Wilde al vragen of je stiekem toch niet lesbisch bent en Jeroen nog iets moet vertellen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef missyB het volgende:
tuinbroeken waren toen in j, voor iemand er over valt
Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage.quote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder jouw tekortkoming is dan een slecht complimentAls je 28 bent is het niet raar dat je nog begin 20 geschat kan worden, als je er ook echt zo uitziet.
Mensen onder baggage vind ik meestal maar saaie lui.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage.
ligt er ook weer aan voor welk doel je iemand zoekt toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het maar een tekortkoming. Het is voor mij het verschil of iemand me als stabiele, zelfstandige vrouw ziet of niet, of wellicht uit is op een jong bloempje met zo min mogelijk bagage.
Ik vind je eruit zien als een barvrouw met een fetish voor koffie, zo tegen de 27 aan.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij wijzigt dat al naar gelang het gesprek met een vrouw vordert. Heeft ze veel inhoud dan is er relatiepotentieel, ben ik alleen maar van haar gecharmeerd dan gaan we voor de seks en daar blijft het dan bij.quote:Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef missyB het volgende:
[..]
ligt er ook weer aan voor welk doel je iemand zoekt toch?
Ik heb ook weleens man gezocht omdat ik gewoon zin had in sex. dus hij moest gewoon mooi zijn en verder zn mond houden
Ik schat je toch zeker 10 jaar ouder.quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik schat je toch zeker 10 jaar ouder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't diss the orc
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Stap je dus maar niet op vrouwen af, of doe je dat dan weer wel? Ik heb het slechts enkele keren geprobeerd, maar omdat ik ook enorm in de stress schoot en er (dus?) vervolgens niks van bakte, stap ik maar nergens op af, zelfs als ze met mij oogcontact maken en er kennelijk al enige interesse van een vrouw is ...quote:Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:
Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel.
Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.quote:Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.
Er is een natuurlijke variatie in vagina's. Voor het beffen vind ik wat grotere schaamlippen wel lekker. Flappen is een prequote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef missyB het volgende:
ach het flapjesidee is bij wat ouderen ws niet van belang neemt mn vraag niet weg.
hoe mannen denken over vaginaas en is er daadwerkelijk zoveel verschil?
Dat zal ook niet veranderen die kritiek.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.
Het fiets nu allemaal vrolijk door elkaar heen en eigenlijk is dat wel grappig. Dit topic heeft veel wendingen, grappige situties en ook hele serieuze kanten.quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal ook niet veranderen die kritiek.
Het is wel leuk inderdaad hierquote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het fiets nu allemaal vrolijk door elkaar heen en eigenlijk is dat wel grappig. Dit topic heeft veel wendingen, grappige situties en ook hele serieuze kanten.
Wordt je inhoudelijk kant onderschat en komt je onvoldoende aan bod door je looks en het versier gedrag van mannen?quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.
beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al vanaf het begin gaat dit topic daar ook over. Maar er stappen voortdurend nieuwe mensen in de discussie die afkomen op de TT en op zoek zijn naar gouden versiertips. Die worden vervolgens kwaad omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan de issues van mensen, in relatie met het aangaan van intieme relaties.
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wordt je inhoudelijk kant wordt onderschat en komt onvoldoende aan bod door je looks en het versier gedrag van mannen?
Het ging mij er om dat je versieren/flirten/daten/the works alleen goed kan als zelf lekker in je veel zit.quote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)
Dit.quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
Niet om lullig te doen hoor maar het heet versieren op latere leeftijd en anders moet het maar worden versieren op latere leeftijd met issues![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit wat beter dan overstelpt worden met allemaal issues van iedereen. Ok je kan het hebben maar versieren is niet iets waar je een heel drama over moet maken. Het is leuk
Vandaar dat dit forum geschik voor je is om mannen te leren kennen. Wat ik uit je posten opmaak is dat je inhoudelijke kant sterk is.quote:
Jou had daarbij niet ingedachte. Het zijn jonge mannen dit dat doen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht en niet helemaal terecht, voel mij dan ook niet aangesproken maar wilde het wel even melden;)
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ging mij er om dat je versieren/flirten/daten/the works alleen goed kan als zelf lekker in je veel zit.
Hoe je daar komt. Is de vraag. Een topic als dit kan daar aan meehelpen. Maar uit eindelijk zal je toch zelf moeten veranderen.
Ik kan er wel op afstappen, maar ik merk dat ik het niet opzoek. Dat is eigenlijk niet goed. Ik wordt er onzeker van en dat vind ik een rot gevoel. Ik heb ik mij jeugd last gehad van sociale uitsluiting ivm met looks. Eenmaal geleerd is het lastig af te leren. Overal waar een slectieve sfeer hangt die mensen uitsluit speelt dat op. Omdat ik voordurend deze selectiedruk om mij heen zie en dat ook wel begrijp, is het geen fictief probleem. Een probleem dat verdwijnt als je over je eigen misvattingen heenstapt. Het is heel reeel. Er is wel een manier om daarboven te gaan staan.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Stap je dus maar niet op vrouwen af, of doe je dat dan weer wel? Ik heb het slechts enkele keren geprobeerd, maar omdat ik ook enorm in de stress schoot en er (dus?) vervolgens niks van bakte, stap ik maar nergens op af, zelfs als ze met mij oogcontact maken en er kennelijk al enige interesse van een vrouw is ...
Beetje koud nog, welquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef missyB het volgende:
en dan gelijk allemaal in zwembroek en bikini hebben we dat ook weer gehad
Als je ze warm maakt groeien ze vanzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje koud nog, wel
Krijgen we dat verhaal over te kleine pikkies, is niet helemaal eerlijk
Hoehooooeeequote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je ze warm maakt groeien ze vanzelf.
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje koud nog, wel
Krijgen we dat verhaal over te kleine pikkies, is niet helemaal eerlijk
Je bent toch een Fokker, dus heb je minimaal 30cm?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert.
Je maakt twee punten in een keer.quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef missyB het volgende:
ach en in een bikini zul je ook zien dat de snaveltjes door de tralies prrikken dus he no big deal!
Rate my cameltoe?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef missyB het volgende:
ach en in een bikini zul je ook zien dat de snaveltjes door de tralies prrikken dus he no big deal!
Mijn E-penis, mijn echte is een stukje kleinerquote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent toch een Fokker, dus heb je minimaal 30cm?
Trouwens hè. Dit is een ultiem voorbeeld van onbewust versieren.quote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je ze warm maakt groeien ze vanzelf.
ja maar vrouwen hebben toch maandverband in?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef missyB het volgende:
Nee, dat ziet er lekker opwindend uit.quote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar vrouwen hebben toch maandverband in?
ik vermijd dit soort situaties altijd. ik ben niet meer in zwemkleding geweest sinds 2002/2001 eregns.
.
voordat je het weet gebeurt er iets genants
Maandverband?? Nee, nooit.quote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar vrouwen hebben toch maandverband in?
ik vermijd dat soort situaties altijd. voordat je het weet gebeurt er iets genants.
ben niet meer in zwemkleding geweest sinds 2002/2001 ergens en zal voorlopig ook niet snel gebeuren.
.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef missyB het volgende:
[..]
nou ik let ook op een penis dus waarom een man niet op een vagina?
Jongen, ik ben zóóó onzeker geweest over mijn uiterlijk, zelfs toen ik dagelijks de bevestiging kreeg dat ik aantrekkelijk was in een relatie. Ik dacht dat ik gewoon geluk had en de enige had getroffen die mij te pruimen vond.quote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kan er wel op afstappen, maar ik merk dat ik het niet opzoek. Dat is eigenlijk niet goed. Ik wordt er onzeker van en dat vind ik een rot gevoel. Ik heb ik mij jeugd last gehad van sociale uitsluiting ivm met looks. Eenmaal geleerd is het lastig af te leren. Overal waar een slectieve sfeer hangt die mensen uitsluit speelt dat op. Omdat ik voordurend deze selectiedruk om mij heen zie en dat ook wel begrijp, is het geen fictief probleem. Een probleem dat verdwijnt als je over je eigen misvattingen heenstapt. Het is heel reeel. Er is wel een manier om daarboven te gaan staan.
En zo is het.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jongen, ik ben zóóó onzeker geweest over mijn uiterlijk, zelfs toen ik dagelijks de bevestiging kreeg dat ik aantrekkelijk was in een relatie. Ik dacht dat ik gewoon geluk had en de enige had getroffen die mij te pruimen vond.
En het is zo makkelijk af te leren. Je moet jezelf echt wijs leren maken dat je er wel mag zijn. Dat straal je dan uit en ik kreeg prompt ook bevestiging. Ik ben echt geen chick magnet. Ik heb een standaard IT-ersuiterlijk als je mij op foto's bekijkt en heb ook nog eens een slechte huid. Het gaat echter ook om uitstraling, en ik straal echt niet uit dat ik een nerd ben. Bovendien, als ik in de spiegel kijk dan vind ik dat ik er best mag wezen. Er is niets overdreven scheef aan mij, mijn lichaam is in proporties, ik heb altijd een gezond kleurtje en een intelligente blik. Ik vind dat ik mij ook nog eens leuk weet te kleden.
Dat soort positieve dingen in jezelf vinden draag je uit in je houding. Schouders recht, open blik en sociaal doen. Het is echt niet zo dat alle vrouwen als een blok voor je vallen, maar zelfverzekerdheid is zo ongelooflijk belangrijk, en ik ben van mening dat het belangrijker is dan uiterlijk.
Zelfverzekerdheid is overigens niet de populaire jongen uithangen. Zelfverzekerdheid is gewoon op iemand af durven stappen en daar een leuk gesprek mee aangaan en op gang kunnen houden.
nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er lekker opwindend uit.![]()
Dan zou ik toch maar eens gaan zwemmen hoor, sauna, zonnebankje. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |