Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoekenquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezenMisschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo
Doe maar. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezenMisschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst.quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoeken
Daar heb je gelijk in ,maar met grote zekerheid kan ik zeggen dat ik haar 1 maal een DM had gestuurd over hele andere zaken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.
Daar zijn ze niet van gediend en het is gewoon idioot gedrag.
Dit is trouwens mijn laatste reactie op je, tenzij je het echt weer te bont maakt met je wangedrag.
Dat had op dit moment juist even van harte welkom geweest omdat de discussie niet on topic was en dit weer welquote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst.
Plemp er maar in hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst.
Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werktquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
En ontopic. Ik heb niet echt een ideale foolproof manier om versierd te worden, maar het werkt gewoon het beste als ik interesse in iemand hebt. Het leukste vind ik het als alles vrij spontaan en ongeforceerd verloopt. Daarom zie ik ook niets in die pua maniertjes.
Haha dat wordt lastig inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werkt
Voor de mannen een beetje een vervelend feitje want ze zullen dan dus nooit weten of het effect had.
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha dat wordt lastig inderdaad.
Achja, ik spreek nu een beetje algemeen maar denk dat veel vrouwen het ook wel prettig vinden om zich niet een nummertje te voelen. En bij ingestudeerde praatjes heb ik snel het idee dat ik de 20e op rij ben die ze aan moet horen. Als het flirten oprecht en ongeforceerd is, met interesse in mij als persoon, dan werkt het allemaal al veeeel beter.
Haha, noem eens een voorbeeld of zo. Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Je bedoelt gewoon altijd seksistische grapjes of?quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij en Martin , zijn we nogal sexistisch naar elkaar qua toenaderingen, een vriend van hem had hem er op aangesproken, niet beseffend dat bij ons gewoon de manier van versieren is. Hij doet dat ook bij mij omdat hij mij beter kent en we beiden een beetje groffe sexistische humor hebben. Denk ook wel dat mensen die ons samen kennen nogal een beetje raar opkijken door onze gesprekken.
Lastig geval is dat zeg. Ik bedoel, die heeft ook behoeftes natuurlijk. Maar iemand die echt autistisch is zal dat probleemgedrag amper kunnen verhelpen. Dat vind ik dan minder een hork dan een gast die er gewoon van uit gaat dat je zijn avances leuk gaat vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik deel wel even een verhaal van een hork die ik ken. Deze jongen is licht autistisch (denken mijn vrienden/collega's en ik) in elk geval niet behept met enige sociale skills. Hij is ook niet al te intelligent en niet bijster aantrekkelijk. Er is dus niets wat voor hem spreekt.
Echter kan hij niet inschatten dat de vrouwen die hij nastreeft verder buiten zijn markt liggen. Ik werk samen met hem bij een poppodium en hij heeft al op 4 verschillende dames achter de bar een crush gehad. Er werken daar ook zeer aantrekkelijke dames, maar hij snapt niet dat ze niet geïnteresseerd zijn in hem. Als deze vrouwen dan vriendjes krijgen dan valt hij die vriendjes lastig en maakt hij ze verwijten. Dit duurt dan weer even en dan zoekt hij een nieuw 'slachtoffer'.
Punt is dat hij niet begrijpt waar zijn mogelijkheden liggen. Je kan best niet heel aantrekkelijk zijn, maar je moet sociaal toch wel iets in je mars hebben om een kans te maken bij vrouwen. Hij stoot zich steeds weer op dezelfde manier aan dezelfde steen.
Thanks, dat wilde ik eigenlijk even horen. Het is soms zo vermoeiend, en je gaat echt wel slecht over jezelf denken op een gegeven moment, als je altijd maar afwijst.quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Mera het lijkt wel een verhaal uit een boek hoe jij het allemaal beschrijft. Denk trouwens dat heel veel vrouwen zulke dingen dagelijks meemaken (als ik naar mijn zusje kijk dan), die komt iedere dag wel met een gek verhaal thuis. En ik merk ook dat als ik met haar loop, er altijd wel gekeken wordt. Dat zijn gewoon sneue kerels, vind ik persoonlijk (en al helemaal met drank op). Niet erg dus dat je ze afwijst enzovoort.
Bij 301 posts sluit een topic vanzelf, meer kunnen er niet in.quote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef Modest71 het volgende:
Sorry Versieren op latere leeftijd #44 gesloten door nieuw topic aanmaak?
Lijkt mij een prima aanpak inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.
Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
Ik dankt uquote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij 301 posts sluit een topic vanzelf, meer kunnen er niet in.
Wat hij zegt is blijkbaar te direct. Hij moet het verbergen en net doen alsof hij niet geinteresseerd is in hetgeen dat indruk op hem maakt. Beheersing dus, omdat jij je er ongemakkelijk bij voelt.quote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kerel blijft maar doorgaan over het hoe en waarom hij naar me staat te kijken. Ik denk bij mezelf: "Goed, ik kan twee dingen doen. Ik kan weggaan en balen dat ik geen gezellige avond heb gehad, of ik kan er gewoon op ingaan en er toch wat van proberen te maken." Voorzichtig kies ik voor het tweede. Ik moet tenslotte straks weer een hele week werken en de avonden door zien te brengen zonder al teveel irritatie (ik woon samen met mijn ex, don't ask).
Wel knap van je, om het te zeggen.quote:Ik leg hem uit dat zijn commentaar me heel erg oncomfortabel maakt en spreek de wens uit dat hij het niet moet blijven zeggen als hij een gesprek wil. Na wat tegensputteren toont hij begrip en volgt eigenlijk een ontzettend leuk en interessant gesprek.
Het vogeltje dreigt weg te vliegen dus probeert hij aan te geven dat hij je echt leuk vind.quote:Tegen sluitingstijd besluit ik weg te gaan voor hij dat ook doet en we heel ongemakkelijk samen buiten belanden, dus ik reken af en pak mijn jas. Hij raakt een beetje in paniek en valt weer terug op het "ik vind je zo mooi, en je bent zo geweldig" et cetera. Teleurgesteld vertel ik hem nogmaals dat ik écht niet geïnteresseerd ben op die manier.
Je bent niet arrogant maar jullie zitten op een andere golflengte. Wel gemakkelijk dat hij wel duidelijk maakt dat alles mogelijk is en jij hem in het duister laat tasten. Je moet natuurlijk wel want anders gaat het verder dan je wilt. Hoe meer hij doorzet, hoe meer jij afhoud.quote:Vervolgens begint hij een verhaal af te steken over respect, en dat we vooral vrienden moeten worden en moeten blijven afspreken. "Zullen we morgen afspreken? Hier op het terras? Asjeblieft?" Ik hoor mezelf het voorstel afslaan en voel me ineens de ontzettende bitch. Misschien hadden die gasten op straat wel gelijk. Ben ik arrogant dat ik afsla? Moet ik niet gewoon blij zijn met de aandacht?
Nogmaal, jullie zitten op een andere golflengte. Jij niet en hij wel romantisch geinteresseerd.quote:Nee, ik doe het niet. Ondanks dat het ondanks de overdreven complimenten een ontzettend leuk gesprek was. Wat hád ik graag afgesproken met hem, als hij niet zo overduidelijk romantisch in me geïnteresseerd was. Ik heb zo ontzettend behoefte aan een gewone vriend, want die heb ik niet. En we lagen compleet op één lijn wat betreft levensfase, ervaringen, en dergelijke. Dat was hartstikke leuk en gezellig geweest! Maar hij wilde overduidelijk iets heel anders, en ik niet. Dus dat gaat hem, zoals gewoonlijk, niet worden...
Duidelijkheid is inderdaad altijd fijn. Niets zo teleurstellend als dénken dat je een leuk vriendschappelijk contact aan het opbouwen bent, terwijl hij heel ergens anders mee bezig is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.
Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
Hij is heel rancuneus als iets mislukt. Na een paar pogingen moet hij toch weten dat het niet gaat werken. Hij kan er ook niets aan doen dat hij zo is, daarom vind ik het ook best zielig, maar hij kan geen nee accepteren.quote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lastig geval is dat zeg. Ik bedoel, die heeft ook behoeftes natuurlijk. Maar iemand die echt autistisch is zal dat probleemgedrag amper kunnen verhelpen. Dat vind ik dan minder een hork dan een gast die er gewoon van uit gaat dat je zijn avances leuk gaat vinden.
Dat is ook iets wat mensen die hier posten en echt onzeker zijn mee moeten nemen. Als je een leuk gesprek kan voeren dan zal je zien dat vrouwen, ook al zijn ze niet geïnteresseerd wel heel gevleid zijn en je niets kwalijk nemen. Volgende keer beter.quote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima aanpak inderdaad.
Ook dat je niet zo zwaar tilt aan een mislukte poging is erg goed, daar heb je anders toch alleen jezelf mee.
Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha, noem eens een voorbeeld of zo. Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Je bedoelt gewoon altijd seksistische grapjes of?
Hij had inderdaad misschien meer succes geboekt (wat betreft een vervolg afspraakje) als hij meer afstand had gehouden. Aan de andere kant, ik ben ook niet gek hè. Dat heb je toch meteen door, als vrouw.quote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat hij zegt is blijkbaar te direct. Hij moet het verbergen en net doen alsof hij niet geinteresseerd is in hetgeen dat indruk op hem maakt. Beheersing dus, omdat jij je er ongemakkelijk bij voelt.
[..]
Wel knap van je, om het te zeggen.
[..]
Het vogeltje dreigt weg te vliegen dus probeert hij aan te geven dat hij je echt leuk vind.
[..]
Je bent niet arrogant maar jullie zitten op een andere golflengte. Wel gemakkelijk dat hij wel duidelijk maakt dat alles mogelijk is en jij hem in het duister laat tasten. Je moet natuurlijk wel want anders gaat het verder dan je wilt. Hoe meer hij doorzet, hoe meer jij afhoud.
[..]
Nogmaal, jullie zitten op een andere golflengte. Jij niet en hij wel romantisch geinteresseerd.
Leuk! Ik zou in een deuk liggen ook waarschijnlijk als ik het aanzag, maar wel gaaf.quote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.
Zoals voor zijn verjaardag in zijn sms een naakte betty boop gestuurd , omdat ik dat humor vond.
We zijn qua doen en laten altijd toch wel grappen maken over sex en ik kan me voorstellen dat iemand die daarbuiten staat even in shock kan zijn van wat zegt die nou maar dat is iets wat er bij ons bij hoort een beetje.
Terwijl andere heel erg qua koppeltjes troetelnaampjes geven zijn wij nogal sexistisch naar elkaar.
Nog belangrijker, pijp je hem dan ook?quote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou zoals donderdag , kreeg ik een berichtje heel straight to the point van heb je zin om te pijpen (excusez le mot) waarvan ik weet nogal persoonlijk en grof, maar ik ben zelf ook iemand die hem heel graag uitdaagd.
Zoals voor zijn verjaardag in zijn sms een naakte betty boop gestuurd , omdat ik dat humor vond.
We zijn qua doen en laten altijd toch wel grappen maken over sex en ik kan me voorstellen dat iemand die daarbuiten staat even in shock kan zijn van wat zegt die nou maar dat is iets wat er bij ons bij hoort een beetje.
Terwijl andere heel erg qua koppeltjes troetelnaampjes geven zijn wij nogal sexistisch naar elkaar.
Ik denk dat ik voortaan alleen date met vrouwen waarin ik niet romantisch in geinteresseerd ben. Doe ik het automatisch goed.quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij had inderdaad misschien meer succes geboekt (wat betreft een vervolg afspraakje) als hij meer afstand had gehouden. Aan de andere kant, ik ben ook niet gek hè. Dat heb je toch meteen door, als vrouw.
Maar soms is de behoefte aan vriendschap sterker dan de signalen dat het doel niet vriendschap is. En dan is er vroeg of laat altijd wel iemand teleurgesteld.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog belangrijker, pijp je hem dan ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |