abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2011 @ 17:44:09 #61
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629217
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voortaan alleen date met vrouwen waarin ik niet romantisch in geinteresseerd ben. Doe ik het automatisch goed. ;)

Maar het is toch simpele psychologie. Dat wat je gemakkelijk kunt krijgen en je voortdurend wordt aangeboden, daar haal je je neus voor op. Dat wat je probeert te krijgen maat niet lukt dat wordt heel gewild. Vrouwen staan vaak aan de enen kant van deze streep en mannen staan vaak aan de andere kant. Ik zou net zo graag eens door een vrouw zo worden benaderd, als jij ervan baalt.
People want what they can't have, ja. Helemaal waar.
Maar het risico is voor vrouwen een beetje te groot om dan maar heel welwillend te doen, want mannen zeggen zelden nee. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 17 april 2011 @ 17:45:11 #62
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629257
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

People want what they can't have, ja. Helemaal waar.
Maar het risico is voor vrouwen een beetje te groot om dan maar heel welwillend te doen, want mannen zeggen zelden nee. :D
Precies. Wat ik al zei in mijn 1e reaktie. Je wordt gedwongen terughoudend te zijn.
The view from nowhere.
pi_95629267
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

:Y
En wil je nou echt geen serieuze relatie; samenwonen enzovoort? :P Ik zou dat echt wil willen (denk ik) na zo'n lange tijd.
  zondag 17 april 2011 @ 17:46:07 #64
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629298
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En wil je nou echt geen serieuze relatie; samenwonen enzovoort? :P Ik zou dat echt wil willen (denk ik) na zo'n lange tijd.
Da's funest voor zo'n leuk seksleven hoor :D
pi_95629330
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Precies. Wat ik al zei in mijn 1e reaktie. Je wordt gedwongen terughoudend te zijn.
Niet perse, als ik interesse in iemand heb hoeft hij zich niet (gedwongen) terughoudend op te stellen. Juist niet.
  zondag 17 april 2011 @ 17:47:46 #66
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629360
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja. Maar daardoor wil hij het alleen maar meer. Over frustrerend gesproken. :')
  zondag 17 april 2011 @ 17:47:53 #67
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629369
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niet perse, als ik interesse in iemand heb hoeft hij zich niet (gedwongen) terughoudend op te stellen. Juist niet.
Dat maakt het nog ingewikkelder. Bij vrouw A moet je X doen en bij vrouw B moet je Y doen. Draai je het om hebt je al twee faals.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 17:48:09 #68
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629378
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Okee, maar dat is bij uitzondering.
pi_95629431
Nee , het samenwonen niet omdat ik het ook wel lekker vind mijn eigen gang te gaan en hij heeft dat ook .
Het heeft ook zijn charme we kunnen elkaar een poosje niet zien om elkaar vervolgens weer op te zoeken en we hebben ook wat dingetjes doorstaan waardoor het ook wel gewoon zo goed is. Als hij mij nodig heeft ben ik er voor hem en als ik hem nodig heb is die er voor mij.
pi_95629439
quote:
13s.gif Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Da's funest voor zo'n leuk seksleven hoor :D
Hmm, maar ik persoonlijk hoef ook niet alleen een sekspartner. Dan zou ik me echt raar voelen denk ik, afspreken enkel om te neuken. Jij wel?
pi_95629485
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat maakt het nog ingewikkelder.
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Okee, maar dat is bij uitzondering.
Als ik iemand leuk vind wil ik niet dat hij zich gaat lopen inhouden.
En ook zonder interesse in iemand is jezelf gedwongen terughoudend opstellen juist geforceerd, wat het flirten niet ten goede komt lijkt mij.

Oh en natuurlijk heeft iedereen een andere manier om versierd te worden, dat leek me logisch.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2011 17:51:38 ]
pi_95629488
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , het samenwonen niet omdat ik het ook wel lekker vind mijn eigen gang te gaan en hij heeft dat ook .
Het heeft ook zijn charme we kunnen elkaar een poosje niet zien om elkaar vervolgens weer op te zoeken en we hebben ook wat dingetjes doorstaan waardoor het ook wel gewoon zo goed is. Als hij mij nodig heeft ben ik er voor hem en als ik hem nodig heb is die er voor mij.
Stel het gaat op de 1 of andere manier over/uit met hem. Zou je in de toekomst samen willen wonen met een andere man (waar je ook echt van houdt, verliefd op bent enzovoort)?
pi_95629537
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

[..]

En ook zonder interesse in iemand is jezelf gedwongen terughoudend opstellen juist geforceerd, wat het flirten niet ten goede komt lijkt mij.
Inderdaad. Waarom inhouden als je iemand leuk vindt? Juist niet toch.
pi_95629583
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Precies, je moet natuurlijk niet net na het voorstellen vragen of je er vanavond overheen mag, maar als je iemand leert kennen en diegene oprecht leuk vind is het zo nep om dan ongeïnteresseerd te lopen doen alleen maar omdat 'het moet'.
pi_95629591
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm, maar ik persoonlijk hoef ook niet alleen een sekspartner. Dan zou ik me echt raar voelen denk ik, afspreken enkel om te neuken. Jij wel?
We spreken niet steeds af om alleen te neuken, we zien elkaar ook bij het stappen en gaan gewoon ook leuk met elkaar om. Soms komt die gewoon weleens langs en dan gaat het wel zo maar dat is ook omdat we elkaar ook niet altijd zien. We hebben gewoon een redelijk passionele relatie (ook al is het niet zo bestempeld)
  zondag 17 april 2011 @ 17:54:10 #76
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629643
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben juist de serieuze relaties compleet beu en wil wel eens wat anders, als ik daar weer aan toe ben.
In denk trouwens dat het in deze een klassieke LAT relatie betreft, en niet alleen seks-dates.
Geloof me. Teennagels knippen, vuile onderbroeken, stinksokken en andermans haren in het doucheputje zijn niet goed voor je seksleven, om nog maar over financiën, ziek zijn, dagelijkse stress, zeuren etc etc te zwijgen. :D
Als je al jaren aan het LAT-ten bent is dat een gigantisch verschil en daarom meestal geen goed idee. Je kent immers voornamelijk alleen de lusten van die persoon. En dan krijg je er ineens de lasten ook bij. Da's totaal niet wat je al die jaren gewend was, en ineens een héél stuk minder leuk dan. :Y
  zondag 17 april 2011 @ 17:54:21 #77
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629651
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

[..]

Laten we het nu eens over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
The view from nowhere.
pi_95629707
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Laten we het nu een over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
Nee, ik bood hem een biertje aan en een week of wat later ging ik naar een optreden van zijn bandje kijken. Er werd gewoon over en weer geflirt dus.
  zondag 17 april 2011 @ 17:56:34 #79
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629725
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, als er wederzijdse interesse is, is er ook geen probleem. :D
pi_95629739
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Stel het gaat op de 1 of andere manier over/uit met hem. Zou je in de toekomst samen willen wonen met een andere man (waar je ook echt van houdt, verliefd op bent enzovoort)?
Ik wil eigenlijk niet samenwonen omdat ik dit juist heerlijk vind. Als je samenwoont ga je veel gauwer aan iemand irriteren.
Voor mij is dit veel leuker
pi_95629790
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, als er wederzijdse interesse is, is er ook geen probleem. :D
Dan sowieso niet nee. Maar ook wel in het begin, als iemand mij leuk vind maar dit totaal niet toont of wat dan ook zal ik ook niet snel interesse voor die persoon ontwikkelen. Er moet toch wel een punt zijn waarop een klik kan ontstaan, en als die ander zich steeds geforceerd loopt in te houden weet ik niet of dat wel zo makkelijk gaat.
pi_95629808
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben juist de serieuze relaties compleet beu en wil wel eens wat anders, als ik daar weer aan toe ben.
In denk trouwens dat het in deze een klassieke LAT relatie betreft, en niet alleen seks-dates.
Geloof me. Teennagels knippen, vuile onderbroeken, stinksokken en andermans haren in het doucheputje zijn niet goed voor je seksleven, om nog maar over financiën, ziek zijn, dagelijkse stress, zeuren etc etc te zwijgen. :D
Als je al jaren aan het LAT-ten bent is dat een gigantisch verschil en daarom meestal geen goed idee. Je kent immers voornamelijk alleen de lusten van die persoon. En dan krijg je er ineens de lasten ook bij. Da's totaal niet wat je al die jaren gewend was, en ineens een héél stuk minder leuk dan. :Y
Hahaha jij moet echt een boek gaan schrijven of zo, je hebt een leuke schrijfstijl. Maar ik wil ooit toch echt samen gaan wonen (als ik echt verliefd ben). Ik denk dat het vooral voor een vrouw niet zo moeilijk is om alleen een seksrelatie te beginnen. Kijk maar naar al die vieze mannen in de kroeg, die willen vast niet anders. :P
  zondag 17 april 2011 @ 17:59:07 #83
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629826
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Laten we het nu eens over de man hebben. Want jullie vrouwen vertellen ons nu dat we strategisch gezien op eieren lopen. Als je het verkeerd inschat faal je. Wat doen jullie eigenlijk zelf. Achterover leunen tot er een man doet waar je zelf behoefte aan hebt. Wat een machtspositie.
Machtspositie hebben we zeker. Om de simpele reden dat een man veel meer behoefte heeft aan jagen (en scoren) dan een vrouw, gemiddeld genomen dan.

Als mijn pet ernaar staat ga ik zelf eerst oogcontact zoeken en lachen naar hem. Als er zich dan een situatie voordoet dat hij even alleen staat stap ik op hem af en geef commentaar (positief) op iets dat hij draagt, doet of bestelt. :)
  zondag 17 april 2011 @ 18:00:08 #84
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629863
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk niet samenwonen omdat ik dit juist heerlijk vind. Als je samenwoont ga je veel gauwer aan iemand irriteren.
Voor mij is dit veel leuker
Dit dus ja *O*
God, ik ben best jaloers op je :D
  zondag 17 april 2011 @ 18:01:13 #85
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95629910
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan sowieso niet nee. Maar ook wel in het begin, als iemand mij leuk vind maar dit totaal niet toont of wat dan ook zal ik ook niet snel interesse voor die persoon ontwikkelen. Er moet toch wel een punt zijn waarop een klik kan ontstaan, en als die ander zich steeds geforceerd loopt in te houden weet ik niet of dat wel zo makkelijk gaat.
Uhuh, ook weer waar. :Y
  zondag 17 april 2011 @ 18:01:34 #86
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95629927
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Machtspositie hebben we zeker. Om de simpele reden dat een man veel meer behoefte heeft aan jagen (en scoren) dan een vrouw, gemiddeld genomen dan.

Als mijn pet ernaar staat ga ik zelf eerst oogcontact zoeken en lachen naar hem. Als er zich dan een situatie voordoet dat hij even alleen staat stap ik op hem af en geef commentaar (positief) op iets dat hij draagt, doet of bestelt. :)
Ja, en de ontspannenheid waarmee je dat kunt uitvoeren als je weet dat er mogelijkheden te over zijn. Ik ben jaloers :(
The view from nowhere.
pi_95629974
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, en de ontspannenheid waarmee je dat kunt uitvoeren als je weet dat er mogelijkheden te over zijn. Ik ben jaloers :(
Weet je in ieder geval waar je aan zou kunnen werken, meer ontspannen als je met vrouwen omgaat en niet te zwaar tillen aan een blauwtje. B-)
  zondag 17 april 2011 @ 18:03:43 #88
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95630001
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Weet je in ieder geval waar je aan zou kunnen werken, meer ontspannen als je met vrouwen omgaat en niet te zwaar tillen aan een blauwtje. B-)
Goede tip. Uitvoerbaar.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 18:03:49 #89
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630006
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahaha jij moet echt een boek gaan schrijven of zo, je hebt een leuke schrijfstijl. Maar ik wil ooit toch echt samen gaan wonen (als ik echt verliefd ben). Ik denk dat het vooral voor een vrouw niet zo moeilijk is om alleen een seksrelatie te beginnen. Kijk maar naar al die vieze mannen in de kroeg, die willen vast niet anders. :P
Een seksrelatie is toch wel weer anders dan een LAT relatie, denk ik.
En vieze mannen in de kroeg, altijd -1 ;(
  zondag 17 april 2011 @ 18:05:02 #90
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95630057
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij denkt dat een vrouw nooit faalt ofzo :D
Je wil niet weten hoeveel homo's ertussen zitten, of mannen die gewoon verliefd zijn op een ander en dus geen oog hebben voor jou. ;)

Komt er ineens een viswijf de tent in rennen met een deegroller, heb je dat weer. :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')