Haha. Ja, als je kon kiezen...quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zonder dat stuk stoofvlees.
Hoe dringen we tot je door dat het niet uitmaakt?quote:
Dank jequote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe dringen we tot je door dat het niet uitmaakt?
Zolang je je binnenste schaamlippen maar niet kan gebruiken als kniebeschermers moet je je daarover geen zorgen over maken.
Nee, te pijnlijk, te duur, te bloederig, te overdreven, ik hoef geen overdreven kinderkut, en zoals jullie al zeggen; het maakt niet uit.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Je post nu een hele visafdeling. Overweeg je zo'n operatie?
precies. opgelost, slotjequote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Shepa het volgende:
[..]
Nee, te pijnlijk, te duur, te bloederig, te overdreven, ik hoef geen overdreven kinderkut, en zoals jullie al zeggen; het maakt niet uit.
Nu gewoon even mijn onzekerheid van me afschuiven.
als je pics wilt, het is zoiets, maar dan minder roze en niet behaardquote:Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef Shepa het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)149&biw=1280&bih=649
We wilden pics, niet pics van 'zoiets'. Serieus meedoen of wegblijven.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Shepa het volgende:
[..]
als je pics wilt, het is zoiets, maar dan minder roze en niet behaard
Denk je dat ik achterlijk ben om hier pics van mijn ** te posten?quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We wilden pics, niet pics van 'zoiets'. Serieus meedoen of wegblijven.
Ja. Posten. En snel een beetje. Of denk je dat ik achterlijk ben?quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef Shepa het volgende:
[..]
Denk je dat ik achterlijk ben om hier pics van mijn ** te posten?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
En kun je het niet naar binnen vouwen?
denk je dat het 'ernstig' genoeg is om mee naar de huisarts te gaan? En als ik seks heb kan ik het niet naar binnen vouwen....quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja. Posten. En snel een beetje. Of denk je dat ik achterlijk ben?
Overigens. Ben je er ooit al mee langs de huisarts geweest? En kun je het niet naar binnen vouwen?
Kan jij je voorhuid naar binnen vouwen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En kun je het niet naar binnen vouwen?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan jij je voorhuid naar binnen vouwen?
Kom jij even langs om mijn beeldscherm schoon te maken?quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen voor je, de huisarts evenmin. Als je ergens mee zit, gewoon naar de huisarts gaan. Die gasten maken echt wel gekkere dingen mee. Een huisarts is echt wel meer dan iemand waar je even een pilletje gaat halen, of een pootje laat spalken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef Shepa het volgende:
[..]
denk je dat het 'ernstig' genoeg is om mee naar de huisarts te gaan? En als ik seks heb kan ik het niet naar binnen vouwen....
Meestal wikkel ik mijn zak eromheen en dan vouw ik het hele zaakje naar binnen. Maar dat terzijde.quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
haha. Ok bedankt voor alle reacties, ik zit er al niet meer mee. Het is gewoon een deel van mij en dat accepteert hij heus wel.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen voor je, de huisarts evenmin. Als je ergens mee zit, gewoon naar de huisarts gaan. Die gasten maken echt wel gekkere dingen mee. Een huisarts is echt wel meer dan iemand waar je even een pilletje gaat halen, of een pootje laat spalken.
Kennelijk zit je er wel mee, dus ja, het lijkt mij verstandig om even langs te gaan.
[..]
Meestal wikkel ik mijn zak eromheen en dan vouw ik het hele zaakje naar binnen. Maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |