Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Civilian het volgende:
Ik geloof niet dat een scharrel zich daar bijzonder veel van aan zal trekken
Tjah, als hij iemand om vindt om zoiets kan je sowieso beter opzoek naar 'n ander..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.
Intelligentie staat gelijk aan hoe je eruit ziet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar misschien vindt hij me dan dom en wil hij niet eens meer met me naar bed. Hij is niet "slechts een scharrel". Het is gewoon geen officiele/serieuze relatie.
Als het geen offichiele/serieuze relatie is, dan betreft het een scharrel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder, als hij weet dat ik lelijke schaamlippen heeft neemt zijn lust misschien af? Nu ik niet met hem naar bed ben geweest is alles nog mysterieus en merk ik dat hij wel graag wil. En als ik hem dan zie (na de daad) zou ik me waarschijnlijk schamen....quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Intelligentie staat gelijk aan hoe je eruit ziet?
Verder; wat heb je te verliezen? Maak je niet zo druk. Als hij het echt zo'n probleem vindt, en dat lijkt me sterk, zoek je toch gewoon een nieuwe? Je stelt nu de 'daad' uit maar ik kan me voorstellen dat dit voor hem ook frustrerend moet zijn.
ok great. Dus jij zou niet naar bed willen met zo iemand?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef ConnorMacLeod het volgende:
de zogeheten hanenkam. het is ook echt heel nasty
Dat klinkt gewoon gemeenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wat je je moet beseffen. Mannen willen altijd sex. Jongens nog meer. En ze kunnen het niet altijd krijgen. Jij kunt het geven. Jij hebt de macht. Gebruik deze.
Mannen werken graag mee aan de hele "OMG WAT EEN KNOKIGE KNIEEN iK ZOU HAAR NOOIT GEVEN" mythe, zodat wij vrouwen denken dat de macht niet bij ons ligt.
Laten we daar nou gewoon niet aan meewerken, k?
Hij is aan het stoken, niet serieus nemen die opmerkingquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Shepa het volgende:
[..]
ok great. Dus jij zou niet naar bed willen met zo iemand?
Stel dat hij dan tegen zijn vrienden zegt dat ik rosbiefjes heb? Ofzoiets dergelijks. Als hij geil is zal hij me heus nog wel willen nemen, maar het zit me niet lekker dat ik mezelf van onder lelijk vind en het maakt me heel erg onzeker.
Volgens mij zijn de 'knokige knieen'-mannen vaak mannen die geen vriendin hebben en die door zich überkritisch op te stellen voordoen alsof dit komt omdat ze zo kritisch zijn (en niet zo faler/lelijk/dik) etc.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wat je je moet beseffen. Mannen willen altijd sex. Jongens nog meer. En ze kunnen het niet altijd krijgen. Jij kunt het geven. Jij hebt de macht. Gebruik deze.
Mannen werken graag mee aan de hele "OMG WAT EEN KNOKIGE KNIEEN iK ZOU HAAR NOOIT GEVEN" mythe, zodat wij vrouwen denken dat de macht niet bij ons ligt.
Laten we daar nou gewoon niet aan meewerken, k?
In het heetst van de strijd misschien niet, maar zal hij het zich achteraf nog herinneren? laat ik het zo stellen; in hoeverre is het een factor van belang als het om lust gaat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Daar let echt geen vent op. En stel dat ie dat wel doet én hij knapt er ook nog eens op af, dan is ie je toch niet waard.
QFTquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef Flurry het volgende:
2. Mannen kan het echt niet schelen hoe ie eruit ziet, die zijn als een kind zo blij dat ze in je broekje mogen
Mijne zijn lelijker dan op de foto.. ik wilde gewoon een idee geven van hoe de vorm van de schaamlippen is en dat ze uitsteken...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef Flurry het volgende:
1. Er is helemaal niets mis met de kut op die foto. Als je daar iets raar aan vindt, dat zit er echt iets scheef tussen je oren
2. Mannen kan het echt niet schelen hoe ie eruit ziet, die zijn als een kind zo blij dat ze in je broekje mogen
Hoe bedoel je "die het niet doet"?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Conflict het volgende:
Echt totaal oninteressant idd.
Een mooie vagina die het niet doet is een stuk vervelender.
ik ben helemaal niet aan het stoken, het is gewoon echt ranzig, Vrouwen mogen best denken dat zij de controle hebben en al dat soort dingen. Maar dat geldt alleen voor lekkere vrouwen, waar mensen ook echt overheen willen. De rest van TS moet wel heel goed zijn, wil ik steeds met 2 lellen onder mn armen moeten om eroverheen te gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Hij is aan het stoken, niet serieus nemen die opmerking
Daarnaast wat hierboven al werd gezegd:
- mannen zijn blij met seks, ongeacht de vorm daaronder
- veel mannen vinden het juist opwindend omdat je door die "rosbiefjes" nog meer voelt dan bij het gebrek daaraan
Hoe definieer je een lekkere vrouw dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:12 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet aan het stoken, het is gewoon echt ranzig, Vrouwen mogen best denken dat zij de controle hebben en al dat soort dingen. Maar dat geldt alleen voor lekkere vrouwen, waar mensen ook echt overheen willen. De rest van TS moet wel heel goed zijn, wil ik steeds met 2 lellen onder mn armen moeten om eroverheen te gaan.
Ook achteraf boeit het niet. Hoe je kut eruit ziet boeit echt niet, als ie maar werkt. Een vent is echt veel meer teleurgesteld als jij door alle spanning rondom je schaamlippen zwaar verkrampt bent en niet nat wordt, dan door een stukje vlees dat misschien een klein beetje uitsteekt. Zijn piemel staat misschien ook wel wat scheef, so what?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef Shepa het volgende:
[..]
In het heetst van de strijd misschien niet, maar zal hij het zich achteraf nog herinneren? laat ik het zo stellen; in hoeverre is het een factor van belang als het om lust gaat?
dit jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Conflict het volgende:
Echt totaal oninteressant idd.
Een mooie vagina die het niet doet is een stuk vervelender.
Ik bedoel, sex met een geile vrouw met een iets afwijkende vagina is beter dan een perfecte vrouw die niet nat wordt.quote:
maar is een lelijke vagina een afknapper?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik bedoel, sex met een geile vrouw met een iets afwijkende vagina is beter dan een perfecte vrouw die niet nat wordt.
En los daarvan. Ik ga bij sex echt niet de vagina uitvoerig inspecteren en daarna bepalen of ik er zin in heb.
Ligt aan het type mannen misschienquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:30 schreef n0ir het volgende:
Mannen praten eigenlijk ook nooit met elkaar over de schaamlippen van hun vriendin, trouwens.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:31 schreef Shepa het volgende:
[..]
maar is een lelijke vagina een afknapper?
Inderdaad.... men don't care - echt niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met iemand een gesprek over schaamlippen gevoerd.
Kwestie van proberenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Shepa het volgende:
..misschien dumpt hij me na de seks? als hij me eenmaal gehad heeft?
Ja,maar dat ligt dan iig niet aan je schaamlippen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Shepa het volgende:
..misschien dumpt hij me na de seks? als hij me eenmaal gehad heeft?
Hoe bedoel je?quote:
oh okquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja,maar dat ligt dan iig niet aan je schaamlippen.
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef Shepa het volgende:
[..]
Waarom willen mannen altijd een vrouw gehad hebben? En als ze haar dan eenmaal gehad hebben is ze ineens minder interessant...
Nee? echt niet? Want ik merk dat sommige jongens alleen moeite voor me doen als ik ze seks onthoudt, als ik minder gewillig ben...quote:
Dan is het toch opgelost, dan hoef je ook je schaamlippen niet te laten zien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Shepa het volgende:
[..]
Nee? echt niet? Want ik merk dat sommige jongens alleen moeite voor me doen als ik ze seks onthoudt, als ik minder gewillig ben...
nee hoor, ik vond het wel een mooie vagina, alleen moet ie niet stinken..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:31 schreef Shepa het volgende:
[..]
maar is een lelijke vagina een afknapper?
jawel, want uiteindelijk wil ik toch seks met deze jongen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan is het toch opgelost, dan hoef je ook je schaamlippen niet te laten zien.
Dat dat de enige manier is om erachter te komen of hij je dumpt nadat hij je schaamlippen heeft gezien. Ben het eens met Conflict dat áls dat gebeurt, dat het dan sowieso aan iets anders ligt. Je onzekerheid bijvoorbeeldquote:
Gewoon neuken dan. Hoewel, jij bent 14 en hij 22? Wat een puberale onzekerheden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef Shepa het volgende:
[..]
jawel, want uiteindelijk wil ik toch seks met deze jongen.
Dan zoek je je relatiemateriaal in de verkeerde kringen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Shepa het volgende:
[..]
Nee? echt niet? Want ik merk dat sommige jongens alleen moeite voor me doen als ik ze seks onthoudt, als ik minder gewillig ben...
haha ik ben geen 14 hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon neuken dan. Hoewel, jij bent 14 en hij 22? Wat een puberale onzekerheden?
Dat is dus geen probleem, schaamliptechnisch gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef Shepa het volgende:
[..]
jawel, want uiteindelijk wil ik toch seks met deze jongen.
okquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat niet eerst naar je vagina kijken!!! Snap dat nou!
Dat dus. Ik knap eerder af op scheve tanden dan lekkere dikke schaamflappen. Beter juist, die grote masseren je lul goed bij het neukenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat niet eerst naar je vagina kijken!!! Snap dat nou!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef anoniemelurker het volgende:
Je moet maar zo denken: een lul met ogen is je niet waard en een lul zonder ogen ziet je schaamlippen toch niet.
Er kan in principe niets misgaan!
Die onzekerheid zit in JOUW hoofd, niet de zijne.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Shepa het volgende:
Dus als ik met hem naar bed ga, hoef ik me niet onzeker te voelen...? Of kan ik beter niet te opzichtig doen (schemerlicht ipv vol licht, niet gelijk letterlijk mn benen spreiden...)
zodat het wat minder opvalt
Als je je eerst nou eens gaat realiseren dat je er niet afstotelijk uitziet voor een man "op stoom" is dat al een goed begin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Shepa het volgende:
Dus als ik met hem naar bed ga, hoef ik me niet onzeker te voelen...? Of kan ik beter niet te opzichtig doen (schemerlicht ipv vol licht, niet gelijk letterlijk mn benen spreiden...)
Het is hoe dan ook niet aangeraden om direct je benen te spreiden. Dat is de afknapper namelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Shepa het volgende:
Ja, daar ga je juist alleen maar spijt van krijgen achteraf. Bewaar dit minstens een maand, des te meer gaat hij er naar verlangenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet aangeraden om direct je benen te spreiden. Dat is de afknapper namelijk.
Ik heb hem al laten wachten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet aangeraden om direct je benen te spreiden. Dat is de afknapper namelijk.
Inderdaad.quote:
Exactquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de 'knokige knieen'-mannen vaak mannen die geen vriendin hebben en die door zich überkritisch op te stellen voordoen alsof dit komt omdat ze zo kritisch zijn (en niet zo faler/lelijk/dik) etc.
Bij vrouwen zie je dit fenomeen nog veel vaker. Die zitten dan altijd te zeuren dat ze maar geen leuke vriend kunnen vinden (al 8 jaar niet!) Als je ze er dan op wijst dat er toch genoeg mannen rondlopen, dan komen ze met een eisenlijstje waar helemaal niemand aan kan voldoen. Zodat het lijkt alsof ze enkel heel kritisch zijn, terwijl ze gewoon geen vriend kunnen krijgen omdat het zeurmutsen zijn
Schatje... Dat boeit hem echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:50 schreef Shepa het volgende:
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, behalve voor een deel.... mijn binnenste schaamlippen steken 2.5 cm uit, ze zijn gerimpeld en een andere kleur dan de rest van mijn huid.
Ik wil naar bed met een jongen, maar hij heeft me van onderen nog niet gezien.
Ik ben zo bang dat hij het lelijk gaat vinden. En vies. Ik vind het zelf heel lelijk. We zijn bijna met elkaar naar bed geweest, en steeds ben ik degene die stop zegt, maar we worden zo geil van elkaar dat het er binnenkort toch wel van komt denk ik. Maar ik weet niet hoe het gaat lopen... Dan ziet hij me waarschijnlijk naakt en is alles prima, maar als hij dan tussen mijn benen kijkt schrikt hij zich dood en vindt hij me misschien een stuk minder lekker en wil hij misschien geen seks meer met me.
Een plaatje wat een beetje op mijn onderkant lijkt (maar bij mij is het nog erger en een lelijke kleur)
http://www.channel4embarr(...)a-gallery/?image=596
Dus help! ik durf geen seks te hebben terwijl ik dat wel wil....
Precies. Je bent echt de enige niet met uitstekende lippen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef Aventura het volgende:
Als je doos eruit ziet zoals op het plaatje, dan ziet het eruit zoals bij de helft van alle vrouwen. Maak je niet druk.
Is dat niet wat overdreven? Iedereen is toch wel eens onzeker?quote:Op zondag 17 april 2011 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Onzekerheid is honderd keer onaantrekkelijker en afstotelijker dan welk 'mislukt' lichaamsdeel dan ook.
Jawel, maar iedereen hier zegt dat het normaal is zelfs, en jij blijft zeggen JA MAAR HIJ WIL ME TOCH NIET EN HET IS TOCH LELIJK EN EN ENquote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef Shepa het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdreven? Iedereen is toch wel eens onzeker?
Zeker weten. Maar je gedrag aanpassen aan onzekerheid is een tweede. Daar kunnen bar weinig mensen mee omgaan, want het vreet energie en je moet een engelengeduld hebben.quote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef Shepa het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdreven? Iedereen is toch wel eens onzeker?
Okquote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel, maar iedereen hier zegt dat het normaal is zelfs, en jij blijft zeggen JA MAAR HIJ WIL ME TOCH NIET EN HET IS TOCH LELIJK EN EN EN
Maar de vraag is; hoe ga ik er zelf mee om, hoe zet ik dingen van me af? Ik ben te perfectionistisch; ik pieker teveel over dingen en die onzekerheid vreet inderdaad energie :-(quote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar je gedrag aanpassen aan onzekerheid is een tweede. Daar kunnen bar weinig mensen mee omgaan, want het vreet energie en je moet een engelengeduld hebben.
Goedzo. Veel plezier met de seks straks.quote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef Shepa het volgende:
[..]
Oknee, ik snap het. Ik heb het hier niet opgeschreven maar ik geloof inmiddels echt wel dat het normaal is en dat hij heus nog wel seks met me wil
thx. Ergens twijfel ik nog maar ik moet gewoon niet teveel nadenken.quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goedzo. Veel plezier met de seks straks.
Als je die vraag kunt beantwoorden kun je behoorlijk rijk worden met boeken schrijvenquote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar de vraag is; hoe ga ik er zelf mee om, hoe zet ik dingen van me af? Ik ben te perfectionistisch; ik pieker teveel over dingen en die onzekerheid vreet inderdaad energie :-(
Is hij je eerste?quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef Shepa het volgende:
[..]
thx. Ergens twijfel ik nog maar ik moet gewoon niet teveel nadenken.
Zit dat meisje niet zo te pesten.quote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef Markster het volgende:
gedver. Ik zou me daar ook kapot voor schamen.
Maar onzekerheid is een afknapper. En misschien licht uit ook wel?quote:
Juist. Er kan vanalles niet perfect zijn aan je en dat boeit geen zak. Integendeel, je kan er blindelings vanuit gaan dat áls alles zogenaamd perfect was aan je, je totaal niet interessant zou zijn voor die jongen, of voor de meeste anderen. Hij vindt je leuk omdat je een mens bent, met de daarbij horende deukjes en dingetjes.quote:Op zondag 17 april 2011 11:11 schreef Booomer het volgende:
Als er iets onaantrekkelijk is, is het wel die onzekerheid van je. Maak je niet zo druk, hij knapt heus niet af om hoe je er van onder uitziet...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Daar let echt geen vent op. En stel dat ie dat wel doet én hij knapt er ook nog eens op af, dan is ie je toch niet waard.
Als je nu eens denkt vanuit wat het meest romantisch is, of jullie in de stemming brengt ben je beter bezig dan vanuit het onderwerp 'afknapper? Geen afknapper? Middenweg!'quote:Op zondag 17 april 2011 13:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar onzekerheid is een afknapper. En misschien licht uit ook wel?
ik kies de gulden middenweg: Schemerlicht
quote:Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Juist. Er kan vanalles niet perfect zijn aan je en dat boeit geen zak. Integendeel, je kan er blindelings vanuit gaan dat áls alles zogenaamd perfect was aan je, je totaal niet interessant zou zijn voor die jongen, of voor de meeste anderen. Hij vindt je leuk omdat je een mens bent, met de daarbij horende deukjes en dingetjes.
Hij wil gewoon lekker met je sexen en beleven hoe jij bent, en het enige waarmee jij dat voor hem kunt verpesten is door niks te durven en je overal overdreven voor te schamen
Wat dacht je aan hem denken ipv alleen aan jezelf?quote:Op zondag 17 april 2011 14:01 schreef Shepa het volgende:
[..]Ok, dat laatste is wel waar denk ik, en ik ben ook veeeeeel te onzeker geweest over mezelf, dat weet hij ook, maar hoe zet ik dat nu recht? Hoe prikkel ik hem meer/hoe laat ik mezelf gaan?
En hoe denk ik aan hem dan?? door hem te pijpen? bedoel je het op die manier?quote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dacht je aan hem denken ipv alleen aan jezelf?
Hoe denk je aan hem dan?quote:Op zondag 17 april 2011 14:05 schreef Shepa het volgende:
[..]
En hoe denk ik aan hem dan?? door hem te pijpen? bedoel je het op die manier?
quote:Op zondag 17 april 2011 14:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe denk je aan hem dan?
Hij zit/ligt voor je neus!
Kijk naar hem, geniet hoe ie eruitziet, wat ie doet..
Hallo, als ik met een meid in bed lig, denk ik echt niet van: Als ze maar die pukkel op mn ballen niet ziet! Nee, ik geil op haar, geniet hoe ze eruitziet en bedenk wat ik met dr ga doen
Maar hij is niet verliefd op me, denk ik...quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Rucky het volgende:
Liefde maakt blid.![]()
Maak je toch geen zorgen hoe je eruitziet.
Nou jaquote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef juxtaposition het volgende:
naarmate de discussie vordert, lijk je steeds meer op een slet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Shepa het volgende:
ik merk dat sommige jongens alleen moeite voor me doen als ik ze seks onthoudt, als ik minder gewillig ben...
Tuurlijk... maar ik vind deze jongen echt geweldig.. en na lang wikken en wegen wil ik toch met hem naar bed.. ik weet toch wel dat we nooit een stelletje zouden zijnquote:Op zondag 17 april 2011 14:31 schreef n0ir het volgende:
Denk je dat minder onzeker zou zijn als je wist dat de jongen door wie je je laat ontmaagden om je gaf en niet alleen voor seks met je omgaat?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar hij is niet verliefd op me, denk ik...
Gewoon scharrels
Waarom zou je niet met iemand naar bed kunnen ook al zijn we geen stelletje? Ik heb heus wel gevoelens voor hem, hij ook wel voor mij, maar we zijn geen stelletje.quote:
Yeah surequote:
Gezien de TT vind ik het sowieso geen relevante vraag...quote:Op zondag 17 april 2011 14:37 schreef Shepa het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met iemand naar bed kunnen ook al zijn we geen stelletje? Ik heb heus wel gevoelens voor hem, hij ook wel voor mij, maar we zijn geen stelletje.
haha. Ok ik moet me inderdaad minder aanstellen. Als ik met hem naar bed ga, probeer ik al mijn onzekerheden overboord te gooien.quote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef SpecialK het volgende:
Wat een wijventopic. 30 mensen die de TS geruststellen "maar ergens twijfelt ze nog"
Omdat je een hele erge zeikerd bent.quote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
haha. Ok ik moet me inderdaad minder aanstellen. Als ik met hem naar bed ga, probeer ik al mijn onzekerheden overboord te gooien.
En als ik niet met hem naar bed ga, dan hoef ik me ook nergens druk om te maken.
Waarom maak ik me zo druk om dingen?
Zal wel een fase zijn....
Haha. Ja, als je kon kiezen...quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zonder dat stuk stoofvlees.
Hoe dringen we tot je door dat het niet uitmaakt?quote:
Dank jequote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe dringen we tot je door dat het niet uitmaakt?
Zolang je je binnenste schaamlippen maar niet kan gebruiken als kniebeschermers moet je je daarover geen zorgen over maken.
Nee, te pijnlijk, te duur, te bloederig, te overdreven, ik hoef geen overdreven kinderkut, en zoals jullie al zeggen; het maakt niet uit.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Je post nu een hele visafdeling. Overweeg je zo'n operatie?
precies. opgelost, slotjequote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Shepa het volgende:
[..]
Nee, te pijnlijk, te duur, te bloederig, te overdreven, ik hoef geen overdreven kinderkut, en zoals jullie al zeggen; het maakt niet uit.
Nu gewoon even mijn onzekerheid van me afschuiven.
als je pics wilt, het is zoiets, maar dan minder roze en niet behaardquote:Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef Shepa het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)149&biw=1280&bih=649
We wilden pics, niet pics van 'zoiets'. Serieus meedoen of wegblijven.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Shepa het volgende:
[..]
als je pics wilt, het is zoiets, maar dan minder roze en niet behaard
Denk je dat ik achterlijk ben om hier pics van mijn ** te posten?quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We wilden pics, niet pics van 'zoiets'. Serieus meedoen of wegblijven.
Ja. Posten. En snel een beetje. Of denk je dat ik achterlijk ben?quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef Shepa het volgende:
[..]
Denk je dat ik achterlijk ben om hier pics van mijn ** te posten?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
En kun je het niet naar binnen vouwen?
denk je dat het 'ernstig' genoeg is om mee naar de huisarts te gaan? En als ik seks heb kan ik het niet naar binnen vouwen....quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja. Posten. En snel een beetje. Of denk je dat ik achterlijk ben?
Overigens. Ben je er ooit al mee langs de huisarts geweest? En kun je het niet naar binnen vouwen?
Kan jij je voorhuid naar binnen vouwen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En kun je het niet naar binnen vouwen?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan jij je voorhuid naar binnen vouwen?
Kom jij even langs om mijn beeldscherm schoon te maken?quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen voor je, de huisarts evenmin. Als je ergens mee zit, gewoon naar de huisarts gaan. Die gasten maken echt wel gekkere dingen mee. Een huisarts is echt wel meer dan iemand waar je even een pilletje gaat halen, of een pootje laat spalken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef Shepa het volgende:
[..]
denk je dat het 'ernstig' genoeg is om mee naar de huisarts te gaan? En als ik seks heb kan ik het niet naar binnen vouwen....
Meestal wikkel ik mijn zak eromheen en dan vouw ik het hele zaakje naar binnen. Maar dat terzijde.quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
haha. Ok bedankt voor alle reacties, ik zit er al niet meer mee. Het is gewoon een deel van mij en dat accepteert hij heus wel.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen voor je, de huisarts evenmin. Als je ergens mee zit, gewoon naar de huisarts gaan. Die gasten maken echt wel gekkere dingen mee. Een huisarts is echt wel meer dan iemand waar je even een pilletje gaat halen, of een pootje laat spalken.
Kennelijk zit je er wel mee, dus ja, het lijkt mij verstandig om even langs te gaan.
[..]
Meestal wikkel ik mijn zak eromheen en dan vouw ik het hele zaakje naar binnen. Maar dat terzijde.
QFTquote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We wilden pics, niet pics van 'zoiets'. Serieus meedoen of wegblijven.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kom jij even langs om mijn beeldscherm schoon te maken?
Ik had net een slok bier in mijn mond.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herinner me dat er hier in de buurt ook een meisje was die aan haar schaamlippen was geopereerd, heb geen pics gezien maar volgens mij hingen ze ook naar buiten. Dat 'had ze alleen aan haar allerbeste vriendin verteld', echter... nu weet iedereen het. Maar goed.quote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef Shepa het volgende:
[..]
haha. Ok bedankt voor alle reacties, ik zit er al niet meer mee. Het is gewoon een deel van mij en dat accepteert hij heus wel.En het is helemaal niet zo lelijk als ik zelf denk.
Dat kan TS wel doen met haar klamme lappen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Rucky het volgende:
Kom jij even langs om mijn beeldscherm schoon te maken?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat kan TS wel doen met haar klamme lappen.
is dit een subtiele hint dat ik me maar beter kan laten opereren?quote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er hier in de buurt ook een meisje was die aan haar schaamlippen was geopereerd, heb geen pics gezien maar volgens mij hingen ze ook naar buiten. Dat 'had ze alleen aan haar allerbeste vriendin verteld', echter... nu weet iedereen het. Maar goed.
Er kan dus wel wat aan gedaan worden. Ook daarvoor kun je bij je huisarts informeren, en die kan je doorsturen. Als je er onzeker over blijft, zou ik gewoon even langs gaan.
Het is een overduidelijke hint dat de mogelijkheid tot operatie (dat wil zeggen, plastische chirugie) aanwezig is en wel vaker voor komt.quote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef Shepa het volgende:
[..]
is dit een subtiele hint dat ik me maar beter kan laten opereren?
De meeste mannen geven de nadrukkelijke voorkeur aan een klamme, natte, krappe en geschoren bever. Multifunctioneel, goed schoon te houden en een vreugde op de werkvloer.quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Shepa het volgende:
Hij vroeg ook (toen we het er een keer vaag over hadden en ik kritiek op mezelf had) of ik liever had gewild of het was gebleven zoals toen ik een kind was...
misschien een indicatie dat hij een "volwassen" niet kinderlijke kut niet erg vindt...
misschien denk ik er ook teveel over na...
Nee, meer een subtiele hint dat niemand hier kan bepalen of jij er tijdens de seks hinder of pijn mee ondervind en als dat wel het geval is dat je er dan beter een huisarts naar kan laten kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef Shepa het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf vind wat je moet doen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef Shepa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat kan TS wel doen met haar klamme lappen.
maar hoe krap je van binnen bent heeft niks te maken met je schaamlippen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is een overduidelijke hint dat de mogelijkheid tot operatie (dat wil zeggen, plastische chirugie) aanwezig is en wel vaker voor komt.
[..]
De meeste mannen geven de nadrukkelijke voorkeur aan een klamme, natte, krappe en geschoren bever. Multifunctioneel, goed schoon te houden en een vreugde op de werkvloer.
okquote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf vind wat je moet doen.
Persoonlijk maakt het mij niet uit.
Als jij het persoonlijk minder vind moet je er iets aan laten doen.
En dat kan tegenwoordig.
Ik denk alleen dat je er veelte veel op aan het focussen bent waardoor het er alleen maar negatief is.
Dat gedeelte van mijn post was dan ook off-topic en had niets te maken met jouw schaamlippen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Shepa het volgende:
[..]
maar hoe krap je van binnen bent heeft niks te maken met je schaamlippen.
Ok, ik zie een operatie alleen niet zitten.
Elke vagina is anders, tenzij je in de porno industrie wil gaan werken.quote:
Niet je eigen tekortkomingen gaan projecteren op iemand anders.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef Rucky het volgende:
Ik heb het vermoeden dat je hersencellen zich in je schaamlippen hebben opgehoopt ipv tusssen je oren.
thx, goed om te wetenquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Elke vagina is anders, tenzij je in de porno industrie wil gaan werken.
Daar zie je namelijk wel standaard vagina's die er bijna allemaal hetzelfde uit zien.
Daarbij zijn de binnenste schaamlippen gevoeliger dan de buitenste, dus als je vriend het goed doet zou je daar heel veel plezier van moeten hebben tijdens het voorspel.
Ik snap best wel dat ze ermee zit. Maar 3 pagina's aan reacties waarin iedereen zegt dat ze geen zorgen over moet maken hoe ze eruit ziet.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet je eigen tekortkomingen gaan projecteren op iemand anders.
Doei.
weet ik dat ook weerquote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik snap best wel dat ze ermee zit. Maar 3 pagina's aan reacties waarin iedereen zegt dat ze geen zorgen over moet maken hoe ze eruit ziet.
Ik heb een vriendin gehad die zich schaamde hoe ze aan de onderkant eruitziet. Maar dat was meer een probleem voor haar dan voor mij.
alsof we je er op straat aan herkennen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef Shepa het volgende:
[..]
Denk je dat ik achterlijk ben om hier pics van mijn ** te posten?
hahahaa.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef probeer het volgende:
[..]
alsof we je er op straat aan herkennen.
niet toch? hoop ik? anders zou ik die operatie wel overwegen
Kan je ook Nederlands?quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef delikizz het volgende:
nouja als die vn je houd enzo dan boeit t hem niet. en by hem zal ook niet lales er perfect uit zien tog ?
Links is geiler.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Shepa het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...):60&biw=1280&bih=649
Wat vinden jullie van de ongesneden versie?
quote:
En als het 'm wel tegen staat is hij je niet waard.quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken over je onzekerheid over je schaamlippen dan over je schaamlippen zelf hoor. Doe eens niet!
Echt waarschijnlijk gaat het hem een worst zijn.
Andersom heb je wel wijven die zeiken over mensen die ik ken: Ja maar zn lul was klein joh..quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als het 'm wel tegen staat is hij je niet waard.
Aan dat soort wijven heb je al helemaal nietsquote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Andersom heb je wel wijven die zeiken over mensen die ik ken: Ja maar zn lul was klein joh..
Alles mag in dit land...quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef juxtaposition het volgende:
maar dat mag dan weer wel blijkbaar..
kuthoeren.
buhuhu... Er zit echt wel een verschil in vrouwen die hierover zeiken en "stuck up" doen...quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef juxtaposition het volgende:
maar dat mag dan weer wel blijkbaar..
kuthoeren.
Geen idee, misschien omdat plastische chirurgie het zo "gemaakt" en daardoor kinderlijk maakt. Ik weet het niet, ik ben geen man, ik weet niet zo goed wat ik ervan vind.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef muhahaha het volgende:
Waarom worden de opgelapte kutjes vergeleken met kinderkutjes .....
Elke flamoes is uniek. Ik denk dat die jongen de ts volblaft en haar daarna gaat negeren. Weer een streepje op zijn bedrand.
Don't feed the troll.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Shepa het volgende:
[..]
buhuhu... Er zit echt wel een verschil in vrouwen die hierover zeiken en "stuck up" doen...
ik ben helemaal niet zo degenerend over iemands lul. Hij is groot zat, vrouwen die alleen naar de lul kijken kunnen beter een dildo nemen ofzo. Te groot is pijnlijk.
Ik ben steeds te zenuwachtig, maar na dit topic zal dit hopelijk een stuk minder zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Strychnos het volgende:
De hamvraag is bij een man eigenlijk: 'Doet ie het?' Een mooie maar droge vagina kunnen wij mannen helemaal niets mee!
Is nog maar de vraag of ze dit zal snappen.quote:
Natuurlijk snap ik het wel.. ik nam dingen te serieusquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of ze dit zal snappen.
De trollen zijn inmiddels al zo'n 7 pagina's vet gemest.
Misschien kan je dan beter met iemand iets gaan doen, waarvan je zeker weet dat ie ook op jou verliefd is..(en beter nog, waar het zijn 1e x ook isquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Shepa het volgende:
[..]
Ik ben steeds te zenuwachtig, maar na dit topic zal dit hopelijk een stuk minder zijn
Ik vraag me alleen af hoe het gaat lopen... want ik heb nooit eerder seks gehad of mezelf blootgegeven aan een man.
Weet ik, dit was ik in eerste instantie ook van plan (om hierop te wachten) maar aan de andere kant heb ik wel echt lustgevoelens voor hem, dus waarom niet?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien kan je dan beter met iemand iets gaan doen, waarvan je zeker weet dat ie ook op jou verliefd is..(en beter nog, waar het zijn 1e x ook is)
Uitstellen is toch helemaal niets mis mee?
Voor hetzelfde geld is het hem alleen om de seks te doen en geeft ie geen moer om hoe jij je er onder voelt...
Waarom wil je het dan wel, buiten de lust?quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Shepa het volgende:
Ik heb al een paar keer de seks afgewezen en uitgesteld... weet niet hoe lang ik dat nog blijf doen. Of dat het er helemaal niet van komt, dat zou ook kunnen. Ik weet het niet, maar opzich wil ik het wel. Misschien dat dit volgende week anders is.
bij hem zijn geeft me een goed gevoel.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan wel, buiten de lust?
Dan kan je ook een biertje gaan drinken met hem , hoeft hij jouw schaamzeilen niet te zien, ben je toch bij hem.quote:
Haah, dat is toch helemaal niet dezelfde manier van intimiteit?quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kan je ook een biertje gaan drinken met hem , hoeft hij jouw schaamzeilen niet te zien, ben je toch bij hem.
Niet waar?
Ik kan niet wachten op het "ik heb het gedaan en hij dumpte me, was het toch de schaamlippen?" topic.quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Shepa het volgende:
Alleen denk ik wel dat het voor mij wel meer gevoelens van genegenheid én lust zijn, en voor hem alleen lust, dat is wel jammer. Dus misschien dat ik het niet doe, maar ik moet toegeven; tis lastig.
Shit he, ben je er nou nog niet uit?quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Shepa het volgende:
Alleen denk ik wel dat het voor mij wel meer gevoelens van genegenheid én lust zijn, en voor hem alleen lust, dat is wel jammer. Dus misschien dat ik het niet doe, maar ik moet toegeven; tis lastig.
Ik kan het je vertellen, ik vind er niks kinderlijks aan.quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Shepa het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat plastische chirurgie het zo "gemaakt" en daardoor kinderlijk maakt. Ik weet het niet, ik ben geen man, ik weet niet zo goed wat ik ervan vind.
Wat bedoel je met "Ik denk dat die jongen die ts volblaft en haar daarna gaat negeren. Weer een streepje op zijn bedrand."...........
Bedoel je dat hij me "volblaft" (;') ) en daarna zal negeren??? waarom denk je dat?
Het uiterlijk van een kut is wel degelijk boeiend, mateloos boeiend zelfs en niet alleen het uiterlijk. Ik denk dat je gelijk hebt en dat je kut inderdaad lelijk is, zoals elke kut dat is. Ik denk het, maar ik weet het niet. Ik ben namelijk man en als een vrouw mij haar kut toont dan wordt ik daar heel geil van. Dan gaat het niet meer om mooi of lelijk, ik vind het in ieder geval een prachtig en zeer uitnodigend gebaar en de puur esthetische beoordeling lukt dan niet meer, daarvoor moet je heterovrouw of homo zijn denk ik. Dus ik denk dat je vriendje je kut prachtig vind terwijl die eigenlijk heel lelijk is, maar dat hij dat nooit door zal hebben. Toen ik het met een ex vaak voor de spiegel deed en altijd complimenteus was (oprecht, ik dacht immers dat heel mooi was) merkte ze op dat gewoon ontzetten geil was om te zien en dat het niks met mooi of lelijk te maken had. Ze had gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Shepa het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het wel.. ik nam dingen te serieusmaar ik neem de goede dingen, zoals dat ik me eigenlijk te druk over iets wat niet echt boeiend is maak, ook aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed idee, vertel hem er dan wel bij dat de kans groot is dat hij dan alleen nog bij geplastisch chirurgeerde barbieklonen uitkomt, misschien denkt ie dan na over wat natuurlijk is en wat niet, geen enkele (oké, bijna geen enkele) heeft perfecte borsten én schaamlippen in proportie én verder een goed lichaam én is dan ook nog in in voor een vrijbeurt... daar mag ie maar eens over nadenken. Ga jij intussen (TS) verder met je leven en zoek iemand die jou wel accepteert!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tjah, als hij iemand om vindt om zoiets kan je sowieso beter opzoek naar 'n ander..
Ja, maar dan andersom. Met alleen maar zo'n spleetje kun je veel minder, je hebt niks om mee te werken. Dat geldt ook voor je handen trouwens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef MrNakedBoy het volgende:
Weet je he ik als jongen zou het niet erg vinden, alleen denk ik dat beffen een ander verhaal is.
Da's kei zonde, alsof het een afknapper isquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef nienada het volgende:
pfff..geen woorden maar daden. Als je't echt zo erg vind dan moet je ook niet zeiken en onder het mes gaan. Ik heb die foto niet gezien maar aan je beschrijving te horen klinkt het niet echt gezellig fietsen/sporten etc. Hoppa gewoon even naar de huisarts verwijsbriefje en hoppa weg rosbief. Had je al lang 10 x kunnen doen in de tijd dat dit topic zover heeft bestreken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
. Smaken verschillen en ieder kan ergens anders enthousiast over worden, maar een kut is nou eenmaal een raar en beetje afschrikwekkend ding en als je daar nog bang voor bent moet je er nog maar even van afblijven.
dat slaat echt nergens op...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef WatskeZegt het volgende:
Vindt het wel meevallen, misschien anaal om alvast te wennen aan het gevoel dat hij ''in'' je zit?
er hangt geen rosbief uit mij hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Hmmm lekker zo'n broodje rosbief![]()
[ afbeelding ]
Maar moet er niet aan denken dat zoiets aan m'n vriendin zou hangen
Net zoals een lul ook esthetisch niet super mooi isquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar dan andersom. Met alleen maar zo'n spleetje kun je veel minder, je hebt niks om mee te werken. Dat geldt ook voor je handen trouwens.
Het is ook echt allemaal onzin. Vroeger, toen vrouwen nog schaamhaar hadden, was het juist bij schaamlippen van enig formaat dat je nog op een geile aanblik werd getrakteerd. Bij die minikutjes was er helemaal niks te zien. Smaken verschillen en ieder kan ergens anders enthousiast over worden, maar een kut is nou eenmaal een raar en beetje afschrikwekkend ding en als je daar nog bang voor bent moet je er nog maar even van afblijven. Dan moet je je meisje gaan lastigvallen met de boodschap dat je niet durft of dat je het vies vindt, niet haar gaan lastigvallen met je puberale pornostandaarden.
Stiekem een beetje toch wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef seasushi het volgende:
zeuren over het gebrek van een "designer" vagina, terwijl je eigenlijk gewoon verliefd bent op hem, en bang bent na de seks gedumpt te worden
Interessant stukje tekst hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het uiterlijk van een kut is wel degelijk boeiend, mateloos boeiend zelfs en niet alleen het uiterlijk. Ik denk dat je gelijk hebt en dat je kut inderdaad lelijk is, zoals elke kut dat is. Ik denk het, maar ik weet het niet. Ik ben namelijk man en als een vrouw mij haar kut toont dan wordt ik daar heel geil van. Dan gaat het niet meer om mooi of lelijk, ik vind het in ieder geval een prachtig en zeer uitnodigend gebaar en de puur esthetische beoordeling lukt dan niet meer, daarvoor moet je heterovrouw of homo zijn denk ik. Dus ik denk dat je vriendje je kut prachtig vind terwijl die eigenlijk heel lelijk is, maar dat hij dat nooit door zal hebben. Toen ik het met een ex vaak voor de spiegel deed en altijd complimenteus was (oprecht, ik dacht immers dat heel mooi was) merkte ze op dat gewoon ontzetten geil was om te zien en dat het niks met mooi of lelijk te maken had. Ze had gelijk.
Het heet niet voor niks de schaamstreek, vrouwen schamen zich daar van nature voor, dat zit heel diep, ze houden het echt eigenlijk altijd verborgen met hun houding en manier van bewegen. Het showen is dan ook wel heel erg duidelijke lichaamstaal. Ook ervaren vrouwen die totaal niet preuts zijn en hun lichaam graag laten zien geven zich niet uit zichzelf helemaal bloot, of ze vinden zich daar lelijk, of het te porno, of te opdringerig, het duurt altijd even voordat ze de schaamte voorbij durven en me ook met hun kut visueel gaan prikkelen. Dat geeft ook niks, door remmingen heen gaan is leuker dan geen remmingen hebben.
No worries dus.
Dus je zou zo iemand wel neuken maar niet beffen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef MrNakedBoy het volgende:
Weet je he ik als jongen zou het niet erg vinden, alleen denk ik dat beffen een ander verhaal is.
Met fietsen en sporten heb ik nergens last van, het enige waar ik last van had was maandverband dragen, dat zat irritant, maar sinds ik tampons gebruikt nergens last meer van..quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef nienada het volgende:
pfff..geen woorden maar daden. Als je't echt zo erg vind dan moet je ook niet zeiken en onder het mes gaan. Ik heb die foto niet gezien maar aan je beschrijving te horen klinkt het niet echt gezellig fietsen/sporten etc. Hoppa gewoon even naar de huisarts verwijsbriefje en hoppa weg rosbief. Had je al lang 10 x kunnen doen in de tijd dat dit topic zover heeft bestreken.
En als je je uitkleed, voel je je wel eens ongemakkelijk dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:50 schreef gwnLTH het volgende:
ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt, en me vriend is er blij mee. van eerdere bedpartners ook geen vervelende reacties gehoord.. zo'n vagina is heel normaal hoor
Ff tjes gereageerd op alle reacties van vandaagquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef SpecialK het volgende:
Zullen we er maar een topicreeks van maken alvast.
Inderdaad, maar toch kan het voor vrouwen leuk en opwindend zijn om te zien. Maar vrouwen zijn over het algemeen wat minder visueel ingesteld daarin, en het komt wat meer aan op de mentale toestand. Uiteindelijk gaat het om wat geil is en dan is mooi en lelijk maar heel relatief. Met de bekken die je trekt als je klaarkomt wil je ook niet op de foto voor op de schouw, maar op dat moment is het vast heel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Shepa het volgende:
[..]
Net zoals een lul ook esthetisch niet super mooi is
Je maakt je druk om schaamlippen? Ik zal je een geheim vertellen, héél véél vrouwen hebben 'grote' kleine schaamlippen (ja, klinkt achterlijk ik weet het) en geen kerel die zich er aan ergert hoor. Als een kerel zich daar wel aan ergert is hij een echte bitchquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:50 schreef Shepa het volgende:
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, behalve voor een deel.... mijn binnenste schaamlippen steken 2 cm uit, ze zijn gerimpeld en een andere kleur dan de rest van mijn huid.
Ik wil naar bed met een jongen, maar hij heeft me van onderen nog niet gezien.
Ik ben zo bang dat hij het lelijk gaat vinden. En vies. Ik vind het zelf heel lelijk. We zijn bijna met elkaar naar bed geweest, en steeds ben ik degene die stop zegt, maar we worden zo geil van elkaar dat het er binnenkort toch wel van komt denk ik. Maar ik weet niet hoe het gaat lopen... Dan ziet hij me waarschijnlijk naakt en is alles prima, maar als hij dan tussen mijn benen kijkt schrikt hij zich dood en vindt hij me misschien een stuk minder lekker en wil hij misschien geen seks meer met me.
Een plaatje wat een beetje op mijn onderkant lijkt (maar bij mij is het nog erger en een lelijke kleur)
http://www.channel4embarr(...)a-gallery/?image=596
Dus help! ik durf geen seks te hebben terwijl ik dat wel wil....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat jij hebt is volkomen normaal en heb ik al veel meer gezien.
Ik zou bij een scharrel eerder afknappen op :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef ConnorMacLeod het volgende:
de zogeheten hanenkam. het is ook echt heel nasty
Sorry moest ffquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh kind, zorg dat je kunt pijpen als een malle, geen hond die daarna nog naar je schaamlipjes kraait...
Daarnaast zal het allemaal reuze meevallen. Schaamflapjes komen in alle soorten en maten en iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, er zijn ook echt mannen die juist van die flappers als de jouwe het toppunt van geilheid vinden. En wanneer die gozer waar je het mee wil gaan doen net een andere voorkeur heeft, zal het feit dat de jouwe daar wat van afwijken heus geen reden zijn je af te wijzen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef Cadmiumsoep het volgende:
Ik vond die kut uit de OP nog best mooi hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
zoals iemand ooit zei:
"Het ziet eruit als een platgeslagen kipfilet en zo hoort het eruit te zien!!"
Het volledige stuk over schaamlipplastiek:quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het volledige stuk over schaamlipplastiek:
"Maar dat zo'n vrouw ook denkt dat t ertoe doet,
t moet niet mooi zijn, t moet functioneel zijn.
t is een doorgang naar iets!
Als je zulke harde scherpe randjes hebt, dan moet je naar een chirurg gaan jah,
Als je niet meer kan fietsen met tegenwind, dan moet je naar de chirurg gaan jah!
Ik lig haar niet op de eerste date te beffen met m'n ogen open...
(wijzend naar ogen) dit is -9 , deze -10.. ik doe m'n lenzen wel uit! "
Als je er erg meezit heb je een psychologisch probleem en dat laat zich niet zo maar even verhelpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef -XX- het volgende:
Als je er erg mee zit kan je het zo laten verhelpen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het volledige stuk over schaamlipplastiek:
"Maar dat zo'n vrouw ook denkt dat t ertoe doet,
t moet niet mooi zijn, t moet functioneel zijn.
t is een doorgang naar iets!
Als je zulke harde scherpe randjes hebt, dan moet je naar een chirurg gaan jah,
Als je niet meer kan fietsen met tegenwind, dan moet je naar de chirurg gaan jah!
Ik lig haar niet op de eerste date te beffen met m'n ogen open...
(wijzend naar ogen) dit is -9 , deze -10.. ik doe m'n lenzen wel uit! "
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef junkiexp het volgende:
Als die 'serieuze' relatie afknapt op je schaamlippen, dan weet je gelijk hoe serieus het is.
Afknappen op iemands schaamlippen is not done![]()
Of het moet zoiets zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat jij hebt is volkomen normaal en heb ik al veel meer gezien.
Ik zou bij een scharrel eerder afknappen op :En toch vind tijger74 spoiler 2 er mooier uitzien, al zou hij nummer 1 niet afslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, daar valt niet over te twisten he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef tijger74 het volgende:
[..]
En toch vind tijger74 spoiler 2 er mooier uitzien, al zou hij nummer 1 niet afslaan.
Ook als hij niet echt verliefd op je is maakt dat niets uit. Er is niet hoe het eruit hóórt te zien, er is niet eens een schoonheidsideaal. Het enige wat er is, is een porno-industrie die bang is om echte vrouwen te laten zien, er is een scheermode en er zijn plastisch chirurgen die geld willen verdienen. En er zijn vrouwen die daardoor weer iets nieuws hebben gevonden om zich onzeker over te voelen....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef koekkoek41 het volgende:
Maar hij accepteerden mij gewoon, en ik was pas 14 maar heb nergens spijt.
Ik heb nu een nieuwe vriend waar ik ook seks mee heb, zolang iemand echt verliefd op je is en gek op je is maakt dat echt NIETS uit.
Ook al dacht ik eerst ook van niet.
Wat een lelijke piemel heb jij.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gmg] Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef Pietpraat het volgende:
"Als hij mij van onderen naakt ziet..."
Hoeft hij niet naar je kop te kijken
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef junkiexp het volgende:
Als die 'serieuze' relatie afknapt op je schaamlippen, dan weet je gelijk hoe serieus het is.
Afknappen op iemands schaamlippen is not done![]()
Of het moet zoiets zijn :Bij mij is het nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van mij zijn ook superdonker.
Je hebt 2 oorwarmers tussen je benen hangen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog erger.En die van mij zijn ook superdonker.
Dan moet je meer licht aanlaten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
driewerfquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:29 schreef musician585 het volgende:
ik vind het lekker! Goed om aan de knabbelen hahah
Met uitjes, tomaat en augurk, echt ranzig gewoon. Je moet vlees zoberzo niet miksen met vis!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind grotere binnenste schaamlippen eigenlijk niet zo erg. Wat ik minder mooi vind zijn van die hamburger-vagina's.
POIDHquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind grotere binnenste schaamlippen eigenlijk niet zo erg. Wat ik minder mooi vind zijn van die hamburger-vagina's.
Hamburger vagina's ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
dude...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met uitjes, tomaat en augurk, echt ranzig gewoon. Je moet vlees zoberzo niet miksen met vis!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP: NSFW !!!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Doh deze natuurlijk:Ja precies dat bedoelde ik, van die hele grote buitenste schaamlippen die zo alles omsluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP: NSFW !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |