abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95651007
Versieren op latere leeftijd heeft het voordeel dat je (als man of lesbo) niet gauw meiden treft die zulke: Leuke jongen of zulke Als hij me van onderen naakt ziet ideeën nog hebben :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95651085
oh ja schitterende topics dat _O_ _O_
  maandag 18 april 2011 @ 00:43:12 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95651571
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja schitterende topics dat _O_ _O_
ja tuurlijk! lekker doen hier alsof het allemaal zo makkelijk is, alsof jullie in utopie leven waar alles oke is. terwijl het allemaal zo moeilijk.
en richard ook met ze vrouwen kunnen ontmpoeten en hechte bvanden opbouwen, alsof het allemaal zo makkelijk is! ;(

en als ik bovenstaand verkeerd heb, dat het dus aan mij ligt, dan kan ik daar nooit iets aan veranderen en dat voelt vervelend
'
pi_95651592
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef deelnemer het volgende:

Ik ervaar alleen stress als de vraag aan de orde komt, of je wordt uitverkoren om met een vrouw naar bed te gaan. Als het omgekeerd lag, en een vrouw zit met dit probleem, dan zou ik zeggen: “Don’t worry, daar hou ik rekening mee”.
Ik heb net bijgelezen door 42, 43, 44 en 45 te lezen (of zo), maar ik weet eigenlijk niet hoe ervaren jij bent met vrouwen, dus ...
Schrijf je hier nu dat je op het moment dat je seks lijkt te gaan krijgen gaat zeggen tegen de dame in kwestie dat je nog niet zo ervaren bent?
Ik vraag me af of dat handig is om te vermelden eigenlijk, lijkt me nogal veel kans op een afknapper ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  maandag 18 april 2011 @ 00:50:31 #155
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95651716
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Ik heb net bijgelezen door 42, 43, 44 en 45 te lezen (of zo), maar ik weet eigenlijk niet hoe ervaren jij bent met vrouwen, dus ...
Schrijf je hier nu dat je op het moment dat je seks lijkt te gaan krijgen gaat zeggen tegen de dame in kwestie dat je nog niet zo ervaren bent?
Ik vraag me af of dat handig is om te vermelden eigenlijk, lijkt me nogal veel kans op een afknapper ...
Er zijn meer dan genoeg vrouwen die maar wat graag de leiding nemen in deze hoor. ;)

-edit, en toch zeker op latere leeftijd, iets met trip down memory lane :Y)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 18 april 2011 @ 00:51:42 #156
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95651735
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en als ik bovenstaand verkeerd heb, dat het dus aan mij ligt, dan kan ik daar nooit iets aan veranderen en dat voelt vervelend
'
Je denkt dus dat je niet kunt veranderen?
Dan ben je vrij bijzonder, het is volgens mij redelijk normaal namelijk, dat mensen iets aan zichzelf veranderen om er beter van te worden. Al dan niet met hulp van anderen. :Y
pi_95652043
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je denkt dus dat je niet kunt veranderen?
Dan ben je vrij bijzonder, het is volgens mij redelijk normaal namelijk, dat mensen iets aan zichzelf veranderen om er beter van te worden. Al dan niet met hulp van anderen. :Y
Ik hoop dat t hem gaat lukken. Wie weet kan jij hem bij de Meet helpen :)
  maandag 18 april 2011 @ 01:13:14 #158
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95652141
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik hoop dat t hem gaat lukken. Wie weet kan jij hem bij de Meet helpen :)
Ik denk dat er wel wat betere hulp nodig is in deze :@
Maar een keertje gezellig contact maken kan op die meet natuurlijk heel prima. ^O^
  maandag 18 april 2011 @ 01:14:04 #159
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95652156
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel. Ze kan kiezen wat ze doet. Dat is al. Ik ga me niet wijs lopen maken dat ik niet mag zijn wat ik dan ben. Het verdwijnt alleen door ervaring op te doen, blauwtjes te lopen, te leren etc.... Ik snap dat allemaal best. Maar die stress verdwijnt alleen als ik me er niet mee bezig houd. Het is dit leven kiezen of delen. Op dit moment hoef ik die stress niet.
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 01:19:35 #160
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95652225
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ervaring genoeg, maar niet met versieren. Versieren gaat bij mij gepaard met stress. Dat merk je als vrouw wel. Ze kan kiezen wat ze doet. Dat is al. Ik ga me niet wijs lopen maken dat ik niet mag zijn wat ik dan ben. Het verdwijnt alleen door ervaring op te doen, blauwtjes te lopen, te leren etc.... Ik snap dat allemaal best. Maar die stress verdwijnt alleen als ik me er niet mee bezig houd. Het is dit leven kiezen of delen. Op dit moment hoef ik die stress niet.
Dan is het inderdaad vrij simpel, gewoon niet bewust doen. Misschien gaat het dan onbewust vanzelf. :P

-edit- Neehoor, gewoon wel of niet doen wat je zelf het beste vindt. :Y
pi_95652336
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad vrij simpel, gewoon niet bewust doen. Misschien gaat het dan onbewust vanzelf. :P

-edit- Neehoor, gewoon wel of niet doen wat je zelf het beste vindt. :Y
Op zich geen gekke suggestie hoor...
  maandag 18 april 2011 @ 01:33:10 #162
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95652417
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Op zich geen gekke suggestie hoor...
Neuh, maar het moet niet lijken alsof alles altijd maar om versieren draait.
Hoe je zelf in je vel zit is veel belangrijker imo. :Y

Hoewel dát weer een goed effect is voor het versieren, maar dat terzijde. :D
pi_95652699
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja tuurlijk! lekker doen hier alsof het allemaal zo makkelijk is, alsof jullie in utopie leven waar alles oke is. terwijl het allemaal zo moeilijk.
en richard ook met ze vrouwen kunnen ontmpoeten en hechte bvanden opbouwen, alsof het allemaal zo makkelijk is! ;(

'
Was dat maar waar.

Ik had al verteld dat ik zo'n meisje leuk vond enzo en dat ik er goed mee kan praten en dat we een soort emotionele band hadden opgebouwd. Maar als ze me dan verteld dat ze opzoek is naar een leuk,knap vriendje waarmee ze haar leven kan opbouwen is dat echt niet leuk om te horen hoor.(en dat ze mij fysiek gewoon niet aantrekkelijk vind)
Er is nog nooit een meisje verliefd op mij geweest, wel andersom.

afbeelding

Ik heb me er wel een beetje bij neergelegd, als ze me niet accepteren, jammer dan.

In dit geval kan ik met grote zekerheid zeggen dat het niet aan mijn innerlijk lag en op de manier waarop ik over kwam, ze is namelijk gek op mij maar niet op DIE manier.

[ Bericht 4% gewijzigd door richard_prf op 18-04-2011 02:05:04 ]
pi_95654845
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Neuh, maar het moet niet lijken alsof alles altijd maar om versieren draait.
Hoe je zelf in je vel zit is veel belangrijker imo. :Y

Hoewel dát weer een goed effect is voor het versieren, maar dat terzijde. :D
Als je goed in je vel steekt dan flirt je automatisch, want dan voel je je ook 'king of the hill'. Dan kan je de wereld aan.
pi_95656455
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je goed in je vel steekt dan flirt je automatisch, want dan voel je je ook 'king of the hill'. Dan kan je de wereld aan.
Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95657008
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien kunnen we hier dan beter tips gaan geven om beter in je vel te komen zitten.
Voor mij geld dan , make up, leuke kleding,en killer heels.
Ik draag zelden make up maar als ik het dan doe voel ik me veel zelfverzekerder.
Eerst lekker tutten, muziekje erbij aan, kleding met zorg kiezen,teennagels lakken en mooi open schoentje aan met hoge hak dus en gaaaaaaaaaan.
pi_95657066
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is ook het hele punt. Maar dat hebben al heel veel mensen geprobeerd, maar het slaat bij de meerderheid gewoon niet aan, daar ligt het probleem dus veel dieper.

Ik denk ook dat velen een veel te romantisch beeld hebben van het versieren.
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef missyB het volgende:

[..]

Voor mij geld dan , make up, leuke kleding,en killer heels.
Ik draag zelden make up maar als ik het dan doe voel ik me veel zelfverzekerder.
Eerst lekker tutten, muziekje erbij aan, kleding met zorg kiezen,teennagels lakken en mooi open schoentje aan met hoge hak dus en gaaaaaaaaaan.
^O^ Voor mannen geldt hetzelfde. Trek wat leuks aan, doe je haar op een manier waarbij je je lekker voelt en ga gewoon lekker op stap met vrienden. Kijk gewoon waar het schip strandt en til er niet te zwaar aan. Dat je de deur uit komt is veel belangrijker dan met wie je later op de avond de deur weer binnenkomt. Haal voldoening uit wat je wel hebt, en niet uit wat je graag zou willen.
pi_95657316
ik ben woensdagavond in scheveningen, iemand die flirten/versieren wil oefenen aan de boulevard?
Of gewoon een borrel doen?
pi_95657861
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:
Versieren op latere leeftijd heeft het voordeel dat je (als man of lesbo) niet gauw meiden treft die zulke: Leuke jongen of zulke Als hij me van onderen naakt ziet ideeën nog hebben :P
AAAArgh nu heb ik er een complex bij!
mn lieftallige flapjes!

even zonder gekheid,letten mannen nu bij sex op hoe een vagijn er uit ziet?
bedoel een penis in erecte toestand kun je als vrouw moeilijk omheen,en ik geef toe,een fiere penis is een fraai gezicht.
Ik wijs een man niet af wegens een afwijking naar links naar rechts maar bijv een microdinges is wel een probleempje.

Maar hoe denken mannen nou over het uiterlijk van een vagina?
pi_95658533
Ik neem aan dat dat hun minste zorg is hier :D
pi_95658944
Ik denk dat ze hier al blij genoeg zijn met sex denk niet dat ze zich druk maken om flapjes O-) En ik denk dat geld voor de meeste mannen.
pi_95658949
waarom?
omdat men onzeker, verlegen ,sociaal onhandig is etc etc.
maar dat wil toch niet zeggen dat je totaal niet meer op looks let?
pi_95659020
denk je nou echt dat ze gaan letten op hoe je vagina eruitziet ?? En hoe je vagina eruit ziet heeft niets te maken met look hoor.
pi_95659025
ach het flapjesidee is bij wat ouderen ws niet van belang neemt mn vraag niet weg.
hoe mannen denken over vaginaas en is er daadwerkelijk zoveel verschil?
pi_95659089
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
denk je nou echt dat ze gaan letten op hoe je vagina eruitziet ?? En hoe je vagina eruit ziet heeft niets te maken met look hoor.
nou ik let ook op een penis dus waarom een man niet op een vagina?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')