abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95586828
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, behalve voor een deel.... mijn binnenste schaamlippen steken 2 cm uit, ze zijn gerimpeld en een andere kleur dan de rest van mijn huid.

Ik wil naar bed met een jongen, maar hij heeft me van onderen nog niet gezien.

Ik ben zo bang dat hij het lelijk gaat vinden. En vies. Ik vind het zelf heel lelijk. We zijn bijna met elkaar naar bed geweest, en steeds ben ik degene die stop zegt, maar we worden zo geil van elkaar dat het er binnenkort toch wel van komt denk ik. Maar ik weet niet hoe het gaat lopen... Dan ziet hij me waarschijnlijk naakt en is alles prima, maar als hij dan tussen mijn benen kijkt schrikt hij zich dood en vindt hij me misschien een stuk minder lekker en wil hij misschien geen seks meer met me.

Een plaatje wat een beetje op mijn onderkant lijkt (maar bij mij is het nog erger en een lelijke kleur)

Dus help! ik durf geen seks te hebben terwijl ik dat wel wil....

[ Bericht 2% gewijzigd door admiraal_anaal op 19-06-2011 01:49:41 ]
pi_95586927
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Troll?
Neeeeee. Ik zit er echt mee.
  zaterdag 16 april 2011 @ 17:53:22 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95586931
Ik geloof niet dat een scharrel zich daar bijzonder veel van aan zal trekken :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_95586974
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Civilian het volgende:
Ik geloof niet dat een scharrel zich daar bijzonder veel van aan zal trekken :')
Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.
  zaterdag 16 april 2011 @ 17:55:45 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95587001
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef Shepa het volgende:

[..]

Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.
Tjah, als hij iemand om vindt om zoiets kan je sowieso beter opzoek naar 'n ander..
pi_95587052
quote:

[..]

Intelligentie staat gelijk aan hoe je eruit ziet?

Verder; wat heb je te verliezen? Maak je niet zo druk. Als hij het echt zo'n probleem vindt, en dat lijkt me sterk, zoek je toch gewoon een nieuwe? Je stelt nu de 'daad' uit maar ik kan me voorstellen dat dit voor hem ook frustrerend moet zijn.
pi_95587061
quote:

[..]

Als het geen offichiele/serieuze relatie is, dan betreft het een scharrel.
Ook een scharrel kan je meerdere keren nemen he.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 16 april 2011 @ 17:58:20 #8
334705 ConnorMacLeod
There can be only one.
pi_95587072
de zogeheten hanenkam. het is ook echt heel nasty
pi_95587114
Joh kind, zorg dat je kunt pijpen als een malle, geen hond die daarna nog naar je schaamlipjes kraait...

Daarnaast zal het allemaal reuze meevallen. Schaamflapjes komen in alle soorten en maten en iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, er zijn ook echt mannen die juist van die flappers als de jouwe het toppunt van geilheid vinden. En wanneer die gozer waar je het mee wil gaan doen net een andere voorkeur heeft, zal het feit dat de jouwe daar wat van afwijken heus geen reden zijn je af te wijzen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_95587116
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Intelligentie staat gelijk aan hoe je eruit ziet?

Verder; wat heb je te verliezen? Maak je niet zo druk. Als hij het echt zo'n probleem vindt, en dat lijkt me sterk, zoek je toch gewoon een nieuwe? Je stelt nu de 'daad' uit maar ik kan me voorstellen dat dit voor hem ook frustrerend moet zijn.
Ik bedoel eerder, als hij weet dat ik lelijke schaamlippen heeft neemt zijn lust misschien af? Nu ik niet met hem naar bed ben geweest is alles nog mysterieus en merk ik dat hij wel graag wil. En als ik hem dan zie (na de daad) zou ik me waarschijnlijk schamen....
Ik wil niet "een nieuwe" zoeken.
pi_95587159
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef ConnorMacLeod het volgende:
de zogeheten hanenkam. het is ook echt heel nasty
ok great. Dus jij zou niet naar bed willen met zo iemand?

Stel dat hij dan tegen zijn vrienden zegt dat ik rosbiefjes heb? Ofzoiets dergelijks. Als hij geil is zal hij me heus nog wel willen nemen, maar het zit me niet lekker dat ik mezelf van onder lelijk vind en het maakt me heel erg onzeker.
pi_95587177
En wat je je moet beseffen. Mannen willen altijd sex. Jongens nog meer. En ze kunnen het niet altijd krijgen. Jij kunt het geven. Jij hebt de macht. Gebruik deze.

Mannen werken graag mee aan de hele "OMG WAT EEN KNOKIGE KNIEEN iK ZOU HAAR NOOIT GEVEN" mythe, zodat wij vrouwen denken dat de macht niet bij ons ligt.

Laten we daar nou gewoon niet aan meewerken, k?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:01:59 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95587182
Ik denk dat er maar weinig mannen zijn die in het heetst van de strijd zich hier druk over maken, of wie het zelfs maar opvalt.
The End Times are wild
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:02:54 #14
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95587208
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wat je je moet beseffen. Mannen willen altijd sex. Jongens nog meer. En ze kunnen het niet altijd krijgen. Jij kunt het geven. Jij hebt de macht. Gebruik deze.

Mannen werken graag mee aan de hele "OMG WAT EEN KNOKIGE KNIEEN iK ZOU HAAR NOOIT GEVEN" mythe, zodat wij vrouwen denken dat de macht niet bij ons ligt.

Dat klinkt gewoon gemeen ;(
pi_95587229
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Shepa het volgende:

[..]

ok great. Dus jij zou niet naar bed willen met zo iemand?

Stel dat hij dan tegen zijn vrienden zegt dat ik rosbiefjes heb? Ofzoiets dergelijks. Als hij geil is zal hij me heus nog wel willen nemen, maar het zit me niet lekker dat ik mezelf van onder lelijk vind en het maakt me heel erg onzeker.
Hij is aan het stoken, niet serieus nemen die opmerking ;)

Daarnaast wat hierboven al werd gezegd:
- mannen zijn blij met seks, ongeacht de vorm daaronder
- veel mannen vinden het juist opwindend omdat je door die "rosbiefjes" nog meer voelt dan bij het gebrek daaraan
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:03:58 #16
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95587236
:D Daar let echt geen vent op. En stel dat ie dat wel doet én hij knapt er ook nog eens op af, dan is ie je toch niet waard.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95587242
AAAAAAAAAAH MIJN OGEN!!!!!!!!!!!

doe niet gek bij niemand ziet een vagina er mooi uit
juistja
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:07:12 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95587322
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

Volgens mij zijn de 'knokige knieen'-mannen vaak mannen die geen vriendin hebben en die door zich überkritisch op te stellen voordoen alsof dit komt omdat ze zo kritisch zijn (en niet zo faler/lelijk/dik) etc.

Bij vrouwen zie je dit fenomeen nog veel vaker. Die zitten dan altijd te zeuren dat ze maar geen leuke vriend kunnen vinden (al 8 jaar niet!) Als je ze er dan op wijst dat er toch genoeg mannen rondlopen, dan komen ze met een eisenlijstje waar helemaal niemand aan kan voldoen. Zodat het lijkt alsof ze enkel heel kritisch zijn, terwijl ze gewoon geen vriend kunnen krijgen omdat het zeurmutsen zijn
The End Times are wild
pi_95587359
hij is 22 btw. Weet niet of dit wat uitmaakt.
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:09:25 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_95587393
1. Er is helemaal niets mis met de kut op die foto. Als je daar iets raar aan vindt, dat zit er echt iets scheef tussen je oren
2. Mannen kan het echt niet schelen hoe ie eruit ziet, die zijn als een kind zo blij dat ze in je broekje mogen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_95587420
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
:D Daar let echt geen vent op. En stel dat ie dat wel doet én hij knapt er ook nog eens op af, dan is ie je toch niet waard.
In het heetst van de strijd misschien niet, maar zal hij het zich achteraf nog herinneren? laat ik het zo stellen; in hoeverre is het een factor van belang als het om lust gaat?
pi_95587428
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef Flurry het volgende:

2. Mannen kan het echt niet schelen hoe ie eruit ziet, die zijn als een kind zo blij dat ze in je broekje mogen
QFT :D

Al had jij stukken minder woorden nodig om mijn punt te maken :D
pi_95587441
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef Flurry het volgende:
1. Er is helemaal niets mis met de kut op die foto. Als je daar iets raar aan vindt, dat zit er echt iets scheef tussen je oren
Mijne zijn lelijker dan op de foto.. ik wilde gewoon een idee geven van hoe de vorm van de schaamlippen is en dat ze uitsteken...
pi_95587447
Echt totaal oninteressant idd.

Een mooie vagina die het niet doet is een stuk vervelender.
pi_95587461
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Conflict het volgende:
Echt totaal oninteressant idd.

Een mooie vagina die het niet doet is een stuk vervelender.
Hoe bedoel je "die het niet doet"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')