abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95625733

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

Dit is geen Slow Chat, trollen wordt ook niet gewaardeerd, dan kan het zomaar zijn dat je een paar nieuwe notes hebt of ineens niet meer kunt posten.

Slowchatten kan hier:
[R&P SC] Hello I'm a mac!
en hier:
[Singles] WILDE PARTY!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 17-04-2011 18:59:46 ]
Ron Paul 2012
pi_95625792
Ik heb dus Keep_Walking ontmoet.

Dit was de vierde keer dat ik iemand ontmoette via internet en de eerste keer via Fok. En hoewel dit de overige 3 keer dames betrof zag ik tegen deze ontmoeting het meest op omdat ik me uiteraard schaam voor wat ik hier af en toe typ en dat er vooral extra op mijn uiterlijk zou worden gelet in het begin en dat ik bang ben voor de mening van anderen. Bovendien voel ik me nooit zo op mijn gemak bij de Alpha heren en dat hij hier vooral overkomt als een soort baas.

Het is me erg meegevallen eerlijk gezegd.
De benadering was erg lastig voor mij en ik kon ook even niet meer zo rationeel nadenken op het moment dat ik hem ontmoette, meteen kreeg ik mijn BDD negatieve gedachtes en kon ik in het begin enkel alleen over mezelf vertellen. Ik durfde hem niet echt aan te kijken in het begin vanwege mijn forum verleden maar vooral omdat ik dacht dat ik er misvormd uitzag.
Hij vond me er normaal uitzien en ik heb gelet op zijn lichaamstaal toen hij dat zei en wat mij betreft spreekt hij de waarheid. Later raakte ik ook geïnteresseerd in hem en werd het een relaxt gelijkwaardig gesprek.

K_W kwam over als heel zelfverzekerde, begripvolle, betrouwbare gast over met een uiterst vriendelijke en toegankelijke uitstraling. Gewoon een hele relaxte gast makkelijk in de omgang en waarmee je goede diepgaande gesprekken mee kan voeren en ik voelde me al snel vertrouwd bij hem. Hij heeft me zeker weten andere inzichten gegeven over mijn situatie en daar ben ik erg blij mee (alhoewel ik het beschamend vind dat ik dit moet horen van mensen die zoveel jonger zijn dan ik)
Hij is erg geïnteresseerd in psychologie en heeft er een soort hobby van gemaakt om mensen andere inzichten te geven en te helpen ze de juiste richting in te sturen.

Ik wil niet alles neerzetten wat er is besproken allemaal, maar ik voel me zeker weten beter en ik heb nog dingen om over na te denken wat hij heeft gezegd en ik ga dus in het vervolg minder over mijn uiterlijk typen maar het lijkt erop dat de dames mij helemaal niet negeren vanwege mijn uiterlijk.

En ik hoop hem vaker te spreken in de toekomst dit in combinatie met professionele hulp lijkt mij een goed plan voor een stijgende lijn.

Dit was het wel zo'n beetje, ik had geen zin om een super lang verhaal neer te zetten hierover.
Het was een uiterst positieve ervaring en ben blij dat ik het heb doorgezet.

@Iwannabehigh, nu ik me zo kwetsbaar opstel hoop ik niet dat je steken onder water gaat geven in de nabije toekomst op het forum of via DM wanneer het jou het beste uitkomt. En ga a.u.b niet schijnheilig lopen doen dat je niet weet waar ik het over heb.

@Strawberry, ik ben blij dat ik heb doorgezet inderdaad.

En dan nog de laatste aankondiging en vooral misschien belangrijk voor Schenkstroop is dat ik recentelijk weer sex heb gehad met de dame die ik via internet had ontmoet en die mij lelijk vond in haar ogen.
Echter spreek ik de laatste tijd behoorlijk wat met haar af en ze ziet mij als de sterkste persoon die ze ooit heeft gekend en ze vind me toch ook lief en daarom was ze in staat om intiem te zijn met mij.(dat is mijn conclusie)
Dus zelfs als je je uiterlijk tegen hebt lijk je alsnog kans te maken bij bepaalde dames, en ik praat hier niet over een gemiddeld uitziende maar een knappe meid (waar jij Schenk naar op zoek bent) Een relatie zal het nooit worden omdat ze fysieke aantrekkingskracht mist. Ze heeft er zelfs geen spijt van dat ze het heeft gedaan (een dag later) waar ik zo bang voor was omdat die meid uit het oosten wel spijt had ervan (zij vond me wel aantrekkelijk genoeg) maar ze schaamde zich ervoor dat ze zomaar met iemand naar bed ging die ze voor het eerst ontmoette en normaal gesproken nooit doet.

@alle haters, ik heb mijn account weer terug inderdaad en dat weerhoud me er zeker niet van om te typen wat ik zelf wil ookal kan het irritered of aandachttrekkend overkomen, expres zal ik het nooit doen in elk geval.
pi_95626036
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En wat doen ze daar?

Ik vermoed dat ze je aanzetten om constructieve stappen te ondernemen. Ze bieden een luisterend oor, geven feedback en houden je bij de les. Door deze steun lukt het beter consequent door te zetten, waar je zelf afhaakt en weer in je oude patroon vervalt. Er is mogelijk nog medicatie om je gevoelens wat te dempen.
Ik hoop trouwens niet dat je blijft proberen om echte hulpverlening in diskrediet te brengen zoals het lijkt, alsof het online gelijkwaardig is. Daar zijn sommige mensen echt niet bij gebaat.

Nogal raar vind ik dat.
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 16:33:46 #4
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626110
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je de link wil leggen tussen online hulpverlening van ongeschoolden versus echte hulpverlening waar je echt menselijk contact legt met diegenen die dit gestudeerd hebben, om zo maar aan te tonen dat Richard en co best hier mogen blijven en dat alles na verloop van tijd dan maar goed komt.

Het echte menselijk contact alleen al heeft een zo groot effect op redeneringsvermogen en motivatie dat zoiets al gelijk reden genoeg is om de telefoon te pakken.
Nee. Maar alles kan helpen. Hulpverleners kunnen je rl situatie ook niet direct beinvloeden. Daarom moet je het zelf gaan doen. Hier heb je al meer mogelijkheden om echt iets te ondernemen met elkaar. In de groepstherapie die Formerjellybean beschreef, is dat ook een ingebouwd. Juist de groep biedt meer mogelijkheden.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 16:35:41 #5
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626205
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens niet dat je blijft proberen om echte hulpverlening in diskrediet te brengen zoals het lijkt, alsof het online gelijkwaardig is. Daar zijn sommige mensen echt niet bij gebaat.

Nogal raar vind ik dat.
IK heb nooit therapie gehad dus ik zou niet durven.
The view from nowhere.
pi_95626267
Het is enkel dat ik denk dat enige voorzichtigheid daarbij wel geboden is. Zodat mensen niet gaan denken ''jah wat heb ik daar nu aan, het lukt hier prima wel.''

Ze kunnen natuurlijk niet elke dag K_W blijven ontmoeten.
Ron Paul 2012
pi_95626295
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee. Maar alles kan helpen. Hulpverleners kunnen je rl situatie ook niet direct beinvloeden. Daarom moet je het zelf gaan doen. Hier heb je al meer mogelijkheden om echt iets te ondernemen met elkaar. In de groepstherapie die Formerjellybean beschreef, is dat ook een ingebouwd. Juist de groep biedt meer mogelijkheden.
Hulpverleners kunnen wel degelijk je rl situatie beinvloeden hoor. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die het beter kunnen dan hier. Die hebben voor bepaalde problematiek geleerd en die hebben geleerd om ook met de ziektebeelden om te gaan waardoor ze beter advies kunnen geven.
Dat is het advies wat hier ontbreekt omdat wij er niet voor geleerd hebben en juist soms doordat we er niet voor geschoold zijn soms hele verkeerde adviezen kunnen geven die totaal verkeerd af kunnen lopen.
  zondag 17 april 2011 @ 16:40:50 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626418
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb dus Keep_Walking ontmoet.

knip
Goed nieuws richard. Een hele positieve post om mee te beginnen.
The view from nowhere.
pi_95626495
Echt onbegrijpelijk dat bepaalde mensen altijd overal mee wegkomen. Ik had eens een zelfmoordpoging moeten plaatsen hier; ik werd geband en mocht nooit weer terug komen. Sowieso. ;( Halcon heeft gelijk, als je zielig doet/slachtofferig doet is het ineens allemaal minder erg.

Verder manipuleer je weer; jij begon met rare DM's sturen naar mij. Mods kunnen dat controleren als ze willen en nu lok je me wéér uit. Maar ik neem me nu voor om gewoon niet meer op je posts te reageren. :{

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hulpverleners kunnen wel degelijk je rl situatie beinvloeden hoor. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die het beter kunnen dan hier. Die hebben voor bepaalde problematiek geleerd en die hebben geleerd om ook met de ziektebeelden om te gaan waardoor ze beter advies kunnen geven.
Dat is het advies wat hier ontbreekt omdat wij er niet voor geleerd hebben en juist soms doordat we er niet voor geschoold zijn soms hele verkeerde adviezen kunnen geven die totaal verkeerd af kunnen lopen.
Inderdaad, is ook zo. Heb ik zelf ook gemerkt. Zijn er serieus mensen die dat ontkennen? :P
pi_95626515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.
Daar geef ik je gelijk in.

quote:
Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.
Ik kreeg een ban toen ik in mijn FoBo had neergezet dat ik het niet meer zag zitten, dus niet via PM. Verder snap ik niet waarom je al 5 topics herhaald dat ik jou een PM heb gestuurd. Ik weet vrij zeker dat ik jou nog nooit een PM heb gestuurd dus waarom liegen? Ik had je ooit een DM gestuurd met lichte kritiek over iets en dat is je blijkbaar verkeerd gevallen.

quote:
Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
het boek is weer open.
pi_95626579
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat bepaalde mensen altijd overal mee wegkomen. Ik had eens een zelfmoordpoging moeten plaatsen hier; ik werd geband en mocht nooit weer terug komen. Sowieso. ;( Halcon heeft gelijk, als je zielig doet/slachtofferig doet is het ineens allemaal minder erg.

Verder manipuleer je weer; jij begon met DM's sturen naar mij. Mods kunnen dat controleren als ze willen en nu lok je me wéér uit. Maar ik neem me nu voor om gewoon niet meer op je posts te reageren. :{

[..]

Inderdaad, is ook zo. Heb ik zelf ook gemerkt. Zijn er serieus mensen die dat ontkennen? :P
Grappenmaker, laat de mods dat maar controleren inderdaad, was jij niet degene die begon " ik ga Strawberry ontmoeten binnenkort"?
pi_95626643
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Grappenmaker, laat de mods dat maar controleren inderdaad, was jij niet degene die begon " ik ga Strawberry ontmoeten binnenkort"?
_O-
En was jij niet degene die begon met: ga je nog op vakantie (ofzo)?

Eng ben jij gewoon. Laat me met rust.
pi_95626688
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

_O-
En was jij niet degene die begon met: ga je nog op vakantie (ofzo)?

Eng ben jij gewoon. Laat me met rust.
Tja ik beantwoord alleen jouw vragen hoor.
pi_95626802
Enfin genoeg over Richard verder over Daten . Wat betreft hem verder ik zet hem op ignore en dat blijft zo . Dus verder dikke doei.

Iemand nog over versieren verder want eerlijk gezegd wil ik het daar liever over hebben
  zondag 17 april 2011 @ 16:50:15 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95626826
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ze kunnen je irl situatie beinvloeden als een effect van de therapie, maar dat noem ik indirect. Natuurlijk kunnen ze dat beter dan hier. Ik wil er geen kritiek op uitoefenen omdat het het beste is wat nu voorhanden is. Maar ook de psychologie is nog altijd in beweging en als je het gaat studeren krijg je waarschijnlijk het gevoel dat nog veel onduidelijk is.
The view from nowhere.
pi_95626887
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef iwannabehigh het volgende:
KW sowieso wel.

Ja, zoek maar op als daar serieus zin in hebt/de tijd voor hebt. Het is één keer echt naar voren gekomen en nu weer.

Verder geef ik je helemaal gelijk. Maar je bedoelt dat ik steeds hetzelfde reageerde bij mijn eigen topics? Of de reacties in dit topic? Ik probeer op de users (die mij echt serieus lijken te zijn) normaal te reageren. Wil ik je toch zeggen dat ik echt professionele hulp gezocht heb en eraan heb gewerkt, in tegen stelling tot de meeste users hier die maar door blijven gaan.
Ik zal je zo pm-en met een lijstje met quotes.

En ik had het over je reacties in dit topic, viel me op dat je het vaak over hetzelfde hebt ja. Zo kon je nogal doordrammen in je vragen naar strawberry, en regelmatig stel je voor dat zij moet daten met richard. En dan het gebeuren over dat je je genaaid voelt.

Wel erg goed dat je professionele hulp hebt gezocht! Daarmee ben je inderdaad een enorme stap verder dan de meeste users hier, ik hoop dat je er ook wat aan hebt.

En formerjellybean, ik moet inderdaad toegeven dat iwannebehigh wel bijgedraaid is. Alleen reageerde ik nu pas dat ik vind dat hij toch wel hypocriet overkomt over bepaalde reacties. Gelukkig valt het nu wel mee inderdaad. :)
pi_95626897
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Enfin genoeg over Richard verder over Daten . Wat betreft hem verder ik zet hem op ignore en dat blijft zo . Dus verder dikke doei.

Iemand nog over versieren verder want eerlijk gezegd wil ik het daar liever over hebben
Prima ik zal er niet wakker van liggen, maar blijkbaar wil je niet ingaan waarom je hebt gelogen over die PMs.
pi_95627022
omdat ik wel degelijk pm 's heb gekregen van jou en dat jij degene bent die liegt.

En verder on topic over versieren dus .
pi_95627072
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
omdat ik wel degelijk pm 's heb gekregen van jou en dat jij degene bent die liegt.

En verder on topic over versieren dus .
Kom maar met bewijs dan van je inbox want ik ben overtuigd dat ik dit nooit heb gedaan.
pi_95627165
wil je een keer over ophouden dit topic gaat over versieren en niet over jou. Ik hoef niets te bewijzen aan jou.
En ten tweede mods kunnen behoorlijk wat achterhalen en die zien heus wel wie liegt en wie niet verder zou ik hier maar over op houden als ik jou was want voor je het weet heb je zo weer een ban aan je reet.
  zondag 17 april 2011 @ 17:00:40 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627317
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Modest71 het volgende:

[..]

Ook daar sta ik open voor te weten :)
Kan me wel een paar voorstellingen / situaties van maken, maar ... jouw kant :P
Ik wacht wel even tot het kan qua onderwerp van gesprek enzo. oO<

@Richard, je kent me niet, maar wil toch even chapeau zeggen op jullie ontmoeting. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95627335
Ah. Lijstje met de quotes gelezen. Ik begrijp je punt nog steeds niet eerlijk gezegd. Ik bedoel, zo kan je de dingen die mensen bij mij hebben gedaan ook wel quoten. Is het tenminste nog realistisch. Ik vind het eerder hypocriet dat jij mij op die dingen aanspreekt aangezien andere users toch echt zijn begonnen met zulke dingen. Actie reactie :) Doordrammen deed ik ook niet, vind ik. Maar ieder zo z'n eigen mening en kijk op dingen.
pi_95627371
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
wil je een keer over ophouden dit topic gaat over versieren en niet over jou. Ik hoef niets te bewijzen aan jou.
En ten tweede mods kunnen behoorlijk wat achterhalen en die zien heus wel wie liegt en wie niet verder zou ik hier maar over op houden als ik jou was want voor je het weet heb je zo weer een ban aan je reet.
Neehoor, want hij kan toch alles maken.
pi_95627373
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wilde dit gewoon even rechtzetten. Ik heb net mijn outbox gecontroleerd en ik heb je zeer zeker nooit PM's gestuurd, dus laat de Mods maar controleren wie hier liegt inderdaad.
pi_95627377
Wat is voor jullie de ideale manier om versierd te worden??
pi_95627407
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:

In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.
pi_95627481
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is voor jullie de ideale manier om versierd te worden??
Ik het liefst zoals ik het zelf ook doe, recht voor z'n raap zonder er doekjes om te winden. Maar dat is meer omdat ik het anders waarschijnlijk niet zo goed door heb :@
pi_95627528
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik wilde dit gewoon even rechtzetten. Ik heb net mijn outbox gecontroleerd en ik heb je zeer zeker nooit PM's gestuurd, dus laat de Mods maar controleren wie hier liegt inderdaad.
Ze heeft het waarschijnlijk over een DM. Ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat je vrouwelijke personen, zonder dat je ze eigenlijk kent, de vraag via DM stelt of je echt zo lelijk bent.

Daar zijn ze niet van gediend en het is gewoon idioot gedrag.

Dit is trouwens mijn laatste reactie op je, tenzij je het echt weer te bont maakt met je wangedrag.
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 17:06:18 #29
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95627556
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In het vorige topic ging het even over het niet leuk vinden om op dat moment versierd te worden. Het is natuurlijk wel zo dat je goed moet zijn als man of als vrouw om sociale situaties in te schatten. Je kan heel vaak aan mensen zien of ze zitten te wachten op aandacht van de andere sekse. Toch zijn er horken die dat echt niet doorhebben en die worden dan wel op hun nummer gezet. Dat komt hun toch al matige zelfvertrouwen niet ten goede.
Ik had een heel verhaal getypt over gisteravond over zo'n hork. Weet niet of iemand het nog wil lezen :') Misschien is het grappig en handig om te weten voor sommigen hoe het niet moet enzo :@
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95627557
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah. Lijstje met de quotes gelezen. Ik begrijp je punt nog steeds niet eerlijk gezegd. Ik bedoel, zo kan je de dingen die mensen bij mij hebben gedaan ook wel quoten. Is het tenminste nog realistisch. Ik vind het eerder hypocriet dat jij mij op die dingen aanspreekt aangezien andere users toch echt zijn begonnen met zulke dingen. Actie reactie :) Doordrammen deed ik ook niet, vind ik. Maar ieder zo z'n eigen mening en kijk op dingen.
Nouja, jij ontkende dat je het er ooit over had. En ik herinnerde me dit anders, dus vandaar dat ik dat zei. Ik heb juist expres die dingen niet gequote, zoals ik ook zei in de pm. Die quotes zijn puur om mijn bewering dat je het er vaker over hebt te ondersteunen, en ik gaf ook toe dat ik het me qua hoeveelheid toch anders herinnerde dan het echt is.
En ik heb niet deelgenomen aan de hele stalkerdiscussies destijds, dus ik weet niet hoe ik nu hypocriet bezig ben? Jou reacties was toevallig net geplaatst toen ik in het topic keek, en daarom reageerde ik omdat het me opviel. Niet persoonlijk bedoelt verder. Dus dat was mijn punt met het lijstje. :P

En ontopic. Ik heb niet echt een ideale foolproof manier om versierd te worden, maar het werkt gewoon het beste als ik interesse in iemand hebt. Het leukste vind ik het als alles vrij spontaan en ongeforceerd verloopt. Daarom zie ik ook niets in die pua maniertjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')