abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95627407
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Enfin genoeg over Richard verder over Daten . Wat betreft hem verder ik zet hem op ignore en dat blijft zo . Dus verder dikke doei.

Iemand nog over versieren verder want eerlijk gezegd wil ik het daar liever over hebben
In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.
pi_95627481
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is voor jullie de ideale manier om versierd te worden??
Ik het liefst zoals ik het zelf ook doe, recht voor z'n raap zonder er doekjes om te winden. Maar dat is meer omdat ik het anders waarschijnlijk niet zo goed door heb :@
pi_95627528
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik wilde dit gewoon even rechtzetten. Ik heb net mijn outbox gecontroleerd en ik heb je zeer zeker nooit PM's gestuurd, dus laat de Mods maar controleren wie hier liegt inderdaad.
Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.

Daar zijn ze niet van gediend en het is gewoon idioot gedrag.

Dit is trouwens mijn laatste reactie op je, tenzij je het echt weer te bont maakt met je wangedrag.
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 17:06:18 #29
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627556
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezen :') Misschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo :@
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95627557
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah. Lijstje met de quotes gelezen. Ik begrijp je punt nog steeds niet eerlijk gezegd. Ik bedoel, zo kan je de dingen die mensen bij mij hebben gedaan ook wel quoten. Is het tenminste nog realistisch. Ik vind het eerder hypocriet dat jij mij op die dingen aanspreekt aangezien andere users toch echt zijn begonnen met zulke dingen. Actie reactie :) Doordrammen deed ik ook niet, vind ik. Maar ieder zo z'n eigen mening en kijk op dingen.
Nouja, jij ontkende dat je het er ooit over had. En ik herinnerde me dit anders, dus vandaar dat ik dat zei. Ik heb juist expres die dingen niet gequote, zoals ik ook zei in de pm. Die quotes zijn puur om mijn bewering dat je het er vaker over hebt te ondersteunen, en ik gaf ook toe dat ik het me qua hoeveelheid toch anders herinnerde dan het echt is.
En ik heb niet deelgenomen aan de hele stalkerdiscussies destijds, dus ik weet niet hoe ik nu hypocriet bezig ben? Jou reacties was toevallig net geplaatst toen ik in het topic keek, en daarom reageerde ik omdat het me opviel. Niet persoonlijk bedoelt verder. Dus dat was mijn punt met het lijstje. :P

En ontopic. Ik heb niet echt een ideale foolproof manier om versierd te worden, maar het werkt gewoon het beste als ik interesse in iemand hebt. Het leukste vind ik het als alles vrij spontaan en ongeforceerd verloopt. Daarom zie ik ook niets in die pua maniertjes.
pi_95627594
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezen :') Misschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo :@
Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoeken :)
  zondag 17 april 2011 @ 17:07:24 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95627600
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Doe maar. Ik ben benieuwd.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 17:08:11 #33
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627636
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Anders post je hem ff opnieuw, hoef ik niet te zoeken :)
Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst. :')
pi_95627658
Dat is inderdaad best handig om te weten hoe het niet moet :Y
pi_95627703
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.

Daar zijn ze niet van gediend en het is gewoon idioot gedrag.

Dit is trouwens mijn laatste reactie op je, tenzij je het echt weer te bont maakt met je wangedrag.
Daar heb je gelijk in ,maar met grote zekerheid kan ik zeggen dat ik haar 1 maal een DM had gestuurd over hele andere zaken.
Het klopt dat ik inderdaad in totaal 2 vrouwelijke personen had gePM'd met die vraag (dat was ook achterlijk)
pi_95627706
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Heb het niet gepost, wilde de discussie niet verstoren met een gigantische lap tekst. :')
Dat had op dit moment juist even van harte welkom geweest omdat de discussie niet on topic was en dit weer wel
  zondag 17 april 2011 @ 17:09:46 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95627724
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Plemp er maar in hoor.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 17:10:40 #38
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627777
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
En ontopic. Ik heb niet echt een ideale foolproof manier om versierd te worden, maar het werkt gewoon het beste als ik interesse in iemand hebt. Het leukste vind ik het als alles vrij spontaan en ongeforceerd verloopt. Daarom zie ik ook niets in die pua maniertjes.
Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werkt :D
Voor de mannen een beetje een vervelend feitje want ze zullen dan dus nooit weten of het effect had. _O-
  zondag 17 april 2011 @ 17:11:52 #39
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627827
Okay, daar gaat 'ie dan. Confessions of a woman.

Alright. Neem gisteravond. Ik zit niet heel lekker in mijn vel en altijd binnenshuis, dus besloot maar weer eens in het café te gaan kijken (er zijn in ons dorp maar 2 café's btw) voor het broodnodige sociaal contact.

Ik loop binnen en er zit een man of 40 op groot scherm voetbal te kijken. Geen muziek, geen vrouwen, alleen voetbal en mannen. Dus ik drink snel mijn biertje leeg en maak me uit de voeten.
Ik loop naar het andere café waar ik eigenlijk nooit kom omdat het niet echt mijn mensen zijn. Maar allez, je moet wat. Kom aanlopen en zie het al van grote afstand: twee mensen die compleet laveloos tegen de buitenmuur hangen en staan over te geven. Gatverdamme! De moed zakt me daar al in de schoenen.

Toch maar naar binnen. Nu heeft die kroeg twee gedeeltes en in het achterste deel staat een pooltafel dus ik besloot daar meteen heen te lopen. Besloten feestje aan de gang. }:| Shit. Dus toch maar weer terug naar voren, en ik zie een gast waar ik een paar jaar terug (als onderdeel van een toenmalig vriendenclubje) mee op vakantie geweest ben, dus besluit bij hem te gaan zitten. Die is ook zo laveloos als het maar zijn kan natuurlijk :') Dus die begint meteen met "Ooooooh meisje wat ben ik blij dat ik jou zie (er was ook daar maar 1 vrouw binnen overigens), en je bent zo mooi, en weet je dat wel, iedereen wil je" en bladibla. Ja fijn! Daar heb ik op zitten wachten. Ik zucht even diep, pluk zijn hand van m'n kont en wijs hem de les. "Huu, je bent ook altijd zo heilig hè", is zijn reactie.

Ik buig het gesprek om naar wat hij ook graag doet, roddelen over mensen die ik toch niet ken. Dus hij vertellen en ik drink intussen rustig mijn biertje op. De wedstrijd is intussen afgelopen dus ik besluit toch maar weer te gaan kijken in mijn geprefereerde kroeg. Ik zeg mijn barbuurman fatsoenlijk gedag - geef hem een hand en drie kussen - en het enige dat hij nog uit kan brengen is: "Heleen. Ik HOU van je. Als je dat maar weet." Proestend van het lachen laat ik hem bedremmeld achter.

Op weg naar het andere café roepen een stel gasten me na. "Hey! Heeeeeey! HEEEY!!! LEKKER DING! HEEEEY!" "...Arrogante slet."

Volledig ongemotiveerd om nog moeite te doen om normáál contact te leggen sleep ik mezelf toch de andere kroeg binnen. Daar is het nu een heel stuk gezelliger, gelukkig. Het tietengehalte ligt een stuk hoger, thank god en er is muziek en gezelligheid. Met een zucht van verlichting plant ik mezelf op een barkruk en bestel een biertje.

Ik doe lachend het verhaal over de andere kroeg tegen de barvrouw, terwijl een kerel me ontzettend aan staat te gapen naast me. Lichtelijk geïrriteerd vraag ik hem wat er is. "Oh, ja, nee, sorry. Ik zat naar je te kijken omdat je zo mooi bent." "..." Ik begin een ontzettend benauwend gevoel te krijgen. Wát moet ik in vredesnaam doen om gewoon even onopvallend een biertje te drinken? Zonder dat er iemand zich kapot staat te staren op wat ik aan het doen ben? Ligt het aan mijn kleding? Ik draag een lange, zwarte broek, grijze laarsjes met gemiddeld hoog hakje, een licht shirt met weinig decolleté en een zwarte bolero. 90% van mijn lijf is bedekt en het zit allemaal niet ontzettend strak. Ik draag qua make-up alleen een beetje mascara en wat oogschaduw. Moet ik een juten zak aantrekken soms?

De kerel blijft maar doorgaan over het hoe en waarom hij naar me staat te kijken. Ik denk bij mezelf: "Goed, ik kan twee dingen doen. Ik kan weggaan en balen dat ik geen gezellige avond heb gehad, of ik kan er gewoon op ingaan en er toch wat van proberen te maken." Voorzichtig kies ik voor het tweede. Ik moet tenslotte straks weer een hele week werken en de avonden door zien te brengen zonder al teveel irritatie (ik woon samen met mijn ex, don't ask).

Ik leg hem uit dat zijn commentaar me heel erg oncomfortabel maakt en spreek de wens uit dat hij het niet moet blijven zeggen als hij een gesprek wil. Na wat tegensputteren toont hij begrip en volgt eigenlijk een ontzettend leuk en interessant gesprek.

Tegen sluitingstijd besluit ik weg te gaan voor hij dat ook doet en we heel ongemakkelijk samen buiten belanden, dus ik reken af en pak mijn jas. Hij raakt een beetje in paniek en valt weer terug op het "ik vind je zo mooi, en je bent zo geweldig" et cetera. Teleurgesteld vertel ik hem nogmaals dat ik écht niet geïnteresseerd ben op die manier. Vervolgens begint hij een verhaal af te steken over respect, en dat we vooral vrienden moeten worden en moeten blijven afspreken. "Zullen we morgen afspreken? Hier op het terras? Asjeblieft?" Ik hoor mezelf het voorstel afslaan en voel me ineens de ontzettende bitch. Misschien hadden die gasten op straat wel gelijk. Ben ik arrogant dat ik afsla? Moet ik niet gewoon blij zijn met de aandacht?

Nee, ik doe het niet. Ondanks dat het ondanks de overdreven complimenten een ontzettend leuk gesprek was. Wat hád ik graag afgesproken met hem, als hij niet zo overduidelijk romantisch in me geïnteresseerd was. Ik heb zo ontzettend behoefte aan een gewone vriend, want die heb ik niet. En we lagen compleet op één lijn wat betreft levensfase, ervaringen, en dergelijke. Dat was hartstikke leuk en gezellig geweest! Maar hij wilde overduidelijk iets heel anders, en ik niet. Dus dat gaat hem, zoals gewoonlijk, niet worden...
pi_95627869
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Voor mij zou het perfect zijn als ik niet eens doorheb dat ik word versierd, maar er achteraf wel een heel leuk en fijn gevoel bij heb. Da's de enige manier waarop het werkt :D
Voor de mannen een beetje een vervelend feitje want ze zullen dan dus nooit weten of het effect had. _O-
Haha dat wordt lastig inderdaad. :P

Achja, ik spreek nu een beetje algemeen maar denk dat veel vrouwen het ook wel prettig vinden om zich niet een nummertje te voelen. En bij ingestudeerde praatjes heb ik snel het idee dat ik de 20e op rij ben die ze aan moet horen. Als het flirten oprecht en ongeforceerd is, met interesse in mij als persoon, dan werkt het allemaal al veeeel beter.
pi_95627913
Bij mij en Martin , zijn we nogal sexistisch naar elkaar qua toenaderingen, een vriend van hem had hem er op aangesproken, niet beseffend dat bij ons gewoon de manier van versieren is. Hij doet dat ook bij mij omdat hij mij beter kent en we beiden een beetje groffe sexistische humor hebben. Denk ook wel dat mensen die ons samen kennen nogal een beetje raar opkijken door onze gesprekken.
pi_95627982
Ik deel wel even een verhaal van een hork die ik ken. Deze jongen is licht autistisch (denken mijn vrienden/collega's en ik) in elk geval niet behept met enige sociale skills. Hij is ook niet al te intelligent en niet bijster aantrekkelijk. Er is dus niets wat voor hem spreekt.

Echter kan hij niet inschatten dat de vrouwen die hij nastreeft verder buiten zijn markt liggen. Ik werk samen met hem bij een poppodium en hij heeft al op 4 verschillende dames achter de bar een crush gehad. Er werken daar ook zeer aantrekkelijke dames, maar hij snapt niet dat ze niet geïnteresseerd zijn in hem. Als deze vrouwen dan vriendjes krijgen dan valt hij die vriendjes lastig en maakt hij ze verwijten. Dit duurt dan weer even en dan zoekt hij een nieuw 'slachtoffer'.

Punt is dat hij niet begrijpt waar zijn mogelijkheden liggen. Je kan best niet heel aantrekkelijk zijn, maar je moet sociaal toch wel iets in je mars hebben om een kans te maken bij vrouwen. Hij stoot zich steeds weer op dezelfde manier aan dezelfde steen.
pi_95628134
Mera het lijkt wel een verhaal uit een boek hoe jij het allemaal beschrijft. Denk trouwens dat heel veel vrouwen zulke dingen dagelijks meemaken (als ik naar mijn zusje kijk dan), die komt iedere dag wel met een gek verhaal thuis. En ik merk ook dat als ik met haar loop, er altijd wel gekeken wordt. Dat zijn gewoon sneue kerels, vind ik persoonlijk (en al helemaal met drank op). Niet erg dus dat je ze afwijst enzovoort.
pi_95628213
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Haha dat wordt lastig inderdaad. :P

Achja, ik spreek nu een beetje algemeen maar denk dat veel vrouwen het ook wel prettig vinden om zich niet een nummertje te voelen. En bij ingestudeerde praatjes heb ik snel het idee dat ik de 20e op rij ben die ze aan moet horen. Als het flirten oprecht en ongeforceerd is, met interesse in mij als persoon, dan werkt het allemaal al veeeel beter.
Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.

Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
pi_95628219
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij en Martin , zijn we nogal sexistisch naar elkaar qua toenaderingen, een vriend van hem had hem er op aangesproken, niet beseffend dat bij ons gewoon de manier van versieren is. Hij doet dat ook bij mij omdat hij mij beter kent en we beiden een beetje groffe sexistische humor hebben. Denk ook wel dat mensen die ons samen kennen nogal een beetje raar opkijken door onze gesprekken.
Haha, noem eens een voorbeeld of zo. Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Je bedoelt gewoon altijd seksistische grapjes of?
  zondag 17 april 2011 @ 17:22:05 #46
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628319
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik deel wel even een verhaal van een hork die ik ken. Deze jongen is licht autistisch (denken mijn vrienden/collega's en ik) in elk geval niet behept met enige sociale skills. Hij is ook niet al te intelligent en niet bijster aantrekkelijk. Er is dus niets wat voor hem spreekt.

Echter kan hij niet inschatten dat de vrouwen die hij nastreeft verder buiten zijn markt liggen. Ik werk samen met hem bij een poppodium en hij heeft al op 4 verschillende dames achter de bar een crush gehad. Er werken daar ook zeer aantrekkelijke dames, maar hij snapt niet dat ze niet geïnteresseerd zijn in hem. Als deze vrouwen dan vriendjes krijgen dan valt hij die vriendjes lastig en maakt hij ze verwijten. Dit duurt dan weer even en dan zoekt hij een nieuw 'slachtoffer'.

Punt is dat hij niet begrijpt waar zijn mogelijkheden liggen. Je kan best niet heel aantrekkelijk zijn, maar je moet sociaal toch wel iets in je mars hebben om een kans te maken bij vrouwen. Hij stoot zich steeds weer op dezelfde manier aan dezelfde steen.
Lastig geval is dat zeg. Ik bedoel, die heeft ook behoeftes natuurlijk. Maar iemand die echt autistisch is zal dat probleemgedrag amper kunnen verhelpen. Dat vind ik dan minder een hork dan een gast die er gewoon van uit gaat dat je zijn avances leuk gaat vinden.
  zondag 17 april 2011 @ 17:22:10 #47
151882 Modest71
Nulla tenaci invia est via
pi_95628322
Sorry Versieren op latere leeftijd #44 gesloten door nieuw topic aanmaak?
  zondag 17 april 2011 @ 17:23:46 #48
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628388
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Mera het lijkt wel een verhaal uit een boek hoe jij het allemaal beschrijft. Denk trouwens dat heel veel vrouwen zulke dingen dagelijks meemaken (als ik naar mijn zusje kijk dan), die komt iedere dag wel met een gek verhaal thuis. En ik merk ook dat als ik met haar loop, er altijd wel gekeken wordt. Dat zijn gewoon sneue kerels, vind ik persoonlijk (en al helemaal met drank op). Niet erg dus dat je ze afwijst enzovoort.
Thanks, dat wilde ik eigenlijk even horen. Het is soms zo vermoeiend, en je gaat echt wel slecht over jezelf denken op een gegeven moment, als je altijd maar afwijst.

Alweer een goede reden waarom de kroeg zo'n slechte plek is om te versieren. :P

-edit- Pics van je zusje :P :')
  zondag 17 april 2011 @ 17:24:30 #49
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95628421
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef Modest71 het volgende:
Sorry Versieren op latere leeftijd #44 gesloten door nieuw topic aanmaak?
Bij 301 posts sluit een topic vanzelf, meer kunnen er niet in. ;)
pi_95628442
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat ik meestal doe is op een vrouw afstappen en gewoon aangeven dat ze mijn interesse heeft gewekt en of ik even aan kan schuiven o.i.d. Dan zie ik wel waarover ik een gesprek aan ga knopen, probeer dat aan de hand van haar reactie en haar houding een beetje in te schatten. Als ze ook de inhoud blijkt te hebben die ik zoek dan ben ik heel direct en eerlijk en geef ik aan dat ik wel meer dan geïnteresseerd ben. Dit werkt best goed. Het gaat er vooral om dat je weet wanneer je geen kans maakt en dan houd je er altijd een leuk contact aan over. Maak je wel een kans, dan heb ik in elk geval heel snel duidelijkheid geschept. Ik merk dat die directe aanpak wel wordt gewaardeerd.

Bottomline: voorbereiden is zo triest. Ik kijk wel waar het schip strandt. Als iemand niet mee kan praten met een gesprek dat ik aanknoop dan past ze sowieso niet bij mij.
Lijkt mij een prima aanpak inderdaad.
Ook dat je niet zo zwaar tilt aan een mislukte poging is erg goed, daar heb je anders toch alleen jezelf mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')