Hele slechte jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat die gast gisteren zei was wel apart trouwens. Ik was er even beduusd van. Hij vroeg namelijk: "Ben je al getrouwd?"
Omgwtfbbq!
Ik bedoel, je hebt die momentjes in het leven dat je je ineens bewust wordt van het feit dat je ouder wordt. Dat kinderen u tegen je gaan zeggen rond je 18e is al erg. Dat volwassenen je ook gaan aanspreken met u rond je 22e is nog erger. En dan nu voor het eerst de vraag: Ben je al getrouwd. Ik kon wel janken.
Dus, heren. Niet doen. Vragen om een vriendin is prima, dan kan ze altijd nog zeggen dat ze getrouwd is hè.
Ik draag 4 gouden ringen, dus kan me de onduidelijkheid wel voorstellen. Maar toch, kom op.quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hele slechte jaIk kijk altijd gewoon naar de ringvinger. Trouwringen zien er altijd bijna hetzelfde uit.
Laatst werd ik 33 geschat trouwens, dat voelde ook als een belediging.Verder maar geen avances meer gemaakt, ze had afgedaan.
25quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik draag 4 gouden ringen, dus kan me de onduidelijkheid wel voorstellen. Maar toch, kom op.
En dan nu de onvermijdelijke vraag; hoe oud ben je dan?
Maar je krijgt waarschijnlijk 9 van de 10 keer wel als antwoord: "Wat denk je?"quote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25![]()
Ik vraag vrouwen trouwens wel altijd om hun leeftijd. Dat gedoe met dat dat niet netjes is. Schatten doe ik alleen als ik heel zeker ben van mijn zaak.
Bluffen. Bewust laag gaan zittenquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar je krijgt waarschijnlijk 9 van de 10 keer wel als antwoord: "Wat denk je?"
En dan?
Niet té laag hoop ik, is ook weer niet goed hèquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef lipper het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen als ze boven de 32 is:
Dan is het net of ik 2 meisjes van 16 heb.
Ik vraag niet gelijk om leeftijden. Probeer meestal wel een leuke 'hook' te vinden om het gesprek aan te knopen. Er zijn wel honderd dingen die je aan mensen kan vragen als je even naar ze hebt zitten kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet té laag hoop ik, is ook weer niet goed hè
Wat je denk ik beter kan doen is vragen over haar werk ofzo.
En dan na haar antwoord heel nonchalant: "Oh, echt? Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag?"
Kans is groot dat ze direct antwoordt en je meteen een nieuw onderwerp hebt aangesneden.
"29. Hoezo?"
"Ja joh! Ik dacht dat je misschien nog studeerde, had je wat jonger geschat."
"Zie ik er zo jong uit dan?"
"Mensen studeren vaak nog op hun 25e tegenwoordig, toch?"
Vraag, wedervraag levert weer leuke discussie op enzo.
Klinkt inderdaad alsof je genoeg ervaring hebt om goede tips te geven.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag niet gelijk om leeftijden. Probeer meestal wel een leuke 'hook' te vinden om het gesprek aan te knopen. Er zijn wel honderd dingen die je aan mensen kan vragen als je even naar ze hebt zitten kijken.
Gewoon altijd open vragen stellen, dan heb je zo een gesprek. Als iemand geïnteresseerd is dan antwoorden ze altijd met een wedervraag.
Niet dat ik dus een uitgesproken expert ben, maar zoals ik al eerder uit heb gelegd heb ik besloten mijn timide gedrag los te laten en sindsdien komt het als vanzelf.
Het klinkt ook alsof jij vaak genoeg aangesproken bent om ook goede tips te gevenquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad alsof je genoeg ervaring hebt om goede tips te geven.![]()
Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet alle vorige delen helder voor ogen heb, jij voelde je toch ook onzeker? Mag ik vragen waarom? Bovenstaand is namelijk wel een makkelijk excuus, maar jij hebt net zo goed mogelijkheden te over. Het is geen loterij, het is eerder een dobbelsteen. Bij een vrouw zal hij gemiddeld vaker zes rollen, maar echt niet altijd. En hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zelf ook heel onzeker zijn?
Als jij niet één van de 'onzekeren' bent, dan bied ik bij dezen mijn excuses aan.
Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee.quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.
Je moet jezelf er niet voor afschermen. Maar je moet je zeker richten op andere zaken. Op stap gaan met als doel om iemand aan te spreken en een date te scoren werkt niet. Op stap gaan met vrienden en eens goed om je heen kijken werkt wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker iha, maar vrouwen zijn voor mij ook stressvol, al zit ik niet zo diep als sommige anderen. Het waarom is al eens aan de orde geweest. Ik wil het liever niet herhalen. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een hele lieve vrouw of ik hang het gewoon aan de wilgen. Ik vind het niet zo erg om ervan af te zien, als je jezelf voldoende afschermt en je richt op andere leuke zaken.
GMTAquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee.
Dat geloof ik ook.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat effectiever is op alle mogelijke manieren. Echt op zoek gaan is imho alleen maar frustrerend als het niet lukt, en je meer richten op jezelf en andere dingen die je leuk vindt brengt maar al te vaak onverwacht leuke ontmoetingen met zich mee.
Ik zou irl precies hetzelfde reageren op enge stalkers, maar goed...dat heb je inmiddels achter je gelaten. In dat topic was ik trouwens gewoon serieus, pas later toen je doorging met het stalken werd ik daar boos om. Ook ging je het ontkennen. Dat vond ik vervelend omdat ik daar zelf ervaringen mee heb, dat weet je ook.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat ervaar ik weer anders. Toen ik mijn ''probleem'' op fok plaatste, kreeg ik echt alleen maar kut reacties. Allemaal bevooroordeeld. Ik heb dus geleerd hier dat ik nóóit meer iets persoonlijks op fok neerzet, sowieso niet. Of ze denken dat je trollt of ze gaan het hele topic verneuken met verwijten, ik ben hard verneukt door mensen hier vind ik.. (ook door mensen die hier ''serieus'' en braaf posten: KW, strawberry) maar geen probleem, eigen schuld. Ik wist trouwens ook niet dat er zulke reacties zouden komen, snapte niks van Fok. Duurde wel een tijdje voordat ik het hier allemaal begreep.
Maar toen ik over dat probleem ging praten met mensen in real life, werd er veel minder bevooroordeeld gereageerd. Er werd gewoon beter/serieuzer gereageerd. Had ik tenminste wel wat aan en dat had ik ook eerder moeten doen.
Je durft je niet kwetsbaar op te stellen omdat mensen daar makkelijk misbruik van kunnen maken.quote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, best een belemmering toch. Weet je wat de oorzaak is? Ik persoonlijk weet niet wat de oorzaak daarvan is, misschien omdat ik mensen niet snel vertrouw..
Ik zie soms mensen die meteen op de eerste dag dat ze je leren kennen, hun hele levensverhaal vertellen. Dan denk ik altijd dat ze uit zijn op aandacht.
Wát?!quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Maakt ook niet uit. Ik heb er wel van geleerd, ook dat de meeste mensen echt sensatiezoekers zijn. Overal iets ergs/negatiefs achter zoeken. Meteen een link leggen naar vreselijke dingen, ook weer mensen hier zoals Former en Straw![]()
![]()
Maar jullie mogen dus wel ook met anderen seks hebben en zo denk ik dan?quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We spreken niet steeds af om alleen te neuken, we zien elkaar ook bij het stappen en gaan gewoon ook leuk met elkaar om. Soms komt die gewoon weleens langs en dan gaat het wel zo maar dat is ook omdat we elkaar ook niet altijd zien. We hebben gewoon een redelijk passionele relatie (ook al is het niet zo bestempeld)
quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wát?!Echt totaal niet. Godverdomme dat bord voor je kop.
Nu al zo vaak uitgelegd waarom ik zo reageerde in je topics. Verdraaiend kutjoch.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
.
Gewoon altijd open vragen stellen, dan heb je zo een gesprek. Als iemand geïnteresseerd is en sociaal vaardig dan antwoorden ze altijd met een wedervraag.
Denk dat laatste.quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef missyB het volgende:
oke nu wil ik weten van de mannen:Wat is er in vredesnaam zo aantrekkelijk aan een vrouw in klusoutfit,theedoek om dr hoofd geknoopt tegen het stof, kapotte nagels, handen onder de verf?
of ben ik gewoon vet uitgelachen vanmiddag???
Wat gebeurde er da?quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef missyB het volgende:
oke nu wil ik weten van de mannen:Wat is er in vredesnaam zo aantrekkelijk aan een vrouw in klusoutfit,theedoek om dr hoofd geknoopt tegen het stof, kapotte nagels, handen onder de verf?
of ben ik gewoon vet uitgelachen vanmiddag???
Dat spreekt voor zich. Maar ik ben niet heel erg geïnteresseerd in vrouwen die sociaal niet vaardig zijn. Ik vat dat op als desinteresse.quote:
Volgende keer vragen of ze een handje willen helpen met sjouwenquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.
en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?
Waarop ik antwoorde ja hij gaat fijn hoor, hij lachen en zwaaide nog keer.
Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.quote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jullie mogen dus wel ook met anderen seks hebben en zo denk ik dan?
wel de lusten, niet de lasten dus...quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou we zijn beiden redelijk trouw aangelegd hoor, en zijn we toch redelijk exclusief geweest op uitzondering van zijn vroegere vriendin maar dat is een hele korte periode geweest.
Ik heb wel gezegd dat als ik een ander zou ontmoeten en ik zou daar wat mee krijgen dan is het over maar dat zou ik ook wel eerlijk vertellen.
En hij is ook zo.
Ik ga open met iedereen om en iedereen is welkom. Dat is mijn levenshouding. Het geeft mij een goed gevoel om zo in het leven te staan. Of je een man of een vrouw bent, maakt mij niet uit. Dat biedt voldoende voorwaarden voor een goed leven.quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar hóe doe je dat. Die tip is hier al vaker langsgekomen.
Met jou sluit ik een bondje tegen de "haters".quote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
@alle haters, ik heb mijn account weer terug inderdaad en dat weerhoud me er zeker niet van om te typen wat ik zelf wil ookal kan het irritered of aandachttrekkend overkomen, expres zal ik het nooit doen in elk geval.
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.quote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef missyB het volgende:
ik liep heen en weer puin te sjouwen naar de container in mn plunje en het was druk in de straat en er kwam eerst een man van denk ik jaar of 45 voorbij, de me vriendelijk gedag zei en me net iets langer aan keek dan gebruikelijk,en zn mondhoeken krulden wat omhoog, ja weet niet t leek een flirtende blik of ik werd uitgelachen.
en bij de 4e lading puin kwam er man van denk eind 20 voorbij fietsen die breeduit zat te lachen en riep ben je lekker bezig meid?
Waarop ik antwoorde ja hij gaat fijn hoor, hij lachen en zwaaide nog keer.
Niet zoveel schokkends dus wat er gebeurde maar als ik gewoon met mn vuilnis loop zo n 4 keer per week gebeurd me dit dus niet.
Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnenquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ha, *attentie*, versiertip! Als ik nu nog ergens in het openbaar kan klussen, ben ik binnen
ik moest lachenquote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je het betaald doet dubbel (ik bedoel het klussen niet het kussen).
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen waarderen het enorm als vrouwen bereid zijn mannen taken uit te voeren. Het was een oprecht compliment.
Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?
Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vooral mannen die zelf ook dit soort klussen uitvoeren. Als een bouwvakker een vrouw zo ziet klussen vind ie het prachtig.
Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mannen...? Je bedoelt alle mannen?
quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zolang ze een hotpants en bikinitopje aanheeft en er een brandslang op haar gericht staat ja
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat je sowieso het woord 'mannen' en het woord 'vrouwen' niet te letterlijk moet nemen, dan gaan het over gemiddelden enzo hè. Want er zijn altijd (veel) uitzonderingen op alles.
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen
Wat deelnemer schetst, hoe goed bedoelt ook, is geen beeld waarin veel mannen een vrouw graag zouden zien. Vandaar mijn vraag op welke mannen hij duidt en of hij niet gewoon zichzelf bedoelt.
Willen Jenna en Briana zich even melden in deze cementbak die verdacht veel op een opblaasbaar zwembadje lijkt en waar eigenlijk modder in zit ipv cement?quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo
Maar daarna moet ze gewoon ff een biertje passen en haar bikini aandoen
Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat het toch safe is om te zeggen dat alle vrouwen van kinderen houden en alle mannen van bier. Je generaliseert dan wel enorm, maar je hebt het gros te pakken zal ik maar zeggen
Bwehehequote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een klussende vrouw is wel schattig hoor, vooral als ze gaat stuntelen met cement ofzo
Maar daarna moet ze gewoon ff een biertje passen en haar bikini aandoen
Hoor ik nu penisnijd?quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bwehehe
Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks.
Nee je benijd onze Schwanz. Het man zijn. Penisnijd dus...quote:
Het was maar een voorbeeld. Ik ga er niet verder op in, want dat wordt een ellenlange discussie.quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan kinderen en hou van bier. Help, ik ben een man!
[..]
Bwehehe
Klinkt idd ideaal, zo eentje die nog te stom is om te snappen dat geld niet aan een boom groeit. Mag jij je dan lekker kapot voor werken terwijl zij het over de balk smijt aan Manolo Blahniks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |