Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Civilian het volgende:
Ik geloof niet dat een scharrel zich daar bijzonder veel van aan zal trekken
Tjah, als hij iemand om vindt om zoiets kan je sowieso beter opzoek naar 'n ander..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.
Intelligentie staat gelijk aan hoe je eruit ziet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.
Als het geen offichiele/serieuze relatie is, dan betreft het een scharrel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder, als hij weet dat ik lelijke schaamlippen heeft neemt zijn lust misschien af? Nu ik niet met hem naar bed ben geweest is alles nog mysterieus en merk ik dat hij wel graag wil. En als ik hem dan zie (na de daad) zou ik me waarschijnlijk schamen....quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Intelligentie staat gelijk aan hoe je eruit ziet?
Verder; wat heb je te verliezen? Maak je niet zo druk. Als hij het echt zo'n probleem vindt, en dat lijkt me sterk, zoek je toch gewoon een nieuwe? Je stelt nu de 'daad' uit maar ik kan me voorstellen dat dit voor hem ook frustrerend moet zijn.
ok great. Dus jij zou niet naar bed willen met zo iemand?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef ConnorMacLeod het volgende:
de zogeheten hanenkam. het is ook echt heel nasty
Dat klinkt gewoon gemeenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wat je je moet beseffen. Mannen willen altijd sex. Jongens nog meer. En ze kunnen het niet altijd krijgen. Jij kunt het geven. Jij hebt de macht. Gebruik deze.
Mannen werken graag mee aan de hele "OMG WAT EEN KNOKIGE KNIEEN iK ZOU HAAR NOOIT GEVEN" mythe, zodat wij vrouwen denken dat de macht niet bij ons ligt.
Laten we daar nou gewoon niet aan meewerken, k?
Hij is aan het stoken, niet serieus nemen die opmerkingquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Shepa het volgende:
[..]
ok great. Dus jij zou niet naar bed willen met zo iemand?
Stel dat hij dan tegen zijn vrienden zegt dat ik rosbiefjes heb? Ofzoiets dergelijks. Als hij geil is zal hij me heus nog wel willen nemen, maar het zit me niet lekker dat ik mezelf van onder lelijk vind en het maakt me heel erg onzeker.
Volgens mij zijn de 'knokige knieen'-mannen vaak mannen die geen vriendin hebben en die door zich überkritisch op te stellen voordoen alsof dit komt omdat ze zo kritisch zijn (en niet zo faler/lelijk/dik) etc.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wat je je moet beseffen. Mannen willen altijd sex. Jongens nog meer. En ze kunnen het niet altijd krijgen. Jij kunt het geven. Jij hebt de macht. Gebruik deze.
Mannen werken graag mee aan de hele "OMG WAT EEN KNOKIGE KNIEEN iK ZOU HAAR NOOIT GEVEN" mythe, zodat wij vrouwen denken dat de macht niet bij ons ligt.
Laten we daar nou gewoon niet aan meewerken, k?
In het heetst van de strijd misschien niet, maar zal hij het zich achteraf nog herinneren? laat ik het zo stellen; in hoeverre is het een factor van belang als het om lust gaat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Daar let echt geen vent op. En stel dat ie dat wel doet én hij knapt er ook nog eens op af, dan is ie je toch niet waard.
QFTquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef Flurry het volgende:
2. Mannen kan het echt niet schelen hoe ie eruit ziet, die zijn als een kind zo blij dat ze in je broekje mogen
Mijne zijn lelijker dan op de foto.. ik wilde gewoon een idee geven van hoe de vorm van de schaamlippen is en dat ze uitsteken...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef Flurry het volgende:
1. Er is helemaal niets mis met de kut op die foto. Als je daar iets raar aan vindt, dat zit er echt iets scheef tussen je oren
2. Mannen kan het echt niet schelen hoe ie eruit ziet, die zijn als een kind zo blij dat ze in je broekje mogen
Hoe bedoel je "die het niet doet"?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Conflict het volgende:
Echt totaal oninteressant idd.
Een mooie vagina die het niet doet is een stuk vervelender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |