenmaal geleerd is het lastig af te leren. Overal waar een slectieve sfeer hangt die mensen uitsluit speelt dat op. Omdat ik voordurend deze selectiedruk om mij heen zie en dat ook wel begrijp, is het geen fictief probleem. Een probleem dat verdwijnt als je over je eigen misvattingen heenstapt. Het is heel reeel. Er is wel een manier om daarboven te gaan staan.
En zo is het.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jongen, ik ben zóóó onzeker geweest over mijn uiterlijk, zelfs toen ik dagelijks de bevestiging kreeg dat ik aantrekkelijk was in een relatie. Ik dacht dat ik gewoon geluk had en de enige had getroffen die mij te pruimen vond.
En het is zo makkelijk af te leren. Je moet jezelf echt wijs leren maken dat je er wel mag zijn. Dat straal je dan uit en ik kreeg prompt ook bevestiging. Ik ben echt geen chick magnet. Ik heb een standaard IT-ersuiterlijk als je mij op foto's bekijkt en heb ook nog eens een slechte huid. Het gaat echter ook om uitstraling, en ik straal echt niet uit dat ik een nerd ben. Bovendien, als ik in de spiegel kijk dan vind ik dat ik er best mag wezen. Er is niets overdreven scheef aan mij, mijn lichaam is in proporties, ik heb altijd een gezond kleurtje en een intelligente blik. Ik vind dat ik mij ook nog eens leuk weet te kleden.
Dat soort positieve dingen in jezelf vinden draag je uit in je houding. Schouders recht, open blik en sociaal doen. Het is echt niet zo dat alle vrouwen als een blok voor je vallen, maar zelfverzekerdheid is zo ongelooflijk belangrijk, en ik ben van mening dat het belangrijker is dan uiterlijk.
Zelfverzekerdheid is overigens niet de populaire jongen uithangen. Zelfverzekerdheid is gewoon op iemand af durven stappen en daar een leuk gesprek mee aangaan en op gang kunnen houden.
nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er lekker opwindend uit.![]()
Dan zou ik toch maar eens gaan zwemmen hoor, sauna, zonnebankje. Heerlijk.
Jij bent van plan vrouwen voortaan alleen nog in je zwembroek te versieren?quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).
ik zit vol met vragen over dat zwembroekenkwestie als ik hier zo dingen lees.
als een man opgewonden raakt dan wordt penis groter(duh), maar dat is toch taboe en genant in het openbaar?
en dan als je al een grote penis hebt, lijkt het altijd erg gevult daar. en is dus taboe?
en als het koud is en alles, en weer te klein is het ook weer verkeerd lees ik hier.
hoe moet een man in zwembroek er dan uitzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |