Dat spreekt voor zich. Maar ik ben niet heel erg geïnteresseerd in vrouwen die sociaal niet vaardig zijn. Ik vat dat op als desinteresse.quote:
Volgende keer vragen of ze een handje willen helpen met sjouwenquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.
en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?
Waarop ik antwoorde ja hij gaat fijn hoor, hij lachen en zwaaide nog keer.
Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.quote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jullie mogen dus wel ook met anderen seks hebben en zo denk ik dan?
wel de lusten, niet de lasten dus...quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.
Ik heb wel gezegd dat als ik een ander zou ontmoeten en ik zou daar wat mee krijgen dan is het over maar dat zou ik ook wel eerlijk vertellen.
En hij is ook zo.
Ik ga open met iedereen om en iedereen is welkom. Dat is mijn levenshouding. Het geeft mij een goed gevoel om zo in het leven te staan. Of je een man of een vrouw bent, maakt mij niet uit. Dat biedt voldoende voorwaarden voor een goed leven.quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar hóe doe je dat. Die tip is hier al vaker langsgekomen.
Met jou sluit ik een bondje tegen de "haters".quote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
@alle haters, ik heb mijn account weer terug inderdaad en dat weerhoud me er zeker niet van om te typen wat ik zelf wil ookal kan het irritered of aandachttrekkend overkomen, expres zal ik het nooit doen in elk geval.
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.quote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.
en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?
Waarop ik antwoorde ja hij gaat fijn hoor, hij lachen en zwaaide nog keer.
Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnenquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnen
ik moest lachenquote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?
Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.
Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?
quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat ja
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles.
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen
Wat deelnemer schetst, hoe goed bedoelt ook, is geen beeld waarin veel mannen een vrouw graag zouden zien. Vandaar mijn vraag op welke mannen hij duidt en of hij niet gewoon zichzelf bedoelt.
Willen Jenna en Briana zich even melden in deze cementbak die verdacht veel op een opblaasbaar zwembadje lijkt en waar eigenlijk modder in zit ipv cement?quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo
Maar daarna moet ze gewoon ff een biertje passen en haar bikini aandoen
Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen
Bwehehequote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo
Maar daarna moet ze gewoon ff een biertje passen en haar bikini aandoen
Hoor ik nu penisnijd?quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bwehehe
Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks.
Nee je benijd onze Schwanz. Het man zijn. Penisnijd dus...quote:
Het was maar een voorbeeld. Ik ga er niet verder op in, want dat wordt een ellenlange discussie.quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!
[..]
Bwehehe
Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |